Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 11 Maja 2020
 
 
 
W sobotę premiera filmu "Zabawa w chowanego" o pedofilii w polskim Kościele
 
Premiera drugiego dokumentu o pedofilii w polskim Kościele braci Marka i Tomasza Sekielskich odbędzie się w sobotę 16 maja o 10.00. Podobnie jak w przypadku "Tylko nie mów nikomu" jego emisja odbędzie się za darmo na YouTube. więcej
 
 
Ekstraklasa chce sprzedać nadawcom z zagranicy prawa do końcówki sezonu
 
Pod koniec maja zostaną wznowione rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, przerwane w czasie pandemii. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, mecze będą pokazywane także poza granicami Polski. Trwają negocjacje z nadawcami z kilku krajów, m.in. Portugalią i Włochami. więcej
 
 
Na przesunięciu wyborów prezydenckich najwięcej zyskuje Szymon Hołownia, Donald Tusk byłby lepszym kandydatem PO (opinie)
 
Przedłużająca się epidemia koronawirusa, brak realnego wsparcia rządu dla firm, niepewność, obawy przed kryzysem gospodarczym i nakładający się na to kryzys na szczeblach władzy oraz całe zamieszanie w związku z wyborami prezydenckimi – to wszystko w efekcie może doprowadzić do tego, że wygrana Andrzeja Dudy nie będzie już taka pewna. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego najwięcej na tym wszystkim może zyskać Szymon Hołownia, który stara się umiejętnie przeciągać na swoją stronę elektorat niezadowolony ze swoich dotychczasowych kandydatów. Nie wykluczają też, że PO może wymienić swoją kandydatkę, ale na pozyskanie wyborców nowa osoba będzie potrzebowała sporo czasu. więcej
 
 
RASP i YouTube zyskują - Grupa WP, OLX i Grupa Gazeta.pl ze spadkami (Gemius/PBI z kwietnia)
 
W kwietniu br. duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły strony i aplikacje Google, Ringier Axel Springer Polska, YouTube i Allegro, natomiast zmalały zasięgi Grupy Wirtualna Polska, OLX.pl i Grupy Gazeta.pl. Najdłuższy średni czas korzystania przez użytkownika zanotowały Facebook, OLX, Ceneo i Allegro. Łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 28,2 mln - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
"Gazeta Wyborcza" z okazji rocznicy pokazała swój pierwszy numer. Zniknęło z niego logo Solidarności
 
W piątek "Gazeta Wyborcza" skończyła 31 lat. Z tej okazji pokazała na Twitterze swój pierwszy numer z 8 maja 1989 r. Ku zaskoczeniu internautów, z winiety zniknęło logo Solidarności, którym dziennik posługiwał się przez prawie dwa lata. - Kolorowy element zniknął podczas obróbki graficznej - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Dzień dobry TVN" wyprzedziło ,,Pytanie na śniadanie" w kwietniu więcej
 
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad) więcej
 
PKN Orlen przenosi obsługę mediową ze Starcomu do Sigma Bis, Link4 się do tego przygotowuje więcej
 
Sprzedaż dzienników ogólnopolskich w marcu spadła o 15 proc. W I kwartale liderem ,,Fakt", ,,Przegląd Sportowy" najbardziej w dół więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Dziennikarz WP kobieta Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Ekstraklasa chce sprzedać nadawcom z zagranicy prawa do końcówki sezonu

Pod koniec maja zostaną wznowione rozgrywki PKO BP Ekstraklasy, przerwane w czasie pandemii. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, mecze będą pokazywane także poza granicami Polski. Trwają negocjacje z nadawcami z kilku krajów, m.in. Portugalią i Włochami. więcej

TVP Info liderem w kwietniu kanałów informacyjnych. Grupa komercyjna dla TVN24

W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVP Info. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajęła stacja TVN24. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 44 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN ruszył z castingami do nowych programów, planuje ramówkę na jesień

Grupa TVN Discovery Polska wznowiła już castingi do kolejnych edycji programów, które miałyby wystartować na jesień. Na razie zainteresowani mogą zgłaszać się tylko za pośrednictwem formularzy internetowych. więcej

TVP z nową wersją platformy HbbTV

Telewizja Polska odświeżyła formułę swojej platformy telewizji hybrydowej. Z nowej wersji aplikacji można korzystać od maja br. jeśli posiada się odbiornik z obsługą standardu HbbTV i podłączenie do internetu.   więcej

Plus uruchamia sieć 5G w 7 miastach, w zasięgu 900 tys. osób

W najbliższy poniedziałek operator sieci Plus udostępni klientom w siedmiu największych miastach sieć w standardzie 5G opartą na częstotliwości 2,6 GHz TDD. Telekom zapowiada, że to pierwszy etap tworzenia takiej sieci w skali ogólnopolskiej. więcej

W ,,#Jedziemy" w TVP Info sondy uliczne Kseni Kodymowskiej (wideo)

W programie „#Jedziemy” Michała Rachonia w TVP Info pojawiły się sondy uliczne, które przygotowuje Ksenia Kodymowska. więcej

,,Dzień dobry TVN" wyprzedziło ,,Pytanie na śniadanie" w kwietniu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w kwietniu br. miał „Dzień dobry TVN”, który wyprzedził „Pytanie na śniadanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kluby piłkarskiej ligi włoskiej nie dostały 220 mln euro. Wciąż czekają na ostatnią ratę za prawa telewizyjne

Firmy posiadające prawa do transmisji meczów piłkarskiej ekstraklasy we Włoszech nie zapłaciły jeszcze ostatniej raty za sezon 2019/20, który został wstrzymany z powodu pandemii koronawirusa - podała agencja Reutera, powołując się anonimowo na trzy źródła. więcej

UPC będzie korzystać z sieci Fiberhost, zwiększy zasięg o 550 tys. gospodarstw domowych

UPC Polska zamierza korzystać z otwartych sieci światłowodowych Fiberhost, wybudowanych w ramach trzeciego konkursu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (POPC3). Dzięki temu w zasięgu operatora znajdzie się kolejnych pół miliona gospodarstw domowych w Polsce. Fiberhost należy do Inei. więcej

Wszyscy piłkarze klubów PKO Ekstraklasy są zdrowi, liga wraca pod koniec maja

Żaden z piłkarzy klubów PKO Ekstraklasy nie jest zakażony koronawirusem. Zawodnicy i członkowie sztabów szkoleniowych przeszli pomyślnie testy, w związku z czym kluby dostały zgodę na powrót do zajęć. Liga wróci na stadiony i ekrany 29 maja. więcej

Andrzej Muszyński: ATM Grupa nie planuje zwolnień wśród pracowników zatrudnionych na stałe

ATM Grupa nie obawia się o wyniki pierwszego kwartału, ale w II kw. pandemia i wynikające z niej wstrzymanie zdjęć, będą miały istotny wpływ na finanse firmy - ocenia prezes Andrzej Muszyński. Jak dodał firma nie planuje zwolnień wśród pracowników zatrudnionych na stałe, a współpracownicy otrzymują zaliczki na poczet przyszłych wypłat. więcej

,,Złoto Bałtyku 2" oglądało 81 tys. widzów

Drugi sezon lokalnej produkcji History „Złoto Bałtyku” śledziło średnio 81 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych. więcej

Firmy produkcyjne nadal nie wiedzą, kiedy wznowią zdjęcia do formatów telewizyjnych

Producenci telewizyjni nadal w większości nie wiedzą, kiedy wrócą do pracy na plany zdjęciowe. Część z nich ciągle pracuje zdalnie, przygotowuje scenariusze i szykuje się do wznowienia zdjęć, ale nie wskazano im jeszcze konkretnych terminów wznowienia produkcji przez nadawców telewizyjnych. Na razie jedynie Telewizja Polska wznowiła zdjęcia do „Jakiej to melodii”, „Szansy na sukces”, "Familiady" i "Koła fortuny". więcej

,,W rytmie serca 6" liderem rynku. Polsat zarobił z reklam 10,93 mln zł

Szósty sezon „W rytmie serca” oglądało średnio 1,10 mln widzów, o 730 tys. widzów mniej niż czwartą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu w prime-time. Produkcja dała Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 10,93 mln zł. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Szef KRRiT prosi firmy medialne o informację na temat wpływu koronawirusa na ich działalność

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zaprosił firmy medialne do podzielenia się informacjami na temat wpływu pandemii koronawirusa na ich sytuację ekonomiczną. W ten sposób chce dowiedzieć się, kto najbardziej ucierpiał w związku z recesją. więcej

 
Antyradio ze swoją wersją piosenki ,,Kawałek podłogi", teledysk nagrano w domach dziennikarzy

Prezenterzy i dziennikarze Antyradia (Eurozet) nagrali własną wersję piosenki „Kawałek podłogi” Mr Zooba i teledysk do niej. Przy okazji pokazali też swoją domową codzienność w czasie pandemii. Udział wzięli m.in. Michał Figurski, Tomasz Kasprzyk, Włodzimierz Zientarski i Paweł Loroch. więcej

 
PKW zdecydowała, że w weekend nie będzie ciszy wyborczej

Mimo że wybory prezydenckie wyznaczone na 10 maja formalnie nie zostały odwołane, w najbliższą sobotę i niedzielę nie będzie obowiązywała cisza wyborcza - stwierdziła Państwowa Komisja Wyborcza. Ponadto zamknięte będą lokale wyborcze. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół Media Expert i Volkswagen (Top10)

W pierwszym kwartale br. największy wzrost wpływów z reklam odnotowało radio, spadły przychody kin i reklamy zewnętrznej. Swoje wydatki reklamowe w największym stopniu zwiększyły dwie firmy farmaceutyczne: Aflofarm Farmacja Polska i Polpharma. więcej

Tauron ruszył z przetargiem na obsługę w internecie, budżet 6 mln zł

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na obsługę jej kampanii reklamowych w internecie. Szuka agencji do rocznej współpracy, a budżet jaki na ten cel przeznaczy wynosi 6 mln zł netto - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Chrobot dyrektorem zarządzającym Life on Mars

Stanowisko dyrektora zarządzającego globalnej agencji Life on Mars (Brand New Galaxy) objął Piotr Chrobot. więcej

Rafał Zakrzewski nowym prezesem Digitree Group

Od początku sierpnia br. prezesem firmy marketingu internetowego będzie Rafał Zakrzewski. Zastąpi na tym stanowisku Dariusza Piekarskiego, który zrezygnował pod koniec kwietnia. więcej

PGE Obrót szuka agencji do kampanii swoich platform

Spółka PGE Obrót prowadzi przetarg dotyczący przygotowania i realizacji dla swoich dwóch platform: sprzedażowej PGE eSklep i fachowcy.gkpge.pl - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane dla nich działania promocyjne potrwają 3 miesiące i będą prowadzone w internecie. więcej

Xiaomi liderem polskiego rynku smartfonów, wyprzedza Samsunga i Huawei

W pierwszym kwartale 2020 roku największy udział w rynku smartfonów w Polsce miał chiński Xiaomi - wynika z danych IDC. Z wynikiem 31,6 proc. producent po raz pierwszy został liderem rynku, wyprzedzając Samsunga i Huawei. więcej

Whites przejęła pakiet kontrolny akcji firmy GoodC

Agencja digital marketingowa Whites przejęła 80 proc. udziałów w spółce GoodC, zajmującej się dostarczaniem rozwiązań technologicznych w digitalu. Wartość umowy objęta jest tajemnicą. więcej

Umilanie posiłku w reklamie Kotlin (wideo)

Keczup Kotlin (Maspex) rusza z nową kampanią reklamową. Przygotowały ją Agencja 2012 i Starcom. więcej

Żabka z nową marką własną. Shoty S! debiutują na rynku

Sieć Żabka Polska wprowadza na rynek markę własną funkcjonalnych shoty S!. Napoje dostępne są już w sprzedaży w całej Polsce. więcej

Vanish z kampanią przygotowaną przez Papaya Films

Papaya Films i Havas London są autorami kampanii marki środków piorących Vanish, przygotowanej na rynek brytyjski. więcej

Gmina Liszki zmienia identyfikację wizualną

Urząd Gminy Liszki (woj. małopolskie) zaprezentował nową identyfikację wizualną. więcej

Szymon Piduch rezygnuje z funkcji prezesa Dino Polska, ma przejść do razy nadzorczej

Szymon Piduch zrezygnował funkcji prezesa Dino Polska, właściciela ponad 1,2 tys. sklepów spożywczych Dino. Ma zostać członkiem rady nadzorczej spółki. więcej

Rainbow zaczyna przedsprzedaż oferty Lato 2021, zniżki dla klientów z rezerwacjami do czerwca br.

Biuro podróży Rainbow Tours, działające pod marką Rainbow, rozpoczyna już przedsprzedaż swojej oferty na sezon letni przyszłego roku. Specjalne warunki przygotowano dla klientów, którzy mają rezerwacje na wyjazdy do końca czerwca br. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
"Gazeta Wyborcza" z okazji rocznicy pokazała swój pierwszy numer. Zniknęło z niego logo Solidarności

W piątek "Gazeta Wyborcza" skończyła 31 lat. Z tej okazji pokazała na Twitterze swój pierwszy numer z 8 maja 1989 r. Ku zaskoczeniu internautów, z winiety zniknęło logo Solidarności, którym dziennik posługiwał się przez prawie dwa lata. - Kolorowy element zniknął podczas obróbki graficznej - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory. więcej

CMWP SDP protestuje przeciw ocenie stanu wolności mediów w Polsce

Reporterzy bez Granic zarzucili polskiemu rządowi, że nęka niezależnych dziennikarzy przed wyborami prezydenckimi. Nie spodobało się to Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, które twierdzi, że "w Polsce media i dziennikarze pracują w wolny i nieskrępowany sposób". więcej

HFPC apeluje o ochronę dziennikarzy w czasie relacjonowania protestów. ,,To obowiązek państwa"

Przekazywanie informacji z demonstracji jest jednym z kluczowych zadań mediów, wymagającym zapewnienia im ochrony - przypomina Helsińska Fundacja Praw Człowieka w kontekście niedawnych działań policji wobec dziennikarzy. Apeluje też o trzymanie standardów ochrony dziennikarzy przez policję. więcej

Media newsowe pozytywnie oceniane za relacjonowanie pandemii koronawirusa

Wśród Amerykanów przeważa pozytywna opinia na temat relacji mediów dotyczących pandemii koronawirusa, choć generalnie media postrzegane są raczej negatywnie. Różnice są widoczne w zależności od poglądów politycznych - wynika z badania Pew Research Center. więcej

Wydawnictwo Fronda: wpływy zmalały o 7,7 proc., a zysk o 442 tys. zł, 33 proc. z e-commerce

W ub.r. Wydawnictwo Fronda, publikujące książki, kwartalnik „Fronda Lux” i internetowy magazyn Lux, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 7,7 proc. do 4,11 mln zł oraz zysku netto z 524,4 do 82,3 tys. zł. więcej

Internetowy ,,Wprost" rusza bez redaktora naczelnego. Numery w piątki za 10 zł

W piątek po południu pojawi się zerowy numer cyfrowej wersji tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media). Pismo będzie kosztować 10 zł, na razie nie ma redaktora naczelnego, jego redaktorem prowadzącym jest Szymon Krawiec. więcej

 
 
 
INTERNET
 
W sobotę premiera filmu "Zabawa w chowanego" o pedofilii w polskim Kościele

Premiera drugiego dokumentu o pedofilii w polskim Kościele braci Marka i Tomasza Sekielskich odbędzie się w sobotę 16 maja o 10.00. Podobnie jak w przypadku "Tylko nie mów nikomu" jego emisja odbędzie się za darmo na YouTube. więcej

RASP i YouTube zyskują - Grupa WP, OLX i Grupa Gazeta.pl ze spadkami (Gemius/PBI z kwietnia)

W kwietniu br. duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły strony i aplikacje Google, Ringier Axel Springer Polska, YouTube i Allegro, natomiast zmalały zasięgi Grupy Wirtualna Polska, OLX.pl i Grupy Gazeta.pl. Najdłuższy średni czas korzystania przez użytkownika zanotowały Facebook, OLX, Ceneo i Allegro. Łączną liczbę internautów w Polsce oszacowano na 28,2 mln - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

MZN Property po przejęciu przez Ringier Axel Springer Media bez zmian w zarządzie

Ringier Axel Springer Media, po tym jak kupił 79 proc. akcji wydającej serwisy nieruchomościowe MZN Property, nie zamierza przeprowadzać zmian w jej zarządzie. - Naszym celem jest zapewnienie najlepszych rozwiązań wspierających nabywanie i sprzedaż nieruchomości w Polsce - podkreśla Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media. więcej

Rekordowe wyniki CDA: 13,3 mln zł wpływów i 3,7 mln zł zysku, 93 proc. z subskrypcji do CDA Premium

W pierwszym kwartale br. spółka CDA osiągnęła rekordowe kwartalne wyniki finansowe: 13,27 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,68 mln zł zysku netto. 12,39 mln zł przychodów zapewniła sprzedaż subskrypcji do CDA Premium. więcej

Gmail i WP Poczta zyskują, w dół Poczta Onet i Yahoo Mail (TOP serwisów mailowych)

Wśród serwisów poczty elektronicznej zdecydowanym liderem zasięgowym jest Gmail, a najwięcej odsłon notuje WP Poczta. W ciągu roku obie witryny osiągnęły spore wzrosty odwiedzalności, zmalały natomiast mocno zmalały wyniki serwisów mailowych WP.pl i Yahoo. więcej

Google i Facebook przedłużają pracę zdalną do końca roku

Koncerny Google i Facebook zapowiedziały że w najbliższym czasie zamierzają ponownie uruchomić swoje biura zamknięte wcześniej z powodu pandemii koronawirusa. Jednocześnie obie firmy pozostawiły wolną rękę pracownikom, którzy będą mogli wykonywać swoje obowiązki zdalnie do końca 2020 roku. więcej

Krótkie treści medialne będą coraz częstsze; nie wyprą jednak klasycznych

Seriale, teksty i inne formy medialne są coraz krótsze, tak aby móc konsumować je w biegu. Nie wyprą one jednak klasycznych formatów, ale spowodują, że odbiorcy będą mieli szerszy wybór - uważa medioznawca dr Krzysztof Kuźmicz z Akademii Leona Koźmińskiego. więcej

Po sukcesie "Trolli 2" w internecie NBCUniversal chce tak dalej dystrybuować filmy. Kina się buntują

Największe sieci kinowe w USA zapowiadają bojkot tytułów Universal Studios (NBCUniversal). To reakcja na zapowiedzi szefostwa NBC Universal, które chce po zakończeniu epidemii koronawirusa równolegle dystrybuować swoje tytuły w kinach i streamingu. Tylko dzięki filmowi "Trolle 2" firma w internecie zarobiła 100 milionów dolarów. więcej

Szymon Hołownia zdobył ponad 100 tys. fanów na Facebooku, rywale daleko w tyle

W ciągu niecałego miesiąca niezależny kandydat na prezydenta RP Szymon Hołownia zdobył ponad 108 tys. nowych fanów na Facebooku. To kilkukrotnie lepszy wynik niż rywali. więcej

Spadki serwisów o pracy: Liderem Pracuj.pl przed Linkedin, OLX i Goldenline najmocniej w dół (TOP 10)

Czołowe serwisy o pracy w marcu br. zanotowały po ponad 15 proc. użytkowników i odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem jest Pracuj.pl wyprzedzające Linkedin.com i Gowork.pl. Najmocniej zmalała odwiedzalność sekcji o pracy OLX.pl i Goldenline.pl, a wzrosty osiągnęły jedynie Interviewme.pl i Stepstone.pl. więcej

Onet wśród finalistów tegorocznej nagrody INMA Global Media Awards za akcję ,,#zostajewdomu"

Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) znalazł się w gronie 12 finalistów konkursu INMA Global Media Awards. Jury doceniło akcję „#zostajewdomu”, a Onet jest jedynym finalistą z Polski, został nominowany w kategorii COVID-19 wyróżniającej ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią. więcej

Popularność serwisów streamingowych wystrzeliła w USA w czasie pandemii koronawirusa

W ciągu ostatnich sześciu tygodni o 417 proc. wzrosła konsumpcja serwisów streamingowych w Stanach Zjednoczonych - wynika z raportu serwisu Reelgood. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Media newsowe pozytywnie oceniane za relacjonowanie pandemii koronawirusa

Wśród Amerykanów przeważa pozytywna opinia na temat relacji mediów dotyczących pandemii koronawirusa, choć generalnie media postrzegane są raczej negatywnie. Różnice są widoczne w zależności od poglądów politycznych - wynika z badania Pew Research Center. więcej

Prawie połowa Polaków negatywnie o walce rządu z koronawirusem

46 proc. Polaków negatywnie ocenia działania rządu w walce z epidemią, a 44 proc. ocenia je pozytywnie – wynika z internetowego sondażu CBOS. 65 proc. Polaków za niewystarczającą, a 21 proc. za wystarczającą uważa pomoc rządu dla firm i pracowników. więcej

Michał Zajdel i Katarzyna Lewińska na nowych stanowiskach w Kantar Polska

Michał Zajdel objął stanowisko media&digital domain lead, a Katarzyna Lewińska – creative domain lead w firmie badawczej Kantar Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Na przesunięciu wyborów prezydenckich najwięcej zyskuje Szymon Hołownia, Donald Tusk byłby lepszym kandydatem PO (opinie)

Przedłużająca się epidemia koronawirusa, brak realnego wsparcia rządu dla firm, niepewność, obawy przed kryzysem gospodarczym i nakładający się na to kryzys na szczeblach władzy oraz całe zamieszanie w związku z wyborami prezydenckimi – to wszystko w efekcie może doprowadzić do tego, że wygrana Andrzeja Dudy nie będzie już taka pewna. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego najwięcej na tym wszystkim może zyskać Szymon Hołownia, który stara się umiejętnie przeciągać na swoją stronę elektorat niezadowolony ze swoich dotychczasowych kandydatów. Nie wykluczają też, że PO może wymienić swoją kandydatkę, ale na pozyskanie wyborców nowa osoba będzie potrzebowała sporo czasu. więcej

Jaka będzie branża PR po koronawirusie

Jak epidemia koronawirusa i wywołany nią kryzys wpływa teraz i jak odbije się w przyszłości na branży public relations? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele agencji First PR, Solski Communications, H+K Strategies, 24/7Communication, 38 Group, On Board Think Kong i Genesis PR. więcej

Z WOŚP odchodzi rzecznik prasowy Krzysztof Dobies

Po 19 latach współpracy rzecznik prasowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Krzysztof Dobies odchodzi z fundacji. więcej

Oillan klientem Platinium Cast

Marka kosmetyczna Oillan (Oceanic) rozpoczyna współpracę z Platinium Cast w zakresie social media. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus uruchamia sieć 5G w 7 miastach, w zasięgu 900 tys. osób
Firma Zygmunta Solorza chce powoływać i odwoływać prezesa i szefa rady nadzorczej Netii
Asseco Poland z 82 mln zł zysku w br., Piotr Żak ma wejść do rady nadzorczej
Xiaomi liderem polskiego rynku smartfonów, wyprzedza Samsunga i Huawei
iPhone 11 najlepiej sprzedającym się smartfonem. W TOP 10 modele Apple, Samsunga i Xiaomi
Sprzedaż telefonów komórkowych zmaleje w br. do poziomu z 2011 roku
Nastoletni haker oskarżony o kradzież 24 mln dolarów w kryptowalucie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj