Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 5 Lutego 2020
 
 
 
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020
 
Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas turnieju UEFA Euro 2020. W czerwcu reklamodawcy najwięcej zapłacą za 30-sekundowy spot w przerwach meczu Polska-Hiszpania. W ofercie łączonej (TVP1+TVP Sport) będzie kosztował 461 700 zł (cena przed rabatami). więcej
 
 
Nowy serial ,,Osiecka" od 6 marca w TVP1. Emisja w piątkowe wieczory
 
W piątek, 6 marca o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Osiecka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W serialu grają m.in. Magdalena Popławska, Eliza Rycembel, Jan Frycz i Mikołaj Roznerski. więcej
 
 
TVP nie podzieli się prawami do Euro 2020. Rozważa angaż Tomasza Smokowskiego
 
Telewizja Polska nie prowadzi żadnych rozmów z nadawcami na temat sprzedaży bądź udzielenia licencji na mecze Euro 2020 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Publiczny nadawca nie wyklucza zaangażowania do TVP komentatora Tomasza Smokowskiego, który właśnie rozstaje się z Polsatem. - Tomek obecnie skupia się na swoim kanale sportowym, natomiast nie wykluczam, że podczas Euro 2020 pojawi się gdzieś u nas w studiu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. więcej
 
 
RPO chce nowelizacji, która przywróci KRRiT nadzór nad mediami publicznymi, pisze w tej sprawie do marszałka Senatu
 
Rzecznik Praw Obywatelskich po raz kolejny w ciągu ostatnich lat zwrócił uwagę, że według niego Rada Mediów Narodowych wciąż decyduje o obsadzie kierowniczych stanowisk w TVP i Polskim Radiu - z pominięciem konstytucyjnego organu, jakim jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zwrócił się z tą sprawą do marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. więcej
 
 
TVN24 liderem w styczniu. Duży wzrost TVP Info i Polsat News
 
W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów" więcej
 
Udany styczeń dla TVP1, TVP2 i TVP Info. W dół Polsat, TVN i TVN24 więcej
 
TVN i właściciel UPC chcą sprzedać akcje Platformy Canal+. "Rynek dojrzały i trudno o dalsze wzrosty" więcej
 
Od Amazona i Audi do Trumpa i Walmartu - wszystkie spoty z Super Bowl 2020 (wideo) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Public Affairs Manager United PR
Manager ds. organizacji konferencji Grupa PTWP
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Manager Programowy w Business Partnering Solutions Ringier Axel Springer Media
MANAGER DS. ZARZĄDZANIA PODWYKONAWCAMI TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020

Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas turnieju UEFA Euro 2020. W czerwcu reklamodawcy najwięcej zapłacą za 30-sekundowy spot w przerwach meczu Polska-Hiszpania. W ofercie łączonej (TVP1+TVP Sport) będzie kosztował 461 700 zł (cena przed rabatami). więcej

Nowy serial ,,Osiecka" od 6 marca w TVP1. Emisja w piątkowe wieczory

W piątek, 6 marca o godz. 20.35 telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Osiecka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W serialu grają m.in. Magdalena Popławska, Eliza Rycembel, Jan Frycz i Mikołaj Roznerski. więcej

TVP nie podzieli się prawami do Euro 2020. Rozważa angaż Tomasza Smokowskiego

Telewizja Polska nie prowadzi żadnych rozmów z nadawcami na temat sprzedaży bądź udzielenia licencji na mecze Euro 2020 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Publiczny nadawca nie wyklucza zaangażowania do TVP komentatora Tomasza Smokowskiego, który właśnie rozstaje się z Polsatem. - Tomek obecnie skupia się na swoim kanale sportowym, natomiast nie wykluczam, że podczas Euro 2020 pojawi się gdzieś u nas w studiu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. więcej

TVN24 liderem w styczniu. Duży wzrost TVP Info i Polsat News

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu znalazło się TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Zuzanna Falzmann odchodzi z Telewizji Polskiej i mediów. ,,Czas na nowy rozdział w życiu zawodowym"

Dziennikarka Telewizji Polskiej Zuzanna Falzmann poinformowała, że żegna się z TVP i branżą mediów, w której pracowała przez 22 lata. - Nie przechodzę ani do żadnej innej telewizji, ani do radia czy wydawnictwa. Po powrocie do Polski dostałam kilka propozycji pracy. Zdecydowałam się na jedną z nich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP pokaże wszystkie mecze Euro 2020 w 4K (plan transmisji)

Telewizja Polska wszystkie spotkania piłkarskiego Euro 2020 będzie pokazywać w jakości 4K. Każdy mecz będzie transmitowany w TVP Sport oraz TVP1 lub TVP2, nadawca przygotuje też wiele programów omawiających turniej. - Takiej ekipy dziennikarskiej, reporterskiej, komentatorskiej nie było jeszcze w historii naszej telewizji - zapewnia Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. więcej

Premiera ,,Hotel paradise" również w TVN, reality-show startuje 24 lutego

W poniedziałek, 24 lutego odbędzie się premiera realizowanego na Bali reality-show „Hotel paradise”, który emitowany będzie w Siódemce w dni powszednie o godz. 20.00. Pierwszy odcinek programu równolegle pokaże TVN. więcej

1,01 mln widzów transmisji Telekamer 2020 w TV Puls

Pokazaną w poniedziałek wieczorem w TV Puls transmisję Telekamer „Tele Tygodnia” 2020 roku obejrzało średnio 1,01 mln widzów. Stacja w tym czasie zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Firma Newensa i Stokowskiego kupiła kolejny pakiet akcji 4Fun Media

Cypryjska spółka Epicom nabyła pakiet 2,2 proc. akcji 4Fun Media i ma już 56,79 proc. udziału w kapitale tej spółki i puli głosów na walnym zgromadzeniu jej akcjonariuszy. więcej

W ,,Magazynie Ekspresu Reporterów" przeproszono notariuszkę za zarzuty bycia w układzie i nielegalnego ogrodzenia kancelarii

W ostatnim wydaniu i na stronie internetowej „Magazynu Ekspresu Reporterów” zamieszczono przeprosiny skierowane do notariuszki Katarzyny Sokołowskiej za naruszenie jej dóbr osobistych w materiale z października 2015 roku. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RPO chce nowelizacji, która przywróci KRRiT nadzór nad mediami publicznymi, pisze w tej sprawie do marszałka Senatu

Rzecznik Praw Obywatelskich po raz kolejny w ciągu ostatnich lat zwrócił uwagę, że według niego Rada Mediów Narodowych wciąż decyduje o obsadzie kierowniczych stanowisk w TVP i Polskim Radiu - z pominięciem konstytucyjnego organu, jakim jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zwrócił się z tą sprawą do marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. więcej

 
Polskie Radio kończy 95 lat. Agnieszka Kamińska: Połączenie tradycji z nowoczesnością

- Polskie Radio pełni przede wszystkim misję publiczną - uważa Agnieszka Kamińska, nowa prezes publicznego radia. Jak zapowiada, chce, aby radio nadążało za oczekiwaniami słuchaczy, ale też "pokazywało najważniejsze twarze": prowadzących i tych, którzy tworzą rozgłośnię: wydawców, twórców, muzyków. więcej

 
Dorota Kania z audycją ,,Szkiełko i oko" w Polskie Radio 24

W najbliższy czwartek na antenie Polskiego Radia 24 zadebiutuje audycja „Szkiełko i oko”, w której Dorota Kania, dziennikarka „Gazety Polskiej” i redaktor naczelna Telewizji Republika, będzie rozmawiać z naukowcami. więcej

 
Aplikacja Radia TOK FM zintegrowana z Apple CarPlay

Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) zintegrowało najnowszą wersję swojej mobilnej aplikacji z Apple CarPlay. Użytkownicy mogą teraz przy słuchaniu radia z pomocą aplikacji korzystać z wyświetlacza w aucie. Z tej opcji można korzystać również wtedy, gdy użytkownik znajduje się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. więcej

 
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu w II półroczu, RMF FM i Eska uzupełniają podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ponad 462 tys. zł za najdroższy spot w TVP przy Euro 2020

Telewizja Polska ogłosiła zasady sprzedaży czasu reklamowego podczas turnieju UEFA Euro 2020. W czerwcu reklamodawcy najwięcej zapłacą za 30-sekundowy spot w przerwach meczu Polska-Hiszpania. W ofercie łączonej (TVP1+TVP Sport) będzie kosztował 461 700 zł (cena przed rabatami). więcej

Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie

Maciej Bielicki został doradcą zarządu agencji marketingu internetowego adCookie. Tym samym po ponad trzech latach wraca do branży marketingowej, w której pracował m.in. w Lubię to Dentsu Aegis Network. więcej

Kaufland przenosi obsługę mediową z Zenith do The Media Insight

Sieć supermarketów Kaufland Polska zakończyła przetarg na obsługę mediową. Wybrała do współpracy dom mediowy The Media Insight (należy do GroupM) kończąc tym samym współpracę z agencją Zenith (Publicis Media). więcej

Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków reklamowych w 2020 roku. Rynek napędzą Euro 2020, olimpiada i wybory w USA

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network prognozuje przyspieszenie wzrostu globalnych wydatków na reklamę z 2,6 proc. w 2019 roku do 3,9 proc. w 2020 roku. Wpływ na to mieć będą wydarzenia o charakterze globalnym: mistrzostwa europy w piłce nożnej, igrzyska olimpijskie oraz wybory prezydenckie w USA. więcej

Konrad Drozdowski we wspólnej agencji mediowej Orlenu i PZU

Do zespołu spółki Sigma Bis, która ma być wspólnym domem mediowym PKN Orlen i Grupy PZU, dołączył Konrad Drozdowski, wcześniej m.in. przez wiele lat członek władz Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. więcej

PKN Orlen, adidas oraz Nike najmocniej kojarzone ze wspieraniem sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą marki PKN Orlen, adidas oraz Nike - wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. więcej

Lewiatan otworzył pierwszy sklep samoobsługowy. Jest czynny 7 dni w tygodniu

Sieć marketów Lewiatan otworzyła w Krakowie swój pierwszy sklep samoobsługowy, który jest czynny 7 dni w tygodniu. Także w święta i niedziele niehandlowe. Placówkę uruchomiono we współpracy franczyzobiorcami. więcej

Accenture rezygnuje z audytu mediów po sugestiach konkurencji o konflikcie interesów

Spółka Accenture zapowiedziała, że zaprzestanie działalności w obszarze audytu mediów i skupi się na działalności agencyjnej. Konkurenci sugerowali, że działalność audytorska Accenture to konflikt interesów w sytuacji, w której siostrzana agencja Accentuire Interactive zajmująca się marketingiem cyfrowym staje się globalnym graczem. więcej

Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Cyber Marian w kampanii społecznej ,,Zdrowiej" (wideo)

Stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny rozpoczęło z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem kampanię społeczną pod hasłem „Zdrowiej”. Wspierają ją Daria Widawska, Katarzyna Bosacka, Joanna Koroniewska, Cyber Marian, Anna Jaworska, Katarzyna Zielińska oraz Joanna Górska. więcej

Łukasz Dygudaj: z Ringier Axel Springer Polska do Media4Fun

Łukasz Dygudaj objął funkcję project managera w agencji consultingu filmowego Media4Fun. Przeszedł z Grupy Ringier Axel Springer Polska, gdzie pracował 6 lat. więcej

Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas

Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media. więcej

Beata Chojecka-Kuczek na czele działu sprzedaży Jet Line

Beata Chojecka-Kuczek kieruje pracami działu sprzedaży w Jet Line, agencji specjalizującej się w reklamie out of home. więcej

Żywiec Zdrój startuje z loterią ,,Weź wodę, wygraj nagrodę", na etykietach postaci z ,,Krainy Lodu 2"

Od początku lutego trwa ogólnopolska loteria paragonowa Żywiec Zdrój (Danone) pod hasłem „Weź wodę, wygraj nagrodę”. Biorą w niej udział produkty opatrzone etykietami z bohaterami animacji „Kraina Lodu 2”. więcej

Bausch Health Poland w gronie klientów Starcomu

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy farmaceutycznej Bausch Health Poland, do której należą takie marki leków OTC, jak 4Flex czy Butamid. więcej

Katarzyna Dziurska ambasadorką nowej linii Innovum (wideo)

Katarzyna Dziurska, tancerka i popularyzatorka sportu rozszerzyła współpracę z firmą Olimp Labs zostając twarzą nowej linii produktów beauty - preparatów z serii Innovum. Kampania z jej udziałem startuje w marcu. więcej

Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz trzeci

Colian rozpoczyna trzecią edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem jest zaprojektowanie plakatu inspirowanego hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!". więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Super Express": Marcin Ciechański i Przemysław Ofiara wydawcami sekcji sportowej

W redakcji „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) Marcin Ciechański objął funkcję wydawcy sekcji sportowej portalu SE.pl, a Przemysław Ofiara - wydawcy wydania drukowanego. Natomiast Andrzej Kostyra przeszedł na stanowisko szefa treści wideo w dziale sportowym SE.pl. więcej

Shafi Saxena odchodzi z Bauer Media Group

Shafi Saxena, szefowa internetowych platform porównawczych Bauer Media Group (OCP- online comparison platform) zdecydowała się odejść z Bauer Media Group. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży w listopadzie, ,,Ekran TV" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w listopadzie 2019 roku był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Gry.pl na czele serwisów z grami online, aplikacje Words of Wonders, Talking Tom Gold Run i Pokemon Go mocno w górę (TOP10)

Wśród serwisów z grami internetowymi zdecydowanie największy zasięg mają Gry.pl, wyprzedzające pod tym względem Kurnik.pl, Moviestarplanet.pl i Poki.pl. Natomiast z aplikacji mobilnych najpopularniejsza jest Brawl Stars, a z miesiąca na miesiąc bardzo duże wzrosty zanotowały Talking Tom Gold, Words of Wonders i Pokemon Go. więcej

Jacy są polscy użytkownicy TikToka? (infografika)

Kocha ubrania z sieciówek, sięga po popularne kosmetyki, jako przekąskę wybiera chipsy, a w wolnych chwilach tańczy – taki obraz użytkownika aplikacji TikTok wyłania się z badania Open Mobi. więcej

YouTube z 15 mld dol. przychodów reklamowych w 2019 roku

Holding Alphabet, do którego należy Google, w swoim najnowszym raporcie finansowym po raz pierwszy ujawnił jakie wpływy z reklam generuje serwis YouTube. więcej

Ruszyła polska wersja serwisu DAFilms z filmami dokumentalnymi

Serwis DAFilms, oferujący filmy dokumentalne w modelu subskrypcyjnym, został uruchomiony w Polsce. Na platformie jest ok. 2 tys. filmów, dostęp na miesiąc kosztuje 6 euro, a na rok - 60 euro. więcej

WhatsApp Pay ma ruszyć w br. w kilku krajach, będzie integracja z Messengerem

Do lipca br. Facebook chce uruchomić własne narzędzie do płacenia w internecie WhatsApp Pay. Dostępne będzie ono w Indiach i kilku krajach rozwijających się. Internetowy gigant właśnie zakończył testy WhatsApp Pay. więcej

Allegro.pl przejęło startup finansowy FinAi

Allegro.pl kupiło 100 proc. akcji spółki FinAi, do której należała platforma ułatwiająca zaciąganie kredytów bankowych. Ponad 30 pracowników FinAi dołączyło do działu technologicznego Allegro.pl. więcej

Ponad 1 mld zł wydadzą Polacy w tym roku na zbiórki w internecie

Wartość polskiego rynku crowdfundingu w 2020 roku przekroczy miliard złotych – wynika z analizy ekspertów serwisu Zrzutka.pl. To oznacza wzrost wartości rynku o połowę względem ubiegłego roku. Dwie na trzy transakcje tego typu zostaną wykonane z użyciem urządzeń mobilnych. więcej

Szef Dropboxa Drew Houston w radzie dyrektorów Facebooka

Do rady dyrektorów Facebooka powołany został Drew Houston, współzałożyciel i CEO platformy Dropbox. więcej

UOKiK zajmie się skargami na Bestcena.pl i Dragonist.pl. ,,Oferują najem zamiast sprzedaży elektroniki"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie dotyczące firm, które sugerują sprzedaż sprzętu elektronicznego, a tak naprawdę oferują jedynie wynajem takich urządzeń. Regulator otrzymał wiele skarg na sklepy internetowe Bestcena.pl i Dragonist.pl. więcej

Konstanty Młynarczyk i Sylwia Zimowska odchodzą z Chip.pl. ,,Nie chcę jeszcze mówić, co dalej"

Redaktor naczelny serwisu Chip.pl, Konstanty Młynarczyk po ponad dwóch latach odchodzi z witryny i żegna się też z mediami technologicznymi. - Nie chcę mówić, co będzie dalej z Chipem, to nie moja decyzja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Z serwisu odeszła też Sylwia Zimowska. więcej

Durex wchodzi do Strefy Marek Allegro

Właściciel marki Durex, Reckitt Benckiser, podpisał umowę z Style Group (Grupa Kapitałowa Primavera Parfum). W ramach współpracy powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex. więcej

To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia

W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
PKN Orlen, adidas oraz Nike najmocniej kojarzone ze wspieraniem sportu

Ze sponsoringiem sportu Polacy najczęściej kojarzą marki PKN Orlen, adidas oraz Nike - wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. więcej

Accenture rezygnuje z audytu mediów po sugestiach konkurencji o konflikcie interesów

Spółka Accenture zapowiedziała, że zaprzestanie działalności w obszarze audytu mediów i skupi się na działalności agencyjnej. Konkurenci sugerowali, że działalność audytorska Accenture to konflikt interesów w sytuacji, w której siostrzana agencja Accentuire Interactive zajmująca się marketingiem cyfrowym staje się globalnym graczem. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marek Smółka rzecznikiem prasowym Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie

Marek Smółka został rzecznikiem prasowym i kierownikiem w Wydziale Współpracy z Mediami warszawskiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji. Na tym stanowisku zastąpił Marzenę Wojewódzką. więcej

Centralny Ośrodek Sportu szuka firmy do prowadzenia biura prasowego

Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie szuka w przetargu firmy, która zajmie się prowadzeniem jego biura prasowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować do końca 2021 roku. więcej

Platinium Cast wygrywa przetarg marki Eisenberg Paris

Agencja Platinium Cast w przetargu zdobyła obsługę medialną luksusowej marki kosmetycznej Eisenberg Paris. więcej

Marta Marczak odpowiada za marketing i komunikację JP Weber

Marta Marczak objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji w firmie doradczej JP Weber. więcej

Pitted Cherries ma nowego klienta z branży spożywczej

Agencja marketingowa Pitted Cherries od stycznia tego roku rozpoczęła współpracę z firmą spożywczą Orzeszek. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
WhatsApp Pay ma ruszyć w br. w kilku krajach, będzie integracja z Messengerem
W aplikacji Ekstraklasy będzie można oglądać już podczas meczu powtórki jego najważniejszych fragmentów
Telewizory LG z aplikacją Apple TV i usługą Apple TV+, także w Polsce
Tauron buduje sieć światłowodową dla ponad 430 szkół i 100 tys. gospodarstw domowych
Tidal zintegrowany z aplikacją djay do miksowania muzyki
 
 
 
GOSPODARKA
 
UOKiK zajmie się skargami na Bestcena.pl i Dragonist.pl. ,,Oferują najem zamiast sprzedaży elektroniki"
Lewiatan otworzył pierwszy sklep samoobsługowy. Jest czynny 7 dni w tygodniu
Air France, KLM, Delta i Virgin Atlantic łączą siły
Brak śniegu w Polsce. ,,Może doprowadzić do suszy wiosną. Kolejny rok rolnicy muszą liczyć się z problemami"
Rząd chce zachęcić zagranicznych inwestorów do polskiego rynku kapitałowego. Ma w tym pomóc nowa forma funduszy inwestycyjnych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Nowy serial ,,Osiecka" od 6 marca w TVP1. Emisja w piątkowe wieczory
Maciej Stuhr i Antoni Królikowski w filmie "Bad Boy" (wideo)
The Jacksons wystąpią w Polsce
Ben Affleck w filmie "The Way Back" trenerem cudotwórcą
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj