Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 23 Października 2018
 
 
 
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media
 
Przez ostatnich kilka tygodni media głównie zdawały relacje z przebiegu kampanii do wyborów samorządowych. Monitoringiem ewentualnych nieprawidłowości zajmuje się KRRiT, ale głos w tej sprawie może zabrać także Rada Mediów Narodowych. Jej członkowie są podzieleni, co do sposobu relacjonowania kampanii i jej nieprawidłowości. Joanna Lichocka uważa, że wpływ na przebieg wyborów miały "niemieckie media". więcej
 
 
Przychylność TVP nie pomogła Patrykowi Jakiemu? Piotr Zaremba: był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej
 
Rafał Trzaskowski pokonał Patryka Jakiego w pierwszej turze wyborów samorządowych w Warszawie i ma zostać prezydentem tego miasta - wynika z sondażowych danych Ipsos. - Patryk Jaki był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej, a Trzaskowski TVN-u. Nie chodzi tylko o telewizję publiczną, a o całą kampanię PiS-u - ocenia Piotr Zaremba, publicysta. więcej
 
 
"SNL Polska - Weekend Update" od 27 października w Showmax, dzień później w Telewizji WP
 
W sobotę, 27 października Showmax rozpocznie emisję rozrywkowego show "SNL Polska - Weekend Update" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program dzień później obejrzą widzowie Telewizji WP. więcej
 
 
1,1 mln widzów ,,Lepiej późno niż wcale". Polsat stacją trzeciego wyboru
 
Nowy program „Lepiej późno niż wcale” gromadził średnio 1,08 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,33 mln zł. więcej
 
 
Maciej Waligóra z DDB&tribal przewodniczącym zarządu KTR
 
Maciej Waligóra, dyrektor kreatywnyo DDB&tribal, został nowym przewodniczącym zarządu KTR. Ustępujący Przemysław Bogdanowicz będzie dalej zasiadał w zarządzie organizacji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sebastian Hejnowski: pogodziłem się, że PR-owcy będą mieli taki wizerunek jak prawnicy więcej
 
Edward Miszczak: Ramówka idzie jak rakieta, sądzę że jesień będzie nasza więcej
 
Rzecznik Praw Obywatelskich chce walczyć z patostreamerami. ,,Trzeba ich odciąć od źródeł finansowania" więcej
 
Netflix rośnie, bo ma dobrą strategię. "Telewizje mogą spać spokojnie" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
Redaktor Serwisu z Informacjami Lokalnymi Grupa ZPR Media
Redaktor Naczelny Wydawnictwo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej (PMP) Grupa ZPR Media
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Dyrektor Działu Konferencji i Szkoleń Gremi Media
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Senior PR Consultant / Senior account manager Big Picture
PR Consultant / PR account manager Big Picture
Administrator Aplikacji TVN
Młodszy Administrator Aplikacji TVN
MŁODSZY SPECJALISTA DS. OPRACOWAŃ TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Joanna Lichocka: Duży wpływ na przebieg kampanii wyborczej w Polsce miały niemieckie media

Przez ostatnich kilka tygodni media głównie zdawały relacje z przebiegu kampanii do wyborów samorządowych. Monitoringiem ewentualnych nieprawidłowości zajmuje się KRRiT, ale głos w tej sprawie może zabrać także Rada Mediów Narodowych. Jej członkowie są podzieleni, co do sposobu relacjonowania kampanii i jej nieprawidłowości. Joanna Lichocka uważa, że wpływ na przebieg wyborów miały "niemieckie media". więcej

Przychylność TVP nie pomogła Patrykowi Jakiemu? Piotr Zaremba: był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej

Rafał Trzaskowski pokonał Patryka Jakiego w pierwszej turze wyborów samorządowych w Warszawie i ma zostać prezydentem tego miasta - wynika z sondażowych danych Ipsos. - Patryk Jaki był bohaterem pozytywnym telewizji publicznej, a Trzaskowski TVN-u. Nie chodzi tylko o telewizję publiczną, a o całą kampanię PiS-u - ocenia Piotr Zaremba, publicysta. więcej

1,1 mln widzów ,,Lepiej późno niż wcale". Polsat stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Lepiej późno niż wcale” gromadził średnio 1,08 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,33 mln zł. więcej

Polsat News zamienia miejscami ,,Politykę na ostro" i ,,Interwencję Extra". Dorota Gawryluk: Tak to było już od początku zaplanowane

Od poniedziałku, 5 listopada Polsat News zamieni miejscami programy „Polityka na ostro” i „Interwencja Extra”. - Tak to było już od początku zaplanowane, aby „Interwencję Extra” pokazywać o godz. 21.00. Emisja programu o 20.00 w październiku wynika z problemów technicznych związanych z remontem studia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

1,71 mln widzów debiutu serialu ,,Pod powierzchnią" w TVN

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Pod powierzchnią” oglądało średnio 1,71 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

6,9 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji. Najwięcej w TVP1

Łącznie 6,88 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników wyborów samorządowych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, ale liderem całego rynku w tym paśmie był TVN pokazujący „MasterChefa” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Miniseria ,,Dynastia Kimów - trzy pokolenia" w National Geographic

W piątek, 16 listopada 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję czteroodcinkowego cyklu „Dynastia Kimów - trzy pokolenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Karolina Szostak prowadzi kącik kulinarny w Polsat Sport Premium

Karolina Szostak prowadzi kącik kulinarny „Kuchnia Mistrzów” w Polsat Sport Premium, który wystartował na początku października br. - Od przepisu do gotowego dania w ciągu 90 minut, czyli takie gotowanie na dystansie czasu gry meczu piłkarskiego - opisuje nam formułę cyklu Marian Kmita, dyrektor ds. sportu Telewizji Polsat. więcej

Discovery uruchomi serwis streamingowy Golf TV, w Polsce transmisje z PGA Tour od 2020 roku

Z początkiem stycznia 2019 roku ruszy internetowy serwis streamingowy Golf TV, tworzony przez Discovery we współpracy z organizatorem cyklu turniejów golfowych PGA Tour. więcej

,,Nasz nowy dom", ,,Przyjaciółki" i pasmo filmowe ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku Polsatu

W listopadzie w ramówce Polsatu najwyższe ceny będą miały reklamy emitowane przy programie „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki” i w paśmie filmowym „Mega Hit”. więcej

TVN liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz mecze reprezentacji Polski z Ligi Europy z Włochami i Portugalią. Wśród stacji nowym liderem został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

2649 podróży zagranicznych pracowników TVP, którzy nie są dziennikarzami

Telewizja Polska w odpowiedzi na interpelację posła Bartosza Jóźwiaka ujawniła, ile podróży odbyli pracownicy TVP, którzy nie są dziennikarzami, ani członkami ekip realizacyjnych. więcej

Szefowa wPolityce: największe miasta w wyborach utrwaliły najgorszy stereotyp Polaka. Ekspert TVP Info: winna propaganda TVP

- Warszawa, Poznań, Łódź czy Legionowo utrwaliły dziś najgorszy stereotyp Polaka - cwaniaka, złodzieja i kombinatora. Na szczęście Polska to nie tylko największe miasta - napisała o wynikach wyborów samorządowych Marzena Nykiel, publicystka „Sieci” i redaktor naczelna wPolityce.pl. Natomiast politolog prof. Kazimierz Kik, często wypowiadający się jako ekspert w TVP Info, ocenił, że do porażki Patryka Jakiego przyczyniła się propaganda Telewizji Polskiej. więcej

Richard Parsons przestaje kierować tymczasowo stacją CBS, zastąpi go Strauss Zelnick

Richard Parsons, który pod odejściu Lesa Moonvesa sprawował funkcję tymczasowego prezesa stacji CBS zapowiedział odejście ze stanowiska z powodów zdrowotnych. Na jego miejsce ma się pojawić Strauss Zelnick, doświadczony menedżer branży medialnej i rozrywkowej. Nadal trwają poszukiwania odpowiedniego kandydata do stałego kierowania CBS. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Daniel Křetínský, właściciel Radia ZET chce kupić udziały w ,,Le Monde"

Daniel Křetínský, właściciel koncernu Czech Media Invest, do którego należy Radio ZET prowadzi rozmowy w sprawie wykupienia mniejszościowych udziałów we francuskim dzienniku „Le Monde” - wynika z nieoficjalnych doniesień. Křetínský jest też zainteresowany zakupem magazynu modowego „Elle”. więcej

 
25. edycja plebiscytu na piosenkę wszech czasów wśród słuchaczy Trójki

W poniedziałek, 22 października br. rozpoczęło się głosowanie na najpopularniejszą piosenkę wszech czasów, którą wybiorą słuchacze Trójki Polskiego Radia. Tytuł i wykonawca zwycięskiego utworu zostanie ogłoszony 1 stycznia 2019 roku. więcej

 
Anna Sztejter: z Bridge2Fun do newonce.media

Anna Sztejter zaczęła pracę jako dyrektor rozwoju biznesu w newonce.media. Poprzednio była związana z Bridge2Fun, a wcześniej m.in. z Grey Group Poland, Cohn&Wolfe i TestardoRedCell. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie w II i III kwartale. TOK FM awansowało na drugie miejsce

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim i trzecim kwartale 2018 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Maciej Waligóra z DDB&tribal przewodniczącym zarządu KTR

Maciej Waligóra, dyrektor kreatywnyo DDB&tribal, został nowym przewodniczącym zarządu KTR. Ustępujący Przemysław Bogdanowicz będzie dalej zasiadał w zarządzie organizacji. więcej

Ikea otwiera sklep w Blue City. Takiego formatu jeszcze nie było

Dziś sieć Ikea otwiera swój nowy sklep w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Jest to jednak z pierwszych placówek w takim formacie na świecie. Ma mniejszą powierzchnię niż dotychczasowe sklepy i oferuje klientom wiele technologicznych nowinek. więcej

Mateusz Morawiecki pokaże Polskę w ,,The Royal Tour" w telewizji PBS

Gospodarzem odcinka programu podróżniczo-edukacyjnego „The Royal Tour” w PBS dotyczące Polski będzie premier Mateusz Morawiecki. Zapewniła to Polska Fundacja Narodowa. więcej

,,Wiem, czym oddycham" - Aviva ostrzega przed skutkami smogu w mieszkaniach (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Aviva zaczęła telewizyjną odsłonę drugiej edycji kampanii „Wiem, czym oddycham”. Akcja zwraca uwagę na problem powietrza w mieszkaniach zanieczyszczonego wskutek smogu. Spot na potrzeby kampanii przygotowała agencja Y&R, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Blue 449. więcej

Edyta Maciejewska: z The Digitals do Gong

Edyta Maciejewska objęła stanowisko social media & director w agencji kreatywnej Gong (Group One). Poprzednio związana była z The Digitals (Grupa S/F). więcej

,,Nasz nowy dom", ,,Przyjaciółki" i pasmo filmowe ,,Mega Hit" najdroższe w cenniku Polsatu

W listopadzie w ramówce Polsatu najwyższe ceny będą miały reklamy emitowane przy programie „Nasz nowy dom”, serialu „Przyjaciółki” i w paśmie filmowym „Mega Hit”. więcej

,,Kler" ma już 4,14 mln widzów, wyprzedził ,,Avatara"

Po ponad trzech tygodniach od premiery, „Kler" Wojciecha Smarzowskiego osiągnął frekwencję dokładnie 4 144 061 widzów. Tym samym przebił wynik „Avatara", najpopularniejszego zagranicznego filmu w polskim box office. więcej

Nowy program lojalnościowy Coffee Club zastąpi w Costa Coffee dotychczasowe karty i stempelki

Sieć kawiarni Costa Coffee wprowadziła program lojalnościowy Coffee Club, którego aplikacja pozwala na tworzenie spersonalizowanych promocji. Zastąpi on dotychczas stosowane karty i stempelki. więcej

Prima Finezja reklamowana jako ,,więcej niż kubek kawy" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa kawy Prima Finezja (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska). Jest realizowana pod hasłem „Więcej niż kubek kawy”. więcej

Gala Bestsellery Empiku 2017 transmitowana w TVN nominowana do nagród World Best Events

Gala rozdania nagród Bestsellery Empiku uzyskała nominację w konkursie World Best Events. Gala organizowana przez Empik oraz agencję Allegro była transmitowana na żywo na antenie TVN w lutym br. Jury nominowało 9 najlepszych wydarzeń kulturalnych na świecie, nagrody zostaną rozdane 23 listopada br. w ramach BEA World Festival. więcej

KUPS ruszyła z VIII edycją kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"

Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła VIII edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Obecne działania będą wspierać konsumentów w zmianie postaw żywieniowych. Za ich realizację odpowiada agencje PR Hub i Rebel Media. więcej

Warszawa promuje się roślinami wyrastającymi ze słupów reklamowych

Firma Warexpo na zlecenie Zarządu Zieleni miasta Warszawy realizuje niestandardową kampanię outdoorową. W jej ramach z trzech słupów reklamowych tej firmy wyrosły rośliny. więcej

Katarzyna Radecka i Maciej Piątek w zespole V&P

W agencji V&P (Grupa V&P) Katarzyna Radecka objęła nowe stanowisko business development managera, a Maciej Piątek - art directora. więcej

Kajetan Kajetanowicz ambasadorem Pirelli

Włoski dostawca opon homologowanych Pirelli nawiązał współpracę z polskim kierową rajdowym, Kajetanem Kajetanowiczem. Ambasador wystąpi w kampanii poświęconej bezpiecznej jeździe samochodem. więcej

Dziecięce figle w reklamie odkurzaczy bezprzewodowych Bosch

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego), promująca linię odkurzaczy bezprzewodowych Athlet. więcej

Wedel w reklamie pokazuje, jak brzmi czekolada (wideo)

Lotte Wedel zaczął kampanię nowej linii czekolad premium, E. Wedel. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Geometry Global, Film Fiction Adrian Pawłowski i CORD Poland. więcej

Pomidory "nasycone kolorem i dopieszczone słońcem" w reklamie soków Tymbark (wideo)

W nowej reklamie soków pomidorowych Tymbark (Grupa Maspex) podkreślana jest zawartość potasu i błonnika. Kreację przygotowała agencja Bardzo, za zakupem mediów zajął się Starcom. więcej

Burger King serwuje "koszmarogenne" burgery przed halloween

Nightmare King to nowa kanapka Burger Kinga, po której zjedzeniu zwiększa się prawdopodobieństwo występowania koszmarów nocnych. Burger sprzedawany będzie tylko do 1 listopada. więcej

Hasło na reklamie easyJet można odczytać jedynie na tafli wody

Linie lotnicze easyJet niestandardowo wykorzystały billboard do własnej promocji. Hasło na nim umieszczono do góry nogami. Można je odczytać jedynie w tafli wody, która znajduje się obok budynku, na którym zawisła reklama. więcej

Sieć Dentsu Aegis przejmuje firme Namics AG

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network podpisała ostateczną umowę przejęcia agencji cyfrowej Namics AG działającej w Szwajcarii i Niemczech. Akwizycja ta ma pomóc należącej do Dentsu agencji Merkle zwiększyć możliwości i zasięg geograficzny oraz umocnić pozycję w regionie EMEA. więcej

Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO

Microsoftus Precisionus Mouseus to nowy gatunek myszy, który na potrzeby kampanii Microsoft "zamieszkał" w warszawskim ogrodzie zoologicznym. To część niestandardowej promocji sprzętu firmy. więcej

Olga Bołądź, Maja Ostaszewska, Kamil Nosel i inni w teledysku Leszka Stanka promują adopcję zwierząt (wideo)

Leszek Stanek w teledysku do piosenki „Lost boy" promuje adopcję zwierząt. Wystąpili w nim m.in. tym Olga Bołądź, Maja Ostaszewska, Agata Buzek, Kamil Nosel i Olga Frycz. Projekt wspiera działania Fundacji Viva!. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Bartosz Węglarczyk promował biletowaną imprezę o alkoholu

W zeszły weekend 19-20 października br. w Warszawie odbywał się Festiwal Wódki i Zakąski, czyli coroczna impreza, której celem jest - jak podają organizatorzy - propagowanie tradycji gorzelniczych w Polsce. Imprezę reklamował i prowadził Bartosz Węglarczyk. więcej

Daniel Křetínský, właściciel Radia ZET chce kupić udziały w ,,Le Monde"

Daniel Křetínský, właściciel koncernu Czech Media Invest, do którego należy Radio ZET prowadzi rozmowy w sprawie wykupienia mniejszościowych udziałów we francuskim dzienniku „Le Monde” - wynika z nieoficjalnych doniesień. Křetínský jest też zainteresowany zakupem magazynu modowego „Elle”. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. ,,Twoje Imperium" na plusie

W sierpniu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"SNL Polska - Weekend Update" od 27 października w Showmax, dzień później w Telewizji WP

W sobotę, 27 października Showmax rozpocznie emisję rozrywkowego show "SNL Polska - Weekend Update" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program dzień później obejrzą widzowie Telewizji WP. więcej

Netflix wyda dodatkowe 2 miliardy dolarów na produkcję oryginalnych treści

Netflix zapowiedział że zamierza zwiększyć o 2 mld dolarów budżet przeznaczony na produkcję własnych filmów i programów oraz zakup licencji na treści pochodzące od partnerów. Pieniądze na sfinansowanie tych wydatków mają pochodzić z kredytu. więcej

Marcin Łukasik przeszedł z Polsatu do Wirtualnej Polski, prowadzi ,,Money. To się liczy"

Marcin Łukasik dołączył do redakcji Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), gdzie m.in. prowadzi program „Money. To się liczy”. Poprzednio był związany z Telewizją Polsat, a wcześniej m.in. z Radiem Kolor i Radiem PiN. więcej

Brendan Iribe, współtwórca Oculusa odchodzi z Facebooka. W tle koniec projektu Oculus Rift 2

Brendan Iribe, współtwórca i były szef firmy Oculus zapowiedział swoje odejście z Facebooka, do którego przeszedł wraz z firmą 4 lata temu. Iribe planuje kolejny etap w swoim życiu, jednak jego odejście zbiega się z rezygnacją przez Facebook z projektu gogli Oculus Rift 2. więcej

Anna Sztejter: z Bridge2Fun do newonce.media

Anna Sztejter zaczęła pracę jako dyrektor rozwoju biznesu w newonce.media. Poprzednio była związana z Bridge2Fun, a wcześniej m.in. z Grey Group Poland, Cohn&Wolfe i TestardoRedCell. więcej

Japonia wzywa Facebook do lepszej ochrony użytkowników. 100 tysięcy Japończyków dotknął skandal z Cambridge Abalytica

Władze Japonii zaapelowały do Facebooka o większą staranność w ochronie danych użytkowników oraz lepszym niż dotąd informowaniu ich o kwestiach dotyczących bezpieczeństwa na platformie. To reakcja na ostatnią kradzież informacji o użytkownikach Facebooka oraz wcześniejszą aferę z Cambridge Analytica, która dotknęła ponad 100 tys. internautów w Japonii.   więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. więcej

Netflix oskarżony o dzielenie widzów według koloru skóry. ,,Nie pytamy użytkowników o ich rasę"

Netflix został posądzony przez użytkowników o to, że promując swoje treści w serwisie pokazuje inne materiały graficzne czarnoskórym i białym użytkownikom. Ma to być zabieg marketingowy przyciągający do filmów i seriali większą liczbę odbiorców według koloru skóry. Netflix zaprzecza i wyjaśnia, że nie gromadzi informacji na temat rasy swoich użytkowników. więcej

Krystyna Pawłowicz: czas na opcję zero w mediach. Dziennikarze: to skutek szoku i poczucia klęski

- Teraz jednak CZAS NA MEDIA! Moim zdaniem OPCJA ZERO na rynku RTV! Dość zewnętrznych partii TVN czy Onet! - zapowiedziała w poniedziałek rano posłanka PiS Krystyna Pawłowicz. Część dziennikarzy oceniła to jako wyraz niezadowolenia po wyniku partii rządzącej w wyborach samorządowych. więcej

Ćwierć miliarda złotych - tyle wydadzą klienci Domodi i Allani, największych modowych marketplace'ów w Polsce w 2018 roku

Domodi i Allani, największe marketplace’y z branży fashion w Polsce notujące 22 miliony odsłon w miesiącu, udowadniają, że sklep internetowy to jedyna rzecz, która jest potrzebna, aby osiągnąć dobre wyniki w sprzedaży ubrań, butów i dodatków. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adam Hofman: PiS potrzebuje ,,telewizji publicznej light", taki własny ,,TVN"

- Nie da się jednym przekazem dotrzeć do wszystkich. PiS-owi potrzebna jest jeszcze jedna prywatna „telewizja publiczna light”. Musi być sexy, interesująca i fajnie zbudowana. Trzeba mieć swój własny „TVN”, swoje własne media - tłumaczy Adam Hofman, były polityk PiS, a obecnie ekspert z zakresu doradztwa biznesowego i PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Brendan Iribe, współtwórca Oculusa odchodzi z Facebooka. W tle koniec projektu Oculus Rift 2
Blik już dostępny dla klientów Paczkomatów
T-Mobile Polska dzięki stacji w Murowańcu z lepszym zasięgiem w górach
Orange: nowe smartfony Apple i Samsunga z VoLTE i WiFi Calling
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ikea otwiera sklep w Blue City. Takiego formatu jeszcze nie było
Blik już dostępny dla klientów Paczkomatów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Kler" ma już 4,14 mln widzów, wyprzedził ,,Avatara"
Netflix kasuje po dwóch sezonach serial "Luke Cage"
Netflix zapowiada nowe odcinki ,,Rozczarowanych" (wideo)
Film "Halloween" podbija kina
Paloma Faith zagra w serialu "Pennyworth". Prequel Batmana
Eric Bana jako Brudny John. 25 listopada premiera serialu "Dirty John"
Hailee Steinfeld zagra w filmie "Idol". Nowa produkcja Netflix
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj