Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Maja 2020
 
 
 
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad)
 
Pandemia uwidoczniła trendy rozwoju naszego rynku i przyśpieszyła ich wdrażanie. Wszyscy klienci potrzebują jeszcze większego wsparcia strategicznego, analitycznego, jeszcze większej efektywności operacyjnej i kosztowej - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE. Jej zdaniem obniżanie wynagrodzeń pracownikom w celu szukania oszczędności w obecnej sytuacji nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo jest demotywujące. - Przede wszystkim powinno się szukać efektywności przynoszącej stałe oszczędności - dodaje. więcej
 
 
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
 
W ub.r. polski rynek reklamy internetowej zwiększył się o 10,4 proc. do 4,94 mld zł. W mobile’u wydatki poszły w górę o 17 proc., a w mediach społecznościowych o 9 proc., natomiast nakłady na reklamy wideo wzrosły tylko o 3 proc. Dwie trzecie rynku niezmiennie stanowią display i SEM. więcej
 
 
Powstał drugi związek zawodowy przy Agorze. Chce podwyżek dla najsłabiej zarabiających i likwidacji umów śmieciowych
 
Dziennikarze i współpracownicy mediów Agory powołali drugi związek zawodowy przy spółce: Komisję Zakładową OZZ Inicjatywa Pracownicza. Zapowiadają walkę m.in. o likwidację umów śmieciowych, wypłatę należnych nadgodzin czy kontynuację zamówień dla freelancerów. - Jesteśmy w kontakcie z „Solidarnością”, mamy nadzieję na wspólne działanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Józefiak z zarządu zwiążku. więcej
 
 
Garmond Press: wniosek o upadłość od wydawcy ,,Super Expressu" to szantaż ekonomiczny, w ub.r. zwiększyliśmy wpływy
 
Dystrybuująca prasę spółka Garmond Press uważa, że wniosek o jej upadłość złożony przez wydającą „Super Express” spółkę Time jest bezzasadny, bo nie ma wobec niej przeterminowanych zobowiązań. Firma wypowiedziała umowę Tygodnikowi Powszechnemu, a do jej zarządu jako wiceprezes dołączył Marcin Szmid. więcej
 
 
Politycy PiS i prezydent Andrzej Duda dominują na antenach TVP
 
PiS dominuje pod względem ilości czasu poświęcanego mu przez publicznego nadawcę - w marcu br. był obecny na antenach TVP przez ponad 71 godzin. W tym samym miesiącu politycy PiS oraz urzędnicy tej opcji dominowali, a ugrupowania opozycyjne były w znaczącej mniejszości. Komitet wyborczy obecnie urzędującego prezydenta Andrzeja Dudy zajął tylko 6,5 minuty, ale już jako prezydent i urzędnicy z Kancelarii Prezydenta łącznie byli na antenie przez 25 godzin - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje więcej
 
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół więcej
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. ,,Fakty" zyskały 566 tys. widzów, a ,,Wiadomości" prawie 900 tys. więcej
 
Szymon Hołownia zyskuje poparcie, bo jest mocno aktywny w czasie epidemii i wchodzi w dyskusje (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Politycy PiS i prezydent Andrzej Duda dominują na antenach TVP

PiS dominuje pod względem ilości czasu poświęcanego mu przez publicznego nadawcę - w marcu br. był obecny na antenach TVP przez ponad 71 godzin. W tym samym miesiącu politycy PiS oraz urzędnicy tej opcji dominowali, a ugrupowania opozycyjne były w znaczącej mniejszości. Komitet wyborczy obecnie urzędującego prezydenta Andrzeja Dudy zajął tylko 6,5 minuty, ale już jako prezydent i urzędnicy z Kancelarii Prezydenta łącznie byli na antenie przez 25 godzin - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kurzewscy sprzedali akcje ATM Grupy za 2,5 mln zł

Luksemburska spółka Kurzewski Investment, której właścicielami są Tomasz Kurzewski i Dorota Michalak-Kurzewska, główni akcjonariusze firmy producenckiej ATM Grupa, sprzedała w czwartek akcje ATM Grupy za 2,48 mln zł. - Celem sprzedaży było pozyskanie środków na dofinansowanie naszej prywatnej spółki prowadzącej głównie działalność hotelarską, która to poniosła znaczące straty na skutek panującej pandemii koronawirusa - uzasadniają Kurzewscy. więcej

Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół

W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 58,84 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 12,2 mln zł oraz wyniku netto z 7,92 mln ł zysku do 15,28 mln zł straty. Pion e-commerce firmy przy 7,18 mln zł wpływów miał 5,47 mln zł straty EBITDA, wpływy z reklamy telewizyjnej zmalały o 32 proc., a agencji FCB Bridge2Fun - o 36 proc. więcej

Nowy program ,,Galileo z domu" od 12 maja w Czwórce. Paweł Orleański gospodarzem (wideo)

We wtorek, 12 maja Czwórka rozpocznie emisję nowego programu „Galileo z domu”, będącego specjalną serią znanego z anteny stacji formatu „Galileo”. Cykl tworzony jest w warunkach ograniczeń stanu epidemii, poprowadzi go Paweł Orleański - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Skargi na debatę prezydencką w TVP. "Faworyzowanie Andrzeja Dudy"

Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun zdecydował się złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na brak równości czasu kandydatów na prezydenta RP podczas środowej debaty w Telewizji Polskiej. Chodzi o wypowiedź prezydenta Andrzeja Dudy tuż po jej zakończeniu. Dodatkowo zastrzeżenia wzbudza też brak dopuszczenia do tego wydarzenia dziennikarzy spoza mediów publicznych. więcej

Bundesliga od 16 maja ponownie na żywo w Eleven Sports oraz Canal+ Sport

Od 16 maja w kanałach Eleven Sports (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać ponownie na żywo mecze niemieckiej Bundesligi. Stacja jako oficjalny nadawca rozgrywek w Polsce pokaże na swoich antenach spotkania wszystkich dziewięciu kolejek, które pozostały do rozegrania w sezonie 2019/20. Mecze będzie można zobaczyć także w Canal+ Sport. więcej

4,63 mln widzów debaty wyborczej, najwięcej w TVP1

Łącznie 4,63 mln widzów oglądało środową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Sport jako pierwszy w Polsce wznawia transmisje meczów i gal MMA na żywo

W piątek, 8 maja Polsat Sport pokaże na żywo mecz tenisowy z udziałem najlepszego polskiego zawodnika - Huberta Hurkacza. Oprócz turnieju UTR Pro Challenge Florida, Polsat Sport w najbliższych dniach pokaże też gale MMA oraz mecze piłkarskiego Pucharu Polski. więcej

Nie będzie TVP Sport 2 w telewizji naziemnej. Szkolnikowski: Z naszej perspektywy nie ma to sensu

- Stworzenie drugiego kanału sportowego z naszej perspektywy nie ma sensu i jest to kwestia finansowa, braku możliwości emisyjnych: braku zespołu emisyjnego, nie ma studia na Woronicza, fizycznie nie ma na to miejsca – powiedział Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. Nie wyklucza jednak rozwoju telewizji hybrydowej. więcej

Bartosz Kurek z podcastem o ekologii w ramach Stowarzyszenia Program Czysta Polska

Dziennikarz Polsat News Bartosz Kurek został prowadzącym podcast o ekologii. Nagrania są realizowane w ramach Stowarzyszenia Program Czysta Polska. Gośćmi będą eksperci z dziedziny ochrony środowiska. więcej

Maciej Kurzajewski poprowadzi teleturniej ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2

Telewizyjna Dwójka od poniedziałku, 11 maja zaczyna codzienną emisję nowego teleturnieju online - „Moja klasa - Back to School”. Prowadzącym będzie Maciej Kurzajewski. Uczestnicy będą odpowiadali na pytania z zakresu wiedzy ze szkoły podstawowej i czterech klas Liceum Ogólnokształcącego. więcej

UPC Polska ma 1,49 mln klientów, w I kwartale liczba sprzedanych usług wzrosła o 24 tys.

UPC Polska w pierwszym kwartale br. o zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys., a liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła o 17 tys. W ujęciu rok do roku liczba klientów operatora wzrosła o 31,8 tys., a wszystkich usług - o 100 tys. więcej

Netia ma ponad ćwierć miliona klientów telewizji. Koronawirus bez większego wpływu na jej wyniki

Netia zaprezentowała wyniki finansowe i operacyjne za I kwartał 2020 roku. Grupa wypracowała 323 mln zł przychodów i 107 mln zł zysku EBITDA, czyli niemal tyle samo co w I kwartale roku 2019. Wyraźnie wzrosła liczba usług dostępu do internetu, telewizyjnych i mobilnych. więcej

Virgin Media i O2 łączą siły. Powstanie największy telekom w Wielkiej Brytanii

Virgin Media, brytyjski dostawca usług kablowych oraz działająca w Wielkiej Brytanii sieć komórkowa O2 zapowiedzieli połączenie w jedną firmę. Wartość transakcji wynosi 31 mld funtów, w efekcie fuzji powstanie największy na Wyspach operator telekomunikacyjny obsługujący 46 milionów użytkowników. więcej

Nowy kryminalny serial ,,McMafia" w TVP2

W poniedziałek, 18 maja TVP2 rozpocznie emisję angielskiego dramatu kryminalnego „McMafia” w reżyserii Jamesa Watkinsa. W rolach głównych w produkcji występują m.in. James Norton, Juliet Rylance i David Strathairn. więcej

Bartosz Paprocki po 19 latach pracy w Polsacie przeszedł do Twenty4Seven

Pracę w firmie Twenty4Seven zaczął Bartosz Paprocki, będzie kierował zespołem pracującym nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów. Poprzednio przez 19 lat Paprocki związany był z Telewizją Polsat. więcej

Nowy reality-show ,,Wiza na miłość" w Siódemce

W piątek, 29 maja telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję nowego reality-show „Wiza na miłość”. W tym samym dniu w stacji ruszą powtórki „Ślubu od pierwszego wejrzenia” od pierwszego sezonu. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem w Rzeszowie, Antyradio awansowało na podium

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w czwartym kwartale 2019 roku i pierwszym kwartale 2020 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad)

Pandemia uwidoczniła trendy rozwoju naszego rynku i przyśpieszyła ich wdrażanie. Wszyscy klienci potrzebują jeszcze większego wsparcia strategicznego, analitycznego, jeszcze większej efektywności operacyjnej i kosztowej - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE. Jej zdaniem obniżanie wynagrodzeń pracownikom w celu szukania oszczędności w obecnej sytuacji nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo jest demotywujące. - Przede wszystkim powinno się szukać efektywności przynoszącej stałe oszczędności - dodaje. więcej

Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile

W ub.r. polski rynek reklamy internetowej zwiększył się o 10,4 proc. do 4,94 mld zł. W mobile’u wydatki poszły w górę o 17 proc., a w mediach społecznościowych o 9 proc., natomiast nakłady na reklamy wideo wzrosły tylko o 3 proc. Dwie trzecie rynku niezmiennie stanowią display i SEM. więcej

Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół

W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 58,84 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 12,2 mln zł oraz wyniku netto z 7,92 mln ł zysku do 15,28 mln zł straty. Pion e-commerce firmy przy 7,18 mln zł wpływów miał 5,47 mln zł straty EBITDA, wpływy z reklamy telewizyjnej zmalały o 32 proc., a agencji FCB Bridge2Fun - o 36 proc. więcej

Robert Lewandowski ambasadorem Huawei na Europę. Rusza kampania sklepu AppGallery

Robert Lewandowski rozszerzył swoją współpracę z Huawei. Piłkarz będzie ambasadorem marki na całą Europę. Wszystkie materiały z wizerunkiem Lewandowskiego, wyprodukowane przez polski oddział Huawei, będą mogły być wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne rynki. więcej

McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard

Operator płatności Mastercard powierzył agencji McCann Worldgroup prowadzenie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Wcześniej odpowiedzialna była za to agencja Isobar Poland. więcej

Carlsberg Pilsner w ekologicznych opakowaniach

W pierwszej połowie maja na półki sklepowe trafi Carlsberg Pilsner (Carlsberg Polska) w nowych, ekologicznych opakowaniach. Zmiany obejmują też szatę graficzną butelek i puszek. więcej

"Zabawa nigdy się nie kończy" w reklamie Mattel

Producent zabawek i gier planszowych Mattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że "Zabawa nigdy się nie kończy". Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Coollective. więcej

Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson

W maju rozpoczęła się kampania promująca wyprzedaż obecnej generacji modelu Hyundai Tucson. Przygotowały ją Opus B i Havas Media. więcej

OSM Piątnica po raz pierwszy reklamuje serki homogenizowane

Spółdzielnia OSM Piątnica rozpoczęła właśnie pierwszą kampanię reklamową serków homogenizowanych - nowości w ofercie marki. Przygotowały ją Plej i Five Media. więcej

Anna Kordus: z Mediacomu do agencji Przestrzeń

Do zespołu agencji reklamowej Przestrzeń dołączyła Anna Kordus. Objęła stanowisko associate director w dziale client service. więcej

Michał Jaksik na czele nowego domu produkcyjnego Robonauts Pictures

Do platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy dołącza dziewiąta spółka - dom produkcyjny Robonauts Pictures. Kieruje nim Michał Jaksik, managing director. więcej

Dentsu Aegis Network Polska produkuje przyłbice ochronne

Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network Polska, do której należą takie agencje, jak Vizeum, Carat, dentsu x, iProspect, Amplifi, Amnet rozpoczęła produkcję przyłbic ochronnych, które przekazuje placówkom medycznym. więcej

"EKOenergia na Start" - wspólna kampania innogy Polska i Wspieram.to

Firma energii elektrycznej innogy Polska startuje z kampanią "EKOenergia na Start" i uruchamia kategorię Ekologia na platformie Wspieram.to. więcej

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy rusza z kampanią informacyjną ,,Reaguj! Masz wpływ na reklamę"

Kampania „Reaguj! Masz wpływ na reklamę" Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy ma na celu zwrócenie uwagi na przestrzeganie standardów etycznych reklam w czasie epidemii koronawirusa. więcej

Marcin Mikulski w bluebird artists

Reżyser i producent Marcin Mikulski dołączył do impresariatu twórców bluebird artists. więcej

Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową partnerem Mistrzostw Motul HRSMP Digital

Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, organizator kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”, jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Motul HRSMP Digital. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Powstał drugi związek zawodowy przy Agorze. Chce podwyżek dla najsłabiej zarabiających i likwidacji umów śmieciowych

Dziennikarze i współpracownicy mediów Agory powołali drugi związek zawodowy przy spółce: Komisję Zakładową OZZ Inicjatywa Pracownicza. Zapowiadają walkę m.in. o likwidację umów śmieciowych, wypłatę należnych nadgodzin czy kontynuację zamówień dla freelancerów. - Jesteśmy w kontakcie z „Solidarnością”, mamy nadzieję na wspólne działanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Józefiak z zarządu zwiążku. więcej

Garmond Press: wniosek o upadłość od wydawcy ,,Super Expressu" to szantaż ekonomiczny, w ub.r. zwiększyliśmy wpływy

Dystrybuująca prasę spółka Garmond Press uważa, że wniosek o jej upadłość złożony przez wydającą „Super Express” spółkę Time jest bezzasadny, bo nie ma wobec niej przeterminowanych zobowiązań. Firma wypowiedziała umowę Tygodnikowi Powszechnemu, a do jej zarządu jako wiceprezes dołączył Marcin Szmid. więcej

PTWP likwiduje spółkę Publikator. Znika pięć magazynów wnętrzarskich, pracę traci ponad 20 osób

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) zaczęło likwidację jednej ze swoich spółek zależnych Publikator. Pracę stracić ma ponad 20 osób, zamknięte zostaną trzy z pięciu wydawanych przez tę spółkę portali i wszystkie magazyny drukowane. - Plany pokrzyżowała nam pandemia, ale pozostałe nasz spółki nie są zagrożone - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kuśpik, prezes PTWP. więcej

Większość dzienników regionalnych i lokalnych z dużymi spadkami w I kwartale, ,,Dziennik Polski" najbardziej w dół

W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ukazywanie się magazynu "Kawaii" pod znakiem zapytania

Wydawnictwo Bauer nie podjęło jeszcze decyzji co do przyszłości magazynu „Kawaii”. Jednak z powodu pandemii koronawirusa planowany pod koniec maja br. numer się nie ukaże. więcej

Gigant mediowy Vivendi zakupił kolejne udziały w Lagardere

Francuski konglomerat medialny Vivendi, właściciel m.in. Canal+, zwiększył swój udział w Lagardere do 13,36 proc., stając się drugim co do wielkości udziałowcem spółki. Firma zapowiedziała, że zakupi kolejne akcje, ale nie chce uzyskać pełnej kontroli nad Lagardere. więcej

Bauer oferuje miesięcznik ,,Świat Kobiety" w e-sklepach

Miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) od czerwcowego wydania można kupić bez wychodzenia z domu. Pismo można nabyć w sklepie Czytelnia.pl, zaprenumerować lub czytać w e-wydaniach. więcej

Gazeta ,,China Daily" wycięła z artykułu ambasadorów UE fragment o koronawirusie

Chiński dziennik „China Daily” zmienił treść artykułu napisanego przez unijnych ambasadorów z okazji 45-lecia stosunków dyplomatycznych UE-ChRL - potwierdził w czwartek ambasador UE w Chinach. Z tekstu wycięto fragment dotyczący początku pandemii koronawirusa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile

W ub.r. polski rynek reklamy internetowej zwiększył się o 10,4 proc. do 4,94 mld zł. W mobile’u wydatki poszły w górę o 17 proc., a w mediach społecznościowych o 9 proc., natomiast nakłady na reklamy wideo wzrosły tylko o 3 proc. Dwie trzecie rynku niezmiennie stanowią display i SEM. więcej

otoMoto, OLX i Autocentrum z dużymi spadkami. Mocno w górę Moto.pl (TOP10 stron motoryzacyjnych)

Czołowe serwisy motoryzacyjne w marcu br. miały 15 proc. użytkowników i 27 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Duże spadki zanotowały otoMoto.pl, sekcje o motoryzacji na OLX.pl, WP.pl i Sprzedajemy.pl oraz Autocentrum.pl, natomiast mocno w górę poszła odwiedzalność Moto.pl. więcej

Zoom kupił Keybase. Amerykański startup ma pomóc z szyfrowaniem

Amerykańska platforma do wideokonferencji Zoom ogłosiła w czwartek, że nabyła Keybase, startup z doświadczeniem w dziedzinie szyfrowania. Ma pomóc w odzyskaniu wiarygodności przez firmę chińskiego miliardera Erica Yuana, która w czasie pandemii borykała się z problemami związanymi z prywatnością i bezpieczeństwem wideorozmów. więcej

Facebook wybrał 20 członków rady nadzorczej. Będą mieli ostateczny głos ws. moderacji

Jest już, zapowiadana od 2018 r., rada nadzorcza Facebooka. Składa się z 20 członków, ale docelowo będzie ich nawet 40. Jedną z czterech współprzewodniczących jest premier Danii, Helle Thorning-Schmidt. Nowa rada może uchylać decyzje Marka Zuckerberga dotyczące moderacji treści. więcej

Google nie zbuduje ,,inteligentne miasteczka" w Toronto. Przyczyną COVID-19 i spadek cen na rynku nieruchomości

Sidewalk Labs, spółka z grupy Google, która chciała zbudować w Toronto, największym kanadyjskim mieście, swoje „inteligentne miasteczko”, wycofała się w czwartek z projektu. Przyczyną jest COVID-19 i spadek cen na rynku nieruchomości. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków obawia się teraz spowolnienia gospodarczego

83 proc. Polaków uważa, że stan gospodarki pogorszy się w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Mniej optymistyczni od nas są w tej kwestii mieszkańcy Irlandii, Japonii, Chile i Australii - wynika z międzynarodowego sondażu sieci IRiS, którego polską część przeprowadziło ARC Rynek i Opinia. więcej

Wybory prezydenckie nie odbędą się 10 maja. Nie zostały odwołane, więc będzie cisza wyborcza

W najbliższą niedzielę nie odbędą się  wybory prezydenckie, a po stwierdzeniu tego przez Sąd Najwyższy marszałek Sejmu wyznaczy ich nowy termin - zapowiedzieli Jarosław Kaczyński i Jarosław Gowin. Przy czym formalnie wybory nie zostały odwołane, dlatego w sobotę i niedzielę prawdopodobnie będzie obowiązywała cisza wyborcza. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Solski Communications obsługuje Auchan Retail

Agencja Solski Communications rozpoczęła kompleksową obsługę PR sieci handlowej Auchan Retail Polska. więcej

Neuron PR dla właściciela marki Neuroforma

Do grona klientów agencji Neuron PR dołączyła firma Titanis, właściciel marki Neuroforma - systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. więcej

PR Calling dla Platformy Detalistów

Agencja PR Calling rozpoczęła współpracę z Platformą Detalistów, spółką wdrażającą rozwiązania wspierające cyfryzację polskiego handlu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xiaomi podbija polski rynek, tracą Samsung i Huawei
Zoom kupił Keybase. Amerykański startup ma pomóc z szyfrowaniem
Netia ma ponad ćwierć miliona klientów telewizji. Koronawirus bez większego wpływu na jej wyniki
Spółka zależna IQ Partners szykuje grę ,,Escape Room VR: COVID- 19" na platformy wirtualnej rzeczywistości
Virgin Media i O2 łączą siły. Powstanie największy telekom w Wielkiej Brytanii
Biedronka: zakupy poprzez aplikację Glovo także w niedziele
Dott startuje w Warszawie, oferuje 1,5 tys. hulajnóg elektrycznych do wypożyczania
Google nie zbuduje ,,inteligentne miasteczka" w Toronto. Przyczyną COVID-19 i spadek cen na rynku nieruchomości
Huawei wprowadza w Polsce nowe smartfony i tablet MatePad T8. Ceny od 399 do 599 złotych
Aplikacja ProteGo ma nie być obowiązkowa
mBank będzie pierwszym polskim bankiem w Huawei AppGallery
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj