Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 2 Września 2019
 
 
 
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów
 
- Za chwilę będziemy doświadczać digitalizacji mediów tradycyjnych. Patrząc na wciąż olbrzymie znaczenie telewizji oraz radia, to w nich właśnie nastąpi przyspieszenie rozwoju technologii, transformacji podejścia do danych oraz koncentracja na efektach, czyli to, z czym mamy do czynienia w obszarze online. Słowem - reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Wolnomiejski, chief commercial officer w Dentsu Aegis Network Polska. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie
 
Debiutujące dzisiaj jesienne ramówki głównych nadawców telewizyjnych imponują pod względem zaproponowanych nowości. Wybija się w nich oferta TVP, która dzięki premierom ma szansę powalczyć o młodszego odbiorcę. Jednak o pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej tradycyjnie już bój toczyć będą Polsat i TVN, których jesienne ramówki s przede wszystkim konsekwentne. I choć w ostatnich miesiącach roku pieniędzy na rynku reklamowym będzie zapewne więcej, to nie należy spodziewać się wzrostu inwestycji w reklamę tv i wypełnienia bloków reklamowych - twierdzą eksperci z domów mediowych. więcej
 
 
Rusza jesienna ramówka RMF FM. Opyrchał za Karpowicza w "Lepszej połowie dnia"
 
Od poniedziałku, 2 września rusza jesienna ramówka radia RMF FM (Grupa RMF FM). Na antenie w "Byle do piątku" pojawi się w piątki Aleksandra Filipek, a "Lepszą połowę dnia" poprowadzi nowy duet - Mateusz Opyrchał i Jacek Tomkowicz. więcej
 
 
Opus Film ze spadkiem przychodów i stratą. 18 mln zł wpływów Opus TV z ,,Kruka", ,,Ultraviolet" i reklam
 
W ub.r. produkująca filmy spółka Opus Film, odpowiadająca m.in. za „Zimną wojnę”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 9,5 proc. do 26,72 mln zł i 457,3 tys. zł straty netto. Natomiast jej siostrzana firma Opus TV, która w ub.r. realizowała seriale „Kruk”, „Ultraviolet” i „Liberator” oraz reklamy, osiągnęła 18,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 540,4 tys. zł zysku netto. więcej
 
 
Gabi Drzewiecka zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak w jesiennej edycji ,,Big Brothera"
 
Nową prowadzącą jesiennej edycji „Big Brothera” będzie Gabi Drzewiecka. Zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak, która zrezygnowała z prowadzenia reality-show TVN7. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie) więcej
 
Cyfrowy Polsat: nie ma decyzji o terminie podwyżek dla klientów, z 5G czekamy na decyzję regulatora więcej
 
Za 25 mln zł CBA kupiło system inwigilacji Pegasus, ale nie chce przyznać czy go używa. ,,Nie kupiono go w celach testowych" więcej
 
Filip Łobodziński wygrał sprawę przeciwko oczerniającej go internautce. ,,Okazuje się, że nikt nie jest anonimowy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Specjalista Programmatic TVP
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
Montażysta GPD
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Sekretarz Redakcji (Claudia, Samo Zdrowie) Burda Media Polska
Wydawca strony głównej Polskie Radio 24
Redaktor - news Polskie Radio 24
Redaktor social media Polskieradio.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie

Debiutujące dzisiaj jesienne ramówki głównych nadawców telewizyjnych imponują pod względem zaproponowanych nowości. Wybija się w nich oferta TVP, która dzięki premierom ma szansę powalczyć o młodszego odbiorcę. Jednak o pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej tradycyjnie już bój toczyć będą Polsat i TVN, których jesienne ramówki s przede wszystkim konsekwentne. I choć w ostatnich miesiącach roku pieniędzy na rynku reklamowym będzie zapewne więcej, to nie należy spodziewać się wzrostu inwestycji w reklamę tv i wypełnienia bloków reklamowych - twierdzą eksperci z domów mediowych. więcej

Opus Film ze spadkiem przychodów i stratą. 18 mln zł wpływów Opus TV z ,,Kruka", ,,Ultraviolet" i reklam

W ub.r. produkująca filmy spółka Opus Film, odpowiadająca m.in. za „Zimną wojnę”, zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 9,5 proc. do 26,72 mln zł i 457,3 tys. zł straty netto. Natomiast jej siostrzana firma Opus TV, która w ub.r. realizowała seriale „Kruk”, „Ultraviolet” i „Liberator” oraz reklamy, osiągnęła 18,53 mln zł przychodów sprzedażowych i 540,4 tys. zł zysku netto. więcej

Gabi Drzewiecka zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak w jesiennej edycji ,,Big Brothera"

Nową prowadzącą jesiennej edycji „Big Brothera” będzie Gabi Drzewiecka. Zastąpi Agnieszkę Woźniak-Starak, która zrezygnowała z prowadzenia reality-show TVN7. więcej

Nowe studio i oprawa ,,Dzień dobry TVN"

W sobotę, 31 sierpnia TVN rozpoczął emisję kolejnego sezonu „Dzień dobry TVN”, który startuje 30 minut wcześniej niż dotychczas. Poranny program zyskał odświeżone studio, a także nową oprawę. więcej

Canal+ będzie udostępniał Netfliksa. Trwają rozmowy

Grupa Canal+ i Netflix rozpoczęli rozmowy na temat współpracy, w wyniku której francuski nadawca będzie oferował swoim subskrybentom dostęp do treści z biblioteki Netfliksa - wynika z nieoficjalnych informacji. Szczegóły umowy pozostają nieznane. więcej

UPC Polska wprowadza na rynek 5 nowych pakietów

Operator UPC Polska właśnie wprowadził na rynek pięć nowych pakietów: Internetowi, Super-internetowi, Telewizyjno-internetowi, Rozrywkowi oraz Multi-rozrywkowi. więcej

Patryk Vega twierdzi, że telewizje nie chcą reklam filmu ,,Polityka". Polsat i TVP zaprzeczają

Reżyser Patryk Vega stwierdził, że TVP i Telewizja Polsat odmówiły emitowania spotów reklamowych jego najnowszego filmu „Polityka”. Obaj nadawcy to dementują, tłumacząc, dlaczego nie pokazują jeszcze reklam. więcej

Top Kids Junior Music nowym kanałem MWE Networks

W niedzielę, 1 września rozpoczął nadawanie nowy kanał Top Kids Junior Music. W ofercie stacji znajdują się klipy muzyczne skierowane dla dzieci. więcej

,,Pytanie na śniadanie" od 7.15 w TVP2 (wideo)

Od poniedziałku, 2 września morning-show TVP2 „Pytanie na śniadanie” będzie się zaczynać o godz. 7.15, a więc o 40 minut wcześniej niż dotychczas. więcej

Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem

Grzegorz Łaguna zdecydował się na odejście z Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) i rozpocznie współpracę z Meloradiem (Grupa Eurozet). Nadal będzie także publikował teksty dla Wirtualnej Polski - wynika z naszych informacji. więcej

Jesienią w TVP Info sprawdzone pozycje: "Woronicza 17", "Minęła 20", kontynuacja "Jedziemy"

W jesiennej ramówce TVP Info znajdą się dobrze znane widzom programy: "Minęła 20", kontynuacja "Jedziemy" Michała Rachonia, "Studio Polska" czy "Woronicza 17". Stacja pokaże również przedwyborczą debatę, którą wyprodukuje agencja kreacji publicystyki, dokumentu i audycji społecznych, poprowadzi ją Michał Adamczyk. więcej

,,Zdrowie za kulisami" pierwszym autorskim programem Studiomed TV. Prowadzącą Beata Jankowska-Tzimas

W sobotę, 30 sierpnia kanał Studiomed TV rozpoczął emisję nowego programu „Zdrowie za kulisami”, który prowadzi Beata Jankowska-Tzimas. Jest to pierwsza autorska produkcja tej stacji. więcej

Polsat liderem, TVN24, TVP Info i TVP Seriale na czele kanałów tematycznych (top 150)

W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rusza jesienna ramówka RMF FM. Opyrchał za Karpowicza w "Lepszej połowie dnia"

Od poniedziałku, 2 września rusza jesienna ramówka radia RMF FM (Grupa RMF FM). Na antenie w "Byle do piątku" pojawi się w piątki Aleksandra Filipek, a "Lepszą połowę dnia" poprowadzi nowy duet - Mateusz Opyrchał i Jacek Tomkowicz. więcej

 
Pezet, Smolasty, Przygoński w jesienno-zimowej ramówce newonce.radio. "Radio tylko z nazwy"

W jesienno-zimowej ramówce newonce.radio, która rusza od 2 września na antenie będzie można nadal usłyszeć Kubę Wojewódzkiego w duecie z Piotrem Kędzierskim; Mateusza Gesslera czy Filipa Kapicę i Mateusza Święcickiego. W eterze zagości także Pezet, Smolasty czy Kuba Przygoński. więcej

 
Rusza kampania ,,Co tam słychać w Radiu ZET?". Tadla, Kammel i Majewski twarzami rozgłośni

Od września - pod hasłem „Co tam słychać w Radiu ZET?” - wystartowała nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Jej twarzami są Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski. więcej

 
RMF FM z nowym logo na 30-lecie stacji, specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel"

Stacja RMF FM (Grupa RMF FM) w przyszłym roku będzie obchodzić 30-lecie swojego powstania. Jednak już od poniedziałku, 2 września br. rozpoczyna świętowanie swoich urodzin - towarzyszyć temu będzie nowe logo oraz specjalna edycja konkursu "Twój szczęśliwy pesel". więcej

 
Łukasz Ciechański rzadziej w Rock Radiu, stawia na własną firmę i kanał na YouTubie

Dziennikarz i prezenter radiowy Łukasz „Ciechan” Ciechański nie będzie już prowadził porannego programu Rock Radia. Chce mieć więcej czasu na rozwój własnej firmy produkującej wideo i kanału na YouTubie. - Nie znikam zupełnie z radia - zapewnia. więcej

 
Jesienna ramówka Rock Radia ze znanymi audycjami, Jan Bajorek gospodarzem porannego pasma

W poniedziałek 2 września Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) zacznie nową, jesienną ramówkę. Na antenie pojawią się znane audycje, niektóre będą prowadzone nowych prezenterów. Wróci też program nadawany na żywo z warszawskiej Hard Rock Cafe. więcej

 
Marek Sierocki poprowadzi trzy audycje w Radiu Plus

Marek Sierocki od 2 września dołącza do grona prowadzących Radia Plus, gdzie będzie gospodarzem trzech audycji. więcej

 
Grzegorz Łaguna odchodzi z Superstacji, rozpoczyna współpracę z Meloradiem

Grzegorz Łaguna zdecydował się na odejście z Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) i rozpocznie współpracę z Meloradiem (Grupa Eurozet). Nadal będzie także publikował teksty dla Wirtualnej Polski - wynika z naszych informacji. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Meloradio tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od lutego do lipca br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
"Wrzenie" nową książką Karoliny Korwin-Piotrowskiej. Wywiad-rzeka z jezuitą Grzegorzem Kramerem

W środę, 16 października br. nakładem Wydawnictwa WAM ukaże się książka dziennikarki Karoliny Korwin-Piotrowskiej, w której z jezuitą Grzegorzem Kramerem będzie rozmawiać o problemie pedofilii w Kościele, ruchu LGBT, hejcie i nacjonalizmie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rafał Wolnomiejski: reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów

- Za chwilę będziemy doświadczać digitalizacji mediów tradycyjnych. Patrząc na wciąż olbrzymie znaczenie telewizji oraz radia, to w nich właśnie nastąpi przyspieszenie rozwoju technologii, transformacji podejścia do danych oraz koncentracja na efektach, czyli to, z czym mamy do czynienia w obszarze online. Słowem - reklama internetowa wprowadziła nowe narzędzia i podejście, które za moment zaadoptuje klasyczny świat mediów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Wolnomiejski, chief commercial officer w Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Nadchodzący sezon w telewizjach spektakularny, ale wzrostu inwestycji reklamowych nie będzie

Debiutujące dzisiaj jesienne ramówki głównych nadawców telewizyjnych imponują pod względem zaproponowanych nowości. Wybija się w nich oferta TVP, która dzięki premierom ma szansę powalczyć o młodszego odbiorcę. Jednak o pozycję lidera oglądalności w grupie komercyjnej tradycyjnie już bój toczyć będą Polsat i TVN, których jesienne ramówki s przede wszystkim konsekwentne. I choć w ostatnich miesiącach roku pieniędzy na rynku reklamowym będzie zapewne więcej, to nie należy spodziewać się wzrostu inwestycji w reklamę tv i wypełnienia bloków reklamowych - twierdzą eksperci z domów mediowych. więcej

Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)

Wydatki na marketing w internecie rosną w Polsce dużo szybciej niż w telewizji nie tylko z uwagi na jego rosnący zasięg i oferowanie bardziej różnorodnych i lepiej mierzalnych formatów reklamowych. W przeciwieństwie do telewizji jest też kanałem sprzedażowym - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży internetowej. więcej

Magdalena Różczka w kampanii gum Orbit ,,Dziel się uśmiechem" (wideo)

Mars Polska zaczął kolejną odsłonę akcji społecznej „Dziel się uśmiechem” dotyczącej gum do żucia Orbit. W kampanii występuje aktorka Magdalena Różczka. więcej

,,Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" w nowej kampanii Nationale-Nederlanden '

Od września rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, promująca ubezpieczenie na dziecięce wypadki. Działania przygotowały DDB&tribal, Wavemaker, PHD oraz CutCut Production House. więcej

Plus dla Firm: Szymon Majewski w reklamie pomaga lekarce z telefonem

Trwa kampania reklamowa oferty Plus dla Firm (Polkomtel) z udziałem Szymona Majewskiego. Przygotowały ja Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP oraz Rio de Post. więcej

Michał Koterski bez stresu uczy angielskiego w reklamie Speak Up (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa szkół językowych Speak Up z udziałem Michała Koterskiego. Spot przewrotnie nawiązuje do słynnej sceny z aktorem w „Dniu świra”. więcej

Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze

Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego. więcej

Zalando głównym partnerem programu "Stylowy Projekt" w TVN Style

Platforma modowa ecommerce Zalando została głównym partnerem programu "Stylowy Projekt" w TVN Style, który zadebiutował na antenie 31 sierpnia. więcej

93-letnia wegetarianka w kampanii RoślinnieJemy

W najnowszej kampanii RoślinnieJemy 93-letnia pani Irena opowiada o swojej diecie wegetariańskiej, na której jest od ponad 30 lat. więcej

Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa

Plus (Polkomtel) rozpoczął kampanię reklamową wspierającą możliwość zakupu  sprzętu na raty 0%. Akcję przygotowały Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP, Rio de Post. więcej

Promod w kampanii społecznej pomaga kobietom chorym na raka

Francuska marka Promod i organizacja Kwiat Kobiecości prowadzą akcję #ModaDlaZdrowia. Jej celem jest zakup cytobusa, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego. więcej

Trzy centra handlowe Auchan wprowadzają ,,godziny ciszy"

Od 3 września CH Auchan Piaseczno, Galeria Łomianki oraz CH Auchan Modlińska wprowadzają „godziny ciszy”. W godzinach 15:00-17:00 w tych hipermarketach będzie przyciemnione oświetlenie, zostaną wyłączone telewizory, muzyka oraz komunikaty płynące z głośników. To rozwiązanie ma ułatwić zakupy osobom ze spektrum autyzmu. więcej

Canon zwraca gotówkę w promocji "Zrób sobie prezent"

Ruszyła promocja na wybrane modele drukarek Canon, w ramach której klienci mogą otrzymać zwrot kosztów do 300 złotych. więcej

Tenisiści Hurkacz, Majchrzak i Linette nie są jeszcze masowo poularni, więc nieprędko zareklamują duże marki (opinie)

Hubert Hurkacz, Kamil Majchrzak, Iga Świątek i Magda Linette dołączają właśnie do grona polskich sportowców odnoszących sukcesy na arenie międzynarodowej. Według ekspertów od marketingu sportowego nie oznacza to, że już za chwilę zobaczymy ich w dużych kampaniach reklamowych. Do tego, by sportowiec był atrakcyjny marketingowo nie wystarczą bowiem tylko ważne sportowe osiągnięcia. Te muszą być powtarzalne, ale istotna jest też rozpoznawalność budowana poza areną sportową, a tej czwórce młodych zdolnych polskich tenisistów jeszcze raczej daleko. więcej

McDonald's przeprasza za pływające logo w Łazienkach. ,,Postaramy się, żeby podobna sytuacja się nie powtórzyła"

McDonald’s Polska w ogłoszeniu prasowym przeprosił osoby urażone tym, że w mijającym tygodniu jego duże logo było eksponowane w Łazienkach Królewskich. - Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła - zapewniła firma. więcej

W zachodniej prasie dodatki o historii Polski w rocznicę wybuchu II wojny światowej. Teksty m.in. Dudy i Morawieckiego

W weekend z okazji 60. rocznicy wybuchu II wojny światowej w wielu zagranicznych tytułach prasowych ukażą się dodatki o historii tego konfliktu z polskiej perspektywy. Za projekt odpowiadają Instytut Nowych Mediów i Polska Fundacja Narodowa. więcej

"Graj o bon na nowy tron" w promocji Domestosa w Biedronce

Pod hasłem "Graj o bon na nowy tron" ruszyła promocja środków czystości Domestos (Unilever) w sklepach Biedronka. Stylistyką materiały promocyjne konkursu nawiązują do "Gry o tron" HBO. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakty" jako ,,magazyn dialogu społecznego" zmienia profil i szatę graficzną. Szumlewicz: stanie się miesięcznikiem

Dwumiesięcznik „Magazyn Gospodarczy Fakty” (wydawany przez MaxMedia) zmienił nazwę na „Magazyn Dialogu Społecznego Fakty”, zyskał też nowy profil i szatę graficzną. - Planujemy, aby po kilku numerach przejść w tryb miesięczny. Na chwilę obecną redakcja się rozwija i jej ostateczny kształt będzie ustalony w najbliższych tygodniach - zapowiada redaktor naczelny Piotr Szumlewicz. więcej

PMPG Polskie Media odpisało 486 tys. zł należności od dłużników

Spółka PMPG Polskie Media, właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy” utworzyła odpisy wynoszące 485,7 tys. zł. - Powodem dokonania odpisów jest wątpliwość co do możliwości spłaty należności przez dłużników - uzasadniła. więcej

Sąd zatwierdził układy Ruchu z wierzycielami. ,,To otwiera drogę do transakcji z Orlenem"

Sąd Okręgowy prawomocnie zatwierdził dwa porozumienia układowe z wierzycielami zawarte w kwietniu br. przez Ruch, oddalając skargi części wydawców. - Decyzja Sądu otwiera drogę do transakcji z inwestorem PKN Orlen - skomentował Ruch. - PKN Orlen ma przygotowany plan działania, który  pozwoli odzyskać spółce stabilność finansową oraz odbudować pozycję na rynku - deklaruje prezes Orlenu Daniel Obajtek. więcej

,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I półroczu, ,,Mam Ogród" najbardziej w dół

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Fronda ze wzrostem wpływów o 31 proc. 524 tys. zł zysku zamiast 426 tys. zł straty

W ub.r. spółka Fronda PL, wydająca pisma „Fronda Lux” i „Lux” oraz książki, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,5 proc. do 4,45 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 426,4 tys. zł straty do 524,4 tys. zł zysku. 1,8 mln przychodów zapewniła spółce księgarnia internetowa. więcej

Agora znów przedłużyła limit kredytowy, dalej negocjuje z bankami kredyt do 500 mln zł

Agora kolejny raz przedłużyła umowę z DNB Bank Polska o limit kredytowy, tym razem do 27 grudnia br. Spółka nadal prowadzi negocjacje z konsorcjum banków w sprawie pozyskania kredytu w wysokości do 500 mln zł. więcej

,,Newsweek" prawomocnie przegrał z szefem ,,Solidarności", musi go przeprosić za tekst o hotelu związkowym

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji w procesie wytoczonym wydawcy „Newsweek Polska” Ringier Axel Springer Polska przez szefa NSZZ „Solidarność” Piotra Dudę. Tygodnik ma przeprosić Dudę za tekst z września 2015 roku o jego pobytach w hotelu należącym do tej organizacji. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Canal+ będzie udostępniał Netfliksa. Trwają rozmowy

Grupa Canal+ i Netflix rozpoczęli rozmowy na temat współpracy, w wyniku której francuski nadawca będzie oferował swoim subskrybentom dostęp do treści z biblioteki Netfliksa - wynika z nieoficjalnych informacji. Szczegóły umowy pozostają nieznane. więcej

Sylwester Wardęga krytykuje YouTube'a w Polsce: zawiść twórców i sieci partnerskich, wyrywanie sobie zleceń reklamowych

Jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów Sylwester Wardęga mocno skrytykował branżę twórców internetowych i sieci partnerskich za niezdrową rywalizację o budżety marketingowe. - Większość youtuberów źle życzy innym youtuberom. Ja nie chcę być tego częścią, bo to strasznie mi ryło psychikę przez kilka ostatnich lat - stwierdził. więcej

Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)

Wydatki na marketing w internecie rosną w Polsce dużo szybciej niż w telewizji nie tylko z uwagi na jego rosnący zasięg i oferowanie bardziej różnorodnych i lepiej mierzalnych formatów reklamowych. W przeciwieństwie do telewizji jest też kanałem sprzedażowym - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży internetowej. więcej

Facebook dominuje wśród platform społecznościowych w Polsce. Twitter przed Wykopem, WhatsApp, Snapchat i TikTok ze spadkami

W social media w Polsce zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Facebook, a wśród aplikacji mobilnych na czele są cztery należące do niego platformy. W skali miesiąca spore spadki zasięgów zanotowały WhatsApp, Snapchat i TikTok. więcej

Michał Chabas przejął obowiązki dyrektora strony głównej WP

Michał Chabas, dyrektor zarządzający obszarem sport w WP (Wirtualna Polska Holding) przejął obowiązki dyrektora zarządzającego stroną główną WP.pl. więcej

Audioteka: wpływy wzrosły o 23 proc., a zysk do 4,2 mln zł. Firma dalej szuka inwestorów

W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Audioteka poszły w górę o 22,8 proc. do 62,1 mln zł, a zysk netto zwiększył się z 1,46 do 4,22 mln zł. Firma chce rozszerzyć działalność na rynkach niemiecko- i hiszpańskojęzycznych, dalej szuka też inwestorów. więcej

YouTube Originals za darmo i z reklamami dla wszystkich użytkowników

Produkcje YouTube Originals będą udostępniane wszystkim użytkownikom za darmo, z przerwami reklamowymi. Od 29 sierpnia na platformie można oglądać cały pierwszy sezon serialu „Cobra Kai”. więcej

Sport.pl zaczyna drugi sezon ,,Sekcji piłkarskiej", gospodarzami Paweł Wilkowicz i Michał Gąsiorowski

W poniedziałek 2 września rusza drugi sezon „Sekcji piłkarskiej” - programu na żywo portalu Sport.pl (należącego do Agory). Premierowe odcinki serii emitowane będą w poniedziałki o godz. 20.00. więcej

Dariusz Szpakowski komentuje start PGE na Twitterze

Grupa PGE rozpoczęła oficjalnie komunikację na Twitterze. Z tej okazji powstał spot reklamowy z udziałem znanego komentatora sportowego, Dariusza Szpakowskiego. więcej

,,Tablice ogłoszeń, bez dyskusji z obywatelami" - Watchdog Polska o profilach gmin w social media

Ponad 70 procent gmin prowadzi urzędowe media społecznościowe, lecz ich regulaminy czasem stwarzają zagrożenie dla wolności słowa. Popularnością cieszy się Facebook, Twitter jest mało popularny, a w bu serwisach mieszkańcy czasem są blokowani bez podania powodu. Takie wnioski płyną z raportu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dyrektorka zwolniona z LOT za krytykę wyglądu załogi konkurencji

Katarzyna Richter, dyrektor operacyjna LOT Cabin Crew, straciła pracę za wpis w mediach społecznościowych, w którym skrytykowała wygląd załogi linii British Airways. więcej

ZM Henryk Kania bez dyrektora PR

Paweł Sikora z końcem sierpnia zakończył pracę w zakładach mięsnych Henryk Kania, gdzie przez ostatnich kilka miesięcy był dyrektorem ds. PR i relacji inwestorskich. Firma nie będzie zatrudniać jego następcy, nawiąże za to współpracę z zewnętrzną agencją PR. więcej

Grzegorz Kuźnik awansował na zastępcę dyrektora zarządzającego agencji MSL

Grzegorz Kuźnik, dotychczasowy account director, awansował na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu agencji MSL. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój połączonych działów consumer i technology. więcej

Good One PR rozpoczęła współpracę z Endo

Do grona klientów agencji Good One PR dołączyła firma Endo - producent odzieży dziecięcej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung na IFA 2019 ma zostać pokazany na Galaxy Fold
Plus dla Firm: Szymon Majewski w reklamie pomaga lekarce z telefonem
Nike wprowadza buty reagujące na komendy głosowe
Garmin: nowa seria zegarków fenix 6, w tym ładowany energią słoneczną 6X Pro Solar (wideo)
Szymon Majewski jako detektyw i obrońca przed kosmitami w kampanii Plusa
Redmi z pierwszym telewizorem w ofercie, linia laptopów RedmiBook z nowym modelem (wideo)
Wzrosły wpływy CD Projekt z gier o Wiedźminie. 32 mln zł z przedsprzedaży ,,Cyberpunk 2077"
Apple pokaże nowe iPhone'y 10 września
Xiaomi: nowe smartfony Redmi Note 8 i Redmi Note 8 Pro (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Internet zyskuje reklamy kosztem telewizji, bo jest też medium sprzedażowym (opinie)
Dyrektorka zwolniona z LOT za krytykę wyglądu załogi konkurencji
Nike wprowadza buty reagujące na komendy głosowe
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix pokaże serial "The I-Land". Kate Bosworth na tajemniczej wyspie (wideo)
Może powstać pięć sezonów serialu "Mindhunter"
"Ultraviolet 2.0." od października w AXN
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj