Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 22 Kwietnia 2020
 
 
 
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy
 
W ostatnich tygodniach Google i Facebook w wielu krajach znacząco zmniejszyły ceny reklam. Polscy wydawcy na razie kuszą marketerów specjalnymi promocjami. Według ekspertów pytanych przez Wirtualnemedia.pl Google i Facebook mogą lepiej radzić sobie w warunkach recesji gospodarczej, bo mają bardziej zdywersyfikowanych klientów reklamowych. więcej
 
 
Rekordy Netflixa w czasie epidemii: 15,8 mln nowych subskrybentów i 709 mln dol. zysku. Niektóre premiery będą później
 
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów - o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto. Na razie platforma korzysta na epidemii koronawirusa, ale za jakiś czas wskutek wstrzymania prac produkcyjnych premiery jej niektórych filmów i seriali będą przesuwane na później. więcej
 
 
Obniżka pensji w Publicis Groupe Polska, kadra zarządzająca zarobi 20 proc. mniej
 
Publicis Groupe Polska, do której należą m.in. takie agencje jak Starcom, Zenith, Leo Burnett, MSL zaproponowała pracownikom całej firmy dobrowolną, czasową obniżkę wynagrodzeń - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Wynosi ona od kilku procent do 20 proc. w przypadku kadry zarządzającej. Obniżka ma obowiązywać kilka miesięcy. więcej
 
 
Polska spadła w rankingu wolności prasy Reporterów bez Granic. "Będzie tylko gorzej" (opinie)
 
Polska spadła na 62. miejsce w rankingu wolności prasy, który przygotowują Reporterzy bez Granic. To o trzy pozycje niżej niż przed rokiem. Zapytaliśmy redaktorów naczelnych gazet i tygodników o ich opinie na temat sytuacji mediów w Polsce. - To mnie nie dziwi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Rankingiem są za to oburzeni Tomasz Sakiewicz, szef "Gazety Polskiej" i Jacek Karnowski, kierujący tygodnikiem "Sieci". więcej
 
 
Michał Adamczyk gospodarzem debaty wyborczej w TVP. Czy Kidawa-Błońska i Hołownia wezmą udział?
 
Debata przed wyborami prezydenckimi odbędzie się w studiu Telewizji Polskiej nr 5 na Woronicza, poprowadzi je Michał Adamczyk. W związku z pandemią koronawirusa TVP wprowadziła dodatkowe obostrzenia. Większość kandydatów zapowiada swój udział, nie potwierdzili natomiast tego Małgorzata Kidawa-Błońska i Szymon Hołownia. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Łukasz Szumowski traci wizerunkowo. "Media mogą wykreować bohatera, a chwilę później go niszczyć" więcej
 
W informacjach i publicystyce Onet wyprzedził WP.pl, Naszemiasto.pl przed Fakt.pl, Gazeta.pl i Interią (TOP10) więcej
 
Ponad 400 tys. zł zebrano na internetowe radio "Nowy Świat". "To nie będzie 'stara' Trójka" więcej
 
Szymon Gutkowski: w kryzysie szukajmy szansy [wywiad] więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz ( wiadomosci.wp.pl, o2.pl, wawalove.wp.pl) Wirtualna Polska Media
Dyrektor Operacyjny Pionu Wydawniczego Wirtualna Polska Media
Serwisant/Wydawca Meloradio
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Michał Adamczyk gospodarzem debaty wyborczej w TVP. Czy Kidawa-Błońska i Hołownia wezmą udział?

Debata przed wyborami prezydenckimi odbędzie się w studiu Telewizji Polskiej nr 5 na Woronicza, poprowadzi je Michał Adamczyk. W związku z pandemią koronawirusa TVP wprowadziła dodatkowe obostrzenia. Większość kandydatów zapowiada swój udział, nie potwierdzili natomiast tego Małgorzata Kidawa-Błońska i Szymon Hołownia. więcej

,,Pierwsza miłość" zarobiła dla Polsatu 182,76 mln zł, serial oglądało 1,38 mln widzów

W sezonie 2019/2020 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,38 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam przedwcześnie zakończonej serii wyniosły 182,76 mln zł.   więcej

HBO Max startuje 27 maja 2020 r. 14,99 dolara miesięcznie za 10 tys. godzin treści

Koncern WarnerMedia zapowiedział, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max wystartuje na amerykańskim rynku 27 maja 2020 roku. W ofercie znajdzie się 10 tysięcy godzin treści, wśród nich „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby serwisu. Miesięczna subskrypcja w HBO Max będzie kosztowała 14,99 dolara. więcej

,,Efekt domina" zyskał widzów, TVN liderem w 16-49. W niedzielę emisja specjalnego dokumentu Dominiki Kulczyk

Siódmy sezon programu „Efekt domina” gromadził średnio 782 tys. widzów, o 26 tys. osób więcej niż szósta seria emitowana rok temu. TVN w czasie emisji cyklu Dominiki Kulczyk zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze w 16-49. W najbliższą niedzielę stacja pokaże specjalny dokument Dominiki Kulczyk „Wszystkie jej blizny”. więcej

Polska będzie liderem przychodów z subskrypcji VOD. Rynek telewizji przez internet we wschodniej Europie potroi się do 2025 roku

Przychody z seriali i filmów z subskrypcji telewizji przez internet w Europie Wschodniej osiągną 3,58 mld dolarów w 2025 roku. Liczba ta wzrośnie prawie trzykrotnie w porównaniu do 1,41 mld dolarów w 2019 roku. Rosja wygeneruje 40 proc. tej sumy, a Polska 27 proc. więcej

ATM Grupa pierwszy raz od 16 lat planuje nie wypłacić dywidendy

Zarząd firmy producenckiej ATM Grupy rekomenduje, żeby cały zeszłoroczny zysk netto przeznaczyć na kapitał zapasowy. Poprzedni raz firma nie wypłaciła dywidendy w 2004 roku. więcej

,,Wydarzenia" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na maj

W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Wydarzeniach” i serwisie sportowym. Kosztują po ponad 90 tys. zł netto. więcej

Mecze piłkarskie wrócą do Polsat Sport i TVP3 za miesiąc dzięki wznowieniu I i II ligi oraz Pucharu Polski

Polski Związek Piłki Nożnej zdecydował, że rozgrywki Fortuna I Ligi i II ligi zostaną wznowione na przełomie maja i czerwca, a Totolotek Pucharu Polski - 27 maja. I Ligę i Puchar Polski transmituje Polsat Sport, a wybrane mecze II ligi są pokazywane w TVP3. więcej

NBC News sprzedał pakiet akcji Euronews egipskiemu milarderowi

Amerykańska sieć telewizyjna NBC News sprzedała 25 proc. udziałów w europejskim wielojęzycznym kanale informacyjnym Euronews. Nabywcą pakietu akcji została firma Media Global Networks, specjalizująca się w tworzeniu stron internetowych. Jej właściciel, Naguib Sawiris, jest egipskim miliarderem. więcej

Seria ,,Balcony Stories" w kanałach ViacomCBS (wideo)

W środę, 22 kwietnia kanały ViacomCBS na całym świecie rozpoczną emisję nowego formatu „Balcony Stories”. więcej

,,Najlepszy pies w policji" od 7 maja w Crime+Investigation Polsat (wideo)

W czwartek, 7 maja Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję cyklu „Najlepszy pies w policji”. więcej

W BBC Earth trzy dokumenty sir Davida Attenborough w jego 94. urodziny

Kanał BBC Earth zmienia ramówkę na trzy dni maja, aby uczcić 94. rocznicę urodzin sir Davida Attenborough. Od 60 lat to jeden z czołowych twórców filmów przyrodniczych na świecie. Z BBC twórca związany jest od 1952 roku. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rockowe koncerty co tydzień w Antyradiu

Antyradio (Eurozet) rusza z cyklem piątkowych koncertów rockowych pod wspólnym hasłem „Rockowa scena Antyradia”. Inicjatywa ma pomóc słuchaczom pozostającym w domach w ramach społecznego odosobnienia. więcej

 
Poranne słuchowiska dla młodych słuchaczy w Polskim Radiu Dzieciom

Polskie Radio Dzieciom rozpoczyna powtórkowy cykl słuchowisk dla najmłodszych. Nadawane będą codziennie od poniedziałku do piątku, o godz. 7.30. W ten sposób stacja wspiera akcję „#zostanwdomu”. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje wyprzedziły Eskę

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Złote Przeboje i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy

W ostatnich tygodniach Google i Facebook w wielu krajach znacząco zmniejszyły ceny reklam. Polscy wydawcy na razie kuszą marketerów specjalnymi promocjami. Według ekspertów pytanych przez Wirtualnemedia.pl Google i Facebook mogą lepiej radzić sobie w warunkach recesji gospodarczej, bo mają bardziej zdywersyfikowanych klientów reklamowych. więcej

Obniżka pensji w Publicis Groupe Polska, kadra zarządzająca zarobi 20 proc. mniej

Publicis Groupe Polska, do której należą m.in. takie agencje jak Starcom, Zenith, Leo Burnett, MSL zaproponowała pracownikom całej firmy dobrowolną, czasową obniżkę wynagrodzeń - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Wynosi ona od kilku procent do 20 proc. w przypadku kadry zarządzającej. Obniżka ma obowiązywać kilka miesięcy. więcej

Aflofarm: skala wydatków na reklamy dostosowana do rynku, TVN Media dało nam najlepsze warunki

Największy reklamodawca na rynku mediów tradycyjnych, koncern farmaceutyczny Aflofarm, znacząco ograniczył swoją komunikację marketingową w ostatnich tygodniach. Przedstawicielka firmy tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że to biznesowa decyzja, a sama firma nie ma żadnych braków w magazynach. - Skala wydatków jest dostosowana do bieżącej sytuacji na rynku aptecznym, który w kwietniu notuje spadek względem marca na poziomie ponad 40 proc. - mówi nam Katarzyna Liberska-Kinderman, head of PR & communications w Aflofarmie. więcej

Jak marki działają na rzecz Ziemi?

Z okazji dzisiejszego Dnia Ziemi prezentujemy najciekawsze przykłady aktywacji, kampanii i długofalowych rozwiązań marek, które służą naszej planecie. więcej

BGK rozpoczął przetarg na obsługę 3 mln zł budżetu mediowego

Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na obsługę mediową jego kampanii. Z wybraną agencją będzie pracować rok, a budżet nie może przekroczyć 3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Platige Image restrukturyzuje dział reklamy. Na czele Paulina Machalica i Cezary Albiński

Studio postprodukcyjne Platige Image zmieniło strukturę zarządzania działem reklamy (Platige Commercial). Współzarządzającymi działem zostali Paulina Machalica oraz Cezary Albiński, zrezygnowano z funkcji dyrektora zarządzającego. Pełniący ją dotychczas Janusz Włodarski pozostaje w firmie jako doradca zarządu. więcej

,,Pragnienie zawsze znajdzie sposób" - domowe rozrywki w reklamie Nałęczowianki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska) pod hasłem „Pragnienie zawsze znajdzie sposób”. To kontynuacje zeszłorocznej komunikacji marki. więcej

,,Wydarzenia" i serwis sportowy najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu na maj

W majowym cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny mają spoty emitowane przy „Wydarzeniach” i serwisie sportowym. Kosztują po ponad 90 tys. zł netto. więcej

MediaCom obsługuje piwo Łomża w obszarze esportu i gamingu

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) rozpoczął obsługę marki piwa Łomża (Van Pur) w obszarze esportu i gamingu. MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczna komórka MediaCom, odpowiada m.in. za przygotowanie strategii oraz jej wdrożenie. więcej

Anna Wiśniewska kieruje marketingiem i komunikacją Skanska. Zmiany w strukturze spółki

Anna Wiśniewska objęła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji w spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Alexandra Bucur i Petra Machartová awansowały odpowiednio na menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów oraz menadżera ds. marketingu korporacyjnego. Aleksandra Markiewicz objęła stanowisko menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej. więcej

Burger King "cenzuruje się" na czas epidemii

W Belgii lokale Burger Kinga po okresie "lockdownu" spowodowanego epidemią Covid-19 mają zostać otwarte 23 kwietnia. Marka przygotowała na tę okazję specjalną kampanię. więcej

Somersby Sparkling Rosé reklamowany w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa nowego napoju piwnego Somersby Sparkling Rosé (Carlsberg Polska). Przygotowały ją agencje Grey, Initiative i Kamikaze. więcej

W marcu najdrożej w internetowych supermarketach, najtaniej w Auchan i Tesco

Ceny podstawowych produktów w marcu skoczyły średnio o 1,4 proc. Za koszyk zakupów  najwięcej trzeba było zapłacić w internetowych marketach, Selgrosie i E.Leclerc. Najbardziej konkurencyjne cenowo okazały się Auchan, Tesco i Biedronka - pokazują dane ASM Sales Force Agency. więcej

Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?

Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Polska spadła w rankingu wolności prasy Reporterów bez Granic. "Będzie tylko gorzej" (opinie)

Polska spadła na 62. miejsce w rankingu wolności prasy, który przygotowują Reporterzy bez Granic. To o trzy pozycje niżej niż przed rokiem. Zapytaliśmy redaktorów naczelnych gazet i tygodników o ich opinie na temat sytuacji mediów w Polsce. - To mnie nie dziwi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". Rankingiem są za to oburzeni Tomasz Sakiewicz, szef "Gazety Polskiej" i Jacek Karnowski, kierujący tygodnikiem "Sieci". więcej

Bauer obniżył honoraria współpracownikom "Chwili dla Ciebie", na razie bez zmian w innych tytułach

Wydawnictwo Bauer w tym tygodniu zdecydowało o obniżce pensji dla współpracowników "Chwili dla Ciebie". Na razie nie wiadomo czy zmniejszenie honorariów obejmie także inne tytuły - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Zwierciadło" z największym wzrostem w lutym. Sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła do 93 tys. egz.

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl”, który zanotował największy spadek w zestawieniu. Na czele wzrostów uplasowało się „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Fratria dziękuje za kupowanie e-wydań ,,Sieci" i zapowiada nowy projekt. ,,Patrzymy w przyszłość z umiarkowanym optymizmem"

Tygodnik „Sieci” (Fratria) przygotował spot, w którym redakcja dziękuje czytelnikom za kupno prenumerat cyfrowych i zachęca do przedłużania kończących się subskrypcji. Zapowiada też rozwój mediów wydawcy. - Za wcześnie na szczegóły, ale mogę powiedzieć, że jest to kwestia najbliższych tygodni - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

Specjalna oferta prenumeraty cyfrowej ,,Gazety Wyborczej" dla użytkowników MyBenefit

Agora rozpoczęła współpracę z platformą systemów motywacyjnych MyBenefit. Klienci MyBenefit będą mogli kupić prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej” w promocyjnych cenach. Dodatkowo zyskają dostęp do kursów e-learningowych z oferty Instytutu Dobrego Życia. więcej

Polska spadła na 62. miejsce w rankingu wolności prasy według Reporterów bez Granic

W tegorocznym rankingu wolności prasy według Reporterów bez Granic Polska znalazła się na 62. pozycji, o trzy niżej niż przed rokiem. W komentarzu zwrócono uwagę, że „podejmowane przez obecny rząd próby kontroli systemu wymiaru sprawiedliwości zaczynają mieć wpływ na wolność wypowiedzi w niezależnych mediach”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy

W ostatnich tygodniach Google i Facebook w wielu krajach znacząco zmniejszyły ceny reklam. Polscy wydawcy na razie kuszą marketerów specjalnymi promocjami. Według ekspertów pytanych przez Wirtualnemedia.pl Google i Facebook mogą lepiej radzić sobie w warunkach recesji gospodarczej, bo mają bardziej zdywersyfikowanych klientów reklamowych. więcej

Rekordy Netflixa w czasie epidemii: 15,8 mln nowych subskrybentów i 709 mln dol. zysku. Niektóre premiery będą później

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów - o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto. Na razie platforma korzysta na epidemii koronawirusa, ale za jakiś czas wskutek wstrzymania prac produkcyjnych premiery jej niektórych filmów i seriali będą przesuwane na później. więcej

Money.pl przed Business Insiderem, ale z mniejszym wzrostem - w dół tylko Infor.pl (TOP10)

Wśród serwisów biznesowo-prawnych liderem pozostaje Money.pl, przy czym osiągnęło niższy wzrost odwiedzalności niż Business Insider Polska. Procentowo najwięcej zyskały Gazetaprawna.pl oraz działy o biznesie i prawie na Gazeta.pl i Fakt.pl, natomiast spadek zanotował jedynie Infor.pl. więcej

HBO Max startuje 27 maja 2020 r. 14,99 dolara miesięcznie za 10 tys. godzin treści

Koncern WarnerMedia zapowiedział, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max wystartuje na amerykańskim rynku 27 maja 2020 roku. W ofercie znajdzie się 10 tysięcy godzin treści, wśród nich „Friends” i „The Big Bang Theory”, a także oryginalne produkcje na potrzeby serwisu. Miesięczna subskrypcja w HBO Max będzie kosztowała 14,99 dolara. więcej

Polska będzie liderem przychodów z subskrypcji VOD. Rynek telewizji przez internet we wschodniej Europie potroi się do 2025 roku

Przychody z seriali i filmów z subskrypcji telewizji przez internet w Europie Wschodniej osiągną 3,58 mld dolarów w 2025 roku. Liczba ta wzrośnie prawie trzykrotnie w porównaniu do 1,41 mld dolarów w 2019 roku. Rosja wygeneruje 40 proc. tej sumy, a Polska 27 proc. więcej

GG wprowadza nowości. Konta firmowe, uwierzytelnianie SMS-em i reklamy wideo

Polski komunikator GG wprowadził nowe rozwiązania dla użytkowników i reklamodawców. Pojawiła się możliwość zakładania na platformie kont firmowych, uwierzytelnianie SMS-em ma zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników, zaś marki otrzymały możliwość zamieszczania w GG reklam wideo. więcej

WhatsApp podniesie limit w wideorozmowach. Do ośmiu użytkowników w jednym połączeniu

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp rozpoczął testowanie nowego rozwiązania związanego z rozmowami wideo. Platforma pozwoli na jednoczesne połączenie do ośmiu użytkowników, obecny limit pozwala na prowadzenie rozmów przez czterech internautów jednocześnie. więcej

W ,,Onet Rano" wrócono do wywiadów w samochodzie, po krytyce zmieniono ujęcie. Kuźniar: reżysera poniosło

Po ponad miesięcznej przerwie w paśmie „Onet Rano” (Ringier Axel Springer Polska) dziennikarze znów prowadzą wywiady, jeżdżąc samochodem po Warszawie. Wskutek krytycznych komentarzy zrezygnowano z ujęcia, w którym goście łączący się przez wideokomunikator, wyglądali, jakby byli w aucie obok prowadzącego. - W czasach kiedy wszyscy montujemy nową rzeczywistość w domowych studiach, naszego reżysera poniosło - przyznał Jarosław Kuźniar, szef „Onet Rano”. więcej

Netflix wprowadza blokadę ekranu w urządzeniach mobilnych. Uchroni przed przypadkowym przerwaniem filmu

Netflix wprowadził w aplikacji mobilnej nową funkcję pozwalającą na zablokowanie ekranu smartfona lub tabletu w dowolnym momencie. Opcja ma zapobiec pauzowaniu lub przewijaniu oglądanego filmu przez przypadkowe dotknięcie wyświetlacza. więcej

Google znosi opłaty na platformie Shopping. Pomoc dla sprzedawców w kryzysie koronawirusa

Google zapowiedział, że zniesie opłaty ponoszone przez sprzedawców których oferty są obecne w porównywarce cen Google Shopping. Dzięki temu firmom ma być łatwiej dotrzeć do klientów, zaś internautom wyszukać w internecie potrzebne produkty. W ten sposób Google chce pomóc w kryzysie koronawirusa, na początku opłaty zostaną zlikwidowane w Stanach Zjednoczonych. więcej

UKE: Obciążenie sieci rekordowe w dobie koronawirusa. Transfer danych o 140 procent w górę

W kwietniu 2020 roku w związku z pandemią koronawirusa w Polsce znacznie zwiększyło się natężenie ruchu w sieciach telekomunikacyjnych – wynika z danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE). W szczytowych okresach miesiąca liczba połączeń głosowych wzrosła o 90 procent, a natężenie transmisji danych w internecie stacjonarnym – o 140 procent. więcej

Najlepszy notebook dla biznesu

Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
W marcu najdrożej w internetowych supermarketach, najtaniej w Auchan i Tesco

Ceny podstawowych produktów w marcu skoczyły średnio o 1,4 proc. Za koszyk zakupów  najwięcej trzeba było zapłacić w internetowych marketach, Selgrosie i E.Leclerc. Najbardziej konkurencyjne cenowo okazały się Auchan, Tesco i Biedronka - pokazują dane ASM Sales Force Agency. więcej

Chudsze koszyki wielkanocne Polaków

W tym roku na zakupy wielkanocne Polacy wydali średnio 10 procent mniej niż w 2019 -  wynika z danych Nielsena. Wzrosty odnotowały kategorie farb do włosów, kiełbasy i jajek. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Wiśniewska kieruje marketingiem i komunikacją Skanska. Zmiany w strukturze spółki

Anna Wiśniewska objęła funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji w spółce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Alexandra Bucur i Petra Machartová awansowały odpowiednio na menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów oraz menadżera ds. marketingu korporacyjnego. Aleksandra Markiewicz objęła stanowisko menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej. więcej

Szymon Hołownia apeluje o pilne wsparcie finansowe jego kampanii. ,,Namów jedną osobę do wpłaty"

Kandydujący na prezydenta Szymon Hołownia zaapelował do swoich zwolenników, żeby wpłacali pieniądze na jego kampanię, zaznaczając, że w najbliższym czasie będą produkowane jego spoty wyborcze i inne materiały reklamowe. - Namów dzisiaj jedną osobę, ale ją namów, naprawdę, żeby wpłaciła na Wspieraj.holownia2020.pl - stwierdził. Na razie na jego kampanię zebrano ponad 2,7 mln zł. więcej

Bank UBS przedłuża współpracę z Clue PR

Szwajcarski bank UBS przedłużył umowę z agencją Clue PR na prowadzenie działań komunikacyjnych w Polsce, Grecji i na Cyprze. więcej

Kamila Potapiuk: z Havas PR Warsaw do Remarkable Ones

Do zespołu agencji Remarkable Ones dołączyła Kamila Potapiuk, obejmując stanowisko communication & CSR consultant. Przeszła z Havas PR Warsaw. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Maciej Popowicz odejdzie z funkcji prezesa Ten Square Games, skupi się na strategii spółki
UKE: Obciążenie sieci rekordowe w dobie koronawirusa. Transfer danych o 140 procent w górę
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj