Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 29 Kwietnia 2019
 
 
 
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv
 
W ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 60,93 mln zł wpływów sprzedażowych (24 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,92 mln zł zysku netto (wobec 7,76 mln zł w 2017 roku). Mocno wzrosły jej przychody w reklamie zewnętrznej i z agencji FCB Bridge2Fun, a zmalały wpływy z reklam telewizyjnych. Firma osiągnęła też 2,29 mln zł wpływów z e-commerce. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Nefllix opowie w serialu "Formuła 1. Jazda o życie" o powrocie Roberta Kubicy do F1
 
Drugi sezon serialu dokumentalnego "Formuła 1. Jazda o życie" Netflixa będzie w części poświęcony Robertowi Kubicy i jego walce o powrót do startów w Formule 1 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Allegro: własne parametry od sprzedających w kilkunastu kategoriach, zmieniona kolejność przy ,,kup teraz"
 
Na Allegro wprowadzono możliwość dodawanie przez sprzedawców dodania do trzech własnych parametrów z wartościami w ramach opisów ofert. Opcja działa w kilkunastu kategoriach serwisu. więcej
 
 
Sejm: Aplikacja zastąpi taksometr i kasę fiskalną. ,,Możliwe ograniczenie oferty przewozowej"
 
Sejm przegłosował nowelizację ustawy o transporcie drogowym. Zgodnie z nowymi przepisami kierowcy korzystający z takich platform jak Uber będą musieli posiadać licencję, wprowadzono możliwość likwidacji egzaminu z topografii miasta, a aplikacja mobilna będzie mogła zastąpić taksometr oraz kasę fiskalną w taksówce. - Ustawa ułatwia dostęp do zawodu taksówkarza, ale niektóre przepisy poszły za daleko. W efekcie oferta przewozowa może skurczyć się o jedną trzecią - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Adrian Furgalski, ekspert branży transportowej. więcej
 
 
Polsat liderem oglądalności w DVB-T, Metro z największym wzrostem
 
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Metro, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Big Brother" podnosi oglądalność TVN7. ,,Stabilny i wysoki udział w rynku, to z pewnością sukces" więcej
 
Mateusz Matyszkowicz członkiem zarządu TVP. ,,Moim celem jest wzmocnienie misji" więcej
 
KRRiT bada przejęcie udziałów Eurozetu przez Agorę więcej
 
W czwartek z sieci zniknął serwis Kamila Durczoka Silesion.pl więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Executive LiquidThread
Performance Planner Performics
SEM Planner Zenith
Młodszy Specjalista ds. Kontentu Video TVN
Redaktor Naczelny Business Insider Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. eCommerce Burda Media Polska
Social Media Specialist Burda International Poland
Art Studio Director Media Impact Polska
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
grafik internetowy Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Regional Reporting Analyst TIDAL
Dyrektor Mediów ONE House
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv

W ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 60,93 mln zł wpływów sprzedażowych (24 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,92 mln zł zysku netto (wobec 7,76 mln zł w 2017 roku). Mocno wzrosły jej przychody w reklamie zewnętrznej i z agencji FCB Bridge2Fun, a zmalały wpływy z reklam telewizyjnych. Firma osiągnęła też 2,29 mln zł wpływów z e-commerce. więcej

Polsat liderem oglądalności w DVB-T, Metro z największym wzrostem

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Metro, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Poseł Nowoczesnej do Michała Karnowskiego w TVP Info: od czasu rządów PiS zarabia pan duże pieniądze

Wczoraj w programie „Strefa starcia” na antenie TVP Info publicysta Michał Karnowski i poseł Nowoczesnej Paweł Pudłowski spierali się o reklamy spółek Skarbu Państwa w mediach Grupy Fratria. - To nie jest tak, że od czasu jak PiS rządzi to pan nagle zaczął zarabiać duże pieniądze? Nie ma spółek Skarbu Państwa na co drugiej stronie? - dopytywał polityk. - Mamy tyle reklam, na ile zasługujemy. Utrzymują mnie czytelnicy, a nie pan - odpowiedział dziennikarz. więcej

,,Big Brother" podnosi oglądalność TVN7. ,,Stabilny i wysoki udział w rynku, to z pewnością sukces"

Po ponad miesiącu główne emisje „Big Brothera” pokazywane w TVN7 codziennie o godz. 20.00 ogląda średnio 856 tys. widzów, a „Big Brother Nocą” śledzi 221 tys. osób. Program podnosi widownię Siódemki względem analogicznego okresu rok wcześniej. - Po 6 tygodniach nadawania średni wynik w grupie komercyjnej wynosi 8,47 proc. Względem analogicznego okresu w ubiegłym roku to ponad dwukrotny wzrost widowni w tym paśmie - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektor programowa stacji. więcej

Nowy cykl ,,Richard Hammond i największe konstrukcje" w Discovery Channel

Discovery Channel planuje pokazać nowy cykl „Richard Hammond i największe konstrukcje”. więcej

Cyfrowy Polsat przedterminowo wykupi obligacje za 1 mld zł zapadające w 2021 r.

Cyfrowy Polsat odkupił obligacje serii A za 107 mln zł od inwestorów, którzy właśnie nabyli obligacje firmy z serii B. Resztę papierów dłużnych z poprzedniej emisji, o wartości 893 mln zł, firma planuje przedterminowo wykupić 17 maja. więcej

Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Nuta.TV zyskała najwięcej

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Nuta.TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Miniserial ,,Domowe rozgrywki" od 5 maja w Polsacie. Łukasz Nowicki w obsadzie

W niedzielę, 5 maja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Domowe rozgrywki”, którego partnerem serialu jest Santander Bank Polska. W jedną z ról w produkcji wciela się Łukasz Nowicki. więcej

138 tys. widzów magazynu ,,Wstaje dzień" w TVP Info

Poranny magazyn „Wstaje dzień” ogląda średnio 138 tys. osób. Program niemal dwukrotnie podnosi średnie długookresowe wyniki TVP Info. Audycja w swoim paśmie jednak przegrywa z TVN24. więcej

W rosyjskiej telewizji pojawił się wirtualny prezenter

Android Aleks zadebiutował w rosyjskim kanale Rossija24 jako prezenter programu informacyjnego Wiesti. więcej

Adrian Klarenbach: nie było banicji, widzimy się w poniedziałek w TVP Info

Dziennikarz TVP Info Adrian Klarenbach zapowiedział, że w najbliższy poniedziałek wróci do prowadzenia programów publicystycznych w stacji. W mijającym tygodniu nie pojawiał się w TVP Info, a poniedziałek wieczorem dosadnie polemizował na Twitterze z ministrem Joachimem Brudzińskim. więcej

Poseł Nowoczesnej do Holeckiej w ,,Gościu Wiadomości": ja bym panią natychmiast zwolnił, to amatorska publiczna tv informacyjna

W sobotnim wydaniu „Gościa Wiadomości” poseł Nowoczesnej Krzysztof Mieszkowski mocno skrytykował „Wiadomości” i prowadzącą program Danutę Holecką. - To jest amatorska publiczna telewizja informacyjna. Pani została szefową „Wiadomości”, ja bym panią natychmiast zwolnił - stwierdził. - Jak będzie miał pan okazję, to pan ro zrobi - odpowiedziała Holecka. więcej

Nowy cykl ,,Oceń sama" od maja w BBC Lifestyle

Od 23 maja br. BBC Lifestyle rozpocznie emisję nowego kobiecego cyklu dokumentalnego „Oceń sama”. więcej

Jane Latman za Allison Page na czele HGTV

Koncern Discovery powierzył Jane Latman funkcję prezesa stacji HGTV. Zastąpi ona na tym stanowisku Allison Page. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM rozda 10 tysięcy biało-czerwonych flag

W czwartek, 2 maja z okazji Dnia Flagi Rzeczpospolitej Polskiej, RMF FM zorganizuje akcję „Morze Flag”. W ramach tego wydarzenia o godz. 10.00 na krakowskich Błoniach zaprezentowanych zostanie 10 tys. biało-czerwonych flag. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście, Trójka wyprzedziła Radio ZET. Rośnie Radio Gdańsk

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od października ub.r. do marca br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rachoń, Klarenbach, Świątek i Złotnicka poprowadzą debaty plenerowe o wyborach do PE

Polskie Radio 24 zorganizuje 13 debat z udziałem publiczności przed wyborami do Parlamentu Europejskiego. W każdym z 13 okręgów wyborczych odbędzie się jedna debata. Poprowadzą je Michał Rachoń, Adrian Klarenbach, Magdalena Złotnicka i Krzysztof Świątek. więcej

 
,,Wspólna Europa" - nowy cykl audycji w Jedynce Polskiego Radia w związku z 15-leciem wstąpienia Polski do UE

Na antenie Programu 1 Polskiego Radia od niedzieli 28 kwietnia pojawi się pierwszy program w ramach cyklu „Wspólna Europa”. W audycji mają być poruszane tematy w kontekście obchodów 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Program poprowadzą: Agnieszka Kunikowska i Roman Czejarek. więcej

 
Polskie Radio ze specjalnym serwisem na wybory do PE, będzie transmitować wieczór wyborczy

W związku ze zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego Polskie Radio uruchomiło specjalny serwis wybory.polskieradio.pl. Oprócz tego wiadomo, że nadawca będzie transmitować wieczór wyborczy, a w programie pojawią się pasma poświęcone Eurowyborom. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv

W ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 60,93 mln zł wpływów sprzedażowych (24 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 7,92 mln zł zysku netto (wobec 7,76 mln zł w 2017 roku). Mocno wzrosły jej przychody w reklamie zewnętrznej i z agencji FCB Bridge2Fun, a zmalały wpływy z reklam telewizyjnych. Firma osiągnęła też 2,29 mln zł wpływów z e-commerce. więcej

Coca-Cola o krytyce plastikowych butelek promujących recykling: to zaproszenie zrozumiane wbrew naszej intencji

Organizacja Greenpeace Polska skrytykowała akcję Coca-Cola HBC Polska „Wszystkie ręce na pokład” promującą segregację i recykling opakowań plastikowych. Natomiast niektórzy dziennikarze wyśmiali to, że w ramach kampanii przysłano im puste butelki po Coca-Coli. - List w butelce był formą zaproszenia na specjalne wydarzenie. Przykro nam, że zaproszenie zostało zrozumiane inaczej niż było naszą intencją. Naszym celem nie było i nie jest zrzucenie odpowiedzialności za odpady opakowaniowe na konsumentów - tłumaczy Coca-Cola. więcej

Redd's z pierwszą reklamą pod nowym hasłem "Let's Redd's"

Ruszyła kampania reklamowa "Let's Redd's" marki napoju piwnego Redd's (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały GDP Agency, Delapost, Dynamo, Zenith i Hand Made. więcej

WPP: w I kwartale 2019 roku przychody spadły o 2,8 proc.

Przychody holdingu reklamowego WPP (należą do niego m.in. agencje Ogilvy, GroupM, VMLY&R) w I kwartale br. były niższe niż rok wcześniej o 2,8 proc. Mark Read, dyrektor generalny firmy, ten spadek tłumaczy stratą klientów, głównie w USA. więcej

Spar Group z RPA nowym właścicielem sieci Piotr i Paweł

Firma Spar Group Ltd z RPA podpisała list intencyjny w sprawie inwestycji w sieć sklepów Piotr i Paweł. Większość udziałów - po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - obejmie nowo utworzona spółka, pozostały udziały pozostaną w rękach funduszy należących do TFI Capital Partners. więcej

McDonald's reklamuje lody czekoladowe (wideo)

W nowej kampanii lokali gastronomicznych McDonald’s reklamowane są lody o smaku czekoladowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa i OMD. więcej

Spot do międzynarodowej kampanii Volvo kręcony w Warszawie

26 i 27 kwietnia w Warszawie kręcono zdjęcia do międzynarodowej kampanii Volvo. Kampanię realizuje Weber Shandwick. więcej

Getin Noble Bank z 453 mln zł straty wskutek odpisów. Więcej na reklamy, o 17 proc. drożej pozyskiwane lokaty

W ub.r. grupa kapitałowa Getin Noble Bank zanotowała spadki wyników z odsetek, prowizji i lokat oraz 453,4 mln zł straty netto (wobec 571,3 mln zł straty rok wcześniej). Firma dokonała odpisów w kwocie 777,4 mln zł. Wskutek kryzysu biznesowego banków Leszka Czarneckiego pod koniec ub.r. całoroczny koszt pozyskiwania i odnawiania lokat wzrósł z 1,8 do 2,1 proc. Na reklamy Getin Noble Bank przeznaczył 39,8 mln zł. więcej

Szymon Majewski wtapia się w otoczenie w reklamie Plusa

Plus ruszył z kampanią reklamową oferty,  w której do abonamentu głosowego można dobrać internet na smartfona lub do użytku domowego. więcej

Musicalowy spot reklamuje ,,znane marki taniej" w TK Maxx (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów odzieżowych TK Maxx oparta na spocie w stylistyce Broadwayowskiego musicalu. Kreacją reklam zajęła się agencja Wieden & Kennedy London. więcej

Zapominalski grillowicz w reklamie Żabki na weekend majowy (wideo)

W spocie reklamowym sklepów Żabki na długi weekend majowy występuje mężczyzna kupujący piwo na grilla. Kampanię przygotowały agencja PZL i dom mediowy Blue 449. więcej

LG Electronics ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Koncern LG Electronics rozpoczął globalny przetarg mediowy. Dotychczas współpracował w tym zakresie z Havas Media Group, który nie uczestniczy w przeglądzie. więcej

Rusza kampania łososia "Salmon is Good, Mowi is Goodness"

Pod hasłem  "Salmon is Good, MOWI is Goodness" trwa kampania reklamowa polskiej marki łososia Mowi. Za jej adaptację na polski rynek odpowiada TenZacharski. więcej

Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce

Jakub Żulczyk, pisarz i scenarzysta, autor powieści „Ślepnąc od świateł” został ambasadorem marki Kinley, należącej do Coca-Cola HBC Polska. Kinleya promować będą też Roma Gąsiorowska i Piotr Rogucki. więcej

Kenny Mitchell chief marketing officerem w Snapchacie

Snapchat zatrudnił Kenny'ego Mitchella na stanowisku chief marketing officera. Poprzednio pracował on m.in. w McDonald's w USA i w PepsiCo, gdzie zajmował się marką Getorade. więcej

Somersby wprowadza wariant bez alkoholu

Na rynku debiutuje Somersby Pear 0,0% - pierwszy bezalkoholowy wariant marki Somersby (Carlsberg Polska). więcej

Fido Dido wraca do reklam i na puszki 7Up (wideo)

Ludzik Fido Dido, ikona popkultury po wielu latach wraca na opakowania napojów 7Up, pojawi się też w reklamach marki należącej do koncernu PepsiCo. więcej

Filip Chajzer jako Wartkonogi Słońce w akcji z New Balance dla domów dziecka (wideo)

Marka obuwia sportowego New Balance nawiązała współpracę z dziennikarzem TVN Filipem Chajzerem w ramach akcji, w której do domów dziecka trafią produkty tej marki o wartości 30 tys. zł. W spocie pojawił się też jego ojciec, Zygmunt. więcej

Coca-Cola reklamowana w spocie nawiązującym do ,,Avengers: koniec gry" (wideo)

Koncern Coca-Cola w Brazylii we współpracy z Marvel Studios przygotował nową reklamę, która z jednej strony promuje napój Coca-Cola No Sugar, z drugiej - nawiązuje do nowego filmu „Avengers: koniec gry”. więcej

Acard z kampanią do lekarzy oraz farmaceutów

Ruszyła kampania reklamowa, internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Działania kierowane są do do lekarzy oraz farmaceutów, a przygotowała je agencja The Digitals (Grupa S/F). więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Onet najczęściej cytowanym medium w marcu 2019. Wysoko Wirtualnemedia.pl

Portal internetowy Onet był najczęściej cytowanym w marcu medium - wynika z zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz radio RMF FM. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się 567 razy. więcej

Poseł Nowoczesnej do Michała Karnowskiego w TVP Info: od czasu rządów PiS zarabia pan duże pieniądze

Wczoraj w programie „Strefa starcia” na antenie TVP Info publicysta Michał Karnowski i poseł Nowoczesnej Paweł Pudłowski spierali się o reklamy spółek Skarbu Państwa w mediach Grupy Fratria. - To nie jest tak, że od czasu jak PiS rządzi to pan nagle zaczął zarabiać duże pieniądze? Nie ma spółek Skarbu Państwa na co drugiej stronie? - dopytywał polityk. - Mamy tyle reklam, na ile zasługujemy. Utrzymują mnie czytelnicy, a nie pan - odpowiedział dziennikarz. więcej

KE otrzymała list Towarzystwa Dziennikarskiego ws. monitoringu mediów przed wyborami do europarlamentu

Komisja Europejska otrzymała już list od Towarzystwa Dziennikarskiego na temat wpływu przekazu mediów publicznych na wybory do PE. Organizacja wysłała go w połowie kwietnia br. KE podkreśliła, że niezależność mediom powinny zapewnić państwa członkowskie. więcej

,,Gazeta Wyborcza": Donald Tusk człowiekiem roku, plebiscyt i zmienione logo na 30-lecie

10 maja „Gazeta Wyborcza” (Agora) uroczyście przyzna Donaldowi Tuskowi tytuł Człowieka Roku. W związku z 30-leciem swojego powstania „GW” od początku maja będzie wykorzystywać zmienione logo. więcej

Anita Szarlik: z ,,Coachingu" do ,,My Company Polska"

Pracę jako sekretarz redakcji miesięcznika „My Company Polska” (Tarsago Polska) zaczęła Anita Szarlik. Poprzednio była redaktor naczelną magazynu „Coaching” (Burda International Polska), gdzie jej funkcję przejął Piotr Kościelniak, jednocześnie redaktor naczelny miesięcznika „Focus”. więcej

Gazety na majówkę. 2 maja nie ukażą się ,,Dziennik Gazeta Prawna", ,,Parkiet" i ,,Puls Biznesu"

W związku z długim weekendem majowym i przypadającymi świętami: 1 maja oraz 3 maja, część dzienników nie ukaże się w czwartek, 2 maja. Należą do nich „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes), „Parkiet” (Gremi Media) oraz „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska). więcej

Agora uruchomiła restaurację Van Dog i Papa Diego w Warszawie

Foodio Concepts, firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora sieci multipleksów uruchomiła wspólny lokal sieci Van Dog i Papa Diego w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Jednocześnie to pierwsza lokalizacja w Polsce, w którym pojawił się koncept Van Dog. więcej

,,New York Times" przeprasza za karykaturę z premierem Izraela jako psem przewodnikiem Trumpa. ,,Antysemickie tropy, błąd w ocenie"

Redakcja „New York Timesa” przeprosiła za karykaturę, w której premier Izraela Benjamin Netanjahu został przedstawiony jako pies przewodnik prezydenta USA Donalda Trumpa. Zespół „NYT” przyznał, że rysunek zawiera tropy antysemickie i jest obraźliwy, a jego publikacja wynika z błędu w ocenie. więcej

Właściciel Gremi Media ze 113,3 mln zł wpływów i 1,6 mln zł zysku. Chce sprzedać ostatnie nieruchomości

Grupa KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 4 proc. do 113,3 mln zł oraz 1,65 mln zł zysku netto (wobec aż 110,4 mln zł straty rok wcześniej). W marcu firma sfinalizowała sprzedaż nieruchomości za 38,7 mln zł, a w br. chce zbyć dwie ostatnie należące do niej nieruchomości. więcej

CMWP SDP protestuje przeciwko decyzji sądu ws. ,,Gazety Polskiej" i Bartosza Kramka

Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP zaprotestowało przeciwko orzeczeniu Sądu Okręgowego w Warszawie na podstawie której „Gazeta Polska” musi przeprosić Bartosza Kramka i zapłacić mu 10 tys. złotych odszkodowania. więcej

,,Działkowiec" liderem w lutym. ,,Przepis na Ogród" najbardziej w dół

W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najbardziej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda Media uruchomiła serwis BeautyStars poświęcony profesjonalnej pielęgnacji urody

Wydawnictwo Burda Media Polska uruchomiło platformę BeautyStars, gdzie można znaleźć artykuły, porady ekspertów, rozwiązania problemów z zakresu pielęgnacji urody, medycyny estetycznej, a także stomatologii czy fryzjerstwa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nefllix opowie w serialu "Formuła 1. Jazda o życie" o powrocie Roberta Kubicy do F1

Drugi sezon serialu dokumentalnego "Formuła 1. Jazda o życie" Netflixa będzie w części poświęcony Robertowi Kubicy i jego walce o powrót do startów w Formule 1 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Allegro: własne parametry od sprzedających w kilkunastu kategoriach, zmieniona kolejność przy ,,kup teraz"

Na Allegro wprowadzono możliwość dodawanie przez sprzedawców dodania do trzech własnych parametrów z wartościami w ramach opisów ofert. Opcja działa w kilkunastu kategoriach serwisu. więcej

Onet najczęściej cytowanym medium w marcu 2019. Wysoko Wirtualnemedia.pl

Portal internetowy Onet był najczęściej cytowanym w marcu medium - wynika z zestawienia Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz radio RMF FM. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się 567 razy. więcej

Informacyjne stacje tv w internecie: TVN24.pl daleko z przodu, TVP.info wyprzedziło TVN24BiS.pl

Wśród serwisów internetowych telewizyjnych stacji informacyjnych zdecydowanym liderem jest niezmiennie TVN24.pl. W skali roku TVP.info osiągnęło większy wzrost odwiedzalności od TVN24BiS.pl i wyprzedziło konkurenta, a TelewizjaRepublika.pl zanotowała spadek. więcej

Amazon w wyższymi przychodami i 3,5 mld dolarów zysku

W I kwartale 2019 roku przychody koncernu Amazon wzrosły o 17 procent, a zysk spółki przekroczył kwotę 3,5 mld dolarów. Za rosnące wyniki odpowiadał przede wszystkim rynek w Ameryce Północnej, duże znaczenie miały także wzrosty związane z chmurową platformą AWS. więcej

Arrinera: skradziono nasz fanpage facebookowy, zniknął wpis o uchyleniu wyroku uniewinniającego dziennikarza

Firma motoryzacyjna Arrinera w oficjalnym komunikacie giełdowym poinformowała, że hakerzy przejęli kontrolę nad jednym z jej fanpaeg’y facebookowych, z którego zniknął wpis o korzystnym dla spółki wyroku w procesie z dziennikarzem Jackiem Balkanem. W ub.r. Arrinera zanotowała 429,2 tys. wpływów i 2,1 mln zł straty netto. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Madey i cały dział PR odchodzą z ATM Grupy

Z końcem kwietnia br. dotychczasowa PR manager w ATM Grupie Katarzyna Madey rozstaje się z firmą. Odchodzą także pracownicy działu PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sejm: Aplikacja zastąpi taksometr i kasę fiskalną. ,,Możliwe ograniczenie oferty przewozowej"
Elon Musk ma pomysł na nowy biznes. Tesla będzie produkować elektryczne dmuchawy do liści
Akcje Ubera zadebiutują w cenie od 44 do 50 dol. Maksymalna wartość rynkowa spółki na poziomie 91,5 mld dolarów
Szymon Majewski wtapia się w otoczenie w reklamie Plusa
Gra ,,F1 2019" z Robertem Kubicą na okładce (wideo)
,,Self-Braking Trolley" - Ford stworzył samodzielnie hamujący sklepowy wózek (wideo)
ARP Games inwestuje w branżę gamingową, Totalizator Sportowy wspiera Polską Ligę Esportową
Kinga Piecuch pokieruje SAP w Europie Środkowo Wschodniej
W rosyjskiej telewizji pojawił się wirtualny prezenter
Huawei, InterContinental Shenzhen i Shenzhen Telecom tworzą smart hotel 5G
Lutz Schüler za Toma Mockridge'a na czele Virgin Media
 
 
 
GOSPODARKA
 
Spar Group z RPA nowym właścicielem sieci Piotr i Paweł
Elon Musk ma pomysł na nowy biznes. Tesla będzie produkować elektryczne dmuchawy do liści
Akcje Ubera zadebiutują w cenie od 44 do 50 dol. Maksymalna wartość rynkowa spółki na poziomie 91,5 mld dolarów
Agora uruchomiła restaurację Van Dog i Papa Diego w Warszawie
Getin Noble Bank z 453 mln zł straty wskutek odpisów. Więcej na reklamy, o 17 proc. drożej pozyskiwane lokaty
Cyfrowy Polsat przedterminowo wykupi obligacje za 1 mld zł zapadające w 2021 r.
LPP otworzyło salon Reserved w Bośni i Hercegowinie
,,Self-Braking Trolley" - Ford stworzył samodzielnie hamujący sklepowy wózek (wideo)
Arrinera: skradziono nasz fanpage facebookowy, zniknął wpis o uchyleniu wyroku uniewinniającego dziennikarza
Huawei, InterContinental Shenzhen i Shenzhen Telecom tworzą smart hotel 5G
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nefllix opowie w serialu "Formuła 1. Jazda o życie" o powrocie Roberta Kubicy do F1
,,Dark 2" od 21 czerwca w Netflixie (wideo)
Madonna piosenką "Medellin" promuje nową płytę "Madame X"
Netflix zapowiada czwarty sezon serialu "Lucyfer"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj