Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Listopada 2018
 
 
 
Zamieszanie z wyborem prezesa Polskiego Radia. Posiedzenie Rady Mediów Narodowych przełożone
 
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański odwołał jej posiedzenie planowane na dzisiaj, na którym miano wybrać nowego prezesa Polskiego Radia. We wtorek zakończył się okres, na który do pełnienia tej funkcji oddelegowano Andrzeja Rogoyskiego. więcej
 
 
Mariusz Jarosiewicz na czele ,,Teleexpressu", Adam Krzykowski ,,Panoramy"
 
W „Teleexpressie” pracę redakcji zaczął koordynować Mariusz Jarosiewicz, a w „Panoramie” - Adam Krzykowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z programami rozstali się ich szefowie Piotr Kudzia i Aneta Kołodziej. więcej
 
 
Tomasz Lis ma przeprosić Krystynę Pawłowicz za tekst w ,,Newsweeku", odrzucono sprzeciw wobec zaocznego wyroku
 
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wniosek redaktora naczelnego „Newsweek Polska” Tomasza Lisa o możliwość wniesienia sprzeciwu wobec wyroku wydanego zaocznie w procesie, który wytoczyła posłanka PiS Krystynę Pawłowicz. W wyroku nakazano Lisowi przeproszenie posłanki i zapłacenie jej 40 tys. zł zadośćuczynienia. więcej
 
 
25 stycznia premiera filmu ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3". Next Film dystrybutorem
 
W piątek, 9 listopada br. zakończą się zdjęcia do „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że dystrybutorem filmu będzie Next Film. Jego kinowa premiera zaplanowana została na 25 stycznia 2019 roku. więcej
 
 
Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. ,,Fakt" najchętniej kupowany
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2017 roku była „Gazeta Wyborcza” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe studio TVP Info kosztowało 16 mln zł. ,,Najnowocześniejsze w całej Europie" więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 50 groszy. "Wyższe koszty papieru i prądu" więcej
 
11 listopada startuje POLAND IN, anglojęzyczny kanał Telewizji Polskiej więcej
 
W tym roku spadła oglądalność Polsatu i TVN, zyskały TVP1 i TVP2. ,,Widza przyciągają polskie seriale i sport" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
Specjalista ds. Social Media i Komunikacji Online TVN
Senior Esport Projects Sales Manager Ringier Axel Springer
New Business Manager GetHero
Reżyser /Realizator B3 Films
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Programmatic & AdOps Analyst Grupa ZPR Media
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Mariusz Jarosiewicz na czele ,,Teleexpressu", Adam Krzykowski ,,Panoramy"

W „Teleexpressie” pracę redakcji zaczął koordynować Mariusz Jarosiewicz, a w „Panoramie” - Adam Krzykowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Niedawno z programami rozstali się ich szefowie Piotr Kudzia i Aneta Kołodziej. więcej

25 stycznia premiera filmu ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3". Next Film dystrybutorem

W piątek, 9 listopada br. zakończą się zdjęcia do „Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że dystrybutorem filmu będzie Next Film. Jego kinowa premiera zaplanowana została na 25 stycznia 2019 roku. więcej

Kuźmińscy o historii z programu CI Polsat: wierność rytuałowi była ważniejsza niż prawda, moralność i życie ofiar

Zabójca kazał świadkom popełnionej zbrodni przysięgać na krzyż, co oznaczało przysięgę na zbawienie własnej duszy, oraz na krew - czyli na życie. Człowiek w takiej wspólnocie nie jest indywidualnością, ale częścią całości, nie można być w opozycji do wspólnoty, W aktach sprawy pojawia się cytat: „Zbrodnia, nie zbrodnia, krzyż był - przysięga jest ważna”. Wierność rytuałowi była ważniejsza niż prawda, moralność i życie ofiar - w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl pisarze Małgorzata i Michał Kuźmińscy opowiadają o opisywanej sprawie w nowym programie stacji Crime+Investigation Polsat. więcej

TVP1, TVN i Polsat pokażą ,,Koncert dla Niepodległej". Hymn Polski w stacjach radiowych

Koncert dla Niepodległej 10 listopada PGE Narodowym będzie transmitowany przez TVP1 o godz. 20.15, a o godz. 21.45 retransmitowany na antenach - TVN i Polsat - poinformował wiceminister kultury Jarosław Sellin. To wydarzenie bez precedensu - ocenił. Na antenach radiowych zostanie odegrany hymn Polski. więcej

,,Kobieta na krańcu świata 10" od 11 listopada w TVN. Martyna Wojciechowska: dopiero rozwijamy skrzydła (wideo)

W niedzielę, 11 listopada br. TVN rozpocznie emisję jubileuszowej 10. edycji programu „Kobieta na krańcu świata”. - Wciąż nie brakuje nam pomysłów, mamy tematy na kolejne 10 lat. Obserwujemy wiele zjawisk i potencjalnych bohaterek, które jeszcze nie mają pojęcia o moim istnieniu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska, gospodyni cyklu. więcej

TVN24 i TTV liderami stacji tematycznych w październiku (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w październiku 2018 roku zajęło TVN24, a w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TTV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat oferuje dostęp do Ligi Mistrzów i Ligi Europy również w PPV. 40 zł za jeden mecz

Osoby zainteresowane meczami Ligi Mistrzów i Ligi Europy mogą wykupić do nich dostęp również w ramach pay-per-view. Jeden mecz kosztuje 40 zł. więcej

Film ,,Niepodległość" 12 listopada w Polsacie (zwiastun)

W poniedziałek, 12 listopada 2018 roku Polsat pokaże film „Niepodległość”, który w którym będzie można zobaczyć odnalezione i nigdy wcześniej niepublikowane materiały wideo z lat 1914-1923. W tym samym czasie uroczysta premiera produkcji będzie miała miejsce w Teatrze Wielkim w Warszawie. więcej

Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP

Centrum Badań Marketingowych Indicator, Kantar Polska oraz Market Research World są zainteresowane przeprowadzeniem sondażu pod hasłem „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Tajemnice wraków Bałtyku" w Canal+ Discovery

W środę 7 listopada br. stacja Canal+ Discovery rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego „Tajemnice wraków Bałtyku”. więcej

HGTV pokaże czwarty sezon ,,Zgłoś remont". Ruszają castingi

Stacja HGTV rozpoczęła poszukiwania uczestników do czwartej odsłony programu „Zgłoś remont”, który wróci wiosną. Trwają także castingi do „Pary w remont”. więcej

"Wojna światów" - nowy serial Fox i Canal+. Zagra Greg Kinnear

Greg Kinnear zagra główną rolę w serialu "Wojna światów" telewizji Fox i Canal Plus. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zamieszanie z wyborem prezesa Polskiego Radia. Posiedzenie Rady Mediów Narodowych przełożone

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański odwołał jej posiedzenie planowane na dzisiaj, na którym miano wybrać nowego prezesa Polskiego Radia. We wtorek zakończył się okres, na który do pełnienia tej funkcji oddelegowano Andrzeja Rogoyskiego. więcej

 
TVP1, TVN i Polsat pokażą ,,Koncert dla Niepodległej". Hymn Polski w stacjach radiowych

Koncert dla Niepodległej 10 listopada PGE Narodowym będzie transmitowany przez TVP1 o godz. 20.15, a o godz. 21.45 retransmitowany na antenach - TVN i Polsat - poinformował wiceminister kultury Jarosław Sellin. To wydarzenie bez precedensu - ocenił. Na antenach radiowych zostanie odegrany hymn Polski. więcej

 
Prowadzący ,,Dzień dobry bardzo" spełnią marzenia słuchaczy Radia ZET

W poniedziałek 12 listopada br. startuje nowa akcja antenowa Radia ZET (Eurozet) - „Codziennie spełniamy Twoje marzenia”. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Kamila Nosela. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu w II i III kwartale. Ogromny awans Trójki

Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i RMF FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Totalizator Spportowy szykuje dwie kampanie reklamowe zdrapek

Totalizator Sportowy szykuje dwie duże kampanie marketingowe tzw. zdrapek w przyszłym roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ma to związek z 20-leciem istnienia tego rodzaju gier losowych na rynku. więcej

UOKiK: spot Media Expert mylący, dodatkowe 60 zł dla uczestników promocji ,,Płacimy za oceny"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że spot radiowy promocji „Płacimy za oceny” w sklepach Media Expert wprowadzał konsumentów w błąd. Dlatego Media Expert przyzna dodatkowe 60 zł każdemu uczestnikowi promocji. więcej

53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.

Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy. więcej

Coke Zero zamiast Coca-Coli w świątecznej kampanii marki (wideo)

W połowie listopada ruszy na wybranych rynkach świąteczna kampania reklamowa koncernu Coca-Cola. Tradycyjnie nie zabraknie w niej kultowych ciężarówek. Zamiast flagowej marki napoju w spotach pojawi się jednak Coke Zero, bo marketer chce zwiększyć dotarcie do młodszych konsumentów. więcej

,,Tymczasem jest Prosto" w promocji piwa EB (wideo)

Ruszyła promocja piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec), w której do wygrania są m.in. vouchery na odzież marki Prosto. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy VML Poland, Papaya Films, Xantus i Starcom. więcej

Kamil Stoch reklamuje kolekcję odzieży 100CH x 4F (wideo)

Ruszyła kampania promująca wprowadzoną właśnie kolekcję ubrań 4F (produkowanych przez OTCF) sygnowaną przez skoczka narciarskiego Kamila Stocha. Kolekcję nazwano 100CH x 4F. więcej

Maffashion reklamuje bieliznę Tezenis na billboardach

W największych polskich miastach trwa kampania billboardowa marki bielizny Tezenis z udziałem blogerki modowej Julii Kuczyńskiej - Maffashion. Wybrane przez nią produkty oznaczono etykietą "Wybór Maffashion". więcej

Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu w Oshee Polska

Mariusz Ryciak po roku pracy na stanowisku szefa marki został wicedyrektorem marketingu w firmie Oshee Polska, produkującej m.in. napoje izotoniczne. więcej

Pierwsza globalna reklama Lego na Boże Narodzenie wychwala magiczne właściwości klocków (wideo)

Firma Lego rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię związaną z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. Pokazuje w niej, że Lego to nie są zwykłe klocki, ale zabawka która każdego niezależnie od wieku może przenieść do innego, wyimaginowanego świata. więcej

Rankomat radzi, jak nie przepłacić za OC (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń OC dla kierowców - Rankomat.pl. Przygotowały ją BTW Zbyszko Cieszyński i Wavemaker. więcej

Cape Morris wygrywa przetarg marki Mieszko

Producent słodyczy Mieszko rozstrzygnął przetarg na ideę kreatywną. Wygrała agencja Cape Morris, która przygotowała koncept „Radość w gestach mieszka”. więcej

AMS rozwija z władzami miasta projekt ,,Digital Kraków"

AMS uruchomił w Krakowie testowo system cyfrowych citylightów oraz nośnik typu Cityscreen 9. To część projektu „Digital Kraków”, realizowanego wspólnie z Urzędem Miasta. więcej

,,Poczuj oszczędności, które płyną z prądem" w nowej kampanii PGE (wideo)

Polska Grupa Energetyczna (PGE) w nowej kampanii reklamowej przygotowanej we własnym zakresie przekonuje klientów, że z ofertą na prąd od PGE Obrót mogą oszczędzać energię. Ci, którzy wybiorą ofertę PGE mają szansę na rabat na energooszczędne urządzenia AGD z grupy Whirlpool w PGE eSklep. więcej

Teatr Roma szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych

Teatr Muzyczny Roma w Warszawie szuka w drodze w przetargu firmy, która zajmie się zakupem powierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej do jego kampanii reklamowych. Będzie z nią pracować do końca czerwca 2020 roku. więcej

,,więcejpolski" i historyczne postaci w wizerunkowej kampanii sklepów Piotr i Paweł

Sieć sklepów Piotr i Paweł, która od wielu miesięcy boryka się z kłopotami finansowymi, rusza z nową kampanią reklamową. Chce nią zakomunikować, że firma była, jest i będzie wciąż na rynku więcej

Łukasz Kaczmarczyk: z agencji Nairobia do Cord Warsaw

Łukasz Kaczmarczyk dołączył do zespołu agencji Cord Warsaw, polskiego oddziału Cord Worldwide obejmując stanowisko business development managera. Ostatnio pracował w agencji Nairobia. więcej

Papaya Films reprezentuje sześciu fotografów

Sześciu fotografów podpisało umowy na reprezentację z Papaya Films. To Weronika Ławniczak, Gosia Popinigis, Paula Patocka, Robert Ceranowicz, Filip Przewoźny i Szymon Świętochowski. więcej

The Digitals dla W.Kruk w social media

Agencja The Digitals (wchodząca w skład holdingu Mediacap) zaczęła obsługę marki biżuterii W.Kruk (należącej do Vistuli) w internecie, przede wszystkim w mediach społecznościowych. więcej

AdPeak wygrywa przetarg na obsługę marek Develey, Kikkoman oraz Mutti

Develey w wyniku przetargu wybrał nową agencję do kompleksowej obsługi mediowej w kanałach digital. AdPeak odpowiadał będzie za realizację strategii mediowej dla marek Develey, Kikkoman i Mutti, oraz jej egzekucję. Wcześniej za obsługę mediów w digitalu odpowiadały Mediacom (GroupM) oraz Feno. więcej

Promocja na abonament "Audiobooki bez limitu" w aplikacji EmpikGo

W aplikacji EmpikGo wprowadzono abonament na audiobooki bez limitu w specjalnej cenie 19,99 zł. Promocja trwa do końca roku. W ofercie znajdują się nowości wydawnicze oraz tytuły, których nie ma na innych platformach i w aplikacjach. więcej

Limitowana edycja piernikowych Jeżyków na święta

Goplana wprowadza na rynek limitowaną edycję ciastek Jeżyki o smaku piernikowym. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Lis ma przeprosić Krystynę Pawłowicz za tekst w ,,Newsweeku", odrzucono sprzeciw wobec zaocznego wyroku

Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił wniosek redaktora naczelnego „Newsweek Polska” Tomasza Lisa o możliwość wniesienia sprzeciwu wobec wyroku wydanego zaocznie w procesie, który wytoczyła posłanka PiS Krystynę Pawłowicz. W wyroku nakazano Lisowi przeproszenie posłanki i zapłacenie jej 40 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

Większość dzienników z najniższą sprzedaż w historii w I-III kwartale. ,,Fakt" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków względem analogicznego okresu 2017 roku była „Gazeta Wyborcza” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda odświeża magazyn ,,Samo zdrowie". Nowa makieta i rubryki

W sprzedaży pojawiło się listopadowo-grudniowe wydanie magazynu „Samo zdrowie” (Burda Media Polska) z aktorką Mariettą Żukowską na okładce. Wydawca odświeżył pismo, zmieniając m.in. makietę i układ działów. więcej

,,Gazeta Wyborcza" i ,,GPC" z największymi spadkami sprzedaży we wrześniu

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich we wrześniu br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Agnieszka Janota: z Agory do Grupy Domodi

Z początkiem listopada do Grupy Domodi dołączyła Agnieszka Janota, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektora ds. komercjalizacji. Ostatnio pracowała w Agorze. więcej

53 proc. reklam w polskim internecie jest widoczna dla odbiorców, średnia europejska to 61 proc.

Wskaźnik widoczności reklam online w Polsce wzrósł z 50 proc. w II kwartale do 53 proc. w III kwartale br. - wynika z kwartalnego raportu „Viewability Benchmark Report” firmy Meetrics. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie, wyprzedzając Włochy. więcej

UODO ostrzega przedsiębiorców przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty za naruszenia RODO

W ostatnim czasie przedsiębiorcy dostają wezwania do zapłaty za rzekome nieprawidłowości w stosowaniu RODO. To próba oszustwa - ostrzega prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych. W takich wypadkach nie należy dokonywać wpłat, lecz zawiadamiać organy ścigania - radzi UODO. więcej

Netflix rozwija ofertę animacji dla dzieci i dorosłych

Platforma Netflix w ciągu kolejnych dwóch lat zrealizuje sześć nowych produkcji animowanych, w tym filmów i seriali oryginalnych. więcej

Zalando z rosnącymi przychodami i stratą operacyjną, ponad 25 mln użytkowników

W III kwartale 2018 roku platforma Zalando zanotowała wzrost przychodów o 11,7 procent przy stracie operacyjnej w wysokości 38,9 mln euro. Obecnie ze sklepu w całej Europie korzysta aktywnie 25,1 mln użytkowników, a średnia wartość koszyka wynosi 57,5 euro. więcej

Email marketing w Polsce: najczęściej otwierane wiadomości o nieruchomościach

Ponad 57 proc. użytkowników otwiera maile z reklamami na temat nieruchomości. Współczynnik wypisów najwyższy jest w branży agencji marketingowych i wynosi 0,49 proc. - pokazuje analiza firmy GetResponse. więcej

Cezik wraca z płytą ,,Ambiwalnięty"

9 listopada premierę będzie miała płyty Cezarego Nowaka - Cezika, znanego youtubera. Krążek „Ambiwalnięty" promuje klip i singiel "Jestem specem". więcej

TalentMedia i Universal Music Polska partnerami

Sieć partnerska TalentMedia i firma fonograficzna Universal Music Polska podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Indicator, Kantar Polska i Market Research World chcą zbadać wizerunek TVP

Centrum Badań Marketingowych Indicator, Kantar Polska oraz Market Research World są zainteresowane przeprowadzeniem sondażu pod hasłem „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dorota Zmarzlak żegna się z 24/7Communication, została wójtem Izabelina

Dorota Zmarzlak rezygnuje z pracy na rzecz agencji 24/7Communication, którą zakładała. W wyborach samorządowych została wybrana wójtem gminy Izabelin k. Warszawy. więcej

Denis Pluskota: z Viacomu do Abstra

Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko PR managera w firmie Abstra, zajmującej się produkcją wideo na YouTube. Przez ostatni rok pełnił takie stanowisko w warszawskim oddziale Viacom International Media Networks. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
6 miesięcy za darmo dla abonentów w bożonarodzeniowej promocji Plusa (wideo)
10 mln smartwatchów sprzedanych w III kwartale br. 45 proc. rynku dla Apple
W tym roku rynek gier będzie wart 135 mld dolarów
Sprzedaż tabletów w dół. W czołówce zyskuje tylko Huawei
Nikola Motor szykuje autonomiczną ciężarówkę na wodór i prąd
Samsung ujawni szczegóły smartfona ze składanym ekranem
 
 
 
GOSPODARKA
 
UODO ostrzega przedsiębiorców przed fałszywymi wezwaniami do zapłaty za naruszenia RODO
W nowym roku stopy procentowe pozostaną na niskim poziomie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
25 stycznia premiera filmu ,,Miszmasz, czyli Kogel-mogel 3". Next Film dystrybutorem
Netflix rozwija ofertę animacji dla dzieci i dorosłych
Cezik wraca z płytą ,,Ambiwalnięty"
Ben Foster w filmie "Harry Haft" zagra boksera z Auschwitz
"Ballada o Busterze Scruggsie" - nowy film braci Coenów. Tom Waits ma żółte zęby
Ryan Reynolds i Samuel L. Jackson w filmie "The Hitman's Wife's Bodyguard"
"Wojna światów" - nowy serial Fox i Canal+. Zagra Greg Kinnear
Michael Moore kontra Donald Trump. 30 listopada premiera "Fahrenheit 11/9"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj