Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Listopada 2019
 
 
 
,,Gazeta Wyborcza" ma już 200 tys. subskrybentów cyfrowych
 
Liczba użytkowników mających wykupioną prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” (Agora) przekroczyła 200 tys. - To nie tylko rekord w Polsce, ale też jeden z najlepszych wyników na świecie - podkreśla Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „GW”. więcej
 
 
TVP Historia pokaże cykl dokumentalny ,,Polskie 100 lat". Matyszkowicz: to projekt ćwierćwiecza
 
W piątek 8 listopada na antenie TVP Historia wystartuje dokumentalny cykl „Polskie 100 lat”. Składa się z 42 odcinków i ma pokazać jak w soczewce ostatnich 10 dekad historii Polski. - To projekt ćwierćwiecza - podkreśla Mateusz Matyszkowicz, członek zarządu TVP. więcej
 
 
Donald Tusk nie wystartuje w wyborach prezydenckich, bo powrót do krajowej polityki byłby ryzykowny i trudny (opinie)
 
Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie startował w zbliżających się wyborach prezydenckich. W ocenie ekspertów od marketingu politycznego tym samym podjął najlepszą dla siebie decyzję. Dziś jest politykiem europejskim i powrót do polityki krajowej byłby naprawdę trudny. Zwłaszcza teraz, gdy opozycja nie ma pomysłu na siebie. Dla Platformy Obywatelskiej to duża strata, która paradoksalnie może wyjść całej opozycji na dobre. Może ją bowiem zmobilizować do konkretnego działania i zaciętej walki. więcej
 
 
Polska Agencja Prasowa łączy redakcje PAP Life i The First News. ,,To efekt doskonalenia jakości zarządzania redakcją"
 
Polska Agencja Prasowa połączyła dział PAP Life z redakcją anglojęzycznego portalu TheFirstNews.com - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem pewien, że dzięki takiemu ruchowi PAP Life zyska nowe życie - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP. więcej
 
 
TVN24 liderem w październiku, duży wzrost TVP Info i TVP3 w 16-49. Superstacja najbardziej w dół
 
W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowe logo Facebooka jest zachowawcze i nijakie. To odpowiedź na skandale wokół portalu (opinie) więcej
 
Onet bez dyrektora zarządzającego, Paweł Jurek odchodzi po 11 latach pracy więcej
 
,,Fakty" liderem oglądalności w październiku, ,,Wiadomości" z największym wzrostem więcej
 
Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN w komercyjnej w październiku. Duży wzrost TVP i TVP Info więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ w Redakcji Pogody Telewizja Polsat
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP Historia pokaże cykl dokumentalny ,,Polskie 100 lat". Matyszkowicz: to projekt ćwierćwiecza

W piątek 8 listopada na antenie TVP Historia wystartuje dokumentalny cykl „Polskie 100 lat”. Składa się z 42 odcinków i ma pokazać jak w soczewce ostatnich 10 dekad historii Polski. - To projekt ćwierćwiecza - podkreśla Mateusz Matyszkowicz, członek zarządu TVP. więcej

TVN24 liderem w październiku, duży wzrost TVP Info i TVP3 w 16-49. Superstacja najbardziej w dół

W październiku br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,17 mln widzów drugiego sezonu ,,Pod powierzchnią" w TVN

Drugi sezon „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,17 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Platige Image ze wzrostem wpływów o 37 proc., wynik netto 2,2 mln zł w górę

Studio Platige Image w trzecim kwartale br. osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 37 proc. do 22,39 mln zł oraz 814 tys. zł zysku netto (wobec 1,4 mln zł straty rok wcześniej). - Wzrost przychodów i poprawę marż zawdzięczamy dobrze zdywersyfikowanemu portfelowi projektów i kontroli kosztów projektowych - komentuje prezes spółki Karol Żbikowski. więcej

Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Platformy Canal+ obejmująca m.in. 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z Pakietu Extra+. Ofertę wspierają działania reklamowe. więcej

Dziennikarz ma sprawę o wykroczenie po zadaniu pytań prokuratorom, RPO chce od nich wyjaśnień

Dziennikarz Regionalnej Telewizji Opolskie pytał prokuraturze w Nysie o odmowę wszczęcia dochodzenia w sprawie lokalnych polityków. W konsekwencji prokurator wytoczył mu sprawę o zakłócenie spokoju. O wyjaśnienia poprosił prokuraturę Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. więcej

Zmarła Renata Kułakowska, szefowa produkcji Travel Channel

5 listopada br. w wieku 46 lat zmarła Renata Kułakowska, szefowa produkcji Travel Channel (TVN Discovery Polska). Przez wiele lat była związana z TVN Style. więcej

Grzegorz Łaguna dołączył do Polsat News

Grzegorz Łaguna, który do niedawna pracował w Superstacji - po czym rozpoczął współpracę z Meloradiem - od listopada dołączył do zespołu Polsat News (Grupa Cyfrowy Polsat) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Akcja charytatywna z okazji 20-lecia emisji serialu ,,Na dobre i na złe" (wideo)

Z okazji jubileuszu 20-lecia emisji „Na dobre i na złe” Telewizja Polska wspólnie z zespołem produkcyjnym serialu zorganizowała społeczną akcję „Dołóż się do łóżka dla maluszka”. Jej celem jest zbiórka środków na rzecz Instytutu Matki i Dziecka. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w październiku wart 3,31 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 7 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Melanie Dawes zamiast Sharon White szefową brytyjskiego Ofcomu. Pensja 315 tys. funtów

Melanie Dawes, doświadczona urzędniczka administracji publicznej została wybrana na nową szefową Ofcomu, brytyjskiej instytucji regulującej tamtejszy rynek medialny i telekomunikacyjny. Zastąpi Sharon White, która zapowiedziała wcześniej odejście ze stanowiska i będzie otrzymywać roczną pensję w wysokości 315 tys. funtów.   więcej

TVP dementuje spekulacje ,,Super Expressu": Tomasz Kammel i Marzena Rogalska zostają w ,,Pytaniu na śniadanie"

Telewizja Polska zapewniła, że Tomasz Kammel i Marzena Rogalska nadal będą prowadzili „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Odniosła się w ten sposób do publikacji „Super Expressu”. więcej

Dramat dzieci w Senegalu w kolejnym dokumencie Dominiki Kulczyk. Premiera 9 listopada w CNN International

W sobotę, 9 listopada CNN International wyemituje kolejny film dokumentalny z serii „Begging for Change”, która jest realizowana we współpracy z Dominiką Kulczyk. więcej

Stali goście ,,#Jedziemy" w TVP Info podziękowali na wizji Antoniemu Macierewiczowi (wideo)

W środę w programie „#Jedziemy” w TVP Info jego regularni komentatorzy Jarosław Jakimowicz, Jacek Wrona i Jacek Liziniewicz podziękowali goszczącemu też w programie Antoniemu Macierewiczowi, który został właśnie wyznaczony na marszałka seniora Sejmu. więcej

,,Wiadomości" o sylwestrze pod Wielką Krokwią: większy hałas bywa podczas skoków narciarskich. TPN zaniepokojony

We wtorkowych „Wiadomościach” podkreślono, że podczas koncertu sylwestrowego TVP pod Wielką Krokwią w Zakopanem nie będzie fajerwerków, a większy hałas bywa na innych odbywających się tam imprezach masowych. W negatywnym tonie skomentowano krytyczne opinie o przeniesieniu koncertu pod Wielką Krokiew. Natomiast władze Tatrzańskiego Parku Narodowego wyraziły zaniepokojenie, że sylwester będzie odbywał się w bezpośrednim sąsiedztwie tego parku. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Cztery pory roku" w Jedynce prowadzone przez dwoje prezenterów, wśród gospodarzy Marzena Kawa

Od poniedziałku audycja „Cztery pory roku” w radiowej Jedynce emitowana jest w nowej formule: prowadzą ją duety dziennikarskie. - To kolejny etap zmian, które sukcesywnie wprowadzamy na antenie - informuje Wirtualnemedia.pl Ewelina Steczkowska, rzecznik prasowy Polskiego Radia. więcej

 
Melanie Dawes zamiast Sharon White szefową brytyjskiego Ofcomu. Pensja 315 tys. funtów

Melanie Dawes, doświadczona urzędniczka administracji publicznej została wybrana na nową szefową Ofcomu, brytyjskiej instytucji regulującej tamtejszy rynek medialny i telekomunikacyjny. Zastąpi Sharon White, która zapowiedziała wcześniej odejście ze stanowiska i będzie otrzymywać roczną pensję w wysokości 315 tys. funtów.   więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności w II i III kwartale, Złote Przeboje Na Fali tuż za podium

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z fali badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Platige Image ze wzrostem wpływów o 37 proc., wynik netto 2,2 mln zł w górę

Studio Platige Image w trzecim kwartale br. osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 37 proc. do 22,39 mln zł oraz 814 tys. zł zysku netto (wobec 1,4 mln zł straty rok wcześniej). - Wzrost przychodów i poprawę marż zawdzięczamy dobrze zdywersyfikowanemu portfelowi projektów i kontroli kosztów projektowych - komentuje prezes spółki Karol Żbikowski. więcej

Platforma Canal+ ruszyła z promocją bożonarodzeniową (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa promocja Platformy Canal+ obejmująca m.in. 6 miesięcy bezpłatnego korzystania z Pakietu Extra+. Ofertę wspierają działania reklamowe. więcej

Agencja Intellect przygotowała międzynarodową kampanią dla Prime Bit Games

Agencja Intellect rozpoczęła współpracę z wydawcą gier komputerowych Prime Bit Games, spółką notowaną na New Connect. Startuje międzynarodowa kampania przygotowana przez agencję dla tego klienta. więcej

Mediacap dokupił 16 proc. udziałów TalentMedia za 3,3 mln zł

Holding marketingowo-badawczy Mediacap kupił kolejne 555 udziałów sieci partnerskiej TalentMedia stanowiących 15,8 proc. jej kapitału zakładowego. Wartość transakcji to 3,27 mln zł. więcej

Szymon Majewski z bożonarodzeniowego plakatu reklamuje internet w Plusie (wideo)

Sieć Plus rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamującą ofertę internetową. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor i Vizeum. więcej

Branża reklamowa z projektem Ad Goes Green w trosce o środowisko

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green. Jej pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych, a celem projektu jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne więcej

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów z awansami w Cut The Mustard. Do agencji dołączyły Anna Kwiatkowska i Małgorzata Adamczyk

Łukasz Ciuchnicki i Michał Oleksów, awansowani w październiku na stanowiska associate creative directors, będą wspierać Marcina Strzałkowskiego w zarządzaniu działem kreacji Cut The Mustard. W ostatnich tygodniach do agencji dołączyła także Anna Kwiatkowska, jako head of business development oraz Małgorzata Adamczyk, która objęła stanowisko senior strategy consultant. więcej

Plushak rozpieszczany masażem w reklamie Plush Abonament (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca abonamentową wersję oferty Plush (świadczonej przez Polkomtel należący do grupy Cyfrowy Polsat). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP. więcej

Śpiewające paczki w świątecznej reklamie Amazona

Koncern Amazon w swojej świątecznej reklamie wykorzystuje hit “Everybody Needs Somebody to Love” Solomona Burke'a. więcej

Rośnie rynek reklamy telewizyjnej, w październiku wart 3,31 mld zł

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 7 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Samolot LOT-u obrandowany Śliwką Nałęczowską wzbił się w powietrze

Samolot linii lotniczych LOT w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” (Colian) odbył swój pierwszy rejs z Warszawy do Genewy. więcej

Nowe perspektywy ze Skodą Kamiq (wideo)

Volkswagen Group Polska kampanią pod hasłem „Nowa Škoda Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy” wspieraj wejście na rynek nowego SUV'a . Za realizację działań odpowiada agencja Isobar Polska. więcej

Electrolux promuje odkurzacz bezprzewodowy Pure Q9

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Za działania odpowiadają Feno, Zenith i 2BUP Consulting. więcej

Stowarzyszenie Marsz Niepodległości: plakat z różańcem w zaciśniętej dłoni wbrew przekonaniu, że katolicy są słabi i ulegli

Stowarzyszenie organizujące Marsz Niepodległości udostępniło spot reklamujący tegoroczną demonstrację. Organizacja odniosła się też do krytycznych opinii o plakacie pokazującym różaniec w zaciśniętej dłoni. - Dziś panuje przekonanie, że katolik jest osobą słabą, uległą, wykorzystywaną i fałszywie pojmuje się nadstawianie drugiego policzka, a Kościół Katolicki ulega liberalizmowi i pacyfizmowi - stwierdziła. więcej

Agencja MDI dalej z Browarami Warszawskimi

Echo Investment przedłuża współpracę z agencją reklamową MDI przy komunikacji inwestycji Browary Warszawskie, której otwarcie zaplanowano na przyszły rok. więcej

Saatchi&Saatchi przygotuje jubileuszową kampanię Centrum Nauki Kopernika

Agencja Saatchi&Saatchi (Grupa Publicis) po wygranym konkursie przygotuje koncepcję i zrealizuje jubileuszową kampanię Centrum Nauki Kopernik z okazji 10-lecia jego istnienia. Działania zaplanowano na przyszły rok. więcej

Mobile Ad Network podpisał umowę na wyłączność z Kolajami Mazowieckimi

Agencja Mobile Ad Network podpisała kolejną 2-letnią umowę na pełną wyłączność w zakresie obsługi i sprzedaży wszystkich nośników reklamowych Kolei Mazowieckich. więcej

Blogerka Cooka w kampanii promocyjnej Mustache.pl

Anna Nowak, prowadząca blog Cooka.pl, została ambasadorką kampanii reklamowej „Polecam, bo noszę" sklepu internetowego Mustache.pl (należącego do Grupy 4Fun Media). więcej

OX Media wprowadza markę Cleanic do social mediów

Firma Harper Hygienics rozpoczęła współpracę z agencją OX Media, której powierzyła obsługę marki Cleanic w mediach społecznościowych. więcej

Hasbro i PZU z drugą edycją akcji społecznej ,,Bezpieczny Playroom"

Pod hasłem „Bezpieczny Playroom" producent gier planszowych Hasbro i ubezpieczyciel PZU po raz drugi organizują akcję wspierającą świetlice i placówki wychowawcze w Polsce. więcej

,,Zrobiło się większe UPS?" hasłem kampanii Mola

Marka Mola wystartowała z kampanią promującą ręczniki papierowe Mola Complex 3w1. Działania przygotowała agencja Walk Digital. więcej

180heartbeats + Jung v Matt przygotowała europejską kampanię promocyjną Geberit One

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt we współpracy z Jung v Matt/ Limmat w Zurychu przygotowała aktywacje promujące systemy łazienkowe Geberit One w Szwajcarii, Niemczech, Belgii i Austrii. więcej

Iskrzenie Studio z nowymi usługami

Iskrzenie Studio poszerza ofertę o nowe usługi: lektorskie, produkcję wideo i szkolenia. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" ma już 200 tys. subskrybentów cyfrowych

Liczba użytkowników mających wykupioną prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” (Agora) przekroczyła 200 tys. - To nie tylko rekord w Polsce, ale też jeden z najlepszych wyników na świecie - podkreśla Aleksandra Sobczak, wicenaczelna „GW”. więcej

Polska Agencja Prasowa łączy redakcje PAP Life i The First News. ,,To efekt doskonalenia jakości zarządzania redakcją"

Polska Agencja Prasowa połączyła dział PAP Life z redakcją anglojęzycznego portalu TheFirstNews.com - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jestem pewien, że dzięki takiemu ruchowi PAP Life zyska nowe życie - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem sprzedaży, zyskał tylko ,,Puls Biznesu"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Polska Codziennie”. We wrześniu wzrost sprzedaży zanotowały „Puls Biznesu” i „Super Express”. więcej

Ruch chwali się poprawą wyniku operacyjnego. "W 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy"

Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego pochwaliła się, że we wrześniu zanotowała najlepszy od 2018 roku wynik operacyjny. Dystrybutor prasy miał także zatrzymać trend spadku liczby punktów sprzedaży. - W 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy - uważa Miłosz Szulc, prezes Ruchu. więcej

DM mBanku rekomenduje kupno akcji Agory, cena docelowa podniesiona do 17 zł

Analitycy Domu Maklerskiego mBanku podwyższyli cenę docelową akcji Agory z 16 do 17 zł. Rekomendacja została utrzymana na poziomie „kupuj”. więcej

,,The New York Times" zwiększa bazę cyfrowych abonentów o 273 tys., dziennik kupuje 4,9 mln subskrybentów. Maleją wpływy z reklam

W III kwartale 2019 roku dziennik „The New York Times” uzyskał przychody przekraczające 428 mln dolarów, a zysk netto był wyższy od przewidywanego. Po pozyskaniu kolejnych 273 mln cyfrowych subskrybentów gazeta ma ponad 4,9 mln czytelników, spadły jednak przychody reklamowe wydawcy. więcej

Mikołaj Chrzan, Roman Imielski, Aleksandra Sobczak i Bartosz Wieliński wicenaczelnymi ,,Gazety Wyborczej"

W „Gazecie Wyborczej” (Agora) stanowiska zastępców redaktora naczelnego objęli szef redakcji lokalnych Mikołaj Chrzan, szef działu Kraj Roman Imielski, szefowa Wyborcza.pl Aleksandra Sobczak i szef działu Świat Bartosz Wieliński. Wszyscy zachowają swoje dotychczasowe funkcje. więcej

Piotr Nisztor zgłosił na policję groźby, które dostaje w związku z artykułem o stowarzyszeniu wojskowych

Dziennikarz „Gazety Polskiej” Piotr Nisztor powiadomił policję o groźbach, które zaczął otrzymywać po wysłaniu pytań do stowarzyszenia żołnierzy Jednostki Wojskowej Formoza. więcej

Bianka Mikołajewska uniewinniona za jeden z tekstów o SKOK-ach

Wicenaczelna i szefowa zespołu śledczego OKO.press Bianka Mikołajewska została decyzją sądu uniewinniona za jeden z tekstów w "Gazecie Wyborczej" o SKOK-ach. Zarzucono jej pomówienie o nielegalne finansowanie kampanii PiS-u. więcej

Onet najczęściej cytowanym medium w październiku

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Elektroda.pl liderem przed Komputerswiat.pl i WP Nowe Technologie, Spidersweb.pl przed Antywebem (TOP 10)

Wśród witryn o nowych technologiach liderem zasięgowym jest Elektroda.pl, a podobną liczbę odsłon notują Komputerswiat.pl i WP Nowe Technologie. W czołowej dziesiątce są trzy witryny Grupy Wirtualna Polska. więcej

UODO nałożył ponad 201 tys. kary na firmę ClickQuickNow

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) nałożył na firmę ClickQuickNow karę w wysokości 201 559,50 zł za naruszenia przepisów RODO. więcej

Onet z konkursem "Wybieramy prawdę". 10 nagród do wygrania codziennie, w finale samochód

Onet rozpoczyna konkurs „Wybieramy prawdę", w którym na uczestników czekają nagrody: samochód SsangYong Tivoli, laptopy Dell, ekspresy Philips, smartfony Samsung oraz karty podarunkowe do Komputronik o łącznej wartości blisko 80 tysięcy złotych. więcej

Onet najczęściej cytowanym medium w październiku

Pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów po raz ósmy zajął portal Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz portal Wirtualna Polska. więcej

Na 11 listopada 2019 roku AliExpress szykuje Światowy Dzień Zakupów. Dołączą sprzedawcy z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji

Chińska platforma sprzedażowa AliExpress zapowiedziała na 11 listopada 2019 roku kolejną odsłonę Światowego Dnia Zakupów, w którym internauci mogą kupić wybrane produkty z atrakcyjnymi rabatami.  Według zapowiedzi w tegorocznej edycji pojawią się po raz pierwszy oferty od sprzedawców pochodzących z Włoch, Hiszpanii, Turcji i Rosji. AliExpress udostępnia polskim użytkownikom przewodnik ułatwiający korzystanie ze Światowego Dnia Zakupów. więcej

Przejęcie przez Microsoft pomogło LinkedIn. Już 660 mln użytkowników

Portal społecznościowy LinkedIn, po przejęciu przez Microsoft, notuje dynamiczny rozwój popularności. więcej

Netflix musiał wycofać ,,Zimną wojnę". ,,Film trafił do nas za wcześnie"

„Zimna wojna” po kilku dniach od pojawienia się na Netfliksie zniknęła z platformy. - Przez pomyłkę film trafił do nas... za wcześnie. „Zimna wojna” pojawi się na Netflix 1 czerwca - wyjaśnił serwis. więcej

Sandra Hajduk odchodzi z serwisu Pudelek.pl. Stawia na rozwój autorskich treści

Sandra Hajduk zapowiedziała zakończenie współpracy z należącym do WP serwisem Pudelek.pl. Dziennikarka z serwisami Wirtualnej Polski związana była przez ponad cztery lata. Jak informuje o odejściu zdecydowała samodzielnie. - Zrozumiałam, że trzeba wyjść ze strefy komfortu i zaufać sobie - wyjaśnia Hajduk.   więcej

Onet i Auto-Świat z serwisem "Samochody bez tajemnic", partnerem Otomoto

Redakcja Onetu uruchomiła nowy serwis samochodybeztajemnic.onet.pl, który ma przekazywać informacje o bezpiecznym i bezproblemowym zakupie samochodu. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest Otomoto. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dwie trzecie polskich internautów szykuje się na Black Friday, 95 proc. zna tę nazwę

Zdecydowana większość Polaków (95 proc.) zna już termin Black Friday, a 68 proc. (o 9 pkt. proc. więcej niż w ub.r.) planuje zrobić zakupy podczas tegorocznego Czarnego Piątku, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online - wynika z badania Smartscope. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Donald Tusk nie wystartuje w wyborach prezydenckich, bo powrót do krajowej polityki byłby ryzykowny i trudny (opinie)

Donald Tusk zapowiedział, że nie będzie startował w zbliżających się wyborach prezydenckich. W ocenie ekspertów od marketingu politycznego tym samym podjął najlepszą dla siebie decyzję. Dziś jest politykiem europejskim i powrót do polityki krajowej byłby naprawdę trudny. Zwłaszcza teraz, gdy opozycja nie ma pomysłu na siebie. Dla Platformy Obywatelskiej to duża strata, która paradoksalnie może wyjść całej opozycji na dobre. Może ją bowiem zmobilizować do konkretnego działania i zaciętej walki. więcej

Netto klientem Walk PR

Sieć handlowa Netto wybrała do obsługi public relations agencję Walk PR. więcej

Monday dla Electronic Arts

Agencja Monday będzie obsługiwała producenta gier, firmę Electronic Arts. więcej

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne chce zatrudnić agencję PR

Polskie Towarzystwo Kardiologiczne zaprasza agencje do składania ofert w konkursie na usługi public relations i budowanie wizerunku tej instytucji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować przez 2 lata. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Szymon Majewski z bożonarodzeniowego plakatu reklamuje internet w Plusie (wideo)
SoftBank z pierwszą stratą od 14 lat, rekordowe 6,5 mld dolarów. W tle chybione inwestycje w WeWork i Ubera
Plushak rozpieszczany masażem w reklamie Plush Abonament (wideo)
Po przejęciu PizzaPortal.pl Glovo zbuduje w Polsce centrum technologiczne. Praca dla 40 inżynierów i 50 ekspertów
Orange uruchomił w Rumunii pierwszą komercyjną sieć 5G. 25 euro za nielimitowany internet do 1 Gb/s
Play udostępnia w aplikacji płatności przez Apple Pay, Google Pay i Blika
X3 xDrive30e - nowe BMW z napędem hybrydowym plug-in (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
UODO nałożył ponad 201 tys. kary na firmę ClickQuickNow
SoftBank z pierwszą stratą od 14 lat, rekordowe 6,5 mld dolarów. W tle chybione inwestycje w WeWork i Ubera
Po przejęciu PizzaPortal.pl Glovo zbuduje w Polsce centrum technologiczne. Praca dla 40 inżynierów i 50 ekspertów
Polskim firmom coraz trudniej przyciągnąć pracowników z Ukrainy
Dwie trzecie polskich internautów szykuje się na Black Friday, 95 proc. zna tę nazwę
X3 xDrive30e - nowe BMW z napędem hybrydowym plug-in (wideo)
Karolina Buratyńska: z Teva Pharmaceuticals do Biotts
Alior Bank oddał do dyspozycji swoich klientów iKioski
Królowa Elżbieta II rezygnuje z naturalnych futer
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Queen Latifah zagra w serialu "The Equalizer"
Sandra Bullock w nowym filmie "Unforgiven", który powstaje dla Netfliksa
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj