Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 1 Kwietnia 2021
 
 
 
Wicedyrektor Trójki Mirosław Rogalski żegna się z Polskim Radiem
 
Mirosław Rogalski nie jest już wicedyrektorem radiowej Trójki ani szefem Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że Rogalskiemu skończyła się umowa z nadawcą. więcej
Weź udział w badaniu CMO Survey 2021
 
Jest to badanie opinii liderów marketingu, na temat oceny ich obecnej oraz przyszłej roli w strukturach firm, wpływu technologii na rozwój biznesu oraz zmian spowodowanych przez pandemię COVID-19. materiał partnerski więcej
 
 
Polska wersja randkowego formatu ,,M.O.M - Milf or Missy" w TVN7. Program będzie kręcony w Grecji
 
Telewizyjna Siódemka we współpracy z Constantin Entertainment Polska pracuje nad polska edycją formatu „M.O.M - Milf or Missy”, w którym kawalerowie umawiają się na randki z wyraźnie młodszymi lub starszymi od siebie kobietami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu będą realizowane wczesnym latem na jednej z greckich wysp, właśnie startują poszukiwania uczestników. więcej
 
 
YouTube chce ukrywać licznik przycisku ,,Nie lubię". ,,Pozwoli materiałom bronić się własną treścią"
 
YouTube rozpoczął testowanie rozwiązania, w którym statystyki korzystania z przycisku „Nie lubię” pod konkretnymi treściami nie będą widoczne dla użytkowników. Serwis chce w ten sposób zapobiec manipulowaniu odbiorcami i nastawianiu ich negatywnie do publikowanych materiałów. - Rezygnacja z publicznej informacji o dislike’ach może pozwolić materiałom bronić się samą treścią i uwolnić odbiorców platformy od czasem wprowadzającego w błąd „społecznego dowodu słuszności” - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marcin Pyć, head of content Strategy and Analytics w LTTM. więcej
 
 
"Patoreakcja" Maty jeszcze ostrzejszym manifestem. TVP, Kurski i Wojewódzki to chwyty promocyjne
 
Raper Michał Matczak, znany jako Mata, udzielił „Polityce” wywiadu w momencie debiutu utworu „Patoreakcja”, w którym wulgarnie odniósł się do TVP i Jacka Kurskiego. Spodziewa się teraz kontynuowania nagonki na jego i jego rodzinę. - Wywołuję ją świadomie. Bo chcę się trochę poświęcić, żeby uczynić ze swojej historii przykład - mówi w rozmowie z Kubą Wojewódzkim w „Polityce”. więcej
 
 
937 tys. widzów serialu ,,Chyłka - Rewizja". TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł
 
Serial „Chyłka - Rewizja” oglądało średnio 937 tys. widzów, o 670 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,48 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wirtualna Polska zapowiada inwestycje w media i dziennikarzy więcej
 
,,Rzeczpospolita" łakomym kąskiem dla władzy. ,,Nie ma miejsca na trzy dzienniki gospodarcze" więcej
 
Allegro najtańsze od debiutu giełdowego, kurs stracił 39 proc. więcej
 
Disney w Polsce z 5 mln zł zysku. Przez epidemię mniej z kin, więcej z reklam tv więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor Naczelny/a magazynu Elle Burda Media Polska
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Starszy Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
Ad Sales Project Specialist Ringier Axel Springer
Redaktor do działu sport.se.pl TIME
Programming Coordinator The Walt Disney Company Polska
Prezenter wiadomości (Warszawa) Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polska wersja randkowego formatu ,,M.O.M - Milf or Missy" w TVN7. Program będzie kręcony w Grecji

Telewizyjna Siódemka we współpracy z Constantin Entertainment Polska pracuje nad polska edycją formatu „M.O.M - Milf or Missy”, w którym kawalerowie umawiają się na randki z wyraźnie młodszymi lub starszymi od siebie kobietami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu będą realizowane wczesnym latem na jednej z greckich wysp, właśnie startują poszukiwania uczestników. więcej

"Patoreakcja" Maty jeszcze ostrzejszym manifestem. TVP, Kurski i Wojewódzki to chwyty promocyjne

Raper Michał Matczak, znany jako Mata, udzielił „Polityce” wywiadu w momencie debiutu utworu „Patoreakcja”, w którym wulgarnie odniósł się do TVP i Jacka Kurskiego. Spodziewa się teraz kontynuowania nagonki na jego i jego rodzinę. - Wywołuję ją świadomie. Bo chcę się trochę poświęcić, żeby uczynić ze swojej historii przykład - mówi w rozmowie z Kubą Wojewódzkim w „Polityce”. więcej

937 tys. widzów serialu ,,Chyłka - Rewizja". TVN zarobił z reklam 6,48 mln zł

Serial „Chyłka - Rewizja” oglądało średnio 937 tys. widzów, o 670 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 6,48 mln zł. więcej

Dlaczego ,,Wiadomości" zaatakowały Pawła Borysa? "Początek jawnego starcia w Zjednoczonej Prawicy"

Materiał „Wiadomości” krytykujący Polski Fundusz Rozwoju to prawdopodobnie początek jawnego starcia, jaki będziemy obserwowali pomiędzy frakcjami Zjednoczonej Prawicy - uważają dziennikarze i obserwatorzy polityczni. - Konflikt będzie eskalował, a ostatnie słowo należeć będzie i tak do Nowogrodzkiej - uważa Marek Kacprzak, specjalista rynku mediów i wizerunku. więcej

Telewizja Polska organizuje koncert "Pasja 2021" mimo pandemii. "Za obostrzenia odpowiada zewnętrzna firma"

Telewizja Polska zorganizuje w Wielki Piątek koncert „Pasja 2021” z udziałem artystów. Przed Centrum Spotkania Kultur w Lublinie postawiła scenę i wielki krzyż. Nadawca zapewnia portal Wirtualnemedia.pl, że wydarzenie zostanie zorganizowane całkowicie legalnie, a za zapewnienie bezpieczeństwa podczas nagrania zgodnie ze wszelkimi wymogami sanitarnymi odpowiada zewnętrzna firma. więcej

348 tys. widzów nowego programu ,,Wielkie rodziny" w TVP1. Premiery w TVP Dokument śledzi 3 tys. osób

Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Wielkie rodziny” ogląda średnio 348 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Premiery cyklu w TVP Kultura śledzi 3 tys. osób. więcej

Po kilku latach powraca polska wersja ,,Kryptonima szefa". Kolejna edycja od 4 kwietnia w Fokus TV (wideo)

W niedzielę, 4 kwietnia Fokus TV rozpocznie emisję programu „Kryptonim szef PL”. To druga edycja polskiej wersji formatu, którego pierwszy sezon jesienią 2015 roku oglądać można było w TVP1. więcej

TVP diagnozuje spadek oglądalności serial ,,Ojciec Mateusz". ,,Nie znamy powodu ataku na Jacka Kurskiego"

Przesunięcie serialu „Ojciec Mateusz” na weekendowe pasmo to część „większego kompleksu działań programowych”, które (globalnie) poprawiły oglądalność TVP2, kosztem konkurencji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Telewizja Polska. W ten sposób publiczny nadawca uzasadnia decyzję o zmianie pory emisji popularnego serialu na piątkowe wieczory. więcej

Recital Andrei Bocellego, uroczystości religijne i pilot ,,Rolnik szuka żony 8" w świątecznej ramówce TVP1 i TVP2 (wideo)

Główne kanały Telewizji Polskiej na Wielkanoc przygotowały specjalną ramówkę, widzowie TVP1 i TVP2 zobaczą m.in. recital tenora Andrei Bocellego, liczne uroczystości religijne, premierę filmu „Miszmasz czyli Kogel Mogel 3” i pilot „Rolnik szuka żony 8”. więcej

Specjalna ramówka Discovery Historia i Discovery Channel na Wielkanoc

Discovery Historia i Discovery Channel (TVN Grupa Discovery) z okazji Wielkanocy zaproponują widzom specjalną ramówką. Kanały pokażą dokumenty, powieści biograficzne i cykle o tematyce religijnej. więcej

Marzena Paczuska po odejściu z TVP współpracuje z Pocztą Polską

Była członkini zarządu Telewizji Polskiej i była szefowa "Wiadomości" Marzena Paczuska zaczęła współpracę z Pocztą Polską. więcej

,,Dirty Dancing", ,,La La Land" i ,,Krzysztof Krawczyk - całe moje życie" w świątecznej ramówce TVP Kobieta

TVP Kobieta podczas najbliższych świąt pokaże m.in. filmy „Dirty Dancing”, „La La Land”, „Moje wielkie greckie wesele” i „Facet na miarę”, a także dokumenty „Życia nie można zmarnować”, „Antyle Chopina” i „Krzysztof Krawczyk - całe moje życie”. Widzowie obejrzą również świąteczne wydania „Kwiatów na warsztat” oraz „Pięknie przyprawionej”. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wicedyrektor Trójki Mirosław Rogalski żegna się z Polskim Radiem

Mirosław Rogalski nie jest już wicedyrektorem radiowej Trójki ani szefem Studia Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że Rogalskiemu skończyła się umowa z nadawcą. więcej

 
Hirek Wrona z dwiema audycjami w radiu JazzKultura

Dziennikarz muzyczny Hirek Wrona od kwietnia będzie prowadzącym audycje „Jazz Flow" i „Groove Beats” w internetowym radiu JazzKultura. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, duży spadek Trójki

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i VOX FM - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Krzysztof Stanowski ambasadorem nowego bukmachera Fuksiarz

Na polski rynek zakładów wzajemnych wchodzi nowa marka Fuksiarz. Jej ambasadorem został dziennikarz sportowy i szef Grupy Weszło, Krzysztof Stanowski. więcej

IMS chce przejąć Audio Marketing

Spółka IMS zajmująca się marketingiem sensorycznym podpisała umowę zawierającą ramowe warunki przejęcia 100 proc. udziałów w Audio Marketing, spółce zajmującej się audiomarketingiem. więcej

Marta Krakowska-Sochacz account directorem w Publicis Worldwide Polska

Do zespołu agencji reklamowej Publicis Worldwide Polska dołączyła Marta Krakowska-Sochacz. Objęła stanowisko account directora. więcej

Primaaprilisowy żart Volkswagena. Jednak nie zmienia nazwy na Voltswagen

Samochodowy koncern Volkswagen podał na początku tygodnia, że zmieni nazwę marki w USA na Voltswagen. Szybko okazało się,  że to żart na 1 kwietnia. więcej

Tomasz Czerwiński szefem zakupu digitalowego w Mediabrands

Tomasz Czerwiński obejmie nowo utworzone stanowisko digital trading directora w grupie Mediabrands, do której należą takie agencje mediowe, jak UM czy Initiative. Tym samym, po blisko trzech latach, wraca do zespołu Mediabrands. więcej

Kaufland też sprzedaje testy serologiczne na przeciwciała koronawirusa. Cena: 79,99 zł

Od 31 marca certyfikowane testy firmy Lomina Ag są dostępne w sprzedaży w sklepach Kaufland. Kosztują 79,99 zł. To kolejna sieć po Biedronce i Lidlu, która zaczyna sprzedawać testy serologiczne na przeciwciała koronawirusa SARS-COV-2. więcej

Nieoficjalne buty Nike z motywem satanistycznym. Marka żąda zaprzestania użycia swojego logo

Nike oskarża rapera Lil Nasa X i kolektyw artystyczny MSCHF  o bezprawne wykorzystanie znaku towarowego do stworzenia satanistycznych butów na bazie modelu Air Max 97, które rzekomo zawierają ludzką krew. więcej

Drugi sklep franczyzowy Biedronki. Czynny także w niedziele

W Różyńcu w województwie dolnośląskim Biedronka (Jeronimo Martins Polska) otworzyła 30 marca drugą placówkę w modelu franczyzowym. Będzie otwarta także w niedziele objęte zakazem handlu. więcej

Palmolive Ultra w butelce z recyklingu

Koncern Colgate-Palmolive wprowadza do gamy płynów do naczyń Palmolive Ultra plastikowe butelki w 100 proc. pochodzące z tzw. recyklingu poużytkowego (PCR). więcej

Kampania Przeciw Homofobii z kampanią #JestemPrzeciwTransfobii

#JestemPrzeciwTransfobii to hasło nowej kampanii społecznej Kampanii Przeciw Homofobii. W Dniu Widzialności Osób Transpłciowych przypadającym na 31 marca, KPH opublikowało serię wideo z 9 osobami transpłciowymi. więcej

27. edycja Festiwalu Golden Drum w październiku. W jury Lukjanow i Szczepaniak

Wystartował pierwszy etap tegorocznej edycji Golden Drum. W konkursie można zgłaszać projekty, które zostały wdrożone lub opublikowane między 1 stycznia 2019 a 1 września 2021 roku. W jury znalazły się dwie osoby z Polski - Patrycja Lukjanow z Saatchi & Saatchi i Dawid Szczepaniak z VMLY&R. więcej

Amica promuje wielozadaniowe piekarniki w kampanii ,,Pora na parę!"

„Pora na parę!” to nowa kampania produktowa wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica. Przygotowały ją C108, Value Media, PHD i Q&A Communications. więcej

Piwo Tyskie będzie promowane w Kanale Sportowym

Marka piwa Tyskie, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaczyna stałą współpracę z youtube’owym Kanałem Sportowym. Będzie obecna m.in. w programie „HejtPark”. więcej

Flagi 24 państw na opakowaniach Heinekena z okazji Euro 2020

Aby uczcić zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2020, marka piwa Heineken wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. 24 wzory przedstawiają flagi 24 państw uczestniczących w turnieju. więcej

2,7 mln Klubowiczów w programie lojalnościowym MediaMarkt

Program lojalnościowy MediaMarkt, który w marcu obchodził swoje drugie urodziny, ma 2,7 mln Klubowiczów - podano w komunikacie prasowym. więcej

Mateusz Czajka chief delivery officer w Netguru. Aleksandra Prejs head of growth

Mateusz Czajka objął nowo utworzone stanowisko chief delivery officer w poznańskiej spółce technologicznej Netguru. Aleksandra Prejs, do tej pory jako growth manager, objęła stanowisko head of growth. więcej

Mediaplus rozpoczyna współpracę z Astra Coffee & More

Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład Group One, startuje z kampanią wizerunkową dla marki More! z portfolio Astra Coffee & More. Spółka jest odpowiedzialna za zaplanowanie kampanii  i zakup mediów w telewizji oraz w prasie. więcej

Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik

Agnieszka Voelkel objęła stanowisko group marketing managera, a Damian Rubik został senior brand managerem w Komputronik. Oboje związani są z firmą od 2017 roku. więcej

Pora na Pola klientem adCookie

Internetowy targ jedzenia Pora na Pola dołącza do grona klientów agencji adCookie. Jednocześnie agencja oraz jej współwłaściciel, Mateusz Sobieraj dołączyli do akcjonariuszy Pora na Pola. więcej

YOC wzmacnia dział sprzedaży w Polsce

Zmiany dziale sprzedaży YOC Poland: dołącza Angelika Leśniewska, Sylwia Kaska obejmuje rolę Head of Sales; Nikodem Sarna zajmie się rozwojem produktu VIS.X. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Katarzyna Gintrowska prezesem PMPG Polskie Media, Ilona Weiss przechodzi do spółki zależnej

Na prezesa PMPG Polskie Media, właściciela tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, została powołana Katarzyna Gintrowska. Poprzednia prezes Ilona Weiss będzie zarządzać należącą do PMPG szwajcarską spółką B-8 International AG. więcej

Z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef sportu Łukasz Widuliński

Łukasz Widuliński zakończył pracę jako szef pionu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Z zespołem sportowym Onetu był związany przez 19 lat. więcej

Trener piłkarski urażony wątkiem z powieści Wojciecha Muchy, autor i wydawnictwo ubolewają

Autor powieści „Miasto noży” Wojciech Mucha i jej wydawca na łamach „Dziennika Polskiego” wyrazili ubolewanie, że były trener Cracovii Kraków Ireneusz Adamus poczuł się urażony opisem derbowego meczu z Wisłą w 1996 roku. - Ogłoszenie jest ugodą zaproponowaną przeze mnie - poinformował Mucha. więcej

,,Gość Niedzielny" znika z siedziby przy Wiślnej 12, redakcja będzie pracowała zdalnie

Krakowski oddział „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) po niemal 18,5 roku działania przy Wiślnej 12 w Krakowie opuści budynek redakcji. Powodem ma być „długotrwały remont” budynku. Redakcja zapowiada, że do czasu zniesienia ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa będzie pracowała zdalnie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
YouTube chce ukrywać licznik przycisku ,,Nie lubię". ,,Pozwoli materiałom bronić się własną treścią"

YouTube rozpoczął testowanie rozwiązania, w którym statystyki korzystania z przycisku „Nie lubię” pod konkretnymi treściami nie będą widoczne dla użytkowników. Serwis chce w ten sposób zapobiec manipulowaniu odbiorcami i nastawianiu ich negatywnie do publikowanych materiałów. - Rezygnacja z publicznej informacji o dislike’ach może pozwolić materiałom bronić się samą treścią i uwolnić odbiorców platformy od czasem wprowadzającego w błąd „społecznego dowodu słuszności” - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marcin Pyć, head of content Strategy and Analytics w LTTM. więcej

Netflix do końca 2022 r. chce stać się zeroemisyjny. ,,Godzina oglądania filmów to 100 g CO2"

Do końca 2022 roku Netflix planuje zredukować emisję gazów cieplarnianych do zera - podaje firma w najnowszym raporcie. W osiągnięciu tego celu pomóc ma plan o nazwie „Zerowa emisja netto + przyroda”. W 2020 roku ślad węglowy firmy wynosił 1,1 mln ton - bez uwzględnienia emisji związanej ze streamingiem treści. więcej

Zmiany w Facebooku. Użytkownicy zdecydują o prawach do komentarzy i kształcie Aktualności

Facebook wprowadza nowe narzędzia do kontroli treści w Aktualnościach. Użytkownicy wskażą osoby mogące komentować ich posty publiczne. Właściciele kont mogą też sprawdzić dlaczego widzą konkretne treści w Aktualnościach i dostosować kształt Newsfeedu do własnych preferencji. więcej

Fundusz VC Kaya chce zainwestować 72 miliony euro w Polsce i CEE

Enern Investments, inwestujący w takie start-upy jak DocPlanner, Booksy, Twisto, wyodrębnia markę Kaya VC, zajmującą się stricte venture capital. Fundusz chce zainwestować 72 miliony euro w startupy w Polsce i regionie CEE. więcej

CCC sprzedaje 20 proc. akcji eobuwie.pl Cyfrowemu Polsatowi i spółce Rafała Brzoski, kupi kolejne 20 proc.

Grupa CCC podpisała z Cyfrowym Polsatem i kontrolowaną przez Rafała Brzoskę spółką A&R Investments Limited umowy sprzedaży 20 proc. akcji eobuwie.pl za łącznie 1 mld zł. Od spółki założyciela eobuwie.pl kupi natomiast kolejne 20 proc. walorów za 720 mln zł. więcej

Google Maps wprowadza nowości. Nawigacja w budynkach, ekologiczne trasy i informacje o jakości powietrza

Google zapowiedział, że w aplikacji Maps (Mapy) wprowadzi w 2021 roku ponad 100 nowych opcji. Najszybciej do dyspozycji użytkowników będzie lepsza orientacja wewnątrz budynków, bieżące informacje na temat jakości powietrza oraz możliwość wybrania docelowej trasy o najmniejszym śladzie węglowym. więcej

Tylko 27 procent polskich stron mobilnych szybko się otwiera. Wśród liderów Allegro, Amazon, Credit Agricole i Ergo Hestia

Tylko 27 procent polskich stron mobilnych z sektorów e-commerce i finansów otwiera się wystarczająco szybko, aby usatysfakcjonować użytkowników - wynika z testów przeprowadzonych przez Google. Wśród liderów prowadzących najsprawniejsze witryny znalazły się m.in. firmy Allegro, Amazon, Ceneo, Credit Agricole. Ergo Hestia oraz Bank Spółdzielczy Brodnica. więcej

Google wpłaci 25 mln euro na walkę z fake newsami w Europie

Google zapowiedział, że wesprze kwotą 25 mln euro Europejski Fundusz Mediów i Informacji, który zajmuje się walką z dezinformacją w internecie. Pieniądze mają być przeznaczone między innymi na organizacje typu fact-checkers oraz narzędzia pozwalające na ograniczenie rozprzestrzeniania się fake newsów w sieci. więcej

Serwis Booking.com ukarany. Musi zapłacić prawie pół miliona euro

Holenderski Urząd Ochrony Danych Osobowych (AP) poinformował na swojej stronie internetowej, że nałożył 475 tys. euro kary na Booking.com. Powodem jest zbyt późne zgłoszenie przez największy portal rezerwacyjny w Europie kradzieży danych osobowych kilku tysięcy jego klientów. więcej

Rafał Woś felietonistą działu biznesowego Interii

Co dwa tygodnie - począwszy od 31 marca - publicysta Rafał Woś będzie pisał felietony dla Interii Biznes (Grupa Cyfrowy Polsat). więcej

Stokrotka rusza ze sklepem online w Gdańsku

W Gdańsku sieć Stokrotka otwiera sklep internetowy z opcją dostawy do domu. Sieć zapowiada rozszerzenie usługi na całe Trójmiasto. więcej

Donald Trump wrócił do internetu

Były prezydent USA Donald Trump uruchomił oficjalną stronę internetową https://www.45office.com, platformę dla swoich zwolenników, aby pozostać z nimi w kontakcie i zaprezentować swoje działania, gdy sprawował najwyższy urząd w państwie. więcej

LifeTube rusza z programem ,,Social Stars". Nowe kanały 12 gwiazd internetu, w tym Janiny Bąk i Mądrej Babci

„Social Stars” to autorski program, w ramach którego sieć partnerska LifeTube (Grupa LTTM)  poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Na liście są Janina Bąk „Statystycznie rzecz biorąc”, Beata „Mądra Babcia” Borucka, czy „VIP Team”. Pierwsze sześć kanałów już działa, pozostałe mają ruszyć w czerwcu. więcej

Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców

Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Wielkanoc Polaków pod znakiem przystosowania się do pandemicznej rzeczywistości

Większość Polaków zamierza spędzić Święta Wielkanocne tylko w najbliższym gronie rodzinnym. Znacznie więcej osób niż w roku ubiegłym zamierza przygotować Wielkanoc tak, jak robi to co roku  - wynika z badania agencji Inquiry. więcej

PiS - 28 proc.; Polska 2050 - 25 proc.; KO - 17 proc.

Na PiS zagłosowałoby - 28 proc. wyborców; Polskę 2050 Szymona Hołowni - 25 proc.; na KO - 17 proc. - wynika z sondażu Kantar dla tygodnika "Polityka". więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dlaczego ,,Wiadomości" zaatakowały Pawła Borysa? "Początek jawnego starcia w Zjednoczonej Prawicy"

Materiał „Wiadomości” krytykujący Polski Fundusz Rozwoju to prawdopodobnie początek jawnego starcia, jaki będziemy obserwowali pomiędzy frakcjami Zjednoczonej Prawicy - uważają dziennikarze i obserwatorzy polityczni. - Konflikt będzie eskalował, a ostatnie słowo należeć będzie i tak do Nowogrodzkiej - uważa Marek Kacprzak, specjalista rynku mediów i wizerunku. więcej

Jarosław Czujak dyrektorem zarządzającym BrandTime

Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak objął stanowisko dyrektora zarządzającego domu kreatywnego contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. więcej

Były PR-owiec Morawieckiego i Szydło w dziale komunikacji Orlenu

Piotr Matczuk zaczął pracę w dziale komunikacji państwowej firmy PKN Orlen. Wcześniej był dwukrotnie szefem Centrum Informacyjnego Rządu oraz współtworzył agencję Solvere, która przygotowała kampanię „Sprawiedliwe sądy”. więcej

Piotr Maciążek po pół roku żegna się z agencją R4S

Z agencji public relations R4S po siedmiu miesiącach współpracy odszedł Piotr Maciążek. Wcześniej był związany m.in. z Viewpoint Group i Grupą Defence24.pl. więcej

Andrzej Jaszczyszyn i Jakub Korona w Testa Communications

Andrzej Jaszczyszyn objął stanowisko senior digital marketing managera, a Jakub Korona social media managera w agencji Testa Communications. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Fundusz VC Kaya chce zainwestować 72 miliony euro w Polsce i CEE
CCC sprzedaje 20 proc. akcji eobuwie.pl Cyfrowemu Polsatowi i spółce Rafała Brzoski, kupi kolejne 20 proc.
Orange Polska musi zapłacić 30 mln zł kary i dać klientom rekompensaty za automatyczne przedłużanie umów
Nowa strategia CD Projekt ostrożna, brakuje danych o sprzedaży ,,Cyberpunka 2077". Kurs spółki mocno w dół
Palmolive Ultra w butelce z recyklingu
Plus udostępnia serwis Tidal w wariancie Hi-Fi za 39,99 zł miesięcznie oraz pakiet Family w cenie 29,99 zł
Nieudana próba rakiety Starship SN11 firmy SpaceX
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj