Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 30 Sierpnia 2019
 
 
 
Firma Patryka Vegi miała w ub.r. 18 mln zł wpływów i 11 mln zł zysku z ,,Kobiet mafii" i ,,Botoksu", mały zysk od Showmaxu
 
Spółka Vega Investments, która wyprodukowała ostatnie filmy Patryka Vegi, w ub.r. dzięki premierze „Kobiet mafii” i dalszej dystrybucji „Botoksu” zanotowała 17,74 mln zł przychodów sprzedażowych i 11,2 mln zł zysku netto. Natomiast firma odpowiadająca za „Plagi Breslau” i niewyemitowany serial „Kobiety mafii 2” miała 6,5 mln zł wpływów i 288,8 tys. zł zysku. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"
 
Zarząd TVN Discovery Polska planuje rozwój platformy TVN24 GO, uruchomionej przed kilkoma miesiącami. Przygląda się także metodom płatności za serwisy newsowe za granicą i rozważa częściowe wprowadzenie paywall’a w portalu TVN24.pl - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wraca ,,Ucho Prezesa", nowe odcinki w internecie
 
Jesienią pojawią się nowe odcinki serialu satyrycznego „Ucho Prezesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy będą dostępne za darmo na YouTubie. W realizację nie jest zaangażowana Telewizja WP, która pokazywała serial w ub.r. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat: nie ma decyzji o terminie podwyżek dla klientów, z 5G czekamy na decyzję regulatora
 
Zarząd Cyfrowego Polsatu nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji w sprawie wprowadzenia terminu podwyżek cen dla klientów. - Jesteśmy w momencie planowania, decyzja będzie w ciągu najbliższych tygodni - powiedział Maciej Stec, członek zarządu firmy. Jak dodaje trwają przygotowania do wprowadzenia sieci 5G, lecz wszystko zależy od decyzji ogłoszonych w tej sprawie przez regulatora. więcej
 
 
Nina Terentiew o jesiennej ramówce Polsatu: Chcieliśmy, aby była ,,słoneczna"
 
Jesienią w Telewizji Polsat będzie można zobaczyć trzy nowości: randkowe reality show „Love Island. Wyspa miłości”, program „Ninja Warrior Polska” oraz serial „Zawsze warto”. Oprócz tego na antenie nie zabraknie kontynuacji „Przyjaciółek”, „Tańca z Gwiazdami”, show „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kabaretu na żywo” oraz programu „Nasz nowy dom”. - Chcieliśmy, aby nasza ramówka odzwierciedlała symbol naszej stacji, czyli aby była „słoneczna” - mówi Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Filip Łobodziński wygrał sprawę przeciwko oczerniającej go internautce. ,,Okazuje się, że nikt nie jest anonimowy" więcej
 
Już 51 proc. wpływów i 33 proc. zysku Wirtualnej Polski z e-commerce. Świderski: rośniemy szybciej od Google'a i Facebooka więcej
 
UOKiK prześwietla domy mediowe, ich wynagrodzenia i umowy z klientami więcej
 
Afera hejterska nie zachwieje poparciem dla PiS, wyborcy nie przywiązują do niej tak dużej wagi (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
Montażysta GPD
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Sekretarz Redakcji (Claudia, Samo Zdrowie) Burda Media Polska
Wydawca strony głównej Polskie Radio 24
Redaktor - news Polskie Radio 24
Redaktor social media Polskieradio.pl
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista Programmatic TVP
Senior Media Planning Manager - CEE Viacom International Media Networks
Media Planning Specialist - CEE Viacom International Media Networks
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"

Zarząd TVN Discovery Polska planuje rozwój platformy TVN24 GO, uruchomionej przed kilkoma miesiącami. Przygląda się także metodom płatności za serwisy newsowe za granicą i rozważa częściowe wprowadzenie paywall’a w portalu TVN24.pl - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat: nie ma decyzji o terminie podwyżek dla klientów, z 5G czekamy na decyzję regulatora

Zarząd Cyfrowego Polsatu nie podjął jeszcze ostatecznej decyzji w sprawie wprowadzenia terminu podwyżek cen dla klientów. - Jesteśmy w momencie planowania, decyzja będzie w ciągu najbliższych tygodni - powiedział Maciej Stec, członek zarządu firmy. Jak dodaje trwają przygotowania do wprowadzenia sieci 5G, lecz wszystko zależy od decyzji ogłoszonych w tej sprawie przez regulatora. więcej

Nina Terentiew o jesiennej ramówce Polsatu: Chcieliśmy, aby była ,,słoneczna"

Jesienią w Telewizji Polsat będzie można zobaczyć trzy nowości: randkowe reality show „Love Island. Wyspa miłości”, program „Ninja Warrior Polska” oraz serial „Zawsze warto”. Oprócz tego na antenie nie zabraknie kontynuacji „Przyjaciółek”, „Tańca z Gwiazdami”, show „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kabaretu na żywo” oraz programu „Nasz nowy dom”. - Chcieliśmy, aby nasza ramówka odzwierciedlała symbol naszej stacji, czyli aby była „słoneczna” - mówi Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Canal+ zwiększa budżet na własne produkcje do 90 mln euro. Chce skuteczniej konkurować z Netfliksem i Amazonem

Grupa Canal+ zamierza zwiększyć do kwoty 90 mln euro wydatki na oryginalne filmy i seriale. Własne produkcje mają przyciągnąć przede wszystkim użytkowników we Francji, gdzie nadawca traci rynek na rzecz konkurencyjnych platform - Netfliksa i Amazona. więcej

Discovery Life na jesień: "Bez tabu", "Raport Life" oraz "In vitro - nauka czy cud"

Po zmianie oprawy kanału Discovery Life (TVN Discovery Polska) rozpoczęło już emisję nowego programu "Bez tabu", prowadzonego przez Agatę Młynarską. To jednak nie koniec nowości na jesień: na antenie pojawi się również "Raport Life", którego gospodynią będzie Ewa Drzyzga, "Klinika bez tajemnic", "In vitro – nauka czy cud?" oraz "Świeże kosmetyki". więcej

Portal Telewizji Polskiej w nowej wersji: Program TV z dodatkowymi opcjami

Serwis TVP.pl został udostępniony w nowej odsłonie, zmieniono w nim szatę graficzną oraz wprowadzono nowe funkcjonalności. Zmiany przygotował i wdrożył Ośrodek Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej. więcej

,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 7" od 2 września w Czwórce. Nowe pasmo emisji (wideo)

Od 2 września telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”. Produkcja będzie emitowana od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. więcej

Cztery nowe kanały w ofercie Play Now. Na liście Crime+Investigation Polsat, 4FUN TV, 4FUN Dance i 4FUN Gold

Użytkownicy prowadzonej przez Play usługi Play Now otrzymują dostęp do czterech nowych kanałów telewizyjnych. Odbiorcy pakietu Extra oprócz dostępnych wcześniej kanałów będą mogli oglądać treści z Crime+Investigation Polsat oraz 4FUN Gold, zaś do pakietu podstawowego dołączą 4FUN TV i 4FUN Dance. więcej

Jedenasty sezon ,,Policjantek i policjantów" jesienią w Czwórce (wideo)

Od 2 września telewizyjna Czwórka będzie emitować nowe odcinki „Policjantek i policjantów”, które będą pokazywane w dotychczasowym paśmie. To już jedenasta edycja tego serialu. więcej

Cyfrowy Polsat ze wzrostem wpływów i zysku. Kupił resztę udziałów Eleven Sports

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 5,71 mld zł przychodów sprzedażowych i 566,2 mln zł zysku netto. Liczba sprzedanych usług firmy wzrosła o 2,2 proc., a liczba abonentów zmalała o 1,2 proc. Firma kupiła kolejny pakiet udziałów Eleven Sports. więcej

HBO zapowiada serial "The New Pope" (wideo)

Stacja HBO zamieściła w sieci zapowiedź serialu "The New Pope" ("Nowy papież"), kontynuacją głośnego "Młodego papieża". więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Złote Przeboje jesienią: wracają Odeta Moro i Marzena Rogalska, Maciej Jednoralski nowym prowadzącym

W poniedziałek, 2 września startuje nowa ramówka Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory). Pojawi się nowy prowadzący Maciej Jednoralski, wracają też weekendowe programy Odety Moro i Marzeny Rogalskiej. więcej

 
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do lipca br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklama zewnętrzna zyskała kwartalnie 4,2 proc., jedna piąta więcej na nośniki cyfrowe

W minionym kwartale wydatki na reklamę outdoorową wyniosły 160,8 mln zł, o 4,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast sama wartość reklamy tranzytowej wzrosła o 1,5 proc. do 12,8 mln zł, a cyfrowej reklamy out-of-home - o 21,5 proc. do 16,4 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. więcej

VMLY&R Poland zdobywa w przetargu obsługę Wyborowej

VMLY&R Poland w następstwie wygranego przetargu odpowiada za obsługę digitalową marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core (z portfolio Pernod Ricard). więcej

Aviva: Bartosz Niewiadomski odchodzi, Jolanta Karny szefową sprzedaży

Jolanta Karny objęła stanowisko szefa sprzedaży w firmie ubezpieczeniowej Aviva. Zastąpiła odchodzącego ze spółki Bartosza Niewiadomskiego. więcej

Polacy polubili programy lojalnościowe. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vita

59 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vitay - pokazuje nowe badanie ARC Rynek i Opinia. więcej

Jacek Koskowski co-managing directorem w firmie Cool Company

Jacek Koskowski, dotychczasowy dyrektor generalny i wiceprezes BBC Studios na Polskę objął stanowisko co-manaing directora w firmie marketingowej Cool Company - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Lego wprowadza instrukcje dla niewidomych i słabo widzących (wideo)

Grupa Lego wprowadza program pilotażowy: instrukcje dla osób z upośledzeniem wzroku Lego Audio & Braille Instructions. Instrukcje w formie audio mają pomóc dzieciom z upośledzeniem wzroku budować i uczyć się poprzez zabawę klockami. więcej

Grupa IMS: wpływy 18 proc. w górę, zysk zmalał wskutek inwestycji

Zajmująca się marketingiem sensorycznym Grupa IMS w pierwszej połowie br. zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych w skali roku o 18 proc. do 27,87 mln zł oraz spadek zysku netto o 11 proc. do 3,85 mln zł. - Ponieśliśmy w I półroczu 2019 szereg wydatków inwestycyjnych, które, jesteśmy przekonani, zaowocują w najbliższej przyszłości - komentuje wiceprezes spółki Piotr Bielawski. więcej

Carrefour wprowadza ,,ciche godziny" w wybranych sklepach w Warszawie

Z myślą o zwiększeniu komfortu klientów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz nadwrażliwością sensoryczną, Carrefour Polska wprowadza „ciche godziny” do wybranych sklepów w Warszawie. Rozwiązanie wypracowane przy współpracy z fundacjami Synapsis oraz Kultury bez Barier będzie testowane od 2 września. więcej

Łukasz Piszczek "gwarancją spokoju" reklamuje Krispol

Piłkarz Łukasz Piszczek został twarzą kampanii reklamowej marki produktów dla domu i przemysłu Krispol. więcej

Michelin edukuje dzieci w akcji #BezpiecznieDoSzkoły

Firma Michelin Polska, producent opon wystartowała z akcją #BezpiecznieDoSzkoły, która ma przypominać o podstawowych zasadach bezpiecznego zachowania dzieci na drodze. Działania skierowane są do uczniów szkół podstawowych i ich rodziców. Za kreację odpowiada Publicis Polska, zakupem mediów zajęła się Havas Media Group, natomiast działania PR prowadzi Weber Shandwick. W organizacji eventów Michelin wspiera MindBlowing. więcej

Puma zwiększy globalne wydatki na media, bo angażuje się w rozwój w USA za pomocą flagowego sklepowego w Nowym Jorku

W środę Puma otworzyła swój flagowy sklep przy Piątej Alei na Manhattanie w Nowym Jorku. To „pewny” powrót tej marki sportowej na rynek amerykański. Firma chce zwiększyć świadomość marki i zamierza zwiększyć globalne wydatki na media. więcej

Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra

Spotify we współpracy z siecią reklamową Dentsu Aegis Network i firmą Budweiser rozpoczął pierwszą globalną, tzw. dynamiczną kampanię audio wspierającą niskokaloryczne piwo Michelob Ultra. więcej

Orangina odkrywa ,,to coś" (wideo)

Rozpoczęła się szeroko zasięgowa kampania telewizyjna i internetowa marki napojów Orangina (Orangina Schweppes Polska). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje H2O Creative i Wavemaker (GroupM/WPP). więcej

Walk Creative wypromuje wódkę Belvedere

Walk Creative wygrała przetarg reklamowy maki wódki Belvedere (Moët Hennessy Polska). więcej

Pandora ogłasza relaunch marki

Marka biżuterii Pandora wraz z ogłoszeniem jesiennej kolekcji ogłasza relaunch. Inauguracja odbyła się 28 sierpnia podczas globalnego eventu w Los Angeles. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora ma ofertę kupna pakietu kontrolnego Online Technologies HR za 7,7 mln zł

Agora otrzymała ofertę przejęcia 33,65 proc. udziałów spółki Online Technologies HR, w której ma już 46,15 proc. udziałów. Wartość potencjalnej transakcji to 7,7 mln zł. więcej

Piotr Król: z Gazeta.pl do Edipresse Polska

W sierpniu do kadry menadżerskiej wydawnictwa Edipresse Polska dołączył Piotr Król. Objął nowo utworzone stanowisko dyrektora do spraw rozwoju platformy wydawniczej. Tym samym wzmocnił dział digitalowy spółki. więcej

Adam Bodnar chce, żeby sąd uchylił dziennikarzowi ,,Polityki" zakaz pisania o prokuratorach od afery taśmowej

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do warszawskiego sądu żeby oddalił wniosek o usunięcie z serwisu Polityka.pl tekstów Grzegorza Rzeczkowskiego o jednym z wątków afery taśmowej. Zdaniem Bodnara sąd nie zestawił odpowiednio dwóch interesów: publicznego i osób wnoszących pozew. więcej

,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Dobry Tydzień" stracił najwięcej

W pierwszym półroczu 2019 roku na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień”. Zyskało tylko „Twoje Imperium” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziennikarz Marcin D. aresztowany, przesiedzi 3 miesiące za posiadanie narkotyków

Marcin D., były dziennikarz kilku tytułów prasowych, został aresztowany na 89 dni - podało DoRzeczy.pl. W listopadzie ub.r. D. został skazany za posiadanie narkotyków i nie odbył zasądzonych prac społecznych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Firma Patryka Vegi miała w ub.r. 18 mln zł wpływów i 11 mln zł zysku z ,,Kobiet mafii" i ,,Botoksu", mały zysk od Showmaxu

Spółka Vega Investments, która wyprodukowała ostatnie filmy Patryka Vegi, w ub.r. dzięki premierze „Kobiet mafii” i dalszej dystrybucji „Botoksu” zanotowała 17,74 mln zł przychodów sprzedażowych i 11,2 mln zł zysku netto. Natomiast firma odpowiadająca za „Plagi Breslau” i niewyemitowany serial „Kobiety mafii 2” miała 6,5 mln zł wpływów i 288,8 tys. zł zysku. więcej

TVN planuje rozwój platformy TVN24 GO, portal TVN24.pl częściowo z płatnymi treściami. "Rozważamy różne modele biznesowe"

Zarząd TVN Discovery Polska planuje rozwój platformy TVN24 GO, uruchomionej przed kilkoma miesiącami. Przygląda się także metodom płatności za serwisy newsowe za granicą i rozważa częściowe wprowadzenie paywall’a w portalu TVN24.pl - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wraca ,,Ucho Prezesa", nowe odcinki w internecie

Jesienią pojawią się nowe odcinki serialu satyrycznego „Ucho Prezesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy będą dostępne za darmo na YouTubie. W realizację nie jest zaangażowana Telewizja WP, która pokazywała serial w ub.r. więcej

Agora ma ofertę kupna pakietu kontrolnego Online Technologies HR za 7,7 mln zł

Agora otrzymała ofertę przejęcia 33,65 proc. udziałów spółki Online Technologies HR, w której ma już 46,15 proc. udziałów. Wartość potencjalnej transakcji to 7,7 mln zł. więcej

Jerzy Szulwic prezesem i współwłaścicielem Digital Avenue. 240 tys. zł pożyczki dla spółki

Jerzy Szulwic, w przeszłości menedżer m.in. w Wydawnictwie Bauer, Marquardzie i PMPG, oraz prawnik Grzegorz Wanio za 60 tys. zł kupili 50 proc. udziałów Digital Avenue (wydawcy serwisów Styl.fm, Zaradnakobieta.pl, Fotosik.pl i Dziecko.fm) i zobowiązali się pożyczyć spółce 240 tys. zł. Szulwic został jej prezesem. więcej

Portal Telewizji Polskiej w nowej wersji: Program TV z dodatkowymi opcjami

Serwis TVP.pl został udostępniony w nowej odsłonie, zmieniono w nim szatę graficzną oraz wprowadzono nowe funkcjonalności. Zmiany przygotował i wdrożył Ośrodek Mediów Interaktywnych Telewizji Polskiej. więcej

Asystent Google udzieli kibicom informacji o wynikach Ekstraklasy

Ekstraklasa nawiązała współpracę z koncernem technologicznym Google. Kibice polskiej ligi piłki nożnej będą mogli za pomocą Asystenta Google uzyskać informacje na temat wyników czy terminarza rozgrywek. więcej

Do Ipla trafił nowy autorski program ,,Sit down. Rozmowy o stand-upie" (wideo)

W Ipla zadebiutował nowy program „Sit down. Rozmowy o stand-upie”. Jest to cykl, który powstał z myślą o serwisie VOD Cyfrowego Polsatu. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy polubili programy lojalnościowe. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vita

59 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vitay - pokazuje nowe badanie ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rzecznik urzędu Gdańsk tłumaczy fakturę na 49 tys. zł za ,,usługę wywiadu" w RASP: źle opisana, to błąd urzędnika

Wydawca „Gazety Gdańskiej”, Marek Formela spytał na antenie Polskiego Radia 24, dlaczego Urząd Miasta w Gdańsku zapłacił niemal 50 tys. zł za wywiad w mediach Rignier Axel Springer Polska. - To po prostu źle opisana faktura, błąd urzędnika - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Daniel Stenzel, rzecznik prasowy Miasta Gdańsk. więcej

BMW nowym klientem Grayling Poland

Do grona klientów Grayling Poland dołączyła firma BMW Group Polska, właściciel marek BMW i MINI. więcej

Ewa Ziętek-Maciejczyk nową PR & marketing manager Result Media

Ewa Ziętek-Maciejczyk objęła stanowisko PR & marketing managera w agencji marketingu internetowego Result Media. Zastąpiła Adama Bodziaka, który rozstał się z firmą. więcej

Van Graaf klientem agencji Blame Us

Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła marka odzieżowa Van Graaf. więcej

Agencja Grow dla JoBot24

Agencja Grow rozpoczęła współpracę z JoBot24, firmą tworzącą chatbot rekrutacyjny dla pracodawców i kandydatów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Za 25 mln zł CBA kupiło system inwigilacji Pegasus, ale nie chce przyznać czy go używa. ,,Nie kupiono go w celach testowych"
Samsung dominuje na polskim rynku smartfonów, Huawei ze stratą 11 procent. ,,Rosną oczekiwania użytkowników"
Huawei Mate 30 może trafić na rynek bez Androida i usług Google. ,,Będziemy kontynuowali rozwój własnego systemu operacyjnego"
T-Mobile Polska wprowadzi Giga Taryfy. Pakiety do 70 GB w cenie 79 złotych w najwyższym abonamencie
Cztery nowe kanały w ofercie Play Now. Na liście Crime+Investigation Polsat, 4FUN TV, 4FUN Dance i 4FUN Gold
Orange sprzedał nieruchomości w centrum Warszawy za ok. 350 mln zł
Xiaomi: smartfon Mi 9T Pro w Polsce za 1999 zł (wideo)
Mobile Connect w T-Mobile ułatwi korzystanie z Profilu Zaufanego. Podpisano porozumienie
Asystent Google udzieli kibicom informacji o wynikach Ekstraklasy
Google Pay oferuje 10 złotych na kolejne zakupy na bilety w Jakdojade
iPhone XI na filmie (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy polubili programy lojalnościowe. Najpopularniejsze to Moja Biedronka, Payback i Club Vita
Lego wprowadza instrukcje dla niewidomych i słabo widzących (wideo)
Orange sprzedał nieruchomości w centrum Warszawy za ok. 350 mln zł
Grupa IMS: wpływy 18 proc. w górę, zysk zmalał wskutek inwestycji
Wyprawka szkolna droższa niż przed rokiem
Forever 21 może zniknąć z rynku
Cyfrowy Polsat ze wzrostem wpływów i zysku. Kupił resztę udziałów Eleven Sports
InPost rozszerza współpracę z siecią Kaufland
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Firma Patryka Vegi miała w ub.r. 18 mln zł wpływów i 11 mln zł zysku z ,,Kobiet mafii" i ,,Botoksu", mały zysk od Showmaxu
Canal+ zwiększa budżet na własne produkcje do 90 mln euro. Chce skuteczniej konkurować z Netfliksem i Amazonem
,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 7" od 2 września w Czwórce. Nowe pasmo emisji (wideo)
Meryl Streep, Gary Oldman i Antonio Banderas w filmie "Pralnia"
Zobacz zwiastun filmu "Joker". Jak Joaquin Phoenix został Jokerem
Naomie Harris i Jude Law w serialu "The Third Day"
HBO zapowiada serial "The New Pope" (wideo)
Michael Bay nakręci film "Black Five"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj