Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Września 2019
 
 
 
Telewizja Polska uruchamia kanał TVP Wilno
 
Nowy kanał TVP Wilno, którego emisja zaplanowana jest na Wileńszczyźnie, w rejonach święciańskim, solecznickim i wileńskim rozpocznie emisję 17 września o 17.30. Ma być skierowany do Polaków zainteresowanych polską historią, kulturą i aktualnymi wydarzeniami. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Lewandowski: Media publiczne będą finansowe z budżetu państwa od kolejnej kadencji
 
Media publiczne w kolejnej kadencji - w razie wygranej PiS - będą finansowe z budżetu państwa - zapowiedział wiceszef Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski. Wcześniej do sprawy odnosił się już przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Do tej pory - mimo zapowiedzi - partia rządząca nie zmieniła systemu finansowania TVP, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych PR. więcej
 
 
Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. ,,Chcę wspierać innych twórców internetowych"
 
Michał Pol zaczyna pracę jako partner w agencji marketingu sportowego Sport Brokers (powiązanej z Arskom Group). Właśnie rozstał się z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej był związany z Agorą. więcej
 
 
,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie" z największymi spadkami. Na czele ,,Fakt"
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W nowym sezonie Teatru Telewizji 14 premier. Wśród hitów ,,Hamlet", ,,Inny świat" i remake ,,Igraszek z diabłem"
 
W sezonie 2019-2020 Teatr Telewizji TVP przygotował 14 premier, w tym 9 na antenie TVP1, 4 dla TVP Kultura i jedną dla dziecięcego kanału TVP ABC. - To szalenie trudne zadanie, wybrać kilkanaście spektakli z 600 propozycji, które spłynęły - komentuje Ewa Millies-Lacroix, dyrektor Agencji Kreacji Teatru Telewizji Polskiej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT uruchomiła nowe badanie mediów. Na początek w oparciu o 400 urządzeń więcej
 
Akcje Brand24 po blokadzie przez Facebooka tracą ponad 15 proc. wartości. ,,Sytuacja jest poważna, ale straty do odrobienia" więcej
 
Małgorzata Kidawa-Błońska kandydatem Koalicji Obywatelskiej na premiera: dobry ruch, ociepli wizerunek partii (opinie) więcej
 
W sierpniu najwięcej widzów przybyło ,,Wiadomościom". Liderem ,,Fakty" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Analytics / Research Manager Viacom International Media Networks
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Analityk ds. Narzędzi YouTube TVN
Junior YouTube Partnership Consultant TVN
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
Montażysta GPD
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska uruchamia kanał TVP Wilno

Nowy kanał TVP Wilno, którego emisja zaplanowana jest na Wileńszczyźnie, w rejonach święciańskim, solecznickim i wileńskim rozpocznie emisję 17 września o 17.30. Ma być skierowany do Polaków zainteresowanych polską historią, kulturą i aktualnymi wydarzeniami. więcej

Lewandowski: Media publiczne będą finansowe z budżetu państwa od kolejnej kadencji

Media publiczne w kolejnej kadencji - w razie wygranej PiS - będą finansowe z budżetu państwa - zapowiedział wiceszef Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski. Wcześniej do sprawy odnosił się już przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Do tej pory - mimo zapowiedzi - partia rządząca nie zmieniła systemu finansowania TVP, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych PR. więcej

W nowym sezonie Teatru Telewizji 14 premier. Wśród hitów ,,Hamlet", ,,Inny świat" i remake ,,Igraszek z diabłem"

W sezonie 2019-2020 Teatr Telewizji TVP przygotował 14 premier, w tym 9 na antenie TVP1, 4 dla TVP Kultura i jedną dla dziecięcego kanału TVP ABC. - To szalenie trudne zadanie, wybrać kilkanaście spektakli z 600 propozycji, które spłynęły - komentuje Ewa Millies-Lacroix, dyrektor Agencji Kreacji Teatru Telewizji Polskiej. więcej

Czabański nie komentuje zarzutów Kowalewskiego wobec TVP. Lichocka: wywiad niewiarygodny, to część kampanii wyborczej

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański nie odniósł się do twierdzeń Mariusza Kowalewskiego w „Polityce”, jakoby dziennikarzom TVP Info kazano zbierać na niego kompromitujące materiały. - Jest kampania wyborcza i tygodnik Polityka zaangażowany w kampanię opozycji drukuje taki materiał, by dowodzić jak źle dzieje się w mediach publicznych po tym jak zostały one wyrwane z rąk propagandzistów PO-PSL-SLD - komentuje Joanna Lichocka, członkini RMN. więcej

,,Podróże z historią" nie wrócą do TVP, Radosław Kotarski ma koncepcję nowego programu

Youtuber Radosław Kotarski poinformował, że w Telewizji Polskiej nie pojawią się już nowe odcinki jego programu „Podróże z historią”. - Nie czuję woli współpracy ze mną i mimo deklaracji ze strony TVP nie widzę szansy na powodzenie tego projektu w tej stacji. Mamy gotową koncepcję i dokumentację nowego programu, który w luźny sposób będzie przekazywał ciekawe informacje na temat historii, kuchni i obyczajów ludzi, do których na co dzień trudno dotrzeć - zapowiada Kotarski. więcej

Value Media przez kolejny rok będzie mediowo obsługiwać TVP

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii Telewizji Polskiej pokonując w nim Arena Media (Havas Media Group). Zajmie się obsługą budżetu 10 mln zł netto.   więcej

TVN startuje z 20. edycją ,,Kuchennych rewolucji". ,,Magda jest nieprzewidywalna, bezpośrednia i nie przebiera w słowach" (wideo)

W czwartek, 5 września TVN rozpocznie emisję 20. edycji „Kuchennych rewolucji”. - Magda Gessler ma duży talent w rozszyfrowywaniu charakterów osób, którym pomaga w programie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Fromowitz, producent cyklu. więcej

Do 36,2 tys. zł za spot wyborczy w Polsacie

Polsat, podobnie jak TVP i TVN umożliwia komitetom wyborczym odpłatną emisję spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 36,2 tys. zł w niedzielnym paśmie wieczornym „Kabaret na żywo”. więcej

1,68 mln widzów debiutu ,,Ninja Warrior", 424 tys. ,,Naszej Klasy"

Pokazany we wtorek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek reality-show „Ninja Warrior Polska” oglądało średnio 1,68 mln widzów. Z kolei debiut „Naszej Klasy” w telewizyjnej Czwórce zainteresował 424 tys. oglądających - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Reklama telewizyjna w sierpniu wzrosła o 7 proc., znacznie większe wpływy TVP1 i TVP2

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Telewizja Polska utworzyła biuro dystrybucji, kieruje nim Marcin Klepacki

Marcin Klepacki został szefem nowo utworzonego biura dystrybucji Telewizji Polskiej. Będzie zajmował się dystrybuowaniem kontentu wyprodukowanego przez TVP. To początek wprowadzania zmian w strukturze publicznej telewizji. więcej

Były wiceszef publicystyki TAI: kazano nam zbierać haki na Czabańskiego, Lisa i Nielsen. TVP zaprzecza i zapowiada pozwy

Mariusz Kowalewski, były wiceszef redakcji publicystyki i reportażu w TAI w wywiadzie dla „Polityki” opowiada m.in. o stosunkach panujących w publicznej telewizji oraz „szukaniu haków” na zlecenie prezesa TVP i dyrekcji TAI. - Na wszystko mam potwierdzenia - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Telewizja publiczna zaprzecza tezom tekstu i zapowiada pozwy. więcej

Mecwaldowski, Musiał i Bobek w obsadzie drugiej serii ,,Ultravioletu"

Do obsady drugiego sezonu serialu „Ultraviolet” dołączyli trzej nowi aktorzy: Maciej Musiał, Wojciech Mecwaldowski i Filip Bobek. Emisja serialu - od 2 października w AXN. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Lewandowski: Media publiczne będą finansowe z budżetu państwa od kolejnej kadencji

Media publiczne w kolejnej kadencji - w razie wygranej PiS - będą finansowe z budżetu państwa - zapowiedział wiceszef Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Paweł Lewandowski. Wcześniej do sprawy odnosił się już przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Do tej pory - mimo zapowiedzi - partia rządząca nie zmieniła systemu finansowania TVP, Polskiego Radia i ośrodków regionalnych PR. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Value Media przez kolejny rok będzie mediowo obsługiwać TVP

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii Telewizji Polskiej pokonując w nim Arena Media (Havas Media Group). Zajmie się obsługą budżetu 10 mln zł netto.   więcej

Żywiec Zdrój w akcji #DoŻółtegoKosza uczy segregacji plastiku (wideo)

Wystartowała kampania edukacyjna Żywiec Zdrój Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #DoŻółtegoKosza, mająca na celu podniesienie świadomości społecznej w zakresie właściwej segregacji i recyklingu plastiku. W ramach 11. edycji programu „Po stronie natury” Żywiec Zdrój(Grupa Danone) zmienił warszawskie słupy reklamowe w żółte kosze do segregacji. W akcję zaangażował się vloger Krzysztof Gonciarz. więcej

Agencja Brasil przy spadku wpływów o 22 proc. wyszła na plus

Wpływy sprzedażowe agencji reklamowej Brasil były na koniec 2018 roku niższe od tych osiągniętych w 2017 roku o 22 proc. Zmalały też - o 34 proc. - koszty działalności operacyjnej. Agencji udało się odrobić ponad 0,5 mln zł straty z 2017 roku i zamknąć ub.r. zyskiem w kwocie blisko 600 tys. zł. więcej

Do 36,2 tys. zł za spot wyborczy w Polsacie

Polsat, podobnie jak TVP i TVN umożliwia komitetom wyborczym odpłatną emisję spotów wyborczych. Najdroższy kosztuje 36,2 tys. zł w niedzielnym paśmie wieczornym „Kabaret na żywo”. więcej

Reklama telewizyjna w sierpniu wzrosła o 7 proc., znacznie większe wpływy TVP1 i TVP2

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2019 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Smyk z kampanią "Back To School" (wideo)

Sieć sklepów Smyk ruszyła z jesienną kampanią reklamową, przygotowaną przez GonnaBe i M5 Film. więcej

Unique One organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach Kaufland

„Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę” - to hasło loterii Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję Unique One. więcej

Kontrowersje wokół reklamy Diora z Johnnym Deppem. Marka oskarżana o rasizm

Marka Dior mierzy się z oskarżeniami o rasizm w związku z najnowszą kampanią reklamową perfum Sauvage. Chodzi o spot, w którym Johnny Depp nawiązuje do kultury rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej. więcej

Zabawki Schleich "Napędzane wyobraźnią!" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa marki zabawek Schleich, którą wyprodukował dom produkcyjny Szut Szut Studio. Kreacją zajęła się agencja Huta19 im. Joachima Fersengelda.  więcej

Startuje urodzinowa loteria Payback

Z okazji 10. urodzin marki programu bonusowego Payback wystartowała urodzinowa loteria. Wspiera ją kampania reklamowa, która została przygotowana przez agencję Kalicińscy.com. więcej

PepsiCo wprowadza na rynek kombuchę o nazwie KeVita

W wybranych sklepach w Warszawie pojawił się nowy produkt od koncernu PepsiCo - KeVita. Jest to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. więcej

Bony na zakupy do Biedronki za doładowania konta w Plusie

„Zakupy w Biedronce od Plusa” to nowa promocja dla użytkowników usług prepaid, w której za doładowanie konta za pośrednictwem kanału bankowo-internetowego kwotą co najmniej 20 zł można otrzymać 10 zł na zakupy w sklepach Biedronka. więcej

CBA zatrzymało byłego prezesa Orlenu i pracowników agencji eventowej, zarzuty niegospodarności

Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało byłego prezesa Orlenu Jacka K. oraz pięć osób z branży marketingowej, m.in. właściciela i członków zarządu obsługującej firmę agencji eventowej. Postawiono im zarzuty związane z korupcją przy organizacji imprez masowych i kampanii reklamowych. więcej

PiS zaczyna akcję ,,cysterny wstydu PO-PSL". Morawiecki: dziecko traciło 500+ co 22 sekundy

W nowym etapie kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości, pod hasłem „Cysterny wstydu PO-PSL”, po kraju będą jeździć cysterny zarzucające rządowi PO-PSL, że dopuścił do dużych strat podatkowych, przez które niemożliwe były obecne programy społeczne. Politycy partii rządzącej zapewnili, że samochody wynajęto od prywatnej firmy, a nie Orlenu. więcej

Obsessive klientem OX Media

Obsessive - marka produkującą bieliznę - dołączyła do grona klientów agencji OX Media. więcej

Do Polski wraca konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki

Otwarty konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki wraca do Polski. Do 30 września można przesyłać zdjęcia, które zbudują największy zbiór fotografii prezentujący polskie dziedzictwo materialne. więcej

Up&More ma nowego klienta z branży stomatologicznej

Agencja Up&More zajmie się promocją w internecie produktu z sektora stomatologicznego - salistat SGL03 (z portfolio Nutropharma). więcej

Złota Wiśnia Solidarności w nowych opakowaniach

Czekoladowe praliny Złota Wiśnia marki Solidarność (Colian) mają nowy wygląd opakowań. Za projekt odpowiada Opus B Brand Design. więcej

Telemetria Polska nowym sposobem badania konsumpcji mediów? (promocja)

Dzięki nowym technologiom granice pomiędzy poszczególnymi mediami zacierają się. Telewizja działa nie tylko jako medium linearne, ale też w segmencie online - przekonywali w Krynicy uczestnicy panelu "Nowe technologie - nowe wyzwania". Według nich stanowi to wyzwanie dla skutecznego pomiaru mediów na polskim rynku. Rozwiązaniem ma być przygotowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji projekt Telemetria Polska. więcej

Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019

Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie" z największymi spadkami. Na czele ,,Fakt"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawca ,,Angory": wpływy 13,5 proc. w górę, 593 tys. zł straty wskutek odpisu dot. Ruchu

Wydawnictwo Westa Druk, wydawca tygodnika „Angora”, w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 13,5 proc. do 41,4 mln zł. Natomiast jego wynik netto zmalał z 1,13 mln zł zysku do 592,7 tys. zł straty, głównie wskutek 4,62 mln zł kosztów aktualizacji należności od Ruchu. więcej

Katarzyna Cegiełka dyrektorem sprzedaży w ZPR Media

Katarzyna Cegiełka została dyrektorem sprzedaży w ZPR Media. Będzie odpowiadała w spółce za komercjalizację jej oferty. więcej

Tomasz Jarosz szefem redakcji zagranicznej PAP, Robert Szulc wiceszefem

Od września br. redaktorem naczelnym redakcji zagranicznej Polskiej Agencji Prasowej został Tomasz Jarosz. Z kolei Robert Szulc przejął obowiązki wicenaczelnego tego działu. więcej

,,Rzeczpospolita" co środę z ,,Plusem Minusem na wybory"

W „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) pojawił się nowy cotygodniowy dodatek „Plus Minus na wybory”. Będzie ukazywał się w środy do wyborów parlamentarnych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef kancelarii premiera: nie pracujemy nad podatkiem cyfrowym, zajmowała się tym Komisja Europejska

Michał Dworczyk, szef kancelarii premiera Mateusza Morawieckiego, stwierdził, że rząd nie prowadzi obecnie prac nad podatkiem od niektórych usług cyfrowych. W poniedziałek zasugerował to wicepremier USA Mike Pence. więcej

Marta Korycka i Justyna Bryczkowska prowadzącymi ,,POPkulturę" na Gazeta.pl

W czwartek 5 września na portalu Gazeta.pl (Agora) zadebiutuje nowy format wideo „POPkultura”. Jego autorkami są Marta Korycka i Justyna Bryczkowska, dziennikarki działu Kultura Gazeta.pl. więcej

UOKiK ostrzega przed firmami obiecującymi zarobki za oglądanie reklam. ,,To mogą być piramidy"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie dotyczące firm Omega, Hybryd Cykler, Alternet&AdBlast i Team-Coin. - Podejrzewamy, że kolejne nieuczciwe firmy mogły stworzyć systemy typu piramida i wyłudzać pieniądze pod pretekstem zarabiania na oglądaniu reklam - uzasadnia prezes UOKiK-u Marek Niechciał. więcej

TikTok wysyła wydawcom newsletter z wiodącymi hasztagami. Chce przyciągnąć do siebie media

Chińska platforma społecznościowa TikTok zaczęła wysyłać do wybranych wydawców regularny newsletter, w którym informuje o aktualnie najpopularniejszych hasztagach pojawiających się na platformie. Dzięki temu media mogą publikować w serwisie materiały, które mają szansę trafić do dużej grupy odbiorców. Nowa forma komunikacji ma przyciągnąć do TikToka wydawców i zwiększyć ich zaangażowanie na platformie. więcej

Business Insider Polska z autorską listą "People Transforming Business"

Portal Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) ogłosił autorską listę "People Transforming Business" – osób ze świata biznesu i innowacji, którzy zmieniają świat. więcej

Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców

Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy pokochali jadanie poza domem. Na talerzach królują schabowy i pizza

Aż 93 proc. Polaków w ciągu ostatnich 6 miesięcy odwiedziło lokale gastronomiczne. Jedzenie poza domem to dla nas okazja do towarzyskich spotkań i odkrywania nowych smaków. Wśród najczęściej wybieranych rodzajów kuchni niezmiennie dominują polska i włoska - pokazuje raport IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. ,,Chcę wspierać innych twórców internetowych"

Michał Pol zaczyna pracę jako partner w agencji marketingu sportowego Sport Brokers (powiązanej z Arskom Group). Właśnie rozstał się z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej był związany z Agorą. więcej

Paweł Sikora został group public relations managerem i rzecznikiem prasowym Mokate

Paweł Sikora po czteroletniej przerwie wrócił do pracy w Grupie Mokate. Objął stanowisko group public relations managera i rzecznika prasowego. więcej

Zmiany w dziale marketingu Suzuki Motor Poland. Mikołaj Matsumoto na czele działu motocykli i silników zaburtowych

Z początkiem września Mikołaj Matsumoto, dotychczasowy dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland, obejmuje jednocześnie stanowisko dyrektora działu motocykli i silników zaburtowych. Dorota Drelich objęła stanowisko zastępcy dyrektora marketingu, a Sebastian Kościółek łączy funkcje PR i product managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ambasada Chin ostro o polsko-amerykańskiej deklaracji w sprawie 5G. ,,Polityczne karty i małostkowe posunięcia"
Gdańsk testuje autonomicznego busa na trasie do zoo
Z Windows 10 korzysta prawie 60 proc. użytkowników. Nowa aktualizacja systemu do poprawy
CBA: Nie kupiono ,,systemu masowej inwigilacji Polaków"
Razer na IFA 2019: gamingowy ultrabook Blade Stealth 13 od 1679,99 euro (wideo)
Samsung prezentuje procesor Exynos 980 z modemem 5G. Pobieranie danych z prędkością 3,55 Gb/s
IFA 2019: Sharp zapowiada ekran 120 cali z jakością 8K
Razer: nowy laptop Razer Blade 15 Base Model oraz Studio Edition w wersji dla Europy
TikTok wysyła wydawcom newsletter z wiodącymi hasztagami. Chce przyciągnąć do siebie media
Za 225 mln dolarów Commvault przejmuje Hedvig
LG wprowadzi do Europy inteligentne pralki. Krótki cykl prania i dynamiczny dobór parametrów
Aplikacja upday for Samsung rozszerzona o sieć earli
HP: nowe urządzenia z serii Smart Tank od 759 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy pokochali jadanie poza domem. Na talerzach królują schabowy i pizza
Gdańsk testuje autonomicznego busa na trasie do zoo
Agencja Brasil przy spadku wpływów o 22 proc. wyszła na plus
Polska potrzebuje ponad 20 lat, by dogonić Niemcy pod względem dochodu na mieszkańca. Kłopoty na rynku pracy mogą zahamować ten rozwój
Wyhamował wzrost zadłużenia Polaków m.in. dzięki wypłacie trzynastej emerytury
Wizz Air będzie latał z Gdańska do Bari
Konsultantki Avon mogą odbierać zamówienia w Żabkach
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Mecwaldowski, Musiał i Bobek w obsadzie drugiej serii ,,Ultravioletu"
Artur Żmijewski i Maria Dębska w filmie "Czarny Mercedes" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj