Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 31 Stycznia 2019
 
 
 
Agora nie podwyższyła nakładu ,,Gazety Wyborczej" ze względu na ,,taśmy Kaczyńskiego", wzrosła sprzedaż e-prenumerat
 
Nakład „Gazety Wyborczej” (Agora) nie został podniesiony w związku z publikacjami o nagranych rozmowach z udziałem Jarosława Kaczyńskiego. Natomiast dzięki tym materiałom znacząco rośnie sprzedaż prenumerat cyfrowych „GW”. więcej
 
 
TVP i Polskie Radio coraz bliżej rekordowej pomocy. Sejm przeciwko odrzuceniu projektu o dofinansowaniu w wysokości do 1,26 mld zł
 
Sejm nie zgodził się na odrzucenie projektu dotyczącego tzw. rekompensaty dla mediów publicznych w pierwszym czytaniu. Skierował go do Komisji Kultury i Środków Przekazu. więcej
 
 
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on
 
W grudniu Showmax ogłosił, że kończy działalność na polskim rynku i z dniem 31 stycznia br. zniknie jego oferta platformy VOD. Rynek spekulował, kto przejmie serwis: Player.pl kupił licencję do filmu „Kler”, a jego ofertą miała być zainteresowana TVP. Z kolei HBO przypomina, że w swojej bibliotece ma seriale, które były częścią zasobów Showmaxa i prowadzi kampanię „The show must go on”, żegnając konkurencję. więcej
 
 
Nowe logo Zary wbrew trendom w designie. "Jest co najmniej dziwne"
 
Odzieżowa marka Zara wprowadziła zmiany w logo. Nowe, utrzymane w stylistyce retro jest bardziej dekoracyjne od dotychczasowego. Z tego powodu zostało skrytykowane przez projektantów. Również polscy eksperci od brand designu przyznają, że nowy logotyp marki jest co najmniej dziwny, a na pewno idzie pod prąd całej branży modowej. więcej
 
 
TVN kręci drugi sezon ,,Pod powierzchnią". Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek w obsadzie
 
W Płocku trwają prace na planie drugiego sezonu serialu TVN „Pod powierzchnią”, który trafi do jesiennej ramówki stacji TVN. Odcinki reżyseruje Borys Lankosz, a także Bartosz Konopka, który dołączył do produkcji. W obsadzie pojawią się nowi aktorzy, m.in. Agnieszka Suchora, Katarzyna Kwiatkowska, Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PiS po publikacji ,,Gazety Wyborczej" szybko otrząsnął się z paniki. Taśmy nie zburzą wizerunku Kaczyńskiego więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" i ,,Newsweek" ze spadkiem wpływów z reklam w 2018 roku (Top10) więcej
 
Branża mięsna po reportażu TVN o uboju chorych krów staje w obliczu poważnego kryzysu wizerunkowego więcej
 
UODO utworzy z UOKiK-iem i UKE wspólny front przeciwko niechcianemu telemarketingowi więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR SALES MANAGER Gremi Media
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Junior Sales Manager Filmweb
Sales Manager Filmweb
Digital Account Manager Edipresse Polska
Business Insider - Social Media Specialist Ringier Axel Springer
Social Media Specialist w Onet Kobieta Ringier Axel Springer
Redaktor w redakcji ESPORT Ringier Axel Springer
STRATEG / DIGITAL STRATEGIST Firma medialna
Specjalista ds. Kolportażu Grupa ZPR Media
New Business Manager Grupa ZPR Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Sekretarz Redakcji PANI Wydawnictwo Bauer
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Dziennikarz TVN
Business Integration Manager [Data Sciences] Publicis Media
(Młodszy) Analityk w zespole Data Science Publicis Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP i Polskie Radio coraz bliżej rekordowej pomocy. Sejm przeciwko odrzuceniu projektu o dofinansowaniu w wysokości do 1,26 mld zł

Sejm nie zgodził się na odrzucenie projektu dotyczącego tzw. rekompensaty dla mediów publicznych w pierwszym czytaniu. Skierował go do Komisji Kultury i Środków Przekazu. więcej

Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on

W grudniu Showmax ogłosił, że kończy działalność na polskim rynku i z dniem 31 stycznia br. zniknie jego oferta platformy VOD. Rynek spekulował, kto przejmie serwis: Player.pl kupił licencję do filmu „Kler”, a jego ofertą miała być zainteresowana TVP. Z kolei HBO przypomina, że w swojej bibliotece ma seriale, które były częścią zasobów Showmaxa i prowadzi kampanię „The show must go on”, żegnając konkurencję. więcej

TVN kręci drugi sezon ,,Pod powierzchnią". Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek w obsadzie

W Płocku trwają prace na planie drugiego sezonu serialu TVN „Pod powierzchnią”, który trafi do jesiennej ramówki stacji TVN. Odcinki reżyseruje Borys Lankosz, a także Bartosz Konopka, który dołączył do produkcji. W obsadzie pojawią się nowi aktorzy, m.in. Agnieszka Suchora, Katarzyna Kwiatkowska, Dorota Kolak i Jacek Poniedziałek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Osiem nowości w wiosennej ramówce Discovery Channel (wideo)

W wiosennej ramówce 2019 roku Discovery Channel pokaże osiem nowych polskich programów: „Ciężarówką przez Wietnam”, „Granice wytrzymałości Zachara”, „Lotnisko”, „Klasyczny amerykański sen”, „Odjazdowe bryki braci Collins”, „Brudna robota - czysty zysk”, „Specjalistki” i „Jak funkcjonuje miasto”. więcej

429 tys. i 819 tys. widzów debiutanckich meczów Krzysztofa Piątka w AC Milan

Sobotni mecz Serie A z debiutem Krzysztofa Piątka w AC Milan w Eleven Sports 1 oglądało średnio 429 tys. widzów. Z kolei wtorkowe spotkanie tego klubu z SSC Napoli w Pucharze Włoch w otwartym TVP Sport trzy dni później śledziło 819 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa TV z nowym codziennym cyklem filmowym (wideo)

Nowa TV do ramówki wprowadziła nowy codzienny cykl: „Wieczory filmowe w Nowa TV od 20.00”. Stacja rozbudowuje również swoją strukturę w social media o grupy i wzmocnienie dialogu z użytkownikami. więcej

Nowy ministerial ,,I Am the Night" w HBO GO i HBO (wideo)

We wtorek, 5 lutego w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego serialu „Czarny poniedziałek”. Produkcja od 4 marca będzie również pokazywana w linearnym kanale HBO. więcej

,,Rodzice nie do pary" od 2 lutego w FOX Comedy

Od 2 lutego 2019 roku FOX Comedy rozpocznie emisję serialu „Rodzice nie do pary”. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TVP i Polskie Radio coraz bliżej rekordowej pomocy. Sejm przeciwko odrzuceniu projektu o dofinansowaniu w wysokości do 1,26 mld zł

Sejm nie zgodził się na odrzucenie projektu dotyczącego tzw. rekompensaty dla mediów publicznych w pierwszym czytaniu. Skierował go do Komisji Kultury i Środków Przekazu. więcej

 
Marcin Dobski rozpoczął pracę w PolskieRadio24.pl

Marcin Dobski, do tej pory pracujący jako dziennikarz w kilku redakcjach dzienników i tygodników, ostatnio zatrudniony w biurze prasowym partii Wolność, rozpoczął pracę w portalu PolskieRadio24.pl. więcej

 
,,Excentrycy" Włodzimierza Kowalewskiego w słuchowisku Dwójki Polskiego Radia

Od czwartku, 31 stycznia br. w Dwójce Polskiego Radia w cyklu „Książka do słuchania” na antenie pojawi się powieść „Excentrycy” Włodzimierza Kowalewskiego. W słuchowisku zaprezentuje ją Grzegorz Damięcki. więcej

 
RMF FM liderem w Rzeszowie w II półroczu. Eska wyprzedziła Radio ZET

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w drugim półroczu 2018 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nowe logo Zary wbrew trendom w designie. "Jest co najmniej dziwne"

Odzieżowa marka Zara wprowadziła zmiany w logo. Nowe, utrzymane w stylistyce retro jest bardziej dekoracyjne od dotychczasowego. Z tego powodu zostało skrytykowane przez projektantów. Również polscy eksperci od brand designu przyznają, że nowy logotyp marki jest co najmniej dziwny, a na pewno idzie pod prąd całej branży modowej. więcej

Lid wydaje dwa razy więce na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół

Największym reklamodawcą wśród sieci handlowych w ub.r. był Lidl Polska. Tesco zredukowało wydatki niemal o połowę, a Kaufland o tyle samo je zwiększył. Detaliści więcej niż w 2017 roku wydali w telewizji, radiu i kinach zmniejszając nakłady w gazetach i magazynach. więcej

Cztery domy mediowe walczą o budźet Grupy Lotos

Grupa Lotos prowadzi przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zaproszono do niego cztery domy mediowe. Obsługi broni Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Świat miłości i intensywnych doznań w kampanii Durex

Ruszyła kampania reklamowa nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense. Za jej przygotowanie odpowiadają Feeders.Agency, 2012,  Papaya Films, OMD i Digital Resolution. więcej

Agata Lauko za Monikę Bronowską na czele Grupy Netsprint

Agata Lauko będzie tymczasowo pełniła funkcję CEO Grupy Netsprint. Z firmą żegna się Monika Bronowska, prezes zarządu grupy. więcej

ClickAd, Partner of Promotion i Hera Drukarnia wygrały przetarg PKP PLK na realizację kampanii ,,Bezpieczny przejazd".

W wyniku wygranego przetargu, jaki prowadziła od kilku miesięcy spółka PKP Polskie Linie Kolejowe, a dotyczącego realizacji I etapu kampanii „Bezpieczny przejazd” spółka wybrała do współpracy 3 firmy marketingowe: ClickAd Interactive, która zajmie się obsługą mediową, Partner of Promotion odpowiedzialną za PR i eventy oraz Hera Drukarnia, która zajmuje się drukiem wszelkich materiałów promocyjnych. więcej

Kamila Rogowska-Śwircz p.o. dyrektora generalnego Rady Reklamy

Od 11 lutego Kamila Rogowska-Śwircz, obecnie menadżer ds. projektów i komunikacji Radzie Reklamy, będzie pełniła obowiązki dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Pracę etatową w organizacji, z końcem stycznia br. kończy Zbigniew Gajewski. więcej

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do konkursu Go to Brand, 150 mln zł na promocję polskich marek

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza piątą edycję konkursu Go to Brand, w którym przedsiębiorcy mogą uzyskać ponad 430 tys. zł dofinansowania do kampanii promocyjnej swojej marki na nowych rynkach. Budżet całego projektu to 150 mln zł. Przyjmowanie wniosków ruszy 25 lutego. więcej

Unilever z okazji walentynek wprowadza lody Ben&Jerry's Topped Love is...

14 lutego br. w wybranych sklepach sieci Carrefour pojawią się w sprzedaży lody Ben&Jerry's Topped Love is.... Jak przekonuje producent – są to lody pełne miłości, a ich smak niesie ze sobą przekaz płynący z głębi serca. więcej

Będzie przetarg na film projektu ,,Poland Prize"

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jeszcze w lutym br. planuje przetarg w którym wybierze wykonawcę filmu promocyjnego dla „Poland Prize”, projektu mającego przyciągnąć do naszego kraju zagraniczne start-upy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Angelika Kobylarz i Mieszko Maj z awansami w Grupie Walk

Angelika Kobylarz objęła stanowisko account directora w Walk Creative. Mieszko Maj awansował na stanowisko HR director w całej grupie marketingowej Walk. więcej

Irina Shayk i Natalia Vodianova twarzami Burberry

Modelki Irina Shayk i Natalia Vodianova zostały twarzami kampanii wizerunkowej Burberry, promującej kolekcję wiosna/lato 2019. więcej

Pełni energii i radości życia rodzice w kampanii Biosteronu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Biosteron,, produkowanego przez firmę Lekam. Odpowiada za nią agencja Opus B. więcej

Banki Spółdzielcze SGB na kolejny sezon sponsorem PGE Skra Bełchatów

Banki Spółdzielcze SGB przedłużają zawartą w ubiegłym sezonie współpracę sponsorską z siatkarską drużyną PGE Skra Bełchatów. Umowę podpisano na sezon 2019/2020. więcej

Anna Trzcińska wzmacnia zespół Media Data Mind

Do zespołu agencji Media Data Mind (Grupa OMD) dołączyła Anna Trzcińska. Objęła stanowisko multiscreen koordynatora. Poprzednio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Twoje Soczewki nowym klientem adCookie

Do grona klientów agencji interaktywnej adCookie dołączyła sieć salonów optycznych Twoje Soczewki. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora nie podwyższyła nakładu ,,Gazety Wyborczej" ze względu na ,,taśmy Kaczyńskiego", wzrosła sprzedaż e-prenumerat

Nakład „Gazety Wyborczej” (Agora) nie został podniesiony w związku z publikacjami o nagranych rozmowach z udziałem Jarosława Kaczyńskiego. Natomiast dzięki tym materiałom znacząco rośnie sprzedaż prenumerat cyfrowych „GW”. więcej

Kwartalnik Ozeon i magazyn Biomasa łączą redakcje

Od początku stycznia br. kwartalnik „Ozeon – Ekologia, Gospodarka, Biznes” oraz miesięcznik „Magazyn Biomasa” połączyły swoje redakcje. Krzysztof Jan Stawnicki, redaktor naczelny „Ozeonu” w rozmowie z Wirtualnemedia.pl uzasadnia, że decyzja ta podyktowana jest względami ekonomicznym. więcej

Marka "Vogue" otwiera się na biznes. ,,Vogue Business" zadebiutuje w internecie

Spółka Conde Nast, która wydaje magazyn „Vogue” w 23 krajach na całym świecie wprowadzi na rynek kolejny tytuł – „Vogue Business”. Będzie ukazywać się tylko w formie elektronicznej i opowiadać o prowadzeniu biznesu w branży mody. więcej

,,Kobieta i Życia" najchętniej kupowanym miesięcznikiem, ,,Twój Styl" wiceliderem (top 102)

W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”, a na drugie miejsce awansował „Twój Styl”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kto przejmie Showmax w Polsce? HBO: The show must go on

W grudniu Showmax ogłosił, że kończy działalność na polskim rynku i z dniem 31 stycznia br. zniknie jego oferta platformy VOD. Rynek spekulował, kto przejmie serwis: Player.pl kupił licencję do filmu „Kler”, a jego ofertą miała być zainteresowana TVP. Z kolei HBO przypomina, że w swojej bibliotece ma seriale, które były częścią zasobów Showmaxa i prowadzi kampanię „The show must go on”, żegnając konkurencję. więcej

Facebook z rekordowymi wynikami za 2018 r. Ma 2,32 mld użytkowników

Facebook zaprezentował swoje wyniki finansowe za ostatni kwartał i cały 2018 rok. Zakończyły się one dla portalu Marka Zuckerberga wzrostami w najważniejszych obszarach działalności. więcej

Większość użytkownika TikToka to osoby w wieku 13-15 lat

Najliczniejszą grupę użytkowników aplikacji TikTok stanowią osoby w wieku 13-15 lat (ponad 64 proc.). Aż 18 proc. to z kolei użytkownicy, którzy nie skończyli 13. roku życia. Z TikToka korzysta znacząco więcej kobiet niż mężczyzn (95 proc. vs. 5 proc.) - wynika z badania agencji GetHero. więcej

W Allegro Smart! łatwiejsze warunki dla sprzedawców, bez wymogu wysyłki w ciągu doby

Od początku lutego w usłudze Allegro Smart! będą obowiązywać zmienione zasady dla sprzedawców, m.in. zniknie wymóg wysyłki w ciągu 24 godzin od sprzedania produktu. więcej

Co wykluje się z instagramowego profilu jajka? "World record egg" podbija sieć

Cztery zdjęcia i miliony lajków. Widzimy na nich jajko, z tym że na każdym kolejnym pojawiają się nowe rysy. To zapowiedź spektakularnej akcji marketingowej czy zwykły trolling internautów? więcej

Facebook płacił użytkownikom 20 dol. miesięcznie za możliwość ich śledzenia. Apple cofa certyfikaty

Serwis Facebook płacił użytkownikom w wieku od 13 do 35 lat kwotę 20 dolarów miesięcznie za zainstalowanie w ich smartfonach aplikacji Facebook Research. Miała ona dostęp do wielu prywatnych danych internautów, które Facebook wykorzystywał we własnych celach. W odpowiedzi na te informacje Apple cofnął Facebookowi uprawnienia do dystrybucji jego programów na iOS i zablokował pracownikom serwisu dostęp do rozwojowych wersji aplikacji dla Apple. więcej

Apple może wystartować z własnym serwisem VOD w kwietniu 2019 roku

Koncern Apple planuje uruchomienie własnej platformy VOD w połowie kwietnia 2019 roku - wynika z nieoficjalnych informacji. Start serwisu może zbiec się w czasie z szykowanym przez Disneya wprowadzeniem usługi streamingowej Disney+. więcej

Google zmienia wygląd mobilnego Gmaila i wprowadza nowe funkcje

Google wprowadził nową wersję usługi pocztowej Gmail przeznaczoną dla mobilnych użytkowników. Aplikacja uzyskała odświeżony wygląd, zastosowano zmianę w interfejsie poczty oraz wybór sposobu w jaki użytkownik wyświetla wiadomości. więcej

Dominika Długosz przechodzi do serwisu internetowego ,,Newsweeka"

W lutym dziennikarka Dominika Długosz dołączy do redakcji portalu Newsweek.pl (należącego do Ringier Axel Springer Polska). Poprzednio przez 11 lat pracowała w Telewizji Polsat, a wcześniej w TVP. więcej

eBay: w IV kw. oraz całym 2018 r. przychód i zysk w górę

Wzrostem przychodu i zysku zakończył się zarówno IV kwartał, jak i cały 2018 rok dla eBay. więcej

Dokąd zmierza internet? Najbardziej popularne formy aktywności w sieci

W ciągu zaledwie trzech dekad Internet w Polsce stał się powszechnym medium. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez GUS, w 2018 roku dostęp do internetu miało 84.2% gospodarstw domowych. To 1.7% wzrost względem poprzedniego roku. Z badań wynika, że internet najczęściej pojawia się tam, gdzie w domu oprócz dorosłych mieszkają także dzieci. Nie oszukujmy się, internet jest źródłem wiedzy (niestety również tej bezużytecznej) i ułatwia szybki dostęp do informacji. O tym, czy są one wiarygodne, można dyskutować i z jednej strony zauważamy tendencję do polepszenia jakości zawartości treści na stronach, z drugiej serwisy internetowe bezwstydnie kopiują siebie nawzajem, robiąc to bez jakiejkolwiek dbałości o prawa autorskie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość użytkownika TikToka to osoby w wieku 13-15 lat

Najliczniejszą grupę użytkowników aplikacji TikTok stanowią osoby w wieku 13-15 lat (ponad 64 proc.). Aż 18 proc. to z kolei użytkownicy, którzy nie skończyli 13. roku życia. Z TikToka korzysta znacząco więcej kobiet niż mężczyzn (95 proc. vs. 5 proc.) - wynika z badania agencji GetHero. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Magdalena Dulińska za Joannę Zaskurską prezesem agencji ComPress

Funkcję prezesa agencji public relations ComPress objęła Magdalena Dulińska, wiceprezes E-Kiosku (obie firmy należą do grupy kapitałowej Gremi Media). Poprzednio prezesem ComPress przez pół roku była Joanna Zaskurska. więcej

Miłosz Horodyski: z Alior Banku do Grupy Lotos

Miłosz Horodyski, po niespełna dwóch latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu i PR w Alior Banku przeszedł do Grupy Lotos, obejmując stanowisko koordynatora ds. komunikacji i PR. więcej

Zmarł Andrzej Stolarczyk, wieloletni szef RPR Group

W zeszłą niedzielę zmarł Andrzej Stolarczyk, przez wiele lat właściciel i szef agencji public relations RPR Group, a wcześniej dziennikarz. więcej

mBank prowadzi przetarg na obsługę PR

mBank wybiera w przetargu agencję do kompleksowej obsługi public relations. Obecnie współpracuje w tym zakresie z agencją MSL. więcej

Omega Communication wypromuje OnRobot

Agencja Omega Communication nawiązała długoterminową współpracę z firmą z branży robotyki OnRobot. Wcześniej pracowała dla tego klienta projektowo. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
93 proc. Polaków korzysta z telefonów komórkowych, 72,7 procent ma dostęp do internetu (raport)
Globalny rynek smartfonów w dół. Apple liderem z 71,7 mln sprzedanych iPhone'ów
Apple może wystartować z własnym serwisem VOD w kwietniu 2019 roku
Halo Q i Halo Q+ - nowe telefony myPhone ze stacją ładującą za 149 zł i 229 zł (wideo)
,,Facing Emotions" - nowa aplikacja Huawei dla niewidomych (wideo)
Pierwszy raz Apple bez wyników sprzedaży iPhone'ów. Przychód i zysk w dół
 
 
 
GOSPODARKA
 
Przed zagranicznym urlopem większość polskich turystów wykupuje ubezpieczenie
Poczta Polska chce do 2023 roku podwoić przychody z rynku paczkowego
Pierwszy raz Apple bez wyników sprzedaży iPhone'ów. Przychód i zysk w dół
Polacy na lokatach bankowych trzymają ponad 250 mld zł
eBay: w IV kw. oraz całym 2018 r. przychód i zysk w górę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Artur Żmijewski i Maria Dębska w filmie "Czarny mercedes". Koniec zdjęć
Vanessa Williams zagra w serialu "Happy Accident"
Gabriel Byrne i Elizabeth McGovern zagrają w serialu "Wojna światów"
Nowy ministerial ,,I Am the Night" w HBO GO i HBO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj