Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 27 Września 2019
 
 
 
KNF bez zastrzeżeń do RahimCoinów. Blak pozyskał 216 tys. zł od 85 inwestorów
 
Komisja Nadzoru Finansowego oceniła, że tokeny personalne RahimCoin emitowane przez Rahima Blaka są zgodne z przepisami. Przedsiębiorca z ich sprzedaży pozyskał na razie 216 tys. zł od 85 osób. - Liczę, że po tej decyzji KNF ludzie przestaną traktować personalne tokeny jako zabawę, a potraktują je jako poważną i bezpieczną inwestycję - komentuje. więcej
 
 
Radio Wnet ma szansę na częstotliwości w Lublinie i Bydgoszczy. Ruszył konkurs KRRiT
 
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłosił konkurs na uzyskanie koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Lublinie i Bydgoszczy. Duże szanse na jej uzyskanie może mieć Radio Wnet, które ostatnio wygrało postępowanie w Szczecinie na 98,9 MHz, a dwa tygodnie temu otrzymało pasmo 96,8 MHz we Wrocławiu. więcej
 
 
Kampania wyborcza na antenach Polskiego Radia. Krzysztof Czabański stałym gościem programów publicznej rozgłośni
 
Poseł PiS oraz szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański przez ostatnie 21 dni był gościem Polskiego Radia 14 razy. Każda jego wypowiedź - również z innych mediów - jest skrzętnie omawiana i eksponowana w portalu PolskieRadio.pl. Ostatnia wizyta na trasie audycji "Jedyne takie miejsce" w Brześciu Kujawskim odbyła się w jego okręgu wyborczym. - Nie pojawiam się codziennie w Polskim Radiu. Nie redaguję portalu Polskiego Radia - odpowiada nam tylko Krzysztof Czabański. więcej
 
 
Od 30 września nowa ramówka Superstacji z "Supernews", "Supernews Gwiazdy" i "Supernews Interwencja"
 
Od poniedziałku, 30 września o godzinie 14.00 Superstacja rozpocznie nadawanie programów na żywo. Przynajmniej na razie będzie to trzy godzinny blok premierowych programów, który będzie powtarzany cztery razy w ciągu doby. więcej
 
 
Portale zyskały w informacjach i publicystyce: WP.pl, liderem, SE.pl przed Interią i Fakt.pl (TOP 10)
 
W sierpniu sekcje informacyjno-publicystyczne czołowych portali osiągnęły dużo większą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. Na czele jest niezmiennie WP.pl ze sporą przewagą nad Onetem i TVN24.pl, natomiast SE.pl wyprzedził Interię i Fakt.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rinke Rooyens: Bawi mnie szumne prognozowanie, że internet zabija telewizję. Przecież to nieprawda więcej
 
Klaudia Jachira obciążeniem wizerunkowym dla Koalicji Obywatelskiej, zniechęci niezdecydowanych wyborców (opinie) więcej
 
KRRiT chce rozszerzenia zasady must carry, must offer na wszystkie kanały telewizji naziemnej więcej
 
,,Dziennik Zachodni" wyprzedził w internecie ,,Gazetę Pomorską", Wyborcza.pl przed Onetem i SE.pl (serwisy regionalne) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
Operator Kamery Studyjnej TVP
Montażysta TVP
Realizator Wizji TVP
Redaktor Naczelna/y WP SportoweFakty Wirtualna Polska Media
Realizator Światła TVP
Operator Multimediów TVP
Realizator Dźwięku TVP
Technik TV TVP
BRAND PARTNERSHIP SALES MANAGER / WARSAW Fox Networks Group Poland
LocationScout Production Services
Sales Manager MOVIads
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Od 30 września nowa ramówka Superstacji z "Supernews", "Supernews Gwiazdy" i "Supernews Interwencja"

Od poniedziałku, 30 września o godzinie 14.00 Superstacja rozpocznie nadawanie programów na żywo. Przynajmniej na razie będzie to trzy godzinny blok premierowych programów, który będzie powtarzany cztery razy w ciągu doby. więcej

HBO GO z trybem offline na Androidzie. ,,Staramy się udoskonalać nasz serwis"

Najnowsza wersja aplikacji HBO GO na Androida pozwala na pobieranie treści wideo do pamięci urządzenia. - Staramy się nieustannie udoskonalać nasz serwis - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska. więcej

Czwarty sezon ,,Leśniczówki" zyskał 210 tys. widzów

Czwarty sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu produkcja zyskała 210 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje ostatnie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Firma śmieciarska skarży się na reportaże ,,Alarmu!" i chce 100 tys. odszkodowania. TVP: spokojnie czekamy na proces

Wrocławska firma Alba poskarżyła się w Komisji Etyki Mediów TVP na dwa reportaże wyemitowane w „Alarmie!” autorstwa Piotra Sułka. Skierowała też pozew do sądu, dowodząc, że doszło do naruszenia dóbr osobistych i żądając 100 tys. zł. - Redakcja czeka ze spokojem na proces - zapewnia TVP. więcej

,,Królowe życia 7" hitem TTV. Program śledzi 542 tys. widzów

Jesienne odcinki programu „Królowe życia” ogląda średnio 542 tys. widzów. Cykl ma dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

313 tys. widzów śledzi ,,Sędzię Annę Marię Wesołowską" w TTV

Po ponad trzech tygodniach emisji court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” w TTV śledziło średnio 313 tys. osób. Stacja w tym paśmie wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od TV4 i TV Puls. więcej

,,Wiadomości" pominęły Konfederację, opisując sondaż wyborczy. Bosak: to publiczna kompromitacja

W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” zaprezentowano wyniki sondażu wyborczego przeprowadzonego przez Pollster dla „Super Expressu”. W obu pokazanych grafikach pominięto Konfederację, przekonując, że według badania nie weszłaby do Sejmu. - Zaczynali od haseł o „rewolucji moralnej”, a doszli do publicznej kompromitacji w kwestii uczciwości wobec społeczeństwa - skomentował Krzysztof Bosak, jeden z liderów Konfederacji. więcej

Pietrzak o Jachirze w TVP Info: ,,wynajęta zdzira ze szlamem w głowie". Szef TAI: dzięki Rachoniowi były przeprosiny (wideo)

„Wynajętą zdzirą” ze „szlamem w głowie” nazwał Jan Pietrzak kandydatkę KO na posła Klaudię Jachirę w czwartkowym programie Michała Rachonia „#Jedziemy”. Skrytykował to szef TVP.info Samuel Pereira. - Wypowiedź Pana Jana Pietrzaka dot. Klaudii Jachiry w "#Jedziemy" była niestosowna. Dobrze, że po interwencji prowadzącego, Pan Pietrzak przeprosił za te słowa jeszcze w trakcie programu - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

,,Polo Kuchnia" jesienną nowością Polo TV. Gospodarzem Joanna Kaczanowska

W piątek, 28 września Polo TV rozpocznie emisję nowego kulinarnego programu „Polo Kuchnia”. Gospodarzem cyklu jest Joanna Kaczanowska. więcej

Nowy miniserial ,,Katarzyna Wielka" w HBO GO i HBO (wideo)

W czwartek, 3 października w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Katarzyna Wielka”. Od 4 października cykl będzie można oglądać również w linearnym kanale HBO. więcej

"Świeże kosmetyki" od 30 września w Discovery Life. Prowadzącą Marzena Jarczak

W poniedziałek, 30 września na antenie Discovery Life (TVN Discovery Polska) zadebiutuje nowy program „Świeże kosmetyki”, który pokaże, jakie naturalne rozwiązania stosować, by mieć zdrową skórę i ciało. Poprowadzi go Marzena Jarczak. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet ma szansę na częstotliwości w Lublinie i Bydgoszczy. Ruszył konkurs KRRiT

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłosił konkurs na uzyskanie koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Lublinie i Bydgoszczy. Duże szanse na jej uzyskanie może mieć Radio Wnet, które ostatnio wygrało postępowanie w Szczecinie na 98,9 MHz, a dwa tygodnie temu otrzymało pasmo 96,8 MHz we Wrocławiu. więcej

 
Kampania wyborcza na antenach Polskiego Radia. Krzysztof Czabański stałym gościem programów publicznej rozgłośni

Poseł PiS oraz szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański przez ostatnie 21 dni był gościem Polskiego Radia 14 razy. Każda jego wypowiedź - również z innych mediów - jest skrzętnie omawiana i eksponowana w portalu PolskieRadio.pl. Ostatnia wizyta na trasie audycji "Jedyne takie miejsce" w Brześciu Kujawskim odbyła się w jego okręgu wyborczym. - Nie pojawiam się codziennie w Polskim Radiu. Nie redaguję portalu Polskiego Radia - odpowiada nam tylko Krzysztof Czabański. więcej

 
Nowości w ramówce Radia Kampus: nowe popołudniowe pasmo, ,,Ej, DJ" i ,,Podcast Takeover"

W poniedziałek 30 września startuje jesienna ramówka Akademickiego Radia Kampus. Pojawią się nowe audycje i prowadzący, powrócą też znane formaty. więcej

 
,,Nasze małe ojczyzny" w nowym cyklu reporterskim radiowej Jedynki

Radiowa Jedynka zaczyna w sobotę 28 września nowy cykl reporterski „Nasze małe ojczyzny”. Jesienią ekipa radiowców odwiedzi kilkanaście miejscowości w całej Polsce, skąd będą nadawane audycje na żywo. więcej

 
RMF FM na czele rynku w Częstochowie. Twoja Polska Stacja na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact. więcej

Lidl odpowiada na ,,Gang Słodziaków" w Biedronce, oferując leśne maskotki Lidlaki. Biedronka: naśladownictwo to najwyższa forma komplementu

W czwartek 26 września sieć sklepów Lidl wprowadziła do sprzedaży pluszowe maskotki Lidlaki mające postać leśnych zwierzątek. Kosztują 9,99 zł za sztukę. W Biedronce podobne pluszaki można dostać za punkty zebrane w promocji albo kupić po 49,99 zł. - Naśladownictwo jest najwyższą formą komplementu. Trudno jednak porównywać możliwość zakupu maskotki w jakimkolwiek sklepie do naszej akcji Gang Słodziaków, która uczy dzieci m.in. wytrwałości i konsekwentnego dążenia do celu - komentuje działania konkurencji Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska. więcej

,,Małżeństwo. Dzieło naszego życia" w akcji Fundacji Mamy i Taty wspartej przez ministra sprawiedliwości (wideo)

Fundacja Mamy i Taty rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem „Małżeństwo. Dzieło naszego życia”. Akcję sfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości. więcej

Team kreatywny Cesar Frazo Garrido i Andrea Malatesta Alonso w 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Andrea Malatesta Alonso. Rozpoczęli pracę w agencji w ramach tzw. talent programu - autorskiego projektu agencji skierowanego do pasjonatów reklamy. więcej

Zaproszenie na obiad, spadek formy i bez glutenu lub laktozy w spotach Żabki (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy PZL i Spark Foundry. więcej

Właściciel Soku z Buraka: to nie hejt tylko satyra, nie bierzemy pieniędzy od PO ani władz Warszawy

Norbert Nowacki, właściciel serwisu i profili Sok z Buraka, zapewnił, że nie współpracuje już z Andrzeje Szumlińskim, więc nie ma nic wspólnego z wynajmem lokalu od władz Płocka. - Nigdy, przenigdy nie braliśmy od żadnej partii pieniędzy. Nie mamy nic wspólnego z ratuszem w Warszawie ani w Płocku - zapewnił. Ujawnił, że przy redagowaniu Soku z Buraka pracuje ok. 20 osób. więcej

Kerris Select zajmie się działaniami performance marketingowymi. Za projekt odpowiada Jędrzej Zarychta

Kerris Group utworzyła jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu o nazwie Kerris Select. Szefem komórki został Jędrzej Zarychta. więcej

Maffashion promuje personalizowane Make-up Boxy dostępne w Douglasie (wideo)

Sieć perfumerii Douglas Polska wprowadziła do sprzedaży Make-up Boxy by Maffashion. Infleunecerka Julia Kuczyńska promuje je w rozpoczętej właśnie kampanii autorstwa agencji Brasil i Havas Media. więcej

McDonald's rekrutuje do pracy przez Google Assistant i Amazon Alexa

Sieć restauracji McDonald’s przy rekrutacji nowych pracowników wykorzystuje pracę asystentów głosowych Google Assistant i Amazon Alexa. Służą oni do przyjmowania zgłoszeń w ramach programu "Apply Through". więcej

Alexa przemówi głosami celebrytów, pierwszym Samuel L. Jackson

Na środowej konferencji Amazon zaprezentował nowe możliwości swojego asystenta głosowego Alexa. Jedną z nich jest naśladowanie głosów celebrytów. Na początek Alexa mówi głosem hollywoodzkiego aktora Samuela L. Jacksona. więcej

ESL, DreamHack i Nielsen pracują nad standaryzacją danych w esporcie

Firma esportowa ESL, lifestylowy turniej dla graczy DreamHack zawarły porozumienie z firmą badawczą Nielsen dotyczące współpracy przy ulepszaniu standardów badań dotyczących esportu oraz zapewnienia dogłębnej analityki dla marek, które rozważają zainwestowanie w wydarzenia esportowe. więcej

Ibuprom reklamowany jako ,,idealny kandydat na wyborczy ból głowy"

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”. więcej

Wioleta Spychalska-Sztanga i Aleksandra Witkowska w agencji Arskom

Wioleta Spychalska-Sztanga (account executive) oraz Aleksandra Witkowska (social media strategist) zasiliły szeregi agencji marketingu sportowego Arskom. Wzmocniły zespół projektowy, obsługujący kluczowych klientów agencji z branży sportowej, technologicznej oraz farmaceutycznej. więcej

Tesco nie będzie w tym roku sprzedawać żywych karpi

Sieć marketów Tesco Polska zapowiedziała, że rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi o tego roku. Cała oferta rybna sklepów tej marki składać się będzie z produktów chłodzonych i mrożonych. więcej

Suzuki Motor Poland sponsorem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn przez trzy kolejne sezony

Przez kolejne trzy sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę japońskich samochodów. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Kraft" debiutuje jako drukowany kwartalnik

Znany z internetowego wydania magazyn „Kraft” zadebiutuje w piątek, 27 września, w wersji papierowej - jako kwartalnik. Trafi do salonów sprzedaży prasy. Redaktorem naczelnym jest Maria Malika Ledeman, do zespołu pisma dołączają właśnie kolejne trzy osoby. więcej

Sąd oddalił pozew Kancelarii Sejmu o sprostowanie tekstu ,,Gazety Wyborczej" nt. zwolnienia wiceszefa BAS

Dziennikarz „Gazety Wyborczej”, Paweł Wroński wygrał prawomocnie z Kancelarią Sejmu proces i nie musi publikować sprostowania swojego tekstu. Poszło m.in. o sprecyzowanie, kto jest ekspertem Biura Analiz Sejmowych. - W tak drobnej sprawie angażowano sądy dwóch instancji. Sejm musi mieć bardzo dużo pieniędzy - komentuje Wroński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Jan Karaszewski w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media

Do rady nadzorczej PMPG Polskie Media (właściciela m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) został powołany Jan Karaszewski. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży. ,,NG Traveler" najbardziej w dół

W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. dwa z trzech tytułów odnotowały spadki, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Pozycję najchętniej kupowanego miesięcznika utrzymał „National Geographic Polska”, a jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
KNF bez zastrzeżeń do RahimCoinów. Blak pozyskał 216 tys. zł od 85 inwestorów

Komisja Nadzoru Finansowego oceniła, że tokeny personalne RahimCoin emitowane przez Rahima Blaka są zgodne z przepisami. Przedsiębiorca z ich sprzedaży pozyskał na razie 216 tys. zł od 85 osób. - Liczę, że po tej decyzji KNF ludzie przestaną traktować personalne tokeny jako zabawę, a potraktują je jako poważną i bezpieczną inwestycję - komentuje. więcej

Portale zyskały w informacjach i publicystyce: WP.pl, liderem, SE.pl przed Interią i Fakt.pl (TOP 10)

W sierpniu sekcje informacyjno-publicystyczne czołowych portali osiągnęły dużo większą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. Na czele jest niezmiennie WP.pl ze sporą przewagą nad Onetem i TVN24.pl, natomiast SE.pl wyprzedził Interię i Fakt.pl. więcej

Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo

Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact. więcej

Naczelny Trojmiasto.pl przeprosił Aleksandrę Dulkiewicz za użycie jej nr. PESEL do tekstu. Bez zawiadomienia do prokuratury

Trojmiasto.pl zamieściło artykuł o lukach w internetowym systemie głosowania na budżet obywatelski w Gdańsku. Na potrzeby tekstu dziennikarz posłużył się numerami PESEL m.in. Aleksandry Dulkiewicz. Jej rzecznik zapowiedział zgłoszenie tego do prokuratury. Redaktor naczelny Trojmiasto.pl przeprosił Dulkiewicz za posłużenie się jej danymi, a ta zrezygnowała z działań prawnych w tej sprawie. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
94 proc. wierzących Polaków robiło zakupy w niedziele, 45 proc. małych przedsiębiorców krytykuje ograniczenie handlu

Obowiązujące od marca 2018 roku ograniczenie handlu w niedziele w założeniu miało polepszyć sytuację życiową pracowników sektora handlowego i małych przedsiębiorców, a także wpłynąć na zmianę sposobu spędzania wolnego czasu przez Polaków. Jednak nie wszystkim Polakom odpowiadają wprowadzone regulacje - wynika z raportu Danae oraz badań SW Research. więcej

ESL, DreamHack i Nielsen pracują nad standaryzacją danych w esporcie

Firma esportowa ESL, lifestylowy turniej dla graczy DreamHack zawarły porozumienie z firmą badawczą Nielsen dotyczące współpracy przy ulepszaniu standardów badań dotyczących esportu oraz zapewnienia dogłębnej analityki dla marek, które rozważają zainwestowanie w wydarzenia esportowe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Izabela Winsztal odpowiada za komunikację korporacyjna AmRestu

Izabela Winsztal objęła nowo utworzone stanowisko PR managera w firmie AmRest, do której w Polsce należą m.in. takie marki, jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, Blue Frog. W firmie pracuje – z niewielką przerwą – blisko 10 lat. więcej

Upadek Neckermann Polska nie zachwieje rynkiem biur podróży, ale może zmniejszyć zaufanie klientów (opinie)

Bankructwo Neckermann Polska nie wpłynie znacząco na rynek biur podróży, ponieważ firma miała w nim niewielki udział. Część klientów może jednak na pewien czas stracić zaufanie także do innych touroperatorów. Neckermann i Thomas Cook splajtowały, bo nie wytrzymały konkurencji z tanimi liniami lotniczymi i internetowymi usługami do samodzielnych podróży - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z branży turystycznej. więcej

Krzysztof Kurek i Arkadiusz Sęga w zespole Sarota PR

Do zespołu specjalizującej się w obszarze nowych technologii agencji Sarota PR dołączyli Krzysztof Kurek jako senior public relations specialist i Arkadiusz Sęga w roli junior public relations specialist. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
HBO GO z trybem offline na Androidzie. ,,Staramy się udoskonalać nasz serwis"
Mattel wprowadza nowe lalki. Dziecko zdecyduje czy to chłopiec, czy dziewczynka
Google wprowadza wersję Androida 10 Go do tanich smartfonów. Niskie wymagania systemowe, większa sprawność i tryb ciemny
Alexa przemówi głosami celebrytów, pierwszym Samuel L. Jackson
LG i Unity pracują nad symulatorem dla autonomicznych aut. Ma pomóc w poprawie bezpieczeństwa
 
 
 
GOSPODARKA
 
Mattel wprowadza nowe lalki. Dziecko zdecyduje czy to chłopiec, czy dziewczynka
94 proc. wierzących Polaków robiło zakupy w niedziele, 45 proc. małych przedsiębiorców krytykuje ograniczenie handlu
Upadek Neckermann Polska nie zachwieje rynkiem biur podróży, ale może zmniejszyć zaufanie klientów (opinie)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Twórczyni serialu ,,Fleabag" z kontraktem w Amazonie. Dostanie 20 mln dolarów rocznie
Nowy miniserial ,,Katarzyna Wielka" w HBO GO i HBO (wideo)
Rodzinny obiad "Rodziny Addamsów"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj