Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 9 Stycznia 2019
 
 
 
Tomasz Sekielski nakręci dokument o SKOK-ach. Chce zebrać 550 tys. zł
 
Tomasz Sekielski, który z powodzeniem zakończył zbiórkę crowdfundingową na swój film o pedofilii w Kościele i zebrał na ten cel ponad 450 tys. zł, we wtorek oficjalnie rozpoczął kolejną aukcję - na produkcję o tzw. aferze SKOK. Na projekt i przede wszystkim pomoc prawną dla redakcji będzie potrzebować w sumie 550 tys. zł. więcej
 
 
Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. ,,Wynik oglądalności jest prawidłowy"
 
Szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski po raz kolejny skrytykował badanie firmy Nielsen Audience Measurement. Telewizja Polska wiele razy podważała je, argumentując, że jest nierzetelne. - Wynik oglądalności we wskazanym paśmie jest prawidłowy - odpowiada Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Nielsen Polska. więcej
 
 
Koniec ,,Gabinetu Cieni" Adama Hofmana w Wirtualnej Polsce
 
Wirtualna Polska zakończyła realizację programu publicystycznego „Gabinet Cieni”, którego gospodarzem był Adam Hofman - obecnie PR-owiec, a w przeszłości polityk PiS. więcej
 
 
Press Club Polska zachęca dziennikarzy do akredytowania się konferencje NBP, żeby pokazać absurd tej procedury
 
Press Club Polska wysłał do dziennikarzy wzór akredytacji na konferencje prasowe w Narodowym Banku Polskim. Zgodnie z wytycznymi taki wniosek trzeba złożyć minimum dwa dni przed konferencją, z tego powodu miesiąc temu na konferencję nie wpuszczono dziennikarzy „Gazety Wyborczej”. więcej
 
 
Ruch spłaci tylko 15 proc. długów? Orlen na razie nie inwestuje
 
PKN Orlen nie chce angażować się finansowo w Ruch, dopóki jest to prywatna firma. Natomiast Alior Bank, który ma tymczasowo przejąć Ruch, szacuje, że dystrybutor może spłacić wierzycielom tylko 5-15 proc. zobowiązań. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Branża reklamowa: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019 więcej
 
Tomasz Sekielski zebrał ponad 450 tys. zł na film o pedofilii w Kościele. Będzie realizować kolejny - o SKOK-ach więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w 2018 roku więcej
 
TVN24 liderem stacji informacyjnych w 2018 roku, powiększając przewagę nad TVP Info. Słabe wyniki Telewizji wPolsce.pl więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Administrator systemu graficznego firmy AVID/ORAD Telewizja Polsat
SPECJALISTA DS. ANALIZY RYNKU Agora
PREZENTER RADIOWY Agora
Administrator systemu graficznego firmy Vizrt Telewizja Polsat
Specjalista ds. dystrybucji filmów Kino Świat
Online Performance Expert TVN
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
DORADCA KLIENTA RMF MAXXX, RMF Classic Warszawa Grupa RMF
Product Manager Clear Channel Poland
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
PR Manager People Can Fly
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jarosław Olechowski oskarża Nielsena o brak rzetelności. ,,Wynik oglądalności jest prawidłowy"

Szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski po raz kolejny skrytykował badanie firmy Nielsen Audience Measurement. Telewizja Polska wiele razy podważała je, argumentując, że jest nierzetelne. - Wynik oglądalności we wskazanym paśmie jest prawidłowy - odpowiada Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Nielsen Polska. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 11" bez zmian wśród gospodarzy i jurorów (pełna lista uczestników)

Nie zmieni się skład prowadzących i jury jedenastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że program będzie liczył o dwa odcinki więcej niż dotychczas. więcej

,,Minęła 20" w TVP Info z nową czołówką (wideo)

Program „Minęła 20” w TVP Info zyskał nową oprawę, przygotowaną przez zespół grafików Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2018 roku, Food Network zyskał najwięcej

W 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Bake off - Ale ciacho!" ogląda 865 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Piaty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 865 tys. osób, o 92 tys. widzów więcej niż czwartą odsłonę produkcji pokazywaną wiosną 2018 roku. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Bartłomiej Maślankiewicz: z TVP Info do Polsat News

Bartłomiej Maślankiewicz zaczął pracę w Polsat News jako wydawca i producent - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio Maślankiewicz pracował w TVP Info, a wcześniej m.in. w Telewizji Republika. więcej

TVP i EBU rozpoczęły rozmowy w sprawie organizacji Eurowizji Junior

W poniedziałek, 7 stycznia 2019 roku w siedzibie Telewizji Polskiej odbyło się pierwsze robocze spotkanie przedstawicieli TVP z reprezentacją Europejskiej Unii Nadawców w sprawie organizacji konkursu Eurowizji Junior w Polsce. więcej

NBCUniversal chce zmniejszyć liczbę reklam w prime time o kolejnych 10 proc.

NBCUniversal chce zredukować liczbę reklam w prime time do 2020 roku o kolejnych 10 proc. Oznacza to, że ich liczba od ub.r. spadnie łącznie o 20 proc. więcej

,,Czarny poniedziałek" od 21 stycznia w HBO GO i HBO (wideo)

W poniedziałek, 21 stycznia 2019 roku w serwisie HBO GO i linearnym kanale HBO odbędzie się premiera nowego serialu „Czarny poniedziałek”. Pierwszy odcinek przedpremierowo można już oglądać w HBO GO. więcej

Piotr Gliński o słowach Justyny Pochanke w ,,Faktach": jakiś funkcjonariusz TVN fantazjuje

W poniedziałkowych „Faktach” Justyna Pochanke, zapowiadając plany połączenia państwowych studiów filmowych, stwierdziła, że nazwiska Smarzowski czy Holland na ministra kultury Piotra Glińskiego „działają jak płachta na byka”. - Jakiś funkcjonariusz TVN fantazjuje - skomentował to Gliński na Twitterze. więcej

Motowizja z nowymi programami w 2019 roku. Zadebiutują m.in. dwa magazyny poświęcone Formule 1

W 2019 roku w Motowizji pojawi się kilka nowych programów, w tym dwa magazyny poświęcone Formule 1. Co jeszcze stacja zaoferuje swoim widzom? więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Antyradio i Radio ZET partnerami 27. Finału WOŚP

W środę 9 stycznia br. Jurek Owsiak poprowadzi w Antyradiu (Eurozet) specjalne wydanie swojego programu „Zaraz będzie ciemno”, które w całości będzie poświęcone 27. Finałowi Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Radio ZET i Antyradio są partnerami wydarzenia. więcej

 
KRRiT zgodziła się na rozszerzenie koncesji dla Radia FARA

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o rozszerzeniu koncesji dla Radia FARA - Rozgłośni Archidiecezji Przemyskiej w Leżajsku, Przemyślu i Ustrzykach Dolnych, w województwie podkarpackim. więcej

 
Radio Plus Radom z koncesją na 97,9 MHz w Kozienicach

Podczas wtorkowego posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowano o rozszerzeniu koncesji dla Radia Plus Radom, które uzyskało zgodę na nadawanie w Kozienicach na 97,9 MHz. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie. Eska wyprzedziła Radio ZET

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od czerwca do listopada 2018 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Maciej Orłoś lektorem w Soundmedia. "Głos do produkcji reklam"

Maciej Orłoś nawiązał współpracę na wyłączność z wrocławskim studiem dźwiękowym Soundmedia. Reklamodawcy mogą tym samym korzystać z głosu dziennikarza w swoich produkcjach. więcej

Pepsi z nową platformą marketingową i hasłem ,,For the love of it" (wideo)

Koncern Pepsi wprowadza na ponad 100 rynkach na świecie nową platformę marketingową. Dotychczasowe hasło „Live for Now” zostało zastąpione nowym - „ For the love of it”. więcej

Mastercard rezygnuje z nazwy w logotypie. "Jesteśmy gotowi zrobić kolejny krok na drodze ewolucji marki"

W odświeżonej wersji swojego logotypu, operator płatności Mastercard usuwa nazwę brandu. Pozostaną natomiast dwa nakładające się na siebie okręgi. więcej

Enea Operator wybierze agencję do kompleksowej obsługi reklamowej

Spółka Enea Operator (należy do Enea SA) szuka w przetargu agencji reklamowej, która zajmie się jej obsługą reklamową w zakresie ATL i BTL w ciągu najbliższych dwóch lat. więcej

PPK będzie promowane pod hasłem ,,W sumie się opłaca!", ruszył serwis MojePPK.pl

Ruszył serwis MojePPK.pl zawierający informacje o Pracowniczych Planach Kapitałowych. W zarządzie nadzorującej go spółki jest Małgorzata Smołkowska, wcześniej związana m.in. z Orange Polska i Avią. W styczniu zacznie się kampania promująca PPK, będzie realizowana pod hasłem „W sumie się opłaca!”. więcej

Mini wafelki Grześki promowane w telewizji

Ruszyła kolejna odsłona kampanii mini wafelków Grześki (Colian). Działania w telewizji przygotowały Just i Initiative. więcej

Nest Bank promuje kredyty dla firm (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa Nest Banku, która promuje kredyt dla firm oraz konto za 0 złotych. Przygotowały ją agencje Unlimited, Propeller Film oraz Blue 449. więcej

NBCUniversal chce zmniejszyć liczbę reklam w prime time o kolejnych 10 proc.

NBCUniversal chce zredukować liczbę reklam w prime time do 2020 roku o kolejnych 10 proc. Oznacza to, że ich liczba od ub.r. spadnie łącznie o 20 proc. więcej

&Sons Strategic Consultans łączy się z Michał Korolec Design Studio

Firmy marketingowe Michał Korolec Design Studio oraz &Sons Strategic Consultants stworzyły kreatywno-strategiczne konsorcjum. Firmy pozostaną niezależne, będą wspólnie obsługiwać klientów.   więcej

Pepco z kampanią dla aktywnych kobiet

Sieć sklepów dyskontowych Pepco rozpocznie 10 stycznia kampanię reklamową odzieży dla kobiet uprawiających sport. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Grey Group Poland. więcej

Ikea wprowadza inteligentne rolety

Inteligentne rolety to nowość w produktowym portfolio Ikei. Można nimi sterować przy użyciu Alexy, HomeKita i Asystenta Google. więcej

Monika Kleinrok-Brzozowska i Katarzyna Jedlińska w Tengent

Do zespołu studia kreatywnego Tengent dołączyły Monika Kleinrok-Brzozowska, na stanowisko chief financial officera oraz Katarzyna Jedlińska, jako communication ddvisor. więcej

Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają ,,Wiadomość w słoju" dla WOŚP

Jurek Owsiak zaprosił do udziału w akcji „Wiadomość w słoju” Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartosza Kurka oraz Marka Kondrata. To kolejna aktywność wspierająca Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Słoje z autografami i pamiątkami od gwiazd trafią na licytacje na rzecz Orkiestry, która gra w tym roku dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. więcej

Kaja Bielawska w dziale e-commerce w Digital Resolution

Do zespołu strategii i planowania agencji Digital Resolution (Grupa OMD) dołączyła Kaja Bielawska. Wcześniej pracowała m.in. w Agito.pl. więcej

Śmieci jako ,,estetyczna forma" w nowej odsłonie kampanii o segregacji odpadów w Warszawie

Władze Warszawy rozpoczęły drugi etap kampanii edukującej mieszkańców o prawidłowej segregacji śmieci. Za jej kreację odpowiada Aleksandra Jasionowska z biura marketingu stołecznego magistratu. więcej

Gwiazdy K-popu współpracują z producentem Barbie

Firma Mattel, produkująca gry i zabawki (m.in. kultową lalkę Barbie), podpisała właśnie kontakt z jednym z najpopularniejszych na świecie zespołów K-popu, BTS. Wartość kontraktu nie została ujawniona. więcej

180heartbeats + Jung v Matt dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW

Zespół kompetencyjny Tech&Lab, działający w agencji 180heartbeats + Jung v Matt, razem ze szwajcarskim Jung v Matt Limmat, stworzył punkt kontaktu z klientami dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Press Club Polska zachęca dziennikarzy do akredytowania się konferencje NBP, żeby pokazać absurd tej procedury

Press Club Polska wysłał do dziennikarzy wzór akredytacji na konferencje prasowe w Narodowym Banku Polskim. Zgodnie z wytycznymi taki wniosek trzeba złożyć minimum dwa dni przed konferencją, z tego powodu miesiąc temu na konferencję nie wpuszczono dziennikarzy „Gazety Wyborczej”. więcej

Ruch spłaci tylko 15 proc. długów? Orlen na razie nie inwestuje

PKN Orlen nie chce angażować się finansowo w Ruch, dopóki jest to prywatna firma. Natomiast Alior Bank, który ma tymczasowo przejąć Ruch, szacuje, że dystrybutor może spłacić wierzycielom tylko 5-15 proc. zobowiązań. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w listopadzie, ale z największym spadkiem

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Tytuł ten odnotował największy spadek sprzedaży. Liderem wśród wzrostów była z kolei „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" w ramach akcji "PrenumeRATUJ" zebrała 66 550 zł dla WWF

"Gazeta Wyborcza" w ramach akcji organizowanej z WWF Polska zebrała 66 550 zł na rzecz fundacji. Pieniądze pochodzą od czytelników, którzy zamówili prenumeratę cyfrową dziennika na stronie Wyborcza.pl/wwf. więcej

Krystyna Janda, Joanna Kulig i Dawid Podsiadło z ,,Paszportami Polityki"

We wtorek podczas uroczystości w stołecznym Teatrze Wielkim wręczono „Paszporty Polityki 2018”. Nagrody przyznano m.in. Krystynie Jandzie, Joannie Kulig i Dawidowi Podsiadło. więcej

Aleksandra Włodarczyk dyrektorem handlowym w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy TIME

Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i Parenting w biurze reklamy prasy i internetu TIME. Na stanowisku zastąpiła Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale obecnie przebywa na urlopie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Tomasz Sekielski nakręci dokument o SKOK-ach. Chce zebrać 550 tys. zł

Tomasz Sekielski, który z powodzeniem zakończył zbiórkę crowdfundingową na swój film o pedofilii w Kościele i zebrał na ten cel ponad 450 tys. zł, we wtorek oficjalnie rozpoczął kolejną aukcję - na produkcję o tzw. aferze SKOK. Na projekt i przede wszystkim pomoc prawną dla redakcji będzie potrzebować w sumie 550 tys. zł. więcej

Koniec ,,Gabinetu Cieni" Adama Hofmana w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska zakończyła realizację programu publicystycznego „Gabinet Cieni”, którego gospodarzem był Adam Hofman - obecnie PR-owiec, a w przeszłości polityk PiS. więcej

Anna Gumkowska na czele serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium Wirtualnej Polski

Anna Gumkowska zaczęła pracę w Wirtualnej Polsce jako dyrektor serwisów kulturalnych, showbiznesowych i premium. Poprzednio przez 11 lat pracowała w Agorze. więcej

PPK będzie promowane pod hasłem ,,W sumie się opłaca!", ruszył serwis MojePPK.pl

Ruszył serwis MojePPK.pl zawierający informacje o Pracowniczych Planach Kapitałowych. W zarządzie nadzorującej go spółki jest Małgorzata Smołkowska, wcześniej związana m.in. z Orange Polska i Avią. W styczniu zacznie się kampania promująca PPK, będzie realizowana pod hasłem „W sumie się opłaca!”. więcej

Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów

Serwis streamingowy Hulu, w którym większość udziałów posiada Disney w 2018 roku osiągnął liczbę 25 mln subskrybentów. Przy wciąż rosnącej grupie użytkowników platforma uzyskała 1,5 mld dolarów przychodów z reklam, jednak z powodu wysokich wydatków na technologię i treści Hulu wciąż nie przynosi zysków. więcej

Filip Chajzer prowadzi z Allegro cykl programów dla WOŚP

W ramach wsparcia Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jej partner strategiczny - Allegro, przygotował cykl programów o Aukcjach od Serca, z których dochód z nich zostanie przekazany na WOŚP. Gospodarzem jest dziennikarz TVN, Filip Chajzer. więcej

Marka Guess z 40 mln euro kary za geoblokowanie i zawyżanie cen na europejskich rynkach

Amerykańska firma odzieżowa Guess została ukarana przez Komisję Europejską kwotą ponad 39,8 mln euro za niedozwolone praktyki na wspólnym rynku. W kilku europejskich krajach, w tym także w Polsce Guess stosowała zabronione mechanizmy geoblokowania doprowadzając do zawyżania cen dla końcowych użytkowników na wybranych rynkach o 5 do 10 procent. więcej

Onet gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) jest oficjalnym partnerem internetowym 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wydarzenie już w niedzielę 13 stycznia. więcej

Jak przechowywać dowody zakupów?

Wielu finansowych ekspertów twierdzi, że warto przechowywać swoje paragony. To na ich podstawie możemy pilnować gwarancji produktów lub liczyć wydatki w budżecie. Pokazanie paragonu jest najwygodniejszym sposobem załatwienia sprawy podczas reklamacji lub zwrotu. Niestety, często się zdarza, że przechowujemy dokument przez kilka miesięcy, a potem, gdy go faktycznie potrzebujemy, dowiadujemy się, że już wyblakł. Nietrudno jest również po prostu zgubić kwitek. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy nie chcą jeździć "za chlebem" - ani po kraju, ani zagranicę

9 na 10 Polaków odrzuca obecnie możliwość migracji zarobkowej. Dotyczy to zarówno wyjazdów zagranicznych, jak i przeprowadzki w obrębie Polski - pokazują dane Work Service. więcej

Na Pomorzu 42 proc. samochodów ma silniki diesla, w woj. opolskim - 19 proc.

42 proc. kierowców z województw pomorskiego i zachodnio-pomorskiego porusza się autami z silnikiem diesla - wynika z danych ARC Rynek i Opinia. Wysoki odsetek diesli występuje także na Dolnym Śląsku i w województwach wschodnich. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jan Domaniewski, były wicenaczelny ,,Faktu", tworzy Centrum Wsparcia dla projektów społecznych

Były wicenaczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) Jan Domaniewski od początku br. stworzył Centrum Wsparcia (Helpdesk) w ramach agencji komunikacji Medioster dla projektów społecznych. Ma pomagać w nagłych kryzysach komunikacyjnych we współpracy z mediami. więcej

PKP PLK wybiera w przetargu Partner of Promotion

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na realizację działań public relations i event marketingu w ramach kampanii społecznej PKP PLK „Bezpieczny przejazd". Budżet na akcję to 1 476 000 zł. więcej

Frosta klientem LoveBrands Relations

Od stycznia br. agencja LoveBrands Relations rozpoczęła stałą obsługę komunikacyjną Frosty, firmy działającej na rynku mrożonych panierowanych produktów rybnych. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nowy iPhone XI zaoferuje aparat z trzema obiektywami
Piotr Kuriata członkiem zarządu Play i dyrektorem ds. rozwoju biznesu i regulacji
Samsung szykuje smartfon z dwoma oddzielnymi ekranami
Acer TravelMate X3 laptop w Polsce od 3799 zł (wideo)
Sony: nowe telewizory Master Series
Fibaro na CES 2019: nowa aplikacja mobilna Fibaro Home Center
Ikea wprowadza inteligentne rolety
Oppo wchodzi oficjalnie do Polski
Hideyuki Furumi nowym prezesem Sony Europe Limited
Słuchawki Sony z asystentem Amazon Alexa
Netatmo na CES 2019: inteligentny wideodzwonek do drzwi (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
PPK będzie promowane pod hasłem ,,W sumie się opłaca!", ruszył serwis MojePPK.pl
Polscy turyści w 2018 roku: Grecja najpopularniejsza, zyskuje egzotyka
Polacy nie chcą jeździć "za chlebem" - ani po kraju, ani zagranicę
Na Pomorzu 42 proc. samochodów ma silniki diesla, w woj. opolskim - 19 proc.
Dobre perspektywy dla gospodarki na nadchodzący rok. Kluczowym czynnikiem ryzyka jest brexit
Netatmo na CES 2019: inteligentny wideodzwonek do drzwi (wideo)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Czarny poniedziałek" od 21 stycznia w HBO GO i HBO (wideo)
Netflix prezentuje drugi sezon serialu "Punisher". Jigsaw na terapii u Kristy Dumont
Netflix zapowiada animacje dla dorosłych ,,Love, Death & Robots"
Ania Rusowicz i Sławek Uniatowski śpiewają "Szukaj mnie" do filmu "Miszmasz czyli Kogiel Mogiel 3"
Mahershala Ali opowiada o kulisach pracy w serialu ,,Detektyw 3". Premiera 14 stycznia
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj