Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 2 Października 2018
 
 
 
,,Korepetycje z seksu" i ,,Śluby świata" kolejnymi produkcjami TLC Polska. Premiera wiosną 2019 roku
 
Telewizja TLC Polska pracuje nad kolejnymi lokalnymi produkcjami „Korepetycje z seksu” i „Śluby świata”, które na antenę trafią wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wiele naszych programów realizuje misję publiczną - wyjaśnia nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery. więcej
 
 
Polsat najchętniej oglądany we wrześniu - w górę TVP2 i TVP1. TVN liderem w 16-49
 
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego we wrześniu br. był Polsat, a w grupie 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz transmisja z MŚ w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Potencjał marketingowy siatkówki nie jest wysoki. Przegrywa z piłką nożną
 
Chociaż polska reprezentacja siatkarska zdobyła drugi raz z rzędu mistrzostwo świata, to nie ma co liczyć na wzrost wartości marketingowej tej dyscypliny i jej czołowych zawodników. Nie będzie też masowego zainteresowania nią ze strony reklamodawców.  Pieniądz idzie za widzem, a tych mecze siatkówki nie mają aż tak wielu, jak rozgrywki piłkarskie - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Za publikacje o "Klerze" w internecie producenci filmu musieliby zapłacić ponad 60 milionów złotych
 
Wartość ekwiwalentu reklamowego o filmie "Kler" we wrześniu to 61 milionów złotych - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Dane obejmują tylko publikacje w internecie i mediach społecznościowych. więcej
 
 
1,4 mln widzów ,,World of Dance - Polska". Oglądalność spada z odcinka na odcinek
 
Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadzi średnio 1,36 mln widzów, tyle samo ile w niemal tym samym paśmie rok temu miała „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bogdan Rymanowski rozpoczyna pracę w Telewizji Polsat. ,,Nadawca współpracę proponował mi już od wielu lat" więcej
 
Partner of Promotion najlepiej zarabiającą agencją PR, mocno w górę Hill+Knowlton Strategies (TOP22) więcej
 
Fiskus nie uzna kosztów produkcji filmów przez youtuberów. ,,Wyjątkowo restrykcyjne stanowisko" więcej
 
Sławomir Assendi rozstaje się z Radiem ZET, Michał Celeda p.o. redaktora naczelnego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
New Business Manager GetHero
ACCOUNT MANAGER GetHero
Asystent/ka ds. Sprzedaży TVN
UX/UI Designer LiquidThread
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Grupy TVN Discovery TVN
Asystent/ka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Polska Ringier Axel Springer
Konsultant ds. Promocji (B2B) TVN
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PROMOCJI ANTENOWEJ Telewizja Polsat
specjalista ds. sprzedaży i marketingu Święty Wojciech Dom Medialny
specjalista ds. techniki Święty Wojciech Dom Medialny
wydawca / dziennikarz Święty Wojciech Dom Medialny
dziennikarz/reporter Święty Wojciech Dom Medialny
kierownik muzyczny / prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
prezenter Święty Wojciech Dom Medialny
Młodszy Specjalista ds. Komunikacji Morpol S.A.
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Korepetycje z seksu" i ,,Śluby świata" kolejnymi produkcjami TLC Polska. Premiera wiosną 2019 roku

Telewizja TLC Polska pracuje nad kolejnymi lokalnymi produkcjami „Korepetycje z seksu” i „Śluby świata”, które na antenę trafią wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wiele naszych programów realizuje misję publiczną - wyjaśnia nam Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery. więcej

Polsat najchętniej oglądany we wrześniu - w górę TVP2 i TVP1. TVN liderem w 16-49

Liderem oglądalności rynku telewizyjnego we wrześniu br. był Polsat, a w grupie 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce awansował TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz transmisja z MŚ w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

1,4 mln widzów ,,World of Dance - Polska". Oglądalność spada z odcinka na odcinek

Nowe taneczne widowisko „World of Dance - Polska” gromadzi średnio 1,36 mln widzów, tyle samo ile w niemal tym samym paśmie rok temu miała „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest trzeci w rynku. więcej

ATM Grupa: dwie trzecie wpływów z produkcji telewizyjnej, 21,7 mln zł zysku w br.

W pierwszej połowie br. ATM Grupa zanotowała wzrost przychodów o 14,6 proc. do 103,58 mln zł oraz 21,69 mln zł zysku netto (trzy razy więcej niż rok wcześniej). 67,2 proc. wpływów firmy pochodziło z sektora produkcji telewizyjnej. więcej

,,Lepiej późno niż wcale" traci widzów. Pierwszy zobaczyło 1,3 mln - ostatni 933 tys.

Nowy program „Lepiej późno niż wcale” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 1,11 mln widzów, a jego oglądalność spada z odcinka na odcinek. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jak na razie jest drugi w rynku. więcej

RPO: z teleturniejów TVP nie można wykluczać osób z dysfunkcjami mowy

Zastępca Rzecznika Praw Obywatelskich ds. równego traktowania Sylwia Spurek napisała do Telewizji Polskiej w sprawie osób z niepełnosprawnością mowy, które mają skarżyć się na odmowę udziału w teleturniejach publicznego nadawcy. więcej

TVP1 nowym liderem. 9,2 mln widzów meczu Brazylia-Polska

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość” oraz transmitowany w TVP1 finałowy meczu MŚ w siatkówce mężczyzn w którym Polska pokonała Brazylię. Łączna widownia tego spotkania na 5 antenach wyniosła 9,16 mln osób. Wśród stacji nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Marta Szwakopf przeszła z nc+ do Turnera

Od października Marta Szwakopf objęła stanowisko dyrektora ad sales & brand solutions w środkowo-europejskim oddziale Turnera. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora kanałów tematycznych i reklamy platformy nc+. więcej

TVP przez trzy lata będzie transmitować mecze reprezentacji Polski siatkarzy i siatkarek

Przez trzy lata Telewizja Polska będzie pokazywać mecze o punkty naszej reprezentacji siatkarzy i siatkarek. Publiczny nadawca uzyskał sublicencję od Telewizji Polsat, która ma prawa do transmisji najważniejszych rozgrywek drużyn narodowych przez 7 lat. więcej

Paramount Channel HD z nową kampanią wizerunkową (wideo)

Od października br. ruszyła nowa kampania wizerunkowa „Filmy. Magia”, promująca stację Paramount Channel HD. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio TOK FM reklamuje się spotem parodiującym wystąpienie Andrzeja Dudy (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agory) podkreślająca możliwość słuchania tej stacji w różny sposób. Głównym elementem akcji, pod hasłem „Kimkolwiek jesteś”, jest spot parodiujący wystąpienie prezydenta Andrzeja Dudy. więcej

 
,,Teraz jazz" i ,,Folkowy express" w jesiennej ramówce Dwójki Polskiego Radia

Nowe audycje, jak „Teraz jazz” i „Folkowy express” oraz o sztuce i psychologii znalazły się w jesiennej ramówce Programu 2 Polskiego Radia. Rozgłośnia przygotowała także audycje związane z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy, Radio Pogoda na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Potencjał marketingowy siatkówki nie jest wysoki. Przegrywa z piłką nożną

Chociaż polska reprezentacja siatkarska zdobyła drugi raz z rzędu mistrzostwo świata, to nie ma co liczyć na wzrost wartości marketingowej tej dyscypliny i jej czołowych zawodników. Nie będzie też masowego zainteresowania nią ze strony reklamodawców.  Pieniądz idzie za widzem, a tych mecze siatkówki nie mają aż tak wielu, jak rozgrywki piłkarskie - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Za publikacje o "Klerze" w internecie producenci filmu musieliby zapłacić ponad 60 milionów złotych

Wartość ekwiwalentu reklamowego o filmie "Kler" we wrześniu to 61 milionów złotych - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów, przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Dane obejmują tylko publikacje w internecie i mediach społecznościowych. więcej

,,Razem napędzamy Polskę" w reklamie Orlenu. Autorem muzyki Jan A.P. Kaczmarek

PKN Orlen rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Razem napędzamy Polskę”. Autorem muzyki do spotu jest laureat Oscara Jan A.P. Kaczmarek. Reklamy do akcji zostały przygotowane przez firmy marketingowe Grey Group Poland i Film Produkcja. więcej

Biznesmen i kierowca autobusu promują podróże służbowe pociągami PKP Intercity (wideo)

Startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej PKP Intercity pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Bohaterami nowych spotów, oprócz chłopca i jego ojca, są biznesmen oraz kierowca autobusu. więcej

,,Oszczędzaj inwestując" w kampanii platformy inPZU (wideo)

TFI PZU uruchomiło platformę internetową inPZU umożliwiającą łatwy zakup produktów inwestycyjnych. - Wierzę, że dzięki temu inwestowanie i oszczędzanie stanie się w Polsce dużo bardziej powszechne, bo na takie rozwiązania będzie stać wielu Polaków - komentuje Paweł Surówka, prezes PZU. więcej

Value Media zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona (wideo)

Należący do Group One dom mediowy Value Media - po wygranym przetargu - zajmie się długofalową obsługą firmy Dawtona z sektora przetwórstwa warzyw i owoców. Agencja odpowiada za obsługę nowej platformy komunikacji marki. więcej

"Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"

Od piątku do niedzieli film "Kler" Wojciecha Smarzowskiego obejrzało w kinach 935 tys. widzów. To najlepszy wynik w ciągu ostatnich 30 lat w polskich kinach. więcej

Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)

W nowej kampanii oferty dla firm Magenta Biznes w T-Mobile Polska promowany jest nielimitowany internet mobilny. W reklamach dziennikarka Dorota Wellman występuje wspólnie z pracownikami firmy geodezyjnej. więcej

Pracownicy Lidla w reklamach pod hasłem ,,Więcej na radość z życia" (wideo)

Lidl Polska rozpoczął nową kampanię pod hasłem „Więcej na radość z życia”, w której pokazuje jakim jest pracodawcą oraz jakie benefity mają jego pracownicy. Te działania wizerunkowe mają zachęcić do pracy w tej firmie. więcej

Kamil Wójtowicz: z Gazeta.pl na szefa działu marketingu Fitness Catering

Od początku października Kamil Wójtowicz dołączył do zespołu firmy cateringowej Fitness Catering, na stanowisko dyrektora marketingu. Poprzednio był związany z portalem Gazeta.pl (Agora). więcej

Marta Bartosik digital directorem w MediaCom Warszawa

Marta Bartosik została digital directorem w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z agencją związana jest od 4 lat. więcej

Doniu przygotował piosenkę na start projektu ,,I love Poland" PFN

Polska Fundacja Narodowa zainaugurowała projekt „I love Poland”, który towarzyszyć będzie obchodom 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości. Do udziału w akcji zaproszono Dominika „Donia” Grabowskiego, który przygotował utwór „Od urodzenia w sercach Niepodległa”. więcej

"Są suche, są kruche, są paluszki" w kampanii kabanosów Tarczyński

Marka Tarczyński od początku października prowadzi kampanią reklamową promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy Paluszki. Działania pod hasłem "Są suche, są kruche, są paluszki" prowadzą Red8 i Havas Media. więcej

Ekokurczak bez antybiotyków w reklamie SuperDrob (wideo)

Producent drobiu SuperDrob rozpoczął kampanię reklamową Kurczaka Sielskiego. Telewizyjny spot podkreśla, że kurczaki są produkowane bez udziału antybiotyków. więcej

Zmysłowe i apetyczne kadry promują Czekodżemy Łowicz (wideo)

Maspex rozpoczął jesienną odsłonę kampanii promującej Czekodżemy Łowicza. Towarzyszy jej konkurs pod hasłem „MMM...Tak jem Czekodżem”. Za realizację działań odpowiadają agencje Brasil, Czart i Starcom (Publicis Media). więcej

Syropy Paola na każdą okazję (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa syropów owocowych Paola, Za jej przygotowanie odpowiadają Hand Made i Havas Media. więcej

Mrożona szkocka whisky inspirowana ,,Grą o tron"w ofercie marki Johnnie Walker

Johnnie Walker wprowadza do sprzedaży limitowaną wersję swojej marki pod nazwą White Walker. Jest ona inspirowana serialem „Gra o tron”, a przy jej wprowadzeniu firma współpracowała z HBO. więcej

Agencja McCann wybrana do obsługi marek Opel i Vauxhall w Europie

Agencja reklamowa McCann wygrała przetarg na obsługę reklamową marek samochodowych Opel i Vauxhall w Europie. Pokonała w nim agencje Scholz&Friends, Publicis i Havas. więcej

Dawtona promuje się hitem ,,Addio pomidory" Kabaretu Starszych Panów

Z hasłem „Addio pomidory” ruszyła akcja promocyjna marki przetworów z warzyw i owoców Dawtona. Kampanię, bazującą na wykorzystaniu piosenki „Addio pomidory” Kabaretu Starszych Panów, przygotowały GPD Agency, Papaya Films, Cut the Mustard oraz Value Media (Group One). więcej

Schulz brand friendly i 19°Południk tworzą nową agencję strategiczno-kreatywną

Agencja reklamowa Schulz brand friendly wspólnie z kolektywem 19°Południk inwestują w nową spółkę 19°Południk friendly connected. Zajmie się ona świadczeniem usług strategiczno-kreatywnych dla marek. Udziałowcy mają po 50 proc. akcji firmy. Na jej czele stanął Radosław Grzybowski. więcej

Monica Bellucci międzynarodową ambasadorką kosmetyków Nivea

Włoska aktorka Monica Bellucci została międzynarodową ambasadorką marki kosmetycznej Nivea (Beiersdorf AG). więcej

Gigantyczny kot, ogromne ciastko, niezwykle duże dziecko reklamują nowy iPhone XS (wideo)

Apple rozpoczął kampanię „Growth spurt” promującą nowy model iPhone XS. Ponadprzeciętnych rozmiarów zwierzęta, ludzie czy przedmioty mają podkreślać, że ten model ma największy w historii marki wyświetlacz. więcej

Konrad Gładkowski w zespole Green Parrot

Konrad Gładkowski dołącza do zespołu Green Parrot jako chief product officer. więcej

Gabriela Rzeszutek, Sylwester Ogonowski, Piotr Mirowski i Konrad Milha w agencji Up&More

Do zespołu agencji interaktywnej Up&More dołączyło czworo nowych pracowników.  Dział social media wzmocni Gabriela Rzeszutek, SEM Sylwester Ogonowski i Piotr Mirowski. W zespole new business pracę zaczął Konrad Milha. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Party" na czele dwutygodników people. Tylko ,,Gala" ze wzrostem

W lipcu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Viva!”. Zyskała tylko „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Piotr Mieśnik redaktorem naczelnym o2.pl

Piotr Mieśnik od października objął stanowisko redaktora naczelnego serwisu o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej był zastępcą szefa strony głównej WP.pl. więcej

W nowym sezonie ,,Czarnego lustra" widzowie zdecydują o fabule i losach bohaterów

Netflix jest coraz bliżej wprowadzenia nowego sposobu angażowania widzów w produkowane przez siebie seriale i filmy. Chodzi o rozwiązanie, w którym odbiorcy będą decydować o przebiegu akcji, losach bohaterów i zakończeniu fabuły w poszczególnych serialach i filmach. Na pierwszy ogień pójdzie jeden z odcinków nowego sezonu serialu „Czarne lustro”. więcej

Marcin Hajek odchodzi z Ringier Axel Springer Polska, zastąpił go Krzesimir Kotowski

Po prawie 11 latach pracy z Ringier Axel Springer Polska pożegnał się Marcin Hajek, który w ostatnim okresie pełnił funkcję dyrektora ds. gamigu. Zwolnione przez niego stanowisko objął Krzesimir Kotowski, poprzednio związany z Netią. więcej

,,Oszczędzaj inwestując" w kampanii platformy inPZU (wideo)

TFI PZU uruchomiło platformę internetową inPZU umożliwiającą łatwy zakup produktów inwestycyjnych. - Wierzę, że dzięki temu inwestowanie i oszczędzanie stanie się w Polsce dużo bardziej powszechne, bo na takie rozwiązania będzie stać wielu Polaków - komentuje Paweł Surówka, prezes PZU. więcej

Adam Mosseri pokieruje Instagramem, zastąpi odchodzącego Kevina Systroma

Adam Mosseri, bliski współpracownik Marka Zuckerberga został mianowany nowym szefem należącej do Facebooka platformy Instagram. Zastąpi na tym stanowisku Kevina Systroma, współtwórcę Instagrama który niedawno złożył rezygnację z kierowania serwisem. więcej

WP.pl zmienia stronę główną: więcej wideo, bez kolumny interaktywnej i Telewizji WP

Portal WP.pl uruchomił nową odsłonę swojej strony głównej. Wyeksponowano na niej boks z treściami wideo, zrezygnowano natomiast z bocznej kolumny z krótkimi treściami. - Nowa strona główna to efekt wielomiesięcznej pracy, zebranych opinii, przeprowadzonych badań i audytów firm zewnętrznych - podkreśla Tomasz Machała. więcej

Michał Bachowski wesprze kreatywnie dział sprzedaży w redakcji Noizz

Michał Bachowski objął stanowisko creative content managera w redakcji serwisu lifestylowego Noizz.pl (Grupa Onet RAS-Polska). Będzie odpowiedzialny m.in. za wsparcie działu sprzedaży w przygotowaniu rozwiązań kreatywnych. Poprzednio był zastępcą redaktora naczelnego serwisu F5. więcej

Internet na pokładach wszystkich samolotów Air France

Do końca tego roku przewoźnik lotniczy Air France udostępni sygnał wi-fi na 30 obsługiwanych trasach. Do roku 2020 bezprzewodowy internet będzie dostępny w całej flocie linii. więcej

Przeglądarki internetowe: Chrome na świecie przekroczył granice 60 proc., traci w Polsce

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - we wrześniu 2018 r. po raz pierwszy przekroczyła granicę 60 proc. udziału w globalnym rynku. W Polsce kontroluje jeszcze więcej, bo ponad 3/4 rynku, ale ostatnie dwa miesiące zakończyła spadkami. więcej

,,Obrońca Stambułu" pierwszym tureckim serialem Netflixa (wideo)

Netflix zapowiedział swój pierwszy turecki serial oryginalny - „Obrońca Stambułu”. W roli głównej występuje Cagatay Ulusoy. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Tomczyński udziałowcem Alert Media Communications

Do grona współwłaścicieli agencji Alert Media Communications dołączył Krzysztof Tomczyński. Dotychczasowy account director objął stanowisko partnera odpowiedzialnego za client service oraz projekty kryzysowe, szkoleniowe i międzynarodowe. więcej

Visa wybiera Grayling Poland

Agencja Grayling Poland rozpoczyna współpracę z operatorem płatniczym Visa. więcej

Synertime wypromuje francuskie kosmetyki Biologique Recherche

Od października agencja PR Synertime zajmuje się całościową obsługą komunikacji offline i online marki luksusowych francuskich kosmetyków Biologique Recherche. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PKO BP i ING wprowadzą płatności Apple Pay
Dorota Wellman z geodetami w lesie reklamuje nielimitowany internet w Magenta Biznes od T-Mobile (wideo)
PARP dofinansuje innowacyjne projekty w programie ,,Badania na rynek", w puli 1,25 mld złotych
iPhone Xs i Xs Max poddane bezwzględnym testom. Większy okazał się lepszy
Volkswagen i Microsoft tworzą platformę Volkswagen Automotive Cloud do obsługi nowoczesnych aut
Nokia 7 Plus pierwszym smartfonem HMD Global z Androidem 9 Pie
BlackBerry ze wzrostem zysku, w dół przychód
Od początku października kierowcy bez papierowego dowodu rejestracyjnego i polisy OC
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKO BP i ING wprowadzą płatności Apple Pay
PARP dofinansuje innowacyjne projekty w programie ,,Badania na rynek", w puli 1,25 mld złotych
Internet na pokładach wszystkich samolotów Air France
Od początku października kierowcy bez papierowego dowodu rejestracyjnego i polisy OC
Polska gospodarka będzie się rozwijać nieco wolniej. Sprzyjać jej będzie konsumpcja i dobra koniunktura na świecie
W Polsce brakuje rąk do pracy. Rząd chce sięgnąć po osoby bierne zawodowo
Polski przemysł hamuje. Spadają zamówienia eksportowe
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Wystartowały zdjęcia do ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3" (fotogaleria)
"Kler" w weekend obejrzało 935 tys. widzów. Film pobił rekord "50 twarzy Greya"
,,Obrońca Stambułu" pierwszym tureckim serialem Netflixa (wideo)
Arkadiusz Jakubik: film "Kler" jest potrzebny Kościołowi
"Black Monday" - nowy serial Showtime. Grają Don Cheadle, Andrew Rannells i Regina Hall
Gal Gadot zagra w nowej wersji filmu "Śmierć na Nilu"
Ryan Reynolds w "Free Guy". Będzie zamknięty w grze komputerowej
Will Ferrell John C. Reilly film "Holmes and Watson". Reżyserem Etan Cohen
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj