Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 9 Lutego 2021
 
 
 
Orlen w Ruchu konkurentem dla Żabki i InPostu? Wydawcy: każda inwestycja to dobra wiadomość
 
Orlen zapowiedział, że w ciągu pięciu lat przeobrazi 900 kiosków Ruchu w sklepy Orlen w Ruchu oprócz prasy oferujące produkty spożywcze i gastronomiczne. - Każde unowocześnienie sieci sprzedażowej Ruchu to dobra wiadomość. Ruch od dawna wymagał inwestycji - komentuje Marek Frąckowiak z Izby Wydawców Prasy. Analitycy giełdowi różnie oceniają szanse na sukces nowego formatu handlowego Orlenu. więcej
 
 
PO zbiera podpisy pod ustawą likwidującą TVP Info. ,,Byłoby to ze szkodą dla społeczeństwa"
 
W poniedziałek politycy Platformy Obywatelskiej ruszyła zbiórka podpisów pod się zbiórka podpisów pod obywatelskim projektem ustawy dotyczącej likwidacji TVP Info i abonamentu radiowo-telewizyjnego. - Jakaś forma publicznej telewizji informacyjnej powinna w przyszłości jednak istnieć - uważa szef „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota. Były prezes TVP Janusz Daszczyński mówi, że ustawowa likwidacja TVP Info jest możliwa, zaś dyrektor TAI Jarosław Olechowski podkreśla, że to niezgodne z konstytucją. więcej
 
 
Agora odwołała się do sądu od decyzji UOKiK zakazującej przejęcia Eurozet
 
W poniedziałek Agora skierowała do sądu odwołanie od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazującej jej przejęcia spółki Eurozet. Według Agory decyzja ta budzi poważne zastrzeżenia co do merytorycznej poprawności. więcej
 
 
Reklamy przy Super Bowl 2021: większość wpadała w pułapkę klisz, rozrywka zamiast nawiązań do epidemii (opinie)
 
Przy tegorocznym finale Super Bowl wyemitowano kilkadziesiąt spotów, stacja CBS wyprzedała niemal cały czas reklamowy przy tej transmisji. W reklamach było niewiele nawiązań do epidemii i bieżących wydarzeń w USA. Ekspertów od kreacji wcale to nie dziwi. Ich zdaniem Super Bowl pokazał, że kreacja mimo pandemii wraca na właściwe tory, a zmęczonym pandemią ludziom potrzeba oderwania od rzeczywistości. Rezygnacja kilku globalnych brandów z obecności przy Super Bowl może dowodzić, że wydarzenie zaczyna tracić na znaczeniu dla marketerów. więcej
 
 
Rynek reklamy zewnetrznej zmalał w ub.r. o 39 proc. "Powrót do względnej normalności potrwa minimum trzy lata"
 
Sprzedaż na rynku reklamy zewnętrznej (klasyczne OOH, city transport i DOOH) zmalała w 2020 roku o 38,8 proc., do 351,6 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starcom (Publicis Media). - Powrót do względnej normalności potrwa minimum trzy lata. Być może uda się w tym czasie odrobić poniesione dotychczas w OOH straty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes IGRZ. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Lokalni wydawcy niezadowoleni z kupna Polska Press przez Orlen. ,,Kapitał od spółki państwowej to nieuczciwa konkurencja" więcej
 
Przy Super Bowl 2021 reklamowane Cheetos, Amazon, McDonald's, Toyota, M&M's, Uber Eats (wszystkie spoty) więcej
 
Patronite podwoiło wpływy, twórców wsparło 500 tys. internautów. Hitami zbiórki na Radio Nowy Świat, 357 i podcast Rosiaka więcej
 
Radiowcy krytykują większy udział muzyki po polsku: słuchacze jej nie chcą, więc zyska streaming internetowy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor TVP
Senior Digital Planner SIGMA BIS
Operator obrazu TVP
Realizator dźwięku TVP
Prezenter/Dziennikarz TVP
Promo Producer (Freelancer) ViacomCBS Networks International
Photo Editor GLOBAL LISTINGS
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
FREELANCE EDITORIAL ASSISTANT INTERNSHIP GLOBAL LISTINGS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
PO zbiera podpisy pod ustawą likwidującą TVP Info. ,,Byłoby to ze szkodą dla społeczeństwa"

W poniedziałek politycy Platformy Obywatelskiej ruszyła zbiórka podpisów pod się zbiórka podpisów pod obywatelskim projektem ustawy dotyczącej likwidacji TVP Info i abonamentu radiowo-telewizyjnego. - Jakaś forma publicznej telewizji informacyjnej powinna w przyszłości jednak istnieć - uważa szef „Rzeczpospolitej” Bogusław Chrabota. Były prezes TVP Janusz Daszczyński mówi, że ustawowa likwidacja TVP Info jest możliwa, zaś dyrektor TAI Jarosław Olechowski podkreśla, że to niezgodne z konstytucją. więcej

,,Ojciec Mateusz 25" od 5 marca w TVP1, emisja w piątkowe wieczory

Od 5 marca telewizyjna Jedynka pokazywać będzie 25. sezon „Ojca Mateusza”. Produkcja emitowana będzie w nowym paśmie - w piątki o godz. 21.00. więcej

2,43 mln widzów ,,The Voice Senior 2". Powstanie trzeci sezon

Drugą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,43 mln osób, o 540 tys. widzów mniej niż pokazywaną ponad rok temu pierwszą odsłonę widowiska. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno, a wpływy z reklam wyniosły 10,53 mln zł. TVP ma w planach realizację trzeciej edycji widowiska. więcej

Daszczyński, Luft, Śledzińska-Katarasińska w radzie programowej Telewizji Polskiej

Rada Mediów Narodowych podjęła decyzje w sprawie składu rady programowej Telewizji Polskiej, która zajmuje się opiniowaniem kwestii programowych publicznej telewizji. W kolejnej kadencji będzie zasiadał w niej m.in. były prezes Janusz Daszczyński czy były członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Krzysztof Luft. więcej

TVP1, TVN i Polsat liderami. ,,M jak miłość", PŚ w skokach i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i „Sanatorium miłości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Polonia wraca do Ameryki Północnej i Południowej

W poniedziałek Telewizja Polska poinformowała, że wygrała proces z firmą Spanski Enterprises Inc. przed nowojorskim sądem. W rezultacie TVP Polonia będzie ponownie dostępna w Ameryce Północnej i Południowej. więcej

,,Hotel Paradise 3" od 22 lutego w TVN7 i Player.pl (wideo)

W poniedziałek, 22 lutego telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję trzeciego sezonu „Hotelu Paradise”, który ponownie prowadzi Klaudia El Dursi. Dodatkowe materiały będą dostępne w serwisie Player.pl, a pierwszy odcinek równolegle pokaże również TVN. „Hotel Paradise 3” promuje utwór „Oto raj”, który wykonuje uczestniczka drugiej edycji show Sonia Szklanowska. więcej

,,Klangor" z Jakubikiem i Ostaszewską od 26 marca w Canal+ (wideo)

26 marca premierę będzie miał najnowszy serial produkcji Canal+ - „Klangor” z Arkadiuszem Jakubikiem i Mają Ostaszewską w rolach głównych. Za reżyserię odpowiada Łukasz Kośmicki. Canal+ pokazał w poniedziałek plakat i materiał filmowy zza kulis produkcji. więcej

Grupa Kino Polska TV: wpływy wzrosły o 5 proc. dzięki kanałom FilmBox, 26,3 mln zł zysku netto

Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Kino Polska TV w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów zewnętrznych o 5,1 proc. do 211,81 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 18,56 do 26,28 mln zł. - Obrana przez nas strategia rozwoju daje wymierne rezultaty - podkreśla prezes firmy Bogusław Kisielewski. więcej

Właściciel TVN o podatku reklamowym: dodatkowe obciążenie dla niezależnych mediów, zamiar ograniczenia ich pluralizmu

- Propozycja rządu narzuca na niezależne media dodatkowe obciążenie, z zamiarem ograniczenia ich pluralizmu i wolności słowa - tak projekt podatku od przychodów reklamowych ocenia Discovery, właściciel m.in. Grupy TVN. W zeszłym tygodniu nową daninę skrytykowało kilka organizacji z branży mediów i reklamy. więcej

,,Nowa Maja w ogrodzie" i ,,Weekendowa metamorfoza" w wiosennej ramówce HGTV

W wiosennej ramówce HGTV (TVN Grupa Discovery) pojawią się kontynuacje znanych widzom programów: „Nowa Maja w ogrodzie”, „Weekendowa metamorfoza”, „Pomysłowe projekty” i „Polowanie na ogród”. Nowości będą emitowane od marca i kwietnia. więcej

12. sezon ,,Defacto" od 28 lutego w TTV

W niedzielę, 28 lutego TTV rozpocznie emisję dwunastego sezonu popularnonaukowego programu „Defacto”. więcej

TVP Info zakrywa zasądzone przeprosiny dla komornika. Pereira: wyrok wykonany zgodnie z treścią postanowienia

Na stronie głównej portalu internetowego TVP Info pojawiły się przeprosiny dla komornika sądowego za tekst sprzed 6 lat. Są wyświetlane tak, że domyślnie widać tylko końcówkę komunikatu. - Wyrok został wykonany zgodnie z treścią postanowienia - zapewnia Samuel Pereira, szef redakcji TVP.info. więcej

National Geographic pokaże dokument o przygotowaniach do misji marsjańskiego łazika

Kanał National Geographic wyemituje premierowo film dokumentalny „Łazik Perseverance: z misją na Marsa”. Pokazane w nim zostaną kulisy przygotowań do misji, a także przygotowania do startu. Emisja w niedzielę, 21 lutego, o godz. 21.00. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agora odwołała się do sądu od decyzji UOKiK zakazującej przejęcia Eurozet

W poniedziałek Agora skierowała do sądu odwołanie od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazującej jej przejęcia spółki Eurozet. Według Agory decyzja ta budzi poważne zastrzeżenia co do merytorycznej poprawności. więcej

 
Ordyński, Apel, Suski, Zdrojewska w radzie programowej Polskiego Radia

Rada Mediów Narodowych podjęła uchwałę w sprawie powołania członków rady programowej Polskiego Radia. W kolejnej kadencji ponownie będzie w niej zasiadała m.in. Renata Butryn czy Jan Ordyński, w tym gronie znaleźli się także Marek Suski czy Barbara Zdrojewska. więcej

 
Ranking światowych list, spoty słuchaczy i muzyczna audycja Michała Nogasia w Radiu Nowy Świat

Felietony Jerzego Bralczyka, plebiscyt list przebojów z całego świata i serial radiowy „Między nami patronami” - to niektóre z nowości, jakie w lutym pojawią się na antenie Radia Nowy Świat. więcej

 
RadioSpacja w Open.FM, w zespole Patrycja Kosiarkiewicz

Internetowej rozgłośni RadioSpacja można słuchać od lutego także na platformie Open.FM. Do zespołu dołączyła także Patrycja Kosiarkiewicz. więcej

 
Radio Maryja broni o. Tadeusza Rydzyka przed mediami. ,,Chcą doprowadzić do upadku jego dzieł"

Media usiłują przedstawić o. Tadeusza Rydzyka jako człowieka działającego ponad prawem, bardzo bogatego, otrzymującego od państwa wielomilionowe dotacje – pisze w oświadczeniu wicedyrektor Radia Maryja, o. Jan Król. Podkreślając: takie materiały są nierzetelne, a dziennikarze manipulują faktami. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie w II półroczu. Antyradio awansowało z 6. na 2. miejsce

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Antyradio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Robert Mazurek skrócił w RMF FM wywiad z posłem Porozumienia i wyszedł przed końcem (wideo)

W poniedziałek rano wywiad Roberta Mazurka w RMF FM był znacznie krótszy niż zwykle, pod koniec dziennikarz wyszedł ze studia. Tłumaczył, że poseł Porozumienia Kamil Bortniczuk nie odpowiada na pytania, więc na koniec pozwolił mu na swobodną wypowiedź. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamy przy Super Bowl 2021: większość wpadała w pułapkę klisz, rozrywka zamiast nawiązań do epidemii (opinie)

Przy tegorocznym finale Super Bowl wyemitowano kilkadziesiąt spotów, stacja CBS wyprzedała niemal cały czas reklamowy przy tej transmisji. W reklamach było niewiele nawiązań do epidemii i bieżących wydarzeń w USA. Ekspertów od kreacji wcale to nie dziwi. Ich zdaniem Super Bowl pokazał, że kreacja mimo pandemii wraca na właściwe tory, a zmęczonym pandemią ludziom potrzeba oderwania od rzeczywistości. Rezygnacja kilku globalnych brandów z obecności przy Super Bowl może dowodzić, że wydarzenie zaczyna tracić na znaczeniu dla marketerów. więcej

Rynek reklamy zewnetrznej zmalał w ub.r. o 39 proc. "Powrót do względnej normalności potrwa minimum trzy lata"

Sprzedaż na rynku reklamy zewnętrznej (klasyczne OOH, city transport i DOOH) zmalała w 2020 roku o 38,8 proc., do 351,6 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starcom (Publicis Media). - Powrót do względnej normalności potrwa minimum trzy lata. Być może uda się w tym czasie odrobić poniesione dotychczas w OOH straty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lech Kaczoń, prezes IGRZ. więcej

Przestrzeń obsłuży Cheetos

Koncern PepsiCo w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył agencji Przestrzeń obsługę marki chipsów Cheetos w 2021 roku. więcej

Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi prowadzi "test 1001 słodkości"

Ruszyła zapowiadana kampania reklamowa sieci sklepów Aldi z udziałem artystów Klubu Komediowego. Przygotowały ją agencja Scholz&Friends Warszawa i The Digitals, obie z Grupy S/F. Hasło akcji to "1001 powodów, by wpaść do Aldi". więcej

VMLY&R Poland przygotowała regionalną kampanię Lay's

Pod hasłem „Movies taste better with Lay’s" ruszyła regionalna kampania tej marki (należącej do PepsiCo), przygotowana przez agencję VMLY&R Poland. więcej

Pandemia zahamuje wzrost wydatków reklamowych w sektorze Beauty and Personal Luxury

Dystansowanie społeczne ograniczy w 2021 roku dynamikę globalnych wydatków w sektorze Beauty and Personal Luxury do 1,7 proc., a ich globalny wzrost w latach 2021 i 2022 będzie niższy od średniej rynkowej - wynika z raportu "Business Intelligence – Beauty and Personal Luxury" agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Wzrosną z kolei wydatki na reklamę digital tej kategorii - o 19 proc. w 2022 roku względem 2019 roku. więcej

Ministerstwo Zdrowia, Carlsberg Polska i T-Mobile z nagrodami Biura Reklamy TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej po raz szósty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe w konkursie Złota Mowa Reklamowa. więcej

Aviva w nowej kampanii promuje ubezpieczenia samochodów, domów i mieszkań (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Aviva w nowej odsłonie kampanii reklamowej "Jesteśmy przy Tobie" koncentruje się na ubezpieczeniach samochodów, a także domów i mieszkań. Trwają też działania promujące ubezpieczenia na zdrowie i życie.  więcej

Žatecký w kampanii zaprasza na ,,Chmielowe Mistrzostwa Świata" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki piwa Žatecký Světlý Ležák (Carlsberg Polska) pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. Kampanię przygotowały agencje Brainbox, Papaya i Initiative. więcej

TVN Media brokerem mediowym kanału Novelas+

Od lutego 2021 roku nowy kanał Novelas+ z portfolio Canal+ znalazł się w ofercie Premium TV Biura Reklamy TVN Media (Discovery). więcej

ING reklamuje się wśród wspólnot mieszkaniowych

ING bank Śląski rusza z kampanią dla wspólnot mieszkaniowych w internecie. Bank zachęca do ekoinwestycji i proponuje wspólnotom mieszkaniowym ekokredyt bez prowizji więcej

Marka Funwear projektuje odzież, by ułatwić ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami

Marka odzieżowa Funwear, promująca się hasłem „Ubrania bez ograniczeń” oferuje ciuchy zaprojektowane specjalnie dla osób z niepełnosprawnością. Rodzinna firma Wysockich, czerpiąc z własnych doświadczeń stawia na oryginalny pomysł i kolory. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen w Ruchu konkurentem dla Żabki i InPostu? Wydawcy: każda inwestycja to dobra wiadomość

Orlen zapowiedział, że w ciągu pięciu lat przeobrazi 900 kiosków Ruchu w sklepy Orlen w Ruchu oprócz prasy oferujące produkty spożywcze i gastronomiczne. - Każde unowocześnienie sieci sprzedażowej Ruchu to dobra wiadomość. Ruch od dawna wymagał inwestycji - komentuje Marek Frąckowiak z Izby Wydawców Prasy. Analitycy giełdowi różnie oceniają szanse na sukces nowego formatu handlowego Orlenu. więcej

Agora odwołała się do sądu od decyzji UOKiK zakazującej przejęcia Eurozet

W poniedziałek Agora skierowała do sądu odwołanie od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakazującej jej przejęcia spółki Eurozet. Według Agory decyzja ta budzi poważne zastrzeżenia co do merytorycznej poprawności. więcej

Związki zawodowe w Agorze domagają się obniżki pensji zarządu

Komisja Dziennikarek i Dziennikarzy przy OZZ Inicjatywa Pracownicza była zdania, że Agora „ominęła prawo”, wprowadzając zasady pracy zdalnej, ponieważ wymagało to konsultacji ze związkami zawodowymi. Agora odpowiada, że nie wymaga to dokonywania zmian w regulaminie pracy. Związek nadal domaga się również obniżki pensji zarządu. więcej

Australijska dziennikarka oskarżona w Chinach o szpiegostwo po pół roku pobytu w areszcie

Władze Chin postawiły w stan oskarżenia posiadającą australijskie obywatelstwo dziennikarkę Cheng Lei po około sześciu miesiącach od jej zatrzymania – ogłosiła w poniedziałek szefowa MSZ Australii Marise Payne. Cheng miała rzekomo przekazywać tajemnice państwowe za granicę. więcej

Orlen przekształci kioski Ruchu w punkty Orlen w Ruchu, szykuje usługę paczkową

W ciągu 5 lat Orlen na bazie obecnych kiosków i saloników prasowych Ruchu zamierza uruchomić 900 punktów handlowych Orlen w Ruchu. Firma w czwartym kwartale br. planuje uruchomić usługę Orlen w Paczce, na koniec roku chce mieć 500 automatów paczkowych. - Nasza strategia, jaką obraliśmy na pięć lat przynosi efekty - stwierdził Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen. więcej

Krystyna Pawłowicz żądając przeprosin od dziennikarza ,,Echa Dnia", zwraca się do prezesa Orlenu

Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Krystyna Pawłowicz zażądała przeprosin od dziennikarza „Echa Dnia” (Polska Press) Stanisława Wróbla, który jako pierwszy opisał, że była w hotelu w Solcu-Zdroju, gdzie miało dojść do pożaru. Pawłowicz zwróciła się też do prezesa państwowej firmy Orlen, która właśnie dostał zgodę na kupno Polska Press. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szymon Jadczak, Patryk Słowik, Dariusz Faron i Patryk Michalski w Wirtualnej Polsce

Do redakcji Wirtualnej Polski wiosną dołączą Szymon Jadczak (przechodzi z Grupy TVN), Patryk Słowik (poprzednio w „Dzienniku Gazecie Prawnej”), Dariusz Faron (poprzednio w Onecie i „Przeglądzie Sportowym”) oraz Patryk Michalski (przechodzi z RMF FM). więcej

Tesla inwestuje 1,5 mld dolarów w bitcoina. Kurs kryptowaluty w górę

Tesla zainwestowała 1,5 mld dolarów w bitcoina. Firma Elona Muska, najbogatszego człowieka na świecie, planuje nawet przyjmowanie płatności w tej największej kryptowalucie. Kurs bitcoina wystrzelił do rekordowego poziomu. więcej

Onet z serwisem i książką ,,Zmieniamy świat", prezentującą najważniejsze teksty 2020 roku

Redakcja Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) przygotowała specjalny serwis zmieniamyswiat.onet.pl oraz publikację książkową, w której znalazło się 15 najważniejszych reportaży, które ukazały się na łamach portalu w 2020 roku. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Niezależne agencje PR optymistycznie o przyszłości branży

Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem Covid-19 na ten sektor usług. Ponad połowa (54 proc.) konsultantów agencyjnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations dostrzega pozytywne zmiany w swej pracy mimo trwającej już niemal rok pandemii. więcej

Anna Korzekwa-Józefowicz założyła agencję .edu PR

Anna Korzekwa-Józefowicz - do września 2020 roku rzeczniczk prasowy Uniwersytetu Warszawskiego - założyła własną agencję .edu PR. więcej

Grupa BRM dla Self Learning Solutions

Grupa BRM pozyskała nowego klienta - fintech Self Learning Solutions. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Xiaomi liderem rynku smartfonów w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej
Tesla inwestuje 1,5 mld dolarów w bitcoina. Kurs kryptowaluty w górę
Telegram najpopularniejszy w styczniu 2021 roku. Koniec dominacji TikToka
Xiaomi prezentuje flagowca Mi 11
Netia proponuje klientom ucyfrowienie miejsc pracy
Amazon rozpoczyna współpracę z Cyfrową Polską
Bank Pekao rozszerza możliwość otwierania rachunków za pomocą selfie
Telewizory LG z szybszym i łatwiejszym dostępem do CDA Premium
Esoleo i Plus ze wspólną ofertą fotowoltaiki
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj