Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 26 Września 2019
 
 
 
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda
 
- Setki razy słyszałem, że coś można zrobić trochę słabiej, ale dużo taniej, ale ja wiem, że to będzie widać, że produkt przestałby być premium. Stawiam na swoim i potem to widać na słupkach oglądalności - mówi producent Rinke Rooyens w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o firmie Rochstar, realizowanych projektach, przyszłości telewizji, i pomyśle na zrobienie czegoś dobrego dla świata. więcej
 
 
Zmiany w ,,Fakcie": Burzyńska i Szyller przeszli do Opinii, Węcek i Bolanowski w nowym dziale konsumencko-prawnym
 
Agnieszka Burzyńska przeszła z działu politycznego do Opinii w dzienniku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Nowym wiceszefem tego działu został Donat Szyller, zaś dział Pieniądze - Prawo - Porady zasilili Justyna Węcek i Jan Bolanowski. - Dopasowujemy zespół do nowych wyzwań - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna dziennika. więcej
 
 
We Francji Google nie zapłaci wydawcom za treści. To efekt unijnej dyrektywy o prawach autorskich
 
Google zapowiedział, że po wprowadzeniu we Francji nowej unijnej dyrektywy o prawach autorskich nie będzie płacić tamtejszym wydawcom za możliwość prezentowania ich treści w wyszukiwarce. Koncern ograniczy się do wyświetlania odnośników i bardzo skrótowych informacji o umieszczonych pod nimi materiałach i w ten sposób uniknie dodatkowych kosztów. więcej
 
 
,,Joke show" nowym programem Polsatu. Gospodarzem Rafał Rutkowski
 
Telewizja Polsat pracuje nad nowym programem rozrywkowym „Joke show”, który będzie emitowany w zimowej lub wiosennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To cykl, który z jednej strony ma bardzo prostą formułę, a z drugiej strony potrafi w mgnieniu oka rozbawić widza - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu nadawcy. więcej
 
 
Klaudia Jachira obciążeniem wizerunkowym dla KO, zniechęci niezdecydowanych wyborców (opinie)
 
Youtuberka Klaudia Jachira to postać tak kontrowersyjna, że nie przysłuży się żadnej partii ani organizacji, bo wyśmiewa wartości wielu Polaków, a w szczególności wyborców PiS, nie zachęcając do zgody i merytorycznego dialogu. Z drugiej strony przy silnie spolaryzowanym elektoracie takie działania mogą nawet być skuteczne. Część wyborców może poprzeć taką osobę, dlatego że znalazła się pod ostrzałem przeciwników politycznych. Jednak Klaudia Jachira działa wyłącznie we własnym interesie, nie biorąc pod uwagę, że może zniechęcić wielu niezdecydowanych dziś wyborców do partii, która ją wystawiła na swojej liście - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT chce rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie kanały telewizji naziemnej więcej
 
,,Dziennik Zachodni" wyprzedził w internecie ,,Gazetę Pomorską", Wyborcza.pl przed Onetem i SE.pl (serwisy regionalne) więcej
 
Kuba Wątły uruchamia Halo.Radio. Wśród prowadzących Żakowska, Kurkiewicz, Rogaska, Gluza więcej
 
Polsat News dostępny bezpłatnie w telewizji naziemnej, nadawca testuje możliwości HbbTV więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
Realizator Światła TVP
Operator Multimediów TVP
Realizator Dźwięku TVP
Technik TV TVP
LocationScout Production Services
Redaktor Portalu Internetowego TVN24 TVN
Sales Manager MOVIads
Specjalista/Menedżer ds. Sprzedaży Programatycznej TVN
Video Project Specialist Ringier Axel Springer Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda

- Setki razy słyszałem, że coś można zrobić trochę słabiej, ale dużo taniej, ale ja wiem, że to będzie widać, że produkt przestałby być premium. Stawiam na swoim i potem to widać na słupkach oglądalności - mówi producent Rinke Rooyens w rozmowie z Wirtualnemedia.pl o firmie Rochstar, realizowanych projektach, przyszłości telewizji, i pomyśle na zrobienie czegoś dobrego dla świata. więcej

,,Joke show" nowym programem Polsatu. Gospodarzem Rafał Rutkowski

Telewizja Polsat pracuje nad nowym programem rozrywkowym „Joke show”, który będzie emitowany w zimowej lub wiosennej ramówce stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To cykl, który z jednej strony ma bardzo prostą formułę, a z drugiej strony potrafi w mgnieniu oka rozbawić widza - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu nadawcy. więcej

Billboard kandydata PiS na działce TVP Rzeszów. Nadawca zapewnia, że nie ma na to wpływu

Na nośniku wielkoformatowym znajdującym się na działce należącej do Telewizji Polskiej w Rzeszowie zamieszczono plakat wyborczy Krzysztofa Sobolewskiego, szefa komitetu wykonawczego PiS i rzeszowskiej „jedynki” na liście tej partii. - Telewizja Polska nie ma żadnego wpływu na to, co jest umieszczane na tym billboardzie - tłumaczy centrum informacji TVP. więcej

,,Magazyn Ekspresu Reporterów" po przeniesieniu do TVP1 stracił 650 tys. widzów

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” emitowany w TVP1 ogląda średnio 962 tys. widzów, o 650 tys. osób mniej niż początek poprzedniego sezonu pokazywanego jeszcze w TVP2. Jedynka w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

686 tys. widzów ,,36,6". TVN stacją trzeciego wyboru

Szósty sezon programu „36,6” gromadzi średnio 686 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

HBO przesuwa premierę ,,Watahy 3" na 6 grudnia. ,,Jak najlepsze ułożenie emisji"

Premiera trzeciego sezonu serialu „Wataha” w HBO i HBO GO odbędzie się w piątek 6 grudnia, czyli o ponad pięć tygodni później niż pierwotnie zakładano. - Mamy niezwykle bogatą programowo jesień - tłumaczy tę decyzję portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska. więcej

329 tys. widzów nowego programu ,,Nasza Klasa" w Czwórce

Nowy program „Nasza Klasa” gromadzi średnio 329 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji przegrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls i TVN7. więcej

,,Wojna światów" od 31 października w FOX. Światowa premiera w Canal+

W poniedziałek, 31 października na antenie FOX odbędzie się premiera nowego serialu „Wojny światów”. Jest to koprodukcja Canal+, Fox Networks Group, Europe & Africa i AGC Television. więcej

Od 29 września nowy sezon "Makłowicz w drodze" w Food Network

W niedzielę, 29 września na antenie Food Network (TVN Discovery Polska) pojawi się pierwszy odcinek nowej serii programu "Makłowicz w drodze". Kucharz będzie podróżować, pokazywać ciekawe miejsca i opowiadać o ich historii przez pryzmat lokalnej kuchni. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jarosław Kaczyński w spocie wyborczym przy herbacie z Krzysztofem Czabańskim. "Dzięki tobie wielka zmiana w TVP"

Prezes PiS Jarosław Kaczyński pojawił się w spocie wyborczym Krzysztofa Czabańskiego, posła tej partii i szefa Rady Mediów Narodowych, który startuje do parlamentu z okręgu toruńsko-włocławskiego. Wspólnie piją herbatę, a Kaczyński chwali przewodniczącego RMN za dotychczasowe działania dotyczące mediów publicznych. więcej

 
Trójka wyemitowała zmontowaną rozmowę z prezesem NIK. ,,Techniczna korekta, by zmieścić się w czasie"

Wtorkowy wywiad z szefem NIK Marianem Banasiem w radiowej Trójce nie został wyemitowany na żywo. Został pocięty i zmontowany. Rzeczniczka Polskiego Radia wyjaśnia, że chodziło wyłącznie o techniczną korektę dźwięku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży spadek Trójki

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetacj i na outdoorze (Top 10)

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy br. cennikowe przychody reklamowe mediów pozainternetowych zwiększyły się w skali roku o 11,1 proc. Największy wzrost odnotowały kina, radio i telewizja. Wśród reklamodawców wydatki najmocniej podwyższyły Jeronimo Martins Polska (właściciel m.in. sklepów Biedronka), Terg (właściciel sieci Media Expert) i Ferrero Polska. więcej

Historie kobiet w reklamach Vitapil

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów Vitapil firmy NutroPharma. więcej

Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu

Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 3 lata.   więcej

Agencja Przestrzeń przygotowała reklamy laptopów Acer, Asus, Dell i HP

Pod hasłem „Kup laptopa, jakiego jeszcze nie miałeś” ruszyła kampania komputerów osobistych z z systemem Windows 10 i procesorami Intel Core marek Acer, Asus, Dell i HP. Za akcję odpowiada agencja Przestrzeń. więcej

Frontex chce zatrudnić firmę monitorującą media społecznościowe

Europejska Agencja Straży Granicznej i Przybrzeżnej Frontex szuka w przetargu firmy, która zajmie się na jej zleceniem monitorowanie mediów społecznościowych pod kątem tendencji i prognoz dotyczących nielegalnej migracji – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Neckermann Polska wnioskuje o upadłość, klientom mają pomóc urząd marszałkowski i ubezpieczyciel

Biuro podróży Neckermann Polska zawiesza sprzedaż oferty i złoży wniosek o upadłość. Powodem jest ogłoszona w poniedziałek upadłość jego właściciela - brytyjskiego koncernu Thomas Cook. Firma jest niewypłacalna, wnioskuje do marszałka wojewódzkiego o uruchomienie gwarancji ubezpieczeniowych, żeby sprowadzono do kraju jej klientów będących obecnie za granicą. więcej

Branżowe stowarzyszenia reklamowe chcą wspólnie działać na rzecz czystej reklamy i informacji

Z inicjatyw Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w przyszłym tygodniu odbędzie się konferencja inaugurująca współpracę najważniejszych stowarzyszeń branży marketingowej i mediowej na rzecz czystej informacji i reklamy. więcej

Robert Makłowicz reklamuje makarony świeże Polskie Młyny

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa makaronów świeżych Polskie Młyny z udziałem krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brasil Warsaw, Warsaw Production i Universal McCann. więcej

Żabka wprowadza happy hours. Poranna kawa taniej z aplikacją żappka

Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową promocją, w ramach której użytkownicy aplikacji mobilnej żappka mogą kupić kawę w Żabka Café za 1,99 zł. więcej

Sieć afiliacyjna Affiliate44 to teraz aff44

Sieć afiliacyjna Affiliate44 (Grupa Loando) przeszła rebranding. Nazwę firmy skrócono do aff44. więcej

UOKiK zarzuca właścicielowi Biedronki nieuczciwe rabaty od dostawców, firmie grozi 1,5 mld zł kary

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów po kontroli w Jeronimo Martins Polska ocenia, że firma wykorzystuje nieuczciwie przewagę kontraktową, żeby uzyskać część rabatów od dostawców współpracujących z siecią Biedronka. Spółce grozi kara wynosząca do 3 proc. jej rocznych obrotów, czyli ok. 1,5 mld zł. więcej

Akcja ,,Ostatni Twój Weekend" z międzynarodową nagrodą Print Innovation

Projekt „Ostatni Twój Weekend” dostał pierwszą nagrodę w konkursie Print Innovation Awards 2019. To jedyny polski projekt doceniony przez jury tego konkursu. więcej

Frosta z nową odsłoną akcji "Mówimy jak jest"

Od października ruszy kolejna edycja kampanii Frosty, producenta żywności mrożonej. Działania pod hasłem "Mówimy jak jest" przygotuje agencja Smolar. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Zmiany w ,,Fakcie": Burzyńska i Szyller przeszli do Opinii, Węcek i Bolanowski w nowym dziale konsumencko-prawnym

Agnieszka Burzyńska przeszła z działu politycznego do Opinii w dzienniku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). Nowym wiceszefem tego działu został Donat Szyller, zaś dział Pieniądze - Prawo - Porady zasilili Justyna Węcek i Jan Bolanowski. - Dopasowujemy zespół do nowych wyzwań - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna dziennika. więcej

Bartłomiej Niedziński korespondentem PAP w Londynie

Bartłomiej Niedziński został korespondentem PAP w Londynie. Zastąpił Jakuba Krupę, który zdecydował się na odejście z firmy po ponad 4 latach pracy. więcej

Większościowy akcjonariusz Gremi Media może sprzedać 39 mln nowych akcji

Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia zarejestrował zmiany w statucie KCI, większościowego akcjonariusza Gremi Media (wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), zgodnie z którymi spółka może podwyższyć swój kapitał poprzez emisję do 39 mln nowych akcji lub warrantów na nie. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Wnętrze" straciło najwięcej

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
We Francji Google nie zapłaci wydawcom za treści. To efekt unijnej dyrektywy o prawach autorskich

Google zapowiedział, że po wprowadzeniu we Francji nowej unijnej dyrektywy o prawach autorskich nie będzie płacić tamtejszym wydawcom za możliwość prezentowania ich treści w wyszukiwarce. Koncern ograniczy się do wyświetlania odnośników i bardzo skrótowych informacji o umieszczonych pod nimi materiałach i w ten sposób uniknie dodatkowych kosztów. więcej

Klaudia Jachira obciążeniem wizerunkowym dla KO, zniechęci niezdecydowanych wyborców (opinie)

Youtuberka Klaudia Jachira to postać tak kontrowersyjna, że nie przysłuży się żadnej partii ani organizacji, bo wyśmiewa wartości wielu Polaków, a w szczególności wyborców PiS, nie zachęcając do zgody i merytorycznego dialogu. Z drugiej strony przy silnie spolaryzowanym elektoracie takie działania mogą nawet być skuteczne. Część wyborców może poprzeć taką osobę, dlatego że znalazła się pod ostrzałem przeciwników politycznych. Jednak Klaudia Jachira działa wyłącznie we własnym interesie, nie biorąc pod uwagę, że może zniechęcić wielu niezdecydowanych dziś wyborców do partii, która ją wystawiła na swojej liście - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej

Facebook nie usunie postów polityków, nawet jeśli złamią jego zasady

Facebook nie usunie wpisów, które naruszają regulamin serwisu, jeśli nie będą one reklamami lub treściami, które mogą prowadzić do przemocy. W ten sposób platforma argumentuje, że "wolność wypowiedzi jest absolutnie podstawową zasadą Facebooka". więcej

,,Čerstve Žarty" - Kędzierski i Lipo w nowym programie Onetu we współpracy z Carlsbergiem

Onet zaczyna od czwartku, 26 września, nowy format satyryczny: „Čerstve Žarty”. To polsko-czeski program, prowadzony przez Piotra Kędzierskiego i Robina Lipo. Występować w nim będą także popularni stand-uperzy. więcej

,,Wirtualny znaczy realny" w akcji edukacyjnej Interii i NASK o zagrożeniach w sieci

Interia.pl we współpracy z Naukową Akademicką Sieci Komputerową rozpoczęła kampanię edukacyjną „Wirtualny znaczy realny”, w której opisywane są negatywne zjawiska w internecie. Akcja ma podkreślać, że mają one często skutki w świecie realnym. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ewa Chodakowska największym autorytetem Polaków w kwestiach zdrowia

Co czwarty Polak nie wierzy w konwencjonalną medycynę, a wiedzę o zdrowiu badani powszechnie pozyskują w internecie. Niemal 10 proc. badanych jest przekonanych, że szczepionki są szkodliwe lub mają bardziej negatywny niż pozytywny efekt na zdrowie. Jako swój największy autorytet w kwestiach zdrowotnych równie często co lekarza ankietowani wymieniają Ewę Chodakowską - pokazuje badanie HealthWave zrealizowane przez agencję Wavemaker (GroupM). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Steve Dowling po 16 latach opuszcza Apple

Steve Dowling, wiceprezes ds. komunikacji w firmie Apple odchodzi z niej z końcem października br. Pracował tam ponad 16 lat. więcej

LoveBrands Relations wypromuje Supermercato24

LoveBrands Relations nawiązało współpracę z włoską firmą Supermercato24 - liderem na europejskim rynku usług logistyczno-informatycznych same-day delivery (platforma umożliwia obsługę zamówień online i dostawę towarów tego samego dnia). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
MCI.TechVentures 1.0 zmienia statut. Tomasz Czechowicz traci przewagę i przywileje
Robot Boston Dynamics dostępny w sprzedaży. 14 kg ładunku na grzbiecie Spota
Emirates wprowadzają biometryczną identyfikację pasażerów. Procedury na lotniskach mają być krótsze
Vivid Games: wpływy wzrosły o 7 proc., strata zmalała do 982 tys. zł, w br. jeszcze 9 premier
Windows 10 na ponad 900 mln urządzeń. Rok temu miał być miliard
Internet stacjonarny: UPC, Orange, Vectra i Toya na czele rankingów szybkości w województwach
Gra Mario Kart debiutuje na urządzeniach z iOS i Androidem
Znamy datę premiery The Last of Us: Part II. Na tę grę czeka cały świat (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Neckermann Polska wnioskuje o upadłość, klientom mają pomóc urząd marszałkowski i ubezpieczyciel
Emirates wprowadzają biometryczną identyfikację pasażerów. Procedury na lotniskach mają być krótsze
InPost obniża ceny przesyłek dla klientów detalicznych
Usługa click&collet w sklepach Bricomarché. Do końca roku już w 100 sklepach
David Soares wiceprezesem wykonawczym ds. sprzedaży i marketingu w regionie EMEA i Ameryce Północnej w Zyxel
Inwestorzy dalej stawiają na dolara. Gospodarka w Stanach Zjednoczonych hamuje wolniej niż strefa euro
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO przesuwa premierę ,,Watahy 3" na 6 grudnia. ,,Jak najlepsze ułożenie emisji"
Adam Sandler w filmie "Uncut Gems". Diamenty i hazard (wideo)
Tom Hanks dostanie honorowego Złotego Globa
BBC zapowiada serial komediowy "The First Team". Zagrają Will Arnett i Chris Geere
,,Wojna światów" od 31 października w FOX. Światowa premiera w Canal+
Nicolas Cage i Alex Wolff w filmie "Pig"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj