Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Października 2019
 
 
 
TVP Kultura będzie nadawana w HD, TVP Sport HD na MUX-3
 
Od 23 października br. TVP Kultura zmieni standard nadawania z jakości SD na HD (High Definition) i przejdzie na MUX-8, gdzie zastąpi TVP Sport. Kanał ten będzie z kolei dostępny w jakości HD na MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy: Media publiczne propagandowym kanałem partii rządzącej
 
"Aktywność TVP przed zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi wskazuje, że media publiczne nadal w sposób bezczelny pozostają propagandowym kanałem partii rządzącej" - napisano w deklaracji 54 członków Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. więcej
 
 
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę
 
Agencja mediowa Zenith (Publicis Media) obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9 proc. na 3,1 proc. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc., a ich suma zamknie się w kwocie 640 mld dolarów. więcej
 
 
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie)
 
Kampania wyborcza jest na finiszu, do wyborów zostało zaledwie kilka dni. Czy coś jeszcze może się zmienić? Zdaniem większości rozmówców Wirtualnemedia.pl - ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego już nic. Owszem, można spodziewać się jeszcze kolejnych taśm, czy nowych spotów, ale przewagi PiS - ugrupowania, które pokazało, że jego kampania jest konsekwentna i spójna - nie osłabi znacząco już nic. więcej
 
 
TVP z prototypem do dynamicznego podmieniania reklam. Połączenie telewizji i internetu
 
Od kilku miesięcy na rynku nadawców i operatorów mówi się o technologii DAI (dynamic ad insertion) - dynamicznego podmieniania reklam. Telewizja Polska wspólnie z partnerami - operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototyp urządzenia, które działa na dekoderach operatorów kablowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami więcej
 
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo" więcej
 
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Przegląd Sportowy" z największymi spadkami sprzedaży, w górę ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" więcej
 
Polskie Radio stawia na DAB+, podpisało umowy dot. emisji programów z Emitelem i PSN Infrastruktura więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Lokalny Super Express
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
Technik Wozu DSNG TVP
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Kultura będzie nadawana w HD, TVP Sport HD na MUX-3

Od 23 października br. TVP Kultura zmieni standard nadawania z jakości SD na HD (High Definition) i przejdzie na MUX-8, gdzie zastąpi TVP Sport. Kanał ten będzie z kolei dostępny w jakości HD na MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP z prototypem do dynamicznego podmieniania reklam. Połączenie telewizji i internetu

Od kilku miesięcy na rynku nadawców i operatorów mówi się o technologii DAI (dynamic ad insertion) - dynamicznego podmieniania reklam. Telewizja Polska wspólnie z partnerami - operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototyp urządzenia, które działa na dekoderach operatorów kablowych. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie o ,,Wiadomościach" w kampanii wyborczej: zmasowana agitacja na rzecz PiS

„Wiadomości” TVP w trakcie kampanii sprzyjają wyłącznie partii rządzącej, jednocześnie ośmieszając polityków opozycji. Takie wnioski płyną z cząstkowego raportu z monitoringu wyborczego mediów, prowadzonego przez Towarzystwo Dziennikarskie. - „Wiadomości” są tubą propagandową PiS - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Krajewski. więcej

Koniec ,,The Wall. Wygraj marzenia". Teleturniej w nowym paśmie miał tylko 670 tys. widzów

Ostatni sezon teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 670 tys. widzów, o 579 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu początek drugiej serii w TVP1. Produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Michał Bartkowiak prezesem Inei, Janusz Kosiński przejdzie do rady nadzorczej

Z początkiem przyszłego roku prezesem spółki Inea zostanie Michał Bartkowiak. Obecny prezes Janusz Kosiński przejdzie do rady nadzorczej spółki. więcej

1,32 mln widzów ,,Czaru par" w TVP2

Po trzech pierwszych tygodniach emisji „Czar par” gromadzi średnio 1,32 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

1,42 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex 13". TVP1 stacją trzeciego wyboru

Trzynastą serię „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,42 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i czwarte w 16-49. więcej

Polsat nowym liderem, TVN na czele w grupie komercyjnej. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji nowym liderem w 4+ był Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cynthia Erivo jako Aretha Franklin w produkcji "Geniusz: Aretha"

National Geographic ogłosił, że Cynthia Erivo wystąpi jako Aretha Franklin w serii "Geniusz: Aretha". więcej

Konfederacja chce ponownych przeprosin w ,,Wiadomościach". TVP: zastrzeżenia są bezpodstawne

Politycy Konfederacji uważają, że skierowane do ugrupowania przeprosiny w czwartkowych „Wiadomościach” zostały wyemitowane z naruszeniem prawa. Chcą, żeby pokazano je jeszcze raz. Telewizja Polska uznaje te roszczenia za bezpodstawne. - Treść, sposób wyeksponowania przeprosin, czas ich wyświetlenia oraz pozostałe zapisy postanowienia Sądu zostały w pełni zrealizowane - zapewnia nadawca. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy: Media publiczne propagandowym kanałem partii rządzącej

"Aktywność TVP przed zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi wskazuje, że media publiczne nadal w sposób bezczelny pozostają propagandowym kanałem partii rządzącej" - napisano w deklaracji 54 członków Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, RMF MAXXX do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę

Agencja mediowa Zenith (Publicis Media) obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 roku z 3,9 proc. na 3,1 proc. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4 proc., a ich suma zamknie się w kwocie 640 mld dolarów. więcej

TVP z prototypem do dynamicznego podmieniania reklam. Połączenie telewizji i internetu

Od kilku miesięcy na rynku nadawców i operatorów mówi się o technologii DAI (dynamic ad insertion) - dynamicznego podmieniania reklam. Telewizja Polska wspólnie z partnerami - operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototyp urządzenia, które działa na dekoderach operatorów kablowych. więcej

Mikkel Noesgaard nowym szefem marketingu Play, Michał Sobolewski zrezygnował

Michał Sobolewski zrezygnował z funkcji członka zarządu ds. marketingu w P4, operatorze sieci telekomunikacyjnej Play. Z początkiem listopada to stanowisko obejmie Mikkel Noesgaard, poprzednio związany z Telenor Group. więcej

Anna Lewandowska wprowadza do sprzedaży kosmetyki Phlov. ,,Typowy proces monetyzacji potencjału własnej marki osobistej"

Anna Lewandowska poinformowała o wprowadzeniu na rynek własnej marki kosmetyków pod nazwą Phlov. Ruszyła przedsprzedaż na stronie internetowej, wkrótce będzie je można kupić w perfumeriach Sephora.  - To typ brandu tworzonego nie przez firmę kosmetyczną, ale influencera, z doświadczeniem z innymi markami własnymi. To warto podkreślić, ponieważ to typowy proces związany z monetyzacją potencjału własnej marki osobistej - podkreśla Jacek Kotarbiński, ekspert ds. marketingu. więcej

TalentMedia za 3 mln zł kupuje Gamellon, razem z LifeTube tworzą LTTM

TalentMedia, sieć partnerska należącą do holdingu Mediacap, kupiła 100 proc. udziałów sieci Gamellon. Obie wspólnie z LifeTube'em, przejętym przez Mediacap wiosną br., stworzą grupę influencer marketingu LTTM. Uruchamiają też dwie nowe marki: HubYT do kreowania kampanii z youtuberami oraz Mellon Media odpowiedzialny za produkcję własnych formatów na YouTube'a. więcej

PKN Orlen rezygnuje z nazw Star i Benzina, marka Orlen także za granicą

Koncern paliwowy PKN Orlen w ciągu trzech lat wprowadzi markę Orlen na swoje stacje w Niemczech, Czechach i Słowacji, obecnie działające pod nazwami Star i Benzina. Koszt rebrandingu wyniesie kilkadziesiąt mln zł. więcej

Butelki Coca-Coli z wyłowionego z morza przetworzonego plastiku

Koncern Coca-Cola zaprezentował butelkę wyprodukowaną z plastiku wyłowionego z oceanów. Od przyszłego roku firma chce ją wprowadzać na szeroką skalę. więcej

Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network

Firma Screen Network (należy do 4Fun Media SA) zajmująca się reklamą digital out-of-home podpisała umowę z instytutem Kantar Media, do którego będzie raportować dane o kampaniach reklamowych realizowanych na tych nośnikach. więcej

Mira Winter: z innogy do firmy Katarzyny Sokołowskiej Emeralds and Crocodiles

Mira Winter objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie obuwniczej Emeralds and Crocodiles, stworzonej przez reżyser pokazów mody Katarzynę Sokołowską. więcej

W nowej reklamie Morlin ,,kiełbasy morlińskie zdobywają kuchnię" (wideo)

Wystartowała nowa kampania kiełbas morlińskich (produkowanych przez Animex), która obejmuje komunikację w telewizji i internecie, działania contentowe oraz współpracę z influencerami. Przygotowały ją agencje Publicis i Publicis DWL. więcej

Nowe Bielawy - centrum handlowe w Toruniu z nową nazwą, logotypem i stroną www

Działające od 17 lat w Toruniu Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od teraz będzie nazywać się Nowe Bielawy. Rebranding, obejmujący także nowe logo i stronę internetową, to efekt modernizacji całego obiektu, w tym jego oferty. więcej

Torebki i plecaki Wittchen znów w sklepach Lidl

Od soboty 12 października br. we wszystkich sklepach stacjonarnych sieci Lidl dostępne będą produkty marki Wittchen, w tym skórzane torebki, plecaki, listonoszki i aktówki. więcej

Kalendarz Lavazza 2020 ,,Earth CelebrAction" z fotografiami Davida LaChapelle'a

W Wenecji odbyła się premiera najnowszej edycji kalendarza Lavazza 2020, do której autorem zdjęć został David LaChapelle. więcej

Andrzej Bonarowski i Marcin Piotrowicz w zespole UM

Do zespołu client service agencji mediowej UM (IPG Mediabrands) dołączyło dwóch nowych specjalistów: Andrzej Bonarowski, który przeszedł z Havas Media oraz Marcin Piotrowicz związany wcześniej m.in. z Value Media. więcej

Trzy billboardy za Sieradzem to akcja naTemat zachęcająca do głosowania w wyborach

Portal naTemat.pl poinformował, że akcja oparta na trzech billboardach postawionych w okolicach Sieradza to jego kampania zachęcająca do udziału w wyborach parlamentarnych. - Frekwencja nigdy nie była mocną stroną Polaków, dlatego chcieliśmy zrobić coś, co nie tylko rozbawi, ale ostatecznie skłoni do refleksji i sprawi, że więcej - zwłaszcza młodych - Polaków pójdzie zagłosować - tłumaczy Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny Grupy naTemat. więcej

Justin Bieber, Hailey Baldwin, A$AP Rocky i Troye Sivan w reklamie Calvina Kleina (wideo)

Justin Bieber, Hailey Baldwin, A$AP Rocky i Troye Sivan pojawili się w rocznicowej reklamie Calvina Kleina. więcej

Justyna Szumińska human capital managerem w Kamikaze

Justyna Szumińska przeszła z firmy Dell do agencji Kamikaze obejmując w tej agencji nowo utworzone stanowisko human capital manager.   więcej

4F przez dwa sezony sponsorem ligi siatkarzy i siatkarek

Firma OTCF podpisała kontrakt ze spółką Polska Liga Siatkówki, w ramach którego marka odzieżowa 4F przez dwa sezony będzie sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wieloletni szef Bauer Media Group w Polsce doradcą Wirtualnej Polski

Witold Woźniak, wieloletni szef polskiego oddziału Bauer Media Group, został doradcą strategicznym Wirtualna Polska Holding. - Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami - tłumaczy prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej

Z ,,Faktem" pożegnali się Agnieszka Szmidt i Maciej Kucharski z działu ,,Ludzie"

Dwójka kolejnych dziennikarzy rozstała się z redakcją „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To Agnieszka Szmidt i Maciej Kucharski, którzy pracowali w dziale „Ludzie” dziennika. więcej

Powiększony ,,Newsweek" z trzema działami o zdrowiu, psychologii i stylu życia

Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od nowego wydania ukazuje się w zwiększonej objętości i z trzema nowymi działami. Cena pozostaje bez zmian - 7,90 zł. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane. ,,Świat & Ludzie" najbardziej w dół

W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Świat & Ludzie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" organizuje ,,Wieczory Wyborców" w siedmiu miastach

W niedzielę 13 października „Gazeta Wyborcza” (Agora) zorganizuje siedem „Wieczorów Wyborców” w siedmiu polskich miastach. Będą w nich uczestniczyli m.in. artyści, aktywiści i dziennikarze. - Bądźmy tego dnia razem - zachęca Jarosław Kurski, zastępca redaktora naczelnego dziennika. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wieloletni szef Bauer Media Group w Polsce doradcą Wirtualnej Polski

Witold Woźniak, wieloletni szef polskiego oddziału Bauer Media Group, został doradcą strategicznym Wirtualna Polska Holding. - Chcemy wykorzystać olbrzymie, wieloletnie doświadczenie menadżerskie Witolda w rozwoju naszych spółek i pracy nad nowymi produktami - tłumaczy prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski. więcej

Nowy Chrome zablokuje strony korzystające z protokołu HTTP. Google chce zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników

Koncern Google zapowiedział, że nadchodząca wersja przeglądarki Chrome dostępna od grudnia 2019 roku będzie automatycznie blokować dostęp do stron zawierających elementy wykorzystujące nieszyfrowany protokół HTTP, użytkownik będzie jednak mógł zmienić te domyślne ustawienia. Ale w przyszłości Google zamierza całkowicie odciąć dostęp do witryn nie funkcjonujących w całości zgodnie z protokołem HTTPS. więcej

Groźna luka w Androidzie pozwala na przejęcie smartfona. Na liście Huawei P20 i Galaxy S9

Eksperci koncernu Google wykryli poważny błąd w systemie Android, który pozwala cyberprzestępcom na przejęcie uprawnień administratora i faktyczne przejęcie kontroli nad zainfekowanym smartfonem. Na atak są narażeni właściciele kilku znanych modeli, między innymi Huawei P20, Galaxy S8/S9 czy Xiaomi Mi A1. więcej

8 procent Holendrów testuje Disney+. 81 procent z nich ma abonament Netfliksa

Po udostępnieniu przez Disney+ próbnej wersji serwisu użytkownikom w Holandii okazuje się, że z darmowego okresu testowego korzysta obecnie 8 procent gospodarstw domowych w tym kraju - wynika z danych firmy Telecompaper. Wśród testerów przeważają osoby w młodym wieku oraz lepiej wykształcone, a 81 procent z nich ma wykupiony abonament na platformie Netflix. więcej

Inea z najszybszym internetem we wrześniu. T-Mobile liderem dostawców internetu mobilnego

Inea zwyciężyła we wrześniowym rankingu prędkości łączy internetowych serwisu SpeedTest, wyprzedzając Toyę i UPC. W zestawieniu operatorów mobilnych na czele jest T-Mobile, przed Orange i Play. więcej

Kurtka od Levi'sa i Google pozwala zdalnie obsługiwać smartfon. Najtańsza wersja za 198 dolarów

Firmy Levi’s i Google opracowały wspólnie nowy model kurtki przystosowanej do zdalnego obsługiwania smartfona za pomocą zestawu odpowiednich gestów. Dzięki temu użytkownik może wykonać wiele operacji w swoim telefonie bez konieczności wyciągania go z kieszeni lub trzymania w dłoni. Kurtka jest dostępna na wybranych rynkach, w USA jej tańsza wersja kosztuje 198 dolarów. więcej

Bartosz Węglarczyk w kłótni z kandydatem PiS bronił Michalik i porównał TVP Info do Soku z Buraka (wideo)

Poniedziałkowy wywiad w „Onet Opinie” Bartosza Węglarczyka z Jackiem Ozdobą, radnym PiS kandydującym do Sejmu, szybko przeistoczył się w sprzeczkę. Ozdoba zarzucał Węglarczykowi, że Onet jest niechętny obecnemu obozowi rządzącemu, za to bagatelizuje problemy PO. Dziennikarz wytykał nadużycia władzy i krytykował media publiczne. więcej

W USA powstanie serialowy remake filmu ,,Boże Ciało"

Ruszyły negocjacje dotyczące zakupu przez amerykańskiego producenta praw do remake’u filmu „Boże Ciało” w reżyserii Jana Komasy. Planowana jest realizacja 8-odcinkowego serialu dla jednego z serwisów VoD. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie)

Kampania wyborcza jest na finiszu, do wyborów zostało zaledwie kilka dni. Czy coś jeszcze może się zmienić? Zdaniem większości rozmówców Wirtualnemedia.pl - ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego już nic. Owszem, można spodziewać się jeszcze kolejnych taśm, czy nowych spotów, ale przewagi PiS - ugrupowania, które pokazało, że jego kampania jest konsekwentna i spójna - nie osłabi znacząco już nic. więcej

Icon Strategies zajmie się komunikacją Grupy TMF w Polsce

Grupa TMF, dostawca międzynarodowych usług administracyjnych dla biznesu wybrała w przetargu do współpracy agencję Icon Strategies. Ta zajmie się jej obsługą public relations na rynku polskim. więcej

Handen w gronie klientów On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z firmą Handen, dostawcą energii elektrycznej i gazu dla firm. Odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy w serwisie LinkedIn. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Mikkel Noesgaard nowym szefem marketingu Play, Michał Sobolewski zrezygnował
Plus zwycięzcą przenoszenia numerów w III kwartale. Play z rekordową stratą
Ikea i Nordic Store rozliczyły transakcję na platformie Ethereum. ,,Blockchain coraz powszechniejszy w codziennym użyciu"
Inea z najszybszym internetem we wrześniu. T-Mobile liderem dostawców internetu mobilnego
Kurtka od Levi'sa i Google pozwala zdalnie obsługiwać smartfon. Najtańsza wersja za 198 dolarów
UOKiK do telekomów i dostawców telewizji: zmieńcie reklamy, ceny muszą być bez rabatów
Butelki Coca-Coli z wyłowionego z morza przetworzonego plastiku
 
 
 
GOSPODARKA
 
Anna Lewandowska wprowadza do sprzedaży kosmetyki Phlov. ,,Typowy proces monetyzacji potencjału własnej marki osobistej"
Ikea i Nordic Store rozliczyły transakcję na platformie Ethereum. ,,Blockchain coraz powszechniejszy w codziennym użyciu"
Butelki Coca-Coli z wyłowionego z morza przetworzonego plastiku
Zmiany klimatu wpłyną na polską gospodarkę. ,,Gdyby stopił się lód na Grenlandii to poziom wody podniósłby się o 7 metrów"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Cynthia Erivo jako Aretha Franklin w produkcji "Geniusz: Aretha"
W USA powstanie serialowy remake filmu ,,Boże Ciało"
Alan Arkin i Michael Douglas w drugim sezonie serialu "The Kominsky Method"
Tiffany Boone, Caoilinn Springall i George Clooney w filmie "Dzień dobry, północy"
Justin Bieber, Hailey Baldwin, A$AP Rocky i Troye Sivan w reklamie Calvina Kleina (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj