Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 28 Marca 2019
 
 
 
Publicis Groupe wprowadza strukturę zgodną z Power of One, Hejnowski i Gargała dołączają do władz
 
W polskim oddziale koncernu marketingowego Publicis Groupe wprowadzono strukturę organizacyjną zgodną z zapowiedzianym w ub.r. modelem Power of One. Jednocześnie Sebastian Hejnowski objął nowo utworzoną funkcję chief growth officera, a Marek Gargała - dyrektora operacyjnego zasobów kreatywnych. Obaj dołączyli do kierownictwa firmy. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Widzowie narzekają na nudę w ,,Big Brotherze". Ohme: dni bez zadań zaplanowane celowo, prowokują do kreatywności
 
W pierwszym tygodniu reaktywowanego 11 lat temu reality-show „Big Brother” widzowie TVN7 narzekali na nudę i brak stymulowania uczestników zadaniami. - Produkcja celowo zaplanowała dni bez zadań, by sprowokować ich do kreatywnego szukania rozwiązań, a także do skupienia na sobie i innych uczestnikach - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Ohme, psycholog i współprowadząca program. więcej
 
 
Nowe prawo autorskie przyjęte przez PE to bój o duże pieniądze. "Dyrektywa niebezpieczna i spóźniona"
 
Parlament Europejski przyjął większością głosów unijną dyrektywę o prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Państwa członkowskie będą miały 2 lata na wprowadzenie lokalnych przepisów zgodnych z tą regulacją. Branża internetowa nie jest jednomyślna w ocenach dyrektywy, a Google nie kryje rozczarowania jej kształtem. - W prawie autorskim nie ma „drugiego dna”, chodzi tylko o duże pieniądze. Dyrektywa jest spóźniona by zmienić układ na rynku, zaszkodzi też sektorowi kreatywnemu w Europie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Google, wydawcy, prawnicy i eksperci segmentu cyfrowego. więcej
 
 
Strata Telewizji WP ma zmaleć o połowę, stacja zyskuje 1 pkt proc. zasięgu miesięcznie
 
W całym br. Telewizja WP nie osiągnie jeszcze zysku EBITDA, ale jej strata netto powinna być o połowę niższa niż w ub.r. - zapowiedzieli przedstawiciele zarządu Wirtualnej Polski. Zasięg techniczny stacji wynosi obecnie 63 proc. i rośnie o ok. 1 pkt proc. miesięcznie. - Z każdym dodatkowym punktem czy ułamkiem punktu udziału w oglądalności wpływy reklamowe rosną nieproporcjonalnie bardziej. Oczywiście na to liczymy - mówi prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej
 
 
Maciej Stec: Mamy silną pozycję w internecie, w telewizji sprawdzone pozycje
 
Grupa Cyfrowy Polsat - na którą składa się Telewizja Polsat, sieć Plus, Ipla oraz część Netii w tym roku postawi na sprawdzone pozycje w ramówce telewizyjnej i umacnianie pozycji w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wirtualna Polska rozmawia o przejęciach za granicą. Z e-commerce ma połowę wpływów i jedną trzecią zysku więcej
 
W Polsacie po 12 minut reklam na godzinę, mocno w dół TVN. ,,Koniunktura osłabła, stacje przeszacowały oczekiwania" więcej
 
Apple zapowiada na jesień serwis VOD Apple TV+. ,,Robi to samo co Real Madryt" więcej
 
Polski rynek reklamowy zyska w br. 5,3 proc. Telewizja w górę o 3,1 proc., internet o 12,1 proc. więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
Redaktor serwisu murator.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Screen Network
Młodszy Konsultant ds. Analiz Sprzedaży Online TVN
Starszy/ Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Sprzedaży Bezpośredniej TVN
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN
Redaktor Online w Serwisie Wizaż.pl Edipresse Polska
operator / montażysta Polskieradio.pl
Kierownik produkcji do działu multimedialnego Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Redaktor działu ,,Historia" Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Fotograf / Fotoedytor Polskieradio.pl
Menadżer ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Widzowie narzekają na nudę w ,,Big Brotherze". Ohme: dni bez zadań zaplanowane celowo, prowokują do kreatywności

W pierwszym tygodniu reaktywowanego 11 lat temu reality-show „Big Brother” widzowie TVN7 narzekali na nudę i brak stymulowania uczestników zadaniami. - Produkcja celowo zaplanowała dni bez zadań, by sprowokować ich do kreatywnego szukania rozwiązań, a także do skupienia na sobie i innych uczestnikach - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Ohme, psycholog i współprowadząca program. więcej

Strata Telewizji WP ma zmaleć o połowę, stacja zyskuje 1 pkt proc. zasięgu miesięcznie

W całym br. Telewizja WP nie osiągnie jeszcze zysku EBITDA, ale jej strata netto powinna być o połowę niższa niż w ub.r. - zapowiedzieli przedstawiciele zarządu Wirtualnej Polski. Zasięg techniczny stacji wynosi obecnie 63 proc. i rośnie o ok. 1 pkt proc. miesięcznie. - Z każdym dodatkowym punktem czy ułamkiem punktu udziału w oglądalności wpływy reklamowe rosną nieproporcjonalnie bardziej. Oczywiście na to liczymy - mówi prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej

Maciej Stec: Mamy silną pozycję w internecie, w telewizji sprawdzone pozycje

Grupa Cyfrowy Polsat - na którą składa się Telewizja Polsat, sieć Plus, Ipla oraz część Netii w tym roku postawi na sprawdzone pozycje w ramówce telewizyjnej i umacnianie pozycji w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakob Nielson: telewizja nie umiera, ale się zmienia

Telewizja nie umiera, ale się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana - uważa Jakob Nielson, CEO Finecast. Jak dodaje - wbrew pozorom - w ostatnich latach konsumenci oglądają więcej telewizji, ale robią to inaczej. więcej

Wisła Kraków wycofała pozew dot. reportażu Szymona Jadczaka w ,,Superwizjerze" TVN o poprzednich władzach klubu

Nowy zarząd Wisły Kraków wycofał pozew skierowany przez jej poprzednie władze przeciw Szymonowi Jadczakowi, autorowi krytycznego o nieprawidłowościach w klubie pokazanego w „Superwizjerze” TVN we wrześniu ub.r. - Obecny zarząd nie widzi podstaw do podtrzymania roszczeń objętych pozwem - wyjaśnia rzeczniczka prasowa klubu. więcej

Operatorzy kablowi kontra nadawcy telewizyjni: potrzeba równowagi rynku

Parlamentarny Zespół Przedsiębiorczości w Senacie zajął się omówieniem zasad współpracy nadawców programów telewizyjnych z operatorami. Podczas spotkania operatorzy kablowi stwierdzili, że „duzi nadawcy telewizyjni stawiają ich pod ścianą”. więcej

Elżbieta Kruk: informacje w TVP bywają paździerzowe, liczyliśmy, że Piotr Pałka wycofa pozew wobec firmy

Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Elżbieta Kruk stwierdziła, że Marzena Paczuska została powołana do zarządu Telewizji Polskiej, żeby wesprzeć prezesa firmy Jacka Kurskiego w nadzorze nad pionem informacyjnym. Jej zdaniem TVP pod rządami Kurskiego „troszkę taka paździerzowa czasami jest właśnie w zakresie informacji”. więcej

HBO zaprasza fanów "Gry o tron" do poszukiwania "żelaznych tronów"

W ramach promocji finałowego sezonu "Gry o tron", HBO przygotowało dla fanów serii na całym świecie zabawę w poszukiwanie "żelaznych tronów". więcej

TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ pokaże włoski miniserial ,,Imię róży" w jakości 4K. Piotr Adamczyk w obsadzie

W czwartek 4 kwietnia br. stacja Canal+ rozpocznie emisję włoskiego miniserialu „Imię róży”, który zrealizowano na podstawie powieści Umberto Eco. Jedną z postaci zagrał Piotr Adamczyk. Produkcja w jakości 4K trafi także na antenę Canal+ 4K Ultra HD. więcej

TVP dementuje doniesienia ,,Faktu": Tomasz Wolny pozostaje w ,,Pytaniu na śniadanie"

Telewizja Polska zaprzeczyła podanej przez portal internetowy „Faktu” informacji, że Tomasz Wolny przestanie prowadzić „Pytanie na śniadanie” w TVP2. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
EBU: Oferta muzyczna Polskiego Radia w pierwszej piątce najpopularniejszych wśród europejskich rozgłośni publicznych

Europejska Unia Nadawców (EBU) ogłosiła statystyki międzynarodowej wymiany koncertowej w ubiegłym roku. Wynika z nich, że oferta muzyczna Polskiego Radia znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych wśród europejskich radiofonii publicznych. więcej

 
RMF FM z zabawą dla słuchaczy ,,Włam na Garaż Perfectu" na 1 kwietnia

Stacja RMF FM przygotuje interaktywną zabawę dla słuchaczy - 1 kwietnia na antenie i stronie internetowej na Facebooku będzie można wygrać bilety na koncert Perfectu w ramach akcji „Włam na Garaż”. więcej

 
Od 25 marca rusza seria podcastów o serialu ,,Gra o tron" na Tokfm.pl

Od końca marca br. na Tokfm.pl fani „Gry o tron” będą mogli posłuchać podcastu Marty Wawrzyn z serwisu Serialowa.pl. Wraz z gośćmi w kolejnych odcinkach będzie opowiadać o ciekawostkach związanych z produkcją, najnowszych interpretacjach kolejnych odcinków i doniesieniach dotyczących dalszego ciągu „Gry o tron”. Kolejne części cyklu będą udostępniane bezpłatnie co tydzień. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Częstochowie. Duży wzrost Trójki

Nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Publicis Groupe wprowadza strukturę zgodną z Power of One, Hejnowski i Gargała dołączają do władz

W polskim oddziale koncernu marketingowego Publicis Groupe wprowadzono strukturę organizacyjną zgodną z zapowiedzianym w ub.r. modelem Power of One. Jednocześnie Sebastian Hejnowski objął nowo utworzoną funkcję chief growth officera, a Marek Gargała - dyrektora operacyjnego zasobów kreatywnych. Obaj dołączyli do kierownictwa firmy. więcej

Zakaz sprzedaży plastikowych sztućców, słomek i mieszadełek. Jest zgoda Parlamentu Europejskiego

Parlament Europejski zatwierdził wprowadzenie do 2021 r. zakazu sprzedaży wyrobów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych, takich jak talerze, sztućce, słomki i patyczki do uszu. więcej

Ministerstwo promuje konsultacje programu Rodzina 500+ na każde dziecko (wideo)

Ruszyła kampania Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej promująca rozszerzenie programu Rodzina 500+ na każde dziecko. Akcja obejmuje m.in. telewizję. więcej

Leszek Wolany dyrektorem zarządzającym Juice Sound

Leszek Wolany objął nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego w studiu dźwiękowym Juice Sound. więcej

Marcin Wysocki na czele zespół SEM i paid social w K2 Precise

Marcin Wysocki objął funkcję precision marketing managera w agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise. Ostatnio był business integration managerem w Perfomics. więcej

Platige Image przygotowało trailer gry ,,Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2"

Grę „Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2” zapowiada trailer wyprodukowany przez Platige Image. To sequel tytułu z 2004 roku. więcej

Heinz na 150. urodziny ozdobił polskie miasta muralami

W Warszawie, Gdyni i Wrocławiu namalowano murale w ramach urodzinowej kampanii marki ketchupu Heinz, realizowanej pod hasłem #150latHeinz. więcej

W Microsofcie nie będzie prima aprilis. Szef marketingu zabronił żartów 1 kwietnia

Chris Capossela, szef marketingu Microsoftu wydał polecenie pracownikom koncernu, by w tym roku powstrzymali się od jakichkolwiek żartów na prima aprilis w komunikacji z użytkownikami czy partnerami firmy. Według menedżera dowcipy przygotowane w związku z 1 kwietnia mogą przynieść firmie więcej szkody niż korzyści. więcej

HBO zaprasza fanów "Gry o tron" do poszukiwania "żelaznych tronów"

W ramach promocji finałowego sezonu "Gry o tron", HBO przygotowało dla fanów serii na całym świecie zabawę w poszukiwanie "żelaznych tronów". więcej

W Netfliksie zlikwidowano zespół marketingowy

Centrala Netflixa rozwiązła zespół specjalistów odpowiedzialnych za promowanie marki na całym świecie. więcej

Wojas wycofuje naturalne futra ze swoich produktów

Producent obuwia i galanterii Wojas dołącza do programu Sklepy Wolne Od Futer, zobowiązując się tym samym do niewykorzystywania w swoich kolekcjach elementów futrzanych pochodzących od zwierząt. więcej

Wafle Familijne promują się w teleturnieju ,,Koło Fortuny"

Marka Familijne (Colian) została partnerem teleturnieju „Koło Fortuny”, emitowanego na antenie TVP2. Produkt będzie lokowany do końca czerwca w ponad 100 odcinkach programu. więcej

Michel Moran ambasadorem marki Zwieger

Szef kuchni Michel Moran został ambasadorem wszystkich produktów marki Zwieger. W ramach rozszerzenia współpracy reklamuje garnki Obsidian. więcej

The Digitals realizuje kampanię globalnej platformy e-commerce OEX24

Trwa digitalowa kampania platformy OEX24, przybliżająca specyfikę różnych światowych rynków e-commerce. Realizują ją The Digitals (Grupa S/F) oraz LVL UP Media. więcej

Up&More wypromuje Kangu Self Storage

Agencja Up&More rozpoczyna obsługę marketingową Kangu Self Storage, firmy świadczącej usługi self storage (magazynowania samoobsługowego). więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ponad połowa pracowników koncernu The New York Times to kobiety

The New York Times Company, wydawca dziennika „The New York Times” podał, że po raz pierwszy w jego historii liczba kobiet zatrudnionych w firmie jest większa niż połowa wszystkich pracowników. Na kierowniczych stanowiskach kobiety stanowią obecnie 47 procent zatrudnionych, zaś 30 proc. pracowników NYT Company to Azjaci, Afroamerykanie i Latynosi. więcej

Andrzej Chmiel oddelegowany do zarządu PMPG Polskie Media

Andrzej Chmiel został oddelegowany z rady nadzorczej PMPG Polskie Media (to wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) do wykonywana przez trzy miesiące czynności obowiązków członka zarządu spółki. Jej prezes i poprzednio jedyny członek zarządu Michał M. Lisiecki od prawie dwóch tygodni przebywa w areszcie. więcej

CMWP krytykuje dyrektywę o prawach autorskich. ,,Może skutkować mechanizmami cenzorskimi"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, krytycznie oceniło przyjętą we wtorek przez Parlament Europejski dyrektywę o prawach autorskich. - Przepisy tego dokumentu mogą skutkować koniecznością zastosowania mechanizmów cenzorskich w sieci Internet lub stworzeniem na rynku warunków faworyzujących największe podmioty, skutecznie utrudniając lub uniemożliwiając funkcjonowanie podmiotów małych, niszowych lub niekomercyjnych - ocenia organizacja. więcej

,,National Geographic Polska" na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem

W segmencie miesięczników podróżniczych w styczniu br. wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „National Geographic Polska”. Tytuł ten jednak utrzymał pozycję najchętniej kupowanego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Specjalne wydanie magazynu ,,Tylko Zdrowie" o odchudzaniu

Od czwartku, 28 marca br. w kioskach dostępne będzie specjalne wydanie magazynu „Tylko Zdrowie. Odchudzanie” (Agora). W numerze znajdą się porady co jeść, żeby być zdrowszym, jak łatwo przygotować jadłospis na cały dzień, kiedy głodówki szkodzą czy jak rozpocząć przygodę z bieganiem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowe prawo autorskie przyjęte przez PE to bój o duże pieniądze. "Dyrektywa niebezpieczna i spóźniona"

Parlament Europejski przyjął większością głosów unijną dyrektywę o prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym. Państwa członkowskie będą miały 2 lata na wprowadzenie lokalnych przepisów zgodnych z tą regulacją. Branża internetowa nie jest jednomyślna w ocenach dyrektywy, a Google nie kryje rozczarowania jej kształtem. - W prawie autorskim nie ma „drugiego dna”, chodzi tylko o duże pieniądze. Dyrektywa jest spóźniona by zmienić układ na rynku, zaszkodzi też sektorowi kreatywnemu w Europie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Google, wydawcy, prawnicy i eksperci segmentu cyfrowego. więcej

W Netfliksie zlikwidowano zespół marketingowy

Centrala Netflixa rozwiązła zespół specjalistów odpowiedzialnych za promowanie marki na całym świecie. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Centra handlowe Klif w portfolio Great Minds

Do grona klientów agencji kreatywnej Great Minds (Grupa Garden of Words) dołączyła marka centrów handlowych Klif. więcej

Travelist klientem Clue PR

Clue PR rozpoczęło obsługę komunikacyjną Travelist, internetowego serwisu rezerwacyjnego miejsc noclegowych premium. więcej

Biuro PR obsługuje markę Goodman

Agencja Biuro PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Goodman - właścicielem, deweloperem i zarządcą nieruchomości magazynowych i logistycznych. więcej

Acha PR dla dystrybutora wina Cote

Firma Vinex Slaviantsi Poland, dystrybutor marki wina Cote, rozpoczyna współpracę z agencją Acha Public Relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange i T-Mobile z najlepszym internetem mobilnym na początku 2019 r.
CD Projekt ze spadkiem wpływów o 22 proc. i zysku o 45 proc. Ponad połowa sprzedaży trafia do Ameryki Północnej
Huawei P30 także w wersji Lite
Platige Image przygotowało trailer gry ,,Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2"
W Microsofcie nie będzie prima aprilis. Szef marketingu zabronił żartów 1 kwietnia
 
 
 
GOSPODARKA
 
Zakaz sprzedaży plastikowych sztućców, słomek i mieszadełek. Jest zgoda Parlamentu Europejskiego
,,Piątka Kaczyńskiego" przyjęta przez rząd. Problemem dla budżetu już w przyszłym roku
Ulewy, tornada i susza zmorą rolników. Ocieplenie klimatu wpływa gatunki uprawianych roślin
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Canal+ pokaże włoski miniserial ,,Imię róży" w jakości 4K. Piotr Adamczyk w obsadzie
Juliette Binoche w filmie "Podwójne życie" zdradza i jest zdradzana
"The Unicorn" - nowy serial CBS
Hugh Dancy zagra w ostatnim sezonie "Homeland"
Trzeci sezon serialu "Stranger Things" już bije rekordy
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj