Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 30 Stycznia 2020
 
 
 
NIK zbada finanse TVP. Juliusz Braun: kontrola jest bardzo wskazana
 
Najwyższa Izba Kontroli poinformowała o swoim planie działań na 2020 rok. Zapowiedziała m.in., że zajmie się "badaniem zarządzania majątkiem i finansami TVP". Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych uważa, że "kontrola jest bardzo wskazana" i według niego powinno się sprawdzić wydatki na program, modernizację budynku przy Placu Powstańców oraz "rzetelnie ocenić racjonalność wszystkich wydatków na zakup praw sportowych". więcej
 
 
Premiera "Nic się nie stało" Sylwestra Latkowskiego na przełomie lutego i marca
 
Dokument autorstwa Sylwestra Latkowskiego "Nic się nie stało" nie będzie mieć swojej premiery w styczniu, a prawdopodobnie na przełomie lutego i marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Onet w nowej siedzibie ze studiami do programów wideo i podcastów
 
Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. portalu Onet.pl wraz ze zmianą siedziby uruchomił nowe przestrzenie studyjne o łącznej powierzchni ponad 200 mkw. Dzięki zastosowanym technologiom ma być możliwe jednoczesne realizowanie programów na żywo oraz ich przygotowanie w formie wideo lub podcastów. więcej
 
 
Reporter Adam Feder zwolniony z ,,Dzień dobry TVN". Widzowie skarżą się do KRRiT na żarty z koreańskiego muzyka, TVN przeprasza
 
Telewizja TVN zakończyła współpracę z reporterem „Dzień Dobry TVN” Adamem Federem, autorem materiału o wyglądzie koreańskiego piosenkarza Jeona Jung-kooka. Na swoich dotychczasowych stanowiskach pozostają prowadzący wtorkowe wydanie programu Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik, a także wydawca Magdalena Kowalik-Nóżka. Stacja przeprosiła, ale na nadawcę wpłynęły już skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Kablówki muszą udostępniać infrastrukturę konkurentom. UKE podjął ostateczną decyzję
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej podtrzymał swoją poprzednią decyzję o wprowadzeniu obowiązku udostępniania przez operatorów kablowych ich infrastruktury konkurencyjnych podmiotom. Wcześniej w ramach konsultacji kablówki oraz PIKE nie kryły swojego krytycznego stosunku do tego rozwiązania. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Od kwietnia podatek cukrowy. Stracą producenci markowych napojów, ale jego skutki może odczuć też branża reklamowa więcej
 
Mediom prywatnym ufa dużo więcej Polaków niż publicznym, spadek NATO i Kościoła katolickiego więcej
 
,,Małomiasteczkowy" hitem sprzedaży, Podsiadło przed Sheeranem i Guettą najczęściej grany w radiu. ,,Freed From Desire" najchętniej graną piosenką (TOP 100) więcej
 
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
BRAND MANAGER KANAŁÓW DZIECIĘCYCH CANAL+
Specjalista ds. tworzenia bazy treści lokalnych Polska Press
Performance Specialist Wirtualna Polska Media
Partner Acquisition and Relations Specialist Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Automatyzacji Marketingu TVN
Sekretarz Redakcji ICAN Institute
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
NIK zbada finanse TVP. Juliusz Braun: kontrola jest bardzo wskazana

Najwyższa Izba Kontroli poinformowała o swoim planie działań na 2020 rok. Zapowiedziała m.in., że zajmie się "badaniem zarządzania majątkiem i finansami TVP". Juliusz Braun, członek Rady Mediów Narodowych uważa, że "kontrola jest bardzo wskazana" i według niego powinno się sprawdzić wydatki na program, modernizację budynku przy Placu Powstańców oraz "rzetelnie ocenić racjonalność wszystkich wydatków na zakup praw sportowych". więcej

Premiera "Nic się nie stało" Sylwestra Latkowskiego na przełomie lutego i marca

Dokument autorstwa Sylwestra Latkowskiego "Nic się nie stało" nie będzie mieć swojej premiery w styczniu, a prawdopodobnie na przełomie lutego i marca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Reporter Adam Feder zwolniony z ,,Dzień dobry TVN". Widzowie skarżą się do KRRiT na żarty z koreańskiego muzyka, TVN przeprasza

Telewizja TVN zakończyła współpracę z reporterem „Dzień Dobry TVN” Adamem Federem, autorem materiału o wyglądzie koreańskiego piosenkarza Jeona Jung-kooka. Na swoich dotychczasowych stanowiskach pozostają prowadzący wtorkowe wydanie programu Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik, a także wydawca Magdalena Kowalik-Nóżka. Stacja przeprosiła, ale na nadawcę wpłynęły już skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kablówki muszą udostępniać infrastrukturę konkurentom. UKE podjął ostateczną decyzję

Urząd Komunikacji Elektronicznej podtrzymał swoją poprzednią decyzję o wprowadzeniu obowiązku udostępniania przez operatorów kablowych ich infrastruktury konkurencyjnych podmiotom. Wcześniej w ramach konsultacji kablówki oraz PIKE nie kryły swojego krytycznego stosunku do tego rozwiązania. więcej

Tomasz Smokowski żegna się z Polsatem, stawia na Kanał Sportowy

Dziennikarz piłkarski Tomasz Smokowski po prawie półtora roku współpracy rozstaje się z Telewizją Polską. Zamierza skupić się na rozwoju Kanału Sportowego, który ma ruszyć na YouTubie w drugiej połowie lutego. więcej

Od 8 marca w TVP1 emisja drugiego sezonu serialu ,,Stulecie Winnych"

W niedziele, 8 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Stulecia Winnych”, zatytułowanego „Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu zakończyły się zdjęcia do produkcji. więcej

Cyfrowy Polsat sprzedaje 7-letnie obligacje za 1 mld zł oprocentowane na WIBOR 6M plus 1,65 proc.

W czwartek i piątek Cyfrowy Polsat będzie sprzedawał swoje 7-letnie obligacje serii C o wartości nominalnej do 1 mld zł. Ich oprocentowanie wynosi WIBOR 6M plus 1,65 proc. marży, odsetki będą wypłacane co pół roku. więcej

Internet śledzi ekspresową budowę szpitali w Wuhan. Od fundamentów do otwarcia w kilka dni

W chińskim mieście Wuhan, w którym rozpoczęła się epidemia nowego koronawirusa 2019-nCoV trwa ekspresowa budowa dwóch szpitali które mają usprawnić badania osób zarażonych oraz pozwolić na ich leczenie. Oba obiekty zostaną ukończone w ciągu zaledwie kilku dni uruchomione na początku lutego 2020 roku. Postępy na budowie można na bieżąco śledzić w internecie. więcej

,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 13" wiosną w MTV Polska

Wiosną br. MTV Polska pokaże trzynastą edycję reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, która będzie dostępna również w player.pl. Właśnie zakończyły się zdjęcia do programu. więcej

TVN i Discovery przepraszają za żarty w ,,Dzień Dobry TVN" z wyglądu koreańskiego piosenkarza

TVN i Discovery w oświadczeniu przeprosili Jeona Jung-kooka i Junga Ho-seoka z zespołu BTS, a także jego fanów za żarty z wyglądu piosenkarzy we wtorkowym wydaniu „Dzień Dobry TVN”. - Rozpoczęliśmy wewnętrzne postępowanie wyjaśniające w tej sprawie - zapowiedzieli nadawcy. więcej

NIK skontroluje, jak Telewizja Polska zarządza finansami i majątkiem

Najwyższa Izba Kontroli zapowiedziała, że w br. zajmie się m.in. „badanie zarządzania majątkiem i finansami TVP”. Firma w ostatnich lata otrzymała rekordowe wsparcie publiczne w formie rekompensat abonamentowych. więcej

Grupa Sky uruchamia trzy kolejne kanały

Właśnie wystartował uruchomiony przez Grupę Sky kanał Sky Comedy. Wiosną zaczną nadawania dwa kolejne kanały nadawcy. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wieloletnia szefowa Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia odchodzi na emeryturę

Irena Piłatowska, która przez ostatnie 16 lat kierowała Studiem Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia odchodzi z publicznej rozgłośni. Udaje się na emeryturę. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w II półroczu w Bydgoszczy. Radio Pogoda na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET, Radio Pogoda i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Czarzasty do Lisickiego: prowadzi pan tu wywiady, bo chwali rząd, w Trójce są porządni dziennikarze (wideo)

Szef SLD Włodzimierz Czarzasty w wywiadzie w Trójce zarzucił Pawłowi Lisickiemu z „Do Rzeczy”, że prowadzi poranne rozmowy w stacji, ponieważ chwali obecny obóz rządzący. - W Trójce zawsze byli porządni dziennikarze. A w tej chwili zapraszają ludzi, którzy chwalą rząd, na przykład pana redaktora - stwierdził. - Mam wrażenie, że przyszedł pan tu jak zwykle robić awanturę - skomentował Lisicki. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg reklamowy, budżet 24,6 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera w przetargu agencję reklamową wspierającą jego działania promocyjne i reklamowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę chce zawrzeć na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia o kolejne 2 lata. Budżet na cały ten okres, łącznie z wynagrodzeniem agencji wyniesie 24,6 mln zł. więcej

CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo

Grupa CCC, właściciel sieci handlowych CCC, Gino Rossi, Karl Vogele, eObuwie i DeeZee, w strategii na lata 2020-2022 zapowiada, że chce mieć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce. Na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie, chce skupić się na swoich pięciu-sześciu głównych markach, m.in. Lasocki, Gino Rossi i Sprandi. Ponadto szykuje nową strategię marketingową. więcej

Robert Antolak associate creative directorem w VMLY&R. Awanse w dziale kreacji

Robert Antolak awansował na associate creative director w VMLY&R. Z kolei Damian Kitowski, Bartosz Grędysa, Mikołaj Stefan?ski, Adam Caban i Bartek Rutkowski objęli w agencji stanowiska creative group head. więcej

Tauron szuka firmy do obsługi jego kampanii outdoorowych

Spółka Tauron Sprzedaż, dostawca energii zbiera informacje z rynku w związku z planowanym przetargiem na wynajem powierzchni reklamy zewnętrznej oraz obsługę jej kampanii outdoorowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Konsumenci stawiają na więcej "bio" w produktach

Częściej i więcej produktów bio chciałoby kupować aż 62 proc. badanych. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia czym jest bio oraz brak pewności, że produkt oznaczony jako bio, jest nim w rzeczywistości - wynika z autorskiego raportu agencji IQS. więcej

Maisie Williams z nową wersją ,,Let It Go" w reklamie Audi na Super Bowl (wideo)

Koncern samochodowy Audi wraca z reklamą przy transmisji Super Bowl, które odbędzie się w najbliższy weekend 2 lutego w USA. Marka w spocie „Let It Go” z Maisie Williams będzie promować model Audi e-Tron Sportback. Spot jest pierwszą odsłoną nowej globalnej kampanii firmy. więcej

Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu

Podczas konferencji MarCom Skills Day, organizowanej przez SAR i IAB Polska, przedstawiono założenia do badań Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Pierwsze wnioski mają być opublikowane na koniec pierwszego kwartału tego roku. więcej

Tomasz Brusik odchodzi z Semahead, zaczyna pracę na własny rachunek

Tomasz Brusik zakłada firmę Brusik.pl, która będzie specjalizowała się w obsłudze mediów społecznościowych oraz tworzeniu contentu rysunkowego. Po ponad pięciu latach kończy współpracę z agencją performance marketingu Semahead. więcej

Rossmann i Lidl ulubionymi sieciami detalicznymi Polaków

Sieć drogerii Rossmann oraz supermarkety Lidl Polska o ulubione marki sklepów Polaków - wynika z badania agencji Inquiry. więcej

Marta Gilbas szefową social media w Reprise

Do zespołu agencji digitalowej Reprise (IPG Mediabrands) dołączyła Marta Gilbas. Objęła stanowisko head of social media. Wcześniej pracowała w Codemedia. więcej

Głos Jerzego Stuhra w kampanii ,,Wciąż jestem tym kim byłem" Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Wciąż jestem tym kim byłem" organizowanej przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. W animowanej opowieści o chorym chłopcu usłyszymy głos aktora Jerzego Stuhra. więcej

Lidl otwiera w Wilanowie dwupiętrowy sklep

W czwartek 30 stycznia br. Lidl Polska ma otworzyć na warszawskim Wilanowie jeden z najnowocześniejszych i najbardziej eleganckich w swojej sieci sklepów. Po raz pierwszy sala sprzedaży ulokowana będzie na pierwszym piętrze. Na dole budynku znajdzie się natomiast parking. więcej

Tomasz Komorowski i Katarzyna Kryńska tworzą nowy departament w studiu Film Produkcja

Studio produkcyjne Film Produkcja tworzy nowy departament The film place. Na jego czele stanęli Tomasz Komorowski i Katarzyna Kryńska. więcej

Adrianna Morze szefową marketingu i komunikacji FM Logistic w Europie Centralnej

Adrianna Morze objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Zastąpiła Agnieszkę Walawender, która nie pracuje już w firmie. więcej

Miejskie Zakłady Autobusowe szukają firmy do obsługi kampanii reklamowych

Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie rozpoczęły przetarg na wybór firmy, która zajmie się obsługą kampanii reklamowych na tylnych powierzchniach autobusów – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

IKEA przekazała kilka tysięcy zabawek krakowskiemu pogotowiu ratunkowemu

IKEA Kraków już po raz siódmy zorganizowała zbiórkę pluszaków dla najmłodszych pacjentów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego. Firma zebrała 3250 maskotek. więcej

Simon Harrison globalnym dyrektorem marketingu Avaya

Simon Harrison objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu (CMO) w Avaya Holdings Corp., firmie tworzącej rozwiązania komunikacyjne dla firm. Zastąpił Morag Lucey, która rozstała się z firmą. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Onet w nowej siedzibie ze studiami do programów wideo i podcastów

Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. portalu Onet.pl wraz ze zmianą siedziby uruchomił nowe przestrzenie studyjne o łącznej powierzchni ponad 200 mkw. Dzięki zastosowanym technologiom ma być możliwe jednoczesne realizowanie programów na żywo oraz ich przygotowanie w formie wideo lub podcastów. więcej

,,Viva!" przeprasza za wywiad z aktorką z pytaniami o życie seksualne. ,,To nic innego jak molestowanie"

Serwis Viva.pl (Edipresse Polska) opublikował wywiad z aktorką Anną Marią Sieklucką grającą w filmie „365 dni” z pytaniami o jej intymne sprawy. Po fali krytyki redakcja w środę usunęła wywiad i przeprosiła. - Media mainstreamu są zamknięte w swoich bajkach, nie odrobiły lekcji - komentuje dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska. więcej

,,The Guardian" rezygnuje z zamieszczania reklam firm paliwowych. Chce walczyć ze zmianami klimatu

Brytyjski dziennik „The Guardian” zapowiedział że rezygnuje z zamieszczania u siebie reklam promujących koncerny paliwowe oraz inne firmy związane z sektorem wykorzystującym paliwa kopalne. Kierownictwo gazety wyjaśnia, że nie chce wspierać podmiotów przyczyniających się do szkodliwych zmian klimatycznych, choć liczy się ze stratami finansowymi z powodu mniejszej liczby zamożnych reklamodawców. więcej

Rada Mediów Narodowych zajmie się sytuacją PAP

Na najbliższym posiedzeniu Rady Mediów Narodowych, jej członkowie zajmą się m.in. sytuacją w Polskiej Agencji Prasowej oraz określeniem minimalnego udziału audycji tworzonych przez oddziały terenowe TVP w programach ogólnokrajowych. więcej

,,Gazeta Wyborcza" może pisać o udziale Przemysława Radzika w aferze hejterskiej, prawomocnie oddalono jego wniosek

Warszawski Sąd Apelacyjny odrzucił wniosek sędziego Przemysława Radzika o zakaz publikacji dla „Gazety Wyborczej” (Agora) wszelkich informacji na temat jego uczestnictwa w tzw. grupie hejtującej sędziów. To już druga instancja, która przyznaje rację w tej kwestii „GW”. więcej

,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, ,,Dobre Wnętrze" z największym wzrostem

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w listopadzie ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a jedyny spadek odnotowała „Weranda” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet w nowej siedzibie ze studiami do programów wideo i podcastów

Ringier Axel Springer Polska, wydawca m.in. portalu Onet.pl wraz ze zmianą siedziby uruchomił nowe przestrzenie studyjne o łącznej powierzchni ponad 200 mkw. Dzięki zastosowanym technologiom ma być możliwe jednoczesne realizowanie programów na żywo oraz ich przygotowanie w formie wideo lub podcastów. więcej

Facebook wzmacnia kontrolę użytkowników nad danymi. Można kasować historię aktywności na zewnętrznych stronach

Facebook zapowiedział udostępnienie użytkownikom nowych możliwości zarządzania danymi o nich gromadzonymi przez serwis. Każdy właściciel konta otrzyma opcję pozwalającą na kasowanie historii jego aktywności na zewnętrznych stronach internetowych. więcej

CCC chce mieć do 2022 roku 8,5-9 mld zł rocznych wpływów. Będzie nowa strategia marketingowa, rozwój eObuwie.pl i Modivo

Grupa CCC, właściciel sieci handlowych CCC, Gino Rossi, Karl Vogele, eObuwie i DeeZee, w strategii na lata 2020-2022 zapowiada, że chce mieć 8,5-9 mld zł rocznych wpływów sprzedażowych, z czego 35-40 proc. z e-commerce. Na inwestycje będzie wydawać 150-200 mln zł rocznie, chce skupić się na swoich pięciu-sześciu głównych markach, m.in. Lasocki, Gino Rossi i Sprandi. Ponadto szykuje nową strategię marketingową. więcej

Internet śledzi ekspresową budowę szpitali w Wuhan. Od fundamentów do otwarcia w kilka dni

W chińskim mieście Wuhan, w którym rozpoczęła się epidemia nowego koronawirusa 2019-nCoV trwa ekspresowa budowa dwóch szpitali które mają usprawnić badania osób zarażonych oraz pozwolić na ich leczenie. Oba obiekty zostaną ukończone w ciągu zaledwie kilku dni uruchomione na początku lutego 2020 roku. Postępy na budowie można na bieżąco śledzić w internecie. więcej

Tomasz Brusik odchodzi z Semahead, zaczyna pracę na własny rachunek

Tomasz Brusik zakłada firmę Brusik.pl, która będzie specjalizowała się w obsłudze mediów społecznościowych oraz tworzeniu contentu rysunkowego. Po ponad pięciu latach kończy współpracę z agencją performance marketingu Semahead. więcej

Wytwórnia Metro-Goldwym-Mayer na sprzedaż. Jej zakupem zainteresowane Netflix, Apple i Amazon

Firmy Amazon, Apple, Netflix, Disney, Comcast i AT&T są zainteresowane kupnem wytwórni filmowej Metro-Goldwyn-Mayer. Wartość transakcji może wynieść 7 mld dolarów. więcej

Agnieszka Wójcik w zarządzie Merlin Group

Do zarządu Merlin Group została powołana Agnieszka Wójcik, od połowy 2018 pracująca w firmie jako dyrektor finansowy. więcej

Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy

Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Konsumenci stawiają na więcej "bio" w produktach

Częściej i więcej produktów bio chciałoby kupować aż 62 proc. badanych. Na przeszkodzie stoi brak zrozumienia czym jest bio oraz brak pewności, że produkt oznaczony jako bio, jest nim w rzeczywistości - wynika z autorskiego raportu agencji IQS. więcej

Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej przebada potrzeby pracowników i pracodawców w marketingu

Podczas konferencji MarCom Skills Day, organizowanej przez SAR i IAB Polska, przedstawiono założenia do badań Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej. Pierwsze wnioski mają być opublikowane na koniec pierwszego kwartału tego roku. więcej

Rossmann i Lidl ulubionymi sieciami detalicznymi Polaków

Sieć drogerii Rossmann oraz supermarkety Lidl Polska o ulubione marki sklepów Polaków - wynika z badania agencji Inquiry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adrianna Morze szefową marketingu i komunikacji FM Logistic w Europie Centralnej

Adrianna Morze objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i komunikacji w FM Logistic na region Europy Centralnej. Zastąpiła Agnieszkę Walawender, która nie pracuje już w firmie. więcej

PR Inspiration po raz szósty dla krakowskiej ASP

Krakowska agencja PR Inspiration już po raz szósty wspiera krakowską Akademię Sztuk Pięknych im. Jana Matejki przy organizacji Międzynarodowego Biennale Architektury Wnętrz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung szykuje składany smartfon Galaxy Z Flip z ekranem 6,7 cala. Cena 1,5 tysiąca euro
iPhone 12 na renderach (wideo)
Apple z 91,9 mld dol. wpływów i 22,2 mld dol. zysku. W górę sprzedaż iPhone'ów i wearables, w dół Maców i iPadów
Asseco straci kontrakt za 15 mln euro, czescy programiści za darmo przygotowali platformę do e-winiet
Caritas szykuje sieć mobilną Caritas Łączy, jedna trzecia zysku na cele charytatywne
Klienci Orange Polska wykorzystali w ub.r. 920 PB danych, 90 proc. w sieci LTE
Revolut rozbudowuje w Polsce kadrę menedżerską. Dołączają Monika Kania, Katarzyna Dyrcz i Karolina Kornet
Promy Unity Line do Szwecji z szybkim internetem
 
 
 
GOSPODARKA
 
Cyfrowy Polsat sprzedaje 7-letnie obligacje za 1 mld zł oprocentowane na WIBOR 6M plus 1,65 proc.
Rossmann i Lidl ulubionymi sieciami detalicznymi Polaków
Lidl otwiera w Wilanowie dwupiętrowy sklep
PKB w 2019 roku. Rośnie stopa inwestycji, słabnie konsumpcja prywatna
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Od 8 marca w TVP1 emisja drugiego sezonu serialu ,,Stulecie Winnych"
Wytwórnia Metro-Goldwym-Mayer na sprzedaż. Jej zakupem zainteresowane Netflix, Apple i Amazon
25 czerwca 2021 roku premiera filmu "The Batman". Ruszyły zdjęcia
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj