Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 18 Października 2018
 
 
 
TVN będzie walczył z fake newsami. Wystartował Konkret24, szefową Beata Biel
 
W środę wystartował nowy projekt fact-checkingowy przy TVN - Konkret24. Portal będzie zajmował się weryfikacją informacji, fake newsów oraz analizą wiadomości w sieci. - Będziemy również weryfikować wypowiedzi polityków. Nie będziemy sprawdzać ich opinii, a tylko fakty na które się powołują - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Biel, szefowa serwisu. więcej
 
 
Agnieszka Siemiak-Harton po 24 latach pracy żegna się z Radiem ZET
 
Agnieszka Siemiak-Harton, szefowa anteny Radia ZET, po 24 latach rozstaje się z rozgłośnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej stanowisko zostało zlikwidowane. więcej
 
 
KRRiT nie nałoży kary na TVN ws. słów w ,,Szkle kontaktowym" o policji po wpisie wicepremiera Glińskiego
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała wypowiedź Marka Przybylika w „Szkle kontaktowym” TVN24 z lipca br. Według ministra kultury Piotra Glińskiego „nawoływał on polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski skierował do nadawcy jedynie pismo z pouczeniem: - Zasada dziennikarskiej  odpowiedzialności za słowo  wymaga  unikania jakichkolwiek stwierdzeń o dwuznacznym wydźwięku - stwierdził. więcej
 
 
Największe radia popierają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"
 
Komitet Badań Radiowych wyraził swoją opinię w sprawie projektu Telemetria Polska, nad którym prace toczą się pod patronatem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Organizacja deklaruje wsparcie w zakresie przygotowania metodyki badawczej. więcej
 
 
Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat
 
Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PKN Orlen może wydać 40 mln na F1. ,,Robert Kubica okazał się lepszym politykiem od zawodowych polityków" więcej
 
PR1 z najniższą słuchalnością w historii w III kwartale, Radio ZET najbardziej w dół więcej
 
Oddziały regionalne Telewizji Polskiej z 25,6 mln zł straty w pierwszej połowie br., tylko jeden na plusie więcej
 
Polsat Rodzina startuje 16 października. ,,To zdecydowanie kanał rodzinny, nie religijny" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
Administrator Aplikacji TVN
Młodszy Administrator Aplikacji TVN
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ TVN
Młodszy Specjalista Helpdesk TVN
Redaktor działu Plotki Fakt24 Ringier Axel Springer
UX/UI Designer LiquidThread
Specjalista Seo ds. e-commerce Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN będzie walczył z fake newsami. Wystartował Konkret24, szefową Beata Biel

W środę wystartował nowy projekt fact-checkingowy przy TVN - Konkret24. Portal będzie zajmował się weryfikacją informacji, fake newsów oraz analizą wiadomości w sieci. - Będziemy również weryfikować wypowiedzi polityków. Nie będziemy sprawdzać ich opinii, a tylko fakty na które się powołują - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Biel, szefowa serwisu. więcej

KRRiT nie nałoży kary na TVN ws. słów w ,,Szkle kontaktowym" o policji po wpisie wicepremiera Glińskiego

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizowała wypowiedź Marka Przybylika w „Szkle kontaktowym” TVN24 z lipca br. Według ministra kultury Piotra Glińskiego „nawoływał on polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski skierował do nadawcy jedynie pismo z pouczeniem: - Zasada dziennikarskiej  odpowiedzialności za słowo  wymaga  unikania jakichkolwiek stwierdzeń o dwuznacznym wydźwięku - stwierdził. więcej

Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN7 produkuje pierwszą telenowelę obyczajową. ,,Zakochani po uszy" na początku 2019 roku

Stacja TVN7 i serwis Player rozpoczęły prace nad codziennym serialem obyczajowym „Zakochani po uszy”, w którym główne role zagrają Michał Meyer, Katarzyna Grabowska i Kamila Kamińska. Oparta na autorskim pomyśle telenowela trafi na antenę na początku 2019 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Pięć europejskich seriali jesienią w HBO. Wśród nich rumuńsko-niemiecki "Hackerville" czy chorwacki "Sukces"

Do jesienno-zimowej ramówki HBO trafi łącznie pięć europejskich seriali. Obok polskiego "Ślepnąc od świateł", widzowie zobaczą rumuńsko-niemiecki "Hackerville" czy chorwacki "Sukces" w reżyserii nagrodzonego Oscarem Danisa Tanovića. więcej

Waldemar Pawlak namawiał Michała Sołowowa do zainteresowania TVN

TVP Info opublikowało wczoraj fragmenty podsłuchanej kilka lat temu rozmowy byłego wicepremiera Waldemara Pawlaka i biznesmena Michała Sołowowa. Dotyczą one m.in. dużego znaczenia tytułów Ringier Axel Springer Polska i Grupy TVN dla rządzących wówczas polityków. więcej

W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Masterchefie"

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów w listopadzie na antenie TVN najwięcej wydadzą na obecność w blokach reklamowych przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” i niedzielny show „Masterchef”. więcej

,,M jak miłość" i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP

W listopadowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam mają mecze polskich piłkarzy, m.in. w Lidze Narodów w TVP1 oraz serial „M jak miłość” w TVP2. więcej

HBO GO zrównuje cenę z Showmax. 19,90 zł za subskrypcję

Nadawca platformy VoD HBO GO obniżył cenę miesięcznej subskrypcji aż o 10 zł. Dostęp do serwisu bez abonamentu i bez umowy z operatorem kablowym kosztuje teraz 19,90 zł. więcej

Startuje cykl dokumentalny ,,Opowiem ci o zbrodni" w CI Polsat

W środę 17 października br. o godz. 22.00 stacja CI Polsat (A+E Networks) rozpocznie emisję nowego programu „Opowiem ci o zbrodni”, w którym polscy pisarze kryminałów będą opowiadać prawdziwe historie kryminalne. Premierze towarzyszy akcja promocyjna oraz wydanie książki z opowiadaniami autorów. więcej

Łukasz Hetman i Łukasz Woźniak w zarządach spółek Grupy Asta

Decyzją rady nadzorczej Łukasz Hetman dołączył do zarządu spółki Asta Net, a Łukasz Woźniak został członkiem zarządu TV Asta. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agnieszka Siemiak-Harton po 24 latach pracy żegna się z Radiem ZET

Agnieszka Siemiak-Harton, szefowa anteny Radia ZET, po 24 latach rozstaje się z rozgłośnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej stanowisko zostało zlikwidowane. więcej

 
Największe radia popierają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"

Komitet Badań Radiowych wyraził swoją opinię w sprawie projektu Telemetria Polska, nad którym prace toczą się pod patronatem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Organizacja deklaruje wsparcie w zakresie przygotowania metodyki badawczej. więcej

 
Robert Tekieli nie jest już wicedyrektorem radiowej Jedynki

Robert Tekieli został zwolniony ze stanowiska zastępcy dyrektora Programu I Polskiego Radia. Powodem miała być „katastrofalna słuchalność” Jedynki, oraz niezadowolenie z powodu tegorocznej edycji „Lata z radiem” – powiedziała nam nieoficjalnie osoba blisko powiązana z rozgłośnią. więcej

 
Mazurek, Reszka, Czuchnowski, Mikołajewska i Rzeczkowski wśród nominowanych do Nagrody Radia ZET im. A. Woyciechowskiego 2018

W tegorocznej edycji Nagrody Radia ZET im. A. Woyciechowskiego przyznano 11 nominacji. Dwie otrzymali dziennikarze TVN24. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd

Grupa reklamodawców oskarżyła Facebooka przed sądem o to, że serwis umyślnie wprowadzał ich w błąd podając zawyżone statystyki wyświetleń wideo. Poszkodowani twierdzą, że Facebook wiedział wcześniej o tym że przekazuje partnerom zniekształcone wyniki, jednak przez długi czas milczał w tej sprawie narażając reklamodawców na straty finansowe. więcej

Ogilvy agencją roku - Grand Prix dla kampanii ,,The Mud Soldier" na Euro Effie 2018. Polska bez nagród

Agencja Ogilvy otrzymała tytuł agencji roku, a kampania „The Mud Soldier” przygotowana przez Ogilvy&Social.Lab z Belgii dla Visit Flanders została uhonorowana statuetką Grand Prix na tegorocznym festiwalu EACA Euro Effie organizowanym przez  European Association of Communications Agencies (EACA). więcej

W listopadzie w TVN najdroższe reklamy przy ,,Kuchennych Rewolucjach" i ,,Masterchefie"

Reklamodawcy zainteresowani emisją spotów w listopadzie na antenie TVN najwięcej wydadzą na obecność w blokach reklamowych przy czwartkowych „Kuchennych Rewolucjach” i niedzielny show „Masterchef”. więcej

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały w Publicis. Odchodzi Piotr Jachimowicz

Magdalena Samek i Małgorzata Szymańczak awansowały na stanowiska account directorów w agencji reklamowej Publicis (Publicis Groupe). Z firmą żegna się Piotr Jachimowicz. więcej

,,M jak miłość" i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej z najwyższymi cenami reklam w TVP

W listopadowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam mają mecze polskich piłkarzy, m.in. w Lidze Narodów w TVP1 oraz serial „M jak miłość” w TVP2. więcej

PiS i Patryk Jaki w spotach straszą napływem uchodźców, jeśli wybory wygra PO (wideo)

W nowych spotach wyborczych Prawa i Sprawiedliwości oraz Patryka Jakiego politycy Platformy Obywatelskiej są krytykowani za plany sprowadzenia do naszego kraju uchodźców. więcej

Szmal, Adamiec, Polski i Koszarek reklamują Suzuki

Suzuki Motor Poland w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest sponsorem kilku dyscyplin sportu. W filmie promocyjnym - przygotowanym przez Communication Unlimited i Selfisf 3 - występują szczypiornista Sławomir Szmal, pięściarze Daniel Adamiec i Mateusz Polski oraz koszykarz Łukasz Koszarek. więcej

GSK przenosi obsługę reklamową Panadolu do specjalnego zespołu WPP

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline zdecydował się przenieść globalną obsługę reklamową marki środków przeciwbólowych do WPP, gdzie dla klienta ma pracować specjalny zespół. więcej

George Clooney obok gwiazdy ,,Gry o tron" w reklamie Nespresso

W nowej reklamie Nespresso globalny ambasador marki, George Clooney, wciela się w rycerza ratującego królestwo. W roli królowej występuje zaś znana z kreacji Margaery Tyrell w „Grze o tron” Natalie Dormer. więcej

Vercom inwestuje 10 mln zł w UserEngage

Spółka Vercom, należąca do grupy technologicznej R22, za 10 mln zł kupuje 30 proc. udziałów UserEngage, twórcy oprogramowania do automatyzacji marketingu. W perspektywie lat inwestor ma opcję nabycia pakietu większościowego. więcej

Mówiąca lampa w nowym spocie IKEA (wideo)

Firma IKEA prowadzi w Indiach kampanię pod hasłem „Talking Products”. Główną bohaterką spotów jest m.in. lampa, która mówi do innych przedmiotów. Autorem kampanii jest agencja Dentsu Impact. więcej

Opakowania produktów PepsiCo z plastiku PET Loop pozyskanego w całości z recyklingu

Koncern Pepsi-Co, właściciel marek Pepsi, Gatorade czy Frito-Lay zawarł wieloletnią umowę z firmą Loop Industriesna zakup i produkcję opakowań z plastików wytwarzanych w amerykańskiej fabryce Loop, w tym plastiku PET Loop pozyskiwanego w 100 proc. z recyklingu. więcej

Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska w zespole Social Leaders

Marta Krawczyk i Klaudia Miłoszewska objęły stanowiska creative project manager w dziale obsługi klienta agencji Social Leaders. więcej

John Malatesta nowym szefem Codewise, Robert Gryn w radzie nadzorczej

John Malatesta objął funkcję CEO w firmie Codewise zajmującej się reklamą internetową. Robert Gryn, założyciel i poprzedni szef spółki, zostanie przewodniczącym jej rady nadzorczej. więcej

Ruszyła digitalowa kampania serum Lips Up

W internecie ruszyła kampania promująca serum powiększające usta Lips Up (Pharmatheiss Cosmetics, z portfolio Natur Produkt Zdrovit). Akcję przygotowały Peppers Ghost, Havas Media i Socialyse. więcej

Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars

Cécile Kossoff objęła stanowisko szefowej komunikacji, marketingu i marki oraz członka zespołu liderów grupy Mazars, firmie specjalizującej się m.in. w audycie i usługach księgowych. więcej

Reklamy LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards

Śpiewane reklamy LINK4 trzeci rok z rzędu zostały nominowane do Effie Awards. Tym razem powalczą w kategorii kampanii długofalowych. więcej

UM zajmie się social mediową obsługą projektu Bakomy

Dom mediowy UM (należy do IPG Mediabrands) rozszerza dotychczasową współpracę z firmą mleczarską Bakoma. Teraz oprócz obsługi mediowej zajmie się też działaniami social media profilu Kuchnia Jogurtowa w mediach społecznościowych.   więcej

Pasja i wolność w kampanii przekąsek FreeYu

Pod hasłem "Głodni wolności" ruszyła kampania marki zdrowych przekąsek FreeYu (Grupa Otmuchów). Akcję przygotowała agencja Coollective. więcej

Marka Katarek z familijną kampanią "Jak mama mamie"

W internecie trwa kampania aspiratora dla dzieci marki Katarek (Duna). Do współpracy zaproszono Dominikę Gano, znaną jako Mama Bezpiecznego Malucha, współzałożycielkę i koordynatorkę ogólnopolskiej Kampanii Bezpieczny Maluch. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Lis napisał autobiografię ,,Historia prywatna", premiera pod koniec października

Pod koniec października ukaże się książka autobiograficzna Tomasza Lisa „Historia prywatna”. Publikuje ją Wydawnictwo W.A.B. należące do Grupy Wydawniczej Foksal. więcej

ZTM odrzucił promocję książki "Niebezpieczne związki Donalda Tuska" Wojciecha Sumlińskiego. ,,Katalog reklam niepożądanych"

Dziennikarz śledczy Wojciech Sumliński poinformował, że promocja jego najnowszej książki "Niebezpieczne związki Donalda Tuska" miała zostać zablokowana przez Zarząd Transportu Miejskiego. Według ZTM dystrybucja plakatów w tramwajach i autobusach była niemożliwa, ponieważ „przedstawiają przedmiotowe traktowanie człowieka i uwłaczające jego godności oraz narusza przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje”. więcej

Waldemar Pawlak namawiał Michała Sołowowa do zainteresowania TVN

TVP Info opublikowało wczoraj fragmenty podsłuchanej kilka lat temu rozmowy byłego wicepremiera Waldemara Pawlaka i biznesmena Michała Sołowowa. Dotyczą one m.in. dużego znaczenia tytułów Ringier Axel Springer Polska i Grupy TVN dla rządzących wówczas polityków. więcej

Burda uruchamia Focus Lab

W czwartek 19 października br. Burda Media Polska uruchamia platformę internetową Focus Lab, dzięki której czytelnicy będą mogli spotykać się z ekspertami magazynu „Focus” i portalu Focus.pl. więcej

Piłkarze reprezentacji Polski na zgrupowaniach będą rzadziej udzielać wywiadów. Boniek: przed meczem trzeba się skupić na grze

Zawodnicy piłkarskiej reprezentacji Polski w czasie kilkudniowych zgrupowań przed meczami będą rozmawiali indywidualnie z dziennikarzami tylko jednego dnia, a nie jak dotychczas o dowolnych porach. - Trzeba to uporządkować, bo zrobił się chaos. Przed meczem trzeba się skupić na grze - uzasadnia Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ,,NG Traveler" na plusie

W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. liderem sprzedaży był „National Geographic Polska”. Najwięcej straciły „Podróże”, a jedyny wzrost odnotował „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
TVN będzie walczył z fake newsami. Wystartował Konkret24, szefową Beata Biel

W środę wystartował nowy projekt fact-checkingowy przy TVN - Konkret24. Portal będzie zajmował się weryfikacją informacji, fake newsów oraz analizą wiadomości w sieci. - Będziemy również weryfikować wypowiedzi polityków. Nie będziemy sprawdzać ich opinii, a tylko fakty na które się powołują - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Biel, szefowa serwisu. więcej

Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat

Jeszcze w październiku br. na platformę Player trafią materiały wideo 360 stopni w technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). Będą to produkcje własne TVN i Discovery. Oferta będzie dostępna dla wszystkich użytkowników bez dodatkowych opłat - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

eBilet Polska: wpływy wzrosły ze 136,2 do 150 mln zł, a zysk z 870 tys. do 1,23 mln zł

W ub.r. firma eBilet Polska, dystrybuująca bilety na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 10,3 proc. do 150,19 mln zł oraz zysku netto z 870,5 tys. zł do 1,23 mln zł. więcej

Facebook oskarżony o zawyżanie statystyk wideo. Serwis miał umyślnie wprowadzać klientów w błąd

Grupa reklamodawców oskarżyła Facebooka przed sądem o to, że serwis umyślnie wprowadzał ich w błąd podając zawyżone statystyki wyświetleń wideo. Poszkodowani twierdzą, że Facebook wiedział wcześniej o tym że przekazuje partnerom zniekształcone wyniki, jednak przez długi czas milczał w tej sprawie narażając reklamodawców na straty finansowe. więcej

Facebook obniży w Newsfeedzie widoczność treści skopiowanych od wydawców

Facebook zapowiada, że będzie walczył z kopiowaniem w serwisie treści publikowanych przez wydawców. Teksty, zdjęcia oraz klipy wideo stanowiące wierne kopie materiałów innych autorów będą mniej widoczne w Newsfeedzie, a w konsekwencji przestaną przynosić dochody z emitowanych przy nich reklam. więcej

Amazon zatrudni przed świętami 7,5 tys. dodatkowych pracowników

Amazon w okresie przedświątecznym planuje zatrudnić ponad 7,5 tys. pracowników w swoich pięciu centrach logistycznych - w Bielanach Wrocławskich k. Wrocławia, Sadach k. Poznania, Kołbaskowie k. Szczecina i Sosnowcu. więcej

Netflix z 7 mln nowych użytkowników. W górę przychody, zysk i kurs akcji

W trzecim kwartale 2018 roku Netflix zanotował wzrost przychodów rok do roku o 34 proc. i 403 mln dolarów zysk netto. W ciągu kwartału serwis przyciągnął do siebie prawie 7 mln nowych użytkowników, obecnie ma globalnie ponad 137 mln subskrybentów. Dobre wyniki i prognozy wywindowały kurs akcji Netflixa o ponad 13 procent. więcej

HBO GO zrównuje cenę z Showmax. 19,90 zł za subskrypcję

Nadawca platformy VoD HBO GO obniżył cenę miesięcznej subskrypcji aż o 10 zł. Dostęp do serwisu bez abonamentu i bez umowy z operatorem kablowym kosztuje teraz 19,90 zł. więcej

WP i 300polityka relacjonują dzień Mateusza Morawieckiego, Kacprzak i Machała gospodarzami wieczoru wyborczego

Wirtualna Polska i 300polityka.pl w środę przez cały dzień będą relacjonować zza kulis aktywności premiera Mateusza Morawieckiego. W najbliższą niedzielę WP.pl i Telewizja WP pokażą wieczór wyborczy, którego gospodarzami będą Marek Kacprzak i Tomasz Machała. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. A sukcesem bez wątpienia jest suma 250 milionów złotych, którą w ciągu roku za pośrednictwem Domodi i Allani użytkownicy przeznaczają na zakupy odzieżowe. Prognozy sprzedażowe obu serwisów pokazują, że tendencja ta będzie wciąż wzrastać, dlatego współpraca z popularnymi e-commercami w dobie internetowych zakupów to dla marek szybka droga do sukcesu. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Największe radia popierają projekt Telemetria Polska. "Należy zadbać o testy technologiczne i pilotaż"

Komitet Badań Radiowych wyraził swoją opinię w sprawie projektu Telemetria Polska, nad którym prace toczą się pod patronatem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Organizacja deklaruje wsparcie w zakresie przygotowania metodyki badawczej. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Cécile Kossoff szefową komunikacji i marketingu w Mazars

Cécile Kossoff objęła stanowisko szefowej komunikacji, marketingu i marki oraz członka zespołu liderów grupy Mazars, firmie specjalizującej się m.in. w audycie i usługach księgowych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Player stawia na wirtualną rzeczywistość. Wideo 360 stopni będą bez opłat
Sferia wycofuje z oferty usługi telefonii i internetu
Świat ludzi i maszyn będzie jednością. Wyzwaniem stanie się etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz zapanowanie nad nią
 
 
 
GOSPODARKA
 
87 proc. Polaków docenia korzyści z członkostwa w Unii Europejskiej, za pozostaniem zagłosowałoby 71 proc.
Amazon zatrudni przed świętami 7,5 tys. dodatkowych pracowników
Co trzecia osoba nie traktuje swojego domu jak miejsca do życia
Artur Kurasiński ambasadorem 2. edycji kampanii #BezSmogu eurobanku
Opakowania produktów PepsiCo z plastiku PET Loop pozyskanego w całości z recyklingu
mBank wprowadza kartę wielowalutową
Świat ludzi i maszyn będzie jednością. Wyzwaniem stanie się etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz zapanowanie nad nią
Polski przemysł hamuje, ale gwałtownego pogorszenia koniunktury nie widać
Od ,,Czystego Powietrza" zapłacisz podatek
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN7 produkuje pierwszą telenowelę obyczajową. ,,Zakochani po uszy" na początku 2019 roku
Pięć europejskich seriali jesienią w HBO. Wśród nich rumuńsko-niemiecki "Hackerville" czy chorwacki "Sukces"
Netflix zamówił drugi sezon "Szkoły dla elity"
,,Kler" podbija zagraniczne kina, najlepsze otwarcie w historii. Ponad 3,5 mln w Polsce
Alexander Skarsg?rd uwodzi Keirę Knightley w "The Aftermath"
Rami Malek w filmie "Bohemian Rhapsody". Premiera 2 listopada
Patrick Wilson i Vera Farmiga w horrorze "Annabelle 3"
Animacja to atrakcja - dla dzieci, rodziców i... reklamodawców
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj