Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 3 Października 2018
 
 
 
Polskie Radio wyda płytę zwycięzcy projektu ,,Start NaGranie" w Trójce. ,,Ponad 550 zgłoszeń i wciąż napływają kolejne"
 
Ania Rusowicz, Wojciech Mazolewski, raper Ten Typ Mes oraz dziennikarz muzyczny Hirek Wrona i Piotr Nagłowski będą oceniać artystów w Trójkowym talent-show „Start NaGranie”. Jak dotąd nadesłano ponad 550 zgłoszeń, spośród których jurorzy wybierają najlepszych do przesłuchań. Zwycięzca nagra płytę, którą wyda Agencja Muzyczna Polskiego Radia. więcej
 
 
,,Fakty" najchętniej oglądany we wrześniu. Wszystkie dzienniki na minusie
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty”. Wszystkie serwisy zanotowały spadki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę
 
W ub.r. firma Abstra, której większościowymi udziałowcami są twórcy kanału youtube’owego Abstrachuje.tv, zanotowała 2,93 mln zł wpływów sprzedażowych i 1,77 mln zł straty netto. 4 mln zł pozyskane ze sprzedaży udziałów funduszowi kontrolowanemu przez Bogusława Leśnodorskiego oraz Macieja i Aleksandra Wandzlów przeznaczono na rozwój kanałów i transformację spółki. Prawie 40 proc. wpływów spółki wygenerował kanał Abstrachuje.tv. więcej
 
 
Škoda pokaże w TVN reklamę modelu Fabia na żywo
 
Koncern Škoda Auto Polska wyemituje w najbliższą sobotę na antenie TVN pierwszy w historii polskiej reklamy spot na żywo - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Promowany w nim będzie model Škoda Fabia. Za realizację projektu odpowiadają firmy Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group i Propeller Film. więcej
 
 
FOX Play i National Geographic Play - nowe platformy SVOD na razie dla abonentów nc+ i Playera
 
FOX Networks Group (FNG) Europe and Africa wprowadziła na polski rynek usługi subscription video on demand FOX Play i National Geographic Play. Nadawca współpracuje z platformą nc+. - Nasze produkcje nadal będą dostępne w ofercie na życzenie u wszystkich operatorów, u których ta usługa jest dostępna - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Siurdyna, PR manager w FOX Networks Group. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat najchętniej oglądany we wrześniu - w górę TVP2 i TVP1. TVN liderem w 16-49 więcej
 
Za publikacje o filmie "Kler" w internecie producenci musieliby zapłacić ponad 60 mln zł więcej
 
Bogdan Rymanowski rozpoczyna pracę w Telewizji Polsat. ,,Nadawca współpracę proponował mi już od wielu lat" więcej
 
Partner of Promotion najlepiej zarabiającą agencją PR, mocno w górę Hill+Knowlton Strategies (TOP22) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. PR TVN
Manager SEO TVN
Copywriter TVN
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
New Business Manager GetHero
ACCOUNT MANAGER GetHero
Asystent/ka ds. Sprzedaży TVN
UX/UI Designer LiquidThread
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
(Młodszy) Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Grupy TVN Discovery TVN
Asystent/ka ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Polska Ringier Axel Springer
Konsultant ds. Promocji (B2B) TVN
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA PROMOCJI ANTENOWEJ Telewizja Polsat
specjalista ds. sprzedaży i marketingu Święty Wojciech Dom Medialny
specjalista ds. techniki Święty Wojciech Dom Medialny
wydawca / dziennikarz Święty Wojciech Dom Medialny
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" najchętniej oglądany we wrześniu. Wszystkie dzienniki na minusie

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. były „Fakty”. Wszystkie serwisy zanotowały spadki oglądalności względem analogicznego okresu rok wcześniej, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

FOX Play i National Geographic Play - nowe platformy SVOD na razie dla abonentów nc+ i Playera

FOX Networks Group (FNG) Europe and Africa wprowadziła na polski rynek usługi subscription video on demand FOX Play i National Geographic Play. Nadawca współpracuje z platformą nc+. - Nasze produkcje nadal będą dostępne w ofercie na życzenie u wszystkich operatorów, u których ta usługa jest dostępna - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Izabella Siurdyna, PR manager w FOX Networks Group. więcej

Wojciech Dąbrowski w Polsat News. ,,To rzetelna i obiektywna stacja"

Wojciech Dąbrowski rozpoczął pracę w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Gdy otrzymałem propozycję dołączenia do zespołu Polsat News nie wahałem się ani minuty. To rzetelna i obiektywna stacja, która dba o dziennikarskie standardy, a to jest dla mnie sprawa najważniejsza - powiedział  w rozmowie z nami. więcej

,,Rodzinka.pl" straciła 310 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Trzynasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,03 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu spadła o 310 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku. więcej

,,Jestem z Polski" od 4 października w Travel Channel

W czwartek, 4 października 2018 roku Travel Channel rozpocznie emisję nowego programu „Jestem z Polski” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,O mnie się nie martw" straciło widzów, ale TVP2 pozostaje liderem rynku

Dziewiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,76 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. więcej

Tomasz Sakiewicz: wbrew podsłuchanej rozmowie Morawieckiego i Jagiełły TV Republika nigdy nie była związana ze SKOK-ami

W ujawnionej przez Onet posłuchanej rozmowie z wiosny 2013 roku prezes PKO BP zasugerował, że właściciel wPolityce.pl i Telewizja Republika mogą być powiązane kapitałowo ze SKOK-ami. - Miała być taśma o lewych interesach, a jest odgrzewana paplanina o geopolityce. I to same plotki. Republika nigdy nie była związana ze Skokami, choć ktoś rzeczywiście taką plotkę rozpuszczał - skomentował Tomasz Sakiewicz, wiceprezes TV Republika. więcej

Mecz Brazylia-Polska hitem Mistrzostw Świata w siatkówce (raport)

Tegoroczne Mistrzostwa Świata w siatkówce mężczyzn największą widownię gromadziły w TVP1 i TVP2, które transmitowały głównie mecze Polaków. Wysokie wyniki mecze gromadziły w TVP Sport, Polsacie Sport i Super Polsacie. Największym zainteresowaniem cieszył się finał rozgrywek, w którym Polska pokonała Brazylię. więcej

Udany debiut Bogdana Rymanowskiego w ,,Wydarzenia i opinie". Dobre wyniki Polsat News

Pokazane w poniedziałek wieczorem w Polsat News pierwsze wydanie magazynu „Wydarzenia i opinie” poprowadzone przez Bogdana Rymanowskiego oglądało 335 tys. widzów. Dobre całodobowe wyniki tego dnia osiągnął Polsat News - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom. więcej

,,Panny młode ponad miarę" i ,,Śluby marzeń" jesienią w TLC. ,,Emocje aż buzują"

Izabela Janachowska poprowadzi jesienią w TLC Polska dwa nowe programy. Stacja nie rezygnuje z szokującego kontentu i ekstremalnych emocji, ale uzupełnia ofertę o lokalne programy ślubne „Panny młode ponad miarę” i „Śluby marzeń”. - W TLC na całym świecie formaty ślubne osiągają dobre wyniki oglądalności, w tych programach emocje aż buzują - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego TVN Discovery. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio wyda płytę zwycięzcy projektu ,,Start NaGranie" w Trójce. ,,Ponad 550 zgłoszeń i wciąż napływają kolejne"

Ania Rusowicz, Wojciech Mazolewski, raper Ten Typ Mes oraz dziennikarz muzyczny Hirek Wrona i Piotr Nagłowski będą oceniać artystów w Trójkowym talent-show „Start NaGranie”. Jak dotąd nadesłano ponad 550 zgłoszeń, spośród których jurorzy wybierają najlepszych do przesłuchań. Zwycięzca nagra płytę, którą wyda Agencja Muzyczna Polskiego Radia. więcej

 
Agnieszka Woźniak p.o. dyrektora muzycznego Radia ZET, odchodzi Zbigniew Zegler

Obowiązki dyrektora muzycznego Radia ZET przejęła Agnieszka Woźniak. Pełniący poprzednio tę funkcje przez ponad rok Zbigniew Zegler rozstaje się ze stacją. więcej

 
Radiowa opowieść ,,Złote lata" w Jedynce Polskiego Radia

Od 7 października w Jedynce Polskiego Radia będzie można słuchać opowieści „Złote lata”, który będzie opowiadać o codziennym życiu pary seniorów. W ten sposób rozgłośnia chce zwrócić uwagę na problemy starszych osób i pomóc im odpowiedzieć, jak sobie z nimi radzić. więcej

 
,,Najpiękniejsze melodie" Roberta Janowskiego promowane przez Radio Pogoda

W październiku br. w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach AMS w 8 miastach w Polsce można zobaczyć reklamy Radia Pogoda, polecające program Roberta Janowskiego oraz jego najnowszy album „Najpiękniejsze melodie” Wydawnictwa Agora. więcej

 
VOX FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. RMF FM liderem słuchalności

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Škoda pokaże w TVN reklamę modelu Fabia na żywo

Koncern Škoda Auto Polska wyemituje w najbliższą sobotę na antenie TVN pierwszy w historii polskiej reklamy spot na żywo - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Promowany w nim będzie model Škoda Fabia. Za realizację projektu odpowiadają firmy Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Poland Group i Propeller Film. więcej

Idea Bank ponownie powierza obsługę mediową Value Media

Idea Bank rozstrzygnął przetarg na dom mediowy, który wygrał Value Media (Group One). Marketer przez ostatnie pół roku współpracował w tym zakresie z Digital Resolution (Grupa OMD), wcześniej zaś z Value Media. więcej

IKEA wystawą w Muzeum Designu w Londynie żegna się z plastikowymi słomkami

Specjalna instalacja "Last Straw" w Muzeum Designu w Londynie jest symbolicznym pożegnaniem firmy IKEA z jednorazowymi słomkami, których nie będzie już dłużej stosować w swoich sklepach i lokalach gastronomicznych w Wielkiej Brytanii i w Irlandii. więcej

Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów

Wszystkie 22 sklepy działające dotychczas pod marką Saturn przemianowano na MediaMarkt. Dzięki temu pod tym drugim szyldem działa 86 sklepów, a kolejny zostanie uruchomiony w październiku w Katowicach. więcej

Barbara Kurdej-Szatan reklamuje klub zakupowy Vipsters.com

Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką kampanii reklamowej Vipsters.com, internetowego klubu zakupowego. Działania przygotowały Schulz brand friendly oraz 19 Południk friendly connected. więcej

Aviva postawiła w centrum Warszawy billboard oczyszczający powietrze

Od początku października trwa kolejna odsłona kampanii ubezpieczyciela Aviva „Wiem, czym oddycham”. Firma postawiła na niestandardową aktywację - billboard pochłaniający smog w Warszawie. więcej

Amol na dolegliwości całej rodziny (wideo)

Takeda Polska rozpoczęła kampanię reklamową preparatu Amol. Odpowiada za nią agencja oS3. więcej

Carolina García Gómez prezesem IKEA Retail w Polsce

Carolina García Gómez z początkiem października objęła stanowisko CEO IKEA Retail w Polsce. Do czerwca br. funkcję tę pełniła Anna Pawlak-Kuliga, którą po odejściu tymczasowo zastąpiła Iwona Szczęka, członek zarządu spółki. więcej

Mobile Ad Network rusza z siecią reklamową premium Video Network

Mobile Ad Network uruchomił sieć reklamy wideo premium Video Network. Kieruje nią Piotr Łopucki. więcej

Robert De Niro ambasadorem elektrycznego samochodu Kia e-Niro

Kia Motors rozpoczyna ogólnoeuropejską kampanię reklamową nowego elektrycznego crossovera - Kia e-Niro. Ambasadorem kampanii jest aktor Robert De Niro. więcej

Influencerzy Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy w kampanii promującej konkurs Lay's (wideo)

Z początkiem października firma PepsiCo rozpoczęła konkurs marki Lay's pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Wspiera go kampania  „Które Lay’s dziś wybierasz?” z udziałem takich influencerów, jak  Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy. Za realizację działań odpowiadają agencje VMLY&R Poland, BBDO Warszawa, OMD Media Direction, Majata i Avanti. więcej

Adam Samsel szefem działu strategii K2

Adam Samsel objął stanowisko strategy directora w agencji K2. Zajął miejsce Jacka Karolaka, który odszedł z firmy ponad rok temu. więcej

Aflofarm reklamuje Neosine Forte na infekcje

Aflofarm rozpoczął kampanię preparatu Neosine Forte, pomagającego zwalczyć wirusy wywołujące infekcji. więcej

Kamila Wójcik dyrektorem sprzedaży w Henkel Polska

Kamila Wójcik została dyrektorem sprzedaży w dziale środków do prania i czystości (Laundry&Home Care) w Henkel Polska. Ostatnio pracowała w Johnson&Johnson. więcej

Babcia z Podlasia poleca serki Twój Smak OSM Piątnica

Ruszyła kolejna odsłona kampanii OSM Piątnica pod nowym szyldem komunikacyjnym „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem producent reklamuje serki Twój Smak, w wariantach puszystym i klasycznym. więcej

Lubella reklamuje Mlekołaki bez oleju palmowego i syropu glukozowego

Ruszyła kampania płatków śniadaniowych dla dzieci Lubella Mlekołaki (Maspex Wadowice). W nowym składzie produkt nie zawiera syropu glukozowego i oleju palmowego. Akcję przygotowały GDP Agency, Trzask i Starcom. więcej

Move TV współpracuje z Red Bullem

W ramach umowy o współpracy partnerskiej między platformą Move TV a firmą Red Bull treści wideo z biblioteki multimedialnej Red Bulla będą emitowane w kanale Move TV. więcej

Nescafé rozdaje w loterii bilety do kina i samochód

Pod hasłem „Zgarnij nagrody z automatów Nescafé” rozpoczęła loteria promocyjna Nestlé Polska. Akcję przygotowała i prowadzi agencja Unique One. więcej

Aflofarm kupił Nutrition. Jaromir Sroga prezesem

Koncern farmaceutyczny Aflofarm Farmacja Polska kupił 100 proc. udziałów firmy Trec Nutrition, zajmującej się produkcją specjalistycznych preparatów dla sportowców. Nowym prezesem zarządu Trec został Jaromir Sroga, zastępując Lecha Kłoczko - założyciela firmy. więcej

Velux nowym klientem They.pl

Firma Velux - producent okien dachowych, rolet i markiz - dołączyła do grona klientów agencji digital marketingu They.pl. więcej

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy edukuje środowiska medyczne o szkodliwości picia w ciąży

Pod hasłem „Lepszy start dla Twojego dziecka” ruszyła kampania edukacyjna Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Jej celem jest budowa świadomości na temat skutków picia alkoholu w ciąży. więcej

Roksana Wojciula content designerką Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, na stanowisko content designera. więcej

Wedel z aktywacjami dla uczestników Poznań Game Arena

Marka Wedel przygotowała na nadchodzące targi gamingowe Poznań Game Arena własną, strefę z atrakcjami dla uczestników wydarzenia. więcej

Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?

Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce? więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Niższy VAT na e-gazety i e-booki możliwy w 2019 roku

Minister finansów Teresa Czerwińska liczy na to, że niższy VAT na publikacje elektroniczne wejdzie w życie już w 2019 roku. Podległy jej resort chce jak najszybciej przedstawić swoje propozycje. Rozwiązanie może z kolei pomóc w walce z piractwem w sieci. więcej

Martyna Gonczarska szefem fotoedycji ,,Super Expressu"

Martyna Gonczarska awansowała na stanowisko szefa działu fotoedycji w Grupie Super Express. Wcześniej zajmowała stanowisko fotoedytorki. więcej

,,Przyjaciółka" liderem sprzedaży w lipcu (dane dwutygodniki poradnikowych)

W lipcu br. prawie wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Przyjaciółka”, która utrzymała pozycję lidera sprzedaży - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Abstra z 2,9 mln zł wpływów. 40 proc. z Abstrachuje.tv, Beksy i Nieprzygotowani najmocniej w górę

W ub.r. firma Abstra, której większościowymi udziałowcami są twórcy kanału youtube’owego Abstrachuje.tv, zanotowała 2,93 mln zł wpływów sprzedażowych i 1,77 mln zł straty netto. 4 mln zł pozyskane ze sprzedaży udziałów funduszowi kontrolowanemu przez Bogusława Leśnodorskiego oraz Macieja i Aleksandra Wandzlów przeznaczono na rozwój kanałów i transformację spółki. Prawie 40 proc. wpływów spółki wygenerował kanał Abstrachuje.tv. więcej

Unia zmusi platformy VoD do promowania europejskich produkcji. Przegłosowano przepisy

Parlament Europejski przyjął przepisy, zgodnie z którymi Netflix, Amazon czy Facebook będą musiały w krajach unijnych posiadać w swoich katalogach 30 proc. produkcji pochodzących z Europy. Regulacje mają też lepiej chronić dzieci przed niewłaściwymi treściami i ustalają limit 20 proc. czasu antenowego na reklamy. więcej

"1983" - pierwszy polski serial Netfliksa. Premiera 30 listopada

Od 30 listopada na platformę Netflix trafi ośmioodcinkowy sezon serialu "1983". To pierwsza polska produkcja oryginalna tego serwisu. Serial wyreżyserowały Katarzyna Adamik, Olga Chajdas, Agnieszka Holland i Agnieszka Smoczyńska. więcej

Czechy, Węgry i Norwegia z najlepszym mobilnym wideo, Polska w środku stawki

Najlepszej jakości wideo odtwarzane na urządzeniach mobilnych zapewniają operatorzy w Czechach, na Węgrzech i w Norwegii - wynika z rankingu firmy analitycznej OpenSignal. Polska znalazła się w tym zestawieniu na 38. miejscu z wynikiem 56,27 pkt. więcej

GetBack promował się w br. na Salon24.pl za 690 tys. zł, szykował wsparcie projektów Instytutu Wolności

Na początku br. firma windykacyjna GetBack, jeszcze z poprzednim zarządem na czele, wydała 690 tys. zł brutto na promocję w serwisie blogowym Salon24.pl należącym m.in. do Bogny Janke. Planowała też wsparcie projektów realizowanych przez Instytut Wolności, którego prezesem jest Igor Janke. więcej

Facebook w projekcie ,,Wisłą" pokaże na żywo najciekawsze nadwiślańskie zakątki Polski

Facebook wystartował z projektem „Wisłą” - pięciodniowym spływem po dolnym biegu Wisły, promującym inicjatywy lokalnych społeczności z centralnej i północnej Polski. Całą podróż można śledzić na bieżąco dzięki transmisjom na żywo na stronie Facebook Polska. więcej

Premier i rzeczniczka PiS: obce media RASP-u wróciły do afery taśmowej, bo rząd walczy z mafiami

Szef rządu Mateusz Morawiecki i rzeczniczka PiS Beata Mazurek ocenili, że portal Onet nieprzypadkowo właśnie teraz wrócił do tematu afery taśmowej, informując o nagraniu niekorzystnym dla premiera. - Mafie VAT, mafie paliwowe, mafie tytoniowe, mafie alkoholowe pozbawione miliardów dochodów szukają sojuszników - stwierdziła Mazurek. - Uznaję, że pani Mazurek pisząc o tych, którzy „będą posuwać się do każdej insynuacji”, po prostu pisze, jak zwykle, o sobie - skomentował Bartosz Węglarczyk z Onetu. więcej

FOX, FOX Comedy, National Geographic, NatGeo Wild i NatGeo People w WP Pilot

WP Pilot, platforma Wirtualnej Polski, dzięki której można oglądać telewizję online dołączyła do swojej oferty pięć nowych kanałów  w jakości HD z portfolio Fox Networks Group. W pakiecie podstawowym i rozszerzonym znalazły się kanały FOX i National Geographic, a w rozszerzonym - FOX Comedy, NatGeo Wild oraz NatGeo People. więcej

Druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA

Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Big Picture poprowadzi akcje z influencerami dla Nespresso

Firma Nestlé rozstrzygnęła przetarg na aktywności z udziałem influencerów na rzecz marki kawy Nespresso. Budżet zdobyła agencja Big Picture. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PKO udostępnia płatności Apple Pay dla użytkowników kart Visa i Mastercard
Andrzej Sapkowski chce 60 mln zł ze sprzedaży gier ,,Wiedźmin". CD Projekt: żądania są bezpodstawne
Płatności Visa zegarkami i opaskami Fitbit w Santander Bank Polska
 
 
 
GOSPODARKA
 
IKEA wystawą w Muzeum Designu w Londynie żegna się z plastikowymi słomkami
Zakończono rebranding Saturna na MediaMarkt, sieć liczy 86 sklepów
Carolina García Gómez prezesem IKEA Retail w Polsce
Robert De Niro ambasadorem elektrycznego samochodu Kia e-Niro
Ekstraklasa z rekordowymi przychodami, nowa rada nadzorcza
Aflofarm kupił Nutrition. Jaromir Sroga prezesem
Spółki PwC w Polsce rosły w tempie 17 proc. rocznie
Najpiękniejsze polskie lasy i puszcze (TOP 12)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"1983" - pierwszy polski serial Netfliksa. Premiera 30 listopada
W listopadzie premiera filmu "Dziedziczki"
Taron Egerton jako Elton John. Pierwszy zwiastun filmu "Rocketman"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj