Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 30 Marca 2021
 
 
 
,,Rzeczpospolita" łakomym kąskiem dla władzy. ,,Nie ma miejsca na trzy dzienniki gospodarcze"
 
Wydająca „Rzeczpospolitą” i „Parkiet” spółka Gremi Media, której sprzedaż rozważa Grzegorz Hajdarowicz, może być atrakcyjna dla innych wydawców z segmentu biznesowego i spółek powiązanych z obecną władzą. Od paru lat dyskutowano o konsolidacji wśród trzech gazet gospodarczych. - Pytanie brzmiało: kto pierwszy odpuści. Zdecydował się Hajdarowicz - komentuje Andrzej Andrysiak. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc.
 
Akcje Allegro od początku stycznia potaniały o 39 proc., obecnie są wyceniane najniżej od debiutu giełdowego spółki. Zdaniem analityków nie jest to związane z wejściem Amazona na polski rynek. - Wcześniej kurs Allegro został wywindowany bardzo wysoko w efekcie zakupów indeksowych. Allegro jest nadal wyceniane wysoko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Wachełko z Wood & Co. więcej
 
 
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i 40 mln zł kwartalnego zysku, Telewizja WP na większym plusie
 
W czwartym kwartale ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 218,46 mln zł oraz zysku netto z 26,86 do 40,05 mln zł. Wskutek spadków zaraz po wybuchu epidemii całoroczne wpływy zmalały o 10,8 proc., ale zysk netto się zwiększył. - W skutym covidowym lodem świecie w 2020 roku, internet był jak tlen, jak przerębel, do którego przypłynęły wszystkie ryby - opisuje prezes spółki Jacek Świderski. więcej
 
 
Pracownicy Domu Dziennikarza SDP nie godzą się na cięcie etatów, osiem osób zrezygnowało. ,,Wzięliście na nas pieniądze z tarczy"
 
Osiem z jedenastu osób zatrudnionych w należącym do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Domu Pracy Twórczej w Kazimierzu Dolnym zwolniło się w poniedziałek z pracy, po tym jak zarząd SDP zmniejszył im wymiar pracy i pensje - najpierw o połowę, a po protestach o jedną czwartą. - Oszczędności powinniśmy robić raczej w Warszawie - uważa członek zarządu SDP, Stefan Truszczyński. więcej
 
 
Rada Etyki Mediów: Dziennikarze nie powinni występować reklamach, szkodzą sobie i redakcjom
 
Dziennikarz występujący w reklamie łamie zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów, traci wiarygodność i szkodzi swojej redakcji – brzmi stanowisko Rady Etyki Mediów. Członkowie Rady w ten sposób zaopiniowali fakt udzielania się dziennikarki Radia Łódź w programach medycznych telewizji Toya, w których lokowano produkty. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Disney w Polsce z 5 mln zł zysku. Przez epidemię mniej z kin, więcej z reklam tv więcej
 
,,Klangor" może być najlepszym polskim serialem 2021 roku. ,,Rozbudza ciekawość" więcej
 
TVP na Euro 2020 uruchomi kanał TVP 4K, który będzie obecny w DVB-T. Jacek Kurski: wchodzimy w erę 4K więcej
 
TVN rezygnuje z umów śmieciowych. Będą umowy o pracę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Ad Sales Project Specialist Ringier Axel Springer
Redaktor do działu sport.se.pl TIME
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN GRUPA DISCOVERY
Programming Coordinator The Walt Disney Company Polska
Dziennikarz- Fakt (Dział Krakowski) Ringier Axel Springer
Prezenter wiadomości (Warszawa) Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 1,35 mln widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,76 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Treści TVN znikają z platformy Vod.pl. ,,To wspólna decyzja"

Z należącego do Ringier Axel Springer Polska serwisu Vod.pl zostały wycofane treści oferowane przez stację TVN za pośrednictwem prowadzonej przez nią platformy Player.pl. RASP wyjaśnia, że to wspólna decyzja obu partnerów i nie wyklucza powrotu do współpracy w przyszłości. więcej

Dziesiąta edycja ,,Top Model" jesienią w TVN. Wystartował casting online

Telewizja TVN rozpoczęła castingi do dziesiątej edycji „Top Model”. Reality-show na antenie stacji według wstępnych planów ma być emitowany w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kanapowcy 3" od 6 kwietnia w TTV

We wtorek, 6 kwietnia TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Kanapowcy”. więcej

TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVP2. ,,M jak miłość" i mecze Polski z Andorą i Węgrami hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość” i eliminacyjne mecze reprezentacji Polski z Andorą i Węgrami do MŚ 2022. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,92 mln widzów ,,Kabaretu na żywo", Polsat wiceliderem

Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,92 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji cyklu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Telewizja Polska wyda 3,2 mln zł na sprzęt emisyjny dla TVP Kobieta

W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym sprzętu emisyjnego na potrzeby kanału TVP Kobieta złożono jedną ofertę z kwotą 3,17 mln zł brutto. więcej

TVP Dokument i TVP Kobieta w ofercie sieci Vectra, Multimedia i Orange

Od wtorku, 30 marca kanały TVP Dokument i TVP Kobieta będzie można oglądać w sieciach kablowych Vectra i Multimedia. TVP Kobieta trafia także do oferty Orange IPTV. więcej

TVP Info: rozmowy Giertycha z twórcą Soku z Buraka pozyskane legalnie, będziemy chronić nasze źródła

W niedzielę TVP Info ujawniło kolejną część internetowych rozmów adwokata Romana Giertycha i Mariusza Kozaka-Zagozdy, współtwórcy fanpage’a facebookowego Sok z Buraka. Niektórzy dziennikarze zasugerowali, że stacja otrzymała te treści od służb specjalnych. - Informacje o współpracy Giertych-Sokzburaka to efekt kilkutyg. dziennikarskiej pracy, a nie prezent od służb. Pozyskane legalnie, zweryfikowane - podkreśliło TVP Info. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Rzeszów promuje kandydatkę na prezydenta Rzeszowa z poparciem PiS

W ciągu ostatniego tygodnia na stronie Polskiego Radia Rzeszów codziennie prezentowane były informacje na temat działalności Ewy Leniart, kandydującej na prezydenta Rzeszowa, startującej z własnego komitetu (choć ma poparcie PiS). Stacja nie chciała tego komentować. więcej

 
Polskie Radio szuka agencji, która wypromuje je w internecie

Polskie Radio wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku. więcej

 
Karolina Olszewska-Merk i Maciej Trojanowski w Radiu ZET

Od kwietnia do działu informacji Radia ZET dołączają reporterka Karolina Olszewska-Merk i redaktor wydania Maciej Trojanowski.   więcej

 
Audycje Okuniewskiej, Kossakowskiego, Króla, Kempy i Kurasińskiego w newonce.radio

Wiosną w internetowym newonce.radio będzie można usłyszeć nowe programy: Joanny Okuniewskiej, Przemka Kossakowskiego, Mai Strzelczyk, Króla, Artura Kurasińskiego, Walczuka & Wygusia i Agnieszki Woźniak-Starak. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, stacja wyprzedziła Radio Gra

Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Meloradio - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"

Agencje Partner of Promotion, agencja reklamowa dsk i ClickAd Interative wygrały przetarg spółki Polskie Linie Kolejowe na realizację kampanii społecznej pod hasłem "Bezpieczny przejazd". Jej budżet wynosi 14,76 mln zł. więcej

Effie Awards 2021 tworzy kategorię komunikacji do młodych

Komitet organizacyjny nagród reklamowych Effie wprowadza do konkursu nową kategorię specjalną - Young Audience. Będzie poświęcona komunikacji kierowanej do pokolenia Z, czyli konsumentów urodzonych po 1995 roku. więcej

Focus Media Group i Imagine Nation po rebrandingu. Na czele Michał Korczak

Agencje Focus Media Group i Imagine Nation dokonały rebrandingu. Do obecnych nazw dołączono wspólny claim "full immersion agencies". Dyrektorem zarządzającym obu agencji zostaje Michał Korczak. więcej

Specjaliści i menadżerowie z pensjami ponad 12 tys. zł miesięcznie. Spadek przez pandemię

Średnie wynagrodzenie obecnie oferowane specjalistom i menedżerom wynosiło w ubiegłym roku 12 096 zł brutto miesięcznie, co oznacza spadek o 4 proc. w stosunku do roku poprzedniego - wynika z raport płacowego firmy doradztwa HR  Antal. Aż o 15 proc. w górę poszybowały w 2020 roku zarobki prawników. więcej

Polskie Radio szuka agencji, która wypromuje je w internecie

Polskie Radio wybiera w przetargu agencję do obsługi reklamowej w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować półtora roku. więcej

Zmarł dziennikarz i menedżer marketingowy Kamil Ormaniec

W weekend po ciężkiej chorobie zmarł Kamil Ormaniec - przez 7 lat dziennikarz technologiczny Onetu, a ostatnio menedżer w agencji Clickad. więcej

Wlazło, Michalczewski i Dziwulski na nowych stanowiskach w Hyundai Motor Poland

Z początkiem marca Hyundai Motor Poland zadecydował o przeprowadzeniu zmian w importerskiej strukturze działu marketingu i PR. Utworzono nowy sub-dział produktu, na czele którego stanął Tomasz Michalczewski. Marcin Wlazło jest odpowiedzialny za kontakty z mediami. więcej

Orange Warsaw Festival nie odbędzie się w 2021 roku

Tegoroczna edycja Orange Warsaw Festival została odwołana z powodu sytuacji epidemicznej. Organizatorzy zapowiadają już, że w przyszłym roku festiwal odbędzie się w pierwszy weekend czerwca, wystąpią m.in. Tyler, The Creator i Brockhampton. więcej

Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną

Grupa Śnieżka, producent farb dekoracyjnych w Polsce, na Węgrzech, Ukrainie i Białorusi wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki - Śnieżka Group. więcej

Facebook ruszył z globalnym przetargiem mediowym. Do wzięcia 750 mln dolarów

Facebook rozpoczął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu platformy bronią Mindshare (GroupM) i dentsu. więcej

Warka Planet of Gamers - marka piwa wchodzi w świat gamingu

Warka (Grupa Żywiec) stworzyła autorską platformę Warka Planet of Gamers, w ramach której w dniach 9-11 kwietnia odbędzie się turniej Warka Planet of Gamers Cup. O zwycięstwo zawalczy w nim ośmiu twórców. więcej

Żabka wycofuje plastikowe torby

Sieć sklepów Żabka Polska wyeliminowała ze swoich sklepów jednorazowe materiały z plastiku. Torby na zakupy, tzw. zrywki oraz plastikowe wieczka do kubków na kawę zastąpiły biodegradowalne, papierowe odpowiedniki. więcej

,,Ból znika z Expressem" w reklamie Ibum Express (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kapsułek Ibum Express (produkowanych przez Hasco-Lek). Jest realizowana pod hasłem „Ból znika z Expressem”. więcej

Jadwiga Kijak i Konrad Olejarczyk awansowali w Mobee Dick

Jadwigę Kijak awansowała na nowe stanowisko head of research, a Konrada Olejarczyk na head of project delivery w agencji Mobee Dick. więcej

Kikkoman klientem grupy dentsu

Spółki należące do grupy dentsu Polska - Isobar oraz iProspect - pozyskały do swoich portfolio markę Kikkoman, producenta m.in. sosu sojowego. W ramach obsługi będą odpowiadały za rozwój stron internetowych, kreację, strategię oraz media buying. więcej

Już 86 proc. Polaków wspiera WOŚP, w tegorocznym finale zebrano 210,8 mln zł

Aż 86 proc. Polaków popiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy - wynika z badania agencji Inquiry. Tegoroczny finał WOŚP przyniósł rekordową kwotę zebranych pieniędzy - 210,81 mln zł. więcej

DeepFake użyty w kampanii Poruszamy sztukę" na ekranach digital OOH

Screen Network uruchomiło na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji. więcej

Nichole Davies globalną szefową strategii w VMLY&Rx

Nichole Davies objęła stanowisko global chief strategy oficera w agencji VMLY&Rx. Poprzednio kierowała strategią w takich agencjach, jak Wundermna Thompson Health, Grey Health i Interbrand Health. więcej

Nufarm klientem Kerris Group

Kerris Group zajmie się promocją środków ochrony roślin produkowanych przez firmę Nufarm. więcej

Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji

Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Rzeczpospolita" łakomym kąskiem dla władzy. ,,Nie ma miejsca na trzy dzienniki gospodarcze"

Wydająca „Rzeczpospolitą” i „Parkiet” spółka Gremi Media, której sprzedaż rozważa Grzegorz Hajdarowicz, może być atrakcyjna dla innych wydawców z segmentu biznesowego i spółek powiązanych z obecną władzą. Od paru lat dyskutowano o konsolidacji wśród trzech gazet gospodarczych. - Pytanie brzmiało: kto pierwszy odpuści. Zdecydował się Hajdarowicz - komentuje Andrzej Andrysiak. więcej

Pracownicy Domu Dziennikarza SDP nie godzą się na cięcie etatów, osiem osób zrezygnowało. ,,Wzięliście na nas pieniądze z tarczy"

Osiem z jedenastu osób zatrudnionych w należącym do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Domu Pracy Twórczej w Kazimierzu Dolnym zwolniło się w poniedziałek z pracy, po tym jak zarząd SDP zmniejszył im wymiar pracy i pensje - najpierw o połowę, a po protestach o jedną czwartą. - Oszczędności powinniśmy robić raczej w Warszawie - uważa członek zarządu SDP, Stefan Truszczyński. więcej

Rada Etyki Mediów: Dziennikarze nie powinni występować reklamach, szkodzą sobie i redakcjom

Dziennikarz występujący w reklamie łamie zasady zapisane w Karcie Etycznej Mediów, traci wiarygodność i szkodzi swojej redakcji – brzmi stanowisko Rady Etyki Mediów. Członkowie Rady w ten sposób zaopiniowali fakt udzielania się dziennikarki Radia Łódź w programach medycznych telewizji Toya, w których lokowano produkty. więcej

Europejski Trybunał Praw Człowiek oceni działania policji i ograniczenia protestów w Polsce po skardze Ewy Siedleckiej

Dziennikarka „Polityki” Ewa Siedlecka złożyła skargę do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, w której zarzuciła funkcjonariuszom policji, że doszło do naruszenia wolności osobistej, wolności słowa, wolności zgromadzeń wobec niej oraz uczestników tzw. „kontrmiesięcznicy”. więcej

"New Yorker" zmienia fragmenty artykułu Mashy Gessen

Gazeta "The New Yorker" naniosła w poniedziałek zmiany w opublikowanym na jej portalu artykule Mashy Gessen. Ambasada RP w Waszyngtonie uznaje to za otwarcie się redakcji na dialog i zapowiada dalsze działania mające na celu usunięcie tekstu lub dokonanie kolejnych korekt. więcej

Marta Wardin nie jest już w zarządzie Fundacji Przekrój

Z zarządem Fundacji Przekrój pożegnała się Marta Wardin, pozostaje natomiast dyrektor wydawniczą kwartalnika „Przekrój”. więcej

Brytyjskie media: nieobecność Robert Lewandowskiego ciosem dla Polaków

Nieobecność Roberta Lewandowskiego jest ogromnym ciosem dla Polaków i znacząco ułatwi reprezentacji Anglii pokonanie w środę najgroźniejszego rywala w eliminacjach piłkarskich mistrzostw świata w 2022 r. - oceniają w poniedziałek brytyjskie media. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc.

Akcje Allegro od początku stycznia potaniały o 39 proc., obecnie są wyceniane najniżej od debiutu giełdowego spółki. Zdaniem analityków nie jest to związane z wejściem Amazona na polski rynek. - Wcześniej kurs Allegro został wywindowany bardzo wysoko w efekcie zakupów indeksowych. Allegro jest nadal wyceniane wysoko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Łukasz Wachełko z Wood & Co. więcej

Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów i 40 mln zł kwartalnego zysku, Telewizja WP na większym plusie

W czwartym kwartale ub.r. holding Wirtualna Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 15,2 proc. do 218,46 mln zł oraz zysku netto z 26,86 do 40,05 mln zł. Wskutek spadków zaraz po wybuchu epidemii całoroczne wpływy zmalały o 10,8 proc., ale zysk netto się zwiększył. - W skutym covidowym lodem świecie w 2020 roku, internet był jak tlen, jak przerębel, do którego przypłynęły wszystkie ryby - opisuje prezes spółki Jacek Świderski. więcej

Treści TVN znikają z platformy Vod.pl. ,,To wspólna decyzja"

Z należącego do Ringier Axel Springer Polska serwisu Vod.pl zostały wycofane treści oferowane przez stację TVN za pośrednictwem prowadzonej przez nią platformy Player.pl. RASP wyjaśnia, że to wspólna decyzja obu partnerów i nie wyklucza powrotu do współpracy w przyszłości. więcej

Sztab Grzegorza Brauna po krytycznym tekście przestaje udzielać informacji serwisowi z Rzeszowa

Sztab startującego w wyborach na prezydenta Rzeszowa Grzegorza Braun od niedzieli odmawia portalowi Rzeszow-News.pl udzielania informacji dotyczących kampanii posła. To odpowiedź na krytyczną relację redaktora naczelnego witryny Marcina Kobiałki z sobotniej konferencji programowej Brauna. - Zaoszczędzimy sporo czasu, gdy nie będziemy musieli relacjonować takich pseudokonferencji - komentuje Kobiałka. więcej

Bank Pekao planuje do 2024 r. osiągnięcie 3,2 mln aktywnych klientów bankowości mobilnej

Bank Pekao przedstawił strategię rozwoju do 2024 roku. Zakłada ona większą rentowność kapitału i liczby użytkowników mobilnych, jest oparta na czterech filarach: Klient, Wzrost, Efektywność i Odpowiedzialność. Pekao przyjął również politykę dywidendową na lata 2021-2024 zakładającą wskaźnik wypłaty dywidendy 50 - 75 proc. zysku netto w każdym roku. więcej

Facebook ruszył z globalnym przetargiem mediowym. Do wzięcia 750 mln dolarów

Facebook rozpoczął globalny przetarg na planowanie i zakup mediów. Budżetu platformy bronią Mindshare (GroupM) i dentsu. więcej

Ponad 20 tys. zł na wsparcie syryjskich uchodźców ze wspólnej akcji charytatywnej Gazeta.pl i PCPM

W dziesiątą rocznicę wybuchu wojny w Syrii, portal Gazeta.pl (Agora) wraz z Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej rozpoczęła akcję #PamiętamyoSyrii. Ruszyła wówczas też zbiórka, z której cały dochód - ponad 20 tys. zł przeznaczony teraz zostanie na wsparcie syryjskich uchodźców.     więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Już 86 proc. Polaków wspiera WOŚP, w tegorocznym finale zebrano 210,8 mln zł

Aż 86 proc. Polaków popiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy - wynika z badania agencji Inquiry. Tegoroczny finał WOŚP przyniósł rekordową kwotę zebranych pieniędzy - 210,81 mln zł. więcej

Ograniczanie funkcjonowania branż wpłynęło przede wszystkim na sytuację ludzi młodych

Rok funkcjonowania gospodarki w epidemii nie wpłynął znacząco ani na oficjalne statystyki dotyczące bezrobocia, ani na ogólne dane dotyczące bezrobocia deklarowanego. Jednocześnie analizy pokazują, że zamykanie lub ograniczanie funkcjonowania branż wpłynęło przede wszystkim na sytuację ludzi młodych – wynika z badania CBOS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Monika Zamachowska założyła agencję PR

Była prezenterka i dziennikarka TVP Monika Zamachowska założyła własną agencję usług public relations. więcej

Partner of Promotion, dsk i ClickAd Interactive wygrały przetarg na kampanię "Bezpieczny przejazd"

Agencje Partner of Promotion, agencja reklamowa dsk i ClickAd Interative wygrały przetarg spółki Polskie Linie Kolejowe na realizację kampanii społecznej pod hasłem "Bezpieczny przejazd". Jej budżet wynosi 14,76 mln zł. więcej

Wlazło, Michalczewski i Dziwulski na nowych stanowiskach w Hyundai Motor Poland

Z początkiem marca Hyundai Motor Poland zadecydował o przeprowadzeniu zmian w importerskiej strukturze działu marketingu i PR. Utworzono nowy sub-dział produktu, na czele którego stanął Tomasz Michalczewski. Marcin Wlazło jest odpowiedzialny za kontakty z mediami. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Z Netii odchodzi szef ds. B2B Aster Papazyan
Orange wykorzysta technologię Nokii do optymalizacji sieci 5G (wideo)
Akcje CD Projekt mocno w górę. ,,Rynek gra pod nową strategię"
CD Projekt ujawnia poprawki do ,,Cyberpunka 2077". Kilkaset pozycji w ważnych obszarach rozgrywki
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj