Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 15 Czerwca 2020
 
 
 
,,Osaczony" pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego
 
We wtorek, 16 czerwca rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu Polsatu „Osaczony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główną rolę w 6-odcinkowej produkcji zagra Leszek Lichota, w obsadzie znajdą się m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska. - To pierwszy tego typu projekt u nas, nad którym pracujemy już od wielu miesięcy. Chcemy pokazać naszym widzom coś innego, coś z tzw. wyższej półki - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. ,,Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów"
 
W ub.r. agencja reklamowa Publicis Poland zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 26,2 proc. do 33,16 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,78 do 1,12 mln zł. - Rok 2019 przebiegał pod znakiem renegocjacji istniejących kontraktów oraz pewnego spowolnienia działań klientów ze względu ogromną aktywność rok wcześniej - opisuje firma. Należąca do niej spółka Publicis Lion miała 14,72 wpływów i 224 tys. zł zysku. więcej
 
 
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)
 
W czerwcu zaczął rosnąć popyt na reklamę telewizyjną. To m.in. efekt kolejnych etapów odmrażania gospodarki i znoszenia obostrzeń wprowadzanych od marca br. w związku z pandemią koronawirusa. Według ekspertów z domów mediowych mimo ożywienia ze strony reklamodawców nie ma co liczyć na wzrosty przychodów rok do roku. Na koniec 2020 roku spodziewany jest dwucyfrowy spadek przychodów. Jego poziom zależy od sytuacji w III kwartale br. więcej
 
 
Tylko Hołownia i Trzaskowski nie potwierdzili jeszcze udziału w debacie wyborczej, TVP udostępni sygnał innym nadawcom
 
Publiczna telewizja nie zgadza się na transmitowanie debaty przedwyborczej przez inne telewizje, zakazuje wstępu do studia dziennikarzom innych mediów i wprowadza do regulaminu nowy punkt, zezwalający prowadzącemu na przerywanie wypowiedzi uczestników - poinformował portal „Gazety Wyborczej”. Telewizja Polska wydała w niedzielę wieczorem oświadczenie, w którym dementuje te doniesienia. Do środowej debaty zgłosiło się już dziewięciu z jedenastu kandydatów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. ,,Mamy dość postępującej implozji standardów"
 
Agencje Alert Media Communications oraz Partner of Promotion zrezygnowały z członkostwa w Związku Firm Public Relations. Były w nim od 20 lat. - Nie akceptujemy sposobu, stylu i metod wielu działań niedawnych oraz obecnych władz Związku. Mieliśmy dość tej postępującej implozji standardów i obyczajów władz Związku - uzasadniają szefowie obu agencji. Zarząd ZFPR odpowiada: -  Realnym powodem rezygnacji zdają się zatem być nie tyle wartości, a oczekiwanie specjalnego traktowania w zakresie obowiązków członkowskich. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Allegro przed Onetem, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. WP i o2 przyciągają na najdłużej (Gemius/PBI z maja) więcej
 
Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie) więcej
 
Rekord RMF FM - 30,6 proc. udziału. Najsłabszy od kilkunastu lat wynik PR3 więcej
 
Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii. Specjaliści podpowiadają, jak je tworzyć (raport) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu PolskieRadio.pl Polskieradio.pl
WYDAWCA / KOORDYNATOR DZIAŁU NEWS Stacja7.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Product Manager DOOH Screen Network
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio ESKA
Realizator autopromocji, Specjalista ds Social Mediów Telewizja Polsat
Ad Sales Analyst ViacomCBS Networks International
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Osaczony" pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego

We wtorek, 16 czerwca rozpoczną się zdjęcia do nowego serialu Polsatu „Osaczony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Główną rolę w 6-odcinkowej produkcji zagra Leszek Lichota, w obsadzie znajdą się m.in.: Eryk Lubos, Ilona Ostrowska i Maria Dębska. - To pierwszy tego typu projekt u nas, nad którym pracujemy już od wielu miesięcy. Chcemy pokazać naszym widzom coś innego, coś z tzw. wyższej półki - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Tylko Hołownia i Trzaskowski nie potwierdzili jeszcze udziału w debacie wyborczej, TVP udostępni sygnał innym nadawcom

Publiczna telewizja nie zgadza się na transmitowanie debaty przedwyborczej przez inne telewizje, zakazuje wstępu do studia dziennikarzom innych mediów i wprowadza do regulaminu nowy punkt, zezwalający prowadzącemu na przerywanie wypowiedzi uczestników - poinformował portal „Gazety Wyborczej”. Telewizja Polska wydała w niedzielę wieczorem oświadczenie, w którym dementuje te doniesienia. Do środowej debaty zgłosiło się już dziewięciu z jedenastu kandydatów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

ATM Grupa ze spadkiem wpływów o 8 proc. i zysku do 4,7 mln zł, mocno w dół ATM Rozrywka

W pierwszym kwartale br. ATM Grupa zanotowała spadek przychodów o 8 proc. do 50,69 mln zł oraz zysku netto z 7,58 do 4,74 mln zł. Mocno zmalały jej wpływy i zysk z wynajmu sprzętu i hal predykcyjnych oraz kanału ATM Rozrywka, natomiast zysk EBITDA pionu produkcji zwiększył się z 5,25 do 8,99 mln zł. więcej

Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,1 proc. do 11,33 mln zł oraz wzrost straty netto z 547,5 tys. zł do 1,44 mln zł. Stratę EBITDA zanotowały agencja reklamowa Bridge2fun i pion e-commerce, firma spodziewa się, że od drugiego kwartału mocno zmaleją wpływy jej spółki outdoorowej Screen Network. więcej

BBC usuwa odcinek ,,Hotelu Zacisze" z powodu ,,rasistowskiego języka"

Jeden z odcinków „Hotelu Zacisze” został usunięty z serwisu streamingowego UKTV, należącego do BBC. Powodem ma być rasistowski język, jakim posługiwać się mieli bohaterowie sitcomu z lat 70. więcej

Marcin Fijołek przeszedł z Fratrii do Polsat News

Dziennikarz Marcin Fijołek, który po kilku latach pracy odszedł z portalu wPolityce.pl, tygodnika "Sieci" oraz telewizji wPolsce.pl (wszystkie należą do wydawnictwa Fratria), dołączył do redakcji Polsat News. więcej

Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)

Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę Canal+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. więcej

Pandemia uderza w reklamę, rozrywkę i media. 160 mld dolarów strat do 2025 roku. ,,Spadek wzrostów, skala zależna od źródła"

Kryzys związany z pandemią koronawirusa będzie miał długofalowe negatywne skutki dla globalnego rynku reklamy, mediów i szeroko pojętej rozrywki - wynika z raportu Ampere Analysis udostępnionego redakcji Wirtualnemedia.pl. Najboleśniej pandemia uderzy w segmenty reklamy telewizyjnej, zaś łączne straty branży rozrywkowej do 2025 roku mogą sięgnąć kwoty 160 mld dolarów. - Pięcioletnia perspektywa spadków może niepokoić, ale mamy do czynienia ze słabnącą dynamiką, a nie totalnym kryzysem. Skala konsekwencji dla rynku jest uzależniona od źródła danych - oceniają eksperci. więcej

TVP oczekuje rozpoczęcia prac "nad stabilnym systemem finansowania mediów publicznych"

Telewizja Polska w Karcie Powinności przekazanej Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji na lata 2020-2024 określiła, że koszty realizacji misji publicznej wymagają finansowania na poziomie 2,7 mld złotych w 2020 roku. Do 2024 roku miałyby one wzrosnąć do 2,9 mld złotych. Nadawca zaznaczył też, że spodziewa się "rozpoczęcia prac nad docelowym, stabilnym systemem finansowania". więcej

Małgorzata Opczowska zamiast Magdaleny Ogórek współprowadzącą ,,Studio Polska" w TVP Info

Na antenę TVP Info wróciło „Studio Polska”, a jako współprowadząca zadebiutowała Małgorzata Opczowska, zastępując Magdalenę Ogórek. Gospodarzem programu pozostaje Jacek Łęski. więcej

,,Giganci historii" pierwszym teleturniejem TVP Historia. Emisja od 15 sierpnia

W sobotę, 15 sierpnia TVP Historia rozpocznie emisję pierwszego autorskiego teleturnieju „Giganci historii”. Trwają poszukiwania uczestników. więcej

Zmarł aktor Włodzimierz Bednarski, znany z dubbingu filmów i seriali dla dzieci

W piątek w wieku 85 lat zmarł aktor Włodzimierz Bednarski. Znany był przede wszystkim z dubbingu filmów i seriali animowanych dla dzieci. więcej

ViacomCBS planuje przenieść galę MTV Movie & TV Awards na grudzień

Firma ViacomCBS planuje przenieść galę MTV Movie & TV Awards na grudzień. Wydarzenie - w przeciwieństwie do podobnych eventów organizowanych przez konkurencję - nie będzie realizowane online. więcej

Poseł PiS w TVP Info o LGBT: nie są równi ludziom normalnym. Duda i Brudziński się odcinają, skarga do KRRiT

- Skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości. Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym - mówił w sobotnim „Studiu Polska” w TVP Info poseł PiS Przemysław Czarnek. Na Twitterze tłumaczył, że te słowa padły w konkretnym kontekście: ekshibicjonistów na ulicach Los Angeles. Słowa posła wywołały burzę, zgłoszono w tej sprawie skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wobec wypowiedzi Czarnka zdystansowali się Andrzej Duda i Joachim Brudziński. więcej

Kolenda-Zaleska przerwała wywiad w ,,Faktach po Faktach" z posłem Porozumienia po słowach, że LGBT to nie ludzie

W piątkowych „Faktach po Faktach” w TVN24 Katarzyna Kolenda-Zaleska przerwała przed czasem rozmowę z posłem Porozumienia Jackiem Żalkiem. Polityk kilka razy zarzucił jej manipulację oraz ocenił, że LGBT to nie ludzie, tylko ideologia. więcej

Debata wyborcza wg propozycji Rafała Trzaskowskiego możliwa dopiero przed drugą turą, nadawcy tv niechętnie współpracują (opinie)

Debata w formie, jaką proponuje Rafał Trzaskowski jest realna, lecz dopiero w drugiej turze wyborów prezydenckich. Powinni ją przeprowadzić ramię w ramię dziennikarze różnych redakcji, ale problemem jest osiągnięcie porozumienia przez czołowych nadawców telewizyjnych. - Wszystkie one pilnują jakichś interesów - mówi Juliusz Braun, były prezes Telewizji Polskiej, członek Rady Mediów Narodowych. - To, co mamy obecnie to nie debata, a przepytywanie kandydatów - uważa medioznawca Maciej Mrozowski. więcej

Channel 4 zobowiązał się do zwalczania rasizmu

Brytyjski nadawca telewizyjny Channel 4 podpisał sześciopunktowe zobowiązanie do zwalczania rasizmu w swojej branży. Na ekranie ma się pojawić więcej czarnoskórych gwiazd, a nowe programy w większym stopniu będą tworzyć niezależni producenci z różnych mniejszości etnicznych. To reakcja na protesty po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie interwencji policyjnej w Stanach Zjednoczonych. więcej

Trzeci sezon ,,Absentii" od lipca w AXN, reżyserami Kasia Adamik i Greg Zgliński

Na wtorek 7 lipca telewizja AXN zaplanowała międzynarodową premierę najnowszego, trzeciego sezonu serialu „Abstentia”. Reżyserami tej serii są Kasia Adamik i Greg Zgliński. więcej

Jedenaście filmów o Jamesie Bondzie latem w TVP Kultura

TVP Kultura startuje z nowym wakacyjnym cyklem: od 12 czerwca w każdy piątek wyemituje jeden klasyczny film z serii przygód Jamesa Bonda. Na początek „Doktor No”, a ostatnim filmem z serii będzie „W obliczu śmierci”. więcej

Wraca żużlowa PGE Ekstralliga, transmisje meczów w nSport+, Canal+ i Eleven Sports

W piątek 12 czerwca wraca żużlowa PGE Ekstraliga. Transmisje meczów będzie można oglądać w Eleven Sports, nSport+ i w nowej usłudze Canal+ - telewizja przez internet. więcej

1,82 mln widzów ,,Na Wspólnej" w sezonie 2019/2020. 245,86 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadził średnio 1,82 mln widzów. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 245,86 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Andrzej Duda preferuje debatę w TVP, Rafał Trzaskowski w innych stacjach. Pozostali nie stawiają warunków

Prezydent Andrzej Duda weźmie udział w debacie w TVP 17 czerwca, o której sceptycznie wypowiada się Rafał Trzaskowski, proponując interaktywną debatę w kilku stacjach. W tej ostatniej sprawie prezydent nie zajmuje stanowiska. Pozostali kandydaci są otwarci na każdą formę debaty. więcej

Rafał Trzaskowski chce debaty wyborczej z pytaniami od 10 redakcji. ,,Dosyć gładkich formułek"

Kandydat Koalicji Obywatelskiej na prezydenta Rafał Trzaskowski wezwał do organizacji przed pierwszą turą wyborów debaty, w której kandydaci będą odpowiadali na pytania od dziesięciu różnych redakcji, a także będą mogli sami zadawać sobie pytania. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio chce rozwijać DAB+ "w jak najszybszym czasie"

Polskie Radio jako jeden z celów na najbliższe cztery lata wyznaczyło sobie pokrycie "niemal całą powierzchnię Polski sygnałem radiofonii cyfrowej DAB+ (Digital Audio Broadcasting+), w jak najszybszym czasie". Docelowo do końca września 2023 roku zasięgiem nadawania w tej technologii miałoby być pokryte 61 proc. powierzchni kraju. więcej

 
Rekord RMF FM - 30,6 proc. udziału. Najsłabszy od kilkunastu lat wynik PR3

Od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło rekordowym udziałem w historii nadawania. Stacja również zanotowała największy wzrost udziału w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Trójka, która odnotowała najgorszy wynik od początku lat 2000 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio do 2024 roku chce przeznaczyć 158 mln zł na inwestycje

Do 2024 roku Polskie Radio chce przeznaczyć w sumie 158 mln zł na inwestycje. Planuje m.in. zakup i modernizację urządzeń do transmisji, budowę multimedialnych platform dystrybucji treści, czy przebudowę cyfrowej sieci multimedialnej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Roman Dziewoński w niedzielne popołudnia w Trójce zamiast ,,Siesty" Marcina Kydryńskiego

Od najbliższej niedzieli Roman Dziewoński będzie gospodarzem popołudniowego pasma „Do 3 razy nuta” emitowanego w miejsce „Siesty” Marcina Kydryńskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To kolejny już powrót na antenę Trójki, choć tym razem po latach, a nie po tygodniach - mówi nam dyrektor stacji Kuba Strzyczkowski. więcej

 
"Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka ze sztuką ,,Henryk V" Szekspira

W niedzielę, 14 czerwca br. na kanale YouTube „Raportu o stanie świata” Dariusza Rosiaka pojawi się adaptacja "Henryka V" Williama Szekspira w wersji czytanej na trzech aktorów. więcej

 
Marta Lempart z audycją #HaloOSK w Halo.Radiu

Od niedzieli, 14 czerwca br. ruszy audycja Marty Lempart z Ogólnopolskiego Strajku Kobiet w internetowej rozgłośni Halo.Radio. #Halo.OSK, czyli Halo.Ogólnopolski.Strajk.Kobiet będzie nadawana w każdą niedzielę o 15.00. więcej

 
Marek Niedźwiecki pozwał Polskie Radio, chce przeprosin i 30 tys. zł na rzecz lekarzy

Dziennikarz muzyczny Marek Niedźwiecki zgodnie z zapowiedzią złożył pozew przeciw Polskiemu Radiu, jego prezesowi Agnieszce Kamińskiej i byłemu dyrektorowi Trójki Tomaszowi Kowalczewskiemu. Za sugestie, jakoby zmanipulował wyniki Listy Przebojów Trójki chce przeprosin i po 10 tys. zł wpłaty na fundację wspierającą lekarzy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. ,,Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów"

W ub.r. agencja reklamowa Publicis Poland zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 26,2 proc. do 33,16 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,78 do 1,12 mln zł. - Rok 2019 przebiegał pod znakiem renegocjacji istniejących kontraktów oraz pewnego spowolnienia działań klientów ze względu ogromną aktywność rok wcześniej - opisuje firma. Należąca do niej spółka Publicis Lion miała 14,72 wpływów i 224 tys. zł zysku. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie)

W czerwcu zaczął rosnąć popyt na reklamę telewizyjną. To m.in. efekt kolejnych etapów odmrażania gospodarki i znoszenia obostrzeń wprowadzanych od marca br. w związku z pandemią koronawirusa. Według ekspertów z domów mediowych mimo ożywienia ze strony reklamodawców nie ma co liczyć na wzrosty przychodów rok do roku. Na koniec 2020 roku spodziewany jest dwucyfrowy spadek przychodów. Jego poziom zależy od sytuacji w III kwartale br. więcej

Orlen wybiera agencje reklamowe do obsługi full service

Koncern paliwowy PKN Orlen rozesłał do agencji reklamowych full service zaproszenie do składania ofert (RFI) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka planuje wybór agencji reklamowych, z którymi będzie pracować na podstawie umów ramowych. więcej

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. więcej

Wpływy grupy 4fun Media zmalały o 12 proc., strata wzrosła do 1,4 mln zł. Na minusie Bridge2fun, e-commerce i naEkranie

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 12,1 proc. do 11,33 mln zł oraz wzrost straty netto z 547,5 tys. zł do 1,44 mln zł. Stratę EBITDA zanotowały agencja reklamowa Bridge2fun i pion e-commerce, firma spodziewa się, że od drugiego kwartału mocno zmaleją wpływy jej spółki outdoorowej Screen Network. więcej

Kończy się czas pokazywania w reklamach pięknych obrazów i przemawiania kwiecistym językiem (opinie)

Trwająca od marca pandemia koronawirusa już zmieniła ton komunikacji reklamowej wielu firm i marek. Według ekspertów od strategii i marketingu zmiany te pozostaną też po jej ustaniu. W ciągu ostatnich tygodni zmieniły się bowiem zachowania konsumentów i marki muszą dostosować do nich swoje strategie. Ich zdaniem powinny dawać poczucie bezpieczeństwa, przewidywalności i komfortu, bo w czasach niespotykanego globalnego stresu ludzie, by się uspokoić sięgną po to, co znane i sprawdzone. Te brandy, które będą organizować nową rzeczywistość będą tymi, które są zauważane i cenione. więcej

Michał Kempa twarzą nowej kampanii Canal+ (wideo)

Canal+ ruszył z kampanią reklamową promującą nową usługę Canal+ telewizja przez internet. Bohaterem spotów promocyjnych został dziennikarz i stand-uper Michał Kempa. więcej

Kasa Stefczyka reklamuje Szybką Pożyczkę Odnawialną bez wychodzenia z domu (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca Szybką Pożyczkę Odnawialną oferowaną przez Kasę Stefczyka. Za obsługę marketingową firmy odpowiada agencja Apella. więcej

Digitree Group nie znalazła inwestora dla spółki Cashback Services, chce ją połączyć z INIS

Firma marketingu internetowego Digitree Group zamierza połączyć swoje spółki zależne Cashback Services i INIS. Dla tej pierwszej od sierpnia ub.r. nie znalazła inwestora i nie zamierza już go szukać. więcej

,,Bez potu na dobre" - Joanna Jędrzejczyk reklamuje Medispirant (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa antyperspirantu Medispirant przeciw poceniu się (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska), której bohaterką jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk. więcej

Magdalena Brzezińska, Grupa Żywiec: epidemia pokazała, że branża piwna to bardzo ważny partner dla całego ekosystemu

Rozpoczynamy cykl pod hasłem „Nowa normalność”, w którym będziemy publikować wypowiedzi  różnych firm na temat tego, co pandemia koronawirusa zmieniła w ich funkcjonowaniu i jak będzie wyglądać wg nich tzw. nowa normalność. Dzisiaj swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dzieli się Magdalena Brzezińska, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec. więcej

Właściciel Zary planuje zamknięcie 1200 sklepów. Stawia na internet

Spółka Inditex, właściciel m.in. odzieżowej marki Zara, planuje w najbliższych dwóch latach zamknąć od 1000 do 1200 swoich stacjonarnych sklepów, głównie w Europie i Azji. Zaoszczędzone pieniądze chce przeznaczyć m.in. na rozwój sprzedaży internetowej. więcej

Starbucks zamyka 400 restauracji w USA, stawia na nowe formaty

Sieć kawiarni Starbucks planuje zamknąć ok. 400 restauracji w Stanach Zjednoczonych. Szacuje, że z powodu pandemii koronawirusa jej przychody w III kwartale będą mniejsze o 3,2 mld dolarów. Chce skupić się na nowych formatach sprzedaży. więcej

Wojciech Mecwaldowski w kampanii Fixly "Prawdziwi profesjonaliści"

Serwis ogłoszeniowy Fixly (Grupa OLX) ruszył z kampanią wizerunkową z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego, przygotowaną przez Madogz. więcej

Herbapol zachęca "Spróbuj lata w 5 smakach"(wideo)

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową „Spróbuj lata w 5 smakach” promującą orzeźwiające warianty syropów owocowych z limitowanej, letniej edycji. Spot przedstawiający produkty marki emitowany jest na wiodących platformach VoD i na Youtube. Kampania potrwa do 8 lipca. więcej

Milko w nowej kampanii promuje ruch i zdrowy styl życia

Z początkiem czerwca, pod hasłem „Ruszaj z Milko”, ruszyła letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko (Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol). Za jej przygotowanie odpowiada Los Mejores. więcej

Co dziesiąta reklama telewizyjna odwoływała się do Covid-19

W kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do COVID-19 - wynika z analizy Biura Reklamy Telewizji Polskiej. - Branża reklamowa elastycznie reagowała na zmieniającą się sytuację w kraju - komentuje Wojciech Kowalczyk, autor analizy i zastępca dyrektora w BR TVP. więcej

Tęczowa torba IKEA znów w sprzedaży

W czerwcu - Miesiącu Dumy społeczności LGBT+ - IKEA sprzedaje tęczowe torby na zakupy Frakta. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cel charytatywny. więcej

Munroe Bergdorf wraca do L'Oreal Paris, będzie zasiadała w radzie ds. różnorodności

Aktywistka i modelka Munroe Bergdorf wraca do współpracy z koncernem L'Oreal Paris, z której została zwolniona w 2017 roku za  wypowiedź na temat białej supremacji i systemowego rasizmu. więcej

Under Armour z kolekcją na cześć Miesiąca Dumy LGBT+

Marka sportowa Under Armour przedstawia kolekcję Pride 2020, zaprojektowaną we współpracy ze społecznością LGBTQ+ pracowników firmy. więcej

Specjal wspiera sportowców z północnej Polski

Marka piwa Specjal (Grupa Żywiec) przekazała pięciu lokalnym drużynom sportowym z północy Polski 100 tys. zł, które zebrano na zrzutka.pl. Uruchomiła też kampanię „SPECJALna pomoc naszym”, w której zachęca do wsparcia akcji i dołożenia się do zbiórek. więcej

Tommy Hilfiger wspiera osoby z niepełnosprawnościami specjalną kolekcją

Luksusowa marka odzieżowa Tommy Hilfiger przygotowała nowa odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach z niepełnosprawnościami. więcej

Komputronik Gaming sponsorem tytularnym drużyny esportowej

Komputronik Gaming został sponsorem tytularnym drużyny esportowej League of Legends H34T. więcej

Ludwik Pruszkowski w bluebird artists

Do impresariatu twórców bluebird artists dołącza operator Ludwik Pruszkowski. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Na 100-lecie ,,Rzeczpospolitej" specjalny numer, kampania reklamowa i znaczek pocztowy (wideo)

W poniedziałek, 15 czerwca, „Rzeczpospolita” (Gremi Media) świętuje swoje 100-lecie. Z tej okazji ukaże się jubileuszowe wydanie dziennika. Ruszyła też jego wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystkie strony w dyskusji”. Działa też już specjalna j strona internetowa. więcej

Andrzej Duda zarzuca zagranicznym mediom fake newsy o jego słowach nt. LGBT. Dziennikarze: to gaszenie pożaru

Prezydent Andrzej Duda zarzucił zagranicznym mediom, że nierzetelnie przedstawiły jego wypowiedź z wiecu w sobotę, w której porównał promocję LGBT do szerzenia ideologii bolszewickiej. - Tak wygląda panika. Dotarło do sztabu i kandydata. Gaszenie pożaru za granicą - skomentowali polscy dziennikarze na Twiiterze. - Prezydent Polski na swoim prywatnym koncie robi z siebie głupka i tym samym ze swojego kraju tym kompletnym bełkotem - skrytykował korespondent „Guardiana” w Polsce. więcej

Związkowcy Agory chcą odszkodowań dla pracowników Goldenline

Pracownicy Goldenline, którzy w kwietniu skorzystali z programu dobrowolnych odejść, powinni otrzymać odszkodowania, ponieważ Agora tak naprawdę przeprowadziła zwolnienia grupowe - uważają związkowcy działający przy spółce. - Spółka nie zgadza się z zarzutami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Zmarł Stanisław Karnacewicz, wieloletni dziennikarz PAP

W sobotę w wieku 70 lat zmarł dziennikarz Stanisław Karnacewicz, od wielu lat pracujący w Polskiej Agencji Prasowej. Zajmował się przede wszystkim tematyką Kościoła. więcej

,,Gazeta Wyborcza" ze sprzedaży zarabia już dwa razy więcej niż z reklam, kwartalne wpływy poniżej 40 mln zł (analiza)

W pierwszym kwartale br. przychody ze sprzedaży „Gazety Wyborczej” (Agora) były już dwukrotnie wyższe niż jej wpływy reklamowe. Dzięki rozwojowi subskrypcji cyfrowej i podwyżkach cen w ub.r. wzrosły wpływy sprzedażowe „GW”, natomiast przychody z reklam zmalały mocniej, wskutek czego łączne wpływy dziennika były rekordowo niskie. więcej

"Wiadomości" oskarżyły "Gazetę Wyborczą" o hejt na Łukaszu Szumowskim. Jarosław Kurski: To fałszywa narracja mediów publicznych

Od dwóch dni "Wiadomości" TVP oskarżają "Gazetę Wyborczą" o udział w akcji hejtującej ministra zdrowia Łukasza Szumowskiego. Chodzi o plakaty rozwieszone nocą w wiatach przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie. - To fałszywa narracja mediów publicznych, że rzekomo byliśmy w jakiejkolwiek zmowie z aktywistami, że była to tzw. ustawka. To nieprawda - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". więcej

Redaktor naczelny ,,Bon Appétit" odchodzi po 10 latach. Powodem oskarżenia o rasizm wobec pracowników

Adam Rapoport, redaktor naczelny magazynu kulinarnego „Bon Appétit” zrezygnował ze stanowiska po tym, jak pojawiły się pod jego adresem zarzuty o dyskryminowanie pracowników na tle rasowym. Rapoport przed laty opublikował też w sieci zdjęcie z przyciemnioną twarzą, co jest uważane w USA za obraźliwe wobec czarnoskórych osób. więcej

Gala Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" odbędzie się po wakacjach

Stowarzyszenie na rzecz Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka zadecydowało, by ze względu na sytuację epidemiologiczną w kraju przełożyć galę wręczenia nagrody. Przedłużono też do połowy czerwca czas zgłaszania kandydatów do tegorocznej nagrody. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro przed Onetem, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. WP i o2 przyciągają na najdłużej (Gemius/PBI z maja)

Według badania Gemius/PBI w maju br. Grupa Allegro.pl wyprzedziła pod względem zasięgu Grupę Interia, samo Allegro wysunęło się przed Onet, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. Najwięcej czasu internauci spędzają przeciętnie na WP.pl, o2.pl oraz w serwisach Grupy Interia i Grupy TVN. Liczba internautów w Polsce wyniosła ogółem 27,7 mln, z czego 23 mln korzystało z sieci na komputerach, a 24 mln na smartfonach i tabletach.   więcej

Ipopema rekomenduje trzymanie akcji Wirtualnej Polski. Spodziewa się, że firma w 2021 r. wypłaci 2 zł dywidendy na akcję

W raporcie z 4 czerwca analitycy Ipopema Securities obniżyli rekomendację dla Wirtualnej Polski z „Kupuj” do „Trzymaj”. Wartość godziwa akcji spółki została podwyższona do 76 zł - z 71 zł. Raport został sporządzony przy cenie akcji na poziomie 74 zł. więcej

Europol zlikwidował piracką sieć streamingową. Działała także w Polsce

Nielegalna sieć streamingowa działała na trzech kontynentach, m.in. w Europie i Azji. Miała ponad 2 mln abonentów i zarobiła ponad 15 milionów euro. Przestępcy oferowali dostęp do ponad 40 tys. kanałów telewizyjnych, filmów fabularnych i dokumentalnych oraz innych treści cyfrowych za pośrednictwem stron internetowych. więcej

Związkowcy Agory chcą odszkodowań dla pracowników Goldenline

Pracownicy Goldenline, którzy w kwietniu skorzystali z programu dobrowolnych odejść, powinni otrzymać odszkodowania, ponieważ Agora tak naprawdę przeprowadziła zwolnienia grupowe - uważają związkowcy działający przy spółce. - Spółka nie zgadza się z zarzutami - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Pracownik Facebooka zwolniony z pracy po krytyce Marka Zuckerberga. Chodzi o brak reakcji na wpis Donalda Trumpa

Brandon Dail, jeden z inżynierów Facebooka został zwolniony z pracy po tym jak skrytykował zachowanie Marka Zuckerberga, szefa serwisu. Wcześniej Zuckerberg odmówił usunięcia z Facebooka jednego z agresywnych wpisów prezydenta Donalda Trumpa odwołującego się do protestów w USA po śmieci Geoge’a Floyda. więcej

Bankier.pl niebawem w nowej wersji, zmienią się layout i nawigacja

Serwis ekonomiczny Bankier.pl (należący do Bonnier Business Polska) zaczyna wdrażanie swojej nowej odsłony opartej na technologii responsive web design. Zmienią się w nim przede wszystkim layout i nawigacja. więcej

Transmisje na żywo hitem w czasie pandemii. Specjaliści podpowiadają, jak je tworzyć (raport)

Przymusowa kwarantanna w czasie pandemii koronawirusa spowodowała, że w mediach społecznościowych jak grzyby po deszczu pojawiły się transmisje na żywo. Organizowały je gwiazdy seriali, portale, influencerzy, trenerzy fitness i firmy, które w ten sposób sprzedawały swoje produkty. Specjaliści od wideomarketingu podkreślają, że w live'ach najważniejsza jest ciekawa treść, charyzmatyczny prowadzący i przyciągnięcie uwagi odbiorców. więcej

YouTube przeznaczył 100 milionów dolarów na pomoc afroamerykańskim twórcom

YouTube uruchomił fundusz o wartości 100 mln USD przeznaczony na "wzmocnienie reprezentacji czarnych głosów na platformie". więcej

Messenger szykuje identyfikację Face ID. Zabezpieczy dodatkowo dostęp do komunikatora

Należący do Facebooka komunikator Messenger zaczął testowanie nowego rozwiązania dotyczącego bezpieczeństw aplikacji. Trwają próby wprowadzenia identyfikacji typu Face ID w korzystaniu z platformy, co ma dodatkowo zabezpieczyć użytkowników przed dostępem do konta ze strony niepowołanych osób. Na razie testy dotyczą jedynie urządzeń z systemem iOS. więcej

"365 dni" bije rekordy popularności na Netfliksie mimo miażdżących recenzji. "Film ze zgniłą treścią"

Obraz Blanki Lipińskiej "365 dni" jest obecnie najpopularniejszym filmem w brytyjskiej edycji Netfliksa, a tuż po premierze był też w pierwszej dziesiątce na amerykańskiej wersji platformy. Do jego popularności przyczynił się TikTok, gdzie w reakcji na polską produkcję powstało 265 mln filmików. Zagraniczne media nie zostawiają jednak na nim suchej nitki. - To film tak podniecający, jak instrukcja pralki - napisał portal Decider, specjalizujący się w recenzjach filmów. więcej

Kanał Langusta na Palmie ma ponad 2 mln zł ze zbiórki, rekord Patronite.pl

Dominikanin o. Adam Szustak, autor popularnego kanału youtube’owego Langusta na Palmie przekroczył próg 2 milionów złotych ze zbiórki crowdfundingowej w serwisie Patronite.pl. To najwięcej w historii serwisu. więcej

Home.pl ze wzrostem wpływów o 3,5 proc. i 46 mln zł zysku, stawia na usługi dla małych i średnich firm

W ub.r. firma Home.pl oferująca głównie usługi dla właścicieli stron internetowych osiągnęła wzrost przychodów o 3,5 proc. do 134,78 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 7,2 proc. do 77,37 mln zł jej zysk netto zmalał z 46,77 do 46,01 mln zł. Spółka zapowiada m.in. rozwój oferty produktowej oraz obsługi małych i średnich firm. więcej

Allegro nie blokuje już książki Rafała Ziemkiewicza ,,Cham niezbuntowany"

Z Allegro nie są już usuwane oferty z książką „Cham niezbuntowany” autorstwa Rafała Ziemkiewicza. Początkowo blokowano je w związku z opinią Stowarzyszenia „Nigdy Więcej”, że książka zawiera treści antysemickie. więcej

HBO Max chce mieć 90 mln subskrybentów do końca 2025 r.

Dokładnie dwa tygodnie temu wystartowała platforma streamingowa HBO Max, na razie tylko w Stanach Zjednoczonych. W dniu premiery serwis VoD zyskał 87 tys. użytkowników. - Naszym celem jest osiągnięcie 75-90 milionów subskrypcji w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i Europie do końca 2025 r. - powiedziała portalowi Wirtualnemedia.pl Jori Arancio, wiceprezes ds. komunikacji HBO Max. więcej

Serial "Mała Brytania" usunięty z platform streamingowych po krytyce sposobu przedstawienia czarnoskórych postaci

Brytyjski serial komediowy "Mała Brytania" został usunięty z Netfliksa, iPlayera i BritBox BBC po krytyce sposobu przedstawienia czarnoskórych postaci w niektórych jego odcinkach. To pokłosie protestów antyrasistowskich po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie interwencji policyjnej w Stanach Zjednoczonych. więcej

E-księgarnia Bonito.pl z 216 mln zł wpływów i 2,6 mln zł zysku. Epidemia bez wpływu na jej działalność

W ub.r. księgarnia internetowa Bonito.pl osiągnęła wzrost przychodów o 12,8 proc. do 216,02 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 268,9 tys. zł straty do 2,59 mln zł zysku. Firma ocenia, że epidemia koronawirusa nie będzie mieć negatywnego wpływu na jej działalność. więcej

HBO Max usunął z oferty film "Przeminęło z wiatrem" za rasistowskie treści

Niecałe dwa tygodnie po premierze, HBO Max usunął "Przeminęło z wiatrem" ze swojej platformy streamingowej. Jak tłumaczy WarnerMedia, obraz zawiera "uprzedzenia etniczne i rasistowskie". Powróci na platformę, ale uzupełniony o dyskusję na temat jego historycznego kontekstu. Decyzja ta ma związek z protestami, jakie wybuchły w USA po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda w czasie policyjnej interwencji. więcej

Instagram z akcją #ShareTheMicNow. Popularne konta przejmą Afroamerykanki

10 czerwca na Instagramie trwa jednodniowa akcja społeczna #ShareTheMicNow. Serwis organizuje ją na fali trwających w USA protestów i zamieszek po śmierci George'a Floyda. Na kontach 46 białych aktorek, biznesmenek czy celebrytek pojawią się treści od 46 afroamerykańskich kobiet. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Na zdalnej edukacji najbardziej ucierpiała funkcja opiekuńcza szkoły

Zdalne kształcenie pozwala w mniejszym lub w większym stopniu realizować podstawę programową, dużo trudniej jest z funkcją wychowawczą szkoły, a najgorzej z funkcją opiekuńczą - wynika z badania zdalnego nauczania przeprowadzonego przez pedagożki z Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. więcej

Nielsen: najbardziej innowacyjnymi produktami roku nowości Soplicy, Somersby i Jacobs

Wódka Soplica na bazie cytryny, piwo Somersby mango i limonka, kawa Jacobs Barista Edition to najbardziej innowacyjne produkty FMCG w Polsce wg raportu Nielsena “Breakthrough Innovation Poland 2019”. więcej

55 proc. Polaków zadowolonych z działalności prezydenta Andrzeja Dudy

55 proc. ankietowanych pozytywnie ocenia prezydenturę Andrzeja Dudy - wynika z sondażu CBOS przeprowadzonego na przełomie maja i czerwca. Negatywnie wypowiada się o niej 39 proc. badanych. więcej

Ipsos przeprowadzi exit poll w czasie wyborów prezydenckich. Wyniki w TVP, TVN i Polsacie

Firma Ipsos na zlecenie Telewizji Polskiej, Polsatu i TVN zrealizuje w czasie wyborów prezydenckich badanie sondażowe typu exit poll. Jego pierwsze wyniki zostaną opublikowane tuż po zakończeniu ciszy wyborczej. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Alert Media Communications i Partner of Promotion odchodzą z ZFPR. ,,Mamy dość postępującej implozji standardów"

Agencje Alert Media Communications oraz Partner of Promotion zrezygnowały z członkostwa w Związku Firm Public Relations. Były w nim od 20 lat. - Nie akceptujemy sposobu, stylu i metod wielu działań niedawnych oraz obecnych władz Związku. Mieliśmy dość tej postępującej implozji standardów i obyczajów władz Związku - uzasadniają szefowie obu agencji. Zarząd ZFPR odpowiada: -  Realnym powodem rezygnacji zdają się zatem być nie tyle wartości, a oczekiwanie specjalnego traktowania w zakresie obowiązków członkowskich. więcej

La Mania Joanny Przetakiewicz i marka Jessiki Mercedes zaliczyły wpadki wizerunkowe. "Nie wyjdą z tego bez szwanku"

Nie cichnie burza po aferach metkowych, które wywołały dwie polskie firmy - La Mania Joanny Przetakiewicz i Veclaim blogerki Jessiki Mercedes. Okazało się, że produkty sprzedawane przez nie, a reklamowane jako polskie, są wytwarzane m.in. w Bangladeszu, a obie firmy opatrują nie swoje wytwory własnym logiem. - Nie uda im się wyjść z tego kryzysu bez szwanku - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Zaczyński, bloger i dziennikarz modowy. więcej

Agnieszka Pawelska odchodzi z PGE

Po sześciu lat pracy w PGE Polskiej Grupy Energetycznej z firmy odeszła Agnieszka Pawelska, która zajmowała stanowisko PR managera. więcej

1,6 mln podpisów poparcia Rafała Trzaskowskiego. ,,To manifestacja siły, ale może też mobilizować elektorat Andrzeja Dudy"

Rafał Trzaskowski w ciągu zaledwie kilku dni, dzięki szerokiej akcji i zaangażowaniu wielu ludzi, zebrał blisko 1,6 mln podpisów poparcia dla jego kandydatury w wyborach prezydenckich. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego liczba ta nie tylko robi wrażenie, ale też dowodzi, że kandydat Koalicji Obywatelskiej swoją energią, zapałem i świeżością porwał ludzi i dał im nadzieję. Przestrzegają, że tak wysoki wynik może okazać się zgubny, bo istnieje ryzyko zdemobilizowania jego elektoratu, z kolei dla elektoratu PiS może być sygnałem do jeszcze większej mobilizacji. więcej

Hasło kampanii Rafała Trzaskowskiego to plagiat z Lecha Kaczyńskiego? "Po 15 latach to hasło znaczy coś innego"

"Silny prezydent, wspólna Polska" - pod takim hasłem Rafał Trzaskowski będzie walczył o fotel prezydencki. Dziennikarze zwrócili uwagę, że przypomina ono hasło Lecha Kaczyńskiego, z którym startował na prezydenta Polski w 2005 r. - "Silny prezydent, uczciwa Polska". - Po 15 latach to hasło znaczy coś zupełnie innego. Polska znaczy coś innego, i "wspólna" znaczy coś innego. W polityce 15 lat to szmat czasu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, dyrektor generalny agencji Publicon. więcej

Anna Ewa Dziedzic dołączyła do zespołu Fixafilm

Do zespołu domu postprodukcyjnego Fixafilm dołączyła Anna Ewa Dziedzic, która objęła nowe stanowisko PR & new business managera. więcej

Marcin Kierwiński: zbieraliśmy po 400 tys. podpisów dziennie pod kandydaturą Rafała Trzaskowskiego

Pod kandydaturą Rafała Trzaskowskiego na prezydenta zbieraliśmy po 400 tys. podpisów dziennie, to absolutny rekord - mówi PAP sekretarz generalny PO Marcin Kierwiński. Nie wyklucza, że Rafał Trzaskowski weźmie udział w debacie telewizyjnej 17 czerwca. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sieć 5G niewidocznym zabójcą? Szalone teorie spiskowe opanowały internet
Jean-François Fallacher odchodzi z funkcji prezesa Orange Polska
Sony zaprezentowało Playstation 5 oraz nowe gry i akcesoria
Federacja Konsumentów przeciw objęciu komputerów i smartfonów opłatą reprograficzną. ,,To uderzy w konsumentów"
Komunikator Signal na iOS z ważną nowością
RFBenchmark.pl: T-Mobile z najszybszym internetem w maju. Orange i Play na podium
mBank umożliwi założenie rachunku na podstawie selfie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj