Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 25 Września 2019
 
 
 
KRRiT chce rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie kanały telewizji naziemnej
 
- Chcemy rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie bezpłatne kanały naziemnej telewizji cyfrowej. Tak, by dać pełną podstawę do konstruowania oferty programowej dla wszystkich operatorów - zarówno dużych, jak i małych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej
 
 
,,Big Brother Arena" wraca na niedzielny prime-time
 
Telewizyjna Siódemka przenosi emisję nadawanego na żywo programu „Big Brother Arena” na niedzielny prime-time. Zmiana ta będzie obowiązywać od tego tygodnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek stacja pokaże specjalny odcinek reality-show, w którym widzowie na żywo zobaczą odwiedziny Magdy Gessler w Domu Wielkiego Brata. więcej
 
 
Wyjaśnienia szefa NIK ws. wynajmu kamienicy nie przekonały ekspertów. ,,Urlop to próba przeczekania sprawy"
 
Prezes NIK Marian Banaś w odpowiedzi na reportaż „Superwizjera” TVN stwierdził, że sprzedał już kamienicę wynajmowaną pod hotel na godziny, a z najemcami miał sporadyczny kontakt. Teraz idzie na bezpłatny urlop, który potrwa przynajmniej do wyborów. Zdaniem dziennikarzy ucieka w ten sposób przed pytaniami w tej sprawie, a jego wyjaśnienia są mało przekonujące, bo mimowolnie potwierdził sporo informacji podanych w reportażu. więcej
 
 
Częstotliwość w Szczecinie dla Radia Wnet
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła postępowanie koncesyjne o częstotliwość 98,9 MHz w Szczecinie. Podjęła decyzję o przyznanie jej Radiu Wnet Krzysztofa Skowrońskiego. To już czwarte pasmo na którym będzie emitowany program tej rozgłośni. więcej
 
 
385 tys. widzów ogląda nowy program ,,Gra Muzyka" w TV Puls
 
Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 385 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od Czwórki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kuba Wątły uruchamia Halo.Radio. Wśród prowadzących Żakowska, Kurkiewicz, Rogaska, Gluza więcej
 
Polsat News dostępny bezpłatnie w telewizji naziemnej, nadawca testuje możliwości HbbTV więcej
 
Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem więcej
 
vod.pl wyprzedził Netflixa, VoD TVP i Chili.com mocno w górę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Realizator Światła TVP
Operator Multimediów TVP
Realizator Dźwięku TVP
Technik TV TVP
LocationScout Production Services
Redaktor Portalu Internetowego TVN24 TVN
Sales Manager MOVIads
Specjalista/Menedżer ds. Sprzedaży Programatycznej TVN
Video Project Specialist Ringier Axel Springer Media
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Program Manager Viacom International Media Networks
Digital Media Strategist Kerris Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT chce rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie kanały telewizji naziemnej

- Chcemy rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie bezpłatne kanały naziemnej telewizji cyfrowej. Tak, by dać pełną podstawę do konstruowania oferty programowej dla wszystkich operatorów - zarówno dużych, jak i małych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

,,Big Brother Arena" wraca na niedzielny prime-time

Telewizyjna Siódemka przenosi emisję nadawanego na żywo programu „Big Brother Arena” na niedzielny prime-time. Zmiana ta będzie obowiązywać od tego tygodnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartek stacja pokaże specjalny odcinek reality-show, w którym widzowie na żywo zobaczą odwiedziny Magdy Gessler w Domu Wielkiego Brata. więcej

385 tys. widzów ogląda nowy program ,,Gra Muzyka" w TV Puls

Nowy program Telewizji Puls „Gra Muzyka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 385 tys. widzów. Stacja w czasie emisji cyklu z udziałem Roberta Janowskiego wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od Czwórki. więcej

,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem rynku

Dwunasta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,36 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 160 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

1,52 mln widzów programu ,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019". TVP2 nokautuje konkurencję

Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,52 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

1,45 mln widzów ,,Kabaretu na żywo 7". Polsat stacją trzeciego wyboru

Siódmy sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,45 mln osób, o 160 tys. widzów mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Dokument "Prasowanie piersi" autorstwa Małgorzaty Łupiny z nagrodą na festiwalu Best Shorts

Produkcja w reżyserii Małgorzaty Łupiny - na co dzień zastępcy dyrektora programowego TVN ds. kanałów tematycznych - "Prasowanie piersi" otrzymała nagrodę na festiwalu Best Shorts w Kalifornii. Dokument został uhonorowany "Award of Excellence" w kategorii "African American". więcej

,,BH90210" od 9 października w FOX. Kontynuacja ,,Beverly Hills 90210"

W środę, 9 października na antenie FOX odbędzie się premiera serialu „BH90210”, będącego kontynuacją „Beverly Hills 90210”. W nowym cyklu pojawi się niemal cała obsada kultowego projektu z lat 90. XX wieku. więcej

Turecki serial ,,Narzeczona ze Stambułu" od 30 września w Zoom TV

W poniedziałek, 30 września premierę w Zoom TV będzie miał turecki serial „Narzeczona ze Stambułu”. Cykl w polskiej telewizji będzie emitowany po raz pierwszy. więcej

Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun w HBO Max

Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun dołączyli do zespołu HBO Max, platformy streamingowej należącej do AT&T WarnerMedia. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Częstotliwość w Szczecinie dla Radia Wnet

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła postępowanie koncesyjne o częstotliwość 98,9 MHz w Szczecinie. Podjęła decyzję o przyznanie jej Radiu Wnet Krzysztofa Skowrońskiego. To już czwarte pasmo na którym będzie emitowany program tej rozgłośni. więcej

 
,,Wolna trybuna" z opiniami słuchaczy co środę w Radiu Poznań

Radio Poznań w środę 25 września zaczyna nową audycję „Wolna trybuna”, w której przedstawiane będą wypowiedzi słuchaczy. Gospodarzem programu jest Piotr Tomczyk. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Złote Przeboje Puls wypadło z podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Radio ZET i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Magdalena Rigamonti z cyklem podcastowych wywiadów w serwisie TOK FM

Na portalu Radia TOK FM (Agora) pojawił się pierwszy odcinek podcastu „Rigamonti plus 1”, w którym Magdalena Rigamonti z „Dziennika Gazety Prawnej” przeprowadza wywiady. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mateusz Kirstein szefem marketingu w People Can Fly

Z początkiem października Mateusz Kirstein obejmie funkcję dyrektora marketingu w spółce People Can Fly produkującej gry wideo. Poprzednio pracował w firmach Dobro i Platige Image, a wcześniej m.in. w Film Produkcji i Eurozecie. więcej

Hellena zmienia logo i opakowania napojów

Firma Colian zmodyfikowała logo marki napojów Hellena. Dzięki zmianom opracowanym przez agencję Brandwell marka ma mieć bardziej aspiracyjny image. więcej

Niestandardowe aktywacje marek cieszą się uznaniem klientów. TVN i Coca-Cola najczęściej zauważane

Sześciu na dziesięciu konsumentów pozytywnie ocenia niestandardowe formy promocji marek - pokazują wyniki badania Havas Media Group. Klienci cenią bezpośredni kontaktu z brandem i możliwość wzięcia udziału w ciekawej aktywacji. Najczęściej badani zauważali niestandardowe aktywności TVN i Coca-Coli. więcej

,,Poczuj lekkość po jedzeniu" w kampanii Verdin Complexx (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa wspomagającego trawienie suplementu diety Verdin Complexx (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcja jest realizowana pod hasłem „Poczuj lekkość po jedzeniu”. więcej

Netguru przejmuje zespół agencji 7ninjas

Spółka technologiczna Netguru przejęła 12-osobowy zespół agencji 7ninjas, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania na zamówienie (custom software development). Dotychczasowa siedziba 7ninjas w Rzeszowie również wchodzi w struktury Netguru, stając się dziewiątym biurem firmy w Polsce. Kwoty transakcji nie ujawniono. więcej

Oblicza wolności Marcina Gortata w reklamie batonów FreeYu (wideo)

Pod koniec września rusza kampania reklamowa produkowanych przez Grupę Otmuchów batonów funkcjonalnych FreeYu. Jej bohaterem jest koszykarz Marcin Gortat. Przygotowała ją agencja Coollective. więcej

,,Życie ma pierwszeństwo" w rządowej kampanii o korytarzach życia na drogach (wideo)

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęła kampanię edukacyjną „Życie ma pierwszeństwo” dotyczącą tworzenia korytarzy życia w sytuacjach, gdy na zatłoczonych drogach dochodzi do wypadków. Akcja jest oparta na interaktywnym spocie. więcej

Mariusz Kukwa head of multiscreen investment w Amplifi

Do zespołu agencji Amplifi (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Mariusz Kukwa obejmując nowo utworzone stanowisko head of multiscreen investment. Wcześniej pracował w siostrzanej agencji Vizeum. więcej

Kinder Mleczna Kanapka w nowej kampanii zaprasza do wspólnego czytania

Ruszyła kolejna edycja kampanii Kinder Mleczna Kanapka „Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci. więcej

Fantasyexpo przechodzi rebranding. Nowe hasło "first choice in gaming"

Agencja marketingu gamingowego Fantasyexpo po sześciu latach na rynku zmieniła swój wizerunek i przeszła rebranding. Nowe hasło firmy to “first choice in gaming”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
KCI: wyegzekwowano należności od internauty pomawiającego Grzegorza Hajdarowicza i Gremi Media

Firma KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), w komunikacie giełdowym poinformowała, że uzyskała należności zasądzone w procesie karnym od Zygmunta Fury, który w internecie obrażał Grzegorza Hajdarowicza i Gremi Media. więcej

,,Men's Health" liderem sprzedaży w lipcu, tylko ,,Logo" na plusie

W segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. prawie wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Jedyny wzrost odnotowało „Logo”, a pozycję lidera sprzedaży zajął „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Dziennik Zachodni" wyprzedził w internecie ,,Gazetę Pomorską", Wyborcza.pl przed Onetem i SE.pl (serwisy regionalne)

Zdecydowanym liderem serwisów regionalnych jest niezmiennie Naszemiasto.pl, natomiast Wyborcza.pl wyprzedza w tej kategorii Onet.pl i SE.pl. Wśród stron dotyczących wybranych regionów Dziennikzachodni.pl wysunął się zasięgowo przed Pomorska.pl, która podobnie jak warszawskie sekcje TVN24.pl i Onetu zanotowała spory spadek. więcej

Facebook kupuje za miliard dolarów firmę CTRL-Labs, która chce czytać nam w myślach

Facebook przejął firmę CTRL-Labs, która tworzy specjalną opaskę pozwalającą na kontrolowanie komputera za pomocą myśli. Wartość transakcji wyniosła blisko miliard dolarów. więcej

Sąd: Google nie musi stosować globalnie ,,prawa do bycia zapomnianym"

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) orzekł, że koncern Google nie musi stosować „prawa do bycia zapomnianym” na całym świecie. To oznacza że sporne wyniki wyszukiwania dotyczące użytkowników w krajach unijnych będą usuwane jedynie w wersjach platformy funkcjonujących na obszarze europejskiej wspólnoty. więcej

Google wprowadza platformę Play Pass. Dostęp do 350 gier i aplikacji za 4,99 dolara miesięcznie

Google uruchomił platformę Google Play Pass funkcjonującą jako część sklepu Google Play. Serwis w ramach abonamentu w wysokości 4,99 dolara miesięcznie zapewnia darmowy dostęp do ponad 350 aplikacji i gier mobilnych. Usługa jest na razie przeznaczona tylko dla użytkowników w USA. więcej

Ponad 850 filmów i seriali na Disney+

Disney opublikował pełną listę filmów i seriali, które będą dostępne dla subskrybentów platformy Disney+ już w dniu jej startu, 12 listopada br. więcej

Ponad połowa Polaków kupuje w zagranicznych e-sklepach, głównie chińskich

54 proc. Polaków korzysta z zagranicznych platform e-commerce - pokazuje badanie autorstwa Blue Media. Co dziesiąty badany robi w nich zakupy bardzo często. więcej

Justyna Suchecka po przejściu do TVN24.pl dalej będzie tworzyła ,,Krótką przerwę" w mediach Agory

Dziennikarka Justyna Suchecka po odejściu z „Gazety Wyborczej” nadal będzie publikować na portalu Gazeta.pl oraz w wydawanym przez Agorę dwumiesięczniku „Książki”. Wspólne z Natalią Szostak prowadzi tam cykl „Krótka przerwa”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Wpływy Ipsosu wzrosły o 10 proc., a zysk o 2 mln zł. Sprzedaż krajowa w górę bardziej od zagranicznej

Firma badawcza Ipsos w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 9,7 proc. do 67,62 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 4,19 do 6,16 mln zł. Wpływy spółki w kraju zwiększyły się bardziej niż od klientów zagranicznych. więcej

Polacy są zagubieni w kwestii zmian klimatu

72 proc. Polaków uważa, że stan, w jakim znalazła się Ziemia jest poważny i wymaga natychmiastowych działań. Aż połowa nie wie, co należy zrobić, by poprawić stan środowiska - wynika z badania agencji Kantar. więcej

Niestandardowe aktywacje marek cieszą się uznaniem klientów. TVN i Coca-Cola najczęściej zauważane

Sześciu na dziesięciu konsumentów pozytywnie ocenia niestandardowe formy promocji marek - pokazują wyniki badania Havas Media Group. Klienci cenią bezpośredni kontaktu z brandem i możliwość wzięcia udziału w ciekawej aktywacji. Najczęściej badani zauważali niestandardowe aktywności TVN i Coca-Coli. więcej

Polki są gotowe płacić więcej za naturalne kosmetyki

93 proc. Polek z największych miast deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych, a co dziesiąta - wyłącznie takich -  wynika z badania SW Research. więcej

Ponad połowa Polaków kupuje w zagranicznych e-sklepach, głównie chińskich

54 proc. Polaków korzysta z zagranicznych platform e-commerce - pokazuje badanie autorstwa Blue Media. Co dziesiąty badany robi w nich zakupy bardzo często. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wyjaśnienia szefa NIK ws. wynajmu kamienicy nie przekonały ekspertów. ,,Urlop to próba przeczekania sprawy"

Prezes NIK Marian Banaś w odpowiedzi na reportaż „Superwizjera” TVN stwierdził, że sprzedał już kamienicę wynajmowaną pod hotel na godziny, a z najemcami miał sporadyczny kontakt. Teraz idzie na bezpłatny urlop, który potrwa przynajmniej do wyborów. Zdaniem dziennikarzy ucieka w ten sposób przed pytaniami w tej sprawie, a jego wyjaśnienia są mało przekonujące, bo mimowolnie potwierdził sporo informacji podanych w reportażu. więcej

Alior Bank klientem Clear Communication Group

Agencja Clear Communication Group rozpoczęła współpracę z Alior Bankiem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Arkadiusz Bruliński szefem zespołu PR i social media w PZU

Arkadiusz Bruliński, który ostatnio był rzecznikiem prasowym w Grupie Ergo Hestia objął w biurze prasowym firmy ubezpieczeniowej PZU stanowisko head of PR&social media team - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Kamila Syroka rzecznikiem prasowym Moderna Holding

Deweloper Moderna Holding powołał rzecznika prasowego i PR managera. Obie funkcje objęła Kamila Syroka. więcej

Krakowska kuria usunęła z komunikatu, że zwolnione pracownice są niezamężne. ,,Zarządzenie Kościelnego Inspektora Ochrony Danych

W poniedziałek Kuria Metropolitalna w Krakowie zamieściła zmienioną wersję komunikatu o zwolnieniu trzech pracownic jej biura prasowego. Usunięto informację, że są one niezamężne, natomiast dwie kobiety, które pozostają zatrudnione, „w życiu prywatnym jako matki tworzą wraz ze swymi mężami katolickie rodziny”. więcej

INC partnerem InnerValue

Grupa inwestycyjno-doradcza INC podpisała umowę o współpracy strategicznej z firmą doradczą InnerValue. więcej

Jagoda Mówińska na nowym stanowisku w OKK! PR

Jagoda Mówińska awansowała w zespole OKK! PR na stanowisko account executive. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Facebook kupuje za miliard dolarów firmę CTRL-Labs, która chce czytać nam w myślach
Xiaomi zapowiada smartfon Mi Mix Alpha. Ekran otaczający całą obudowę i aparat 108 Mpix za 11 tysięcy złotych
Apple udostępniło iOS 13.1. Można już też pobrać system operacyjny iPadOS
Samsung Galaxy S10 dzięki aktualizacji z funkcjami Galaxy Note 10
Wdrożenie 5G znacząco zwiększy zużycie energii
INEA z najszybszym internetem w sierpniu wśród operatorów kablowych, a T-Mobile sieci komórkowych
Powstała aplikacja, która usunie niechciane abonamenty
Xiaomi przedstawia smartfon Mi 9 Pro z obsługą 5G i telewizory 4K UHD z ekranami od 43 do 65 cali
W Orange Polska działa 1,5 mln kart M2M, najwięcej w samochodach i licznikach prądu
Komputery Mac Pro będą produkowane w Stanach Zjednoczonych
iPhone 11 Pro Max odporny na upadki, ale nie tak jak Samsung Galaxy Note 10+ (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ponad połowa Polaków kupuje w zagranicznych e-sklepach, głównie chińskich
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,BH90210" od 9 października w FOX. Kontynuacja ,,Beverly Hills 90210"
Oto oficjalny zwiastun filmu ,,El Camino: Breaking Bad" (wideo)
Ponad 850 filmów i seriali na Disney+
"Kraina lodu 2" pod koniec listopada w kinach (wideo)
Turecki serial ,,Narzeczona ze Stambułu" od 30 września w Zoom TV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj