Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 9 Marca 2021
 
 
 
Brytyjczycy krytycznie oceniają wywiad Harry'ego i Meghan
 
Brytyjczycy źle przyjęli głośny wywiad, którego książę Harry i księżna Meghan udzielili amerykańskiej gwieździe talk-show Oprah Winfrey - wynika z opublikowanego w poniedziałek sondażu ośrodka YouGov. Zdaniem dziennikarzy i ekspertów, zarzuty o rasizm, kłamstwa i obojętność na problemy ze zdrowiem psychicznym księżnej są mocne i w perspektywie czasu na pewno nie zostaną bez reakcji Pałacu Buckingham. Wizerunek Meghan i Harry'ego będzie oparty na polaryzacji i podgrzewaniu emocji kilku grup  odbiorców - głównie zwolenników ex-royalsów i ich zagorzałych przeciwników. więcej
 
 
Emitel szykuje się do debiutu giełdowego, Alinda wycenia go na 1,5 mld dolarów
 
Operator radiofuzyjny Emitel, obsługujący m.in. multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej, chce wejść w drugim kwartale br. na warszawską giełdę - podał Bloomberg. Kontrolujący spółkę fundusz Alinda Capital Partners planuje sprzedać mniejszościowy pakiet akcji, w jej radzie nadzorczej pojawiły się dwie nowe osoby. więcej
 
 
,,Sanatorium miłości 3" hitem TVP1. Będzie czwarty sezon
 
Trzeci sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,24 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł. Jedynka planuje czwarty sezon audycji, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu. więcej
 
 
575 tys. widzów docu-soap ,,Lab" w TVN
 
Po trzech pierwszych tygodniach nowy docu-soap „Lab” ogląda średnio 575 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej
 
 
Halo.Radio zapowiada pozwy przeciwko Mariuszowi Gzylowi i Ivo Vucowi
 
Redaktor naczelny Halo.Radia, Mariusz Rokos, zapowiedział wytoczenie procesu dwóm byłym współpracownikom rozgłośni: Mariuszowi Gzylowi i Ivo Vucowi. - Jednym faktem dziś jest to, że Halo.Radio nie zrealizowało przelewu za moje usługi - odpowiada Gzyl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News więcej
 
Kobiety w reklamach przedstawiane coraz nowocześniej, chociaż krzywdzące stereotypy są mocne (opinie) więcej
 
Rusza TVP Kobieta. "Ma wszystko, aby odnieść sukces" więcej
 
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. ,,Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. PR TVP
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Koordynator ds. Komunikacji i Zarządzania Kampaniami CANAL+
operator / montażysta Polskie Radio
Redaktor mediów społecznościowych Polskieradio.pl
Redaktor - news Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 1, 3 lub 4 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Dziennikarz do portalu se.pl / superbiz.pl TIME
Redaktora serwisu Superseriale.pl TIME
Programmatic Manager Gremi Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Emitel szykuje się do debiutu giełdowego, Alinda wycenia go na 1,5 mld dolarów

Operator radiofuzyjny Emitel, obsługujący m.in. multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej, chce wejść w drugim kwartale br. na warszawską giełdę - podał Bloomberg. Kontrolujący spółkę fundusz Alinda Capital Partners planuje sprzedać mniejszościowy pakiet akcji, w jej radzie nadzorczej pojawiły się dwie nowe osoby. więcej

,,Sanatorium miłości 3" hitem TVP1. Będzie czwarty sezon

Trzeci sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,24 mln widzów, o 70 tys. osób mniej niż drugi sezon programu emitowany rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,64 mln zł. Jedynka planuje czwarty sezon audycji, właśnie wystartowały poszukiwania uczestników do projektu. więcej

575 tys. widzów docu-soap ,,Lab" w TVN

Po trzech pierwszych tygodniach nowy docu-soap „Lab” ogląda średnio 575 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

1,97 mln widzów debiutu ,,Kowalscy kontra Kowalscy", 1,41 mln - ,,Pięknych i bezrobotnych" i 838 tys. - ,,Design Dream"

Pokazane w sobotę wieczorem w Polsacie pierwsze dwa odcinki nowego serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” oglądało średnio 1,97 mln widzów. Nadany tego samego dnia debiut „Pięknych i bezrobotnych” miał 1,36 mln osób, a wyemitowany dzień później pierwszy odcinek „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” śledziło 838 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Udany tydzień TVP2, Polsatu i TVP Sport. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Viaplay będzie transmitować w Polsce kobiece ligi piłkarskie

Platforma internetowa Viaplay pozyskała na kilku rynkach, m.in. w Polsce, prawa do transmisji przez trzy sezony trzech kobiecych ligi piłki nożnej: angielskiej Superligi, włoskiej Seria A i hiszpańskiej Liga Iberdrola. więcej

Comedy Central Polska z kampanią społeczną przeciwko nierównościom społecznym (wideo)

Comedy Central Polska startuje z nowymi odcinkami formatu „Comedy Central ratuje świat”, w którym poruszane są kwestie nierówności społecznych. więcej

Nowy serial kostiumowy ,,Sanditon" od 15 marca w TVP2

Od poniedziałku, 15 marca TVP2 emitować będzie nowy serial kostiumowy „Sanditon”, oparty na ostatniej, niedokończonej powieści Jane Austen. więcej

TVP2 pokaże ,,Moje życie XXL" o walce z otyłością

Od 14 marca w niedziele TVP2 będzie emitowała polski serial dokumentalny „Moje życie XXL” . Produkcja opowiada o ośmiu osobach zmagających się z otyłością olbrzymią. więcej

Nadawca Telewizji Trwam z 430 tys. zł od Lasów Państwowych

W latach 2015-2020 Fundacja Lux Veritatis zanotowała 428,5 tys. zł przychodów od Lasów Państwowych, m.in. za działania w TV Trwam. Wielokrotnie niższe kwoty trafiły ze spółki do trzech innych podmiotów związanych z o. Tadeuszem Rydzykiem. więcej

Nie żyje dziennikarka radiowa i telewizyjna Bożena Walewska

W niedzielę zmarła Bożena Walewska - długoletnia dziennikarka, redaktor i wydawczyni Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia, była członkini rady programowej TVP. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Halo.Radio zapowiada pozwy przeciwko Mariuszowi Gzylowi i Ivo Vucowi

Redaktor naczelny Halo.Radia, Mariusz Rokos, zapowiedział wytoczenie procesu dwóm byłym współpracownikom rozgłośni: Mariuszowi Gzylowi i Ivo Vucowi. - Jednym faktem dziś jest to, że Halo.Radio nie zrealizowało przelewu za moje usługi - odpowiada Gzyl. więcej

 
Bartosz Panek po ponad 20 latach odchodzi z Polskiego Radia, stawia na własne projekty

Po ponad 20 latach z Polskiego Radia odchodzi dziennikarz, reportażysta i prezenter Bartosz Panek. Od 2006 roku był związany z radiową Dwójką, ostatnio prowadził w niej popołudniowe pasma. Teraz będzie współpracował m.in. z „Raportem o stanie świata” Dariusza Rosiaka. więcej

 
Kamil Baleja wydał książkę o pracy w radiu. Część wpływów przeznaczy na cele charytatywne

Dziennikarz radiowy Kamil Baleja wydał własnym nakładem książkę pt. „Poza anteną. Gdy gaśnie czerwona lampka”. Opowiada w niej o kulisach radiowego dziennikarstwa. Publikacja dostępna jest wyłącznie w internecie, 5 proc. z jej sprzedaży idzie na cele charytatywne. więcej

 
Radio Szczecin nowym liderem słuchalności. Wyprzedziło RMF FM

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie zostało Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od sierpnia ub.r. do stycznia br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Larq: Małgorzata Dzięcioł odeszła, Wojciech Byj nowym prezesem

Na stanowisko prezesa funduszu inwestycyjnego Larq został powołany Wojciech Byj, związany z jego spółkami zależnymi Synergic i Larq Fund Management. Jako prezes Larq zastąpił Małgorzatę Dzięcioł. więcej

Żabka przejmuje Maczfit. Będzie oferować zdrowe dietetyczne dania

Grupa Żabka przejęła większościowy pakiet udziałów w Maczfit, jednej z firm zajmujących się na polskim rynku cateringiem dietetycznym. W ramach umowy w sklepach Żabka pojawi się oferta z segmentu modern convenience. Wartość transakcji nie jest znana, po jej zakończeniu szefem Maczfit pozostanie Maciej Lubiak. więcej

AMS Digital wprowadza kampanie ratergetingowe

Firma reklamy zewnętrznej AMS wprowadziła do oferty tzw. kampanie retargetingowe. Można je teraz uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą digital OOH. więcej

Mobile Rockets oferuje reklamy w podcastach

Agencja marketingowa Mobile Rockets uruchomiła sieć reklamową Digital Audio obejmującą ok. 30 podcastów. więcej

Irka Marsze w kampanii sklepów Intermarché (wideo)

Sieć sklepów Intermarché (należąca o Grupy Muszkieterowie) prowadzi kampanię reklamową, której główną bohaterką jest Irka Marsze. więcej

Lekarze większym autorytetem dla Polaków niż Ewa Chodakowska

Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety - pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker (GroupM).   więcej

Platige Image prezentuje pierwszą wirtualna produkcję "Defect"

Studio Platige Image zaprezentowało swoją pierwszą produkcję zrealizowaną przy użyciu wypracowanej w dziale Platige Broadcast technologii Virtual Production. więcej

Producent chemii Sika reklamuje się w telewizji

Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, wystartował w marcu z kampanią telewizyjną w Polsce. Za jej obsługę odpowiada Wavemaker. więcej

BNP Paribas zachęca szkoły do nadawania kobiecych patronatów w kampanii "Gdzie są nasze Patronki?"

W Dzień Kobiet bank BNP Paribas wystartował z kampanią "Gdzie są nasze Patronki?", w którym zachęca szkoły do przyjmowania nazwisk patronek, jednocześnie przybliżając losy niezwykłych kobiet. Kampanię promująca akcję przygotowały VMLY&R Poland i Havas Media. więcej

Agencja ASAP Care 24 zmienia się w Moderio

Agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę na Moderio. więcej

Plus "podwaja gigabajty" w nowej kampanii reklamowej

Od marca Plus podwaja pakiety gigabajtów w wybranych głosowych ofertach abonamentowych dla klientów indywidualnych oraz dla firm, w tym w abonamencie z dostępem do 5G. Akcję wspiera nowa kampania reklamowa operatora. więcej

Graal promuje jedzenie ryb

Firma Graal zainicjowała program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb trzy razy w tygodniu, również ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem „Jakość Tradycja”. więcej

Operator Tomasz Madejski reprezentowany przez Gifted

Do grona reprezentowanych przez impresariat twórców Gifted dołącza operator Tomasz Madejski. więcej

Triumph z globalną kampanią na Dzień Kobiet "We Are Triumph"

Marka bielizny Triumph rozpoczyna kampanię globalną "We Are Triumph". Jej bohaterkami są wyjątkowe kobiety ze wszystkich obszarów firmy - od asystentek klienta, przez  marketing, IT i  dział designu, które występują w serii zabawnych filmów związanych z bielizną. więcej

Jacobs z okazji 125. urodzin z wizerunkową kampanią

Pod hasłem "125 lat doskonałości w filiżance" wystartowała wizerunkowa kampania marki Jacobs (JDE). więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Katarzyna Pachelska żegna się z ,,Dziennikiem Zachodnim" po 18 latach pracy, impulsem kupno Polska Press przez Orlen

W poniedziałek z „Dziennikiem Zachodnim” (Polska Press Grupa) po 18 latach pracy rozstała się wiceszefowa newsroomu Katarzyna Pachelska. Na razie nie wiadomo, kto ją zastąpi. więcej

Nowy magazyn popularnonaukowy dla dzieci "Świerszczyk Reporter"

Od 11 marca na rynku będzie dostępny nowy magazyn przyrodniczy „Świerszczyk Reporter”, który ukaże się nakładem wydawnictwa Nowa Era. Będzie skierowany do dzieci w wieku 6-9 lat. więcej

Radosław Korzycki odszedł z ,,Dziennika Gazety Prawnej"

Zajmujący się zagranicznymi tematami Radosław Korzycki z końcem marca odszedł z redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Nie podaje przyczyn rozstania z „DGP" ani swoich planów zawodowych. więcej

Ringier Axel Springer Polska rusza z inicjatywą EqualVoice, chce promować równy głos kobiet i mężczyzn w mediach

Ringier Axel Springer Polska uruchamia inicjatywę „EqualVoice”, której celem jest zwiększenie widoczności kobiet w mediach. Na stronach internetowych należących do wydawcy w oparciu o technologię będzie sprawdzana obecność kobiet i mężczyzn w treściach redakcyjnych.   więcej

Angielska prasa o wywiadzie Harry'ego i Meghan: najgorszy scenariusz dla rodziny królewskiej

Wywiad księcia Harry'ego i księżnej Meghan udzielony Oprah Winfrey ma znacznie gorszy wydźwięk niż brytyjska rodzina królewska mogła się obawiać - analizują w poniedziałek brytyjskie gazety. W rozmowie Meghan powiedziała o myślach samobójczych w czasie ciąży i zasugerowała rasistowskie uwagi niektórych osób z rodziny na temat jej dziecka. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dziennikarz Onetu relacjonował protesty podczas Strajku Kobiet, policja zarzuca mu wykroczenie

Marcin Terlik, dziennikarz Onetu (Ringier Axel Springer Polska) wielokrotnie, relacjonował protesty organizowane przez Strajk Kobiet. Podczas jednej z relacji został wylegitymowany przez policję, która postawiła mu zarzut naruszenia zakazu gromadzenia się w związku z pandemią koronawirusa. więcej

Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki

Chiński serwis Aliexpress ustawił w Warszawie swój pierwszy automat służący do dostarczania paczek. Według wcześniejszych zapowiedzi urządzenia nie mają zastąpić paczkomatów InPostu, a spełniać jedynie rolę logistycznych uzupełnień. więcej

Viaplay będzie transmitować w Polsce kobiece ligi piłkarskie

Platforma internetowa Viaplay pozyskała na kilku rynkach, m.in. w Polsce, prawa do transmisji przez trzy sezony trzech kobiecych ligi piłki nożnej: angielskiej Superligi, włoskiej Seria A i hiszpańskiej Liga Iberdrola. więcej

Outriders szykuje film dokumentalny o końcu górnictwa węglowego

Zespół dziennikarzy Outriders rozpoczął pracę nad filmem dokumentalnym o przemianach górnictwa w Polsce i na świecie, który ma mieć swoją premierę jesienią 2021 roku. Projektem kieruje Karolina Baca-Pogorzelska. więcej

W lutym Polacy wydawali więcej na odzież, płatną telewizję i serwisy streamingowe

Po otwarciu sklepów w galeriach handlowych gwałtownie wzrosła tygodniowa średnia liczba transakcji w sklepach odzieżowych i sportowych, wykonywanych kartami płatniczymi Santander Banku. W lutym sześciokrotnie wzrosły także wydatki Polaków na płatną telewizję i subskrypcję serwisów streamingowych. więcej

CDA zamierza wypłacić 18,3 mln zł dywidendy

Zarząd spółki CDA, zarządzającej serwisem VoD o takiej samej nazwie, chce, żeby wypłaciła w kwietniu br. 18,33 mln zł dywidendy, po 1,80 zł na akcję. W ub.r. przekazała akcjonariuszom 7,11 mln zł. więcej

Nastolatki chcą być youtuberkami, instagramerkami i tiktokerkami

Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat uznała prowadzenie kanału w mediach społecznościowych (YouTube, Instagram czy Tiktok) za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w których widzą siebie w przyszłości - pokazują wyniki badania IQS. Spore rozbieżności  widać między matkami i córkami w podejściu do studiów wyższych. więcej

Fame MMA o problemach z transmisją: zawiodły łącza internetowe od podwykonawcy, w zamian dostęp do poprzednich gal

- Zawiodła infrastruktura podwykonawcy odpowiedzialnego za dostarczenie łącza internetowego - tak firma Fame MMA tłumaczy duże problemy, które z odbiorem odpłatnej transmisji miało wielu użytkowników. W ramach rekompensaty daje dostęp do prawie wszystkich dotychczasowych gal. więcej

Drugi sezon podcastu ,,Nagrywki Pani Szydłowskiej" w Empik Music

Empik Music kontynuuje zainicjowane jesienią „Nagrywki Pani Szydłowskiej”, czyli autorski format dziennikarki Agnieszki Szydłowskiej. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Lekarze większym autorytetem dla Polaków niż Ewa Chodakowska

Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety - pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker (GroupM).   więcej

Nastolatki chcą być youtuberkami, instagramerkami i tiktokerkami

Prawie połowa dziewcząt w wieku 10-15 lat uznała prowadzenie kanału w mediach społecznościowych (YouTube, Instagram czy Tiktok) za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w których widzą siebie w przyszłości - pokazują wyniki badania IQS. Spore rozbieżności  widać między matkami i córkami w podejściu do studiów wyższych. więcej

Aleksandra Rosiak zarządza komunikacją Sieci Badawczej Łukasiewicz

Aleksandra Rosiak została dyrektorem departamentu komunikacji i PR oraz rzecznikiem prasowym Sieci Badawczej Łukasiewicz. Odpowiada za działania informacyjne i wizerunkowe podejmowane przez Sieć. więcej

Dwie na trzy kobiety w Polsce uważa, że poprzedni rok był najgorszym okresem w ich życiu

Co trzecia Polka twierdzi, że w 2020 roku straciła zawodowo, zaś niemal dwie trzecie - że poprzedni rok był najgorszym okresem w jej życiu - wynika z badań ARC Rynek i Opinia przeprowadzonych w 2020 roku. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Brytyjczycy krytycznie oceniają wywiad Harry'ego i Meghan

Brytyjczycy źle przyjęli głośny wywiad, którego książę Harry i księżna Meghan udzielili amerykańskiej gwieździe talk-show Oprah Winfrey - wynika z opublikowanego w poniedziałek sondażu ośrodka YouGov. Zdaniem dziennikarzy i ekspertów, zarzuty o rasizm, kłamstwa i obojętność na problemy ze zdrowiem psychicznym księżnej są mocne i w perspektywie czasu na pewno nie zostaną bez reakcji Pałacu Buckingham. Wizerunek Meghan i Harry'ego będzie oparty na polaryzacji i podgrzewaniu emocji kilku grup  odbiorców - głównie zwolenników ex-royalsów i ich zagorzałych przeciwników. więcej

Przewaga kobiet tylko w co dziesiątym zarządzie firmy PR w Polsce

Jak wynika z raportu Związku Firm Public Relations i firmy badawczej OpinionWay zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12 proc. agencji public relations. To dwa razy więcej niż średnia globalna, podana w raporcie „Global Women in PR - Annual Index 2020”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Aliexpress testuje w Polsce własne automaty dostarczające paczki
Apple szykuje soczewki kontaktowe AR. Będą gotowe w 2030 roku
Klienci ofert prepaidowych T-Mobile z możliwością rozmawiania w technologii VoLTE i VoWiFi
Microsoft może kupić Bethesda za 7,5 mld dolarów. Ma zgodę Komisji Europejskiej
Volkswagen przedstawia nową strategię ,,Accelerate". Transformacja przyspieszy
Platige Image prezentuje pierwszą wirtualna produkcję "Defect"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj