Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Maja 2020
 
 
 
Będzie audyt w radiowej Trójce. Stacja szuka nowego prowadzącego Listy Przebojów
 
Dyrekcja radiowej Trójki zapowiedziała, że zleci audyt Listy Przebojów "na przestrzeni ostatnich lat" i stworzy regulamin audycji. Podała też, że z danych informatycznych wynika, iż piosenka Kazika nie wygrała ostatniego notowania. Poszukiwany jest też nowy prowadzący Listy Przebojów i "młodzi zdolni, nawet tylko chcący". więcej
 
 
Paweł Wołosik naczelnym ,,Przeglądu Sportowego", a Jacek Stańczyk - serwisów sportowych RASP
 
Od czerwca redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” będzie Paweł Wołosik, a naczelnym internetowych serwisów sportowych Ringier Axel Springer Polska - Jacek Stańczyk. Z firmy odchodzą Dariusz Zieliński i Paweł Kowalczyk, a Łukasz Widuliński obejmuje funkcję head of sport. więcej
 
 
Wydawca ,,Nie" z 3,6 mln zł wpływów i 945 tys. zł straty. Tygodnik sprzedaje się średnio w 23,5 tys. egz., będą oszczędności
 
Spółka Urma, wydawca tygodnika „Nie”, zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 2,2 proc. do 3,62 mln zł, a jej strata netto zmalała z 1,44 mln zł do 945,3 tys. zł. Przeciętna sprzedaż pisma wynosiła 23,5 tys. egz., z reklam zarobiło zaledwie 14 tys. zł. Firma zapowiada obniżenie kosztów działalności - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Effie i Mixx Awards bez zgłoszeń od polskich agencji Publicis Groupe
 
Polskie agencje należące do Publicis Groupe Polska, m.in. Leo Burnett, Publicis, Starcom, Zenith nie będą bezpośrednio brać udziału w tegorocznych edycjach branżowych konkursów reklamowych  Effie Awards i Mixx Awards - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Inicjatywa "Rodzimy Razem" krytykuje spot T-Mobile nawiązujący do zawieszenia porodów rodzinnych. "Niski poziom odpowiedzialności społecznej biznesu"
 
Przedstawiciele obywatelskiej inicjatywy "Rodziny Razem", wspierani przez Fundację Rodzić po Ludzku krytykują nowy spot T-Mobile Polska, w którym nawiązano do zawieszenia porodów rodzinnych, promując przy tym zasięg sieci. Zdaniem aktywistów, marka "powiela i utrwala krzywdzący i strywializowany obraz sytuacji". więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Niedźwiecki, Wrona, Mazolewski i Kydryński odchodzą z Trójki, protestują przeciw cenzurze. "Zawiniła czyjaś nadgorliwość" więcej
 
Fratria ze wzrostem wpływów i zysku. W górę przychody z reklam, w dół ze sprzedaży ,,Sieci" więcej
 
Polskie Radio planuje 80 zł zysku na 2020 rok więcej
 
W kwietniu i maju wpływy Polsatu z reklam spadły o 35 proc. "Czekamy na odmrożenie gospodarki" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SOCIAL MEDIA MANAGER Film Produkcja
Junior PR Manager LAZAR VISION FUND
Business Owner Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Bez ,,Mam talent!" w jesiennej ramówce TVN, kolejna edycja przełożona na 2021 rok

Telewizja TVN w jesiennej ramówce nie pokaże trzynastej edycji „Mam talent!”. Talent-show został przeniesiony na 2021 rok. - Wobec stanu epidemii podjęliśmy decyzję o przełożeniu produkcji nowej edycji na późniejszy okres - informuje Joanna Górska, dyrektor działu PR Grupy TVN Discovery Polska. więcej

TVP unowocześnia prognozę pogody: wirtualne studio z technologią Unreal Engine (wideo)

Jeszcze w tym tygodniu Telewizja Polska zacznie nadawać prognozy pogody z nowego, w pełni wirtualnego studia, wykorzystując znaną z gier wideo technologię Unreal Engine. - Jesteśmy pierwszym polskim nadawcą, wykorzystującym w tej skali tę  technologię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

23. sezon serialu ,,Ojciec Mateusz" zyskał widzów, TVP1 zdystansowała konkurencję

23. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 3,03 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 21. serii, widownia produkcji wzrosła o 60 tys. oglądających. Serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 9,32 mln zł. więcej

,,Królowe życia 9" hitem TTV. Jesienią kolejna edycja

Wiosenne odcinki „Królowych życia” oglądało średnio 608 tys. widzów. Cykl miał dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV. Widzowie kolejną edycję programu zobaczą w jesiennej ramówce br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat ma już 76 proc. TVO, kapitał podwyższono o 10,5 mln zł

W lutym br. kapitał spółki TVO, nadawcy kanału telezakupowego TV Okazje, podwyższono z 10,25 do 20,8 mln zł. Jednocześnie udział Cyfrowego Polsatu w tym kapitale zwiększył się z 51,22 do 75,96 proc. więcej

Firma energetyczna Zygmunta Solorza chce zwolnić do 237 pracowników

Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz, poinformował, że jego dwie spółki zależne zamierzają w ramach zwolnień grupowych pożegnać się z maksymalnie 237 pracownikami. więcej

,,Korki.tv" z osobnymi blokami z lekcjami dla 8-klasistów. Emisja w dni powszednie o 10.30

W środę, 20 maja Metro rozpocznie emisję cyklu „Korki.tv - 8. klasa”, który będzie można oglądać w dni powszednie o 10.30. więcej

Prognoza pogody, ,,Anna Karenina" i ,,Barwy szczęścia" z największymi cenami reklam w TVP

W czerwcu br. reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za reklamy przy niedzielnej emisji prognozy pogody i serialu „Anna Karenina” w TVP1 i przy serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. więcej

Ruszają castingi do ,,Kanapowców 2". Emisja programu jesienią w TTV

W poniedziałek, 18 maja rozpoczęły się poszukiwania uczestników do drugiej edycji programu „Kanapowcy”. Zdjęcia do cyklu będą realizowane latem, a jego premiera planowana jest na jesień. więcej

TVP1 i TVN liderami, stacje newsowe w dół. 5 mln widzów ,,M jak miłość"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.   więcej

W czerwcu w TVN najdroższe ,,Uwaga Koronawirus" i ,,Kuchenne rewolucje"

W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na czerwiec br. najdroższe reklamy emitowane będą przy programach „Uwaga Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje”. Kosztują ponad 60 tys. zł za 30-sek. spot. więcej

Wielka Brytania odmraża produkcję telewizyjną. Są wytyczne dotyczące produkcji w czasie pandemii koronawirusa

Brytyjskie stowarzyszenia nadawców i producentów telewizyjnych opracowały zasady dotyczące pracy podczas trwania pandemii koronawirusa. Zmiany scenariuszy i mniejsza liczba osób pracujących na planie to podstawa. więcej

Canal+ rozpoczyna kampanię promującą powrót PKO BP Ekstraklasy, rozgrywki startują 29 maja (wideo)

W piątek, 29 maja odbędą się pierwsze mecze PKO BP Ekstraklasy 2019/2020. Piłkarskie rozgrywki transmitować będzie platforma Canal+, która właśnie zaczyna ich promocję. Po jednym meczu każdej kolejki pokazywać będzie Telewizja Polska. więcej

CMWP o słowach Rafała Trzaskowskiego nt. Telewizji Polskiej: to próba zastraszania dziennikarzy

Szefowa Centrum Monitoringu Wolności Prasy Jolanta Hajdasz skrytykowała słowa Rafała Trzaskowskiego o zamiarze likwidacji TVP Info i „Wiadomości”. W oficjalnym stanowisku nazwała wypowiedź prezydenta Warszawy „nieodpowiedzialną i skandaliczną”. - Zastraszanie dziennikarzy przez polityków jest jaskrawym naruszeniem zasady wolności słowa - komentuje Hajdasz. więcej

Wszystkie mecze I ligi piłkarskiej w Polsat Sport oraz Ipla

Polsat Sport od czerwca pokazywać będzie sześć z dziewięciu meczów każdej kolejki Fortuny I ligi. Pozostałe spotkania rozgrywek zrelacjonuje serwis Ipla. więcej

TVP.info opisuje tekst o zarzutach wobec Marka Niedźwieckiego, z których wycofał się nieznany muzyk

W niedzielę wieczorem portal TVP.info zrelacjonował wpis osoby przedstawiającej się jako muzyk nieznanego zespołu Antyquariat, która zarzuciła Markowi Niedźwieckiemu, że brał pieniądze za umieszczanie piosenek na wysokich miejscach Listy Przebojów Trójki. W poniedziałek rano artykuł nie był już dostępny na TVP.info, zamieszczono jego zmienioną wersję, w której zaznaczono, że muzyk skasował swój wpis, bo nie chce spotkać się z Niedźwieckim w sądzie. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Będzie audyt w radiowej Trójce. Stacja szuka nowego prowadzącego Listy Przebojów

Dyrekcja radiowej Trójki zapowiedziała, że zleci audyt Listy Przebojów "na przestrzeni ostatnich lat" i stworzy regulamin audycji. Podała też, że z danych informatycznych wynika, iż piosenka Kazika nie wygrała ostatniego notowania. Poszukiwany jest też nowy prowadzący Listy Przebojów i "młodzi zdolni, nawet tylko chcący". więcej

 
Dziennikarz Trójki do dyrektora: Kazik wygrał listę uczciwie z ogromną przewagą, prosił pan, żeby coś z tym zrobić

- Mechanizm głosowania na Listę nie był idealny, ale wiedział Pan o tym doskonale od wielu miesięcy - stwierdził Bartosz Gil, zawieszony dziennikarz Trójki w liście do dyrektora stacji Tomasza Kowalczewskiego. Dodał, że Kowalczewski w piątek po emisji listy poprosił szefa muzycznego Piotr Metza o „zrobienie czegoś z tym Kazikiem”. więcej

 
Skargi do KRRiT na Trójkę z zarzutami stosowania cenzury. "Tylko dzięki solidarności dziennikarzy można ocalić wolność słowa"

Po zamieszaniu wokół piosenki Kazika „Twój ból jest większy niż mój” i unieważnieniu ostatniego wydania Listy Przebojów Trójki do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji złożono skargi z zarzutami stosowania cenzury. Wczoraj wspólne oświadczenie opublikowali  byli prezesi Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia - Janusz Daszczyński i Andrzej Siezieniewski. - Media, niegdyś publiczne, dziś PiS-owskie, bezwzględnie realizujące propagandę partyjną, przestały pełnić funkcje przypisane im w państwie demokratycznym. Utraciły status instytucji zaufania publicznego. W przypadku Polskiego Radia objawia się to dramatycznym - bo ponad o połowę - spadkiem liczby osób słuchających, a w przypadku TVP bardzo niską oceną wiarygodności - napisali. więcej

 
Jethon żąda, by Kukiz wycofał się ze słów o blokadzie jego piosenek w Trójce w 2014 roku

Paweł Kukiz zarzuca Magdalenie Jethon, że w 2014 roku będąc szefową Trójki, nałożyła blokadę na jego piosenki po tym, gdy nagrał utwór uderzający w Adama Michnika. - To nieprawda, wstrzymanie nadawania piosenek Kukiza wynikało z konieczności przestrzegania prawa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon. I publikuje w sieci oświadczenie. więcej

 
Agnieszka Szydłowska odchodzi z Trójki. ,,Kontynuacja niechlubnej wyliczanki"

Dziennikarka muzyczka Agnieszka Szydłowska żegna się z radiową Trójką. To kolejny dziennikarz, po Marku Niedźwieckim, Hirku Wronie i Marcinie Kydryńskim, odchodzący ze stacji po zamieszaniu wokół unieważnienia ostatniego wydania Listy Przebojów Trójki. więcej

 
Jakub Jędras po 18 latach pracy odchodzi z Polskiego Radia. ,,Pora na nowe wyzwania"

Dziennikarz Jakub Jędras zdecydował się odejść z Polskiego Radia, z którym był związany przez 18 lat. - Pora na nowe wyzwania. Jakie? Gdzie? Tego jeszcze nie wiem - stwierdził. więcej

 
Cytaty z optymistycznych przebojów w reklama Radia Złote Przeboje

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) prowadzi na antenie nową akcję „Łączy nas muzyka”. Polega na puszczaniu optymistycznych przebojów i ma na celu zadbanie o dobre nastroje słuchaczy w czasie przedłużającej się izolacji społecznej. Wspiera to kampania billboardowa i autopromocja rozgłośni. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Effie i Mixx Awards bez zgłoszeń od polskich agencji Publicis Groupe

Polskie agencje należące do Publicis Groupe Polska, m.in. Leo Burnett, Publicis, Starcom, Zenith nie będą bezpośrednio brać udziału w tegorocznych edycjach branżowych konkursów reklamowych  Effie Awards i Mixx Awards - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Inicjatywa "Rodzimy Razem" krytykuje spot T-Mobile nawiązujący do zawieszenia porodów rodzinnych. "Niski poziom odpowiedzialności społecznej biznesu"

Przedstawiciele obywatelskiej inicjatywy "Rodziny Razem", wspierani przez Fundację Rodzić po Ludzku krytykują nowy spot T-Mobile Polska, w którym nawiązano do zawieszenia porodów rodzinnych, promując przy tym zasięg sieci. Zdaniem aktywistów, marka "powiela i utrwala krzywdzący i strywializowany obraz sytuacji". więcej

Murator Expo wnioskuje o upadłość. ,,Brak możliwości prowadzenia działalności targowej"

Spółka Murator Expo (należy do grup kapitałowej ZPR) zajmująca się organizacją targów i wydawaniem miesięcznika „Żagle” złożyła wniosek o upadłość. - Powodem jest obecna sytuacja finansowa firmy oraz brak możliwości prowadzenia działalności targowej w wyniku ograniczeń wprowadzonych w związku z epidemią koronawirusa - uzasadnia firma. więcej

Marta Strzyżewska dyrektorką działu marketingu i cyfryzacji w Avivie

Marta Strzyżewska objęła nowe stanowisko dyrektora działu marketingu i cyfryzacji w firmie ubezpieczeniowej Aviva. Pracę po 5 latach kończy Iwona Czech. więcej

Prognoza pogody, ,,Anna Karenina" i ,,Barwy szczęścia" z największymi cenami reklam w TVP

W czerwcu br. reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za reklamy przy niedzielnej emisji prognozy pogody i serialu „Anna Karenina” w TVP1 i przy serialu „Barwy szczęścia” w TVP2. więcej

W czerwcu w TVN najdroższe ,,Uwaga Koronawirus" i ,,Kuchenne rewolucje"

W opublikowanej przez TVN Media ofercie handlowej na czerwiec br. najdroższe reklamy emitowane będą przy programach „Uwaga Koronawirus” i „Kuchenne rewolucje”. Kosztują ponad 60 tys. zł za 30-sek. spot. więcej

Agnieszka Krzemińska dyrektorką marketingu w OsnoVa Publishing

Agnieszka Krzemińska objęła funkcję dyrektorki marketingu w wydawnictwie OsnoVa. Poprzednio przez 12 lat była związana z Edipresse Polska. więcej

Škoda z kampanią na 125. urodziny marki

„Škoda. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania jubileuszu firmy na rynku. Przygotowały ją Isobar Polska i PHD Media. więcej

"Turururu" z przeboju "The Final Countdown" w reklamie Żywca (wideo)

W nowej reklamie bezalkoholowych piw Żywiec wykorzystano motyw muzyczny ze znanego hitu zespołu Europe pt. "The Final Countdown". Za kampanię odpowiadają 2012 Agency, VMLY&R, Just, Starcom i Hope. więcej

Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled i inni z koncertami Coke Studio Sessions (wideo)

Firma Coca-Cola we współpracy z platformą streamingową  #BeApp organizują koncerty Coke Studio Sessions. Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad 100 artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób, w dobie trwającej epidemii, Coca-Cola chce połączyć fanów na całym świecie. więcej

Rysunki Andrzeja Mleczki na opakowaniach mleka Łaciate

Rozpoczyna się digitalowa kampania marki Łaciate zrealizowana z okazji 25-lecia jej istnienia na polskim rynku. W ramach akcji powstała limitowana seria opakowań, na których zobaczymy prace znanego rysownika Andrzeja Mleczki. Działania przygotowała agencja Leo Burnett. więcej

Lion z kampanią "Be The King Of Your Jungle". Za produkcję odpowiada Papaya Films

Ruszyła kampania reklamowa marki batonów Lion pod hasłem "Be The King Of Your Jungle". Przygotowały ją Wunderman + Thompson oraz Hogarth, za produkcję odpowiada Papaya Films. więcej

PGNiG zachęca do stosowania EKOfaktur (wideo)

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny w nowej kampanii reklamowej zachęca swoich klientów do zmiany nawyków i przechodzenia na EKOfakturę. Działania przygotował dział marketingu spółi we współpracy z agencjami Brasil i Octopus Media (MullenLowe MediaHub).  więcej

Mohito promuje kolekcję wiosna-lato 2020

Ruszyła kampania reklamowa Mohito (LPP), promująca kolekcję Spring Summer 2020. Przygotował ją dział marketingu marki we współpracy z Papaya Films. więcej

Finea i Faktura.pl dołączają do grona klientów agencji Resolution

Do grona klientów agencji Resolution (Grupa OMD) dołączyły: platforma do prostego i bezpiecznego wystawiania faktur online Faktura.pl i spółka Finea, fintech świadczący usługi mikrofaktoringowe. więcej

35 proc. handlowców uważa, że zmiana zachowań klientów w związku z epidemią będzie duża

35 proc. handlowców uważa, że zmiana zachowań klientów w związku z epidemią będzie duża - piszą eksperci firmy Deloitte. Odpowiednie wykorzystanie nowych technologii oraz przyjęcie zaktualizowanych założeń modelowania popytu pozwoli detalistom wyjść tej zmianie naprzeciw - oceniają. więcej

Lubella przekaże potrzebującym dzieciom 200 tysięcy swoich produktów

W ramach akcji charytatywnej "Lubella Łączy" marka planuje przekazać 200 tysięcy produktów do około 1000 placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce. więcej

Maurycy Sklorz na czele działu marketingu i komunikacji Rakowa Częstochowa

Klub piłkarski Raków Częstochowa zatrudnił kierownika działu marketingu i komunikacji. Stanowisko objął Maurycy Sklorz. więcej

Tymbark na lato w wersji gazowanej

Tymbark Gazzzowany (Grupa Maspex) to nowy napój gazowany z sokiem owocowym, w puszce i w trzech smakach do wyboru. więcej

Smartney z kampanią ,,Keep Smart & pożyczaj online"

Firma pożyczkowa Smartney rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep Smart & pożyczaj online”. więcej

ING zachęca do przenoszenia biznesu do sieci w kampanii ,,Działam dalej"

W nowej kampanii „Działam dalej” ING Bank Śląski zachęca firmy do przenoszenia działalności do sieci. Działania przygotowały Brain i MullenLowe Media Hub. więcej

Mikromusic nagrał piosenką dla Winnicy Lidla (wideo)

Zespół Mikromusic bierze udział w projekcie promującym sklep internetowy WinnicaLidla.pl (należący do Lidl Polska). Na potrzeby akcji przygotował piosenkę „Winna”. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Paweł Wołosik naczelnym ,,Przeglądu Sportowego", a Jacek Stańczyk - serwisów sportowych RASP

Od czerwca redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego” będzie Paweł Wołosik, a naczelnym internetowych serwisów sportowych Ringier Axel Springer Polska - Jacek Stańczyk. Z firmy odchodzą Dariusz Zieliński i Paweł Kowalczyk, a Łukasz Widuliński obejmuje funkcję head of sport. więcej

Wydawca ,,Nie" z 3,6 mln zł wpływów i 945 tys. zł straty. Tygodnik sprzedaje się średnio w 23,5 tys. egz., będą oszczędności

Spółka Urma, wydawca tygodnika „Nie”, zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 2,2 proc. do 3,62 mln zł, a jej strata netto zmalała z 1,44 mln zł do 945,3 tys. zł. Przeciętna sprzedaż pisma wynosiła 23,5 tys. egz., z reklam zarobiło zaledwie 14 tys. zł. Firma zapowiada obniżenie kosztów działalności - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Murator Expo wnioskuje o upadłość. ,,Brak możliwości prowadzenia działalności targowej"

Spółka Murator Expo (należy do grup kapitałowej ZPR) zajmująca się organizacją targów i wydawaniem miesięcznika „Żagle” złożyła wniosek o upadłość. - Powodem jest obecna sytuacja finansowa firmy oraz brak możliwości prowadzenia działalności targowej w wyniku ograniczeń wprowadzonych w związku z epidemią koronawirusa - uzasadnia firma. więcej

Dziennik ,,Liberation" będzie firmą non profit. Wydawca zapłaci długi i sfinansuje wydawanie gazety

Francuski lewicowy dziennik „Liberation” stanie się firmą o charakterze non profit. Gazeta nie była rentowna od 1998 roku, teraz jej właściciel, koncern Altice zapowiedział że spłaci długi gazety w wysokości 50 mln euro, a w przyszłości będzie finansował jej wydawanie. więcej

Bauer wycofuje się z rumuńskiego rynku. Sprzedaje Ringierowi magazyny ,,TV Mania" i ,,TV Satelit"

Niemiecki koncern medialny Bauer sprzedał należące do niego, wydawane w Rumunii magazyny „TV Mania” oraz „TV Satelit”. Nabywcą tytułów jest szwajcarski koncern Ringier. Transakcja oznacza, że Bauer jako wydawca prasowy znika całkowicie z rumuńskiego rynku. więcej

Agnieszka Krzemińska dyrektorką marketingu w OsnoVa Publishing

Agnieszka Krzemińska objęła funkcję dyrektorki marketingu w wydawnictwie OsnoVa. Poprzednio przez 12 lat była związana z Edipresse Polska. więcej

W pandemii odbiorcy uważniej czytają prasę drukowaną

Odbiorcy mają obecnie więcej czasu na śledzenie prasy drukowanej - poświęcają na nią więcej uwagi, zaangażowania i czytają dłużej - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Strony sportowe bez 16 proc. użytkowników i 33 proc. odsłon. Najwięcej stracił serwis ,,Przeglądu Sportowego" (TOP10)

W kwietniu br. dziewięć czołowych serwisów sportowych zanotowało o 15,7 proc. użytkowników i 33,4 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Liderem są WP SportoweFakty wyprzedające Onet Sport, największy spadek zanotowała witryna „Przeglądu Sportowego”, a spory wzrost osiągnęła jedynie sekcja sportowa SE.pl. więcej

CDA Premium ma już ponad 300 tys. subskrybentów, zyskuje na epidemii

Liczba subskrybentów platformy wideo na żądanie CDA Premium przekroczyła w maju 300 tys. - Trendy wzrostowe zostały wzmocnione przez restrykcje narzucone przez rząd w związku ze stanem epidemiologicznym - uzasadnia zarząd CDA. więcej

eSky wchodzi do Rosji i na Białoruś. Chce być na rynku o wartości 13,7 mld dolarów

Grupa eSky poinformowała o rozszerzeniu swojej działalności na terenie Federacji Rosyjskiej oraz na Białorusi. Firma chce być obecna w obcym dla siebie dotąd regionie oraz na rosyjskim rynku podróży online szacowanym w 2017 roku na 13,7 mld dolarów. więcej

Pandemia zmienia nawyki kosmetyczne Polaków. Żel antybakteryjny, magnetyczne rzęsy i męskie strzyżenie najpopularniejsze w wyszukiwarce

Koncern Google ujawnił dane o tym jakie hasła związane z kosmetyką i urodą są najpopularniejsze w dobie pandemii koronawirusa w polskiej wersji wyszukiwarki. Na czołowych miejscach znalazły się frazy związane z żelem antybakteryjnym, magnetycznymi rzęsami, sztuką męskiego strzyżenia oraz pielęgnacją paznokci. więcej

Michał Siejak jedynym właścicielem NuOrder

Michał Siejak, pełniący funkcję prezesa zarządu agencji komunikacji zintegrowanej NuOrder odkupił od Pawła Kasprzaka 20 proc. udziałów w spółce. Tym samym stał się jej jedynym udziałowcem. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
35 proc. handlowców uważa, że zmiana zachowań klientów w związku z epidemią będzie duża

35 proc. handlowców uważa, że zmiana zachowań klientów w związku z epidemią będzie duża - piszą eksperci firmy Deloitte. Odpowiednie wykorzystanie nowych technologii oraz przyjęcie zaktualizowanych założeń modelowania popytu pozwoli detalistom wyjść tej zmianie naprzeciw - oceniają. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rafał Trzaskowski jako kandydat stawia na energię i konfrontacje. W sondażach efekt nowości, największym zagrożeniem dla Szymona Hołowni

Mocny kandydat, który nie przegrał rywalizacji w żadnym istotnym wyborczym starciu. Cechują go: entuzjazm i energiczność w prezentacji, ostrzejszy, bardziej konfrontacyjny język, nie boi się odważnych kroków i ma pomysły na to, w jaki sposób zawalczyć o elektorat - tak o Rafale Trzaskowskim, obecnym prezydencie Warszawy i kandydacie Koalicji Obywatelskiej na prezydenta RP mówią portalowi Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. Twierdzą, że trudno będzie mu jednak odebrać głosy elektoratu Andrzeja Dudy, bo jest postrzegany jako polityk dla wielkich aglomeracji, niekoniecznie rozumiejący realia polskiej wsi i małych miast. więcej

Magdalena Brzezińska w zespole zarządzającym Grupy Żywiec

Magdalena Brzezińska objęła nowe stanowisko dyrektora ds. korporacyjnych Grupy Żywiec oraz dołączyła do zespołu zarządzającego firmy. więcej

Mlekpol klientem 38 Content Communication

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie została klientem agencji 38 Content Communication. więcej

PGNiG klientem Brand me up

Agencja Brand me up rozpoczyna stałą współpracę z Grupą Kapitałową PGNiG w zakresie promocji w mediach społecznościowych. więcej

iPublicity obsługuje LV Organic

Firma kosmetyczna LV Organic nawiązała współpracę z agencją iPublicity. więcej

Maurycy Sklorz na czele działu marketingu i komunikacji Rakowa Częstochowa

Klub piłkarski Raków Częstochowa zatrudnił kierownika działu marketingu i komunikacji. Stanowisko objął Maurycy Sklorz. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Chińczycy szykują przezroczystą maseczkę. Będzie się automatycznie dezynfekować po użyciu
Apple wspiera mniejszości seksualne: dwa nowe paski Pride Edition do Apple Watch
Grupa hakerów grozi ujawnieniem poufnych danych Donalda Trumpa. Chce 42 mln dolarów okupu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj