Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 4 Lutego 2020
 
 
 
Senacka komisja kultury nie poprze 1,95 mld zł rekompensaty dla mediów publicznych. Kołodziejski: realne potrzeby to 3,6 mld zł
 
Według Pawła Lewandowskiego wiceszefa resortu kultury projekt nowelizacji tzw. ustawy o rekompensacie dla mediów publicznych „nie podlega bezpośrednio notyfikacji Komisji Europejskiej, ponieważ nowa pomoc publiczna mieści się w ramach istniejącego planu pomocy”. Z kolei przewodniczący Krajowej Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski podczas debaty w Senacie wskazał, że realne potrzeby mediów publicznych szacuje na ok. 3,6 mld zł. więcej
 
 
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"
 
Przy tegorocznym finale Super Bowl w telewizji Fox w minioną niedzielę pokazano ponad 50 reklam, a stacja musiała wyemitować dodatkowy blok reklamowy, bo tego oczekiwali reklamodawcy. Według ekspertów z polskich agencji tegoroczna lista spotów to mieszanka wartościowych, zostających w pamięci kreacji, ze spotami, które dostarczają wyłącznie rozrywki. I tych drugich jest zdecydowana przewaga. To swoisty reklamowy koncert życzeń, który musi zadowolić wszystkie grupy widzów. To, że dany spot tu się pojawia nie zależy od poziomu jego kreacji, ale od zasobności portfela marketera. więcej
 
 
Prezes TVP deklaruje ograniczenie reklam w TVP ABC w tym roku
 
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zadeklarował w poniedziałek, że w tym roku publiczny nadawca ograniczy reklamy w kanale TVP ABC, tak by „dzieci nie musiały oglądać spotów komercyjnych”. więcej
 
 
Udany styczeń dla TVP1, TVP2 i TVP Info. W dół Polsat, TVN i TVN24
 
Liderem oglądalności w styczniu br. w 4+ była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. W grupie komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły dziennik „Teleexpress”, finał TCS i serial „M jak miłość”. więcej
 
 
,,Chyłka" i ,,Top model" hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów
 
W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN i właściciel UPC chcą sprzedać akcje Platformy Canal+. "Rynek dojrzały i trudno o dalsze wzrosty" więcej
 
Od Amazona i Audi do Trumpa i Walmartu - wszystkie spoty z Super Bowl 2020 (wideo) więcej
 
Kryzysy wizerunkowe w ,,Dzień dobry TVN" i "Vivie". "Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny" więcej
 
Lasy Państwowe zakończyły współpracę z agencją, której szefowi zarzucono oczernianie ekologów. "Postąpiły właściwie" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Public Affairs Manager United PR
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
BRAND MANAGER KANAŁÓW DZIECIĘCYCH CANAL+
Specjalista ds. tworzenia bazy treści lokalnych Polska Press
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prezes TVP deklaruje ograniczenie reklam w TVP ABC w tym roku

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zadeklarował w poniedziałek, że w tym roku publiczny nadawca ograniczy reklamy w kanale TVP ABC, tak by „dzieci nie musiały oglądać spotów komercyjnych”. więcej

Udany styczeń dla TVP1, TVP2 i TVP Info. W dół Polsat, TVN i TVN24

Liderem oglądalności w styczniu br. w 4+ była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. W grupie komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły dziennik „Teleexpress”, finał TCS i serial „M jak miłość”. więcej

,,Chyłka" i ,,Top model" hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów

W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych. więcej

Senat: niedopuszczalne akceptacja i budowanie przekazów dzielących Polaków w mediach publicznych

Senacka Komisja Kultury w przyjętym przez siebie stanowisku uznała m.in., że niedopuszczalne jest stosowanie przez media publiczne takich praktyk jak: zastępowanie obiektywnej informacji  sprzyjającą opinią; akceptacja i budowanie przekazów dzielących Polaków; rażący brak bezstronności i obiektywizmu. więcej

Kurek, Popiołek i Gorazda z Vectry w radzie nadzorczej Multimedia Polska. ,,Realizacja warunku UOKiK-u na bardzo wczesnym etapie"

Do rady nadzorczej operatora kablowego Multimedia Polska powołani zostaną Maciej Kurek, Michał Popiołek i Marcin Gorazda. Wszyscy od lat są w radzie nadzorczej Vectry, nowego właściciela Multimediów. Vectra finansowanie tej transakcji pozyskała od konsorcjum firm finansowych współorganizowanego przez Bank Pekao. więcej

21. sezon ,,Kuchennych rewolucji" TVN od 5 marca. Startuje akcja #restauracjaDlaMagdy

W czwartek, 5 marca TVN rozpocznie emisję 21. edycji programu „Kuchenne rewolucje”, który w telewizji jest emitowany od 10 lat. Stacja właśnie rozpoczęła akcję #restauracjaDlaMagdy, dzięki której restauratorka przeprowadzi metamorfozy w proponowanych przez widzów lokalach. więcej

Spięcie w Senacie między Kurskim a Borusewiczem. "Nawet człowiek normalny pod wpływem pana telewizji by zwariował"

W Senacie podczas posiedzenia Komisji Kultury doszło do ostrego spięcia między szefem TVP Jackiem Kurskim a marszałkiem Bogdanem Borusewiczem. Ten ostatni sugerował powiązanie materiałów nadawcy ze śmiercią śp. prezydenta Adamowicza i stosowanie propagandy. - Nawet człowiek normalny pod wpływem pana telewizji by zwariował - ocenił Borusewicz.   więcej

TVP unieważniła przetarg na budowę nowych siedzib w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Powód: za wysoka cena

Telewizja Polska zdecydowała się na unieważnienie przetargu dotyczącego budowy nowych siedzib dla oddziałów terenowych w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Powodem była zbyt wysoka cena ofert, jakie złożyły zainteresowane firmy. więcej

1,9 mln widzów ,,Na Wspólnej" w sezonie 2019/2020

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadzi średnio 1,90 mln widzów. więcej

Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV

Kanał Sundance TV (należący do AMC Networks International-UK) został włączony do oferty reklamowej Polsat Media. więcej

Drugi sezon ,,Genialnej przyjaciółki" w lutym na HBO GO, a w marcu w HBO

We wtorek 11 lutego w HBO GO zadebiutuje drugi sezon serialu „Genialna przyjaciółka” w reżyserii Saverio Costanzo i Alice Rohrwacher. Na antenie HBO serial będzie miał premierę 24 marca. więcej

TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wielkopolska Telewizja Kablowa z koncesją na nadawanie Fanklub TV

Od lutego nadawanie rozpoczął nowy kanał telewizyjny w ofercie sieci Inea - Fanklub TV. W jego ofercie pojawią się treści sportowe - transmisje meczów, wywiady ze sportowcami, reportaże oraz programy publicystyczne. Kanał skierowany będzie do kibiców, którzy dopingują nie tylko największe kluby, ale również mniejsze lokalne drużyny. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Senacka komisja kultury nie poprze 1,95 mld zł rekompensaty dla mediów publicznych. Kołodziejski: realne potrzeby to 3,6 mld zł

Według Pawła Lewandowskiego wiceszefa resortu kultury projekt nowelizacji tzw. ustawy o rekompensacie dla mediów publicznych „nie podlega bezpośrednio notyfikacji Komisji Europejskiej, ponieważ nowa pomoc publiczna mieści się w ramach istniejącego planu pomocy”. Z kolei przewodniczący Krajowej Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski podczas debaty w Senacie wskazał, że realne potrzeby mediów publicznych szacuje na ok. 3,6 mld zł. więcej

 
Reporterzy Bez Granic zaniepokojeni "bezprawnym zwalnianiem dziennikarzy mediów publicznych"

Organizacja Reporterzy Bez Granic (RSF) wyraziła zaniepokojenie zwolnieniem dwóch doświadczonych dziennikarzy mediów publicznych w połowie stycznia 2020 roku. Według niej "to następstwo rosnącego nękania niezależnych dziennikarzy przez nadawcę publicznego w 2019 roku, którego kulminacją była seria zwolnień podczas wewnętrznej restrukturyzacji w radiu państwowym". więcej

 
Biuro legislacyjne Senatu: nowa rekompensata abonamentowa dla TVP i Polskiego Radia może wymagać notyfikacji przez KE

Biuro legislacyjne Senatu ocenia, że przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy o opłatach abonamentowych dająca Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,95 mld zł rekompensaty może wymagać notyfikacji przez Komisję Europejską. Według biura przy wraz z rekompensatą nie powinno przyjmować się przepisu pozwalającego rozszerzać zarządy firm mediów publicznych do ponad trzech osób. więcej

 
RMF FM na czele rynku w Częstochowie w II półroczu. Twoja Polska Stacja na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za drugie półrocze 2019 roku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"

Przy tegorocznym finale Super Bowl w telewizji Fox w minioną niedzielę pokazano ponad 50 reklam, a stacja musiała wyemitować dodatkowy blok reklamowy, bo tego oczekiwali reklamodawcy. Według ekspertów z polskich agencji tegoroczna lista spotów to mieszanka wartościowych, zostających w pamięci kreacji, ze spotami, które dostarczają wyłącznie rozrywki. I tych drugich jest zdecydowana przewaga. To swoisty reklamowy koncert życzeń, który musi zadowolić wszystkie grupy widzów. To, że dany spot tu się pojawia nie zależy od poziomu jego kreacji, ale od zasobności portfela marketera. więcej

Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen

PKN Orlen ruszył z kampanią uświadamiającą kierowców na temat zmian w przepisach ruchu drogowego. Przygotowała ją agencja Red8 Advertising. więcej

Bartek Hanus dyrektorem strategii w Leo Burnett

W połowie lutego br. stanowisko dyrektora strategii w agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) obejmie Bartek Hanus. Zastąpi Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka. więcej

Bank Millennium po przejęciu eurobanku ma 2,6 mln klientów i 561 mln zł zysku. Zamknie 60 oddziałów i zwolni 260 osób

Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Bank Millennium zanotowała wzrost wyniku z odsetek o 33,1 proc. do 2,5 mld zł, wyniku z prowizji o 5,8 proc. do 699,1 mln zł oraz spadek zysku o 26,3 proc. do 560,7 mln zł. Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników. więcej

mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa

Pod hasłem „Ludzie są niesamowici” ruszyła kampania informacyjna mBanku dotycząca cyberbezpieczeństwa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Mindshare, Flota Filmowa i Solski Communications. więcej

Wojciech Walczak na czele nowego działu w Plej

Agencja Plej utworzyła dział strategii. Na jego czele - jako strategy director - stanął Wojciech Walczak, były współwłaściciel agencji strategicznej Melting Pot. więcej

,,Lepszy sex to lepsze życie" w reklamie Maxigra Go

Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową środka na potencję Maxigra Go. Działania pod hasłem „Lepszy sex to lepsze życie” prowadzą Mediacom i M5 Film. więcej

Marta Manowska w kampanii ,,e-Polak potrafi!" przekonuje seniorów (wideo)

Pod hasłem „Internet ułatwia życie. Spróbuj!” rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „e-Polak potrafi!”. Jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna Marta Manowska, która będzie przekonywać seniorów, że internet potrafi skutecznie ułatwiać życie, a korzystanie z niego nie jest wcale takie trudne. więcej

Centrum Nauki Kopernik z jubileuszową kampanią promocyjną

Centrum Nauki Kopernik przygotowało na 10-lecie działania kampanię "Przyszłość w centrum. Odkrywaj. Myśl. Działaj". Koncepcję kreatywną - w oparciu o przygotowaną przez Kopernika narrację - opracowała agencja Saatchi&Saatchi. więcej

Monika Jaworska kierownikiem postprodukcji w LocoMotive

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji. Ostatnio pracowała w Foszer Sawicki. więcej

Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV

Kanał Sundance TV (należący do AMC Networks International-UK) został włączony do oferty reklamowej Polsat Media. więcej

Wilfredo León reklamuje Galeco

Siatkarz Wilfredo León Venero został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych. więcej

Dynamo Group upraszcza identyfikację wizualną

Dynamo Group wprowadza uproszczoną identyfikację wizualną dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy. więcej

Patrycja Grabarska kierownikiem działu content marketingu w Wunderteam

Do zespołu agencji reklamowej Wunderteam dołączyła Patrycja Grabarska obejmując nowo utworzone stanowisko kierownika działu content marketingu. Agencja stawia na na rozwój w kierunku marketingu technologicznego. więcej

Spotify pomoże zostawianym w domach zwierzakom

Pet Playlists to nowa funkcjonalność serwisu streamingowego Spotify. Użytkownicy mogą w jej ramach układać specjalne playlisty z muzyką dla zwierząt, które zostają same w domu. więcej

Loteria Nestlé Purina promowana hasłem ,,Rozpieść go nie tylko smakiem"

Pod hasłem „Rozpieść go nie tylko smakiem” trwa ogólnopolska loteria producenta karmy dla zwierząt Nestlé Purina. Akcję prowadzi agencja Unique One, wybrana w przetargu. więcej

Węglokoks partnerem głównym Górnika Zabrze

Spółka Węglokoks, zajmująca się głównie eksportem węgla kamiennego, została partnerem głównym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze. więcej

ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii o oszczędzaniu

Rozpoczęła się outdoorowa odsłona kampanii ING Bank Śląski o oszczędności. Bank zachęca Polaków do korzystania z życia na nośnikach zewnętrznych w największych miastach. więcej

K2Bots.AI partnerem Genesys w Polsce

Agencja K2Bots.AI (Grupa K2) została partnerem firmy technologicznej Genesys w Polsce. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Zawsze warto", ,,The Voice Kids", ,,Tylko nie mów nikomu", Robert Lewandowski i Rafał Brzozowski z Telekamerami 2020

Serial „Zawsze warto”, talent-show „The Voice Kids”, dokument Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”, Robert Lewandowski, Rafał Brzozowski i Kinga Preis znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2020 roku. więcej

Łukasz Maziewski przeszedł z ,,Faktu" do ,,Super Expressu"

Dziennikarz Łukasz Maziewski dołączył do działu Polityka w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Maziewski przez 5,5 roku pracował w „Fakcie”. więcej

Agnieszka Żądło w redakcji Newsweek.pl, nadal będzie współpracować z Halo.Radio

Reporterka Agnieszka Żądło, związana wcześniej m.in. z „Gazeta Wyborczą” i Gazeta.pl (Agora), rozpoczęła pracę w dziale internetowym tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Nie zawiesza przy tym współpracy z Halo.Radio. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Chyłka" i ,,Top model" hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów

W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych. więcej

Google: przychód i zysk w górę. Ile z reklam na YouTube i chmury?

Alphabet, do którego należy Google, zaprezentował wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2019 rok. Po raz pierwszy w swojej historii holding ujawnił jakie wpływy reklamowe generuje serwis YouTube. więcej

Rafał Hirsch będzie współpracować z Business Insider Polska

Teksty dziennikarza Rafała Hirscha jeszcze w lutym pojawią się na łamach Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej

Bank Millennium po przejęciu eurobanku ma 2,6 mln klientów i 561 mln zł zysku. Zamknie 60 oddziałów i zwolni 260 osób

Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Bank Millennium zanotowała wzrost wyniku z odsetek o 33,1 proc. do 2,5 mld zł, wyniku z prowizji o 5,8 proc. do 699,1 mln zł oraz spadek zysku o 26,3 proc. do 560,7 mln zł. Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników. więcej

Spotify pomoże zostawianym w domach zwierzakom

Pet Playlists to nowa funkcjonalność serwisu streamingowego Spotify. Użytkownicy mogą w jej ramach układać specjalne playlisty z muzyką dla zwierząt, które zostają same w domu. więcej

Prokuratura umorzyła sprawę Dariusza Mateckiego i fanpage'y z mową nienawiści

Prokuratura Okręgowa Warszawa - Praga umorzyła postępowanie w sprawie Dariusza Mateckiego, vlogera i byłego współpracownika Ministerstwa Sprawiedliwości. Podejrzenie o popełnieniu przez niego przestępstwa złożył Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, teraz zapowiada zaskarżenie decyzji o umorzeniu. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
IRCenter ma czworo partnerów

W agencji badawczej IRCenter stanowiska partnerów objęli Michał Kot, Katarzyna Krzywicka-Zdunek oraz Dorota Peretiatkowicz. więcej

Polscy fani sportu kibicują najczęściej w domu, w towarzystwie małżonków i z piwem (infografika)

4 na 5 Polaków co najmniej raz na kilka miesięcy ogląda zawody sportowe. Najchętniej kibicujemy w towarzystwie i przed telewizorem, w którym króluje piłka nożna i skoki narciarskie. Jeśli pijemy alkohol podczas transmisji sportowych, to najchętniej piwo, ale od mocniejszych alkoholi też nie stronimy - wynika z badania IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agnieszka Sołtysiak odchodzi z Endorfina Events i WebTalk Digital

Agnieszka Sołtysiak zrezygnowała z zasiadania w zarządach oraz pełnienia obowiązków dyrektora finansowego spółek endorfina events oraz WebTalk. Jednocześnie przestaje być udziałowcem grupy na rzecz dotychczasowych współwłaścicieli. więcej

Agnieszka Roszkiewicz rzeczniczką prasową Ministerstwa Sportu

Agnieszka Roszkiewicz objęła stanowisko rzeczniczki prasowej i dyrektorki biura komunikacji w Ministerstwie Sportu. Zastąpiła Annę Ulman, która rozstaje się z resortem. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play w lutym udostępni 5G w 16 miastach, chce kupić jeden blok w paśmie 3,4-3,6 GHz
Policja rozbija grupę przestępczą handlującą smartfonami. Miliard złotych strat Skarbu Państwa
Orange Polska i Ericsson uruchomili wspólnie stację bazową 5G dla badania komunikacji z dronami
Polska w europejskiej czołówce pod względem jakości i szybkości internetu mobilnego
Aplikacja E-recepta także na iOS
Giovanni Di Filippo nowym prezesem regionu EMEA w Lenovo Data Center Group
Sandeep Mathrani nowym szefem WeWork. Odchodzą Sebastian Gunningham i Artie Minson
Oxx i Kennet Partners inwestują 22 mln dolarów w platformę Codility. Pieniądze na dalszy rozwój
 
 
 
GOSPODARKA
 
Bank Millennium po przejęciu eurobanku ma 2,6 mln klientów i 561 mln zł zysku. Zamknie 60 oddziałów i zwolni 260 osób
UOKiK: Idea Bank stosował misselling, ma zwrócić klientom do 20 proc. wartości sprzedanych obligacji GetBack
Polski dystrybutor Mitsubishi Motors ma nowego prezesa
Polscy fani sportu kibicują najczęściej w domu, w towarzystwie małżonków i z piwem (infografika)
Coca-Cola HBC Polska wchodzi w segment alkoholi mocnych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
26 lutego premiera serialu ,,To nie jest OK" Netfliksa
Drugi sezon ,,Genialnej przyjaciółki" w lutym na HBO GO, a w marcu w HBO
W maju premiera filmu "Szybcy i wściekli 9". Zobacz zwiastun
Netflix promuje serial "Sex Education" lekcjami z edukacji
Netflix zapowiada serial "Locke & Key"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj