Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 17 Października 2019
 
 
 
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik"
 
Po wyborach jak boomerang wraca pytanie o zmiany na stanowiskach w mediach publicznych. Niektórzy w PiS mają nie być zadowoleni z narracji Telewizji Polskiej prowadzonej w czasie kampanii, ważyć się mają także losy prezesa Polskiego Radia. - Właśnie dzięki pluralizmowi medialnemu, który TVP zapewnia Polakom, Prawo i Sprawiedliwość osiągnęło rekordowy, historyczny wynik, najlepszy po ’89 roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Effie Europe 2019: McCann Worldgroup triumfuje, wśród nagrodzonych polskie agencje
 
Agencja McCann Wolrdgroup zdobyła tytuł Agencji Roku oraz nagrodę Grand Effie za kampanię „Like Brands” dla sieci Aldi w Wielkiej Brytanii w tegorocznej edycji konkursu Effie Europe. Wśród nagrodzonych znalazły się też polskie agencje: Agencja Warszawa zdobyła srebro a Ogilvy Poland - srebro i brąz. więcej
 
 
Wirtualna Polska będzie mieć radio na multipleksie DAB+
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła jedno z postępowań na koncesje w Tarnowie. Konkurs dotyczył częstotliwości na multipleksie DAB+. więcej
 
 
Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO
 
Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem. więcej
 
 
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła 780 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam
 
Drugi sezon serialu „Pułapka” oglądało średnio 1,19 mln osób, o 780 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,65 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
vod.pl liderem zasięgowym. W górę Player.pl, TVP.pl i Ipla.tv - w dół HBO GO (TOP serwisów VoD) więcej
 
Ipsos chwalony za trafny sondaż w dniu wyborów. ,,Analiza mobilizacji elektoratów" więcej
 
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie) więcej
 
Lichocka, Bochenek, Jachira, Zimoch, Kwiatkowski i Rozenek z mandatami poselskimi. Z Sejmem żegnają się Czabański i Sobecka więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Manager newonce.media
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer Media
Redaktor Seo Medonet, współpraca Ringier Axel Springer Media
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Kijowie Polska Organizacja Turystyczna
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
Dziennikarz Lokalny Super Express
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik"

Po wyborach jak boomerang wraca pytanie o zmiany na stanowiskach w mediach publicznych. Niektórzy w PiS mają nie być zadowoleni z narracji Telewizji Polskiej prowadzonej w czasie kampanii, ważyć się mają także losy prezesa Polskiego Radia. - Właśnie dzięki pluralizmowi medialnemu, który TVP zapewnia Polakom, Prawo i Sprawiedliwość osiągnęło rekordowy, historyczny wynik, najlepszy po ’89 roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO

Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem. więcej

,,Pułapka" w nowym paśmie straciła 780 tys. widzów. 13,65 mln zł z reklam

Drugi sezon serialu „Pułapka” oglądało średnio 1,19 mln osób, o 780 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 13,65 mln zł. więcej

,,Ninja Warrior Polska" miało o 380 tys. widzów więcej niż ,,Ślad". 24,96 mln zł z reklam

Nowy reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,44 mln widzów, o 380 tys. osób więcej niż niemal rok temu w tym paśmie miał serial „Ślad”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był drugi w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 24,96 mln zł. więcej

,,My Way" z Edytą Górniak od 30 października w TVN, partnerem Skoda (pierwszy zwiastun)

Od 30 października TVN będzie emitować nowy 8-odcinkowy reality-show „My Way”, w którym Edyta Górniak będzie uczyć się jazdy samochodem. Partnerem projektu jest Skoda. więcej

Polsat kontynuuje ,,Love Island. Wyspa miłości". Właśnie startują castingi do drugiej edycji

Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”. W środę rozpoczęły się poszukiwania nowych uczestników do projektu. więcej

Koniec CBS Action. Stacja zakończy nadawanie wraz z końcem 2019 roku

31 grudnia AMC International Networks wycofa z polskiego rynku kanał CBS Action. - Nieustannie dążymy do optymalizacji naszego portfolio we wszystkich regionach - komentuje tę decyzję nadawca. więcej

Mecze polskich piłkarzy i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe ceny za spoty obowiązują przy transmisjach z eliminacyjnych meczy polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

Klaudia Jachira pozywa Jana Pietrzaka za słowa w TVP Info o ,,wynajętej zdzirze"

Nowo wybrana posłanka Platformy Obywatelskiej Klaudia Jachira poinformowała, że ma już przygotowany pozew przeciwko Janowi Pietrzakowi za nazwanie jej w TVP Info „wynajętą zdzirą ze szlamem w głowie”. - Teraz na spokojnie się tym zajmę i na pewno pociągnę do odpowiedzialności osoby, które opowiadały za te materiały - zapowiada. więcej

Nowy cykl ,,Europa z powietrza" od 5 listopada w National Geographic

We wtorek, 5 listopada w National Geographic zadebiutuje nowy dokumentalny serial „Europa z powietrza”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Powyborczy układ sił w mediach publicznych. "Dzięki pluralizmowi TVP, PiS osiągnęło rekordowy wynik"

Po wyborach jak boomerang wraca pytanie o zmiany na stanowiskach w mediach publicznych. Niektórzy w PiS mają nie być zadowoleni z narracji Telewizji Polskiej prowadzonej w czasie kampanii, ważyć się mają także losy prezesa Polskiego Radia. - Właśnie dzięki pluralizmowi medialnemu, który TVP zapewnia Polakom, Prawo i Sprawiedliwość osiągnęło rekordowy, historyczny wynik, najlepszy po ’89 roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

 
Wirtualna Polska będzie mieć radio na multipleksie DAB+

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła jedno z postępowań na koncesje w Tarnowie. Konkurs dotyczył częstotliwości na multipleksie DAB+. więcej

 
Melchiory 2019: Grand Prix KRRiT dla Dominika Gila, Mariusz Kamiński Radiowym Reportażystą Roku

Dominik Gil z Polskiego Radia Lublin dostał Grand Prix Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w XV Ogólnopolskim Konkursie Reportażystów „Melchiory 2019”. Tytuł Radiowego Reportażysty Roku, statuetkę Melchiora oraz 20 tys. zł wręczono Mariuszowi Kamińskiemu z tej samej rozgłośni. Ogółem nagrodzono 12 reporterów. więcej

 
Marek i Tomasz Sekielscy, Mariusz Zielke oraz Czuchnowski i Kublik wśród nominowanych do Nagrody A. Woyciechowskiego 2019

Radio ZET ogłosiło nominowanych do 15. edycji nagrody A. Woyciechowskiego. Tym razem o statuetkę powalczy dziewięć materiałów dziennikarskich: cztery publikacje prasowe, dwie - internetowe, a także reportaż telewizyjny, film dokumentalny i książka. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Effie Europe 2019: McCann Worldgroup triumfuje, wśród nagrodzonych polskie agencje

Agencja McCann Wolrdgroup zdobyła tytuł Agencji Roku oraz nagrodę Grand Effie za kampanię „Like Brands” dla sieci Aldi w Wielkiej Brytanii w tegorocznej edycji konkursu Effie Europe. Wśród nagrodzonych znalazły się też polskie agencje: Agencja Warszawa zdobyła srebro a Ogilvy Poland - srebro i brąz. więcej

Jeżowska, Radziwiłowicz, Rozenek-Majdan, Kamińska i Poniedziałek w spocie Kampanii Przeciw Homofobii na Tęczowy Piątek (wideo)

Z okazji przypadającego 25 października Tęczowego Piątku Kampania Przeciw Homofobii przygotowała akcję pod hasłem „Stoję po stronie młodzieży”. Biorą w niej udział znane osoby, m.in. Jacek Poniedziałek, Małgorzata Rozenek Majdan, Julia Kamińska, Jerzy Radziwiłowicz i Majka Jeżowska. więcej

Wisła Kraków uruchamia sekcję e-sportową, sponsorem All in! Games

Klub piłkarski Wisła Kraków stworzył sekcję e-sportową, złożoną obecnie z dwóch drużyn: grającej w „Counter-Strike: Global Offensive” i „FIFA 20”. Przez trzy lata sponsorem tytularnym sekcji będzie wydająca gry komputerowe firma All in! Games. więcej

Havas Media Group obroniło budżet mediowy marek Hyundai i Kia

Marki motoryzacyjne Hyundai i Kia ponownie wybrały do obsługi ich budżetu mediowego Havas Media Group. Agencja nadal zajmować się będzie ich obsługą w Europie, Rosji i Turcji. więcej

Mecze polskich piłkarzy i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W listopadowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najwyższe ceny za spoty obowiązują przy transmisjach z eliminacyjnych meczy polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2. więcej

4F i Prosto ze wspólną kolekcją Expedition N°01, ,,Rozpocznij podróż" w kampanii (wideo)

Do sprzedaży trafia wspólna kolekcja odzieży marki sportowej 4F (należącej do firmy OTCF) i wywodzącej się z hip-hopu marki Prosto. Kolekcja nosi nazwę Expedition N°01, za jej działania marketingowe odpowiada OTCF. więcej

,,Sen da Ci siłę na nowy dzień" w reklamie Neospasminy Noc (wideo)

Trwa kampania reklamująca lek na sen i uspokojenie Neospasmina Noc (produkowany przez Polpharmę). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sen da Ci siłę na nowy dzień”, producent przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi M5 Film i Mediacom Warszawa. więcej

VMLY&R tworzy dział solution delivery, na czele Michał Komiszke

Agencja VMLY&R Poland wyodrębniła dział solution delivery. Na jego czele stanął Michał Komiszke związany z agencją od blisko siedmiu lat. więcej

Berry Project tworzy Studio Dzikie

Agencja Berry Project utworzyła studio graficzne Dzikie specjalizujące się w projektowaniu identyfikacji wizualnej. więcej

PKO BP chce edukować poprzez grę ,,Bitwa o Neta"

„Bitwa o Neta” to edukacyjna gra online wprowadzona przez PKO Bank Polski, udostępniona na platformie instant games na Messengerze. Za działania kreatywne, design i dewelopment w projekcie odpowiada agencja Artegence. więcej

Maciej Kozina z awansem w globalnych strukturach VMLY&R

Maciej Kozina, dotychczasowy associate creative director w polskim oddziale VMLY&R awansował w globalnych strukturach tej agencji. Przenosi się do biura VML do Nowego Jorku. więcej

Niesprzedane posiłki ze Starbucksa i Pizza Hut pojawią się w aplikacji Too Good To Go

W aplikacji mobilnej Too Good To Go, mającej ograniczać marnowanie żywności, będą dostępne niesprzedane posiłki z kawiarni Starbucks i pizzerii Pizza Hut należących do firmy AmRest. więcej

Colian loterią ,,Złotobranie" wspiera praliny Śliwka Nałęczowska i Złota Wiśnia

Firma Colian realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe. więcej

Mateusz Sielecki prezydentem Starbucksa na Europę Centralną

Mateusz Sielecki, dotychczasowy dyrektor regionalny sieci kawiarni Starbucks (AmRest) w Polsce objął funkcję prezydenta Starbucks na Europę Centralną. Zastąpił Adama Mularuka. więcej

Agnieszka Grochowska promuje biżuterię Dall'Acqua

Aktorka Agnieszka Grochowska została ambasadorką reklamową biżuterii Dall'Acqua. To pierwsza tego typu współpraca tej marki ze znaną osobą. więcej

Magdalena Pietruk social content managerem w Open Mobi

Do zespołu działu social audience w agencji digitalowej Open Mobi dołączyła Magdalena Pietruk. Jako social content manager będzie współpracować z domami mediowymi przy kampaniach 360°. więcej

,,Wybór architektów" i sponsoring ,,Domowych rewolucji" w kampanii drzwi DRE

W telewizji i internecie trwa kampania reklamująca drzwi wewnętrzne DRE. Akcja obejmuje m.in. internetowy konkurs dla projektantów, architektów i studentów architektury oraz sponsoring czwartego sezonu „Domowych rewolucji” w TVN i HGTV. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Wprost" najbardziej w dół, wzrosła sprzedaż tylko ,,Tygodnika Powszechnego" i ,,Polityki"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w sierpniu br. był „Gość Niedzielny”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Wprost”. Zyskały tylko „Tygodnik Powszechny” i „Polityka” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Bauer łączy redakcje ,,CD-Action" i ,,PC Format". Szefem Adam Chabiński, odchodzi Dawid Bojarski

Z początkiem listopada Wydawnictwo Bauer połączy redakcje pism komputerowych „CD-Action” i „PC Format”. Powstanie wspólny zespół, do którego trafią wszyscy pracownicy obu redakcji. Szefem będzie Adam Chabiński, natomiast z firmy odchodzi redaktor naczelny „CD-Action” Dawid Bojarski. więcej

KCI znów sprzedało akcje Gremi Media za 2,5 mln zł

Firma KCI, kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza, nadal sprzedaje akcje Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. W minionym tygodniu zbyła 17,1 tys. walorów za 2,51 mln zł. więcej

Zmarł rysownik, ilustrator i grafik Bohdan Butenko

W poniedziałek w wieku 88 la zmarł Bohdan Butenko - rysownik, ilustrator i grafik. Współpracował z wieloma pismami, ostatnio m.in. z „Przekrojem”, przygotowywał też rysunki do książek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska będzie mieć radio na multipleksie DAB+

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła jedno z postępowań na koncesje w Tarnowie. Konkurs dotyczył częstotliwości na multipleksie DAB+. więcej

Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO

Bob Greenblatt, szef koncernu WarnerMedia Entertainment, do którego należy HBO zapowiedział, że nadchodzący serwis streamingowy HBO Max będzie nową jakością w segmencie platform VOD, bowiem zaoferuje użytkownikom nie tylko dostęp do oryginalnych nowych treści, ale będzie miał silne wsparcie w postaci wielu wybitnych tytułów, które były hitami na przestrzeni wielu lat i są nadal cenione przez widzów. Greenblatt zaznaczył też, że zapowiadana platforma nie zaszkodzi stacji HBO, lecz będzie jej naturalnym uzupełnieniem. więcej

Administracja będzie mogła zadzwonić do obywatela. Powstanie Rejestr Danych Kontaktowych

Sejm przyjął zmiany w ustawie o informatyzacji, które pozwalają między innymi na kontakt ze strony urzędów z obywatelem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej. Według Ministerstwa Cyfryzacji taka możliwość usprawni załatwianie spraw obsługiwanych przez administrację publiczną, będzie wymagała jednak stworzenia Rejestru Danych Kontaktowych, do którego każdy będzie mógł się wpisać dobrowolnie. więcej

Kazimierz Krupa prowadzącym ,,Biznes mówi" w Money.pl

Gospodarzem programu „Biznes mówi” w Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) został Kazimierz Krupa, w przeszłości redaktor naczelny „Forbesa”, „Parkietu” i „Managera”. więcej

Twitter nie usunie wpisów światowych przywódców łamiących regulamin. Ale ograniczy interakcję z tymi tweetami

Twitter zapowiedział zmianę swojej polityki dotyczącej wpisów pochodzących od światowych przywódców czy znanych osób publicznych, które łamią regulamin serwisu publikując agresywne czy nieprawdziwe treści. Platforma nie będzie usuwać tego rodzaju tweetów, ograniczy jednak możliwość interakcji z nimi przez użytkowników Twittera. więcej

Google for Startups tworzy w Warszawie akcelerator dla sektora gamingowego. Najwięcej startupów z Polski

Rusza inicjatywa Google wspierająca rozwój startupów w zaawansowanej fazie wzrostu. W Warszawie wystartuje Google for Startups Accelerator, którego pierwsza edycja jest skierowana do firm z sektora gamingowego z całej Europy. W programie weźmie udział 10 startupów z sześciu krajów, 4 z nich to polskie firmy zajmujące się tworzeniem gier. więcej

,,Sweet Child O' Mine" Guns N' Roses z miliardem odtworzeń na YouTube. Zespół dominuje w dekadach lat 80. i 90.

Wideo Guns N’ Roses do utworu „Sweet Child O’ Mine” stało się pierwszym teledyskiem z lat 80., który osiągnął miliard wyświetleń na platformie YouTube. To już drugi kamień milowy, który przypada w udziale zespołowi. Ich pochodzące z 1992 roku wideo do piosenki „November Rain” przekroczyło pułap miliarda odsłon w 2018 roku jako pierwszy i jedyny klip z lat 90. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Neuron PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa

Neuron Agencja PR zajmie się obsługą kolejnej odsłony kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Administracja będzie mogła zadzwonić do obywatela. Powstanie Rejestr Danych Kontaktowych
LG: ekran T-OLED z linii LG Digital Signage w Polsce za 111 tys. zł
Oppo: nowe smartfony Reno2 i Reno2 Z oraz słuchawki Enco Q1 (wideo)
OVH zmienia nazwę na OVHcloud. Polska przyczółkiem do dalszej ekspansji
Huawei z 24-proc. wzrostem przychodu, w górę sprzedaż smartfonów
Wyświetlacze Sony CLED w studiu Fox w Turcji
Nowa Telefonia ma zapłacić klientom po 60 zł rekompensaty za podszywanie się pod ich dotychczasowych operatorów
Samsung: voucher do 200 zł zwrotu przy zakupie Galaxy Watch i odsprzedaży starego urządzenia mobilnego
 
 
 
GOSPODARKA
 
4F i Prosto ze wspólną kolekcją Expedition N°01, ,,Rozpocznij podróż" w kampanii (wideo)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Szef WarnerMedia Entertainment: HBO Max wprowadzi nową jakość VOD. Nie będzie zagrożeniem dla HBO
Maciej Karpiński wiceprezydentem Federacji Scenarzystów Europejskich
Powstanie serial o pożarze w katedrze Notre-Dame w Paryżu
HBO zapowiada serial "Grease: Rydell High"
Serial "Ted Lasso" w Apple TV+
Zoë Kravitz jako Catwoman w filmie "The Batman"
Disney przygotował nową wersję filmu "Zakochany kundel"
Neil Patrick Harris zagra w filmie "Matrix 4"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj