Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 21 Września 2020
 
 
 
Edward Miszczak: ludzie chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat
 
- Jesteśmy podzieleni nie przez newsy, a przez politykę. Prawie jak w okresie międzywojennym. Ja tylko uważam, że ludzie już nie cenią nauczania przez telewizję. Chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes zarządu TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Agencja obsługująca fanpage Disneya przeprasza za polubienie wpisu o ,,Mulan" bez ,,wepchanych na siłę murzynów i lgbt"
 
W czwartek Disney Polska na swoim fanpage’u facebookowym wyraził aprobatę dla wpisu, w którym chwalono film „Mulan” m.in. za to, że nie ma w nim „wepchanych na siłę murzynów i lgbt”. Obsługująca fanpage agencja WebTalk przeprosiła za błąd jednego ze swoich pracowników i zapowiedziała wpłatę 50 tys. zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii. więcej
 
 
Superstacja ze spadkiem wpływów o 12 proc. Mniej na wynagrodzenia, zmalały odpisy
 
W ub.r. przychody sprzedażowe Superstacji (należącej do Telewizji Polsat) zmalały o 12,3 proc. do 9,78 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. strata netto zmniejszyła się z 2,34 do 2,16 mln zł. W połowie ub.r. kanał zmienił zespół redakcyjny i profil. więcej
 
 
Szydłowska, Masłowska, Mazolewski, Lanek, Wrona i Ciegielski w jesiennej ramówce newonce.radio
 
W jesiennej ramówce newonce.radio, która startuje od poniedziałku, 21 września będzie można usłyszeć nowe programy, które poprowadzą Agnieszka Szydłowska, Dorota Masłowska, Wojtek Mazolewski, Lanek, Andrzej Wrona i Hipolit Cegielski. Nie zabraknie duetu Kuba Wojewódzki & Piotr Kędzierski, nadal będzie można też słuchać Agnieszkę Woźniak-Starak i producenta Steeza, z audycją wraca też Mateusz Gessler. Nowa ramówka newonce.radio promowana jest hasłem "Traktujmy się poważnie". więcej
 
 
,,Hotel Paradise 2" z większą widownią niż ,,Big Brother"
 
Drugi sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 505 tys. widzów, o 107 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy reklamowe Jedynki zmalały o 16 proc., a Trójki o 9 proc. Polskie Radio wydało 51 proc. więcej na promocję i doradztwo więcej
 
Burda Media Polska miała 3,7 mln zł zysku, wpływy wzrosły o 13 proc. więcej
 
Kinga Duda doradcą swojego ojca. ,,Nie będzie z tego ani pożytku, ani szkody, Andrzej Duda chce naśladować Trumpa" więcej
 
TVP z zyskiem w pierwszym półroczu. O 21 proc. spadły wpływy z reklam więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Redaktor / Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
Dziennikarz - Reporter TVP
Junior Media Strategy Manager Wirtualna Polska Media
LinkedIn Campaign Specialist Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. planowania kampanii TVP
Dziennikarz - Korespondent TVP
Kierownik Projektów OTT TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Edward Miszczak: ludzie chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat

- Jesteśmy podzieleni nie przez newsy, a przez politykę. Prawie jak w okresie międzywojennym. Ja tylko uważam, że ludzie już nie cenią nauczania przez telewizję. Chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes zarządu TVN Discovery Polska. więcej

Superstacja ze spadkiem wpływów o 12 proc. Mniej na wynagrodzenia, zmalały odpisy

W ub.r. przychody sprzedażowe Superstacji (należącej do Telewizji Polsat) zmalały o 12,3 proc. do 9,78 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. strata netto zmniejszyła się z 2,34 do 2,16 mln zł. W połowie ub.r. kanał zmienił zespół redakcyjny i profil. więcej

,,Hotel Paradise 2" z większą widownią niż ,,Big Brother"

Drugi sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 505 tys. widzów, o 107 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Lider branży futrzarskiej opisał ofertę reklamową od TV Republiki i ,,Gazety Polskiej". Sakiewicz: absurdalne kłamstwa

Lider branży futrzarskiej, Szczepan Wójcik, poinformował na Twitterze, że w 2017 roku osoby związane z TV Republika negocjowały z jego mediami kampanię promującą branżę. - Nie zgodziłem się, odebrałem to jako próbę wywarcia na mnie presji. Gdybym na to poszedł, miałbym dzisiaj spokój - mówi nam Wójcik. - To kłamstwa. Lobbyści sami wówczas do nas przychodzili, ja wydałem zakaz kontaktów z nimi - odpowiada Tomasz Sakiewicz. więcej

1,64 mln widzów ,,Kuchennych rewolucji". TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,64 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49. więcej

,,Przyjaciółki 16" straciły 290 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,20 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49. więcej

Polsat kupił resztę udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV. ZPR Media wycofuje się z rynku nadawców telewizyjnych

Telewizja Polsat przejęła od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych 50,52 proc. udziałów spółki TV Spektrum, nadającej kanały Fokus TV i Nowa TV. Tym samym stała się jedynym udziałowcem firmy. więcej

805 tys. widzów ,,Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show". Polsat stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 805 tys. widzów, o 82 tys. widzów mniej niż przed rokiem w tym paśmie gromadził serial „Zawsze warto”. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

1,16 mln widzów programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,16 mln osób. W porównaniu do trzynastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 210 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. więcej

Teleturniej ,,Milionerzy" stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49

Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,49 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. więcej

Lux Veritatis dostanie kilka mln zł z Funduszu Sprawiedliwości na Centrum Ochrony Praw Chrześcijan

Związana z o. Tadeuszem Rydzykiem fundacja Lux Veritatis do 2023 roku dostać ma kilka milionów złotych na prowadzenie Centrum Ochrony Praw Chrześcijan. Pieniądze pochodzą z Funduszu Sprawiedliwości, nadzorowanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości. więcej

Jacek Kurski w pandemii koronawirusa rekomenduje pracę zdalną w Telewizji Polskiej

Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań dla światowej gospodarki, także pod względem sposobu organizacji pracy. Redakcje musiały odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a telewizje - tam, gdzie to było możliwe - musiały być zarządzane zdalnie. Jacek Kurski, prezes TVP pytany przez nas o model pracy publicznego nadawcy nadal rekomenduje pracę zdalną, jeśli „jest on wydajny”. więcej

,,It's my life! To moje życie" podnosi oglądalność TTV, nowy program śledzi 304 tys. widzów

Nowy program „It’s my life! To moje życie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 304 tys. widzów. Cykl ma wyraźne wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN przekłada premierę nowego programu ,,Tacy sami". ,,Opóźnienia przez pandemię"

Telewizja TVN przesunęła premierę nowego programu „Tacy sami” z 5 października na okres późniejszy. - Przygotowania do produkcji zaczęły się późno ze względu na pandemię, a w tym przypadku opóźnienia nie da się tak łatwo nadrobić - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

TVP Sport pokaże mecze Legii Warszawa i Piasta Gliwice w trzeciej rundzie eliminacji Ligi Europy

W czwartek 24 września TVP Sport będzie transmitować mecze Legii Warszawa i Piasta Gliwice w ramach trzeciej rundy eliminacji Ligi Europy. Do tej fazy awansował też Lech Poznań, którego wcześniejsze mecze eliminacyjne pokazywał Polsat Sport. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Szydłowska, Masłowska, Mazolewski, Lanek, Wrona i Ciegielski w jesiennej ramówce newonce.radio

W jesiennej ramówce newonce.radio, która startuje od poniedziałku, 21 września będzie można usłyszeć nowe programy, które poprowadzą Agnieszka Szydłowska, Dorota Masłowska, Wojtek Mazolewski, Lanek, Andrzej Wrona i Hipolit Cegielski. Nie zabraknie duetu Kuba Wojewódzki & Piotr Kędzierski, nadal będzie można też słuchać Agnieszkę Woźniak-Starak i producenta Steeza, z audycją wraca też Mateusz Gessler. Nowa ramówka newonce.radio promowana jest hasłem "Traktujmy się poważnie". więcej

 
Radio Dla Ciebie zwiększyło wpływy i zysk. Mocno w górę pensje prezesa i dyrektorów, w br. kurczą się przychody reklamowe

W ub.r. publiczne Radio Dla Ciebie osiągnęło wzrost przychodów o 9,5 proc. do 15,57 mln zł, głównie dzięki wyższym środkom z abonamentu rtv i rekompensaty. Wynagrodzenie prezesa poszło w górę o 45 proc., a dyrektorów średnio o 23 proc. W br. przychody stacji mają wzrosnąć dzięki kolejnej rekompensacie abonamentowej, natomiast mocno skurczą się wpływy z reklam. więcej

 
Norbi i Dawid Furch prowadzącymi poranne pasmo w Radiu Rekord

Od 21 września poranki w Radiu Rekord (Radomska Grupa Mediowa) prowadzić będą w duecie Norbi i prezenter stacji - Dawid Furch. Audycja „Obudź się” nadawana jest od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 10.00. więcej

 
Wpływy reklamowe Jedynki zmalały o 16 proc., a Trójki o 9 proc. Polskie Radio wydało 51 proc. więcej na promocję i doradztwo

W ub.r. przychody reklamowe radiowej Jedynki zmniejszyły się o 16,4 proc. do 16,52 mln zł, a Trójki - o 9,1 proc. do 35,16 mln zł. Natomiast wydatki Polskiego Radia na promocję i usługi doradcze poszły w górę o 51 proc. do 11,41 mln zł. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie. TOK FM awansowało z 11. na 2. miejsce

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od marca do sierpnia 2020 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Piotr Kaczkowski z audycją w internetowej stacji Rockserwis.fm

Były dziennikarz radiowej Trójki Piotr Kaczkowski poprowadzi autorską audycję „Oddam płytę w dobre ręce” w internetowej rozgłośni Rockserwis.fm założonej przez Piotra Kosińskiego. więcej

 
Jadwiga Emilewicz: za krytykę Rady Mediów Narodowych wycięto mnie z tych mediów, Czabański zbudował Radio Nowy Świat

- Krzysztof Czabański jest skuteczny, w końcu swoją ciężką pracą zbudował Radio Nowy Świat - stwierdziła ironicznie minister rozwoju Jadwiga Emilewicz. - Mnie za krytykę Rady Mediów Narodowych z tychże mediów skutecznie wycięto - zaznaczyła. Repolonizację mediów oceniła jako niemożliwą do realizacji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agencja obsługująca fanpage Disneya przeprasza za polubienie wpisu o ,,Mulan" bez ,,wepchanych na siłę murzynów i lgbt"

W czwartek Disney Polska na swoim fanpage’u facebookowym wyraził aprobatę dla wpisu, w którym chwalono film „Mulan” m.in. za to, że nie ma w nim „wepchanych na siłę murzynów i lgbt”. Obsługująca fanpage agencja WebTalk przeprosiła za błąd jednego ze swoich pracowników i zapowiedziała wpłatę 50 tys. zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii. więcej

Artegence ze wzrostem wpływów o 59 proc., coraz więcej kampanii poza internetem

Agencja marketingu internetowego Artegence osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 58,6 proc. do 21,23 mln zł, a ponieważ jej koszty operacyjne poszły w górę o 68,3 proc. zysk netto zmalał z 997,6 do 548,8 tys. zł. więcej

WPP konsoliduje zespoły Sudler, tworząc nową agencję VMLY & Rx

Holding reklamowy WPP skonsolidował swoje zespoły medyczne w globalną agencję opieki zdrowotnej, która obsługuje klientów farmaceutycznych wystawiających specjalistyczne recepty. VMLY & Rx połączy specjalistyczne zespoły Sudler z VMLY & R i będzie kierowana przez Claire Gillis, międzynarodową dyrektor generalną WPP Health Practice. więcej

Kaufland potroił zysk w Polsce. Wpływy 7 proc. w górę, 628 mln zł z usług reklamowych

Sieć hipermarketów Kaufland w zeszłym roku rachunkowym osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, z czego 627,8 mln zł z usług reklamowych i innych. Zysk netto poszedł w górę ze 117,7 do 356,3 mln zł. Firma zapewnia, że nie odczuła negatywnych skutków epidemii. więcej

Magdalena Gajewska-Bogacz w zarządzie Albedo Marketing

Do zarządu Albedo Marketing dołączyła Magdalena Gajewska-Bogacz, dotychczasowa dyrektor kreatywna agencji. Będzie odpowiedzialna za realizację celów spółki w obszarze kreatywnym, w szczególności za przygotowywanie prac przetargowych z obszaru B2C, a także za dalszy rozwój zespołu kreatywnego. więcej

Burger King wymienia składniki na opakowaniach Whopper, aby podkreślić ich naturalność

Burger King poinformował, że będzie umieszczać na opakowaniach Whopperów listę jego składników, by w ten sposób podkreślić, że są całkowicie naturalne i nie zawierają sztucznych dodatków. więcej

Multikino przed epidemią ze spadkiem wpływów i zysku. Mniej z biletów i reklam, więcej z przekąsek i napojów

Przez siedem kwartałów do listopada ub.r. Multikino zanotowało spadek przychodów o 2,3 proc. do 637,9 mln zł, a przy wzroście kosztów rodzajowych o 3 proc. do 564,71 mln zł jego zysk netto zmalał z 36,4 do 3,08 mln zł. W br. wyniki firmy będą dużo gorsze w związku z obostrzeniami związanymi z epidemią. więcej

PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych

Koncern PepsiCo Europe utworzył własny nowy wewnętrzny zespół ds. mediów i agencji kreatywnych, mając na celu „przedefiniowanie” swoich europejskich produktów marketingowych, aby "szybciej i lepiej docierać do klientów". Kieruje nim Nancy Croix, dyrektor marketingu kreatywnego w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, która przeszła do firmy w zeszłym roku z Danone. więcej

,,Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu" - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)

Ruszyła kampania promująca jesienno-zimową ofertę sieci sklepów eObuwie (należącej do grupy CCC). Jest realizowana pod hasłem „Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu”. więcej

Lady Gaga w reklamie nowych perfum Valentino zachęca do wyrażania siebie (wideo)

Koncern L'Oreal Luxe rozpoczął globalną kampanię promującą nowe perfumy Valentino Voce Viva, której główną bohaterką jest Lady Gaga. Reklamy przygotowała agencja BETC Etoile Rouge. więcej

Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona

Polski oddział agencji reklamowej Ogilvy zajmie się obsługą Amazona w zakresie data analysis. więcej

Gwyneth Paltrow globalną ambasadorką marki Xeomin

Firma Merz Aesthetics wybrała Gwyneth Paltrow na globalną ambasadorkę zastrzyku przeciwzmarszczkowego Xeomin. Rusza międzynarodowa kampania z jej udziałem. więcej

Robert Lewandowski najbardziej wpływowym influencerem w polskim internecie. W zestawieniu kilkanaście gwiazd YouTube'a

Robert Lewandowski znalazł się na czele listy magazynu „Forbes” najbardziej wpływowych osób w polskim internecie, podium uzupełniło dwóch youtuberów - Friz i Stuu Burton. Łącznie kilkanaście nazwisk z listy to twórcy znani głownie z YouTube'a. - Cieszy mnie, że dziś już nie kwestionuje się faktu, że są twórcami popkultury, autorytetami w swoich dziedzinach, a przede wszystkim - kreatywnymi głowami, z którymi chętnie współpracują również reklamodawcy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krystian Botko, CEO grupy LTTM. więcej

Prezes Platige Image objął akcje spółki warte 1,06 mln zł, nie zamierza ich sprzedawać

Karl Żbikowski, prezes zajmującej się produkcją, postprodukcją i animacją wideo firmy Platige Image, w ramach programu motywacyjnego za 4 tys. zł objął 40 tys. jej akcji wartych 1,06 mln zł. Chce, żeby możliwość ich zbycia ograniczyła mu umowa typu lock-up. więcej

Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety

16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. więcej

Artegence świętuje 25 lat!

Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Kto powinien podpisywać sprostowanie prasowe?

Siedmiu sędziów Izby Cywilnej Sądu Najwyższego zajmie się rozstrzygnięciem zagadnienia, czy sprostowanie prasowe, aby było skuteczne, musi podpisać osoba, której ono dotyczy, czy też wystarczy podpis jej pełnomocnika. Pytanie sformułowała I prezes SN Małgorzata Manowska. więcej

Specjalne wydanie ,,Twojego Imperium" o skandalach gwiazd

W poniedziałek, 21 września, na rynku ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer) - „Twoje Imperium Ekstra - królowie skandali". Zawiera historie burzliwych związków i rozstań, romansów, i finansowych tarapatów gwiazd. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydawca Pikio.pl: wpływy 79 proc. w górę, rekordowy zysk netto

W ub.r. spółka Iberion, wydawca portalu Pikio.pl oraz grupy serwisów tematycznych, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 79 proc. do 11 mln zł oraz zysku netto z 2,35 do 3,03 mln zł. więcej

Fakt.pl na czele portali dzienników. Zyskały witryny ,,DGP" i ,,PB", w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl

Wśród witryn dzienników ogólnopolskich najwięcej użytkowników i odsłon ma Fakt.pl, a najdłuższy średni czas korzystania osiąga serwis „Przeglądu Sportowego”. Rok do roku znacząco wzrosła odwiedzalność serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” i Wyborcza.pl, natomiast spadki zanotowały Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl. więcej

Wpływy Legimi 111 proc. w górę, niebawem debiut giełdowy

W drugim kwartale br. platforma z e-bookami i audiobookami Legimi osiągnęła wzrost przychodów o 111 proc. do 7,4 mln zł oraz liczby abonentów o 73 proc. do 69,1 tys. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału spółka chce zadebiutować na bocznym rynku New Connect warszawskiej giełdy. więcej

Oracle i Walmart mają zainwestować w spółkę TikTok Global. Amerykański sąd wstrzymał restrykcje administracji Trumpa wobec WeChat

Sąd w San Francisco wstrzymał w niedzielę wykonanie rozporządzenia ministerstwa handlu USA, mające na celu zakazanie pobierania popularnej chińskiej aplikacji na smartfony WeChat. Decyzja sądu zapadła na godziny przed wejściem w życie prawa. W sobotę prezydent Donald Trump pochwalił porozumienie w sprawie utworzenia osobnej spółki TikTok Global z udziałem amerykańskich koncernów Oracle i Walmart. więcej

Allegro przez kolejne 7 lat z InPostem, testuje natychmiastowe dostawy do Paczkomatów

Allegro przedłużyło o 7 lat współpracę z InPostem dotyczącą usług paczkomatowych w ramach opcji Allegro Smart! Firmy chcą rozwijać usługi szybkiej dostawy, m.in. tego samego dnia co zakup i w weekendy. więcej

Microsoft Teams wkrótce z nowymi funkcjami

Platforma komunikacyjna Microsoft Teams wkrótce zostanie wzbogacona o kilka nowych funkcji, w tym nowy system powiadomień i lepsze zabezpieczenia prywatności. więcej

Onet wyprzedził WP.pl w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl i Wyborcza.pl (TOP10)

W kategorii informacyjno-publicystycznej Onet wyprzedził WP.pl w liczbie użytkowników, natomiast nadal notuje mniej odsłon. Mocno wzrosła odwiedzalność Polsatnews.pl i Wyborcza.pl, a zmalała liczba odsłon sekcji z informacjami i publicystyką na Fakt.pl i Radiozet.pl. więcej

Morizon i Gratka ze wspólną ofertą dla pośredników nieruchomości, publikacja ofert także na Allegro

Serwisy ogłoszeniowe Morizon.pl i Gratka.pl - działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska - wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Prócz jednoczesnej publikacji na obu serwisach, nowa oferta zakłada też publikację ogłoszeń na Allegro i wsparcie mediów należących do RASP oraz Polska Press Grupy. więcej

Reed Hastings: Czy biznes może być taki sam w postpandemicznym świecie?

Wirtualnemedia.pl jako jedyna redakcja w Polsce publikuje tekst nowego felietonu CEO Netfliksa Reeda Hastingsa. Menadżer dzieli się w nim swoimi refleksami na temat filozofii biznesu po Covid-19. więcej

Zakaz pobierania TikToka i WeChata w Stanach Zjednoczonych

Ministerstwo handlu USA zapowiedziało w piątek uchwalenie regulacji zakazujących pobierania przez osoby w Stanach Zjednoczonych popularnych chińskich aplikacji na smartfony - TikTok i WeChat. Zakaz ma wejść w życie w niedzielę 20 września. więcej

Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST

Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ipsos ze wzrostem wpływów o 10 proc. i 6,1 mln zł zysku. Epidemia opóźniła część badań

W ub.r. firma badawcza Ipsos osiągnęła wzrost przychodów o 9,8 proc. do 74,27 mln zł, a jej zysk netto zmalał nieznacznie - z 6,16 do 6,08 mln zł. W br. z powodu epidemii nie odwołano realizowanych przez nią zleceń, tylko niektóre zmodyfikowano i przełożono na później. więcej

Research Collective będzie realizować badania ilościowe na zlecenie Kantar Polska

Firma badacza Kantar Polska zdecydowała się na outsourcing badań ilościowych facet -to-face. Od grudnia br. będzie je realizować na jej zlecenie realizować Reseach Collective, firma założona niedawno przez byłego menedżera Kantara, Pawła Ciacka. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Costa Coffee Home Edition nowym klientem Big Picture

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z Costa Coffee Home Edition - nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wpływy Legimi 111 proc. w górę, niebawem debiut giełdowy
Oracle i Walmart mają zainwestować w spółkę TikTok Global. Amerykański sąd wstrzymał restrykcje administracji Trumpa wobec WeChat
iOS 14 z udoskonalonymi widżetami i lepszą obsługą wiadomości. ,,Bez rewolucji, idzie w kierunku Androida"
Microsoft Teams wkrótce z nowymi funkcjami
Prof. Mackiewicz: mamy prototyp polskiej szczepionki na SARS-CoV-2
Adam Pietruszkiewicz: z rady nadzorczej do zarządu Mabion
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj