Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 11 Października 2019
 
 
 
Nielsen zwiększy panel telewizyjny o 1,5 tys. gospodarstw i będzie mierzyć oglądalność w internecie
 
Firma Nielsen Audience Measurement zwiększy panel telemetryczny z 2 tys. gospodarstw domowych do 3,5 tys. Od przyszłego roku będzie także badać oglądalność telewizji w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Literacki Nobel dla Olgi Tokarczuk to istotny element promocji Polski w świecie. Wydawnictwo Literackie planuje reedycję jej książek
 
Literacka nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk za 2018 rok pokazuje, że obecna Polska to nie tylko cywilizacyjny regres polityczno-światopoglądowy, ale też ojczyzna intelektualistów i uznawanych na świecie literatów. Zdaniem ekspertów od wizerunku to świetny PR dla marki Polska na dziesięciolecia, jeśli nie stulecia. Teraz trzeba to umiejętnie wykorzystać a powinny zająć się tym powołane do promocji Polski na świecie instytucje. więcej
 
 
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie)
 
Dom mediowy Codemedia po 11 latach działalności ogłosił upadłość. Jako wskazał niewypłacalność dwóch klientów i brak finansowania zewnętrznego. Zdaniem szefów innych domów mediowych firma upadła nie tylko dlatego, że była lokalnym podmiotem bez sieciowego wsparcia międzynarodowej centrali. Na pewno było jej przez to trudniej, bo jednak siła grupy daje wsparcie i pozwala łatwiej wyjść z kryzysu. W ostatnim okresie agencja miała problem z wyróżnieniem się na rynku. więcej
 
 
,,MasterChef Junior 5" w wiosennej ramówce TVN. Ruszają precastingi
 
Telewizja TVN w wiosennej ramówce 2020 roku pokaże piątą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show, którego skład jurorski pozostaje bez zmian. więcej
 
 
Serwisy Interii, TVN i TVP w górę - Onet i WP.pl przed Allegro (Gemius/PBI z września)
 
We wrześniu duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy Grupy Interia, Grupy TVN i Telewizji Polskiej, a spory spadek - witryny Grupy OLX. Natomiast Onet.pl i WP.pl pod względem zasięgu wyprzedziły Allegro.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rusza wyścig o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią" więcej
 
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę więcej
 
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie) więcej
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz Lokalny Super Express
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nielsen zwiększy panel telewizyjny o 1,5 tys. gospodarstw i będzie mierzyć oglądalność w internecie

Firma Nielsen Audience Measurement zwiększy panel telemetryczny z 2 tys. gospodarstw domowych do 3,5 tys. Od przyszłego roku będzie także badać oglądalność telewizji w internecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,MasterChef Junior 5" w wiosennej ramówce TVN. Ruszają precastingi

Telewizja TVN w wiosennej ramówce 2020 roku pokaże piątą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show, którego skład jurorski pozostaje bez zmian. więcej

,,Szkło kontaktowe" ma lepsze wyniki od ,,W tyle wizji". Obie audycje liderami w swoich pasmach

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” od początku września br. śledzi średnio 604 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadził przed telewizorami średnio 504 tys. osób. Obie audycje są liderami oglądalności wśród stacji newsowych w swoich pasmach. więcej

Wieczory wyborcze w telewizji i radiu: sondażowe wyniki w TVP, TVN i Polsacie

Wszyscy czołowi nadawcy telewizyjni przygotowują w niedzielę 13 października swoje wieczory wyborcze. Programy relacjonujące wyniki wyborów będą też nadawane w rozgłośniach radiowych. więcej

Kino Polska TV chce wykupić resztę akcji Stopklatki i wycofać ją z giełdy

Zarząd Kino Polska TV zdecydował, że firma wykupi pozostałe 2,24 proc. akcji Stopklatki i wycofa spółkę z rynku giełdowego NewConnect. Jej większościowym akcjonariuszem jest od połowy ub.r. więcej

Borys Budka i Krzysztof Brejza wygrali prawomocnie procesy z Samuelem Pereirą i Cezarym Gmyzem

Poseł Krzysztof Brejza w czwartek wygrał prawomocnie proces w trybie wyborczym z Cezarym Gmyzem. Dziennikarz musi sprostować informację o tym, że poseł jest jedną z osób kierujących portalem Sok z Buraka. Borys Budka z kolei wygrał w tym samym trybie z Samuelem Pereirą, który ma sprostować informacje, jakoby Budka kłamał w sprawie paragonu za lek. więcej

,,Wiadomości" znów przeprosiły Konfederację po przegranym procesie w trybie wyborczym

W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” wyemitowano przeprosiny skierowane do Konfederacji. To realizacja kolejnego prawomocnego orzeczenia w procesie w trybie wyborczym przegranym przez TVP. więcej

723 tys. widzów widowiska ,,Wielki test" w TVP1. Hitem quiz ,,Ekranizacje polskiej literatury"

„Wielki test” w sezonie 2019/2020 ogląda średnio 723 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał quiz „Ekranizacje polskiej literatury”. więcej

12-letni Aleksander Tomkowiak skomentuje mecz Polska-Macedonia Północna w TVP Sport

W niedzielę, 13 października o godz. 20.45 na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się kolejny eliminacyjny mecz do Euro 2020, w którym nasza drużyna zagra z Macedonią Północną. Spotkanie w Telewizji Polskiej wspólnie z Maciejem Iwańskim skomentuje Aleksander Tomkowiak, który został laureatem konkursu na najmłodszego komentatora meczu reprezentacji Polski. więcej

Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów. Chce 1,7 mln zł od TVP, Polskiego Radia, Fratrii, Sakiewicza i polityków PiS

W ostatnich dniach Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów o ochronę dóbr osobistych przeciwko m.in. Telewizji Polskiej, Polskiemu Radiu, Fratrii (wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl), politykom oraz prywatne akty oskarżenia przeciwko kilkorgu prawicowym dziennikarzom. Jej żądania opiewają na łączną kwotę 1,695 mln zł. więcej

Piotr Paciorek szefem wydawców portalu PolsatNews.pl

Piotr Paciorek objął nowo utworzone stanowisko szefa wydawców portalu PolsatNews.pl. Będzie odpowiadać za zarządzanie zespołem dziennikarzy i rozwój serwisu. więcej

Trzeci sezon serialu ,,Absentia" w 2020 roku w AXN. Katarzyna Adamik i Greg Zgliński reżyserami

W 2020 roku stacja AXN pokaże trzeci sezon kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej. Właśnie trwają prace nad nowymi odcinkami, które reżyserują Katarzyna Adamik i Greg Zgliński. więcej

Marek Szkolnikowski został wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego EBU

Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport został wybrany wiceprzewodniczącym Komitetu Sportowego Europejskiej Unii Nadawców (EBU). więcej

,,Watchmen" od 21 października w HBO i HBO GO (wideo)

W poniedziałek, 21 października w HBO i HBO GO zadebiutuje nowy serial „Watchmen”. Jest to produkcja według scenariusza Damona Lindelofa z Reginą King, Jeremym Ironsem i Donem Johnsonem w rolach głównych. więcej

Mobilny escape room będzie promował nową serię ,,DNA polskich zbrodni" w CBS Reality

Cyfrowy Polsat i CBS Reality uruchomiły wspólnie mobilny escape room, który ma promować najnowszą polską produkcję własną - „DNA polskich zbrodni”. W kryminalną grę będzie można zagrać w Warszawie i Krakowie. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Wnet będzie nadawać w Białymstoku

Radiu Wnet będzie mogło nadawać w Białymstoku. To już piąte miasto w którym będzie emitowany program tej rozgłośni. więcej

 
Internetowy player Radia ZET w nowej wersji

Radio ZET (Eurozet) uruchamia swój player internetowy w nowej odsłonie. W serwisie można posłuchać radia na żywo, a także podcastów wybranych programów. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie)

Dom mediowy Codemedia po 11 latach działalności ogłosił upadłość. Jako wskazał niewypłacalność dwóch klientów i brak finansowania zewnętrznego. Zdaniem szefów innych domów mediowych firma upadła nie tylko dlatego, że była lokalnym podmiotem bez sieciowego wsparcia międzynarodowej centrali. Na pewno było jej przez to trudniej, bo jednak siła grupy daje wsparcie i pozwala łatwiej wyjść z kryzysu. W ostatnim okresie agencja miała problem z wyróżnieniem się na rynku. więcej

Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy

Z firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland odchodzi prezes i dyrektor zarządzająca Kalina Janicka. Pełniła te funkcje przez 18 lat. więcej

Michał Wojciechowski head of production w Sputnik Studio

Michał Wojciechowski dołączył do Sputnik Studio obejmując stanowisko head of production. Ostatnio pracował w Film Produkcji. więcej

Nalot służb na burgerownię promuje Maestro w McDonald's (wideo)

Nowa reklama burgerów Maestro w lokalach gastronomicznych McDonald’s pokazuje najście służb na burgerownię, w której te burgery są serwowane bez ujawnia ich marki. Kampanię przygotowały firmy marketingowe DDB Warszawa, Papaya Films, Rio de Post, Juice i OMD. więcej

Mikołaj Zglenicki z MediaCom Warszawa do IPG Mediabrands

Z początkiem grudnia br. do grupy IPG Mediabrands - do której należą m.in. agencje UM, Initiative i Reprise - dołączy Mikołaj Zglenicki, były manager Mediacomu i GroupM. więcej

Didżejka Leo S reklamuje bezalkoholowe piwo Perła (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej bezalkoholowej wersji piwa Perła (produkowanego przez Browary lubelskie Perła) występuje didżejka Leo S. więcej

Ostry charakter chipsów w nowej reklamie Crunchips Wow (wideo)

Wystartowała kampania nowych Crunchips WOW, „extra falistych” chipsów o smakach: Jalapenio&Cheese Inferno, Paprika&Cream Pleasure oraz Wasabi&Cream Dream produkowanych przez Lorenz-Bahlsen Snack World. Przygotowały ją agencje Just, Spark Foundry, Performics i LiquidThread. więcej

Taneczna prostota w reklamach dżemów Łowicz (wideo)

Trwa kampania reklamowa dżemów Łowicz 100% z Owoców (produkowanych przez Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja Brasil i dom mediowy Starcom. więcej

Tomasz Konik zastąpi Marka Metryckiego jako partner zarządzający Deloitte Polska

Od 1 czerwca 2020 roku stanowisko partnera zarządzającego Deloitte Polska obejmie Tomasz Konik. Zastąpi Marka Metryckiego, który zarządzał firmą przez ostatnie 12 lat. Dotychczasowy szef polskiego oddziału Deloitte pozostanie w strukturach firmy. więcej

Miele w nowej kampanii promuje nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej

Pod hasłem #LifeBeyondOrdinary trwa kampania reklamowa firmy Miele promująca nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej. Autorami zdjęć do niej są innowacyjni twórcy z różnych dziedzin. więcej

Magdalena Korczak awansowała na client service directora w Scholz & Friends Warszawa

Magdalena Korczak, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). więcej

,,Odłóż smartfon i żyj" apelują Tramwaje Warszawskie w nowej odsłonie kampanii ,,Bądźmy Razem Bezpieczni" (wideo)

Tramwaje Warszawskie rozpoczęły XI edycję kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”. W jej ramach emitują spot, w którym pokazano realne wypadki z udziałem tramwajów oraz samochodów i apelują „Odłóż smartfon i żyj”. więcej

Jo?o Faria account directorem w Pathfinder 23

Joao Faria jako account director rozpoczął pracę w agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). więcej

Codemedia wnioskuje o upadłość, tłumaczy to niewypłacalnością TXM i firmy byłego szefa GetBacku

Zarząd domu mediowego Codemedia złożył wniosek o upadłość firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tłumaczy to m.in. niewypłacalnością swoich dwóch klientów - spółek TXM i Basel Olten Pharm, a także nieuzyskaniem dalszego finansowania zewnętrznego. więcej

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

Firma deweloperska Marvipol Development rozpoczęła nową kampanię wizerunkową angażując do niej - w roli ambasadorki marki - aktorkę Magdalenę Boczarską. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sakiewicz w ,,GPC" apeluje do Konfederacji i Kukiza o wycofanie się z wyborów. ,,PiS-owi może zabraknąć głosów, by stworzyć rząd"

W piątek na pierwszej stronie „Gazety Polskiej Codziennie” zamieszczono apel redaktora naczelnego Tomasza Sakiewicza do polityków Konfederacji i Kukiz ’15, żeby wycofali się z wyborów. - PiS na pewno wygra, pozostaje jednak pytanie, czy nie zabraknie głosów, by stworzyć rząd. Te niezbędne głosy mogą zostać zmarnowane na listach Kukiz ’15 i Konfederacji - uważa Sakiewicz. więcej

Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów. Chce 1,7 mln zł od TVP, Polskiego Radia, Fratrii, Sakiewicza i polityków PiS

W ostatnich dniach Fundacja Otwarty Dialog złożyła 20 pozwów o ochronę dóbr osobistych przeciwko m.in. Telewizji Polskiej, Polskiemu Radiu, Fratrii (wydawcy „Sieci” i wPolityce.pl), politykom oraz prywatne akty oskarżenia przeciwko kilkorgu prawicowym dziennikarzom. Jej żądania opiewają na łączną kwotę 1,695 mln zł. więcej

Wiceprezes Ruchu: 700 kiosków pustych, ajentami mogą być emeryci i studenci

Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego poszukuje pracowników. Posiada niemal 700 punktów, które stoi pustych, pracę chce zaoferować emerytom i rencistom oraz studentom. więcej

Z saloników Kolportera wycofano jednorazowe foliówki. ,,Ochrona środowiska jest kluczowa"

Kolporter wycofał ze swoich saloników foliowe reklamówki, zastąpił je bawełnianymi, biodegradowalnymi torbami. - Klienci to zrozumieją i pozytywnie ocenią - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy firmy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwisy Interii, TVN i TVP w górę - Onet i WP.pl przed Allegro (Gemius/PBI z września)

We wrześniu duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły serwisy Grupy Interia, Grupy TVN i Telewizji Polskiej, a spory spadek - witryny Grupy OLX. Natomiast Onet.pl i WP.pl pod względem zasięgu wyprzedziły Allegro.pl. więcej

Koalicja Obywatelska z rekordowymi wydatkami wyborczymi na Facebooku. ,,PO odrabia lekcję z 2015 roku"

W końcowym okresie tegorocznej kampanii wyborczej do polskiego parlamentu rosną wydatki największych sił politycznych na promocję w mediach społecznościowych. Rekordzistą jest Koalicja Obywatelska, która na reklamy polityczne na Facebooku wydała ponad 1,28 mln złotych. W tym samym czasie PiS zapłaciło na platformie nieco ponad 60 tys. - Partie coraz bardziej doceniają media społecznościowe, a PiS traci powoli wypracowaną przewagę w sieci. PO odrabia lekcję z 2015 roku, ale wciąż ma sporo do zrobienia by dogonić prawicę - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl. więcej

Michał Piróg poprowadzi ,,Zielone gwiazdy" w Onecie

W sobotę 12 października Onet zacznie emisję nowego programu Michała Piroga, pt. „Zielone gwiazdy”, w którym prezenter będzie przepytywał celebrytów z wiedzy o ekologii. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
34 proc. Polaków poddałoby się operacji przeprowadzanej przez robota

97 proc. Polaków uważa innowacyjne rozwiązania za potrzebne, ale tylko 50 proc. zdecydowałaby się na zdalną wizytę u lekarza, 34 proc. poddałoby się operacji przeprowadzanej przez robota, a mniej niż 1/3 wsiadłaby do autobusu bez kierowcy - wynika z badania IQS. więcej

Jedna trzecia Polaków nie segreguje śmieci (infografika)

Segregowania odpadów deklaruje 66 proc. Polaków. Sens w tym działaniu widzi 58 proc., a tylko 15 proc. potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Tomasz Konik zastąpi Marka Metryckiego jako partner zarządzający Deloitte Polska

Od 1 czerwca 2020 roku stanowisko partnera zarządzającego Deloitte Polska obejmie Tomasz Konik. Zastąpi Marka Metryckiego, który zarządzał firmą przez ostatnie 12 lat. Dotychczasowy szef polskiego oddziału Deloitte pozostanie w strukturach firmy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Literacki Nobel dla Olgi Tokarczuk to istotny element promocji Polski w świecie. Wydawnictwo Literackie planuje reedycję jej książek

Literacka nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk za 2018 rok pokazuje, że obecna Polska to nie tylko cywilizacyjny regres polityczno-światopoglądowy, ale też ojczyzna intelektualistów i uznawanych na świecie literatów. Zdaniem ekspertów od wizerunku to świetny PR dla marki Polska na dziesięciolecia, jeśli nie stulecia. Teraz trzeba to umiejętnie wykorzystać a powinny zająć się tym powołane do promocji Polski na świecie instytucje. więcej

Richard Jukes prezesem agencji Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie

Agencja Grayling łączy pod nowym kierownictwem swoją działalność w Wielkiej Brytanii i Europie. Sarah Scholefield objęła stanowisko chief executive officera, a Richard Jukes pełni funkcję prezesa Grayling na obszar Wielkiej Brytanii i Europy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
34 proc. Polaków poddałoby się operacji przeprowadzanej przez robota
Oppo odświeża smartfony serii A (wideo)
"Project GEM" - Essential Products proponuje nietypowy design smartfona
 
 
 
GOSPODARKA
 
Jedna trzecia Polaków nie segreguje śmieci (infografika)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Trzeci sezon serialu ,,Absentia" w 2020 roku w AXN. Katarzyna Adamik i Greg Zgliński reżyserami
,,Watchmen" od 21 października w HBO i HBO GO (wideo)
Olga Tokarczuk z literacką Nagrodą Nobla. TVP Info: to kolejny wielki sukces Polski
Yahya Abdul-Mateen II zagra w filmie "Matrix 4"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj