Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 26 Maja 2020
 
 
 
Nowy szef Trójki: audyt Listy Przebojów niepotrzebny, publicyści tygodników gośćmi, a nie prowadzącymi
 
Kuba Strzyczkowski, powołany w poniedziałek na funkcję dyrektora Trójki, zapowiada: nie będzie audytu Listy Przebojów, a „reprezentanci tygodników” nie będą już prowadzili audycji, a jedynie będą zapraszani jako goście. - Nowy dyrektor stacji ma ogromnie trudne zadanie przed sobą. Pozwoliłbym sobie powiedzieć nawet, że może być to zadanie niemożliwe - komentuje medioznawca Maciej Myśliwiec. więcej
 
 
Większość polskich reklam pokazuje wyidealizowany, perfekcyjny i w dużej mierze nieprawdziwy świat matek (opinie)
 
Z okazji Dnia Matki wiele marek przygotowuje specjalne aktywacje im poświęcone i do nich skierowane. Często im dziękujące bądź przypominające, jak ważną rolę pełnią w życiu każdego człowieka. - Dziś matka w reklamach to osoba, dla której dzieci i rodzina nadal są najważniejsze, ale jest także aktywna na innych, niż rodzina, polach. To nie jest już ta Matka-Polka sprzed lat. Wciąż jednak wiele reklam pokazuje perfekcyjny i wyidealizowany świat matek, w dużej mierze nieprawdziwy - komentują dla Wirtualnemedia.pl ekspertki od strategii i marketingu. więcej
 
 
Prezes Cyfrowego Polsatu będzie powoływany przez spółkę Solorza, nowe kompetencje rady nadzorczej
 
Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu przegłosowali zmiany w statucie, zgodnie z którymi prezesa firmy będzie powoływać nie rada nadzorcza, tylko spółka TiVi Foundation należąca do Zygmunta Solorza, a od 2025 roku wskaźnik zadłużenia netto do zysku EBITDA będzie wynosił maksymalnie 2. Nowe kompetencje zyskała rada nadzorcza firmy. więcej
 
 
Łukasz Orbitowski żegna się z TVP Kultura. ,,Spotkamy się, jak szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi"
 
Pisarz Łukasz Orbitowski w poniedziałek zakończył czteroletnią współpracę z TVP Kultura. - Wierze?, z?e w telewizji spotkamy sie? w lepszych czasach, w kto?rych szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi - uzasadnił. W stacji Orbitowski prowadził trzy programy: „Dezerterzy”, „One” i „Lekkość bytu”. więcej
 
 
512 tys. widzów nowego serialu ,,Będzie dobrze, kochanie" w TVP2
 
Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” oglądało średnio 512 tys. osób. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,88 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP chce uruchomić kanały TVP Muzyka, TVP Nauka, TVP Dokument i TVP 4K więcej
 
Grupa Weszło w ub.r. miała 4,1 mln zł wpływów i 50 tys. zł straty więcej
 
TVP planuje mniej wydawać na TVP1 i TVP2, a więcej na TVP Info i regiony. Liczy na 2,1 mld zł rocznie z abonamentu i rekompensat więcej
 
Huawei z 3,6 mld zł przychodów i 112 mln zł zysku w Polsce. Amerykańskie restrykcje osłabiły sprzedaż smartfonów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
specjalista reklamy i marketingu Radio Bezpieczna Podróż
Wydawca Serwisu Zdrowie TVN (zdrowie.tvn.pl) TVN
Prezenter / Prezenterka Radio ESKA
Korektor / Redaktor Moda na Zdrowie
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Specjalista ds. Sprzedaży swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Prezes Cyfrowego Polsatu będzie powoływany przez spółkę Solorza, nowe kompetencje rady nadzorczej

Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu przegłosowali zmiany w statucie, zgodnie z którymi prezesa firmy będzie powoływać nie rada nadzorcza, tylko spółka TiVi Foundation należąca do Zygmunta Solorza, a od 2025 roku wskaźnik zadłużenia netto do zysku EBITDA będzie wynosił maksymalnie 2. Nowe kompetencje zyskała rada nadzorcza firmy. więcej

Łukasz Orbitowski żegna się z TVP Kultura. ,,Spotkamy się, jak szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi"

Pisarz Łukasz Orbitowski w poniedziałek zakończył czteroletnią współpracę z TVP Kultura. - Wierze?, z?e w telewizji spotkamy sie? w lepszych czasach, w kto?rych szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi - uzasadnił. W stacji Orbitowski prowadził trzy programy: „Dezerterzy”, „One” i „Lekkość bytu”. więcej

512 tys. widzów nowego serialu ,,Będzie dobrze, kochanie" w TVP2

Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” oglądało średnio 512 tys. osób. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,88 mln zł. więcej

Polsat Media z 212 mln zł wpływów i 149 mln zł zysku. 87 proc. przychodów od klientów zewnętrznych

W ub.r. biuro reklamy Polsat Media, należące do grupy Cyfrowy Polsat, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 1,1 proc. do 212,36 mln zł oraz zysku ze 152,7 do 149,31 mln zł. 86,7 proc. przychodów firmy pochodziło od klientów zewnętrznych. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem Siódemki. Reality-show miał 1 mln widzów, 11 proc. udziału w 16-49

Emitowany w Siódemce czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 988 tys. widzów. Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji. Wpływy z reklam wyniosły 4,39 mln zł. więcej

Bez Top of the Top Sopot Festival w tym roku, TVN pracuje nad alternatywnym koncertem

Telewizja TVN w tym roku z powodu pandemii COVID-19 nie zorganizuje Top of the Top Sopot Festival. Nadawca pracuje nad alternatywnym koncertem z muzyką na żywo, który ma się odbyć latem. - Jesteśmy w trakcie prac nad projektem - informuje Joanna Górska, dyrektor działu PR Grupy TVN Discovery Polska. więcej

,,Brudna strefa. Koronawirus w Polsce" - dokument reporterów ,,Superwizjera" w TVN i player.pl

W środę, 27 maja do oferty Playera trafi film dokumentalny reporterów „Superwizjera” - „Brudna strefa. Koronawirus w Polsce”. Produkcja tydzień później będzie miała swoją premierę na antenie TVN. więcej

28,3 mln zł budżetu mediowego TVP do wzięcia

Trwa przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych Telewizji Polskiej. Roczny budżet mediowy nadawcy, o który powalczą agencje wynosi 28,29 mln zł brutto. Zawarte w nim roczne wynagrodzenie agencji to ponad 1 mln zł. więcej

TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Play Now: pakiet z TVN24 i TVN24 BiS za 10 zł miesięcznie

W usługach Play Now i Play Now TV Box wprowadzono pakiet ze stacjami informacyjnymi, m.in. TVN24 i TVN24BiS. Kosztuje 10 zł miesięcznie. więcej

Eurosport pokaże dokument ,,Formuła E - wyścig przyszłości". Producentem Leonardo DiCaprio

W najbliższy piątek, 29 maja, o godz. 17. na antenie Eurosport 1, polską premierę będzie miał współprodukowany przez Leonardo DiCaprio film dokumentalny „Formuła E - wyścig przyszłości”. Twórcy umożliwiają widzom zajrzenie za kulisy serii wyścigów bolidów elektrycznych i najszybciej rozwijającego się sportu motorowego na świecie. więcej

Grupa TVN Discovery Polska z akcją #KochamPolskieKino

Grupa TVN Discovery Polska realizuje akcję #KochamPolskieKino, która ma na celu wspieranie polskiej branży filmowej. W związku z kampanią powstał krótki materiał filmowy promujący działania. więcej

Bundesliga zostanie wznowiona 6 czerwca. Mecze na żywo w Sportklubie

W sobotę, 6 czerwca wznowiona zostanie Bundesliga. Wyłączne prawa do transmisji meczów niemieckiej ligi w naszym kraju ma Sportklub. więcej

Powrót gości do Superstacji, w Polsat News nadal rozmowy przez komunikatory

Od piątku 22 maja do studia Superstacji powrócili goście. W Polsat News - choć obie stacje należą do Cyfrowego Polsatu - nadal odbywają się rozmowy za pośrednictwem komunikatorów internetowych. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nowy szef Trójki: audyt Listy Przebojów niepotrzebny, publicyści tygodników gośćmi, a nie prowadzącymi

Kuba Strzyczkowski, powołany w poniedziałek na funkcję dyrektora Trójki, zapowiada: nie będzie audytu Listy Przebojów, a „reprezentanci tygodników” nie będą już prowadzili audycji, a jedynie będą zapraszani jako goście. - Nowy dyrektor stacji ma ogromnie trudne zadanie przed sobą. Pozwoliłbym sobie powiedzieć nawet, że może być to zadanie niemożliwe - komentuje medioznawca Maciej Myśliwiec. więcej

 
Wojciech Mann: Nie wrócę do radiowej Trójki. W mediach publicznych są karni żołnierze

W poniedziałek okazało się, że nowym dyrektorem i redaktorem naczelnym Trójki został Kuba Strzyczkowski. Zastąpił Tomasza Kowalczewskiego, krytykowanego w ostatnich dniach po unieważnieniu notowania Listy Przebojów Trójki. - Nie wrócę do Trójki. W mediach publicznych są karni żołnierze - powiedział Wirtualnemedia.pl Wojciech Mann. więcej

 
Grupa ZPR Media: Katarzyna Białek prezesem Radia Eska, zwolniona Anna Kamińska

Katarzyna Białek zastąpiła Leszka Kozioła na stanowisku prezesa Radia Eska. Natomiast z Grupą ZPR Media po 25 latach pracy żegna się Anna Kamińska. więcej

 
Rada programowa Polskiego Radia apeluje do dziennikarzy o powrót do Trójki

- Szanowni państwo dziennikarze i twórcy, bez was programy Polskiego Radia są znacznie uboższe, a wielu słuchaczy ma poczucie pustki. Apelujemy do was o rozważanie możliwości powrotu. Wasze miejsce jest w Polskim Radiu - zaapelowała rada programowa Polskiego Radia w przyjętym przez siebie stanowisku. Część dziennikarzy już zadeklarowało ponowną obecność na antenie. więcej

 
Andrzej Mastalerz czyta w Trójce fragmenty powieści ,,Reytan. Upadek Polski" Rymkiewicz

Od poniedziałku 25 maja na antenie radiowej Trójki, Andrzej Mastalerz czyta fragmenty książki Jarosława Marka Rymkiewicza „Reytan. Upadek Polski”. Powieść opracowali dla potrzeb radia Barbara Marcinik, Renata Szewczak, Kuba Sadowski i Wojciech Dorosz. więcej

 
Strzyczkowski chce powrotu Niedźwieckiego i Listy Przebojów Trójki, wracają dziennikarze ,,Zapraszamy do Trójki"

- Jestem „po słowie” z większości dziennikarzy, którzy odeszli w ostatnich dniach. Wracają na antenę zespołu „Zapraszamy do Trójki”. Zaprosiłem też do powrotu Marka Niedźwieckiego, jestem pewien, że Lista wróci na antenę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kuba Strzyczkowski, nowy dyrektor radiowej Trójki. więcej

 
Kuba Strzyczkowski nowym dyrektorem Trójki, Tomasz Kowalczewski zrezygnował

W poniedziałek Kuba Strzyczkowski został powołany na stanowisko dyrektora radiowej Trójki. Zastąpił Tomasza Kowalczewskiego, krytykowanego w ostatnich dniach po unieważnieniu notowanie Listy Przebojów Trójki. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. TOK FM wyprzedziło Trójkę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Katarzyna Borowiecka po 13 latach pracy odchodzi z Trójki. ,,Postępująca korozja anteny"

Dziennikarka kulturalna Katarzyna Borowiecka w poniedziałek złożyła wypowiedzenie i po 13 latach pracy rozstaje się z radiową Trójką. Ostatnio prowadziła w stacji programy „ABC popkultury - zestaw powiększony” i „Klub Trójki”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Większość polskich reklam pokazuje wyidealizowany, perfekcyjny i w dużej mierze nieprawdziwy świat matek (opinie)

Z okazji Dnia Matki wiele marek przygotowuje specjalne aktywacje im poświęcone i do nich skierowane. Często im dziękujące bądź przypominające, jak ważną rolę pełnią w życiu każdego człowieka. - Dziś matka w reklamach to osoba, dla której dzieci i rodzina nadal są najważniejsze, ale jest także aktywna na innych, niż rodzina, polach. To nie jest już ta Matka-Polka sprzed lat. Wciąż jednak wiele reklam pokazuje perfekcyjny i wyidealizowany świat matek, w dużej mierze nieprawdziwy - komentują dla Wirtualnemedia.pl ekspertki od strategii i marketingu. więcej

Seksistowska reklama LG na TikToku. "Przekroczone istotne granice"

LG Polska po ostrych reakcjach internautów usunęło z TikToka film, w którym starszy mężczyzna robił z ukrycia zdjęcia młodej dziewczynie w mini spódniczce. Firma twierdzi, że nie był zaakceptowany przez jej dział marketingu. - Odważne kreacje często spotykają się z protestami. W tym przypadku nie mówimy jednak tylko o odwadze. Mówimy o przekroczeniu istotnych dla konsumentów granic, co zostało masowo przez nich oprotestowane - komentują stratedzy. więcej

Polsat Media z 212 mln zł wpływów i 149 mln zł zysku. 87 proc. przychodów od klientów zewnętrznych

W ub.r. biuro reklamy Polsat Media, należące do grupy Cyfrowy Polsat, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 1,1 proc. do 212,36 mln zł oraz zysku ze 152,7 do 149,31 mln zł. 86,7 proc. przychodów firmy pochodziło od klientów zewnętrznych. więcej

Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce

Daniel Przemęcki objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser. więcej

Nowe trendy na czas "nowej normalności": e-handel, lokalność i zwracanie uwagi na ceny

Z nowej fali międzynarodowego badania firmy Kantar na temat  funkcjonowania w czasie epidemii Covid-19 wyłaniają się trzy trendy. Są to: nowa fala nabywców w handlu elektronicznym, rosnąca rola wrażliwości cenowej oraz przestawianie się na konsumpcję lokalną. więcej

28,3 mln zł budżetu mediowego TVP do wzięcia

Trwa przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych Telewizji Polskiej. Roczny budżet mediowy nadawcy, o który powalczą agencje wynosi 28,29 mln zł brutto. Zawarte w nim roczne wynagrodzenie agencji to ponad 1 mln zł. więcej

LeBron James, Cristiano Ronaldo, Serena Williams, Tiger Woods, Rafael Nadal w reklamie Nike nawiązującej do koronawirusa

Nike zaprezentowało spot wizerunkowy odwołujący się do światowej pandemii koronawirusa, przez którą zamarł świat profesjonalnego sportu. Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy Portland. więcej

Jarosław Miszczak szefem działu obsługi klienta Bluerank, Rafał Trąbski kieruje działem reklamy płatnej

W agencji marketingu internetowego awanse na nowe stanowiska dyrektorskie otrzymali Rafał Trąbski i Jarosław Miszczak. Miszczak został szefem działu obsługi klienta, Trąbski pokieruje działem reklamy płatnej. więcej

UOKiK zarzuca Biedronce mylące oznaczanie krajów pochodzenia warzyw i owoców

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec Jeronimo Martins Polska, zarzuca firmie mylące oznaczanie w sklepach Biedronka krajów pochodzenia na warzywach i owocach. Podstawą są wyniki kontroli w Biedronce przeprowadzonej przez Inspekcję Handlową. więcej

Nowy Mercedes GLA ,,daje radość w mieście" (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania promująca samochód Mercedes GLA. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Zaprojektowany na bezdroża. Daje radość w mieście”. Przygotowała je agencja Anorak. więcej

LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska

Agencja digitalowa LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę marek ciastek Hit i Krakuski (Bahlsen Polska) w kanałach social media. więcej

Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Poland

Do zespołu domu mediowego OMD Poland dołączył Łukasz Zaleśny obejmując stanowisko dyrektora ds strategii. Ostatnio pracował w Starcomie (Publicis Media). więcej

Jacek Balicki założył działalność consultingową

Były wiceprezes platformy Canal+ ds. marketingu Jacek Balicki prowadzi pod własnym nazwiskiem firmę specjalizującą się w consultingu. więcej

Sandra Gruszczyńska procurement coordinatorem w Grupie S/F

Sandra Gruszczyńska objęła nowo utworzone stanowisko procurement coordinatora w Grupie S/F. Będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu, Edyty Gurazdowskiej. więcej

Resolution zajmie się wsparciem mediowym eFaktor

Agencja Resolution (Grupa OMD) wygrała przetarg na wsparcie mediowe spółki eFaktor zajmującej się usługami faktoringowymi. więcej

Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektorką w dziale marketingu HarperCollins Polska

Działem marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska kieruje Magdalena Kosch-Maćkowiak. więcej

Publicis wprowadza narzędzie CORD

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. więcej

Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych

Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Party" na czele dwutygodników people w październiku. ,,Gala" o 45 proc. w dół

W pierwszym kwartale 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa ZPR Media: Katarzyna Białek prezesem Radia Eska, zwolniona Anna Kamińska

Katarzyna Białek zastąpiła Leszka Kozioła na stanowisku prezesa Radia Eska. Natomiast z Grupą ZPR Media po 25 latach pracy żegna się Anna Kamińska. więcej

Onet i RMF FM najczęściej cytowanymi mediami w kwietniu

W kwietniu media najchętniej powoływały się na informacje portalu Onet.pl - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i TVN24. W rankingu najczęściej cytowanych mediów internetowych znalazły się także Wirtualnemedia.pl. więcej

Książka ,,Nadzieja" z tekstami Tokarczuk, Krall, Myśliwskiego i Szczygła w akcji Agory na rzecz seniorów

Wydawnictwo Agora rusza z akcją charytatywną „Nadzieja”, w ramach której polscy pisarze pomagają seniorom w czasie pandemii. W działaniach biorą udział m.in. Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall i Mariusz Szczygieł. Pisarze tworzą wspólnie książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów. Przedsprzedaż ruszyła w zeszły piątek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Seksistowska reklama LG na TikToku. "Przekroczone istotne granice"

LG Polska po ostrych reakcjach internautów usunęło z TikToka film, w którym starszy mężczyzna robił z ukrycia zdjęcia młodej dziewczynie w mini spódniczce. Firma twierdzi, że nie był zaakceptowany przez jej dział marketingu. - Odważne kreacje często spotykają się z protestami. W tym przypadku nie mówimy jednak tylko o odwadze. Mówimy o przekroczeniu istotnych dla konsumentów granic, co zostało masowo przez nich oprotestowane - komentują stratedzy. więcej

Wirtualna Polska w br. bez dywidendy, przyczynami plany akwizycyjne i skutki epidemii

Zarząd Wirtualna Polska Holding chce, żeby cały zeszłoroczny zysk firmy został przeznaczony na kapitał zapasowy, a rada nadzorcza pozytywnie ocenia ten plan. Firma uzasadnia to swoją bieżącą sytuacją i planami inwestycyjnymi, a także „specyficzną sytuacją rynkową wynikającą z pandemii COVID-19”. więcej

Google Maps bez głosu polskiego lektora. Zastąpiła go maszyna

Jarosław Juszkiewicz, lektor i dziennikarz przestał był oficjalnym głosem polskiej wersji aplikacji Google Maps. Komunikaty generowane na platformie są teraz odczytywane przez głos tworzony maszynowo używany także przez Asystenta Google. Juszkiewicz pozostaje nadal lektorem w aplikacji Yanosik. więcej

eBay szykuje sprzedaż serwisów z drobnymi ogłoszeniami. Wśród zainteresowanych Axel Springer

Koncern eBay zamierza sprzedać firmę eBay Classifieds prowadzącą kilka serwisów z drobnymi ogłoszeniami. W grę wchodzi kwota od 8 do 12 mld dolarów. Wśród kandydatów do ewentualnego kupna są Naspers i fundusz Blackstone, a także niemiecki koncern medialny Axel Springer. więcej

Monika Wądołowska z Radia Jard w Kanale Sportowym

Współpracę z youtube’owym Kanałem Sportowym zaczyna Monika Wądołowska, dziennikarka białostockiego Radia Jard i kanału youtube’owego Jagiellonii Białystok. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nowe trendy na czas "nowej normalności": e-handel, lokalność i zwracanie uwagi na ceny

Z nowej fali międzynarodowego badania firmy Kantar na temat  funkcjonowania w czasie epidemii Covid-19 wyłaniają się trzy trendy. Są to: nowa fala nabywców w handlu elektronicznym, rosnąca rola wrażliwości cenowej oraz przestawianie się na konsumpcję lokalną. więcej

Z powodu pandemii koronawirusa pracę i opiekę nad dziećmi musi łączyć połowa mam

Z powodu koronawirusa pracę i opiekę nad dziećmi zmuszona jest łączyć połowa mam – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Co druga z nich przyznaje, że sprawia jej to trudności; najczęściej pracę zdalną z opieką godzą mamy w wieku 35-44 lat. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Iwona Burzyńska dyrektorką komunikacji Alstom

Iwona Burzyńska dołączyła do Alstom, firmy specjalizującej się w zintegrowanych systemach transportu przyszłości. Objęła nowe stanowisko dyrektorki komunikacji Europy Środkowej i Wschodniej. więcej

Communication Unlimited dla Longevity Center

Do grona klientów Communication Unlimited dołączył rozpoczynający działalność w Polsce ośrodek medyczny Longevity Center. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ten Square Games w czasie epidemii śrubuje wyniki: rekordowe wpływy i budżet marketingowy ,,Fishing Clash"
Play Now: pakiet z TVN24 i TVN24 BiS za 10 zł miesięcznie
mBank wprowadza zmiany w aplikacji mobilnej
Exatel trzy lata chce wystrzelić polskiego satelitę
Bank Pekao pierwszym bankiem z obsługą e-dowodu w oddziałach
Optymalny wiek astronautów to ok. 40-50 lat; ich nadzwyczajna sprawność fizyczna to mit
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj