Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Maja 2020
 
 
 
Już ponad milion złotych na radio "Nowy Świat". "Nie tworzymy Trójki 2.0"
 
Od połowy kwietnia - kiedy ogłoszono start inicjatywy stworzenia radia internetowego "Nowy Świat" - udało się zebrać na ten cel ponad milion złotych. To absolutny rekord pod względem tempa crowdfundingu w historii jakiegokolwiek projektu medialnego. - Nie tworzymy Trójki w wersji 2.0, tylko zupełnie Nowy Świat - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon, redaktor naczelna rozgłośni. więcej
 
 
Listę Przebojów Trójki może prowadzić Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski, w porannym paśmie na stałe Piotr Łodej
 
Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski mogą poprowadzić najbliższe notowanie Listy Przebojów Trójki - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wiernik może też być nowym dyrektorem muzycznym anteny za Piotra Metza. - Na razie jednak nic nie jest pewne. Poza tym, że dyrekcja Trójki ma teraz z nią więcej problemów niż splendoru - mówi nam anonimowo jeden z byłych już dziennikarzy stacji. więcej
 
 
Wpływy Kolportera zmalały w ub.r. o 3 proc. Przez epidemię spadek sprzedaży, rozmowy ws. obniżki czynszu w centrach handlowych
 
W ub.r. dystrybuująca i sprzedająca prasę firma Kolporter zanotowała spadek przychodów o 2,96 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost zysku netto z 11,5 do 16,11 mln zł. W związku z epidemią koronawirusa o 3-4 proc. zmalała liczba punktów sprzedaży obsługiwanych przez spółkę. Kolporter rozmawia z właścicielami centrów handlowych o obniżce czynszu za jego saloniki. więcej
 
 
CD Projekt liderem GPW i największym producentem gier w Europie - udało się pobić Ubisoft. ,,Nadzieje związane z Cyberpunkiem 2077"
 
Firma CD Projekt wciąż dynamicznie zyskuje na giełdzie i pozostaje liderem GPW z wyceną na poziomie 37,9 mld złotych. Polska firma ściga się koncernem Ubisoft o pozycję największego producenta gier w Europie. -Tajemnica sukcesu CD Projektu tkwi w jakości gier i świetnym zarządzaniu.  Od długiego czasu wycena firmy zyskuje na bazie rosnących oczekiwań związanych z premierą gry Cyberpunk 2077 - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Konrad Księżopolski, analityk Haitong Bank. więcej
 
 
Polsat bez trzeciego sezonu serialu ,,Zawsze warto". Terentiew: pandemia wpłynęła na weryfikację planów
 
Telewizja Polsat w najbliższym czasie nie zamierza realizować trzeciego sezonu serialu „Zawsze warto”. - To dobrze obsadzony, świetnie zagrany, pięknie sfilmowany i emocjonalny serial - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W marcu sprzedaż tygodników opinii 12 proc. w dół. ,,Gość Niedzielny" stracił 38 proc., wyprzedziła go ,,Polityka" więcej
 
Skandal w Trójce może być największą katastrofą wizerunkową roku. Stacja szybciej straci słuchaczy niż reklamy (opinie) więcej
 
Wydawca ,,Nie" z 3,6 mln zł wpływów i 945 tys. zł straty. Tygodnik sprzedaje się średnio w 23,5 tys. egz., będą oszczędności więcej
 
Rafał Trzaskowski jako kandydat stawia na energię i konfrontacje. W sondażach efekt nowości, największym zagrożeniem dla Szymona Hołowni więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Prezenter / Prezenterka Radio ESKA
Korektor / Redaktor Moda na Zdrowie
Wydawca Meloradio
Junior WebMaster - WebDeveloper MOVIads
Traffic Specialist MOVIads
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat bez trzeciego sezonu serialu ,,Zawsze warto". Terentiew: pandemia wpłynęła na weryfikację planów

Telewizja Polsat w najbliższym czasie nie zamierza realizować trzeciego sezonu serialu „Zawsze warto”. - To dobrze obsadzony, świetnie zagrany, pięknie sfilmowany i emocjonalny serial - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Ekipa ,,Kuchennych rewolucji" wróciła na plan, trwają prace nad jesienną edycją

We wtorek, 19 maja ekipa „Kuchennych rewolucji” wróciła na plan zdjęciowy, nowe odcinki programu widzowie TVN zobaczą w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nielsen nie narusza ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, prowadząc własne badania

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził postępowanie wyjaśniające w sprawie badania oglądalności telewizji realizowanego przez firmę Nielsen Audience Measurement. Podjął je wniosku złożonym przez Telewizję Polską. Postępowanie zakończył i nie stwierdził naruszeń. więcej

Publiczna litewska telewizja wyemituje 14 filmów w cyklu ,,Polskie kino XXI wieku"

Litewska telewizja LRT podpisała umowę z TVP, na mocy której kupiła pakiet 14 filmów fabularnych. Wyemitowane zostaną na głównym kanale LRT Televizija oraz na kanale LRT Plius. - Łączy nas wspólna historia. Filmy wzbudzają podobne emocje u telewidzów - wyjaśnia Monika Garbačiauskait?-Budrien?, dyrektor generalna LRT. więcej

Tele5 zastąpi TVN Style w ofercie TV Mobilnej

W usłudze TV Mobilna, której operatorem jest Cyfrowy Polsat kanał TVN Style będzie dostępny tylko do końca maja br. Od 1 czerwca zastąpi go Tele5. Abonenci usługi w związku ze zmianą mogą odstąpić od umowy. więcej

Po filmie Latkowskiego o pedofilii Wojewódzki zapowiada pozew, a szef TAI czeka na reakcję właściciela TVN

Po tym jak TVP1 w środę wieczorem pokazała film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Nic się nie stało” o wątkach pedofilskich wokół trójmiejskiego lokalu Zatoka Sztuki, Kuba Wojewódzki zapowiedział pozwanie Latkowskiego i TVP. - W filmie „Nic się nie stało” jest pokazany celebryta z TVN który urządza castingi na „chłopców do łóżka”. „Rozmawiałem o nim z Edwardem Miszczakiem”. Kiedy oświadczenie szefów Discovery w tej sprawie? - spytał Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Canal+ uruchamia platformę VoD dla wszystkich internautów. Cztery pakiety w cenach 10-50 zł

Wystartowała platforma internetowa Canal+ z filmami, serialami, programami oraz streamingiem 76 stacji telewizyjnych. Usługa obejmuje cztery pakiety kosztujące od 10 do 50 zł. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Już ponad milion złotych na radio "Nowy Świat". "Nie tworzymy Trójki 2.0"

Od połowy kwietnia - kiedy ogłoszono start inicjatywy stworzenia radia internetowego "Nowy Świat" - udało się zebrać na ten cel ponad milion złotych. To absolutny rekord pod względem tempa crowdfundingu w historii jakiegokolwiek projektu medialnego. - Nie tworzymy Trójki w wersji 2.0, tylko zupełnie Nowy Świat - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Magdalena Jethon, redaktor naczelna rozgłośni. więcej

 
Listę Przebojów Trójki może prowadzić Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski, w porannym paśmie na stałe Piotr Łodej

Marek Wiernik lub Mirosław Rogalski mogą poprowadzić najbliższe notowanie Listy Przebojów Trójki - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wiernik może też być nowym dyrektorem muzycznym anteny za Piotra Metza. - Na razie jednak nic nie jest pewne. Poza tym, że dyrekcja Trójki ma teraz z nią więcej problemów niż splendoru - mówi nam anonimowo jeden z byłych już dziennikarzy stacji. więcej

 
Agata Kowalska po 14 latach odchodzi z TOK FM. "Straciłam zaufanie do redakcji"

Dziennikarka TOK FM Agata Kowalska po 14 latach pracy złożyła wypowiedzenie. Jak tłumaczy, jedną z przyczyn jej decyzji była "nagła zmiana ramówki" i skrócenie jej programu "Analizy". - Fundamentem pracy dziennikarskiej było dla mnie zawsze zaufanie do redakcji (...). W ciągu kilku ostatnich tygodni straciłam to zaufanie i pewność - wyjaśnia Agata Kowalska. więcej

 
Piotr Baron rezygnuje z prowadzenia Listy Przebojów Trójki. ,,Nie mam nadziei na powrót do stacji"

Piotr Baron, dziennikarz radiowej Trójki, który prowadził wspólnie z Markiem Niedźwieckim Listę Przebojów nie będzie już gospodarzem tej audycji. - Nie poprowadzę już żadnego notowania Listy Przebojów, mówię to łamiącym się głosem, bo cała ta sytuacja sprawia, że odebrano mi kawałek mojego życia - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"

W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy. więcej

 
Kolejne odejścia z Trójki: Stelmach i Łukawski po ponad 20 latach pracy, Rożek i autorzy ,,Urywków z kalendarza"

Z radiowej Trójki po ponad 20 latach pracy odchodzą dziennikarze Piotr Stelmach i Marcin Łukawski. Ze stacją pożegnali się również Filip Jaślar, Krzysztof Szubzda i Łukasz Błąd, którzy przygotowywali poranne „Urywki z kalendarza”, oraz dziennikarz naukowy dr Tomasz Rożek. więcej

 
Mariusz Cieślik pożegnał się z Trójką, puszczając piosenkę Kazika ,,Twój ból jest lepszy niż mój"

Z radiową Trójką pożegnał się dziennikarz Mariusz Cieślik. Na koniec swojej ostatniej audycji puścił piosenkę Kazika „Twój ból jest lepszy niż mój”, po której wygranej w Liście Przebojów Trójki zaczęło się w stacji zamieszanie, w efekcie którego z rozgłośnią rozstało się kilkanaście osób. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jarosław Łuczkiewicz szefem marketingu ATM

Jarosław Łuczkiewicz objął stanowisko dyrektora marketingu w spółce technologicznej ATM. więcej

Digitree Group ze spadkiem wpływów i zyskiem operacyjnym, w górę Fast White Cat

W minionym kwartale zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 11,5 proc. do 12,36 mln zł, jej strata netto zmalała z 359,5 do 138,1 tys. zł, a wynik operacyjny poszedł w górę z 314,5 tys. zł straty do 118,4 tys. zł zysku. - Grupa wypracowała zysk na działalności operacyjnej, jak również zmniejszyła koszty prowadzenia działalności, na co wpływ miało głównie inne podejście do prowadzenia projektów w obszarze IT, jak i zmiany na polu związanym z obsługą klientów - komentuje Przemysław Marcol z zarządu firmy. więcej

Przez pandemię spadła słuchalność radia. "Powolna reklamowa poprawa, jednak wzrostów nie będzie"

W wyniku wprowadzonego, związanego z pandemią koronawirusa lockdown’u spadła słuchalność radia. To efekt m.in. tego, że ludzie przestali podróżować samochodami. W kwietniu radio zanotowało spadek wpływów reklamowych netto - wg estymacji - na poziomie 40-45 proc. Znoszenie kolejnych obostrzeń powoduje lekki wzrost aktywności reklamodawców. To jednak co najwyżej doprowadzi do wyhamowania spadków wpływów z reklam w radiu, bo o wzroście rok do roku nie ma mowy. więcej

Zakupowy rollercoaster w czasach Covid-19. Co Polacy kupowali na potęgę, z czego rezygnowali

W okresie ostatnich 10 tygodni o kilkadziesiąt procent poszybowała sprzedaż produktów zdrowotnych i leków bez recepty. Znacznie zmalało natomiast zapotrzebowanie na kosmetyki i perfumy - wynika z danych Nielsena. więcej

,,Przejdźmy na Ty od Zera" z Krzysztofem Hołowczycem. Nowa reklama piwa Tyskie

Były kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc jest twarzą nowej odsłony kampanii reklamowej bezalkoholowego wariantu piwa Tyskie (Kompania Piwowarska). Działania w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" przygotowały Bardzo, Gong, Huta 19 im. Joachima Fersengelda, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor oraz BNA. więcej

,,Chroń jak profesjonalista" - namawia Rafil (wideo)

Firma Śnieżka rozpoczęła nową kampanię reklamową marki Rafil pod hasłem „Chroń metal jak profesjonalista”. Za opracowanie platformy komunikacji odpowiada agencja Schulz brand friendly. więcej

,,Słuchaj muzyki na własnych zasadach" w kampanii Empik Music

Wystartowała kampania reklamowa promująca nową platformę streamingową Empik Music. Przygotowały ją agencja Kamikaze ze wsparciem Warsaw Production i Studia Głośno. więcej

IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii. więcej

Tomasz Kammel w kampanii "Na wiosnę mniej płacisz w Play" (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Play, w której operator promuje smartfony w abonamencie za 50 zł miesięcznie. W reklamie występuje prezenter telewizyjny Tomasz Kammel. więcej

Powrót klientów w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych oraz z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. więcej

Sprzedano bilety do kin za ponad 130 tys. zł. Akcja #wspieramykinapolskie

Epidemia koronawirusa spowodowała zamknięcie kin w połowie marca br. Aby pomóc niezależnym placówkom, firma KinAds zorganizowała w internecie akcję #wspieramykinapolskie. Można kupić e-bilet i wykorzystać go, kiedy chcemy. Sprzedano już bilety za około 132 tys. zł. więcej

Circle K zachęca do wyrażania wdzięczności w kampanii ,,Little Thank You"

Sieć stacji paliw Circle K ruszyła z akcją „Little Thank You”, która zachęca do doceniania pomocy, którą otrzymujemy od ludzi na co dzień. Swoją wdzięczność można wyrazić, wysyłając prezent od Circle K. Działania przygotowały Performics, Spark Foundry i Grayling. więcej

Dorota Wojtczak szefową marketingu w Grupie S/F

Dorota Wojtczak obejmuje nowo utworzone stanowisko head of marketing w Grupie S/F. więcej

XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

Gamingowa marka XPG (należąca do producenta dysków i pamięci Adata), została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wpływy Kolportera zmalały w ub.r. o 3 proc. Przez epidemię spadek sprzedaży, rozmowy ws. obniżki czynszu w centrach handlowych

W ub.r. dystrybuująca i sprzedająca prasę firma Kolporter zanotowała spadek przychodów o 2,96 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost zysku netto z 11,5 do 16,11 mln zł. W związku z epidemią koronawirusa o 3-4 proc. zmalała liczba punktów sprzedaży obsługiwanych przez spółkę. Kolporter rozmawia z właścicielami centrów handlowych o obniżce czynszu za jego saloniki. więcej

Wojciech Cieśla po 8 latach odchodzi z "Newsweeka"

Dziennikarz Wojciech Cieśla na fali zwolnień grupowych w Ringier Axel Springer Polska zdecydował się na odejście z tygodnika „Newsweek Polska” - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Women's Health" i ,,Glamour" na plusie w I kwartale, ,,Uroda Życia" straciła najwięcej

W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrostami pochwalić się mogły „Women’s Health” i „Glamour”, a najwięcej straciła „Uroda Życia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Agora negocjuje z nowymi inwestorami sprzedaż Domiporta

Agora poinformowała, że rozpoczęto rozmowy z nowymi inwestorami zewnętrznymi w sprawie sprzedaży wydającej serwisy ogłoszeniowe spółki Domiporta. Nadal trwają też negocjacje w tej sprawie ze spółką Mieszkanie.pl należącą do członków zarządu Domiporta. więcej

Maciej Myga po 19 latach odchodzi z ,,Gazety Pomorskiej"

Z „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) odchodzi dziennikarz sądowy, szef działu miejskiego bydgoskiej redakcji Maciej Myga. Z tytułem związany był od 2001 roku. Na razie nie wiadomo, gdzie będzie teraz pracował. więcej

Bauer przygotował wydanie specjalne ,,Życia na Gorąco" z grami i zabawami dla całej rodziny

W czwartek 21 maja Wydawnictwo Bauer rozpoczyna sprzedaż wydania specjalnego „Życia na Gorąco” - „Gry i zabawy domowe”. Magazyn będzie w założeniu ma trafić do całych rodzin, bez rozgraniczenia wiekowego. W sprzedaży będzie do 13 sierpnia. więcej

Ewa Budzynowska: z Agory do PMPG Polskie Media

Pracę jako dyrektor sprzedaży i rozwoju oferty digital w PMPG Polskie Media (wydawca „Do Rzeczy” i „Wprost”) zaczęła Ewa Budzynowska. Poprzednio pracowała w Agorze, a wcześniej m.in. w Bauer Media Group. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rzeczniczka Jacka Majchrowskiego chciała zwolnienia dziennikarza Onetu? "Mamy wątpliwości co do jego intencji"

Portal Onet opublikował list rzeczniczki prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego i zasugerował, że chciała zwolnienia dziennikarza z krakowskiego oddziału portalu. - Nie jest naszą rolą ingerowanie w pracę redakcji. Nie możemy pozostać bierni, jeżeli mamy wątpliwości co do intencji i zaangażowania osobistego pracownika redakcji - powiedziała Wirtualnemedia.pl Monika Chylaszek, szefowa biura prasowego krakowskiego ratusza. więcej

Najpopularniejszy autor podcastów tylko na Spotify. Kontrakt wart 100 mln dolarów

Joe Rogan, najpopularniejszy na świecie twórca podcastów podpisał kontrakt na wyłączność z serwisem Spotify. Wartość umowy nieoficjalnie wynosi 100 mln dolarów. Od początku 2021 roku podcasty będą dostępne tylko na Spotify, w serwisie YouTube pozostaną jedynie fragmenty audycji Rogana. więcej

Tom Hanks i ,,Greyhound" zadebiutują na Apple TV+. Apple zapłacił 70 mln dolarów

„Greyhound”, najnowszy film z Tomem Hanksem w roli głównej nie będzie miał premiery w kinach. Zamiast tego tytuł pojawi się w pierwszej kolejności na platformie Apple TV+. Apple walczył o film w drodze licytacji, za prawa do emisji zapłacił 70 mln dolarów. więcej

"Balladyna" w reżyserii Oskara Sadowskiego od 28 maja w Playerze

Wirtualny spektakl "Balladyna" pojawi się po raz pierwszy w internecie, dostępny będzie od 28 maja w Player.pl (TVN Discovery Polska) w cenie 20 zł przez 48 godzin. Reżyserem jest Oskar Sadowski. więcej

Alibaba zainwestuje 1,4 mld dolarów w system AI dla inteligentnych głośników

Alibaba Group Holding zainwestuje 10 mld juanów (1,41 mld dolarów) w system sztucznej inteligencji (AI) skoncentrowany wokół inteligentnego głośnika Tmall Genie. Pieniądze zostaną wykorzystane na dodanie nowych funkcjonalności do głośnika. więcej

Nowa platforma Facebook Shops ma pomóc w sprzedaży produktów małym i średnim firomom

Mark Zuckerberg zapowiedział otwarcie przez Facebooka nowej platformy sprzedaży online. Małe i średnie firmy będą mogły bezpłatnie założyć sklep internetowy na Facebooku i Instagramie. Amerykański gigant testuje również narzędzie "Zakupy na żywo", które w przyszłości będzie zintegrowane z platformą zakupową. więcej

Kaufland wspiera lokalnych producentów i dostawców żywności

"Regionalny Kaufland" to nowa platforma internetowa wspierająca lokalnych producentów i dostawców żywności. więcej

Mikrofirmy chcą do internetu

Epidemia koronawirusa zmusiła wielu przedsiębiorców do przeniesienia działalności do sieci; najszybciej przystosowały się do tego małe firmy - wynika z badania „KoronaBilansu MŚP”. W najbliższym czasie aktywniejsze działania online planuje 62,5 proc. z nich. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen nie narusza ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, prowadząc własne badania

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadził postępowanie wyjaśniające w sprawie badania oglądalności telewizji realizowanego przez firmę Nielsen Audience Measurement. Podjął je wniosku złożonym przez Telewizję Polską. Postępowanie zakończył i nie stwierdził naruszeń. więcej

Zakupowy rollercoaster w czasach Covid-19. Co Polacy kupowali na potęgę, z czego rezygnowali

W okresie ostatnich 10 tygodni o kilkadziesiąt procent poszybowała sprzedaż produktów zdrowotnych i leków bez recepty. Znacznie zmalało natomiast zapotrzebowanie na kosmetyki i perfumy - wynika z danych Nielsena. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs

Agencje Konkret PR i Futurama połączyły się i utworzyły markę Human Signs. więcej

H+K Strategies w odpowiedzi na pandemię tnie zatrudnienie

Sieć agencji PR H+K Strategies podjęła decyzję o zmniejszeniu zatrudnia w skali globalnej. Decyzje te nie dotyczyć mają jednak polskiego oddziału agencji. więcej

Stacey Tank globalną szefową ds. korporacyjnych w Heinekenie

Od czerwca Stacey Tank obejmie stanowisko globalnego dyrektora ds. korporacyjnych i transformacji w Heineken NV. Dołączy ona do zespołu wykonawczego firmy i będzie podlegać Dolfowi van den Brink, CEO Heinekena, a od 1 czerwca br. CEO i prezesa zarządu. więcej

Advisors dla Ambasady Kazachstanu

Ambasada Republiki Kazachstanu w Polsce wybrała Agencję Medialną Strategic Advisors na swojego partnera w obszarze public relations i public affairs. więcej

Galaktus PR nawiązuje współpracę ze studiem Z-Software

Studio deweloperskie Z-Software korzysta ze wsparcia agencji Galaktus PR. więcej

Higher Media ponownie dla Nilfisk Polska

Agencja public relations Higher Media ponownie nawiązała współpracę z firmą Nilfisk Polska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt liderem GPW i największym producentem gier w Europie - udało się pobić Ubisoft. ,,Nadzieje związane z Cyberpunkiem 2077"
Prezes UKE unieważnia aukcję częstotliwości na 5G, zakończy kadencję 30 maja
Booksy wchodzi w bankowość: w aplikacji można umówić się na wizytę w oddziale BNP Paribas
Xiaomi z większymi przychodami i zyskiem. Motorem wzrostów sprzedaż smartfonów
Apple Glass jako "One More Thing"? (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj