Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 26 Września 2018
 
 
 
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter
 
Agora za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka. więcej
 
 
Kioskarze narzekają na dostawy prasy. Ruch: podpisujemy kolejne umowy krótkoterminowe z wydawcami
 
Ruch poinformował o zawarciu porozumień krótkoterminowych z kolejnymi wydawnictwami. Tymczasem z wiadomości nadesłanych Wirtualnemedia.pl przez kioskarzy wynika, że nadal mają oni problemy z nakładem prasy. więcej
 
 
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa
 
Polski rynek reklamowy osiągnie w tym roku wzrost 6,6 proc., a łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld zł. Globalnie rynek reklamowy odnotuje 4,5 proc. wzrostu, osiągając wartość 581 mld dolarów - wynika z prognozy agencji mediowej Zenith. więcej
 
 
Pracuj.pl i OLX.pl na czele serwisów z ogłoszeniami o pracy, w dół Linkedin i Gazetapraca.pl (TOP 17)
 
Wśród serwisów z ogłoszeniami o pracy najwięcej odsłon miał w sierpniu br. Pracuj.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiągnął dział Praca na OLX.pl. więcej
 
 
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
 
W ub.r. firma Ströer Polska zajmująca się reklamą zewnętrzną i internetową zanotowała 97,25 mln zł wpływów sprzedażowych (o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,79 mln zł zysku netto (wobec 1,84 mln zł w 2016 roku). więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zbigniew Benbenek chce stworzyć Fundusz Promocji Prasy. Ma uleczyć rynek prasy drukowanej więcej
 
5 filmów kinowych od TVN, wiosną nowy miniserial ,,Szóstka". ,,Miłość TVN do fabuły jest niezmienna" więcej
 
O tym, czy ,,Kler" zaszkodzi Kościołowi zdecyduje sam Kościół więcej
 
W TVP Kultura transmisja z gali festiwalu w Gdyni bez żartu Smarzowskiego o prezesie TVP. Kurski: to nadgorliwość więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Asystent/ka ds. Sprzedaży TVN
Asystent/ka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Polska Ringier Axel Springer
Konsultant ds. Promocji (B2B) TVN
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PROMOCJI ANTENOWEJ Telewizja Polsat
specjalista ds. sprzedaży i marketingu Święty Wojciech Dom Medialny
specjalista ds. techniki Święty Wojciech Dom Medialny
wydawca / dziennikarz Święty Wojciech Dom Medialny
dziennikarz/reporter Święty Wojciech Dom Medialny
kierownik muzyczny / prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji Morpol S.A.
Project Manager, C Studio & Noizz.pl Media Impact Polska
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA HARMONOGRAMÓW PRODUKCJI TVN
Junior Graphic Designer After Effect Smakjam
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Mam talent!" ogląda 2,5 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem rynku

Jedenasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,52 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show niemal się nie zmieniła. TVN w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

,,Klan" stracił widzów. TVP1 wiceliderem rynku

Nowy sezon serialu „Klanu” oglądało średnio 1,08 mln osób. W porównaniu do całego poprzedniego sezonu produkcja zanotowała spadek oglądalności - zarówno widowni jak i rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

UOKiK: kupno Multimedia Polska przez Vectrę może ograniczyć konkurencję w tv kablowej i internecie szerokopasmowym

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Vectrę kontroli nad Multimedia Polska. Regulator ocenia, że firmy świadczą identyczne usługi w tych samych miastach, więc ich fuzja niesie ze sobą ryzyko ograniczenia konkurencji. więcej

Barbara Włodarczyk prowadzi ,,Magazyn Ekspresu Reporterów" w TVP2

We wtorek 25 września br. dziennikarka Barbara Włodarczyk zadebiutowała w roli prowadzącej „Magazyn Ekspresu Reporterów” w TVP2. więcej

1,6 mln widzów ,,Kabaretu na żywo według Paranienormalnych". Polsat wiceliderem w 16-49

Piąty sezon „Kabaretu na żywo” nazwany „Kabaret na żywo według Paranienormalnych” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,61 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ oraz drugie w 16-49. więcej

250 tys. widzów ,,Rinke. Na krawędzi" w TTV

Nowy program TTV „Rinke. Na krawędzi” po pierwszych czterech tygodniach emisji ogląda średnio 250 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Drzewo marzeń" w nowym paśmie straciło widzów ale zwiększyło udziały. TVN wiceliderem

Drugi sezon „Drzewa marzeń” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 641 tys. widzów. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

TVP wyda na sprzęt komputerowy blisko 5 mln zł

Telewizja Polska na zakup ponad 1500 urządzeń komputerowych przeznaczy 4,88 mln zł. O zlecenie nadawcy walczy kilkanaście firm. więcej

,,KinoMagica" - interaktywny projekt MiniMini+ dla dzieci w kinach Multikino

Stacja MiniMini+ oraz sieć Multikino we współpracy z firmą Verne Vision przygotowały skierowany do dzieci projekt „KinoMagica”. więcej

Drugi sezon serialu ,,Korona królów" ogląda milion widzów. TVP1 stacją trzeciego wyboru

Pierwsze dwanaście odcinków drugiego sezonu „Korony królów” oglądało średnio 1,04 mln widzów, o 1,01 mln osób mniej niż cały pierwszy sezon. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajmuje trzecie miejsce w rynku. Piątkowe kulisy produkcji „Korona królów - taka historia…” śledzi 955 tys. osób. więcej

Gale KSW do końca br. będą mogły być transmitowane w barach i hotelach

Konfrontacja Sztuk Walki przedłużyła umowę, w ramach której Telewizja Polsat sprzedaje na wyłączność licencję na publiczne odtwarzanie transmisji gal KSW. Nowy kontrakt obowiązuje do końca br. więcej

Inea stawia na nowe salony. ,,Miejsce, gdzie Klienci mogą się zrelaksować"

Inea zdecydowała się na przebudowę swoich salonów, aby stworzyć dla swoich klientów komfortowe wnętrze, które znacznie odbiega od typowych przestrzeni obsługowych. - Salony Inea mają być miejscem, gdzie Klienci mogą się zatrzymać, zrelaksować. Chcemy to osiągnąć poprzez nowoczesne i niestandardowe wnętrze - komentuje Michał Bartkowiak, członek zarządu firmy. więcej

Grzegorz Kajdanowicz, Katarzyna Stoparczyk i Grzegorz Markowski z tytułem Mistrza Mowy Polskiej

Tytuł Mistrza Mowy Polskiej otrzymali w br. dziennikarz „Faktów” TVN i prowadzący „Szkło kontaktowe Grzegorz Markowski, natomiast tytuł Mistrza Mowy Polskiej Vox Populi przyznano Katarzynie Stoparczyk z radiowej Trójki. więcej

,,O mały włos" - nowy paradokument TTV od 15 października

W poniedziałek 15 października br. stacja TTV rozpocznie emisję serialu paradokumentalnego pt. „O mały włos” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanały FilmBox odkodowane w UPC Polska do 7 października

Sieć UPC Polska udostępniła swoim abonentom w ramach otwartego okna kanały filmowe FilmBox. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet będzie nadawać analogowo w Krakowie i Warszawie, dostało koncesję od KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przyznaniu Radiu Wnet częstotliwości w Warszawie (87,8 MHz) i Krakowie (95,2 MHz). W konkursie koncesyjnym startował też Eurozet. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. TOK FM na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie okresie od marca do sierpnia 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 7,5 mld zł. Najwięcej zyskają telewizja i internet, traci prasa

Polski rynek reklamowy osiągnie w tym roku wzrost 6,6 proc., a łączna wartość wydatków na reklamę wyniesie 7,533 mld zł. Globalnie rynek reklamowy odnotuje 4,5 proc. wzrostu, osiągając wartość 581 mld dolarów - wynika z prognozy agencji mediowej Zenith. więcej

Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę

W ub.r. firma Ströer Polska zajmująca się reklamą zewnętrzną i internetową zanotowała 97,25 mln zł wpływów sprzedażowych (o 7,2 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,79 mln zł zysku netto (wobec 1,84 mln zł w 2016 roku). więcej

Orangutanica z gdańskiego zoo namalowała obrazy do kampanii #olejolej

Gdański ogród zoologiczny wystartował z kampanią edukacyjną pod hasłem "Olej olej". Akcja ma uświadomić konsumentów, jak wytwarzany jest olej palmowy, i jaką symboliczną ceną płacą za to orangutany. W kampanię "zaangażowała się" orangutanica Raja, zamieszkująca zoo w Gdańsku, malując serię obrazków. więcej

Agata Szeliga-Staszkiewicz pokieruje w Facebooku współpracą z agencjami w Europie Środkowo-Wschodniej

Agata Szeliga-Staszkiewicz dołączyła do warszawskiego zespołu Facebooka, obejmując funkcję szefowej współpracy z agencjami marketingowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska, Procter&Gamble i Call Center Poland. więcej

Michał Gieraziński dyrektorem marketingu w PlayStation Poland

Michał Gieraziński po niespełna dwóch latach pracy w polskim oddziale PlayStation awansowała na stanowisko szefa marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Lotos Oil szuka agencji do akcji ,,Dynamicznie po zwycięstwo"

Spółka Lotos Oil zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu, w którym wybierze realizatora ogólnopolskiego konkursu pod hasłem „Dynamicznie po zwycięstwo” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

KER: Spot Huawei Y7 ze skaczącym z dachu chłopakiem promuje niebezpieczne zachowania (wideo)

Reklama telefonu Huawei Y7 z chłopakiem skaczącym z dachu jest nieetyczna, bo prezentuje treści  stwarzające zagrożenie dla zdrowia lub bezpieczeństwa dzieci lub młodzieży, dlatego powinna zostać zmieniona - orzekła Komisja Etyki Reklamy.         więcej

Karolina Pilarczyk i Tomasz Kuchar promują hot-dogi Dwururka i kasztanowe latte na stacjach Circle K (wideo)

Sieć stacji paliwowych Circle K zaczęła nową kampanie z udziałem kierowców rajdowych Karoliny Pilarczyk i Tomasza Kuchara. Promowane są w nich nowy podwójny hot-dog Dwururka oraz kasztanowa kawa latte. więcej

Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)

Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową serwisu randkowego Sympatia.pl pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl”. Wydawca przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Gong i Starcom. więcej

K2 i K2 Media łączą działy kreacji i social mediów, na czele Filip Szperl i Miłosz Jacyna

Agencja K2 i dom mediowy K2 Media zintegrowały swoje kompetencje w obszarze kreacji i social mediów. Zintegrowanym działem kreacji kieruje Filip Szperl. Miłosz Jacyna został dyrektorem zespołu ds. social mediów. więcej

Carat Polska rozpoczyna współpracę z firmą Panawit

Dom mediowy Carat Polska należący do Dentsu Aegis Network Polska odpowiada za obsługę mediową firmy Panawit, producenta suplementów diety pod tą samą nazwą. więcej

LG we wspólnej promocji z Blikiem

Ruszyła akcja promocyjna LG Electronics. Każdy kto kupi LG G7 ThinQ lub LG Q7 w sieciach Play, Orange i Plus otrzymuje od producenta zwrot gotówki, którą wypłaca w bankomacie za pomocą czeku Blik. więcej

Heinz wprowadza do sprzedaży Mayochup

Firma Heinz wprowadziła do oferty na rynku amerykańskim Mayochup – sos będący połączeniem keczupu i majonezu. O debiucie produktu zdecydowali internauci. więcej

Arkadiusz Rochala za Lecha Rocha szefem polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services

Arkadiusz Rochala objął stanowisko dyrektora generalnego Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce. Zastąpił Lecha Rocha, który nie pracuje już w firmie. więcej

Sklepy 5.10.15 świętują 25-lecie

Wystartowała kampania komunikująca 25 rocznicę istnienia na rynku sklepów z asortymentem dla dzieci i młodzieży 5.10.15. Firma przy akcji współpracował z Prospero Film&Media. więcej

Biegaczka górska Edyta Lewandowska ekspertką marki Mixit

Producent płatków Mixit rozpoczął współpracę z Edytą Lewandowską. Mistrzyni Polski w maratonie górskim i biegu górskim ultra wesprze firmę jako ekspertka diety sportowej. więcej

Meetrics rozwija standard weryfikacji reklam wideo w nowej wersji

Firma technologiczna Meetrics testuje nową wersję skryptu VAST (Video Ad Serving Template), służącego do transferu ważnych metadanych o wyświetlanej reklamie z serwera reklamowego do odtwarzacza wideo. W przeprowadzonym na żywo teście wskaźnik efektywności pomiaru znacznie wzrósł dzięki wersji 4.0 narzędzia. W związku z tym firma przewiduje, ze w najbliższym czasie stanie się powszechnie obowiązujący. więcej

Katarzyna Zegar obsługuje w Insignii Bosch Home

Do zespołu social media agencji Insignia dołączyła Katarzyna Zegar. Została specjalistką zajmującą się obsługą moderacyjną marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter

Agora za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka. więcej

Kioskarze narzekają na dostawy prasy. Ruch: podpisujemy kolejne umowy krótkoterminowe z wydawcami

Ruch poinformował o zawarciu porozumień krótkoterminowych z kolejnymi wydawnictwami. Tymczasem z wiadomości nadesłanych Wirtualnemedia.pl przez kioskarzy wynika, że nadal mają oni problemy z nakładem prasy. więcej

,,Puls Biznesu" z nowym cyklem podcastów. Szefem projektu Paweł Sołtys

Od piątku 28 września br. ruszy nowy cykl podcastów przygotowywanych przez dziennikarzy „Pulsu Biznesu” (Wydawnictwo Bonnier Business Polska) - „PB do odsłuchania”. W odcinkach będzie można usłyszeć nie jak do tej pory jednego dziennikarza, a czworo. więcej

Brytyjscy wydawcy chcą od Facebooka i Google podatku na rozwój dziennikarstwa

News Media Association, organizacja zrzeszająca brytyjskich wydawców gazet zaapelowała do rządu o wprowadzenie dodatkowego podatku od największych firm technologicznych, takich jak Google i Facebook. Środki z nowej daniny miałyby zostać przeznaczone na wspieranie w Wielkiej Brytanii branży medialnej i rozwój dziennikarstwa w tym kraju. więcej

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami w I półroczu (top 123)

W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Finaliści ,,Top Model 7" na dwóch okładkach ,,Glamour"

W sprzedaży ukazało się październikowe wydanie magazynu „Glamour” (Burda Media Polska) z dwiema okładkami, na których znaleźli się finaliści „Top Model 7”. więcej

,,Gala" z gwiazdami ,,M jak miłość" na 18-lecie serialu

Na pierwszej stronie najnowszego wydania dwutygodnika „Gala” (Burda Media Polska) znaleźli się aktorzy serialu ,,M jak miłość”. Produkcja świętuje 18. urodziny. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter

Agora za 4,4 mln euro kupi 25 proc. akcji czeskiej spółki ROI Hunter oferującej platformę marketingową umożliwiającą firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem Google’a i Facebooka. więcej

Pracuj.pl i OLX.pl na czele serwisów z ogłoszeniami o pracy, w dół Linkedin i Gazetapraca.pl (TOP 17)

Wśród serwisów z ogłoszeniami o pracy najwięcej odsłon miał w sierpniu br. Pracuj.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiągnął dział Praca na OLX.pl. więcej

Agata Szeliga-Staszkiewicz pokieruje w Facebooku współpracą z agencjami w Europie Środkowo-Wschodniej

Agata Szeliga-Staszkiewicz dołączyła do warszawskiego zespołu Facebooka, obejmując funkcję szefowej współpracy z agencjami marketingowymi w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wcześniej pracowała m.in. w Dentsu Aegis Network Polska, Procter&Gamble i Call Center Poland. więcej

Onet uruchomił serwis Onet Religia. Odpowiadają za niego Andrzej Gajcy i Rafał Cieniek

W poniedziałek po południu wystartował nowy serwis Onetu, poświęcony tematyce religijnej. Za jego uruchomienie i redagowanie odpowiadają dziennikarze portalu Andrzej Gajcy oraz Rafał Cieniek. więcej

Google chce lepszej ochrony danych użytkowników. Keith Enright dyrektorem ds. prywatności

Keith Enright, jeden z kluczowych prawników w Google został mianowany w koncernie dyrektorem ds. prywatności. Jego pierwszym zadaniem będzie udział w środowym spotkaniu z Senacie USA, na którym zostaną przedstawione nowe propozycje przepisów o ochronie danych internautów. Tymczasem Google opublikował ramowy zbiór zasad dotyczących prywatności, których zamierza przestrzegać. więcej

Założyciele Instagrama odchodzą z firmy, nie zgadzają się ze strategią Facebooka

Kevin Systrom i Mike Krieger, założyciele serwisu Instagram należącego obecnie do Facebooka zapowiedzieli odejście z firmy. Menedżerowie twierdzą, że chcą szukać nowych wyzwań, jednak w branży ich rezygnacja jest odbierana jako protest przeciwko zbyt dużej ingerencji w rozwój serwisu ze strony Facebooka. więcej

Brytyjscy wydawcy chcą od Facebooka i Google podatku na rozwój dziennikarstwa

News Media Association, organizacja zrzeszająca brytyjskich wydawców gazet zaapelowała do rządu o wprowadzenie dodatkowego podatku od największych firm technologicznych, takich jak Google i Facebook. Środki z nowej daniny miałyby zostać przeznaczone na wspieranie w Wielkiej Brytanii branży medialnej i rozwój dziennikarstwa w tym kraju. więcej

Miłość syna rybaka i Ślązaczki w spocie Sympatia.pl (wideo)

Ringier Axel Springer Polska rozpoczął kampanię reklamową serwisu randkowego Sympatia.pl pod hasłem „Wiele ich różni, ale łączy Sympatia.pl”. Wydawca przygotował akcję wspólnie z firmami marketingowymi Gong i Starcom. więcej

Usługa Click&collect w sklepach osiedlowych Carrefour

Sieć sklepów Carrefour rozszerza usługę odbioru zakupów Click&collect o wybrane sklepy osiedlowe na terenie Warszawy. Oferta dotyczy produktów niespożywczych zamówionych na stronie internetowej sklepu. więcej

Interia uruchamia portal fact-checkingowy na wybory samorządowe

W związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi, Interia chce ułatwić mieszkańcom największych polskich miast odnalezienie się w gąszczu kampanijnych informacji. Użytkownicy będą zadawać kandydatom pytania, a informacje podawane przez polityków sprawdzą eksperci z organizacji „Demagog”. więcej

XVI edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego - zgłoszenia do 30 września

Do wzięcia udziału w Konkursie zapraszamy wszystkich dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Węc PR pracuje dla GetHero

Agencja kreatywna GetHero została nowym klientem Węc PR. Obie firmy współpracowały już w przeszłości projektowo. więcej

Prime Time PR z nowym klientem z branży retail

Do grona klientów agencji Prime Time PR dołączyła Workshop.re, spółka z branży retail zajmująca się rozwojem sieci handlowych w Polsce oraz regionach CEE. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone XS Max z najlepszym ekranem w testach DisplayMate
KER: Spot Huawei Y7 ze skaczącym z dachu chłopakiem promuje niebezpieczne zachowania (wideo)
Sieć 5G będzie kosztować w Polsce 10-20 mld złotych. Na przeszkodzie przestarzałe przepisy
Rynek wearables z jednocyfrowym wzrostem w 2018 r. Przyspieszenie w kolejnych latach
LG we wspólnej promocji z Blikiem
Sklepy Żabka mogą być czynne w niedziele z zakazem handlu - sądy oddaliły zarzuty inspekcji pracy
Ponad 7 mln aktywnych użytkowników bankowych aplikacji mobilnych
16X, M8, M8 Lite i X8 - nowe smartfony Meizu
 
 
 
GOSPODARKA
 
Biedronka przejmuje pięć sklepów sieci Piotr i Paweł
Sklepy Żabka mogą być czynne w niedziele z zakazem handlu - sądy oddaliły zarzuty inspekcji pracy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,KinoMagica" - interaktywny projekt MiniMini+ dla dzieci w kinach Multikino
"Zimna wojna" polskim kandydatem do Oscara."Film dopracowany artystycznie, a jednocześnie przystępny"
W październiku premiera "The Goosebumps 2: Haunted Halloween". Powraca Jack Black
Metallica zagra w Warszawie
"Wanderlust" - nowy serial Netfliksa. Toni Collette ratuje małżeństwo randkami z innymi
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj