Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 18 Czerwca 2020
 
 
 
Kina Cinema City i Helios będą otwarte od 3 lipca
 
Od 3 lipca po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa otwarte zostaną wszystkie kina Cinema City w Polsce i większość kin Helios. Multikino nie podało jeszcze, kiedy otworzy swoje obiekty. więcej
 
 
,,Love Island. Wyspa miłości 2" jesienią w Polsacie, Karolina Gilon prowadzącą. Ruszają castingi (wideo)
 
Jesienią Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który ponownie poprowadzi Karolina Gilon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W środę rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu. więcej
 
 
W TVP politycy PiS w maju przez 86 godzin, prezydent - 20 godzin. "To już są państwowe, a właściwie partyjne media"
 
W maju w TVP Info, TVP1, TVP2 i TVP3 politycy PiS zajęli w sumie 86 godzin 11 minut a prezydent Andrzej Duda - 19 godzin 59 min 19 sek. Kolejny wynik zanotowała PO, która miała 25 godzin 1 min. i 9 sek. z czasu antenowego, a ówczesna kandydatka KO na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska -1 godzinę 27 minut i 7 sekund - wynika z danych udostępnionych przez Telewizję Polską. - To telewizja partyjna, chodzi jej o realizowanie celów danej partii politycznej - komentuje prof. Wiesław Godzic. więcej
 
 
,,Polityka" i ,,Newsweek" wyprzedziły ,,Gościa Niedzielnego", którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.
 
Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. została „Polityka”, a na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”. Na trzecie miejsce spadł „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż zmalała o aż 45 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Krytyka pytań w debacie wyborczej TVP o komunię i małżeństwa homoseksualne. ,,W kontrze do Trzaskowskiego"
 
Według wielu dziennikarzy i polityków część pytań w debacie wyborczej Telewizji Polskiej, zwłaszcza te o Komunię Świętą i małżeństwa homoseksualistów były mało istotne i miały przede wszystkim w niekorzystnej sytuacji stawiać Rafała Trzaskowskiego. Sami kandydaci narzekali na niektóre pytania. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Netflix ma w Polsce prawie 880 tysięcy użytkowników. W połowie roku ich liczba wzrośnie do 997 tysięcy. ,,Imponujący wynik" więcej
 
Maciej Łopiński ponownie p.o. prezesem TVP więcej
 
Andrzej Duda kontra LGBT. "Ostra linia dobra tylko na pierwszą turę. Przekracza granicę tego, co polityk może" więcej
 
,,Osaczony" pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SPECJALISTA W REDAKCJI SPORTOWEJ Telewizja Polsat
Dziennikarz WP Kobieta Wirtualna Polska Media
Redaktor portalu PolskieRadio.pl Polskieradio.pl
WYDAWCA / KOORDYNATOR DZIAŁU NEWS Stacja7.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Product Manager DOOH Screen Network
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio ESKA
Realizator autopromocji, Specjalista ds Social Mediów Telewizja Polsat
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Love Island. Wyspa miłości 2" jesienią w Polsacie, Karolina Gilon prowadzącą. Ruszają castingi (wideo)

Jesienią Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który ponownie poprowadzi Karolina Gilon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W środę rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu. więcej

W TVP politycy PiS w maju przez 86 godzin, prezydent - 20 godzin. "To już są państwowe, a właściwie partyjne media"

W maju w TVP Info, TVP1, TVP2 i TVP3 politycy PiS zajęli w sumie 86 godzin 11 minut a prezydent Andrzej Duda - 19 godzin 59 min 19 sek. Kolejny wynik zanotowała PO, która miała 25 godzin 1 min. i 9 sek. z czasu antenowego, a ówczesna kandydatka KO na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska -1 godzinę 27 minut i 7 sekund - wynika z danych udostępnionych przez Telewizję Polską. - To telewizja partyjna, chodzi jej o realizowanie celów danej partii politycznej - komentuje prof. Wiesław Godzic. więcej

Krytyka pytań w debacie wyborczej TVP o komunię i małżeństwa homoseksualne. ,,W kontrze do Trzaskowskiego"

Według wielu dziennikarzy i polityków część pytań w debacie wyborczej Telewizji Polskiej, zwłaszcza te o Komunię Świętą i małżeństwa homoseksualistów były mało istotne i miały przede wszystkim w niekorzystnej sytuacji stawiać Rafała Trzaskowskiego. Sami kandydaci narzekali na niektóre pytania. więcej

604 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2

Nowy teleturniej „Moja klasa - Back to School” oglądało średnio 604 tys. widzów, o 292 tys. osób mniej niż pokazywany w tym paśmie zimą i wiosną „Va banque”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 3,78 mln zł. więcej

Astro zaczyna nabór pracowników do kanału informacyjnego News24

Firma Astro rozpoczęła nabór osób na szkolenie do pracy w przygotowywanym kanale News24. Jego uruchomienie spółka zapowiedziała w marcu br. więcej

Prognoza pogody i wakacyjna trasa Dwójki najdroższe w cenniku TVP na lipiec

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę handlową na lipiec. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spot przy prognozie pogody w TVP1 oraz przy transmisji z cyklu koncertów "Lato, muzyka, zabawa. Wakacyjna trasa Dwójki" w TVP2. więcej

W Eleven Sports wracają transmisje włoskiej ligi piłkarskiej Serie A

Od soboty 20 czerwca na antenach Eleven Sports będzie można znowu śledzić transmisje Serie A TIM. W tej jednej z najlepszych piłkarskich lig występuje kilkunastu Polaków. Rozgrywki wznawiane są po ponad trzech miesiącach przerwy spowodowanej pandemią. więcej

Rafał Trzaskowski pozywa TVP, chce przeprosin przed ,,Wiadomościami" i 100 tys. zł na WOŚP

Kandydujący na prezydenta Rafał Trzaskowski składa pozew przeciw Telewizji Polskiej za naruszenie dóbr osobistych. Domaga się pięciu emisji przeprosin przed głównym wydaniem „Wiadomości” oraz wpłaty 100 tys. zł na WOŚP. więcej

,,Comedians in quarantine" nowym formatem internetowym Comedy Central (wideo)

Na YouTube udostępniony został pierwszy odcinek nowego formatu internetowego Comedy Central „Comedians in quarantine”. więcej

Sky rusza z szerokopasmowym internetem we Włoszech

Należący do koncernu Comcast włoski oddział telewizji Sky zapowiedział wprowadzenie do oferty dostępu do szerokopasmowego internetu w technologii światłowodowej. Na inwestycję związaną z usługą platforma wydała 230 mln euro. więcej

Natywny Magazyn24 - nowy wizerunkowy format TVN Media tworzony w oparciu o dane real time

Biuro Reklamy TVN Media wspólnie z redakcją internetowego serwisu informacyjnego TVN24 stworzyło nową odsłonę weekendowego Magazynu TVN24 - Natywny Magazyn24. To nowy produkt z obszaru reklamy natywnej, który rozszerza możliwości współpracy z reklamodawcami. więcej

Boomerang zapowiada drugi sezon ,,Taffy"

Boomerang zrealizował drugi sezon serialu animowanego „Taffy”. W najbliższych miesiącach stacja ma poinformować o dacie premiery produkcji. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Michał Narkiewicz-Jodko za Bognę Kowalską dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia

Nowym szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia został Michał Narkiewicz-Jodko. Zastąpił na stanowisku Bognę Kowalską, która - jak dowiadujemy się nieoficjalnie - pozostaje w firmie. To trzecia zmiana na tym stanowisku w ciągu 9 miesięcy. więcej

 
Radio Gdańsk wspólnie z IPN zaczyna cykl ,,Wielka Solidarność"

Radio Gdańsk wespół z Instytutem Pamięci Narodowej uruchomiło projekt „Wielka Solidarność” mający na celu upamiętnienie 40. rocznicy strajków na Wybrzeżu. W ramach projektu nagrane i udostępnione będzie sto godzin materiału dźwiękowego i wideo, będą też specjalne audycje historyczne i okolicznościowe wydawnictwo. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, stacja z 33 proc. udziału

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
,,Le Monde" o media publicznych w Polsce: stały się tubą propagandową i narzędziem rządu

Media publiczne w Polsce stały się fenomenem na skalę europejską i zachodnich demokracji – pisze w środę dziennik „Le Monde”, analizując sytuację na polskim rynku medialnym. Autorem tekstu jest korespondent francuskiego dziennika w Warszawie, Jakub Iwaniuk. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kina Cinema City i Helios będą otwarte od 3 lipca

Od 3 lipca po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa otwarte zostaną wszystkie kina Cinema City w Polsce i większość kin Helios. Multikino nie podało jeszcze, kiedy otworzy swoje obiekty. więcej

Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa możliwa strata 15 proc.

Agencja marketingu internetowego Bluerank w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,9 proc. do 28,64 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 388,8 tys. zł do 3,45 mln zł. W br. z powodu epidemii koronawirusa spodziewa się wzrostu wpływów o maksymalnie 15 proc. niższego od planów. więcej

PepsiCo zmienia nazwę i logo marki Aunt Jemima walcząc z rasizmem

Jeden z największych na świecie producentów napojów PepsiCo Inc. zdecydował, że zmieni logo i nazwę swoich produktów z ponad 130-letnią tradycją. Chodzi o produkty śniadaniowe Aunt Jemima. Powodem tej decyzji jest walka ze stereotypami rasowymi. Zmianę opakowania marki Uncle Bens rozważa również Mars Inc. więcej

Reklama w USA w dół w tym roku o 13 procent. Kryzys mniej dotkliwy niż w 2009 roku

W 2020 roku wydatki reklamowe na rynku w USA będą niższe o 13 procent - wynika z prognoz GroupM. Według analityków pandemia koronawirusa będzie dla branży dotkliwa, szczególnie w segmencie telewizyjnym, jednak nie w takim stopniu jak w wypadku kryzysu ekonomicznego w 2009 roku. więcej

VIVE Group rezygnuje ze sponsoringu PGE VIVE Kielce, powodem koronawirus

Firma VIVE Group kończy współpracę sponsorską z kieleckim klubem piłki ręcznej PGE VIVE Kielce. Jej prezes, Bertus Servaas powiedział, że w obecnej sytuacji jego firma nie jest w stanie dłużej sponsorować drużyny. więcej

Diesel pokazuje w reklamie historię osoby transpłciowej. "For Successful Living"

Firma odzieżowa Diesel w Miesiącu Dumy pokazała fragment codzienności osoby w trakcie procesu zmiany płci. więcej

Value Media zajmie się kampanią "Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie"

Polska Organizacja Turystyczna wybrała dom mediowy Value Media, należący do Group One do przeprowadzenia kampanii społeczno-informacyjnej pod hasłem "Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie" - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

"Zielone Inspiracje" od Lego mają uczyć proekologicznych aktywności (wideo)

Lego rusza z kampanią, w której pokazuje, że klocki tej marki to nie tylko zabawka, ale również sposób na edukację o świecie i środowisku. Projekt, którego pomysłodawcą jest agencja Ogilvy, ma stanowić jedną z wielu proekologicznych aktywności podejmowanych przez Grupę Lego. więcej

615 tys. zł kary od UOKiK-u za fikcyjne promocje na pokazach handlowych

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 614,5 tys. zł na poznańską spółkę Topmed Plus, która sprzedając produkty na pokazach handlowych mylne sugerowała klientom promocje cenowe. więcej

Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowe

Koncern spożywczy Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej, obejmującej ponad 20 kategorii. więcej

Szymon Jaworski szefem digitalu w oh!sokiddy

Oh!sokiddy, działająca w e-commerce marka z branży baby care, zatrudniła Szymona Jaworskiego na nowe stanowisko dyrektora ds. digital. więcej

Impreza z piwowarami reklamuje nowe radlery bezalkoholowe Okocim (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca nowe warianty smakowe radlerów bezalkoholowych Okocim (produkowanych przez Carlsberg Polska). Jest realizowana pod hasłem „Dwie nowości 0,0%. Wybierz jedną, albo dwie”. więcej

mBank prezentuje Pana Czas w nowej odsłonie kampanii ,,Bądź bogatszy"

W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 ruszyła kampania „Pan Czas” opracowana przez BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost. więcej

IMS zainstaluje w oddziałach banku systemy digital signage za 10-11 mln zł

Firma IMS podpisała z jednym z banków mającym kilkaset oddziałów w całej Polsce umowę ramową na instalację systemów digital signage. Jej przychody w ramach umowy wyniosą maksymalnie 10-11 mln zł. więcej

Szymon Majewski czaruje w reklamie Plusa

Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę zakupu u operatora sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu. więcej

Procter & Gamble szykuje wirtualne obchody Miesiąca Dumy

Koncern Procter & Gamble we współpracy z iHeartMedia przygotowuje wirtualny event "Can’t Cancel Pride" z okazji Miesiąca Dumy społeczności LGBT+. więcej

Robert Lewandowski promuje aplikację Huawei Phone Clone

Huawei zaprezentował nową kampanię reklamową z udziałem Roberta Lewandowskiego. Promuje ona aplikację Huawei Phone Clone, ułatwiającą zmianę starego smartfona na nowy. więcej

Platige Image wyprodukowało kampanię Babybel, reżyserem laureat Oscara

Studio Platige Image przygotowało dla francuskiej marki serów Babybel spot utrzymany w konwencji filmowego trailera. Reżyserem projektu jest nagrodzony Oscarem Hervé de Crécy. więcej

Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną

Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprezentowało nowy system komunikacji wizualnej. Ma ona odzwierciedlać strategię organizacji oraz pomóc odbiorcom zrozumieć jej działania. więcej

Arskom Sport Brokers prowadzi media społecznościowe Vastint Poland

Firma deweloperska Vastint Poland wybrała agencję Arskom Sport Brokers do obsługi komunikacji marki w Polsce w mediach społecznościowych. więcej

Crock-Pot kontynuuje współpracę z Janem Kuroniem

Producent wolnowarów Crock-Pot przedłużył współpracę ambasadorską z szefem kuchni Janem Kuroniem. więcej

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Polityka" i ,,Newsweek" wyprzedziły ,,Gościa Niedzielnego", którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.

Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. została „Polityka”, a na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”. Na trzecie miejsce spadł „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż zmalała o aż 45 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

"Gazeta Wyborcza" startuje z kampanią o aferach PiS-u. Billboard i specjalna strona o dziennikarskich śledztwach

W środę wystartowała kampania "Gazety Wyborczej" (Agora) poświęcona największym aferom PiS-u, prezentująca najważniejsze dziennikarskie śledztwa redakcji. W jej ramach w centrum Warszawy zawisł baner, uruchomiono także specjalną podstronę z informacjami o tegorocznych tekstach dziennika. więcej

Onet najczęściej cytowanym medium w maju, rekord Wirtualnemedia.pl

W maju br. najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce był Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Portal wyprzedził na podium RMF FM oraz "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych, z rekordowym wynikiem są Wirtualnemedia.pl.  więcej

Film o ks. Adamie Bonieckim 24 lipca trafi do kin. Jest zwiastun dokumentu

Gutek Film poinformował, że dokument "xABo: Ksiądz Boniecki" w reżyserii Aleksandry Potoczek, od 24 lipca będzie można oglądać w kinach. Dystrybutor zaprezentował też zwiastun filmu. Premiera obrazu odbyła się na początku czerwca na Krakowskim Festiwalu Filmowym, który w tym roku odbywał się online. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Onet najczęściej cytowanym medium w maju, rekord Wirtualnemedia.pl

W maju br. najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce był Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Portal wyprzedził na podium RMF FM oraz "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych, z rekordowym wynikiem są Wirtualnemedia.pl.  więcej

Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa możliwa strata 15 proc.

Agencja marketingu internetowego Bluerank w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,9 proc. do 28,64 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 388,8 tys. zł do 3,45 mln zł. W br. z powodu epidemii koronawirusa spodziewa się wzrostu wpływów o maksymalnie 15 proc. niższego od planów. więcej

Twitter testuje głosowe tweety

Twitter wprowadza nową funkcję, dzięki której użytkownicy serwisu będą mogli publikować wiadomości głosowe. więcej

Prezes Netfliksa przekazuje 120 mln dolarów na stypendia dla Afroamerykanów

Współzałożyciel i dyrektor generalny platformy streamingowej Netflix, Reed Hastings i jego żona Patty Quillin przekazali 120 mln dolarów na stypendia dla Afroamerykanów w trzech uczelniach. więcej

Facebook zwiększy kontrolę nad reklamami od polityków. Będzie możliwość ich wyłączenia

Facebook zapowiedział że udostępni użytkownikom narzędzia zwiększające kontrolę nad reklamami politycznymi w perspektywie nadchodzących wyborów prezydenckich w USA. Otrzymają oni dostęp do szczegółowych informacji na temat finansowania poszczególnych kampanii, a także możliwość całkowitego zablokowania na swoich kontach reklam pochodzących od polityków. więcej

Google udostępnia nowe funkcje reklamowe, które pomogą małym firmom

Firma Alphabet Inc. wprowadziła nowe funkcje reklamowe w wyszukiwarce Google, które mają pomóc lokalnym firmom zdobyć więcej klientów i wyjść z kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Amerykański koncern przekaże też dodatkowe 200 mln dolarów w postaci bezpłatnej reklamy organizacjom non-profit zwalczającym rasizm. więcej

GfK: Handel internetowy w Polsce dalej się umacnia

E-commerce to kanał dystrybucji FMCG, który urósł w dobie pandemii koronawirusa najszybciej. W pierwszym kwartale 2020 r., polskie gospodarstwa domowe dokonały w sieci zakupów o wartości 30 proc. większej niż przed rokiem - wynika z danych GfK Polonia. więcej

Procter & Gamble szykuje wirtualne obchody Miesiąca Dumy

Koncern Procter & Gamble we współpracy z iHeartMedia przygotowuje wirtualny event "Can’t Cancel Pride" z okazji Miesiąca Dumy społeczności LGBT+. więcej

Ringier Axel Springer Media za 498,5 tys. zł dokupił akcje MZN Property od drobnych akcjonariuszy

W ramach przymusowego wykupu Ringier Axel Springer Media przejął 253 068 akcji MZN Property po 1,97 zł za sztukę. Obecnie ma 79,58 proc. kapitału spółki, a wraz z kilkoma innymi znaczącymi inwestorami kontroluje 100 proc. jej kapitału. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
GfK: Handel internetowy w Polsce dalej się umacnia

E-commerce to kanał dystrybucji FMCG, który urósł w dobie pandemii koronawirusa najszybciej. W pierwszym kwartale 2020 r., polskie gospodarstwa domowe dokonały w sieci zakupów o wartości 30 proc. większej niż przed rokiem - wynika z danych GfK Polonia. więcej

Lewiatan: co drugiej firmie nie opłaca się już działalność w galerii handlowej

52,2 proc. firm uważa, że obecnie nie opłaca im się prowadzić sklepu na terenie centrum handlowego - wynika z nowego badania Konfederacji Lewiatan. Przedsiębiorcy mogą zamknąć nawet 40 proc. sklepów prowadzonych w galeriach handlowych. więcej

Już trzy czwarte Polaków zaciska pasa w obliczu kryzysu

Trzech na czterech Polaków przyznaje, że ograniczyło w ostatnim czasie wydatki na zakupy poza spożywcze. Aż 81 proc. z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Główną przyczyną jest obawa o dochody - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia. więcej

Maspex angażuje się w projekt badawczy EIT Food ,,Smart Tags"

Rozpoczął się projekt EIT Food „Smart Tags”, realizowany przez zespół projektowy, w skład którego wchodzą producenci żywności, uniwersytety oraz jednostki naukowo-badawcze. Maspex włączył się w działania w ramach unijnej inicjatywy EIT Food. więcej

38 proc. Polaków chciałoby głosować w wyborach prezydenckich na Andrzeja Dudę, Rafał Trzaskowski otrzymałby 27 proc. głosów

38 proc. uczestników czerwcowego badania preferencji wyborczych Polaków, przeprowadzonego przez Kantar, oddałoby głos w wyborach prezydenckich na Andrzeja Dudę. Kandydat KO Rafał Trzaskowski otrzymałby 27 proc. głosów, a niezależny kandydat Szymon Hołownia mógłby liczyć na 8 proc. poparcia. więcej

70 proc. Polaków dobrze, a 25 proc. źle ocenia działania rządu w walce z koronawirusem

70 proc. ankietowanych dobrze ocenia działania rządu mające na celu walkę z epidemią koronawirusa; negatywną ocenę wystawia 25 proc. - wynika z sondażu CBOS. Według 48 proc. obostrzenia i restrykcje łagodzone są w odpowiednim tempie, zdaniem 31 proc. dzieje się to zbyt szybko. więcej

5,77 mln budynków, w których mieszkają Polacy to rezerwa finansowa mogąca wspomóc popyt

5,77 mln budynków, w których mieszkają Polacy to rezerwa finansowa mogąca wspomagać popyt konsumencki w najbliższych latach - wynika z analiz opartych na danych GfK Address Points. Średnia siła nabywcza mieszkańca domu wielorodzinnego to ok. 36,5 tys. zł rocznie, a jednorodzinnego - ok. 29 tys. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dorota Zawadzka rzecznikiem prasowym Work Service

Z początkiem czerwca Dorota Zawadzka funkcję rzecznika prasowego oraz managera ds. komunikacji w firmie Work Service, działającej w branży HR i zasobów ludzkich. Wcześniej była związana m.in. z IAB Polska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Prawo jazdy w aplikacji mobilnej mObywatel zamiast fizycznego dokumentu, ministerstwo ogłasza testy
Play uruchomił usługę Czat RCS, ma to być następca SMS-ów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj