Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Czerwca 2019
 
 
 
Polsat liderem oglądalności, zyskały TVP1 i TVP2. Duży wzrost TVN7 w 16-49
 
Liderem oglądalności w maju br. był Polsat, który zyskał widzów tak jak i TVP1 oraz TVP2. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” oraz „Barwy szczęścia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce
 
Nielsen wprowadza narzędzie do pomiaru widowni reklam na aplikacji mobilnej YouTube na 26 nowych rynkach, m.in. w Indiach, Brazylii i Meksyku. Wśród nich jest też Polska. - YouTube stanowi dużą część mobilnej reklamy wideo - komentuje Justyna Porębska, digital projects manager w NAM. więcej
 
 
Kasia Nosowska pokazana niemal identycznie w spocie ING i teledysku "Męskie Granie". "Podobieństwo niezamierzone"
 
W teledysku promującym tegoroczną edycję "Męskiego Grania" (cykl Grupy Żywiec) Katarzynę Nosowską ujęto w wizualnie bardzo podobny sposób, co kilka tygodni wcześniej w reklamie ING Banku Śląskiego (tę kreację przygotował Gong). - Do zeszłego tygodnia nie mieliśmy też świadomości istnienia filmu ING i z pewnością znając go, ten konkretny kadr nakręcilibyśmy inaczej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych Grupy Żywiec. więcej
 
 
"Tygodnik Podhalański" oferuje darmowe reklamy za usunięcie billboardów przy zakopiance
 
Redakcja "Tygodnika Podhalańskiego" organizuje akcję "Odsłaniamy Tatry" w której proponuje firmom usunięcie ich billboardy wzdłuż zakopianki. W zamian zaoferuje im powierzchnię reklamową w czterech wydaniach pisma. więcej
 
 
1,7 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP Sport. Finałowy mecz oglądało 3,16 mln osób
 
Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,70 mln widzów w kanałach Telewizji Polskiej (1,29 mln osób w TVP1 i 413 tys. w TVP Sport). Finałowe spotkanie transmitowane w TVP1, TVP Sport i na Polsacie miało 3,16 mln oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Wyborcza" od wtorku z nową czcionką i makietą. Magazyny lokalne połączone z ,,Co Jest Grane" więcej
 
Tylko milion Polaków płaci abonament rtv więcej
 
Jeden Czarnobyl, dwie katastrofy i serial (recenzja produkcji HBO) więcej
 
Ruszają prace nad serialem ,,Kajko i Kokosz" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Event Manager Gremi Media
Redaktor (abcZdrowie i parenting.pl) Wirtualna Polska Media
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Junior Media Planner Grupa ZPR Media
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat liderem oglądalności, zyskały TVP1 i TVP2. Duży wzrost TVN7 w 16-49

Liderem oglądalności w maju br. był Polsat, który zyskał widzów tak jak i TVP1 oraz TVP2. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” oraz „Barwy szczęścia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,7 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP Sport. Finałowy mecz oglądało 3,16 mln osób

Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,70 mln widzów w kanałach Telewizji Polskiej (1,29 mln osób w TVP1 i 413 tys. w TVP Sport). Finałowe spotkanie transmitowane w TVP1, TVP Sport i na Polsacie miało 3,16 mln oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN sprzedał telewizji Polsat licencję do serialu "Niania". Emisja od 10 czerwca

Serial „Niania”, który w latach 2005-2009 był emitowany na antenie TVN (TVN Discovery Polska) powróci do telewizji na kanale Super Polsatu (Cyfrowy Polsat). Produkcja będzie emitowana od 10 czerwca br. więcej

,,O mnie się nie martw" bez Joanny Kulig straciło 290 tys. widzów, TVP2 wiceliderem rynku

Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,25 mln zł. więcej

TVP szykuje krytyczny dokument o Donaldzie Tusku, reżyserką autorka ,,Puczu"

Telewizja Polska przygotowała wstępną wersję filmu dokumentalnego przedstawiającego Donalda Tuska w mocno niekorzystnym świetle - ustalił „Newsweek Polska”. Za produkcję odpowiada Ewa Świecińska, była pełnomocniczka zarządu TVP ds. restrukturyzacji redakcji opraw. TVP nie zaprzecza informacjom tygodnika. więcej

,,Gra o tron" najchętniej oglądanym serialem w HBO GO (top 10)

Pierwsze miejsce wśród 10 najchętniej oglądanych seriali w HBO GO w maju 2019 roku zajęła „Gra o tron”, a w czołówce rankingu (czwarta lokata) znalazł się cykl „Gra o tron: Za kulisami”. więcej

Comedy Central w nowej oprawie i z kampanią promocyjną na 25-lecie ,,Przyjaciół"

We wtorek, 4 czerwca Viacom International Media Networks Polska wprowadzi odświeżone logo i oprawę graficzną kanałów Comedy Central i Comedy Central Family. Równocześnie wystartuje kampania promocyjna stacji „Przyjaciele od A do Z”. więcej

Polsat liderem, TVP1 wyprzedziła TVN i TVP2. ,,M jak miłość" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dokument ,,Egipt: tajemnica grobowca" w National Geographic

W niedziele, 9 czerwca br. w National Geographic Wild odbędzie się premiera dokumentu „Egipt: tajemnica grobowca”. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Paweł Szaniawski: z ,,Rzeczpospolitej" do spółek radiowych ZPR Media. "To zwiększy naszą konkurencyjność na rynku informacyjnym"

Paweł Szaniawski przeszedł z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) do Grupy ZPR Media. Objął funkcję wiceprezesa Radia Eska, a także prezesa spółek posiadających koncesje Radia Vox FM, Radia WAWA i Eski Rock. Będzie zajmował się informacją i rozwojem multimedialnego newsroomu holdingu. więcej

 
Michał Rachoń z kolejnym cyklem wywiadów w Polskim Radiu 24

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń dołączył do grona gospodarzy przedpołudniowych wywiadów w Polskim Radiu 24. Ze stacją współpracuje też przy porannym programie. więcej

 
Nadawca TOK FM ze spadkiem wpływów i zysku, mniej z internetu. Liczy na wzrosty w roku wyborczym

W ub.r. spółka Inforadio, nadawca Radia TOK FM, zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 13,93 mln zł oraz 1,7 mln zł zysku netto (wobec 3,05 mln zł rok wcześniej). Zarząd firmy liczy na wyższą słuchalność i wpływy w br. z uwagi na kampanie wyborcze. więcej

 
Trójka i ZAiKS ogłaszają konkurs na dramat radiowy "Nasłuchiwanie: gościnność"

Trójka Polskie Radio wspólnie ze Stowarzyszeniem Autorów ZAiKS ogłaszają drugą edycję konkursu na dramat radiowy "Nasłuchiwanie". Hasłem tej odsłony jest "Gościnność". Wyróżnione audycje pojawią się na antenie Programu Trzeciego. więcej

 
Po jednym wnioskodawcy zainteresowanym wolnymi częstotliwościami o charakterze społeczno-religijnym

KRRiT opublikowała w Monitorze Polskim listę wnioskodawców na trzy częstotliwości: w Rypinie, Kamiennej Górze oraz Pułtusku. Zainteresowanie nimi wykazały pojedyncze podmioty. więcej

 
RMF FM liderem w Częstochowie. Radio Jura na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Jura, Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kasia Nosowska pokazana niemal identycznie w spocie ING i teledysku "Męskie Granie". "Podobieństwo niezamierzone"

W teledysku promującym tegoroczną edycję "Męskiego Grania" (cykl Grupy Żywiec) Katarzynę Nosowską ujęto w wizualnie bardzo podobny sposób, co kilka tygodni wcześniej w reklamie ING Banku Śląskiego (tę kreację przygotował Gong). - Do zeszłego tygodnia nie mieliśmy też świadomości istnienia filmu ING i z pewnością znając go, ten konkretny kadr nakręcilibyśmy inaczej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych Grupy Żywiec. więcej

Heart & Brain przejmuje od Unlimited obsługę reklamową firmy Wonga

Agencja Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę komunikacji telewizyjnej i kreacji online firmy pożyczkowej Wonga. Pokonała w nim trzech konkurentów, m.in. agencje Lvov i Unlimited, która pracowała dla firmy od 7 lat. więcej

Brasil po wygranym przetargu przejął od Red8 obsługę reklamową Link4

Agencja reklamowa Brasil wygrała przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela Link4 (należącego do Grupy PZU). Tym samym marketer zakończył współpracę z agencją Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Magdalena Boczarska reklamuje infolinię ,,bez nonsensów" w T-Mobile (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii T-Mobile pod hasłem „Bez nonsensów” promowana jest sprawna obsługa klientów przez infolinię. Akcja jest oparta na spocie z udziałem aktorki Magdaleny Boczarskiej. więcej

Dominik Łabuzek na czele kreacji w Heads Advertising

Dominik Łabuzek objął nowo utworzone stanowisko head of creative w agencji reklamowej Heads Advertising. więcej

Agencja oS3 wygrywa przetarg reklamowy Duluxa

Firma AkzoNobel powierzyła agencji oS3 obsługę reklamową marki farb Dulux. Współpraca jest efektem przetargu. więcej

Maciej Musiał młodnieje w reklamie konta walutowego w PKO BP (wideo)

W nowej kampanii PKO Banku Polskiego z udziałem Macieja Musiała reklamowane jest konto walutowe z kartą, którą można płacić w obcych walutach bez kosztów przewalutowania. Za obsługę marketingową banku odpowiadają firmy Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media. więcej

Hebe nowym klientem V&P

Agencja marketingu konwersji V&P wygrała przetarg na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe (Grupa Jeronimo Martins). więcej

Byli partnerzy Ago Esports w nowej agencji Mexad Games

Na rynek weszła nowa agencja specjalizująca się w esporcie i gamingu, Mexad Games - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi agencji Mexad, a także specjaliści rynku esportowego - Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk (wcześniej związani z drużyną esportową Ago Esports). więcej

Ben&Jerry's przejdzie w Paradzie Równości w Warszawie z postulatem równości małżeńskiej

Marka lodów Ben&Jerry's (Unilever) w tym roku wystąpi na warszawskiej Paradzie Równości z hasłem #MałżeństwaDlaWszystkich. - Czas na równość małżeńską, nie tylko związki partnerskie - informuje marka, która współpracuje przy tej inicjatywie ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza. więcej

Maluch zajada się bio serkiem w reklamie Carrefoura. W spocie Wojciech Mecwaldowski

Ruszyła kampania reklamowa hipermarketów Carrefour "Bio na zdrowie", która promuje produkty sieci z oferty Bio. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i K2 Precise. więcej

Wyschnięta palma w centrum Warszawy ma zwracać uwagę na zmiany klimatu niszczące środowisko

Sztuczna palma przy Rondzie de Gaulle'a w Warszawie uschła. Jest to akcja zrealizowana na zlecenie Centrum UNEP/GRID-Warszawa, mająca zwrócić uwagę na postępujące zmiany klimatu wyniszczające planetę. Działania przygotowała agencja Syrena Communications. więcej

Patryk Adamczyk szefem marketingu Grupy Absolvent

Patryk Adamczyk objął stanowisko dyrektora marketingu w Grupie Absolvent, działającej w obszarze nowych technologii. więcej

Piwo Łomża Pszeniczne 0,0% reklamowane jako ,,100% piwa, 0,0% alkoholu" (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Łomża Pszeniczne 0,0% - nowy wariant smakowy piwa bezalkoholowego Łomża (produkowanego przez Van Pur). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, Streetcom i MediaCom Warszawa. więcej

Krzysztof Iwiński: z Ogilvy do Grupy Walk

Krzysztof Iwiński dołączył do zespołu agencji Walk Creative (Grupa Walk), gdzie objął stanowisko senior art director. Przeszedł z działu kreacji agencji Ogilvy, w której pracował dwa lata. więcej

Ruszyła kampania ,,Grześki latem nie pływają w czekoladzie!" (wideo)

Colian rozpoczął letnie działania reklamowe dla marki wafelków Grześki. Kampania „Grześki latem nie pływają w czekoladzie!” promuje wafle bez polewy. Działania przygotowano we współpracy z Pure Play, Initiative i Kolterman Media Communications. więcej

Fuzetea w dwóch nowych smakach

Fuzetea (należąca do Coca-Coli) startuje z nową kampanią promocyjną dwóch nowych wariantów smakowych mrożonej herbaty - Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. więcej

Kubki z mazakami do wyrażania bliskości w promocji kawy Prima (wideo)

Startuje promocja kawy Prima (produkowanej przez Jacobs Douwe Egberts Polska), w której rozdawane są kubki z mazakami do pisania na nich. Towarzyszy temu kampania reklamowa. więcej

Mateusz Reiss przeszedł z agencji Today do Havas

Mateusz Reiss rozpoczął pracę w agencji reklamowej Havas jako art director - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Today, Grandes Kochonos, BBDO Worldwide Warsaw. więcej

Auchan wprowadza "Godziny ciszy" we wszystkich sklepach w Polsce

Sieć handlowa Auchan wprowadza we wszystkich swoich sklepach w Polsce "godziny ciszy", przeznaczone na zakupy dla osób ze spektrum autyzmu. więcej

ING z digitalową kampanią ,,Jak dziś rozwijać biznes, by dobrze na nim zarabiać?"

ING Bank Śląski przygotował internetową kampanię, w której daje wskazówki jak działać w biznesie, uzupełnione nagraniami z tegorocznych European Start-up Days. więcej

Maskotki Superbakusiów i wyjazd do Legolandu w loterii serków Bakuś (wideo)

Ruszyła loteria promująca serki Bakuś (produkowane przez Bakomę). Towarzyszy jej kampania reklamowa przygotowana przez agencję Upside. więcej

,,Chrupnij kasę!" w loterii wafli Familijnych

Na początku czerwca ruszyła loteria marki Familijne pod hasłem „Chrupnij Kasę!”. Do wygrania nagrody pieniężne, w tym 50 tys.  złotych dla zwycięzcy. Akcję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Publicis, Initiative i Kolterman Media Communications. więcej

W McDoland's w Pucku mówią ,,P? kaszëbsk?"

Franczyzobiorca sieci fast foodów McDoland's z Pucka rozpoczął akcję "Pò kaszëbskù w McDonaldze", promującą mowę kaszubską. więcej

,,Podróżuj i baw się dobrze" zachęca AXA Partners

Firma ubezpieczeniowa AXA Partners rozpoczęła letnią kampanię reklamową „Podróżuj i baw się dobrze!”. Kreacje umieszczono na nośnikach OOH - na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra. Działania będą prowadzone do końca sierpnia br. więcej

Natalia Mirowska z Soundflower do Digital Beast Studios

Natalia Mirowska rozpoczęła pracę jako producer / production manager w Digital Beast Studios. Wcześniej pracowała m.in. w Soundflower i Wytwórni Dźwięku Burzyński. więcej

Dzik w Chmielu w ofercie Amic Energy

Sieć stacji paliwowych Amic Energy wprowadza do swojej oferty marek własnych dwa nowe warianty piwa: Dzik w Chmielu i Mocny Dzik w Chmielu. więcej

Dwie prace McCann Worldgroup w finale Polish Graphic Design Awards

W tym roku dwa projekty Mastercard autorstwa McCann Worldgroup znalazły się na shortlistach konkursu Polish Graphic Design Awards. więcej

Emlab zorganizuje trzecie urodziny marki Foods by Ann

Agencja eventowa Emlab (Grupa S/F) wygrała przetarg marki Foods by Ann. Zespół zajmie się kreacją i produkcją trzecich urodzin marki sygnowanej nazwiskiem Anny Lewandowskiej. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
"Tygodnik Podhalański" oferuje darmowe reklamy za usunięcie billboardów przy zakopiance

Redakcja "Tygodnika Podhalańskiego" organizuje akcję "Odsłaniamy Tatry" w której proponuje firmom usunięcie ich billboardy wzdłuż zakopianki. W zamian zaoferuje im powierzchnię reklamową w czterech wydaniach pisma. więcej

Ewa Stańczyk zastępcą dyrektora biura reklamy w Fashion Group

Ewa Stańczyk objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy Fashion Group - wydawcy „Fashion Magazine” i serwisu www.fashionpost.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnich 15 lat związana była z Marquard Media Polska. więcej

Jacek Chodziński: z Carat Polska do Ringier Axel Springer Polska

Jacek Chodziński dołączył do zespołu biura reklamy Media Impact w Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej pracował m.in. w domach mediowych Carat Polska i MEC. więcej

Zmarł Maciej Parowski, pisarz science fiction i wieloletni redaktor ,,Fantastyki"

W wieku 72 lat zmarł Maciej Parowski, pisarz science fiction, a przez 30 lat redaktor w magazynie „Fantastyka” / „Nowa Fantastyka”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen wprowadza narzędzie do pomiaru widowni reklam na aplikacji mobilnej YouTube na 26 nowych rynkach, m.in. w Indiach, Brazylii i Meksyku. Wśród nich jest też Polska. - YouTube stanowi dużą część mobilnej reklamy wideo - komentuje Justyna Porębska, digital projects manager w NAM. więcej

Anna Ciołkowska dyrektorem finansowym Wirtualna Polska Media

Anna Ciołkowska awansowała na stanowisko dyrektora finansowym spółki Wirtualna Polska Media (należącej do grupy kapitałowej Wirtualna Polska Holding). Z firmą jest związana od 11 lat. więcej

Jacek Chodziński: z Carat Polska do Ringier Axel Springer Polska

Jacek Chodziński dołączył do zespołu biura reklamy Media Impact w Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej pracował m.in. w domach mediowych Carat Polska i MEC. więcej

Marek Talarczyk nowym CEO Netguru

Marek Talarczyk objął stanowisko prezesa firmy Netguru, specjalizującej się w doradztwie IT oraz kreacji produktów cyfrowych. Zastąpił Wiktora Schmidta, który obejmuje stanowisko executive chairman. więcej

Cyber Marian stworzył grę mobilną "CyberJunk", w roli głównej jego sobowtór

YouTuber Cyber Marian stworzył grę mobilną "CyberJunk", w której bohaterem jest jego cyfrowy sobowtór. W rozgrywce użytkownik oczyszcza internet z zaśmiecających go memów. W ciągu dwóch dni aplikacja zajmuje 3. miejsce w rankingu "Najlepsze gry" Google Play. więcej

Ceneo wprowadziło karty podarunkowe

Porównywarka internetowa Ceneo ruszyła ze sprzedażą kart podarunkowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Karty można zrealizować za pośrednictwem serwisu  w ponad 5 tys. sklepów internetowych. więcej

Osoby starające się o wizy do USA będą musiały informować o swoich profilach w social media

Departament Stanu USA wprowadził nowy warunek przy składaniu wniosku o wizę w tym kraju: podawanie informacji o swoich profilach w mediach społecznościowych. Amerykańska administracja tłumaczy to względami bezpieczeństwa. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen wprowadza narzędzie do pomiaru widowni reklam na aplikacji mobilnej YouTube na 26 nowych rynkach, m.in. w Indiach, Brazylii i Meksyku. Wśród nich jest też Polska. - YouTube stanowi dużą część mobilnej reklamy wideo - komentuje Justyna Porębska, digital projects manager w NAM. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Piotr Müller nowym rzecznikiem rządu, zastąpi Joannę Kopcińską

Wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego Piotr Müller zostanie nowym rzecznikiem rządu Mateusza Morawieckiego - wynika z nieoficjalnych informacji. Poprzednia rzeczniczka rządu Joanna Kopcińska została wybrana do Parlamentu Europejskiego. więcej

Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency

Od czerwca agencja Aliganza Fashion Agency zajmuje się obsługą komunikacyjną marki obuwniczej Deichmann. więcej

ITBC Communication dalej dla Plantronics

Agencja ITBC Communication przedłużyła umowę i rozszerzyła zakres współpracy z firmą Plantronics (będącą w trakcie zmiany nazwy na Poly i stanowiącą połączenie firm Plantronics i Polycom), zajmującą się produkcją i sprzedażą rozwiązań komunikacyjnych audio i wideo. Z kolei nowym klientem agencji został Checkpoint Systems. więcej

Rational Polska klientem Up&More

Agencja Up&More nawiązała współpracę  z producentem zaawansowanych urządzeń gastronomicznych dla sektora HoReCa, firmą Rational Polska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
WWDC: iOS 13 z ciemnym motywem i macOS bez platformy iTunes
Magdalena Boczarska reklamuje infolinię ,,bez nonsensów" w T-Mobile (wideo)
Apple zapowiada nowe wersje tvOS i watchOS. Wyświetlanie tekstów piosenek i App Store w smartwatchu
Cyber Marian stworzył grę mobilną "CyberJunk", w roli głównej jego sobowtór
Reno 10x Zoom - nowy smartfon Oppo z dziesięciokrotnym zoomem w Polsce za 3499 zł (wideo)
Marka mytaxi zmienia się we Free Now. Na początek nowy wygląd aplikacji i kanałów społecznościowych
LG rozpoczyna sprzedaż telewizora OLED 8K (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy maja do spłaty 708,4 mld zł kredytów, wartość kredytów hipotecznych przez 10 lat podwoiła się (infografika)
Marka mytaxi zmienia się we Free Now. Na początek nowy wygląd aplikacji i kanałów społecznościowych
Polskie sklepy Lidla generują dla całej sieci 5 proc. przychodów
Kilka lat pracy w jednym państwie UE wystarczy, by otrzymać z niego emeryturę. Gwarantuje to unijna koordynacja systemów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN sprzedał telewizji Polsat licencję do serialu "Niania". Emisja od 10 czerwca
Zobacz oficjalny zwiastun ,,Domu z papieru 3". Premiera serialu 19 lipca w Netflixie
Film "Godzilla II: Król potworów" pokonał Eltona Johna
Robert Pattinson będzie Batmanem
Jessica Brown Findlay i Alden Ehrenreich w serialu "Nowy wspaniały świat"
Koniec serialu "Dolina Krzemowa"
Wesley Snipes w filmie "Outbreak Z"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj