Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 24 Kwietnia 2020
 
 
 
Agora zamyka ,,Logo" i ,,Avanti". Zwolnionych kilkunastu pracowników
 
Agora zdecydowała o zamknięciu miesięczników „Logo” oraz „Avanti”. Większość pracowników tych tytułów została zwolniona. Najnowsze, łączone majowo-czerwcowe wydania „Avanti” oraz „Logo” dostępne w przedsprzedaży będą w tym przypadku ostatnimi. W przyszłości mają ukazywać się jedynie edycje specjalne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy
 
Spółki ZPR Media (zajmuje się produkcją tv) i Time (wydawca „Super Expressu” i broker reklamy radiowej) porozumiały się z pracownikami co do obniżki wynagrodzeń i wymiaru pracy o maksymalnie 20 proc. przez pół roku. Firmy chcą skorzystać ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Ich kierownictwa będą natomiast zarabiać o 20-40 proc. mniej do końca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Serwisy sportowe straciły 20 proc. odsłon. WP SportoweFakty przed Onet Sport, w dół strony ,,Przeglądu Sportowego" i TVP Sport
 
W marcu dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 7,2 proc. użytkowników i 20,9 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są niezmiennie WP SportoweFakty wyprzedzające Onet Sport i Sport.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały witryny „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport, a mocno w górę poszły wyniki sekcji sportowej SE.pl i Meczyki.pl. więcej
 
 
Wydawnictwo Bauer na razie nie zwalnia i nie zamyka tytułów. "Co będzie w najbliższym czasie, trudno przewidzieć"
 
- Dzisiaj możemy powiedzieć, że nie zamykamy żadnych tytułów, ani nie zwalniamy ludzi. Ale tak mogę powiedzieć dzisiaj. Co będzie w najbliższym czasie - to trudno przewidzieć - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Wydawnictwo Bauer, komentując sytuację spółki w czasie pandemii koronawirusa. więcej
 
 
Małgorzata Kidawa-Błońska traci w sondażach przez słabą kampanię i apele o bojkot wyborów (opinie)
 
Z ostatniego sondażu prezydenckiego wynika, że większe poparcie niż postrzegana jeszcze niedawno jako główna kontrkandydatka Andrzeja Dudy Małgorzata Kidawa-Błońska mają Władysław Kosiniak-Kamysz, Szymon Hołownia, Robert Biedroń i Krzysztof Bosak. Eksperci od wizerunku i marketingu politycznego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że kandydatka PO nie potrafi porywać, wykorzystywać błędów rządzących i nie ma pomysłu na kampanię w czasach zarazy. Hołownia zyskuje jako człowiek, który mniej kojarzony jest z polityką, a Kosiniak-Kamysz mimo iż politykiem jest - potrafi sprawiać wrażenie mało upolitycznionego.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Bez wsparcia finansowego sponsorów polski sport może się długo nie podnieść z zapaści (opinie) więcej
 
,,Fakty" liderem oglądalności w I kwartale, serwisy TVP zyskały najwięcej więcej
 
Polska spadła w rankingu wolności prasy Reporterów bez Granic. "Będzie tylko gorzej" (opinie) więcej
 
Google i Facebook obniżają ceny reklam tylko w niektórych krajach. Branża: są odporniejsi na recesję niż lokalni wydawcy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz ( wiadomosci.wp.pl, o2.pl, wawalove.wp.pl) Wirtualna Polska Media
Dyrektor Operacyjny Pionu Wydawniczego Wirtualna Polska Media
Serwisant/Wydawca Meloradio
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Święty" hitem Czwórki, serial oglądało 1,50 mln widzów

Nowy serial „Święty” oglądało średnio 1,50 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Debata prezydencka w TVP1: pięć pytań dla kandydatów, na koniec swobodne wypowiedzi

Debata kandydatów w wyborach prezydenckich, zaplanowana na 6 maja w TVP1, będzie składać się z pięciu obszarów tematycznych i potrwa 70 minut, gospodarzem będzie Michał Adamczyk. TVP udostępni transmisję za darmo wszystkim zainteresowanym nadawcom. więcej

Abonenci UPC mogą przesyłać treści z Horizon Go ze smarfonów na telewizory

UPC Polska wprowadza możliwość przesyłania treści z urządzeń mobilnych bezpośrednio na platformy wspierające rozwiązania Chromecast (Android) oraz Airplay (iOS). Rozwiązanie poprawia możliwości korzystania z usługi podczas akcji #zostanwdomu. więcej

Fokus TV liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Discovery Channel

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł BBC Brit, a najwięcej stracił kanał History 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell

Zarząd 4fun Media zamierza dokonać odpisu w związku z utratą wartości przez jej spółki zależne: 5,7 mln zł na Program, a 2 mln zł na Cupsell. więcej

Serial komediowy ,,Wielka" o carycy Katarzynie w połowie maja na HBO GO

HBO zapowiada nowy serial komediowy autorstwa nominowanego do Oscara Tony’ego McNamary’ego: „Wielka”. To opowieść o młodości carycy Katarzyny Wielkiej. W HBO GO serial zadebiutuje 16 maja, a na antenie HBO - 2 czerwca. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy

Spółki ZPR Media (zajmuje się produkcją tv) i Time (wydawca „Super Expressu” i broker reklamy radiowej) porozumiały się z pracownikami co do obniżki wynagrodzeń i wymiaru pracy o maksymalnie 20 proc. przez pół roku. Firmy chcą skorzystać ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Ich kierownictwa będą natomiast zarabiać o 20-40 proc. mniej do końca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio ZET na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Beata Lubecka: minister pracy odwołała wywiad w Radiu ZET, żeby być w radiowej Jedynce

Dziennikarka Radia ZET Beata Lubecka poinformowała, że minister rodziny, pracy i polityki społecznej Marlena Maląg odwołała we wtorek wywiad w stacji zaplanowany na czwartek, tłumacząc się „zmianami kalendarzowymi”. W czwartek rano Maląg była jednak gościem „Sygnałów dnia” w radiowej Jedynce. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Monika Bronowska na czele IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE

Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE objęła stanowisko CEO IPG Medibrands Poland. Jest to efekt planowanej reorganizacji grupy, w ramach której Marcin Dec, dotychczasowy CEO IPG Mediabrands w Polsce przestał pełnić tę funkcję. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Guzek, obejmując funkcję HR directora. więcej

OMD Polska: 5 proc. redukcja obrotów, nie będzie zwolnień

Nie będzie ograniczania wynagrodzeń ani zwolnień grupowych w OMD Polska - zapowiada Jakub Bierzyński, szef agencji. więcej

Value Media, Media Group, All4Affiliate i Komunikacja Plus walczą o 17,8 mln zł budżetu mediowego Enei

Do przetargu na obsługę mediową spółki energetycznej Enea zgłosiły się cztery agencje: Value Media (Group One), All4Affiliate, Media Group i Komunikacja Plus. Walczą o budżet, który wynosi 17,8 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości

Google zapowiedział nowe regulacje dotyczące materiałów reklamowych zamieszczanych na jego platformach. Reklamodawcy będą musieli okazać dokumenty tożsamości, dokumenty założycielskie lub inne informacje, które potwierdzą ich tożsamość i wskazać kraj, w którym działają. Rozwiązanie ma zwiększyć transparentność reklam pojawiających się w ekosystemie Google. więcej

Wojciech Mann w reklamie piwa Tyskie o izolacji społecznej w czasie epidemii (wideo)

Dziennikarz muzyczny Wojciech Mann występuje w wizerunkowej reklamie piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. To kolejny spot Tyskiego nawiązujący do izolacji społecznej związanej z epidemią koronawirusa. więcej

Feeders Agency odpowiada za stałą obsługę reklamową marki Alpro

Feeders Agency wygrała przetarg na stałą obsługę reklamową marki Alpro (Danone), w portfolio której znajdują się napoje i żywność na bazie roślin. więcej

4fun Media: 7,7 mln zł odpisu wskutek utraty wartości przez spółki Program i Cupsell

Zarząd 4fun Media zamierza dokonać odpisu w związku z utratą wartości przez jej spółki zależne: 5,7 mln zł na Program, a 2 mln zł na Cupsell. więcej

Cube Group obroniła budżet innogy

Agencja Cube Group ponownie wygrała przetarg na usługi dla innogy, dostawcy energii. Będzie kontynuować działania digital performance, m.in. Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing czy programmatic. więcej

Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global

Stephen Taylor został dyrektorem marketingu w firmie HMD Global, produkującej telefony i smartfony Nokia. więcej

Kampania ,,Kawowe Vademecum MK Cafe" przygotowana zdalnie

W telewizji trwa kampania marki MK Cafe pod hasłem „Kawowe Vademecum MK Cafe”. Przygotowały ją OMD i Timecode Film Production. więcej

Anna Lewandowska, Kamil Stoch, Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński ambasadorami Fundacji 4F

Nowo powstała Fundacja 4F Pomaga ma ambasadorów. To trenerka Anna Lewandowska, skoczek narciarski Kamil Stoch, były hokeista Mariusz Czerkawski i Adam Krzesiński, sekretarz generalny PKOL. więcej

Justin Billingsley globalnym szefem marketingu Publicis Groupe

Justin Billingsley objął nowo utworzone stanowisko globalnego dyrektora marketingu w Publicis Groupe, do której należą takie agencje, jak m.in. Saatchi&Saatchi, Leo Burnett, Starcom, Zenith. To nowa funkcja w strukturze holdingu. więcej

Carlsberg wprowadza na rynek bezalkoholowe piwo Žatecký Světlý Ležák

Marka Žatecky (Carlsberg Polska) wprowadziła na rynek bezalkoholowy wariant Žatecký Světlý Ležák 0,0%. więcej

Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska

Spółka gastronomiczna Sfinks Polska wprowadziła na rynek dwie nowe marki – Kebapi oraz Yolo Chicken. Sprzedają posiłki wyłącznie w dowozie. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora zamyka ,,Logo" i ,,Avanti". Zwolnionych kilkunastu pracowników

Agora zdecydowała o zamknięciu miesięczników „Logo” oraz „Avanti”. Większość pracowników tych tytułów została zwolniona. Najnowsze, łączone majowo-czerwcowe wydania „Avanti” oraz „Logo” dostępne w przedsprzedaży będą w tym przypadku ostatnimi. W przyszłości mają ukazywać się jedynie edycje specjalne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa ZPR Media obniża pensje i skraca czas pracy

Spółki ZPR Media (zajmuje się produkcją tv) i Time (wydawca „Super Expressu” i broker reklamy radiowej) porozumiały się z pracownikami co do obniżki wynagrodzeń i wymiaru pracy o maksymalnie 20 proc. przez pół roku. Firmy chcą skorzystać ze wsparcia w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Ich kierownictwa będą natomiast zarabiać o 20-40 proc. mniej do końca br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Bauer na razie nie zwalnia i nie zamyka tytułów. "Co będzie w najbliższym czasie, trudno przewidzieć"

- Dzisiaj możemy powiedzieć, że nie zamykamy żadnych tytułów, ani nie zwalniamy ludzi. Ale tak mogę powiedzieć dzisiaj. Co będzie w najbliższym czasie - to trudno przewidzieć - odpowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Wydawnictwo Bauer, komentując sytuację spółki w czasie pandemii koronawirusa. więcej

Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" będą mogli pracować 4 dni w tygodniu. Krytykują zasady obniżki pensji i czasu pracy

Dziennikarze „Gazety Wyborczej” (Agora) będą mogli pracować 4 dni w tygodniu - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Stało się to po liście jaki pracownicy krakowskiego oddziału „GW” wysłali do redaktorów naczelnych dziennika. Ma to związek z obniżkami płac, z którymi wiąże się o jedną piątą krótszy czas pracy. Zwrócili też uwagę na dysproporcję w zarobkach pomiędzy oddziałami a główną redakcją. - W oddziałach rzeczywiście zarabia się niewiele, chcemy w tej sprawie wejść w spór zbiorowy z zarządem zaraz po pandemii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Orliński, szef związku zawodowego w Agorze. więcej

Nagroda dla ,,Gazety Wyborczej" za strategię odnawialnych subskrypcji cyfrowych

„Gazeta Wyborcza” została uhonorowana nagrodą WAN-IFRA European Digital Media Awards za strategię subskrypcyjną. Zespół dostał nagrodę Member's Choice w kategorii Best Paid Content Strategy. więcej

,,Power Rangers. Oficjalny magazyn" nowym kwartalnikiem Egmont Polska dla chłopców

Wydawnictwo Egmont Polska wprowadził na rynek nowy kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”dla chłopców w wieku powyżej 4 lat. Pierwszy numer pojawił się w kioskach we wtorek 21 kwietnia. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w lutym, tylko ,,Classic Auto" na plusie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

RASP: sprzedaż ,,Newsweek Polska" nie zmalała w marcu, 75 tys. egz. numeru wielkanocnego

Według danych własnych Ringier Axel Springer Polska w marcu br. średnia sprzedaż wersji drukowanej i e-wydań „Newsweek Polska” wyniosła 67,3 tys., tyle samo co lutym. Natomiast numer w tygodniu wielkanocnym sprzedał się w ponad 75 tys. egz. więcej

,,Fakt" na pierwszej stronie po węgiersku żąda od tamtejszych dziennikarzy, by przeprosili Donalda Tuska

Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) na pierwszej stronie czwartkowego wydania zaapelował w języku węgierskim do węgierskich mediów o przeprosiny dla Donalda Tuska. Tamtejsze gazety byłemu premierowi Polski zarzuciły, że jego dziadek kolaborował z nazistami. - Drodzy koledzy z węgierskich mediów, jeśli dla was polsko-węgierska przyjaźń wciąż jest wartością, to przeproście za kłamstwa, które rozpowszechniacie - napisała w apelu redaktor naczelna „Faktu” Katarzyna Kozłowska. więcej

Małgorzata Golińska dyrektorką ds. rozwoju cyfrowego PMPG Polskie Media, ,,Wprost" na razie bez e-wydania

W połowie kwietnia Małgorzata Golińska zaczęła pracę jako dyrektor ds. rozwoju cyfrowego PMPG Polskie Media, wydawcy m.in. „Do Rzeczy” i Wprost.pl. Tygodnik „Wprost” po tym jak zniknął z druku, na razie nie ukazał się w zapowiadanej formie cyfrowej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serwisy sportowe straciły 20 proc. odsłon. WP SportoweFakty przed Onet Sport, w dół strony ,,Przeglądu Sportowego" i TVP Sport

W marcu dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 7,2 proc. użytkowników i 20,9 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są niezmiennie WP SportoweFakty wyprzedzające Onet Sport i Sport.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały witryny „Przeglądu Sportowego” i TVP Sport, a mocno w górę poszły wyniki sekcji sportowej SE.pl i Meczyki.pl. więcej

Facebook inwestuje w wizję sieci sklepów Mukesha Ambaniego

Facebook za 5,7 mld USD kupił blisko 10 proc. akcji indyjskiego operatora komórkowego Jio. Amerykański gigant widzi duży potencjał w nowym modelu sprzedaży, wprowadzanym przez koncern indyjskiego miliardera Mukesha Ambaniego. więcej

Google zaostrza politykę. Wszyscy reklamodawcy z obowiązkową weryfikacją tożsamości

Google zapowiedział nowe regulacje dotyczące materiałów reklamowych zamieszczanych na jego platformach. Reklamodawcy będą musieli okazać dokumenty tożsamości, dokumenty założycielskie lub inne informacje, które potwierdzą ich tożsamość i wskazać kraj, w którym działają. Rozwiązanie ma zwiększyć transparentność reklam pojawiających się w ekosystemie Google. więcej

Z Goldenline odeszło 26 pracowników, obniży to wynik kwartalny Agory o 0,9 mln zł

Agora zamiast planowanych zwolnień grupowych w swojej spółce Goldenline uruchomiła program dobrowolnych odejść, z którego skorzystało 26 pracowników, prawie 80 proc. zespołu Goldenline. Koszt tych odejść obniży wyniki Agory w drugim kwartale br. o ok. 0,9 mln zł. więcej

Allegro pozwoli anulować zakup przez trzy dni od transakcji

W maju Allegro.pl wprowadzi opcję anulowania przez użytkownika zakupu w ciągu trzech dni od transakcji. Na razie taka możliwość będzie dostępna przy ofertach od firm. więcej

Twitter będzie usuwał wpisy nawołujące do podpalania masztów 5G

Twitter zapowiedział, że będzie usuwał z serwisu wpisy propagujące teorie spiskowe i zawierające dezinformacje związane z pandemią koronowawirusa. Zaostrzona polityka Twittera ma dotyczyć między innymi wpisów nawołujących do niszczenia nadajników sieci 5G, którą fake newsy oskarżają o zwiększanie zakażenia koronawirusem. więcej

Czy Polacy wrócą do stacjonarnych zakupów po koronawirusowym kryzysie?

Po okresie izolacji spowodowanej koronawirusem Polacy mogą szybko porzucić kupowanie w internecie na rzecz tradycyjnych sklepów stacjonarnych - prognozują eksperci Nielsena w raporcie Shopper Trends. więcej

Inovo Venture Partners zainwestuje 170 mln zł w startupy z Polski i Europy Środkowej

Fundusz venture capital Inovo Venture Partners przeznaczy w sumie ponad 170 mln zł (ok. 40 mln euro) na inwestycje startupy z Polski i Europy Środkowej. Jeszcze w tym roku chce zainwestować w sześć spółek z regionu. więcej

Kebapi i Yolo Chicken - nowe marki gastronomiczne Sfinks Polska

Spółka gastronomiczna Sfinks Polska wprowadziła na rynek dwie nowe marki – Kebapi oraz Yolo Chicken. Sprzedają posiłki wyłącznie w dowozie. więcej

W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu

E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics). materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Konsumenci pozytywnie o obsłudze w w sklepach czasie kryzysu

Zdecydowana większość klientów sieci handlowych dobrze ocenia ich dbałość o bezpieczeństwo i zabezpieczenie kupujących w czasie epidemii i zwiększonych wymagań sanitarnych - pokazuje badanie GfK. więcej

Wzrosło czytelnictwo w Polsce. Olga Tokarczuk w pierwszej trójce najpopularniejszych autorów

W ubiegłym roku nastąpiło zatrzymanie spadku czytelnictwa w Polsce. Aż 39 proc. badanych stwierdziło, że przeczytało przynajmniej jedną książkę rocznie. W pierwszej trójce najchętniej czytanych autorów znalazła się po raz pierwszy Olga Tokarczuk, która w ubiegłym roku otrzymała Nagrodę Nobla. więcej

Czy Polacy wrócą do stacjonarnych zakupów po koronawirusowym kryzysie?

Po okresie izolacji spowodowanej koronawirusem Polacy mogą szybko porzucić kupowanie w internecie na rzecz tradycyjnych sklepów stacjonarnych - prognozują eksperci Nielsena w raporcie Shopper Trends. więcej

Na Andrzeja Dudę zagłosowałoby 59 proc. Polaków. Na Władysława Kosiniaka-Kamysza i Szymona Hołownie po 7 proc.

W kwietniu w wyborach prezydenckich głos na Andrzeja Dudę oddałoby 59 proc. badanych, na kolejnych miejscach znajdują się Władysław Kosiniak-Kamysz (PSL) oraz Szymon Hołownia (niezależny), obydwaj otrzymali po 7 proc. poparcia - wynika z badania, które przeprowadził Kantar. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Małgorzata Kidawa-Błońska traci w sondażach przez słabą kampanię i apele o bojkot wyborów (opinie)

Z ostatniego sondażu prezydenckiego wynika, że większe poparcie niż postrzegana jeszcze niedawno jako główna kontrkandydatka Andrzeja Dudy Małgorzata Kidawa-Błońska mają Władysław Kosiniak-Kamysz, Szymon Hołownia, Robert Biedroń i Krzysztof Bosak. Eksperci od wizerunku i marketingu politycznego oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że kandydatka PO nie potrafi porywać, wykorzystywać błędów rządzących i nie ma pomysłu na kampanię w czasach zarazy. Hołownia zyskuje jako człowiek, który mniej kojarzony jest z polityką, a Kosiniak-Kamysz mimo iż politykiem jest - potrafi sprawiać wrażenie mało upolitycznionego.   więcej

Polskie firmy w czasie koronawirusowego kryzysu: ograniczanie reklam, inicjatywy CSR i sztaby kryzysowe

Cztery na pięć organizacji w czasie kryzysu wywołanego epidemią Covid-19 wprowadza specjalne sztaby kryzysowe, a 96 proc. z nich musiało zmienić format swoich działań komunikacyjnych - wynika z badań agencji Alert Media Communications. Ponad połowa firm ograniczyła reklamowanie się, prawie trzy czwarte postawiło na angaż w inicjatywy społecznych wspierających walkę z epidemią. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samorządowcy odmawiają przekazania Poczcie Polskiej danych wyborców, zawiadamiają prokuraturę
Avioninteriors pokazuje przyszłość latania po koronawirusie. Fotele w odwrotnej pozycji
Comarch kupił francuską firmą 2CSI obsługującą branżę medyczną
Twitter będzie usuwał wpisy nawołujące do podpalania masztów 5G
Koronawirus napędza sprzedaż gier. Rekordowe 10 mld dolarów w marcu 2020 roku
Samsung z aplikacją Apple Music na telewizorach Smart w ponad 100 krajach
Globalna sprzedaż samochodów przez koronawirusa spadnie w 2020 r. o 14 proc.
X50m 5G - nowy smartfon Realme (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj