Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Marca 2019
 
 
 
Rząd chce skutecznie opodatkować Google i Facebooka. Eksperci podzieleni: idea słuszna, ale może spowolnić gospodarkę
 
Rząd premiera Mateusza Morawieckiego zamierza wprowadzić nowy podatek, który będą płacić globalne firmy technologiczne oferujące usługi w Polsce i uzyskujące przychody w naszym kraju. Nowe obciążenia mogą dotknąć takich gigantów jak Google czy Facebook. Eksperci nie są jednomyślni w ocenie nowego projektu. - Idea jest ogólnie słuszna, ale istnieją obawy o jej realizację. Jeśli nowy podatek będzie sprzeczny z polityką Unii Europejskiej, to mogą nas omijać największe inwestycje, a rozwój gospodarki oparty na technologiach ulegnie spowolnieniu - oceniają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agora rezygnuje z drukarni w Pile i Tychach, chce zwolnić 150 osób
 
Zarząd Agory zdecydował, że do połowy br. zostanie wygaszona działalność jej drukarni w Pile i Tychach. W związku z tym firma zamierza zwolnić do 153 osób, właśnie zaczyna rozmowy w tej sprawie z organizacjami pracowniczymi. więcej
 
 
Beata Sadowska wraca do mediów. Poprowadzi w Onecie własny program "Dobry start"
 
Dziennikarka Beata Sadowska po kilkuletniej przerwie wraca do mediów. Od 7 marca będzie prowadziła program "Dobry start" w Onecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Jacek Żakowski: eskalacja używania art. 212 jest niepokojąca
 
W połowie lutego Sąd Okręgowy w Łodzi podtrzymał wyrok skazujący Wojciecha Biedronia za zniesławienie w dwóch artykułach o działaniach w sprawie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Skazanie dziennikarza z art. 212 Kodeksu karnego sprawiło, że powróciła dyskusja o słuszność stosowania tego przepisu. więcej
 
 
Sprzedaż ,,Rzeczpospolitej" spadła do 31 tys. egz., ,,Przeglądu Sportowego" do 19 tys., a ,,GPC" do 13 tys.
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w lutym. Duży spadek ,,Wydarzeń" i ,,Panoramy" więcej
 
Ula Chincz poprowadzi nowego ,,Big Brothera", Małgorzata Ohme jako ekspert więcej
 
Santander Bank Polska wydał na reklamy 189 mln zł, mBank - 135 mln zł, a ING Bank Śląski - 118 mln zł więcej
 
TVP1 przed Polsatem w lutym. TVN liderem w grupie komercyjnej. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
Specjalista ds. Koordynacji Kampanii Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
Redaktor serwisu se.pl / wydawca strony głównej Super Express
Konsultant ds. Opisywania i Pozyskiwania Treści Multimedialnych TVN
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu Grupa ZPR Media
Wydawca Serwisu VOD TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN24 umacnia się na pozycji lidera, traci TVP Info. Kanał TVP3 wyprzedził Polsat News w lutym

W lutym br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Z czwartego na trzecie miejsce awansowało TVP3, które wyprzedziło Polsat News. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVN24 BiS, a najwięcej straciła TV Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Problemy zdrowotne Michała Malitowskiego. Nie będzie w jury ,,Dancing with the Stars 9"

W drugim odcinku „Dancing with the Stars 9” - podobnie jak w pierwszym - z powodów zdrowotnych nie pojawi się Michał Malitowski, będący jednym z jurorów w programie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jeszcze nie wiadomo, czy będzie mógł się pojawić w obecnej edycji show - informuje nas Ewa Wojciechowska, szef działu PR Telewizji Polsat. więcej

HBO opublikowało trailer ósmego sezonu ,,Gra o tron". Premiera serialu w kwietniu (wideo)

HBO opublikowało oficjalny trailer do ósmego sezonu „Gra o tron”. Premiera serialu w HBO i HBO GO zaplanowana została na 15 kwietnia. więcej

#OdZakrystii oraz EUROwizje w TVP3 Opole

Na wiosnę oddział Telewizji Polskiej w Opolu przygotował w swojej ramówce dwie nowości: #OdZakrystii oraz EUROwizje. Widzowie będą mogli również zobaczyć propozycje z blisko 20 programów, znanych im z dotychczasowej oferty. więcej

Kanał E! w Dniu Kobiet zmieni nazwę na SHE!

W piątek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanał E! (NBCUniversal) zmieni nazwę na SHE! Zmiana przez jedną dobę będzie dotyczyć rynków na całym świecie. więcej

Edyta Górniak, Magdalena Cielecka i Paweł Domagała w nowym ,,W roli głównej"

W środę 6 marca br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego sezonu talk-show „W roli głównej”, który powraca po jednosezonowej przerwie. Prowadząca Magda Mołek porozmawia ze znanymi osobami, m.in. z Edytą Górniak, Magdaleną Cielecką i Pawłem Domagałą. więcej

Stacja TTV rozpoczęła emisję ,,Vlogbox. W necie" (wideo)

We wtorek, 5 marca stacja TTV rozpoczęła emisję nowego programu „Vlogbox. W necie”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Szczecin na czele słuchalności, Radio ZET wyprzedziło RMF FM

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
RMF FM z konkursami w Dzień Kobiet i stand-upem ,,Naga prawda o kobietach"

Z okazji Dnia Kobiet RMF FM przygotuje konkurs dla pań - „Babski wieczór z P!NK”, natomiast wieczorem pojawi się stand-up „Naga prawda o kobietach” z Wiolką Walaszczyk i Karolem Modzelewskim. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry. Na czele Beata Szcześniak, odchodzi Radosław Dudek

Publicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak. Z firmy odchodzi Radosław Dudek, dotychczasowy szef agencji. więcej

Sklepy Netto zmieniają logo. W tym roku 40 sklepów w nowej koncepcji

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo.Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty. Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów. Do końca 2019 roku powstanie ich 40. więcej

,,Drapieżnicy kochają Zdrapki" w reklamach Lotto. Totalizator Sportowy postawił na Havas Warsaw

Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię reklamującą Zdrapki Lotto. Akcję, realizowaną pod hasłem „Drapieżnicy kochają Zdrapki”, przygotowały firmy Havas Warsaw i Starcom. więcej

Norbert Kowalski prezesem Mobiem, odeszli Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz

Stanowisko prezesa agencji marketingu mobilnego Mobiem, trzy lata temu przejętej przez Grupę Interia.pl, objął Norbert Kowalski. Z firmą pożegnali się jej poprzedni szefowie Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz. więcej

Grandes Kochonos wypromuje dla Zoo Factory nową markę karmy

Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg reklamowy Zoo Factory. Przygotuje launch nowej marki karmy dla psów. więcej

Coca-Cola wprowadza do Polski nowy smak Peach Zero

Na naszym rynku zadebiutował nowy napój niegazowany bez cukru, Coca-Cola Peach Zero (Coca-Cola Poland Services). więcej

Żywiec poszerza portfolio piw bezalkoholowych. Czas na Żywiec 0.0% Białe

Grupa Żywiec wprowadza nowy wariant piwa bezalkoholowego - Żywiec 0.0% Białe. Będzie to wspierać promocja w digitalu i punktach sprzedaży. więcej

Koncern WPP chce, by jego domy mediowe skuteczniej ściągały pieniądze od klientów

Władze WPP oczekują od swoich spółek zależnych, zwłaszcza agencji mediowych należących do GroupM, by skuteczniej egzekwowały należności od głównych klientów, którzy mimo długich okresów płatności i tak nie płacą w terminie. więcej

Praktyczni dziadkowie reklamują GigaBank w Plus na Kartę (wideo)

W nowej kampanii Plusa na Kartę reklamowana jest m.in. wprowadzona niedawno usługa GigaBank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum. więcej

,,Polecamy polecanych fachowców" w reklamach serwisu Fixly (wideo)

Grupa OLX rozpoczęła kampanię reklamową serwisu ogłoszeniowego Fixly.pl. Akcję, pod hasłem „Polecamy polecanych fachowców”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Think ECO i F25. więcej

Ford Mustang w wersji Lego za 619,99 zł (wideo)

Grupa Lego wprowadziła na rynek replikę Forda Mustanga z lat 60. XX wieku, zbudowaną w całości z klocków Lego. więcej

Wojciech Szymczyk odpowiada za digital i CVM w sieci Multikino

Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino. więcej

Herbapol-Lublin reklamuje syropy owocowe z witaminą D (wideo)

Pod hasłem „I dzień smakuje lepiej!” ruszyła kampania reklamowa syropów owocowych marki Herbapol-Lublin, wzbogaconych witaminą D. Działania przygotowały MullenLowe Warsaw, studio OTO oraz Mediacom. więcej

Agencje z Dentsu Aegis Network zrealizują akcję dla Costa Coffee

Agencje Dentsu X, Red8 Advertising i Red8 Digital należące do Dentsu Aegis Network Polska zrealizują akcję promocyjną dla Costa Coffee. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki jako bardziej przystępnej cenowo. więcej

W tym roku globalne wydatki na reklamę branży motoryzacyjnej wzrosną jedynie o 0,8 proc.

Tylko o 0,8 proc. wzrosną w tym roku globalnie wydatki na reklamę marek motoryzacyjnych. To dynamika niższa niż w 2018, kiedy wzrost wyniósł 1,5 proc. - wynika z pierwszej edycji raportu „Automotive Advertising Expenditure Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). więcej

Papaya Films po dziesięciu latach zmienia logotyp

Dom produkcyjny Papaya Films po raz pierwszy od dekady zmienił swój logotyp. Za projekt odpowiada agencja Brand New Attitude. więcej

Wojas porozumiał się co do przejęcia producenta obuwia dziecięcego Bartek, udzieli mu pożyczki

Produkująca buty i galanterię skórzaną firma Wojas zawarła warunkową umowę kupna do 56 proc. udziałów producenta obuwia dziecięcego Bartek i udzielenia mu pożyczki. Na transakcję musi się jeszcze zgodzić bank PKO BP. więcej

Veolia zachęca do odnawiania zasobów środowiska

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Grupy Veolia, dostawcy usług  w zakresie zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej. Działania przygotowały agencja Open, Netsprint i United PR. więcej

Kapsuła wspomnień na 40. urodziny marki lodów Koral

Marka lodów Koral świętuje 40-lecie obecności na rynku. Z tej okazji wprowadza szereg nowości produktowych oraz organizuje dla konsumentów specjalny konkurs i loterię. więcej

Opus B Brand Design dla marki Redd's

Studio Opus B Brand Design przygotowało nowy design całej linii piw Redd's (Kompania Piwowarska). więcej

Szymon Olejniczakowski nadzoruje new business w Walk

Szymon Olejniczakowski objął nowo utworzone stanowisko new business directora w agencji Walk. Przeszedł z Focus Media Group (Imagine Nation), gdzie odpowiadał za działania new business. więcej

Laxman Narasimhan global chief commercial officerem w PepsiCo

Koncern PepsiCo, właściciel takich marek, jak Pepsi czy Lays powołał Laxmana Narasimhana na stanowisko global chief commercial officera. W nowej roli będzie kierował długoterminową strategią wzrostu firmy, marketingiem i handlem. więcej

Cropp prezentuje kolekcję "Denim for all"

Marka odzieżowa Cropp (LPP) startuje z promocją swojej najnowszej kolekcji "Denim for all". więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora rezygnuje z drukarni w Pile i Tychach, chce zwolnić 150 osób

Zarząd Agory zdecydował, że do połowy br. zostanie wygaszona działalność jej drukarni w Pile i Tychach. W związku z tym firma zamierza zwolnić do 153 osób, właśnie zaczyna rozmowy w tej sprawie z organizacjami pracowniczymi. więcej

Jacek Żakowski: eskalacja używania art. 212 jest niepokojąca

W połowie lutego Sąd Okręgowy w Łodzi podtrzymał wyrok skazujący Wojciecha Biedronia za zniesławienie w dwóch artykułach o działaniach w sprawie sędziego Wojciecha Łączewskiego. Skazanie dziennikarza z art. 212 Kodeksu karnego sprawiło, że powróciła dyskusja o słuszność stosowania tego przepisu. więcej

Sprzedaż ,,Rzeczpospolitej" spadła do 31 tys. egz., ,,Przeglądu Sportowego" do 19 tys., a ,,GPC" do 13 tys.

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży w zestawieniu pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a na czele spadków uplasowała się „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Na stacjach Orlenu chowa się pod ladę "Gazetę Wyborczą"? "Pojedyncze zgłoszenia o trudnościach w zakupie"

Jerzy Sosnowski, pisarz i publicysta zasugerował, że miał problemy z otrzymaniem „Gazety Wyborczej” (Agora) na stacjach benzynowych PKN Orlen. Według niego egzemplarze dziennika mają być „chowane pod ladę”. - Dbamy o najwyższe standardy w zakresie jakości produktów czy obsługi i na bieżąco je weryfikujemy. Dotyczy to także ekspozycji tytułów prasowych i w tym obszarze nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości - odpowiada na to PKN Orlen. więcej

Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła o 24 tys. egz. Tylko ,,Zwierciadło" na plusie w 2018 roku

W 2018 roku niemal wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe zanotowały spadki sprzedaży, a na największym minusie było „In Style”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”. Pozycję lidera utrzymał „Twój Styl”, ale jego wynik zmalał o 24 tys. egz. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Financial Times" przejmuje kontrolę nad The Next Web

Wydawca brytyjskiego dziennika „Financial Times” przejął większościowy pakiet udziałów w spółce The Next Web, zajmującej się organizowaniem konferencji dla branży technologicznej oraz prowadzeniem serwisu TNW. Kwota transakcji nie została ujawniona, według zapowiedzi platforma newsowa będzie się ukazywać w niezmienionej formie, zaś współpraca pomiędzy nowymi partnerami ma dotyczyć głównie organizacji branżowych wydarzeń.   więcej

Grzegorz Filip redaktorem naczelnym pisma ,,Nowe Książki"

Od początku marca br. redaktorem naczelnym czasopisma „Nowe Książki” - poświęconego literaturze - został Grzegorz Filip, pisarz, publicysta i redaktor. Na stanowisku zastąpi Tomasza Łubieńskiego, który po dwudziestu latach pełnienia tej funkcji przeszedł na emeryturę. więcej

Baca-Pogorzelska z Potockim, Haszczyński i Aksamit nominowani do Nagrody im. Fikusa, Stefan Szczepłek z nagrodą specjalną

Do tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa, przyznawanej za dziennikarstwo najwyższej próby, nominowani zostali Karolina Baca-Pogorzelska i Michał Potocki z „Dziennika Gazety Prawnej”, Jerzy Haszczyński z „Rzeczpospolitej” i Bożena Aksamit z „Gazecie Wyborczej”. Natomiast nagrodę specjalną przyznano Stefanowi Szczepłkowi z „Rzeczpospolitej”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rząd chce skutecznie opodatkować Google i Facebooka. Eksperci podzieleni: idea słuszna, ale może spowolnić gospodarkę

Rząd premiera Mateusza Morawieckiego zamierza wprowadzić nowy podatek, który będą płacić globalne firmy technologiczne oferujące usługi w Polsce i uzyskujące przychody w naszym kraju. Nowe obciążenia mogą dotknąć takich gigantów jak Google czy Facebook. Eksperci nie są jednomyślni w ocenie nowego projektu. - Idea jest ogólnie słuszna, ale istnieją obawy o jej realizację. Jeśli nowy podatek będzie sprzeczny z polityką Unii Europejskiej, to mogą nas omijać największe inwestycje, a rozwój gospodarki oparty na technologiach ulegnie spowolnieniu - oceniają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl. więcej

Beata Sadowska wraca do mediów. Poprowadzi w Onecie własny program "Dobry start"

Dziennikarka Beata Sadowska po kilkuletniej przerwie wraca do mediów. Od 7 marca będzie prowadziła program "Dobry start" w Onecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Norbert Kowalski prezesem Mobiem, odeszli Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz

Stanowisko prezesa agencji marketingu mobilnego Mobiem, trzy lata temu przejętej przez Grupę Interia.pl, objął Norbert Kowalski. Z firmą pożegnali się jej poprzedni szefowie Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz. więcej

Zdjęcia pornograficzne na stronach Ministerstwa Finansów. ,,Zareagowaliśmy natychmiast"

Na internetowych stronach zakończonej w 2017 roku Narodowej Loterii Paragonowej należących do Ministerstwa Finansów pojawiły się treści pornograficzne. Po odkryciu  błędu zdjęcia zostały usunięte, a resort finansów bada w jaki sposób doszło do zmiany zawartości witryny. - W serwisie podwykonawcy firmy hostingowej doszło do podmiany adresu kierującego do serwerów publikujących treści nieautoryzowane przez MF dla strony loteriaparagonowa.gov.pl = wyjaśnia ministerstwo w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Financial Times" przejmuje kontrolę nad The Next Web

Wydawca brytyjskiego dziennika „Financial Times” przejął większościowy pakiet udziałów w spółce The Next Web, zajmującej się organizowaniem konferencji dla branży technologicznej oraz prowadzeniem serwisu TNW. Kwota transakcji nie została ujawniona, według zapowiedzi platforma newsowa będzie się ukazywać w niezmienionej formie, zaś współpraca pomiędzy nowymi partnerami ma dotyczyć głównie organizacji branżowych wydarzeń.   więcej

,,Polecamy polecanych fachowców" w reklamach serwisu Fixly (wideo)

Grupa OLX rozpoczęła kampanię reklamową serwisu ogłoszeniowego Fixly.pl. Akcję, pod hasłem „Polecamy polecanych fachowców”, przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Think ECO i F25. więcej

Rząd zapowiada ,,sprawiedliwe opodatkowanie cyfrowych gigantów", chce z tego 1 mld zł rocznie

Wśród źródeł finansowania nowych projektów socjalnych i rozwojowych rządu wymieniono opodatkowanie cyfrowych gigantów, z czego ma pochodzić ok. 1 mld zł rocznie. Natomiast cyfryzacja administracji publicznej ma przynosić ok. 2-3 mld zł rocznych oszczędności. więcej

Messenger z trybem nocnym

Facebook wprowadził tryb nocny w komunikatorze Messenger. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
6 na 10 Polaków zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej

62 proc. Polaków deklaruje, że jest zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej, co trzeci zaś spodziewa się podwyżki wynagrodzenia - wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia. Mimo to ponad połowa Polaków nie zamierza zwiększać swoich wydatków. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Magdalena Skorupka-Kaczmarek odchodzi z funkcji rzeczniczki prasowej prezydenta Gdańska

Magdalena Skorupka-Kaczmarek zrezygnowała z pracy jako rzecznik prasowa prezydenta Gdańska. Pełniła tę funkcję przez ponad dwa lata, wcześniej pracowała też jako dziennikarka. więcej

Była rzeczniczka wojewody pomorskiego i pracownica Energi przeszły do działu marketingu Grupy Lotos

Do biur marketingu i komunikacji Grupy Lotos dołączyły w ostatnich dniach Małgorzata Sworobowicz oraz Blanka Przybysz-Skrzyniarz - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pierwsza jeszcze kilka dni temu była rzeczniczką prasową wojewody pomorskiego Dariusza Drelicha, druga pracowała w Grupie Energa, tam gdzie obecny rzecznik prasowy Lotosu. więcej

Arta Tech klientem Tabasco Media Communications

Agencja Tabasco Media Communications rozpoczęła działania komunikacyjne dla wrocławskiej firmy Arta Tech, producentem e-czytników z serii InkBook. więcej

Aleksandra Roszyk: z Santander Bank Polska do Lighthouse

Aleksandra Roszyk objęła funkcję senior project managera w agencji doradztwa komunikacyjnego Lighthouse. Przeszła z Santander Bank Polska, gdzie była dyrektorem departamentu komunikacji wewnętrznej. więcej

Studio 111 wspiera komunikację Candy Hoover Polska

Agencja Studio 111 rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firmy Candy Hoover Polska, produkującej sprzęt AGD. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Galaxy S10 z najlepszym ekranem na rynku. Pokonał iPhone'a XS Max
Alfa Romeo na Geneva Motor Show 2019: nowy samochód koncepcyjny Tonale (wideo)
Škoda na Geneva Motor Show 2019: Klement - elektryczny koncept pojazdu dwukołowego (wideo)
Goodyear pokazał oponę koncepcyjną Aero dla autonomicznych i latających samochodów (wideo)
Play wydał w ub.r. 751 mln zł na inwestycje, chce wypłacić 367 mln zł dywidendy
Praktyczni dziadkowie reklamują GigaBank w Plus na Kartę (wideo)
Ford Mustang w wersji Lego za 619,99 zł (wideo)
Volvo ograniczy prędkość maksymalną swoich aut do 180 km/h
 
 
 
GOSPODARKA
 
Alfa Romeo na Geneva Motor Show 2019: nowy samochód koncepcyjny Tonale (wideo)
Coca-Cola wprowadza do Polski nowy smak Peach Zero
Škoda na Geneva Motor Show 2019: Klement - elektryczny koncept pojazdu dwukołowego (wideo)
6 na 10 Polaków zadowolonych ze swojej sytuacji materialnej
Ford Mustang w wersji Lego za 619,99 zł (wideo)
Sąd w Łodzi: Paczkomaty wymagają pozwolenia budowlanego
Wojas porozumiał się co do przejęcia producenta obuwia dziecięcego Bartek, udzieli mu pożyczki
Volvo ograniczy prędkość maksymalną swoich aut do 180 km/h
Ignacy Morawski: Pracownicze plany kapitałowe mogą osiągnąć sukces. Dzięki nim polska gospodarka może rosnąć znacznie szybciej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO opublikowało trailer ósmego sezonu ,,Gra o tron". Premiera serialu w kwietniu (wideo)
Zmarł Luke Perry
Trzeci sezon serialu "Porady różowej brygady" (wideo)
Netflix zapowiada film "Potrójna granica". Ben Affleck i Oscar Isaac chcą okraść szefa mafii
Film "Harry Haft" o bokserze, który przeżył Auschwitz. Zagrają Danny DeVito, John Leguizamo i Peter Sarsgaard
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj