Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 13 Lutego 2020
 
 
 
Polsat News rezygnuje z nadawania ,,#Newsroomu". Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą
 
Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego - mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej
 
 
,,Wyklęci", ,,Kurier Wnet" i ,,Wpis" z dotacjami od ministra kultury. Bez środków na ,,Książki w Tygodniu", ,,Liberte!" i ,,Krytykę Polityczną"
 
Wśród tytułów, które zakwalifikowano do otrzymania wsparcia w tegorocznym programie Czasopisma od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, są „Wyklęci”, „Arcana”, „Kurier Wnet”, „Christianitas” „Wpis” i „Gość Niedzielny”. Dotacji nie przyznano natomiast m.in. na „Książki w Tygodniu”, „Liberte!”, „Krytykę Polityczną”, „Pixel” i „Ultramarynę”. więcej
 
 
Orange Polska z pierwszym wzrostem wpływów od 13 lat. Milion klientów Orange TV, 520 tys. Orange Światłowodu
 
W ub.r. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu. więcej
 
 
TVP2 pokaże muzyczny show ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos". W jury Jeżowska, Vondrackova i Kałamaga
 
Od 28 lutego w piątki wieczorem TVP2 będzie emitować muzyczny program „Star Voice. Gwiazdy mają głos”. W jego jury będą piosenkarki Majka Jeżowska i Helena Vondrackova oraz artysta kabaretowy Mariusz Kałamaga. więcej
 
 
Reuters stworzył wirtualnego prowadzącego wiadomości sportowe. Wzorem jest prawdziwy dziennikarz agencji
 
Agencja Reuters opracowała system pozwalający na prowadzenie telewizyjnych  wiadomości sportowych przez wirtualną postać. Rozwiązanie wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji, a wzorem dla wirtualnego prowadzącego jest Ossian Shine, dziennikarz sportowy Reutersa. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jedynka pierwszy raz poniżej 5 proc. udziału w słuchalności. A17, Radio Maryja i Radio Pogoda też tracą, w górę Antyradio więcej
 
Odejście Ryszarda Pieńkowskiego z zarządu Infor PL to zmiana symboliczna (opinie) więcej
 
Tomasz Michalski prezesem Sigma BiS. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach więcej
 
Netia podniosła ceny. Zwiększy budżet reklamowy w 2020 roku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Producent TVP ABC TVP
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Media
Redaktor Programujący TVP
Specjalista ds. marketingu TVP
Public Affairs Manager United PR
Administrator ds. Produkcji TVP
Redaktor Wprost.pl
Kierownik Produkcji TVP
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat News rezygnuje z nadawania ,,#Newsroomu". Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą

Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego - mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

TVP2 pokaże muzyczny show ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos". W jury Jeżowska, Vondrackova i Kałamaga

Od 28 lutego w piątki wieczorem TVP2 będzie emitować muzyczny program „Star Voice. Gwiazdy mają głos”. W jego jury będą piosenkarki Majka Jeżowska i Helena Vondrackova oraz artysta kabaretowy Mariusz Kałamaga. więcej

Drugi sezon ,,Znaków" od 7 kwietnia w AXN

We wtorek, 7 kwietnia o godz. 22:00 AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu autorskiego serialu „Znaki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

"Korona królów" straciła prawie 200 tys. widzów. TVP1 przegrywa z TVN

Serial "Korona królów" w styczniu tego roku oglądało średnio 1,48 mln widzów, o 186 tys. mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

"Polityka na ostro" hitem Polsat News, oglądalność wzrosła o 70 tys. więcej widzów. "Dajemy głos wszystkim stronom sporu"

Program Agnieszki Gozdyry "Polityka na ostro” w styczniu tego roku oglądało średnio 222 tys. widzów, o 66 tys. osób więcej niż rok temu. Audycja daje Polsatowi News trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

"Cała prawda" nowością w TVN Style na wiosnę. Prowadzącą Karolina Głowacka

W wiosennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) pojawi się premierowy program "Cała prawda", który skupi się na obalaniu mitów zdrowotnych i żywieniowych. Jego prowadzącą będzie dziennikarka naukowa Karolina Głowacka - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Motyw" wiosną w TVN. Premiera 3 marca

We wtorek, 3 marca odbędzie się telewizyjna premiera serialu „Motyw”. Nowa produkcja TVN przedpremierowo jest już dostępna w serwisie player.pl. więcej

Macademian Girl za Barbarę Kurdej-Szatan prowadzącą ,,Dance, dance, dance"

Blogerka modowa Tamara Gonzalez Perea, lepiej znana jako Macademian Girl, będzie wspólnie z Tomaszem Kammelem prowadzić show „Dance, dance, dance” w TVP2. Zastąpi w programie Barbarę Kurdej-Szatan. więcej

National Geographic wyemituje nominowany do Oscara dokument ,,The Cave: szpital w ogniu" o pracy syryjskich lekarek

Kanał National Geographic pokaże w niedzielę, 16 lutego, nominowany do Oscara dokument „The Cave: szpital w ogniu”, w reżyserii Ferasa Fayyada. To opowieść o szpitalu w ogarniętej wojną Syrii. - Moim obowiązkiem było pokazać światu zbrodnie, które są w dalszym ciągu popełniane w moim kraju – komentuje reżyser. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,SOS reporterzy" nowym programem interwencyjnym Radia Gdańsk. ,,Stawiamy na pokazywanie ludzkich problemów"

Radio Gdańsk rusza w czwartek 13 lutego z nową audycją: „SOS reporterzy”. Ma to być program interwencyjny, przedstawiający problemy mieszkańców regionu - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Za audycję odpowiada wiceszefowa informacji rozgłośni Olga Zielińska. więcej

 
Radio ZET nowym liderem słuchalności w Warszawie. TOK FM awansowało na drugie miejsce

Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Tomasz Grodzki chce żeby 2 mld zł zamiast na TVP i Polskie Radio przekazano na onkologię

Marszałek Senatu Tomasz Grodzki zapowiedział przesunięcie kwoty niemal dwa mld złotych na Narodową Strategię Onkologiczną. Miały one być przeznaczone dla TVP i Polskiego Radia. Kilka dni temu Senat sprzeciwił się rekompensacie abonamentowej w tej kwocie, a nowelizacja ustawy wróciła do Sejmu. więcej

 
Wystartowała Eska Braniewo, pierwszy w Polsce serwis w języku ukraińskim

Na częstotliwości 100,7 MHz w Braniewie rozpoczęło nadawanie Radio Eska. Nowością są serwisy w języku ukraińskim - emitowane w porannym magazynie - pierwsze takie w Polsce. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na usługi eventowe. Do współpracy wybrała trzy agencje: Mediatouch, KDK i Silver Plate. Podpisze z nimi umowy ramowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Zjedzaj Polskę" - produkty regionalne w promocji Biedronki (wideo)

Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła promocję pod hasłem „Zjedzaj Polskę z Biedronką” obejmującą produkty żywnościowe z różnych regionów naszego kraju. więcej

Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands

Rafał Wyszyński dołączył do zespołu grupy IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative. Objął nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko chief data and technology officera. więcej

3,3 mln zł netto zapłaci Gdańsk za promocję przy meczach Lechii Gdańsk

Władze Gdańska podpisały umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, na mocy której miasto będzie promowane podczas spotkań tej drużyny w PKO BP Ekstraklasie. Zapłacą za to 3,3 mln zł netto, a umowa obowiązuje do końca maja br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa Żywiec: 11 proc. mniej na marketing i sprzedaż, Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero z dwucyfrowymi wzrostami

W ub.r. Grupa Żywiec zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 7,4 proc. do 3,57 mld zł oraz spadek zysku netto z 324,1 do 234,1 mln zł. Firma zmniejszyła o 10,9 proc. nakłady na marketing i sprzedaż, o ponad 10 proc. poszła w górę sprzedaż piwa marek premium: Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero. więcej

PKO BP: 22 mln zł więcej na reklamy, 8,9 mln klientów z dostępem do iPKO

W ub.r. PKO Bank Polski osiągnął wzrost wyniku odsetkowego o 10 proc. do 10,28 mld zł, wyniku z prowizji i opłat o 1,1 proc. do 3,05 mld zł oraz zysku netto o 7,8 proc. do 4,03 mln zł. Wydatki marketingowe zwiększył o 22 mln zł, na koniec roku miał 10,9 mln klientów detalicznych, z których dostęp do bankowości elektronicznej iPKO miało 8,9 mln. więcej

Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour

„The Only Way Is Through” to hasło nowej kampanii reklamowej marki obuwia, odzieży i sprzętu sportowego Under Armour. W globalnej odsłonie akcji wystąpił m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii. W Polsce ambasadorami akcji są m.in. Alan Andersz czy koszykarz Adam Waczyński. więcej

Ojciec wspiera pasje córki w reklamie Citroëna C3

Nowa reklama modelu Citroën C3 Aircross pokazuje więź ojca z córką i rolę wsparcia rodziców w realizacji pasji dzieci. Kreację przygotowała agencja BETC France. więcej

Małgorzata Socha testerką sofy w reklamie salonów Agata

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej salonów meblowych Agata, w której występuje aktorka Małgorzata Socha. Kampanię „Dla każdego coś” przygotowuje PZL i Blue 449. więcej

Watchout Studio dołączyło do Klubu Producentów Reklamowych. KPR ma nową strategię

Do Klubu Producentów Reklamowych działającego w strukturach SKM SAR dołączyło Watchout Studio. KPR wprowadza też nową strategię - chce działać na rzecz transparentnych przetargów na produkcje reklamowe. więcej

IKEA wprowadza ,,cichy dzień" w każdy wtorek

IKEA Kraków od 11 lutego wprowadziła Wtorki Przyjazne Sensorycznie. W każdy wtorek sklep pozwala na bardziej komfortowe zakupy osobom nadwrażliwym sensorycznie, np. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. więcej

Marek Lipka, Michał Sacha i Jean-Francois Dohogne dołączają do zarządu Carrefour Polska

Marek Lipka, Michał Sacha i Jean-Francois Dohogne dołączyli do zarządu Carrefour Polska. Ten ostatni obejmuje ponadto funkcję dyrektora finansowego, nieruchomości i ekspansji. więcej

Agnieszka Grzymkowska wróciła do VMLY&R

Po ponad półtorarocznej przerwie do agencji VMLY&R wróciła Agnieszka Grzymkowska. Objęła nowo utworzone stanowisko WPP Danteam regional lead. więcej

Sylwia Kosińska VP of business development w Move Closer

Sylwia Kosińska dołączyła do teamu Move Closer jako VP of business development.  Odpowiada za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami, usprawnienie procesów wewnętrznych firmy oraz rozszerzanie aktualnego portfela klientów. więcej

Limitowany Dream Burger z rękawiczkami i fartuszkiem w KFC (wideo)

Przez najbliższy tydzień w restauracjach sieci KFC serwowany będzie limitowany KFC Dream Burger, czyli Grander Cheeser oblany roztopionym serem i posypany chrupiącym bekonem. więcej

Mateusz Bieniusa: z BNA do studia Wyraz

Mateusz Bieniusa dołączył do zespołu studia brandingowego Wyraz. Objął stanowisko senior designer. więcej

Renata Timoščik w zespole rozwoju biznesu Circle K Polska

Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko senior director market development. Zastąpiła Andrzeja Kondysa, który pełnił funkcję senior dyrektora convenience & marketing. więcej

Wasz Sklep Spar chce otwierać 50 sklepów w Polsce rocznie

Wasz Sklep Spar (Spar Group) zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. więcej

Partia Razem przeprasza producenta Cisowianki za bezpodstawne wzywanie do bojkotu

We wtorek po południu na profilu facebookowym Partii Razem pojawiły się przeprosiny dla spółki Nałęczów Zdrój, producenta wody mineralnej Cisowianka. To realizacja wyroku sądowego za naruszenie dóbr osobistych, jaki firma wytoczyła partii. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Wyklęci", ,,Kurier Wnet" i ,,Wpis" z dotacjami od ministra kultury. Bez środków na ,,Książki w Tygodniu", ,,Liberte!" i ,,Krytykę Polityczną"

Wśród tytułów, które zakwalifikowano do otrzymania wsparcia w tegorocznym programie Czasopisma od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, są „Wyklęci”, „Arcana”, „Kurier Wnet”, „Christianitas” „Wpis” i „Gość Niedzielny”. Dotacji nie przyznano natomiast m.in. na „Książki w Tygodniu”, „Liberte!”, „Krytykę Polityczną”, „Pixel” i „Ultramarynę”. więcej

Reuters stworzył wirtualnego prowadzącego wiadomości sportowe. Wzorem jest prawdziwy dziennikarz agencji

Agencja Reuters opracowała system pozwalający na prowadzenie telewizyjnych  wiadomości sportowych przez wirtualną postać. Rozwiązanie wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji, a wzorem dla wirtualnego prowadzącego jest Ossian Shine, dziennikarz sportowy Reutersa. więcej

"Charaktery" zmieniają wydawcę, nabywcą Forum Media Polska

Magazyn "Charaktery", wydawany przez spółkę o tej samej nazwie został przejęty przez Forum Media Polska. Redaktor naczelny tytułu pozostaje bez zmian. więcej

Agora wchłonie swoją spółkę poligraficzną

Agora zamierza połączyć się poprzez przejęcie ze swoją spółką zależną Agora-Poligrafia. Firma tłumaczy, że Agora-Poligrafia zarządza jedynie swoim majątkiem trwałym oraz świadczy usługi najmu powierzchni, głównie na rzecz Agory i jej innych spółek zależnych. więcej

,,Zdarzyło się naprawdę" - nowa seria wydawnicza Bauera dla dojrzałych kobiet

Wydawnictwo Bauer w piątek 14 lutego wypuszcza na rynek dwie nowe serie wydawnicze pod wspólnym szyldem „Zdarzyło się naprawdę”.„Po prostu miłość” przeznaczona jest dla kobiet po czterdziestym roku życia, druga - „Srebrna miłość” - dla pań po 60-tce. więcej

,,Ekoogród" nowym kwartalnikiem Burdy, naczelnym Grzegorz Pawlik

W czwartek, 13 lutego, na rynku ukaże się pierwszy numer nowego kwartalnika opisującego uprawę działek i ogrodów metodami ekologicznymi – „Ekoogród” (Burda Media Polska). Pismem kieruje Grzegorz Pawlik. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polsat News rezygnuje z nadawania ,,#Newsroomu". Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą

Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego - mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Rząd zmusi Facebook, YouTube i Twitter do usuwania niebezpiecznych treści

Rząd Wielkiej Brytanii wprowadzi przepisy, dzięki którym tamtejszy regulator Ofcom będzie mógł skutecznie egzekwować od takich serwisów jak Facebook, YouTube i Twitter usuwanie szkodliwych treści związanych z terroryzmem czy wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Jeśli platformy nie zastosują się do wymagań spotkają się z karami finansowymi ze strony Ofcomu. więcej

WhatsApp ma 2 miliardy użytkowników. Wzrost o pół miliarda w ciągu dwóch lat

Komunikator WhatsApp poinformował że liczba jego użytkowników przekroczyła globalnie 2 miliardy. Wśród platform społecznościowych większą liczbę notuje jedynie Facebook, który jest właścicielem WhatsAppa. W ciągu ostatnich dwóch latach grupa odbiorców komunikatora wzrosła o 500 milionów. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Agata Matuszewska-Pyc w zespole Open Research

Do zespołu badaczy jakościowo-ilościowych firmy Open Research dołączyła Agata Matuszewska-Pyc. Objęła stanowisko business unit managera. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na usługi eventowe. Do współpracy wybrała trzy agencje: Mediatouch, KDK i Silver Plate. Podpisze z nimi umowy ramowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Białek awansowała w Big Picture

Agnieszka Białek otrzymała awans na stanowisko senior consultanta w agencji public relations Big Picture. więcej

Ewa Łukomska rzeczniczką prasową wojewody świętokrzyskiego

Ewa Łukomska została rzeczniczką prasową wojewody świętokrzyskiego Zbigniewa Koniusza. więcej

Wasa klientem Big Picture

Do grona klientów Big Picture dołączyła marka pieczywa chrupkiego Wasa, należąca do firmy Barilla. więcej

Adrian Kubicki konsulem generalnym w Nowym Jorku

Były rzecznik prasowy PLL LOT Adrian Kubicki został zatwierdzony na stanowisko konsula generalnego Polski w Nowym Jorku. Poprzednio był dyrektorem Instytutu Kultury Polskiej w Nowym Jorku. więcej

Big Picture projektowo dla marki Durex

Zespół brand PR agencji Big Picture poprowadzi komunikację public relations dla marki Durex przy najnowszej, walentynkowej kampanii "Durex Intense". więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange Polska z pierwszym wzrostem wpływów od 13 lat. Milion klientów Orange TV, 520 tys. Orange Światłowodu
Reuters stworzył wirtualnego prowadzącego wiadomości sportowe. Wzorem jest prawdziwy dziennikarz agencji
Państwowa Inspekcja Pracy nie wykazała naruszeń w liczeniu uśmiechów przez PKO BP. ,,Zachęcamy, żeby się uśmiechać, również RPO"
Targi MWC 2020 odwołane z powodu epidemii koronawirusa. Wystawcy odmówili udziału
Chiny udostępniają aplikację do walki z koronawirusem. Ostrzega o kontaktach z zarażonymi
Olympus: nowy bezlusterkowiec, obiektyw i dyktafon (wideo)
Marcin Majchrzak za Daniela Malaka general managerem Haier Group Poland
 
 
 
GOSPODARKA
 
Państwowa Inspekcja Pracy nie wykazała naruszeń w liczeniu uśmiechów przez PKO BP. ,,Zachęcamy, żeby się uśmiechać, również RPO"
PKO BP: 22 mln zł więcej na reklamy, 8,9 mln klientów z dostępem do iPKO
Marek Lipka, Michał Sacha i Jean-Francois Dohogne dołączają do zarządu Carrefour Polska
MEATamorfoza - pizza z roślinnym mięsem w restauracjach Pizza Hut
Wasz Sklep Spar chce otwierać 50 sklepów w Polsce rocznie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Drugi sezon ,,Znaków" od 7 kwietnia w AXN
"Korona królów" straciła prawie 200 tys. widzów. TVP1 przegrywa z TVN
Serial ,,Motyw" wiosną w TVN. Premiera 3 marca
National Geographic wyemituje nominowany do Oscara dokument ,,The Cave: szpital w ogniu" o pracy syryjskich lekarek
Serial "Geniusz: Aretha" w National Geographic (wideo)
"Do wszystkich chłopców, których kochałam" za darmo na Netflixie (wideo)
Netflix zapowiada drugi sezon serialu "Altered Carbon". Nowy zwiastun z Anthonym Mackiem
13 marca premiera filmu "The Hunt" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj