Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 9 Listopada 2018
 
 
 
Gdańsk zapłaci milion zł za obecność w nowym serialu TVN ,,Motyw"
 
Urząd Miejski w Gdańsku podpisał z TVN Media umowę, na mocy której miasto to będzie promowane w nowym serialu TVN, którego roboczy tytuł to „Motyw” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zapłaci za to 1 mln zł. Ponadto miasto zostało partnerem filmu "Miłość jest wszystkim" za który zapłaci podobną kwotę. więcej
 
 
TVP przedstawi Ekstraklasie nową ofertę na polską piłkę. Jacek Kurski: chcemy przenieść rozgrywki na nowy, wyższy poziom
 
Telewizja Polska przedstawi Ekstraklasie SA nową ofertę w zakresie współpracy przy transmisji meczów, w której oprócz aspektu finansowego oferuje spółce wypromowanie piłkarskich rozgrywek, a tym samym budowę ich potencjału marketingowego i sponsorskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jest ona warta grubo ponad dwukrotność tego, co wyrażamy w proponowanej przez nas opłacie za prawa telewizyjne - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
,,Superwizjer" TVN: nie zapłaciliśmy za organizację urodzin Hitlera. Krzysztof Czabański i KRRiT chcą wyjaśnień
 
Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych informacje o "zorganizowaniu przez telewizję TVN urodzin Hitlera” i przedstawienie reportażu z tego wydarzenia jako efektu śledztwa dziennikarskiego uznał za niezwykle bulwersującą. Stwierdził, że gdyby stacja istotnie postąpiła w sposób karygodny, świadczyłoby to o olbrzymim zagrożeniu dla demokratycznego ładu medialnego w Polsce. O wyjaśnienia do Prokuratury w Gliwicach zwróciła się KRRiT. Redakcja „Superwizjera” zaprzeczyła, jakoby ktokolwiek z ekipy programu przekazał pieniądze S. Zwraca uwagę, że mężczyzna jako podejrzany mógł składać nieprawdziwe wyjaśnienia. więcej
 
 
Polsat zapłacił 13 mln zł za Superstację, za Eleven Sport Network - 154 mln zł. Wpływy Grupy Polsat o 23 proc. w górę
 
W minionym kwartale wpływy Cyfrowego Polsatu w segmencie telewizyjnym wzrosły w skali roku o 23 proc. do 375 mln zł, głównie dzięki sprzedaży pakietów z Polsat Sport Premium i Eleven Sports Network. Za 50 proc. udziałów Eleven Sports Network firma zapłaciła 154,4 mln zł (może jeszcze dopłacić 21,5 mln zł), a za 100 proc. udziałów Superstacji - 13 mln zł. więcej
 
 
Anna Lewandowska nową ambasadorką marki Huawei w Polsce (wideo)
 
Anna Lewandowska, trenerka fitness i żona Roberta Lewandowskiego została nową ambasadorką marki Huawei w Polsce. Firma Huawei Mobile ujawniła rozpoczęcie współpracy z nią podczas czwartkowej premiery modelu Mate 20 Pro. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cyfrowy Polsat: 7,7 mld zł wpływów i 751 mln zł zysku w br. Więcej usług abonamentowych, mniej prepaidowych więcej
 
Koniec miesięcznika ,,PC World". ,,Przesądziły ogólne tendencje w branży wydawniczej" więcej
 
Prawie 2,2 mld zł na reklamę online w Polsce w pierwszej połowie 2018 roku. "W 2019 internet pobije telewizję" więcej
 
Netflix pokazał zwiastun polskiego serialu ,,1983" (wideo) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Sales Manager Ringier Axel Springer
Head of Marketing Code&Pepper
Specjalista ds. Social Media i Komunikacji Online TVN
Senior Esport Projects Sales Manager Ringier Axel Springer
New Business Manager GetHero
Reżyser /Realizator B3 Films
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Programmatic & AdOps Analyst Grupa ZPR Media
Specjalista/specjalistka ds. mediów społecznościowych Burda.pl Burda International Poland
DJ / Prezenter Radiowy Grupa ZPR Media
Dziennikarz (polski show biznes) Grupa ZPR Media
Redaktor / redaktorka prowadząca Burda.pl Burda International Poland
Programming Manager (Factual) Fox Networks Group Poland
Senior Account Executive / Account Manager LiquidThread
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Gdańsk zapłaci milion zł za obecność w nowym serialu TVN ,,Motyw"

Urząd Miejski w Gdańsku podpisał z TVN Media umowę, na mocy której miasto to będzie promowane w nowym serialu TVN, którego roboczy tytuł to „Motyw” - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zapłaci za to 1 mln zł. Ponadto miasto zostało partnerem filmu "Miłość jest wszystkim" za który zapłaci podobną kwotę. więcej

TVP przedstawi Ekstraklasie nową ofertę na polską piłkę. Jacek Kurski: chcemy przenieść rozgrywki na nowy, wyższy poziom

Telewizja Polska przedstawi Ekstraklasie SA nową ofertę w zakresie współpracy przy transmisji meczów, w której oprócz aspektu finansowego oferuje spółce wypromowanie piłkarskich rozgrywek, a tym samym budowę ich potencjału marketingowego i sponsorskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jest ona warta grubo ponad dwukrotność tego, co wyrażamy w proponowanej przez nas opłacie za prawa telewizyjne - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

,,Superwizjer" TVN: nie zapłaciliśmy za organizację urodzin Hitlera. Krzysztof Czabański i KRRiT chcą wyjaśnień

Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych informacje o "zorganizowaniu przez telewizję TVN urodzin Hitlera” i przedstawienie reportażu z tego wydarzenia jako efektu śledztwa dziennikarskiego uznał za niezwykle bulwersującą. Stwierdził, że gdyby stacja istotnie postąpiła w sposób karygodny, świadczyłoby to o olbrzymim zagrożeniu dla demokratycznego ładu medialnego w Polsce. O wyjaśnienia do Prokuratury w Gliwicach zwróciła się KRRiT. Redakcja „Superwizjera” zaprzeczyła, jakoby ktokolwiek z ekipy programu przekazał pieniądze S. Zwraca uwagę, że mężczyzna jako podejrzany mógł składać nieprawdziwe wyjaśnienia. więcej

Polsat zapłacił 13 mln zł za Superstację, za Eleven Sport Network - 154 mln zł. Wpływy Grupy Polsat o 23 proc. w górę

W minionym kwartale wpływy Cyfrowego Polsatu w segmencie telewizyjnym wzrosły w skali roku o 23 proc. do 375 mln zł, głównie dzięki sprzedaży pakietów z Polsat Sport Premium i Eleven Sports Network. Za 50 proc. udziałów Eleven Sports Network firma zapłaciła 154,4 mln zł (może jeszcze dopłacić 21,5 mln zł), a za 100 proc. udziałów Superstacji - 13 mln zł. więcej

Polsat w Boże Narodzenie znów pokaże film ,,Kevin sam w domu"

W najbliższe Boże Narodzenie w Polsacie kolejny raz zostanie wyemitowany film „Kevin sam w domu”. Jest on pokazywany przez stację w Święta od wielu lat. więcej

Rośnie liczba klientów UPC Polska. Wzrost do 610 tys. użytkowników platformy Horizon

Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała 1,43 mln abonentów o 4,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Najszybciej przybywa klientów internetu i telefonii cyfrowej - wynika z raportu Liberty Global, właściciela operatora. Przychody w ciągu trzech kwartałów br. zamknęły się sumą 1,189 mld zł.   więcej

Wirtualni prezenterzy czytają wiadomości w agencji Xinhua

Chińska państwowa agencja informacyjna Xinhua przedstawiła wirtualnych prezenterów wiadomości stworzonych w oparciu o rozwiązania z segmentu sztucznej inteligencji. Generowane cyfrowo postaci mogą na bieżąco przekazywać na ekranie informacje wiernie naśladując ruchami i mimiką ludzi. Xinhua zapowiada wykorzystanie wirtualnych prowadzących w serwisach internetowych, a w przyszłości także w telewizji. więcej

Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

KRRiT zaproponowała list intencyjny w sprawie stworzenia joint industry comittee (JIC), który będzie odpowiadać za nowe badanie mediów w naszym kraju. IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które mają zastrzeżenia do zaproponowanej treści, zlecili prawnikom napisanie zarysu statutu rodzimego JIC-u. więcej

,,Pytanie na śniadanie" z nową scenografią i oprawą od 10 listopada

W sobotę, morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” po raz pierwszy będzie pokazywany w nowej scenografii i oprawie. Za zmiany odpowiada Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP. więcej

Fokus TV liderem w październiku. Rekord Polsat Doku

W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Doku, a najwięcej stracił kanał Investigation Discovery - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat: 7,7 mld zł wpływów i 751 mln zł zysku w br. Więcej usług abonamentowych, mniej prepaidowych

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 7,68 mld zł wpływów ze sprzedaży i 750,7 mln zł zysku netto, a w samym trzecim kwartale - 2,73 mld zł wpływów i 227,1 mln zł zysku. Wzrosła liczba świadczonych przez firmę jednostkowych usług abonamentowych, a zmalała - prepaidowych. więcej

Telewizyjne marzenia na święta w kampanii Cyfrowego Polsatu

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu. Działania prowadzone są pod hasłem „Spraw bliskim radość na święta!". więcej

Sąd udzielił posłowi PO zabezpieczenia w procesie dot. informacji TVP o prostytutkach w jego mieszkaniu. Pereira: to cenzura prewencyjna

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że w ramach zabezpieczenia powództwa posła PO Stanisława Gawłowskiego Telewizja Polska nie może rozpowszechniać określonych tez naruszających dobra osobiste polityka. Jego pozew dotyczy materiałów TVP o prostytutkach wynajmujących mieszkanie od Gawłowskiego. więcej

,,Superwizjer" TVN: nie zapłaciliśmy za organizację urodzin Hitlera pokazanych w reportażu, oskarżony mógł kłamać

Mateusz S., jeden z organizatorów opisanych w reportażu „Superwizjera” TVN obchodów urodzin Adolfa Hitlera, zeznał, że otrzymał 20 tys. zł na organizację tego wydarzenia od osób nalegających, żeby uczestniczyła w tym dziennikarka TVN (ukrywała się pod fikcyjną tożsamością). Redakcja „Superwizjera” zaprzeczyła, jakoby ktokolwiek z ekipy programu przekazał pieniądze S. Zwraca uwagę, że mężczyzna jako podejrzany mógł składać nieprawdziwe wyjaśnienia. więcej

,,Doktor Who 11" od 26 listopada w BBC First

W poniedziałek, 26 listopada 2018 roku BBC First rozpocznie emisję jedenastego sezonu serialu „Doktor Who”. więcej

TVP oferuje publiczne pokazy zawodów PŚ w skokach Wiśle i Zakopanem

Telewizja Polska przygotowała ofertę dla organizatorów pokazów publicznych zawodów Pucharu świata w skokach narciarskich w Wiśle i Zakopanem. Koszt uzyskania stosownego pozwolenia zaczyna się od kwoty 200 złotych netto. więcej

Barbara Izowska-Jędrych awansowała w Turnerze

Barbara Izowska-Jędrych awansowała na stanowisko senior marketing & PR manager Eastern Europe & Poland w Turner Broadcasting System. więcej

TV4 HD, Polsat Film HD, Nat Geo People HD, Telewizja wPolsce.pl oraz TV Okazje w ofercie Vectry

Vectra w ostatnim czasie wprowadziła do swojej oferty cyfrowej trzy nowe kanały w wysokiej rozdzielczości oraz dwa w standardowej jakości. więcej

,,Spisane krwią 2" od 13 listopada w CBS Reality. Przedpremiera na Youtube (wideo)

Od 13 listopada 2018 roku CBS Reality rozpocznie emisję drugiej edycji dokumentalnego cyklu „Spisane krwią”. Produkcja ta prapremirowo będzie udostępniona w serwisie Youtube. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Władysław Bartoszewski nazwany w Trójce "bydlakiem". Wojciech Reszczyński nie zareagował

W środowej audycji na żywo „Trójka na poważnie” artysta Paweł Piekarczyk nazwał nieżyjącego prof. Władysława Bartoszewskiego „bydlakiem”. Gospodarz programu, Wojciech Reszczyński nie zareagował na te słowa w żaden sposób. Dyrektor anteny zapowiada rozmowę z prowadzącym. więcej

 
Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

KRRiT zaproponowała list intencyjny w sprawie stworzenia joint industry comittee (JIC), który będzie odpowiadać za nowe badanie mediów w naszym kraju. IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które mają zastrzeżenia do zaproponowanej treści, zlecili prawnikom napisanie zarysu statutu rodzimego JIC-u. więcej

 
,,Gra wstępna" nowym programem Antyradia i ,,Playboya". Prowadzącymi Joanna Zientarska, Rafał Jemielita i Robert Ziębiński

W piątek, 9 listopada w Antyradiu zadebiutuje nowy program „Gra wstępna”, której gospodarzami będą Joanna Zientarska, Rafał Jemielita i Robert Ziębiński. Audycja powstaje we współpracy z magazynem „Playboy” (Marquard Media Polska). więcej

 
Hubert Urbański przepytuje dziennikarzy RMF FM z wiedzy o rocznicy odzyskania niepodległości

11 listopada br. od rana na antenie RMF FM Hubert Urbański będzie przepytywać dziennikarzy stacji ze znajomości historii Polski. więcej

 
RMF FM nadal liderem słuchalności w II i III kwartale. Antyradio tuż za podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Lewandowska nową ambasadorką marki Huawei w Polsce (wideo)

Anna Lewandowska, trenerka fitness i żona Roberta Lewandowskiego została nową ambasadorką marki Huawei w Polsce. Firma Huawei Mobile ujawniła rozpoczęcie współpracy z nią podczas czwartkowej premiery modelu Mate 20 Pro. więcej

USP Zdrowie wybiera dom mediowy, obsługi broni Mets

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie, właściciel takich marek jak Ibuprom, Oryal, Gripex rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego. Klienta broni agencja Mets, należąca do Wavemaker (GroupM). więcej

,,Spełniaj marzenia z najlepszą siecią" w bożonarodzeniowej kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię marketingową, obejmującą reklamy pod hasłem „Spełniaj marzenia z najlepszą siecią” oraz oferty promocyjne. więcej

Lidl wydaje książkę kucharską z przepisami owocowo-warzywnymi

Od przyszłego tygodnia klienci Lidla będą mogli zdobyć książkę „Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce”. Publikacja będzie przyznawana klientom za naklejki - pojedyncza do zdobycia za wydane 50 zł. więcej

Drobni sklepikarze w świątecznej kampanii Visa (wideo)

Firma Visa w rozpoczynającej się właśnie świątecznej kampanii reklamowej skupia się na brytyjskiej ulicy i drobnych, niezależnych sklepikarzach. Kreację reklam przygotowała agencja Saatchi&Saatchi więcej

3M reklamuje cztery produkty dla specjalistów

Pod hasłem „Wonder Science” trwa regionalna, digitalowa kampania reklamowa 3M. Promuje cztery specjalistyczne produkty koncernu. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja VMLY&R Poland. więcej

Siepomaga.pl z pierwszą kampanią telewizyjną

Z hasłem "Największa MOC pomagania" wystartowała pierwsza telewizyjna kampania serwisu crowfoundingowego Siepomaga.pl. więcej

Telewizyjne marzenia na święta w kampanii Cyfrowego Polsatu

Ruszyła świąteczna kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu. Działania prowadzone są pod hasłem „Spraw bliskim radość na święta!". więcej

Coraz więcej konsumentów stawia na marki bliskie ich wartościom

Niemal dwie trzecie konsumentów wybiera produkty marek, które reprezentują bliskie im wartości - wynika z raportu globalnej sieci konsultingowej Edelman. To o 13 procent więcej niż jeszcze w ubiegłym roku. więcej

Chanel ma pretensje do Radosława Majdana, żąda wycofania z rynku perfum Vabun

Pełnomocnicy domu mody Chanel (spółka Chanel Sarl z siedzibą w Szwajcarii) w piśmie skierowanym do firmy Vabun należącej do Radosława Majdana domagają się wycofania z rynku perfum Vabun for Lady No.5. Twierdzą, że sporne oznaczenie „No.5” może doprowadzić do konfuzji wśród klientów. więcej

Joanna Rozbicka: z MediaCom do Grupy OMD

Joanna Rozbicka dołączyła do Fuse, działu reklamy niestandardowej Grupy OMD. Ostatnio pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa. więcej

Upside odpowiada za social media trzech marek Bakomy

Firma mleczarska Bakoma powierzyła agencji Upside w ramach prowadzonego przetargu social mediową obsługę trzech jej marek: Bakoma Bio, 7 Zbóż i Satino. więcej

Ronald Ng nowym global chief creative officerem w Isobar

Ronald Ng objął nowo utworzone stanowisko global chief creative officera w agencji Isobar, należącej do Dentsu Aegis Network. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Anna Krzyżanowska szefową sekcji Nieruchomości w ,,Rzeczpospolitej"

W piątek 9 listopada br. w wydaniu „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) ukaże się odświeżone wydanie dodatku Nieruchomości. Sekcją kieruje Anna Krzyżanowska, a do zespołu dołączyli redaktorzy z innych działów. Redakcja przygotowuje także stałe pasmo „Rzecz o nieruchomościach” w Tv.rp.pl. więcej

,,Twój Styl" liderem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych. Tylko ,,Zwierciadło" na plusie"

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”. Na czele spadków znalazł się „Cosmopolitan” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google wprowadza w Polsce "Kampanie inteligentne" dla małych i średnich firm

Google udostępnił w Polsce nowe rozwiązania reklamowe o nazwie "Kampanie inteligentne". Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji ma ono tworzyć skuteczne kampanie w internecie dla małych i średnich firm na podstawie kilku podstawowych informacji. - Wielu drobnych przedsiębiorców rezygnuje z promowania swoich usług czy produktów uznając że nie znają się wystarczająco dobrze na kwestiach reklamowych. Kampanie inteligentnego rozwiązują ten ważny problem - podkreśla Kim Spalding, menedżer ds. reklam dla małych i średnich przedsiębiorstw w Google. więcej

Interia z odświeżoną aplikacją na Androida. Nowe kategorie i dokładniejsze informacje pogodowe

Interia udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji przeznaczonej do systemu Android. Na platformie dodano kolejne kategorie z najpopularniejszymi treściami oraz informacjami na temat seriali, wzbogacono także sekcję oferującą dane pogodowe. więcej

Onet ze specjalnym programem na Święto Niepodległości

W najbliższą niedzielę 11 listopada o godz. 13. Onet wyemituje na żywo specjalny program „100 lat Polsko”. Gospodarzami będą Katarzyna Janowska i Marcin Zawada, a relacje ze studia wirtualnego przeprowadzi Iwona Kutyna. więcej

Money.pl z nową stroną główną, zmieniono układ działów i grafiki

Strona główna serwisu o finansach i biznesie Money.pl (należącego do Wirtualnej Polski) została uruchomiona w nowej odsłonie. Zmieniono układ działów, szatę graficzną oraz siatkę reklamową. więcej

Kulesza, Stuhr i Zamachowski dubbingują w polskiej wersji językowej "Mowgli: Legenda dżungli" Netfliksa

Od 7 grudnia serwis Neflix udostępni film animowany "Mowgli: Legenda dżungli" w reżyserii Andy'ego Serkinsa. Do polskiej wersji językowej głosu użyczyła plejada polskich aktorów, m.in. Agata Kulesza, Jerzy Stuhr i Zbigniew Zamachowski. więcej

Spotify z ważnym narzędziem dla wydawców muzyki

Spotify udostępni swoje streamingowe dane muzycznym wydawcom. Bedą oni mogli m.in. sprawdzić jak ich piosenki radzą sobie na playlistach. więcej

OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kiedy powstanie polski JIC? IAA i SAR: to rynek ma zdecydować o nowym badaniu mediów, nie KRRiT

KRRiT zaproponowała list intencyjny w sprawie stworzenia joint industry comittee (JIC), który będzie odpowiadać za nowe badanie mediów w naszym kraju. IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które mają zastrzeżenia do zaproponowanej treści, zlecili prawnikom napisanie zarysu statutu rodzimego JIC-u. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dorota Rożek rzecznikiem prasowym w Prószyński Media

Z początkiem listopada Dorota Rożek, dotychczasowa szefowa redakcji literatury dziecięcej i młodzieżowej w Prószyński i S-ka, objęła funkcję rzeczniczki prasowej wydawnictwa Prószyński Media. Dołączyła tym samym do działu promocji książek, gdzie objęła też stanowisko specjalistki ds. PR. więcej

Barbara Izowska-Jędrych awansowała w Turnerze

Barbara Izowska-Jędrych awansowała na stanowisko senior marketing & PR manager Eastern Europe & Poland w Turner Broadcasting System. więcej

Noble Finance nowym klientem Lightscape

Do grona klientów agencji Lightscape dołączyła spółka finansowa Noble Finance. więcej

Katarzyna Jędrachowicz PR managerką w Media Forum

Katarzyna Jędrachowicz pracuje jako PR managerka w agencji Media Forum. Poprzednio związana była z oS3. więcej

iPublicity dla Teatru Muzycznego w Toruniu

Kujawsko-Pomorski Impresaryjny Teatr Muzyczny w Toruniu rozpoczął współpracę z agencją iPublicity. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szef T-Mobile Polska: Internet światłowodowy na początku 2019 roku, konsolidacja dostawców kablowych nieunikniona
Wirtualni prezenterzy czytają wiadomości w agencji Xinhua
Interia z odświeżoną aplikacją na Androida. Nowe kategorie i dokładniejsze informacje pogodowe
T-Mobile Polska z wyższymi wpływami i zyskiem. 400 tys. nowych klientów
Robyn Denholm zamiast Elona Muska nowym prezesem rady nadzorczej Tesli
LG: nowy smartfon G7 fit w Polsce ze słuchawkami LG Tone Platinum SE za 1799 zł (wideo)
24,3 mln transakcji Blikiem w trzecim kwartale tego roku
 
 
 
GOSPODARKA
 
Trzeci kwartał z rzędu rosną zatory płatnicze w polskich firmach
Polska Rada Centrów Handlowych rekomenduje, by 12 listopada traktować jak niedziele bez handlu
W aglomeracjach większe długi niż w mniejszych miejscowościach
24,3 mln transakcji Blikiem w trzecim kwartale tego roku
Ponad 70 proc. Polaków planuje tej jesieni duże wydatki
W tym roku na święta wydamy niemal tyle co w ubiegłym
Nowe zasady leasingu luksusowych samochodów dla firm. Droższe auto warto kupić jeszcze w tym roku
Co najmniej 2500 zł brutto dla nowych pracowników Poczty Polskiej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Kulesza, Stuhr i Zamachowski dubbingują w polskiej wersji językowej "Mowgli: Legenda dżungli" Netfliksa
,,Doktor Who 11" od 26 listopada w BBC First
Powstanie kinowa wersja "Breaking Bad". Miejsce akcji - Albuquerque
"Planeta Singli 2" wchodzi do kin. Maffashion: Aktorką to nie można mnie nazwać
Prequel "Gry o tron" to jeszcze nie "Długa noc"
Jeremy Strong w "Toff Guys", nowym filmie Guya Ritchiego
Michael Sheen zagra w serialu "Sprawa idealna"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj