Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 25 Lipca 2019
 
 
 
Od poniedziałku Superstacja zmienia ramówkę, znika m.in. "Bez ograniczeń" oraz programy Łaguny i Żakowskiego
 
Od najbliższego poniedziałku z Superstacji znikną pozostałe - obecne wciąż na antenie - publicystyczne programy, których do tej pory nie ściągnięto. Nie będzie już m.in. "Bez ograniczeń", "Debaty Grzegorza Łaguny", "Czyż nie?" oraz "Polski w kawałkach Grzegorza Jankowskiego". więcej
 
 
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów
 
Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska. więcej
 
 
Multimedia Polska z 726 tys. klientów i spadkiem wpływów o 5 proc. Więcej ze sprzedaży tv, mniej z internetu i telefonii
 
W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli. więcej
 
 
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł
 
W ub.r. wydawnictwo Marquard Media Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. do 29,12 mln zł oraz 665 tys. zł zysku netto (wobec 10,58 mln zł straty rok wcześniej). Firma liczy, że w efekcie restrukturyzacji od drugiej połowy br. nie będzie już potrzebowała wsparcia finansowego od swojego właściciela. więcej
 
 
Facebook musi zapłacić 5 mld dolarów kary. Mark Zuckerberg będzie osobiście odpowiadał za prywatność użytkowników
 
Federalna Komisja Handlu (FTC) potwierdziła nałożenie na Facebook kary w rekordowej wysokości 5 mld dolarów za naruszenie prywatności użytkowników. Regulator przewidział też dodatkowe obowiązki dotyczące osobistej odpowiedzialności w tym zakresie ze strony kierownictwa firmy z Markiem Zuckerbergiem włącznie. - Będziemy musieli zatwierdzać wszelkie działania dotyczące mechanizmów związanych z przetwarzaniem danych internautów - przyznaje założyciel i szef Facebooka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wydawnictwo Radosława Kotarskiego z 14 mln zł wpływów i 1,8 mln zł zysku. ,,Dystrybucja własna realnie zmienia rynek książki" więcej
 
Media publiczne finansowane z budżetu państwa. "Pomysł nie najlepszy, ale najłatwiejszy do przeprowadzenia" więcej
 
FremantleMedia Polska ze spadkiem wpływów o 3,6 proc. i zysku netto o 2,7 mln zł. Tłumaczy to zmianami w TVN i TVP więcej
 
Biuro podróży Jarosława Kuźniara ze wzrostem przychodów, 45 tys. zł straty więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
PR Account Executive (corporate PR) Walk PR
Senior Account Executive Walk Creative
Team Kreatywny Walk Creative
Reżyser /Realizator B3 Films
Full Stack Developer KOHE
Graphic Designer GPD
Ad Performance Product Manager Ringier Axel Springer Media
Group Account Director ONE House
Junior Product Specialist w Dziale Women&LIfestyle Ringier Axel Springer Media
Producent Nadzorujący (współpraca projektowa) Telewizja Puls
Redaktor w serwisie Onet Kultura Ringier Axel Springer Media
COPYWRITER BEMONDI
Special Projects Manager, Newsweek, Forbes & Forbes Women Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Od poniedziałku Superstacja zmienia ramówkę, znika m.in. "Bez ograniczeń" oraz programy Łaguny i Żakowskiego

Od najbliższego poniedziałku z Superstacji znikną pozostałe - obecne wciąż na antenie - publicystyczne programy, których do tej pory nie ściągnięto. Nie będzie już m.in. "Bez ograniczeń", "Debaty Grzegorza Łaguny", "Czyż nie?" oraz "Polski w kawałkach Grzegorza Jankowskiego". więcej

Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów

Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska. więcej

Multimedia Polska z 726 tys. klientów i spadkiem wpływów o 5 proc. Więcej ze sprzedaży tv, mniej z internetu i telefonii

W ub.r. sieć kablowa Multimedia Polska w ujęciu skonsolidowanym zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 645,93 mln zł. Jej zysk operacyjny zmalał z 92,39 do 49,2 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 1,81 do 66,46 mln zł, głównie wskutek 100,76 mln zł kosztów finansowych. Na koniec ub.r. miała do spłaty 1,49 mld zł pożyczek i kredytów, kupiła też obligacje za 320 mln zł od swoich dwóch właścicieli. więcej

Vectra oferuje w Warszawie internet światłowodowy o prędkości 2 Gb/s

Kablowy operator Vectra wprowadził do swojej oferty światłowodowy internet o prędkości 2 Gb/s. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowego standardu - DOCSIS 3.1. Szybki internet dostępny jest na razie tylko dla mieszkańców Warszawy. więcej

TVP ABC liderem kanałów dziecięcych w I półroczu 2019 r. TOP Kids zyskał najwięcej

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w pierwszym półroczu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił kanał Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Vectra z telewizji zarabia ponad dwa razy więcej niż z internetu. 1 mln klientów i 64 mln zł zysku

W ub.r. grupa kapitałowa Vectra zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 4,8 proc. do 769,99 mln zł oraz spadek zysku netto o 17,3 proc. do 64,4 mln zł. W ub. i na początku br. zrealizowała kilka przejęć, na koniec grudnia miała milion abonentów, z których trzy czwarte korzystało z telewizji cyfrowej. Wpływy z usług telewizyjnych były ponad dwa razy wyższe niż z internetowych. więcej

Eurosport zaczął kampanię reklamującą transmisje z igrzysk olimpijskich Tokio 2020 (wideo)

Igrzyska olimpijskie w Tokio w 2020 roku będą pokazywane z naciskiem na cyfrowe relacje w internecie, streaming na platformie nadawcy a także w mediach społecznościowych - zapowiada Eurosport. - Chcemy w ten sposób dotrzeć do jak największej liczby osób - mówi Jean-Briac Perrette, prezes Discovery International. więcej

Liszowska i Koterski prowadzącymi Disco Pod Gwiazdami w Polsacie, wśród wykonawców Doda, Feel i Urszula

Maryla Rodowicz, Feel, Doda, Urszula, CC Catch czy Captain Jack - to tylko niektóre gwiazdy, które wystąpią podczas szóstej edycji koncertu Disco Pod Gwiazdami. Impreza odbędzie się 3 i 4 sierpnia, a organizują ją wspólnie Województwo Podlaskie i Telewizja Polsat. Reżyserem jest ponownie Gabriela Dworniak. więcej

HBO pokaże serial ,,Prawi Gemstonowie" o słynnych teleewangelistach (wideo)

W sierpniu pojawi się nowy serial produkcji HBO pt. „Prawi Gemstonowie”, opowiadający o słynnej rodzinie teleewangelistów. W roli głównej zobaczymy Danny’ego McBride’a, który jest także producentem serialu. więcej

"Tydzień z rekinami" od 12 sierpnia na antenach Discovery Channel oraz Travel Channel

Od 12 do 18 sierpnia na dwóch kanałach: Discovery Channel oraz Travel Channel (TVN Discovery Polska) przygotowano Shark Week 2019, w ramach którego będzie można zobaczyć ponad 20 godzin programów o rekinach. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów

Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska. więcej

 
Polskie Radio żegna się z Mariuszem Gzylem. ,,Nie widzę ku temu powodów, zostawiam ocenę słuchaczom"

Polskie Radio nie przedłużyło umowy z Mariuszem Gzylem, dziennikarzem prowadzącym audycje ekonomiczne i dla kierowców. - Trudno być sędzią we własnej sprawie, ale nie znajduję powodów dla takiej decyzji - komentuje dziennikarz dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Piotr Chęciński po pracy w TVP i Polskim Radiu przeszedł do pionu komunikacji KGHM

Piotr Chęciński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej w KGHM Polska Miedź. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor portalu Polskiego Radia oraz w Telewizji Polskiej. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście w I półroczu, Polskie Radio Gdańsk tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w pierwszym półroczu br. było RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
9 proc. więcej na reklamy w br. Aflofarm obniżył wydatki, mocno w górę Jeronimo Martins i Ferrero (Top 10)

W pierwszej połowie br. media pozainternetowe zarobiły na reklamach 17,84 mld zł, o 8,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwyższy wzrost przychodów zanotowały telewizje i kina. Jeronimo Martins Polska i Ferrero najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, natomiast obniżył je Aflofarm - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Monika Bronowska szefową IPG Mediabrands w Europie Środkowo-Wschodniej

Monika Bronowska objęła stanowisko CEO w IPG Mediabrands (należą do niej m.in. domy mediowe Initiative i UM) w regionie Europy Centralnej i Środkowo-Wschodniej. Poprzednio pracowała w Netsprint Group, a wcześniej m.in. w Zenith. więcej

Dzięki Sanofi i T- Mobile przychody Mindshare wzrosły o 26 proc. w 2018 roku

Dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) zwiększył w 2018 roku przychody o 26 proc., do 492,43 mln zł. Było to m.in. efektem pozyskania do współpracy dwóch nowych klientów: firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska i firmy farmaceutycznej Sanofi. Agencja odpracowała 2,09 mln straty z 2017 roku kończąc ub.r. zyskiem netto w wysokości 250,5 tys. zł. więcej

Totalizator Sportowy wybiera agencję do reklamowania Lotto w internecie

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg, w którym wybierze agencje do obsługi w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie współpracować na podstawie tzw. umowy ramowej przez rok. więcej

Medale na olimpiadę w Tokio wykonano z elektrośmieci

Najlepsi sportowcy na przyszłorocznych letnich igrzyskach w Tokio otrzymają medale wykonane z odpadów elektronicznych. Zebrali je mieszkańcy Japonii. więcej

"Klimat się zmienia, zmień przyzwyczajenia!" Polska Izba Ubezpieczeń z kampanią #niezaklinaj

Polska Izba Ubezpieczeń ruszyła z kampanię edukacyjną hasłem #niezaklinaj. Jej celem jest uświadomienie Polakom rosnących zagrożeń i konsekwencji zmian klimatycznych. więcej

W Krakowie pszczoły pomagają naukowcom w projektowaniu inteligentnych miast

Naukowcy z Korporacyjnego Centrum Badawczego ABB w Krakowie wykorzystują pasiekę założoną na dachu budynku tej instytucji do prowadzenia badań z wykorzystaniem pszczół. Dane zebrane z uli mają posłużyć do opracowywania nowych rozwiązań i technologii przeznaczonych dla przemysłu i rozwoju koncepcji inteligentnych miast. więcej

Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto. więcej

IPN szuka autora scenariusza spotu promującego portal ,,Przystanek Historia"

Instytut Pamięci Narodowej prowadzi konkurs na scenariusz spotu promującego portal „Przystanek Historia” oraz na przeprowadzenie kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Całkowity budżet wynosi 270 tys. zł netto. więcej

Martyna Oczki jako employer branding coordinator w Harbingers

Martyna Oczki objęła funkcję employer branding coordinatora w agencji performance marketingu Harbingers. Wcześniej pracowała w Unity Group, Comarchu i Grupie Onet-RASP. więcej

Streetcom wypromuje markę Joyfills

Streetcom realizuje kampanię experience marketingu dla marki słodyczy Joyfills (należącej do Mondelez Polska). więcej

Producenci alkoholu z kampanią społeczną dla przyszłych matek

Pod hasłem „Lepszy Start dla Twojego dziecka” trwa kampania Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy, której celem jest promocja bezalkoholowego i zdrowego prowadzenia ciąży. Akcję przygotowała agencja Artegence. więcej

Budweiser partnerem Premier League i La Ligi

Marka piwa Budweiser (AB InBev) ogłosiła długoterminową współpracę sponsorską z angielską Premier League i hiszpańską La Ligą. więcej

More Bananas obsługuje w social mediach Lufthansa Group Business Services

More Bananas obsługuje profil Lufthansa Group Business Services (LGBS) na Facebooku. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Marquard Media Polska przy spadku wpływów o 24 proc. poprawił wynik netto o 11,2 mln zł

W ub.r. wydawnictwo Marquard Media Polska zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 24,3 proc. do 29,12 mln zł oraz 665 tys. zł zysku netto (wobec 10,58 mln zł straty rok wcześniej). Firma liczy, że w efekcie restrukturyzacji od drugiej połowy br. nie będzie już potrzebowała wsparcia finansowego od swojego właściciela. więcej

Tygodnik "100 rad" Bauera z nową makietą i rubrykami

Od czwartku, 25 lipca br. na rynku ukaże się nowe, zmienione wydanie tygodnika "100 rad" (Wydawnictwo Bauer), przeznaczonego dla kobiet 50 plus. Pojawią się w nim nowe działy, zmianie uległa także makieta. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie

W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił będący liderem „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Sztuczna inteligencja umożliwia tworzenie poprawnych tekstów dziennikarskich. Może to doprowadzić do eskalacji fake newsów

Technologie przetwarzania tekstów pozwalają odciążyć pracowników. W przyszłości sztuczna inteligencja może jednak całkowicie zrewolucjonizować wiele branż, w tym choćby dziennikarstwo. Już teraz Associated Press wykorzystuje depesze napisane przez program komputerowy. Technologie przetwarzania tekstów mogą się jednak okazać niebezpieczne - na początku 2019 roku OpenAI ogłosiła, że stworzyła oprogramowanie do generowania tekstów, które daje pole do licznych nadużyć. Firma w obawie właśnie przed mogącymi powstawać masowo fake newsami nie opublikowała w pełni swoich wyników. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook musi zapłacić 5 mld dolarów kary. Mark Zuckerberg będzie osobiście odpowiadał za prywatność użytkowników

Federalna Komisja Handlu (FTC) potwierdziła nałożenie na Facebook kary w rekordowej wysokości 5 mld dolarów za naruszenie prywatności użytkowników. Regulator przewidział też dodatkowe obowiązki dotyczące osobistej odpowiedzialności w tym zakresie ze strony kierownictwa firmy z Markiem Zuckerbergiem włącznie. - Będziemy musieli zatwierdzać wszelkie działania dotyczące mechanizmów związanych z przetwarzaniem danych internautów - przyznaje założyciel i szef Facebooka. więcej

Vectra oferuje w Warszawie internet światłowodowy o prędkości 2 Gb/s

Kablowy operator Vectra wprowadził do swojej oferty światłowodowy internet o prędkości 2 Gb/s. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowego standardu - DOCSIS 3.1. Szybki internet dostępny jest na razie tylko dla mieszkańców Warszawy. więcej

Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Serwis ma 203 mln użytkowników. Ceny akcji w górę o 16 procent

W II kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat zwiększyła swoje przychody o 48 proc., zaś strata netto firmy zmalała do kwoty 255 mln dol. Serwis kwartalnie pozyskał użytkowników, obecnie z platformy korzystają każdego dnia 203 mln internautów. Giełda zareagowała na wyniki Snapa wzrostami cen akcji o ponad 16 procent. więcej

GetHero z większym zyskiem w 2018 roku, całość na kapitał zapasowy

Zysk agencji influencer marketingu GetHero wyniósł w 2018 roku 1,42 mln zł wobec 488 tys. zł rok wcześniej. Całość tej kwoty zostanie przeznaczona na zwiększenie kapitału zapasowego. więcej

Onet uruchomił newsletter z dobrymi wiadomościami

Wystartował nowy newsletter Onetu (Ringier Axel Springer Polska) - z dobrymi wiadomościami. Co tydzień Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy serwisu będzie udostępniać za pośrednictwem newslettera tylko dobre newsy. więcej

Kupiłeś samochód z polisą OC w LINK4? Przeczytaj to!

Kupując samochód używany nabywamy go z polisą OC kupioną przez dotychczasowego właściciela. Jeśli jest to OC w LINK4 nowy właściciel powinien jak najszybciej skontaktować się z ubezpieczycielem. Nie tylko po to, by poznać odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących polisy. Do LINK4 warto zadzwonić także po rabat na OC lub OC/AC sięgający nawet 7 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Telemetria Polska chce utworzyć rady metodologiczne do współpracy z rynkiem przy nowym badaniu mediów

Trwają prace nad nowym badaniem mediów, które chce stworzyć KRRiT oraz zespół Telemetria Polska. Kolejnym krokiem miałoby być stworzenie rady metodologicznej. - Rada miałaby być eksperckim forum, gdzie będzie można wspólnie wypracowywać stanowiska i konsultować doświadczenia z badań - tłumaczy nam Michał Wigurski, szef projektu Telemetria Polska. więcej

Auchan i Biedronka miały najniższe ceny w czerwcu, na Frisco.pl i w Makro najdrożej

W czwartej edycji badania koszyka cenowego ASM Sales Force Agency na podium utrzymały się te same sieci sklepów, co w poprzedniej: Frisco.pl (248,78 zł), Makro (239,43 zł) oraz Selgros (239,37 zł). Najniższe ceny są w sieciach Biedronka i Auchan (220,92 zł). Różnica między najtańszym a najdroższym koszykiem wyniosła 11 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bartłomiej Misiewicz chce oskarżyć Patryka Vegę o zniesławienie w wywiadzie w Polsat News

Bartłomiej  Misiewicz zagroził Patrykowi Vedze wytoczeniem drugiego procesu, tym razem karnego. To reakcja na słowa wypowiedziane przez reżysera na antenie Polsat News. Vega sugerował, że Misiewicz zażywał narkotyki i uprawiał seks z mężczyznami w więzieniu. więcej

Piotr Chęciński po pracy w TVP i Polskim Radiu przeszedł do pionu komunikacji KGHM

Piotr Chęciński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej w KGHM Polska Miedź. Wcześniej pracował m.in. jako dyrektor portalu Polskiego Radia oraz w Telewizji Polskiej. więcej

Zmarł Piotr Paszkowski, były rzecznik prasowy MON i MSZ

W wieku 69 lat zmarł Piotr Paszkowski, wieloletni urzędnik korpusu dyplomatycznego, a także rzecznik prasowy Ministerstwa Obrony Narodowej i Ministerstwa Spraw Zagranicznych. więcej

LoveBrands Relations pro bono dla Fundacji Powszechnego Czytania

Agencja komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations będzie do końca roku wspierać pro bono Fundację Powszechnego Czytania. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange ze wzrostem przychodów. Większa liczba użytkowników usług telewizyjnych i konwergentnych
UPS wprowadzi drony do dostarczania przesyłek. Przewoźnik utworzył w tym celu spółkę UPS Flight Forward
Nokia 105 w nowej odsłonie za 79 zł (wideo)
Medale na olimpiadę w Tokio wykonano z elektrośmieci
City 2 - nowy smartfon myPhone za 499 zł (wideo)
W Krakowie pszczoły pomagają naukowcom w projektowaniu inteligentnych miast
Sztuczna inteligencja umożliwia tworzenie poprawnych tekstów dziennikarskich. Może to doprowadzić do eskalacji fake newsów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Orange ze wzrostem przychodów. Większa liczba użytkowników usług telewizyjnych i konwergentnych
Vectra z telewizji zarabia ponad dwa razy więcej niż z internetu. 1 mln klientów i 64 mln zł zysku
Audi Q3 Sportback - nowy kompaktowy SUV coupé
Air France będzie latać na trasie Kraków-Paryż
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO pokaże serial ,,Prawi Gemstonowie" o słynnych teleewangelistach (wideo)
Markella Kavenagh zagra w serialu "Władca pierścieni"
Janelle Monáe w drugim sezon serialu "Homecoming"
Taika Waititi jako Adolf Hitler. W tym roku premiera filmu "JoJo Rabbit"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj