Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 12 Marca 2021
 
 
 
Cyfrowy Polsat i spółka Rafała Brzoski negocjują z CCC kupno 10 proc. eobuwie.pl za 1 mld zł
 
Cyfrowy Polsat podpisał z CCC umowę na wyłączność negocjacyjną dotyczącą kupna 10 proc. akcji spółki eobuwie.pl za 500 mln zł. Analogiczną umowę z CCC zawarła spółka A&R Investments Limited należąca do Rafała Brzoski, prezesa InPostu. Cyfrowy Polsat uzasadnia, że chce zdobyć doświadczenie w e-commerce, a akcje eobuwia sprzedać w debiucie giełdowym spółki w 2022 lub 2023 roku. więcej
 
 
Rusza anglojęzyczna wersja serwisu Albicla. Sakiewicz: milion użytkowników w dwa lata
 
W piątek rano ma już działać anglojęzyczna wersja serwisu społecznościowego Albicla.com. W ciągu kilku tygodni pojawi się też jego węgierska wersja, a w następnej kolejności inne odsłony językowe. - Liczymy, że w dwa lata będziemy mieli milion użytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes zarządzającej serwisem spółki Słowo Niezależne. więcej
 
 
T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne
 
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił odwołanie T-Mobile Polska od decyzji prezesa UOKiK-u nakazującej wykupienie w Polsacie emisji spotu informującego, że w reklamach pożyczki oferowanej przez T-Mobile Usługi Bankowe napis o jej warunkach był nieczytelny. więcej
 
 
5,5 mln zł na antyaborcyjną kampanię billboardową z płodami i napisem "Kochajcie się mamo i tato"
 
Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" mogła wydać nawet 5.5 mln złotych na kampanię billboardową, na której płody i napisy “kochajcie się mamo i tato” - wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych Kantar Media. Wydatki fundacji postanowiły podliczyć aktywistki i twórczynie internetowe Martyna Kaczmarek i Paulina Zagórska. Jak podają, za równowartość tej kwoty można na przykład sfinansować 1640 tygodniowych turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z trisomią lub 40 tysięcy godzin terapii psychologicznej. więcej
 
 
Rada Mediów Narodowych wybrała skład kolejnych rad programowych. W radzie TVP Poznań Jolanta Hajdasz
 
Podczas ostatniego posiedzenia Rady Mediów Narodowych jej członkowie wybrali nowych członków rad programowych na kolejną kadencję dla wybranych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz oddziałów terenowych Telewizji Polskiej. W radzie programowej TVP Poznań zasiada Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu i Wolności Prasy SDP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Player po dużym wzroście przed Netflixem. HBO GO, vod.pl i TVP VOD ze spadkami (TOP10) więcej
 
Szefowie mediów na wyjeździe opłaconym przez Orlen. ,,Należało zachować ostrożność" więcej
 
Unilever usuwa słowo ,,normalny" z opakowań. Rezygnuje z cyfrowych przeróbek w reklamach więcej
 
Meghan i Harry to wprawni celebryci, wywiad z Oprah Winfrey ocieplił ich wizerunek i podniósł wartość marketingową więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor social media TIME
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego TVN GRUPA DISCOVERY
Sekretarz redakcji Architektura - Murator Grupa ZPR Media
Specjalista ds. PR TVP
Specjalista ds. Komunikacji TVP
operator / montażysta Polskie Radio
Redaktor mediów społecznościowych Polskieradio.pl
Redaktor - news Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 1, 3 lub 4 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Cyfrowy Polsat i spółka Rafała Brzoski negocjują z CCC kupno 10 proc. eobuwie.pl za 1 mld zł

Cyfrowy Polsat podpisał z CCC umowę na wyłączność negocjacyjną dotyczącą kupna 10 proc. akcji spółki eobuwie.pl za 500 mln zł. Analogiczną umowę z CCC zawarła spółka A&R Investments Limited należąca do Rafała Brzoski, prezesa InPostu. Cyfrowy Polsat uzasadnia, że chce zdobyć doświadczenie w e-commerce, a akcje eobuwia sprzedać w debiucie giełdowym spółki w 2022 lub 2023 roku. więcej

Rada Mediów Narodowych wybrała skład kolejnych rad programowych. W radzie TVP Poznań Jolanta Hajdasz

Podczas ostatniego posiedzenia Rady Mediów Narodowych jej członkowie wybrali nowych członków rad programowych na kolejną kadencję dla wybranych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz oddziałów terenowych Telewizji Polskiej. W radzie programowej TVP Poznań zasiada Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu i Wolności Prasy SDP. więcej

Kolejne zmiany w TVN. Agnieszka Maciejewska dyrektorem people & culture

Od 1 kwietnia Agnieszka Maciejewska dołączy do zespołu zarządzającego Grupy TVN Discovery Polska. Obejmie nowe stanowisko w strukturze spółki i będzie odpowiadała za działania "people & culture" TVN i Discovery w Polsce. więcej

Canal+ chce zmienić nazwy kanałów Domo+ i Kuchnia+, wniosek trafił do KRRiT

Canal+ planuje zmienić nazwy stacji Domo+ i Kuchnia+ na Canal+ Domo i Canal+ Kuchnia. - Zawartość programowa i charakter kanałów pozostaną bez zmian - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, kierownik ds. PR korporacyjnego, technologii i ofert w platformie Canal+. więcej

TVP chce kupić system do zarządzania podróżami służbowymi, zaczęła konsultacje

Telewizja Polska przygotowuje się do przetargu na kompleksowy system zarządzania podróżami służbowymi jej pracowników. Na razie ogłosiła wstępne konsultacje rynkowe w tym zakresie. więcej

570 tys. widzów transmisji Telekamer 2021 w TV Puls

Pokazaną w środę wieczorem w TV Puls transmisję Telekamer „Tele Tygodnia” 2021 roku obejrzało średnio 569 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Bauer odpowiada TVP ws. Telekamer: metody głosowania się nie zmieniły, popularność to nie oglądalność

Wyniki plebiscytu Telekamery 2021 zostały zniekształcone i nie oddają „faktycznych codziennych wyborów milionów widzów” - uważa Telewizja Polska. Głosowanie tylko SMS-ami i przez internet nazwano „szyderstwem organizatorów z czytelników wydawanych przez siebie tv-guidów", a nagrody dla TVN - „ustawką” i „walką o przetrwanie” Edwarda Miszczaka. - Wyniki plebiscytu Telekamer są miernikiem popularności telewizyjnych produkcji i osobowości, a nie odzwierciedleniem ich oglądalności, zaś metodologia głosowania od lat się nie zmienia i nie budziła dotąd kontrowersji - komentuje Wydawnictwo Bauer. więcej

Marzena Rogalska w "Dzień Dobry TVN"? TVN nie komentuje

Prezenterka i dziennikarka Marzena Rogalska, która po 12 latach zdecydowała się na odejście z Telewizji Polskiej na razie nie zdradza swoich dalszych planów. Według niektórych mediów miałaby przejść do „Dzień Dobry TVN”, czyli bezpośredniej konkurencji „Pytania na Śniadanie”. więcej

W telewizji dorośli rozbierają się przed dziećmi. Program opiera się na formacie ,,Ultra smider toejet"

21 marca holenderska telewizja publiczna NTR wyemituje program, w którym dzieci ze szkół podstawowych mają zadawać pytania nagim dorosłym. Plany stacji spotkały się z ostrą krytyką polityków prawicy oraz mniejszości tureckiej. więcej

Kluby ,,Gazety Polskiej" apelują do Kurskiego o emisję w TVP filmowego raportu podkomisji smoleńskiej

Władze Klubów „Gazety Polskiej” i Komitetu Smoleńsko-Katyńskiego zaapelowały do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego, żeby najpóźniej 10 kwietnia wyemitowano w TVP filmowy raport podkomisji sejmowej badającej katastrofę smoleńską. - Taka jest Racja Stanu Rzeczypospolitej Polskiej - podkreślają. więcej

30. Sezon ,,Top Gear" w BBC Brit

W niedzielę, 11 kwietnia, na kanale BBC Brit zadebiutuje 30. sezon programu „Top Gear”. Seria liczyć będzie cztery odcinki. W roli prowadzących znów wystąpią Freddie Flintoff, Chris Harris i Paddy McGuiness. To już czwarty ich wspólny sezon. więcej

Disney z siedmioletnią umową na mecze NHL. Zapłacił od 2 do 2,5 mld dolarów

Disney zawarł siedmioletni kontrakt na prawa do nadawania meczów ligi hokejowej NHL. Spotkania będzie można oglądać na antenie stacji ABC i ESPN, a także w internecie na platformach ESPN+ i Hulu. W sumie w każdym sezonie w ofercie znajdzie się 100 meczów NHL. Nieoficjalnie za prawa do transmisji Disney zapłacił od 2 do 2,5 mld dolarów. więcej

,,Silk Slaves" nowym dokumentem CNN Freedom Project i Kulczyk Foundation, premiera 13 marca

W sobotę, 13 marca CNN International pokaże nowy film dokumentalny „Silk Slaves” - opowiadający o pracy niewolniczej w przemyśle jedwabniczym w Indiach. Dokument powstał we współpracy CNN Freedom Project i Kulczyk Foundation. więcej

TVP krytykuje wyniki Telekamer. ,,Bauer zakpił z uczciwości widzów, walka Miszczaka o przetrwanie w TVN"

Wyniki plebiscytu Telekamery 2021 zostały zniekształcone i nie oddają „faktycznych codziennych wyborów milionów widzów” - uważa Telewizja Polska. Głosowanie tylko SMS-ami i przez internet nazwano „szyderstwem organizatorów z czytelników wydawanych przez siebie tv-guidów", a nagrody dla TVN - „ustawką” i „walką o przetrwanie” Edwarda Miszczaka. - Niemieckie Wydawnictwo Bauer zakpiło sobie z najlepszej woli i uczciwości widzów TVP biorących udział w plebiscycie - komentuje TVP. więcej

W Wielkiej Brytanii ruszy informacyjny kanał GB News, inwestorem Discovery

Na rynku brytyjskim rozpocznie nadawanie kanał informacyjny GB News, wspierany m.in. przez koncern Discovery. Na jego czele stanął Andrew Neil, były wieloletni dziennikarz BBC. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rada Mediów Narodowych wybrała skład kolejnych rad programowych. W radzie TVP Poznań Jolanta Hajdasz

Podczas ostatniego posiedzenia Rady Mediów Narodowych jej członkowie wybrali nowych członków rad programowych na kolejną kadencję dla wybranych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia oraz oddziałów terenowych Telewizji Polskiej. W radzie programowej TVP Poznań zasiada Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu i Wolności Prasy SDP. więcej

 
Beata Tadla i Agnieszka Kołodziejska prowadzącymi audycję ,,Gość Radia Zet". Nowościami ,,Tydzień z Radiem Zet" i ,,W waszej sprawie"

Radio Zet (Eurozet) wprowadza popołudniową audycję „Gość Radia Zet”. Będzie można jej słuchać od poniedziałku do czwartku, a poszczególne wydania poprowadzą m.in. Beata Tadla i Agnieszka Kołodziejska. W piątki rozgłośnia zaproponuje nową audycję - „Tydzień z Radiem Zet”, której gospodynią będzie Joanna Komolka. Wraca też program interwencyjny - „W waszej sprawie”. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, AntyRadio wyprzedziło Trójkę

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił odwołanie T-Mobile Polska od decyzji prezesa UOKiK-u nakazującej wykupienie w Polsacie emisji spotu informującego, że w reklamach pożyczki oferowanej przez T-Mobile Usługi Bankowe napis o jej warunkach był nieczytelny. więcej

5,5 mln zł na antyaborcyjną kampanię billboardową z płodami i napisem "Kochajcie się mamo i tato"

Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" mogła wydać nawet 5.5 mln złotych na kampanię billboardową, na której płody i napisy “kochajcie się mamo i tato” - wyliczył dom mediowy Media People na podstawie danych Kantar Media. Wydatki fundacji postanowiły podliczyć aktywistki i twórczynie internetowe Martyna Kaczmarek i Paulina Zagórska. Jak podają, za równowartość tej kwoty można na przykład sfinansować 1640 tygodniowych turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci z trisomią lub 40 tysięcy godzin terapii psychologicznej. więcej

Starcom i MediaCom na czele domów mediowych w Polsce, Publicis Media przed GroupM wśród koncernów (TOP18 wg RECMA)

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i MediaCom (GroupM/WPP) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie organizacji RECMA, a Value Media, Wavemaker, Havas Media, Zenith i Spark Foundry otrzymały profil „wysoki”. Wśród koncernów liderem jest Publicis Media, który po raz pierwszy wyprzedził GroupM. więcej

WPP ze spadkiem wpływów o 9,3 proc. i 2,8 mld funtów straty, zwolnił 6,7 tys. pracowników

Według wstępnych danych koncern reklamowy WPP, do którego należą agencje Ogilvy, VMLY&R, GroupM zamknął 2020 rok stratą w wysokości 2,8 mld funtów. Zredukował liczbę pracowników z 106,5 do 99,8 tys. na koniec ub.r. więcej

Projektantki Izabela Szarmach i Olga Piórkowska z HGTV reklamują OBI (wideo)

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa sklepów budowlanych OBI. Występują w niej projektantki Izabela Szarmach i Olga Piórkowska, znane przede wszystkim z programów HGTV. więcej

Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw

Wydawnictwo Bauer Media Group i grupa reklamowa Serviceplan Group rozpoczynają współpracę w zakresie content marketingu i publikacji korporacyjnych. Ma temu służyć utworzona agencja BauerServiceplan. więcej

Sieć dyskontów Action wejdzie do Gdańska

Sieć dyskontów niespożywczych Action zamierza w marcu otworzyć pierwszy sklep w Gdańsku. więcej

Polacy wydali na alkohol w ubiegłym roku 39,2 mld zł. Mniej na piwo

Na alkohole Polacy wydali w ubiegłym roku 39,2 mld zł , o 7 proc. więcej niż rok wcześniej - pokazują dane Nielsen IQ. Największe wzrosty odnotowały mniejsze kategorie jak whisky, gin, rum, tequila, ale kluczowy dla całego rynku okazał się spadek sprzedaży piwa. więcej

Kosmiczne chrupanie reklamuje Supreme Crispy Chicken w McDonald's (wideo)

W nowej kampanii sieci gastronomicznej McDonald’s reklamowany jest burger Supreme Crispy Chicken. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication. więcej

eWinner sponsorem tytularnym drugiej ligi piłkarskiej, będzie transmitował mecze w internecie

Firma bukmacherska eWinner została sponsorem tytularnym drugiej ligi piłki nożnej. W swoim serwisie internetowym będzie pokazywać wszystkie mecze, które nie będą transmitowane przez Telewizję Polską. więcej

Orange Flex szuka ambasadorów

Orange Flex rozpoczyna poszukiwania ambasadorów wśród użytkowników, którzy lubią i cenią aplikację. Na grupę wybrańców czekają atrakcyjne nagrody i dodatkowe niespodzianki. Właśnie ruszyła rekrutacja. więcej

Medicover Polska przejmuje sieć klubów fitness Holmes Place w Polsce

Sieć klubów fitness Holmes Place z początkiem marca dołącza do portfolio Medicover, które nabyło 100 proc. udziałów firmy. Kwota transakcji nie została ujawniona. więcej

Książęce z Księciem w roli głównej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Książęce (Kompania Piwowarska), która promuje wariant IPA. Kampanię przygotowały Schulz & Fields Warszawa, Platige we współpracy z BrosFX, Juice, Zenith, Gong. więcej

Lewiatan reklamuje się na wiosnę (wideo)

Wystartowała kampania promująca sieć handlową Lewiatan. Została ona przygotowana przez Grupę Effectica i Mindshare Polska. więcej

Model ZX 2K BOOST Pure w ofercie adidas Originals

Marka adidas Originals wprowadza na rynek model sneakersów ZX 2K BOOST Pure. Launch wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez VMLY&R. więcej

,,Urban Legends" w kampanii Skanska

Skanska rozpoczyna nową kampanię „Urban Legends", w której uświadamia siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń. więcej

Sebastian Tomaszewski w zarządzie właściciela marki Diamant

Nowym członkiem zarządu Pfeifer&Langen Polska, do której należy marka cukru Diamant, został Sebastian Tomaszewski. Zajmuje się marketingiem i sprzedażą produktów, a także planowaniem i jakością. więcej

Świat sportu już od roku pod wpływem pandemii

Świat sportu już od roku znajduje się pod wpływem pandemii COVID-19. Trybuny aren są puste lub z niewielką liczbą widzów. Zmieniły się reguły rywalizacji, którym zawodnicy i organizatorzy imprez muszą się bezwzględnie podporządkować. więcej

Value Media i SalesTube z kampanią dla marki Oyakata na trzech rynkach

Wystartowała kampania świadomościowa japońskich dań i zup instant marki Oyakata (Ajinomoto Poland). Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce  SalesTube. więcej

Kazar, Maczfit klientami PrmoTraffic

Do grona klientów krakowskiej agencji PromoTraffic dołączają galanteryjna marka Kazar oraz Maczfit, oferujący catering dietetyczny. więcej

Przepis na udane święta w Wielkanocnej kampanii Piątnicy

OSM Piątnica  rozpoczęła działania promocyjne w digitalu i mediach społecznościowych, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas przygotowywania wielkanocnych potraw i wypieków. Przygotowały ją agencje Plej i Starcom.   więcej

Costa Coffe z promocjami na 50. urodziny

Costa Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niespodzianek dla gości - urodzinowe oferty i zestawy oraz specjalny, odświętny wygląd lokali. Wraz z początkiem świętowania rusza także nowa, wiosenna kampania marki. więcej

Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces

„Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Radomszczańska" mimo groźby pozwu nie usunie tekstu krytykującego miejską spółkę

W czwartkowym wydaniu tygodnik „Gazeta Radomszczańska” (Mepress) opublikował oświadczenie, w którym redakcja deklaruje, że nie da się zastraszyć gminnej spółce, grożącej jej procesem za jeden z tekstów. - Za lokalnymi dziennikarzami nie stoją prawnicy. Kto ulegnie, da sobie złamać kręgosłup - komentuje Andrzej Andrysiak, wydawca pisma.   więcej

Bauer odpowiada TVP ws. Telekamer: metody głosowania się nie zmieniły, popularność to nie oglądalność

Wyniki plebiscytu Telekamery 2021 zostały zniekształcone i nie oddają „faktycznych codziennych wyborów milionów widzów” - uważa Telewizja Polska. Głosowanie tylko SMS-ami i przez internet nazwano „szyderstwem organizatorów z czytelników wydawanych przez siebie tv-guidów", a nagrody dla TVN - „ustawką” i „walką o przetrwanie” Edwarda Miszczaka. - Wyniki plebiscytu Telekamer są miernikiem popularności telewizyjnych produkcji i osobowości, a nie odzwierciedleniem ich oglądalności, zaś metodologia głosowania od lat się nie zmienia i nie budziła dotąd kontrowersji - komentuje Wydawnictwo Bauer. więcej

Naczelny ,,Bilda" zaprzecza zarzutom pracownic o zastraszanie, Axel Springer wezwał ekspertów zewnętrznych

Kilka pracownic niemieckiego dziennika „Bild” w skargach oskarżyło redaktora naczelnego Juliana Reichelta o nadużywanie władzy i wykorzystanie relacji zależności. Reichelt zaprzecza tym zarzutom, a wydający gazetę Axel Springer do ich zbadania zaangażował zewnętrznych ekspertów. więcej

Bauer Media Group i Serviceplan otwierają wspólną agencję ds. treści i wydawnictw

Wydawnictwo Bauer Media Group i grupa reklamowa Serviceplan Group rozpoczynają współpracę w zakresie content marketingu i publikacji korporacyjnych. Ma temu służyć utworzona agencja BauerServiceplan. więcej

Prawie 6 tysięcy publikacji o Meghan i Harrym po ich wywiadzie

W Polsce w zaledwie pięć dni od emisji wywiadu Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan Markle we wszystkich typach mediów pojawiło się aż 5,8 tys. publikacji i wciąż ich przybywa. Wartość ekwiwalentu reklamowego przeanalizowanych do tej pory materiałów wynosi 19,1 mln złotych - podaje Instytut Monitorowania Mediów. więcej

,,Super Express" pomylił sprawcę napaści na księdza z raperem Sokołem

Dziennik „Super Express” (Grupa ZPR Media) w tekście o Adamie O., który chciał zaatakować księdza nożem, umieścił zdjęcie rapera Wojciecha "Sokoła" Sosnowskiego z teledysku sprzed prawie 20 lat. Do pomyłki doszło prawdopodobnie dlatego, że O. miał tę fotografię "Sokoła" ustawioną jako profilową na Facebooku. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rusza anglojęzyczna wersja serwisu Albicla. Sakiewicz: milion użytkowników w dwa lata

W piątek rano ma już działać anglojęzyczna wersja serwisu społecznościowego Albicla.com. W ciągu kilku tygodni pojawi się też jego węgierska wersja, a w następnej kolejności inne odsłony językowe. - Liczymy, że w dwa lata będziemy mieli milion użytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, prezes zarządzającej serwisem spółki Słowo Niezależne. więcej

SE.pl z większą przewagą nad Fakt.pl, najwięcej straciły Dziennik.pl, Wyborcza.biz i Forsal.pl (TOP12)

W lutym br. serwisy internetowe czołowych dzienników drukowanych miały 7,3 proc. użytkowników mniej niż w styczniu. Portal „Super Expressu” zwiększył przewagę nad Fakt.pl, a procentowo największe spadki zanotowały Dziennik.pl, Forsal.pl i Wyborcza.biz. więcej

Pudelek przeprasza Joannę Koroniewską i Macieja Dowbora za naruszenie dobrego imienia

Serwis Pudelek.pl (Wirtualna Polska Media) opublikował przeprosiny dla Joanny Koroniewskiej-Dowbor oraz Macieja Dowbora za publikacje w których naruszył ich dobre imię. Oświadczenie jest efektem przegranego procesu. Jak wynika z naszych informacji, spółka musi wypłacić 145 tys. zł tytułem zadośćuczynienia i nawiązki.  więcej

OVH podnosi się z pożaru. ,,Pracujemy nad planem uruchomienia nieuszkodzonych centrów"

W nocy z wtorku na środę w Strasburgu doszło do pożaru dwóch budynków w centrum serwerowym firmy hostingowej OVH. Zniszczenia spowodowane przez ogień oznaczają kłopoty w internetowym funkcjonowaniu wielu firm, w tym także w Polsce. OVH zapewnia, że obecnie jest na etapie oceny zniszczeń i planu przywrócenia usług. - Pracujemy nad planem ponownego uruchomienia nieuszkodzonych centrów danych, komunikacja z klientami wynikająca z umów będzie prowadzona oddzielnie - zapewnia OVH. więcej

Eurocash coraz bardziej internetowy. Wpływy Frisco.pl wzrosły o 60 proc., ubyło saloników Inmedio

Internetowy supermarket Fisco.pl, przejęty przez Eurocash, w całym roku osiągnął wzrost przychodów o ok. 60 proc. Natomiast sprzedaż w należących do Eurocashu salonikach prasowych Inmedio zmalała o 7,3 proc., a ich liczba - z 450 do 431. więcej

Facebook z nowymi narzędziami dla twórców. Zarobią więcej na reklamach

Facebook rozpoczął wprowadzanie w swoim serwisie nowych rozwiązań, które mają ułatwić twórcom zarabianie na publikowanych przez nich treściach. Wśród nich jest możliwość emitowania reklam w trakcie krótkich filmów wideo, stosowanie nalepek w Relacjach, a także nadawanie reklam in-stream w transmisjach na żywo. więcej

Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP"

„Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy wydali na alkohol w ubiegłym roku 39,2 mld zł. Mniej na piwo

Na alkohole Polacy wydali w ubiegłym roku 39,2 mld zł , o 7 proc. więcej niż rok wcześniej - pokazują dane Nielsen IQ. Największe wzrosty odnotowały mniejsze kategorie jak whisky, gin, rum, tequila, ale kluczowy dla całego rynku okazał się spadek sprzedaży piwa. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krajowy Zasób Nieruchomości szuka agencji public relations

Krajowy Zasób Nieruchomości zaprasza agencje do składania ofert na usługi public relations. Zastrzega, że miesięczny koszt współpracy nie może przekroczyć kwoty 5 tys. zł netto miesięcznie. więcej

PR Hub na rzecz projektu EIT Food RIS Fellowships Action Line

PR Hub po raz kolejny wesprze działania komunikacyjne projektu edukacyjnego EIT Food RIS Fellowships Action Line. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile musi przyznać w Polsacie, że informacje w reklamach pożyczki były nieczytelne
OVH podnosi się z pożaru. ,,Pracujemy nad planem uruchomienia nieuszkodzonych centrów"
Kuo: iPhone 13 z pojemniejszą baterią dzięki zmianom w konstrukcji
Części zamienne do sprzętu AGD i RTV przez 7-10 lat od końca produkcji
mBank pozwala otworzyć konto bez wychodzenia z domu. Wystarczy elektroniczny dowód osobisty
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj