Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 10 Października 2018
 
 
 
Piotr Korycki: TVN będzie platformą produkcyjną na światowe rynki Discovery, liczę na wzrost przychodów
 
Wzrasta rola TVN jako centrum produkcyjnego programów na światowe rynki dla Discovery. Nadawca już teraz produkuje kontent linearny i digital na rynek amerykański. - Liczę, że przychody z tej części produkcyjnej będą rosły - mówi prezes TVN Discovery Piotr Korycki. więcej
 
 
Sekielski o swoim filmie o pedofilii w Kościele: Wielu duchownych chce, aby doszło do samooczyszczenia
 
Dziennikarz i producent filmowy Tomasz Sekielski od kilku miesięcy pracuje nad filmem dokumentalnym o pedofilii w polskim Kościele. Na ten cel udało mu się zebrać już ponad 250 tys. złotych. - Najczęściej jednak spotykam się z - nazwałbym to - „dobrymi radami”. Ktoś, kto wiem, że ma związek z hierarchą, osobą dobrze ustawioną w Kościele sugeruje mi: „A po co pan to robi? Jest tyle innych tematów” - mówi Tomasz Sekielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Igor Chalupec zrezygnował z funkcji prezesa Ruchu
 
W ramach porozumienia z Alior Bankiem Igor Chalupec złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Ruchu. Właścicielem spółki nadal jest należąca do Chalupca firma Lurena Investments. więcej
 
 
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł
 
W ub.r. dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 9,4 proc. do 839,22 mln zł. 815,62 mln zł pochodziło z działalności mediowej, a 23,6 mln zł z usług rachunkowych. Firma miała 14,65 mln zł zysku netto, wobec 10,16 mln zł zysku rok wcześniej. więcej
 
 
TVP2 pokaże drugi sezon serialu ,,Za marzenia". Emisja wiosną 2019 roku
 
FormaProduction wznowiła prace nad drugim sezonem „Za marzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki produkcji TVP2 najprawdopodobniej pokaże wiosną 2019 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Piotr Korycki: TVN będzie platformą produkcyjną na światowe rynki Discovery, liczę na wzrost przychodów więcej
 
Radio Wnet wystartuje w połowie października. ,,Tworzenie radia jest dynamicznym procesem" więcej
 
Oskarżenie o gwałt to katastrofa wizerunkowa Cristiano Ronaldo. Czy odwrócą się od niego sponsorzy? więcej
 
KRRiT podpisała umowę ze Szkołą Główną Handlową w sprawie badania założycielskiego rynku mediów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
Administrator Aplikacji TVN
Młodszy Administrator Aplikacji TVN
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ TVN
Młodszy Specjalista Helpdesk TVN
Redaktor działu Plotki Fakt24 Ringier Axel Springer
UX/UI Designer LiquidThread
Specjalista Seo ds. e-commerce Ringier Axel Springer
Specjalista ds. PR TVN
Manager SEO TVN
Copywriter TVN
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
New Business Manager GetHero
ACCOUNT MANAGER GetHero
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Piotr Korycki: TVN będzie platformą produkcyjną na światowe rynki Discovery, liczę na wzrost przychodów

Wzrasta rola TVN jako centrum produkcyjnego programów na światowe rynki dla Discovery. Nadawca już teraz produkuje kontent linearny i digital na rynek amerykański. - Liczę, że przychody z tej części produkcyjnej będą rosły - mówi prezes TVN Discovery Piotr Korycki. więcej

TVP2 pokaże drugi sezon serialu ,,Za marzenia". Emisja wiosną 2019 roku

FormaProduction wznowiła prace nad drugim sezonem „Za marzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nowe odcinki produkcji TVP2 najprawdopodobniej pokaże wiosną 2019 roku. więcej

,,Szkło kontaktowe" wygrywa z ,,W tyle wizji". Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 529 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 482 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach. więcej

Katarzyna Kieli nagrodzona przez branżę kablową Złotą PIKE. ,,Dedykuję nagrodę widzom"

Prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA Katarzyna Kieli otrzymała nagrodę Złotej PIKE podczas 45. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE w Łodzi. - Jest jedną z najbardziej wpływowych osób branży medialnej nie tylko w Polsce, ale i na świecie - argumentuje kapituła nagrody. więcej

Polsat Games wystartuje 15 października. Co w ofercie?

W poniedziałek, 15 października zostanie uruchomiony nowy kanał Polsat Games. Będzie on dostępny w Cyfrowym Polsacie a także w internecie - na Ipla, YouTube i Twitchu. więcej

Dziennikarz TVP Info Łukasz S. z zarzutami prokuratorskimi po awanturze w pociągu

Prokuratura Rejonowa w Gdyni postawiła dziennikarzowi TVP Info Łukaszowi S. dwa zarzuty dotyczące awantury z jego udziałem w lutym br. w pociągu Pendolino. Natomiast policja skierowała do sądu wniosek o ukaranie S. za trzy wykroczenia. więcej

AXN rozpoczyna emisję ,,Znaków". ,,Historia opowiedziana w sposób nieoczywisty i niestandardowy"

W środę, 10 października 2018 roku AXN rozpocznie emisję nowego serialu oryginalnego „Znaki”. Główne role w produkcji grają Andrzej Konopka i Helena Sujecka. więcej

Premium Mobile przejmuje od Aero 2 markę a2mobile. ,,Dla użytkowników nic się nie zmieni"

Spółka Premium Mobile przejęła od Aero 2 komórkowego operatora wirtualnego a2mobile. W wyniku tej operacji marka a2mobile będzie zarządzana przez Premium Mobile, której kapitał zakładowy dzięki przejęciu zwiększy się o kwotę ponad 2,94 mln zł. Jak zapewniają strony umowy dla użytkowników a2mobile zmiana nie będzie odczuwalna, a marka nie zniknie z rynku. więcej

TVP Sport bezkonkurencyjnym kanałem sportowym (dane za wrzesień)

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Stacja ta pochwalić się mogła zdecydowanie największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasował się Eleven Sports 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 pokaże ,,Wielki Test o internecie"

W środę, 10 października 2018 roku telewizyjna Jedynka w ramach widowiska „Wielki Test” pokaże „Wielki Test o internecie”. więcej

Eleven Sports pokaże Koszykarską Ligę Mistrzów w sezonie 2018/2019

Kanały z porfolio Eleven Sports będą pokazywać spotkania Koszykarskiej Ligi Mistrzów w sezonie 2018/2019. Udział w rozgrywkach bierze m.in. mistrz Polski Anwil Włocławek. więcej

TVP kupuje sprzęt komputerowy dla redakcji Poland in English

Telewizja Polska planuje zakup sprzętu komputerowego dla redakcji internetowej Poland in English. Jego dostawców wybiera w przetargu. więcej

Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?

Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Czabański: Zmiany dotyczące finansowania mediów publicznych możliwe w 2020-2021 roku

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański, który wielokrotnie podkreślał, że obecny system finansowania mediów publicznych jest „nieefektywny i niesprawiedliwy” ponownie odniósł się do kwestii zmian dotyczących abonamentu: - Kierunek prac w sprawie abonamentu radiowo-telewizyjnego jest taki, żeby finansować media publiczne z budżetu państwa - powiedział. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności, topowe stacje ze wzrostami

Liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Starcom: wpływy z działalności mediowej wzrosły o 8,6 proc., a zysk z 10,2 do 14,6 mln zł

W ub.r. dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 9,4 proc. do 839,22 mln zł. 815,62 mln zł pochodziło z działalności mediowej, a 23,6 mln zł z usług rachunkowych. Firma miała 14,65 mln zł zysku netto, wobec 10,16 mln zł zysku rok wcześniej. więcej

UOKiK porównał żywność w polskich i niemieckich sklepach: różnice w jakości chipsów, serków i napojów

W testach przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów spośród 101 par artykułów żywnościowych w sklepach w Polsce i Niemczech istotne różnice jakościowe dotyczyły 12, z czego w 10 przypadkach na korzyść niemieckich produktów. Chodzi m.in. o chipsy i chrupki, serki i napoje. więcej

Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + Jung v Matt

Z końcem listopada Martin Winther po czterech latach pracy pożegna się z agencją reklamową 180heartbeats + Jung v Matt. Na razie nie zdradza dalszych planów zawodowych. więcej

Sieć Bio Family otworzy pierwszy bezobsługowy sklep w Poznaniu

Sieć sklepów Bio Family należąca do Bio Market Polska uruchomi w Poznaniu na ulicy Murawa 2 pierwszy w Polsce bezobsługowy i całodobowy supermarket. Można w nim będzie robić zakupy codziennie, także w niedziele objęte zakazem handlu. więcej

Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy

Z najnowszego rankingu marek narodowych Nation Brands - londyńskiej firmy doradczej Brand Finance - wynika, że wartość marki narodowej Polski wynosi 654 mld dolarów. Stawia to nasz kraj na 23. miejscu na świecie. Liderami zestawienia są USA, Chiny i Niemcy. więcej

Daniel Marciniak szefem nowego działu design & content w Ogilvy

Daniel Marciniak został szefem działu design&content skupiającego designerów oraz web&motion designerów, utworzonego w ramach działu kreacji w agencji reklamowej Ogilvy. Nowa struktura ma zapewnić materiały wizualne do wszystkich realizowanych przez agencję kampanii. więcej

Stoch, Żyła, Kubacki i Kot reklamują SUV-y Renault (wideo)

Rusza kampania reklamowa samochodów Renault typu SUV, w której występują skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Maciej Kot. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dołącz do drużyny Renault”. więcej

Partner of Promotion i Silver Plate zajmą się eventami dla spółki Enea

Spółka Enea po ponad roku rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w działaniach eventowych. Zdecydowała się nawiązać współpracę z agencjami Partner of Promotion i Silver Plate, które startowały w tym postępowaniu jako konsorcjum. więcej

Intel przenosi globalny budżet mediowy z OMD do Dentsu Aegis

Firma technologiczna Intel zakończyła trwający pół roku przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrała do współpracy sieć Dentsu Aegis Network kończąc tym samym kooperacje w zakresie planowania i zakupu mediów z OMD. więcej

Aleksandra Latoszek: z Agory do platformy Nais

Aleksandra Latoszek objęła stanowisko business development manager platformy motywacyjnej Nais. Ostatnio pracowała jako kierownik działu marketingu czasopism Agory. więcej

Mattel wypuszcza nową wersję Scrabbli

Na rynku pojawiła się nowa wersja popularnej gry słownej - Scrabble Towers. Wydawcą tytułu jest firma Mattel. więcej

Answear.com reklamuje ofertę na chłodniejsze miesiące

Ruszyła kampania promująca jesienno-zimowe propozycje sklepu internetowego Answear.com. Akcję przygotowano we współpracy z agencją Warsaw Creatives. więcej

Toyota będzie dostarczać przez trzy lata samochody dla Legii Warszawa

Firma motoryzacyjna Toyota Motor Poland podpisała nową, trzyletnią umowę o współpracy z klubem piłkarskim Legia Warszawa. Do 2021 roku importer jako partner motoryzacyjny będzie oficjalnym dostawcą floty aut do klubu. więcej

Tomasz Latała-Golisz został dyrektorem zarządzającym Nissan Sales Central & Eastern Europe

Tomasz Latała-Golisz objął z początkiem października stanowisko dyrektora zarządzającego w Nissan Sales Central&Eastern Europe. Wcześniej funkcję tę pełnił Pierre Gerfaux. więcej

Tych kilka plakatów rozprawia się ze stereotypami na temat kobiet

W Republice Południowej Afryki powstała kampania, której celem jest walka ze stereotypami, z jakimi na swój temat spotykają się kobiety w miejscach pracy. Twórcy postawili na serię dających do myślenia plakatów. więcej

Makarony Lubella reklamowane jako "najlepsze ze zboża"

Pod hasłem "Najlepsze ze zboża" wystartowała kampania telewizyjna makaronów Lubella (Maspex). Za działania odpowiedzialne są agencja GPD i dom mediowy Starcom. więcej

Result Media rozpoczyna współpracę z Almi Decor

Agencja Result Media wygrała przetarg na działania marketingu internetowego marki Almi Decor. więcej

Clear Channel Poland wygrała przetarg reklamowy PKP Intercity

Clear Channel Poland wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący zakupu powierzchni reklamowych typu full back w wybranych miastach. Pokonała w nim spółkę Quick Media. więcej

Czteryczwarte Brand Design pracuje dla OSM Piątnica

Agencja brandingowa Czteryczwarte przygotowała identyfikację wizualną linii produktów Bio Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica. więcej

Codemedia dla branży chemii budowlanej

Dom mediowy Codemedia odpowiada za realizację kampanii fugi Saphir Sopro w internecie i radiu. więcej

Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?

Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Igor Chalupec zrezygnował z funkcji prezesa Ruchu

W ramach porozumienia z Alior Bankiem Igor Chalupec złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Ruchu. Właścicielem spółki nadal jest należąca do Chalupca firma Lurena Investments. więcej

Bauer wycofuje się z rynku prasowego w Czechach i na Słowacji,. Jego magazyny kupuje MAFRA

Czeska firma MAFRA przejmuje od Bauer Media Group jej biznes prasowo-internetowy w Czechach i na Słowacji, obejmujący kilkadziesiąt tytułów prasowych i związane z nimi serwisy internetowe. Bauer Media Group tłumaczy, że skupia się na swoich najważniejszych rynkach. więcej

Rafał Woś przechodzi do ,,Tygodnika Powszechnego". ,,To najlepsze miejsce, by spierać się o ważne sprawy"

Publicysta Rafał Woś dołącza do redakcji „Tygodnika Powszechnego”. Poprzednio przez trzy lata pracował w „Polityce”, a wcześniej m.in. w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. więcej

Ambasador Polski w Niemczech skrytykował nagrodę dla Tomasza Piątka za książkę o Antonim Macierewiczu

W poniedziałek Tomasz Piątek odebrał Nagrody za Wolność i Przyszłość Mediów przyznaną mu przez Fundację Mediów Sparkasse Leipzig za książkę „Macierewicz i jego tajemnice”. Andrzej Przyłębski, ambasador Polski w Niemczech, skrytykował to w liście do fundacji, oceniając, że nagrodzenie Piątka zaszkodzi relacjom polsko-niemieckim. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród pism motoryzacyjnych w lipcu

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

PAP z okazji 100-lecia działalności zmieni logotyp na nowy

Polska Agencja Prasowa z okazji 100-lecia działalności zmieni swój logotyp. Trwają ostatnie poprawki graficzne, nowe logo zostanie zaprezentowane i ulegnie zmianie jeszcze w tym roku. więcej

PAP ze stroną internetową i wystawą fotograficzną z okazji 100-lecia działalności

Polska Agencja Prasowa, która w tym roku obchodzi 100. rocznicę powstania, uruchomiła portal 100lat.pap.pl, który opowiada o historii agencji. Spółka zorganizowała także wystawę fotograficzną, upamiętniającą najważniejsze wydarzenia z jej działalności. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sekielski o swoim filmie o pedofilii w Kościele: Wielu duchownych chce, aby doszło do samooczyszczenia

Dziennikarz i producent filmowy Tomasz Sekielski od kilku miesięcy pracuje nad filmem dokumentalnym o pedofilii w polskim Kościele. Na ten cel udało mu się zebrać już ponad 250 tys. złotych. - Najczęściej jednak spotykam się z - nazwałbym to - „dobrymi radami”. Ktoś, kto wiem, że ma związek z hierarchą, osobą dobrze ustawioną w Kościele sugeruje mi: „A po co pan to robi? Jest tyle innych tematów” - mówi Tomasz Sekielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook i PAP współpracują w ramach kampanii edukacyjnej ws. walki z fałszywymi informacjami

Rusza kampania edukacyjna Facebooka we współpracy z Polską Agencją Prasową, która ma zwrócić uwagę na zagrożenie, jakie niosą z sobą fałszywe informacje w mediach społecznościowych. Akcja potrwa około miesiąca i będzie polegać na umieszczaniu grafik informacyjnych na fanpejdżu PAP. więcej

Twórcy Yanosika zrewolucjonizują polski rynek monitoringu?

Firma Neptis S.A., operator systemu Yanosik, wprowadziła innowacyjną ofertę skierowaną do przedsiębiorców. Flotis, bo tak nazywa się odnowiona usługa spółki, to jedyne tego typu rozwiązanie na polskim rynku, które pozwoli obniżyć koszty związane z utrzymaniem floty pojazdów małych i dużych firm. A wszystko bez umowy i zbędnych formalności. Czy nowa oferta zrewolucjonizuje rynek monitoringu w Polsce? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
UOKiK porównał żywność w polskich i niemieckich sklepach: różnice w jakości chipsów, serków i napojów

W testach przeprowadzonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów spośród 101 par artykułów żywnościowych w sklepach w Polsce i Niemczech istotne różnice jakościowe dotyczyły 12, z czego w 10 przypadkach na korzyść niemieckich produktów. Chodzi m.in. o chipsy i chrupki, serki i napoje. więcej

Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy

Z najnowszego rankingu marek narodowych Nation Brands - londyńskiej firmy doradczej Brand Finance - wynika, że wartość marki narodowej Polski wynosi 654 mld dolarów. Stawia to nasz kraj na 23. miejscu na świecie. Liderami zestawienia są USA, Chiny i Niemcy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monday pracuje dla Gemiusa

Od października br. obsługą komunikacyjną firmy badawczo-technologicznej Gemius zajmuje się agencja Monday - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Partner of Promotion i Silver Plate zajmą się eventami dla spółki Enea

Spółka Enea po ponad roku rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji wspierającej ją w działaniach eventowych. Zdecydowała się nawiązać współpracę z agencjami Partner of Promotion i Silver Plate, które startowały w tym postępowaniu jako konsorcjum. więcej

Multi Communications wypromuje oczyszczacze powietrza Blueair

Producent oczyszczaczy do powietrza Blueair dołączył do grona klientów Multi Communications. Agencję wybrano w przetargu. więcej

Zaquad nowym klientem Ahava PR

Do grona klientów agencji Ahava PR dołączyła marka modowa Zaquad. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Premium Mobile przejmuje od Aero 2 markę a2mobile. ,,Dla użytkowników nic się nie zmieni"
Scan&Go w 30 kolejnych sklepach Carrefour Polska
Google prezentuje smartfony Pixel 3 i Pixel 3 XL. Ekrany 5,5 i 6,3 cala oraz zaawansowany aparat w cenie od 799 i 899 dolarów
Inea z najszybszym internetem stacjonarnym. Orange awansuje w sieciach mobilnych
Google prezentuje hybrydowy laptop Pixel Slate i inteligentny głośnik Home Hub
Sieć Rebtel dostępna w całej Polsce z darmowym pakietem mobilnym (wideo)
Samsung premiuje zakup wybranych telewizorów darmowym dostępem do popularnych serwisów VOD
Audi otworzyło wirtualny salon w Warszawie
Samsung uruchamia w Lublinie swój drugi w Polsce inkubator dla startupów
Uber po raz pierwszy w historii dostarczy książki
Aktualizacja iOS 12.0.1 ma rozwiązywać problem z ładowaniem iPhone'ów
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK porównał żywność w polskich i niemieckich sklepach: różnice w jakości chipsów, serków i napojów
Sieć Bio Family otworzy pierwszy bezobsługowy sklep w Poznaniu
Scan&Go w 30 kolejnych sklepach Carrefour Polska
Wartość narodowej marki Polski 23. na świecie. Na czele USA, Chiny i Niemcy
Audi otworzyło wirtualny salon w Warszawie
Tomasz Latała-Golisz został dyrektorem zarządzającym Nissan Sales Central & Eastern Europe
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Sekielski o swoim filmie o pedofilii w Kościele: Wielu duchownych chce, aby doszło do samooczyszczenia
W grudniu premiera filmu "Aquaman". Ponad pięciominutowy zwiastun
Ridley Scott kręci serial "Raised by Wolves"
"Zatrzymać chwilę" - Edyta Górniak i Roksana Węgiel w "Hotelu Transylwania 3"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj