Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Lipca 2021
 
 
 
Szefowie mediów: Nieprzedłużenie koncesji TVN24 to gra polityczna
 
Zdaniem redaktorów naczelnych, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, zwlekanie przez KRRiT z decyzją o udzieleniu stacji TVN24 koncesji na dalsze funkcjonowanie to decyzja czysto polityczna. - Nie ma możliwości, żeby KRRiT potraktowała w ten sposób firmę, którą władza lubi - uważa Bartosz Węglarczyk. więcej
 
 
Jesienią ruszy internetowa telewizja dla graczy. "To będzie kanał lifestylowo-gamingowy"
 
Kilka dni temu wystartowała próbna wersja nowej telewizji internetowej VTV. - Chcemy zaprosić influencerów z tradycyjnego świata mediów, którzy przeniosą swój kontent, by stworzyć na naszej platformie własne treści dla ludzi związanych z gamingiem i esportem - zapowiada Wojciech Krzemień, współtwórca VTV. Wśród prowadzących programy są m.in. Adriana Marczewska, Fryderyk Kozioł czy Pono. więcej
 
 
,,Fakty" na czele oglądalności w I półroczu, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami. ,,Społeczeństwo zmęczone newsami nt. COVID-19"
 
W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki. - Społeczeństwo jest już mocno zmęczone pandemią COVID-19 i kolejne newsy na ten temat zaczynają odpychać widzów od serwisów informacyjnych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gronau z Publicis Groupe. więcej
 
 
Seriale dla Netflixa dały Telemarkowi 10,7 mln zł wpływów
 
W ub.r. spółka Telemark, produkująca głównie seriale i filmy, zanotowała 10,66 mln zł przychodów i 400 tys. zł zysku netto. Firma zaczęła realizować seriale „Axis Mundi” i „Wielka Woda” na zlecenie Netflixa. więcej
 
 
Koniec problemów z odbiorem Polsat News w naziemnej telewizji cyfrowej
 
Po kilku dniach kłopotów technicznych kanał informacyjny Polsat News HD na czwartym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej jest już nadawany w poprawnej rozdzielczości obrazu. Dźwięk i obraz są prawidłowo zsynchronizowane. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Branża eventowa: Wejście na koncerty nie tylko dla zaszczepionych więcej
 
Sklepy Carrefoura w Polsce na sprzedaż. "Wiele podmiotów może być zainteresowanych" więcej
 
TVP1 liderem w czerwcu, rekord TVN7. Mecze Polaków na Euro 2020 hitami więcej
 
Kanał Sportowy w ub.r. miał 2,53 mln zł wpływów i 124 tys. zł zysku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Podcast Manager Ringier Axel Springer
Redaktorka/ Redaktor Glamour.pl Burda International Poland
Producent / kierownik postprodukcji COLOROFFON
Dziennikarz - specjalizacja technologie Wirtualnemedia.pl
Redaktor mody i urody Burda International Poland
Dziennikarz Forbes.pl Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży e -commerce TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz - Fakt (Dział Warszawski) Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Specjalista ds. promocji w dziale książek Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Szefowie mediów: Nieprzedłużenie koncesji TVN24 to gra polityczna

Zdaniem redaktorów naczelnych, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, zwlekanie przez KRRiT z decyzją o udzieleniu stacji TVN24 koncesji na dalsze funkcjonowanie to decyzja czysto polityczna. - Nie ma możliwości, żeby KRRiT potraktowała w ten sposób firmę, którą władza lubi - uważa Bartosz Węglarczyk. więcej

,,Fakty" na czele oglądalności w I półroczu, wszystkie dzienniki z dużymi spadkami. ,,Społeczeństwo zmęczone newsami nt. COVID-19"

W pierwszym półroczu br. liderem oglądalności wśród programów informacyjnych były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały duże spadki. - Społeczeństwo jest już mocno zmęczone pandemią COVID-19 i kolejne newsy na ten temat zaczynają odpychać widzów od serwisów informacyjnych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gronau z Publicis Groupe. więcej

Seriale dla Netflixa dały Telemarkowi 10,7 mln zł wpływów

W ub.r. spółka Telemark, produkująca głównie seriale i filmy, zanotowała 10,66 mln zł przychodów i 400 tys. zł zysku netto. Firma zaczęła realizować seriale „Axis Mundi” i „Wielka Woda” na zlecenie Netflixa. więcej

Koniec problemów z odbiorem Polsat News w naziemnej telewizji cyfrowej

Po kilku dniach kłopotów technicznych kanał informacyjny Polsat News HD na czwartym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej jest już nadawany w poprawnej rozdzielczości obrazu. Dźwięk i obraz są prawidłowo zsynchronizowane. więcej

247 tys. widzów ,,One night squad" w TVN7

Emitowany w Siódemce nowy program „One night squad” oglądało średnio 247 tys. widzów. Stacja w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wpływy z reklam wyniosły 5,05 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Serial ,,Receptura" od września w TVN i Player.pl

Zakończyły się zdjęcia do nowego serialu „Receptura”, w którym w głównych rolach występują Agnieszka Więdłocha i Zofia Wichłacz. Premiera produkcji w TVN i Player.pl odbędzie się w jesiennej ramówce 2021 roku. więcej

3,57 mln widzów 1/4 finału Euro 2020 w kanałach TVP

Wszystkie mecze 1/4 finału Euro 2020 w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 3,57 mln osób. Największą publiczność gromadziły spotkania w TVP1, które śledziło 2,90 mln widzów. W TVP2 było to 2,56 mln, w TVP Sport - 995 tys., a w TVP 4K - 99 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Outdoor Channel znika z polskiego rynku

Poświęcony tematyce wędkarskiej i łowieckiej Outdoor Channel z końcem lipca zakończy nadawanie na terenie Polski. Informują o tym operatorzy kablowi, którzy posiadają stację w ofercie. więcej

Disney zamyka kanały telewizyjne w Korei Południowej

Z końcem września nadawanie zakończą koreańskie wersje kanałów telewizyjnych Disney Channel i Disney Junior. To ruch przed planowanym uruchomieniem na tamtejszym rynku platformy streamingowej Disney+. więcej

,,Twoja twarz brzmi znajomo 15" jesienią w Polsacie. Barbara Kurdej-Szatan pierwszą uczestniczką

Polsat w jesiennej ramówce pokaże piętnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Pierwszą ogłoszoną uczestniczką show jest Barbara Kurdej-Szatan. więcej

Kanał telewizyjny Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia

Niemiecki regulator rynku medialnego udzielił koncesji na nadawanie Bild TV. Stacja będzie związana z tabloidem wydawanym za Odrą przez koncern Axel Springer. Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 42,49 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat. Mecz Belgia-Włochy hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze na Euro 2020, które wśród hitów zajęły siedem czołowych miejsc. Najchętniej oglądane spotkania to Belgia-Włochy, Francja-Szwajcaria i Ukraina-Anglia. Liderem oglądalności wśród stacji zarówno w 4+ jak i 16-49 była Jedynka, dużym wzrostem pochwalić się mogła TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

"Kraina Lovecrafta" skończy się na jednym sezonie

HBO nie będzie kontynuować produkcji serialu "Kraina Lovecrafta". więcej

Nowe kanały w sieci kablowej Asta-Net

Sieć kablowa Asta-Net, która działa w województwach wielkopolskim i zachodniopomorskim rozszerzyła ofertę o dwa nowe kanały - Red Top TV HD  i Twoja Telewizja Morska (TTM). więcej

INEA podzieliła się na dwie spółki: operatora hurtowego i dostawcę usług

Z początkiem lipca nastąpił podział wielkopolskiej spółki INEA na dwie spółki: operatora otwartych sieci światłowodowych – Fiberhost S.A. oraz niezależnego dostawcę usług – INEA Sp. z o.o. więcej

Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party

Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radiowa Jedynka zwiększyła wpływy z reklam o 77 proc., Trójka 28 proc. w dół (Top10)

Wydatki na reklamę radiową od stycznia do maja br. wzrosły rok do roku o blisko 14 proc. Najwięcej zyskał Program I Polskiego Radia. Radiowa Trójka i Vox FM  jako jedyne rozgłośnie zanotowały spadek wpływów. więcej

 
Radiozet.pl uruchomi weekendowy magazyn

Radiozet.pl (Eurozet) ma ruszyć z magazynem weekendowym z dłuższymi formami o zróżnicowanej tematyce - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Pracami ma kierować Piotr Drabik. więcej

 
Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl

Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem. więcej

 
Spada słuchalność RMF FM w Olsztynie, Radio ZET i Antyradio na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Antyradio - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Plus kończy reklamy z Kabaretem Paranienormalni, stawia na Karolaka. "Aktor z ogromnym potencjałem"

Start nowej kampanii Plusa na Kartę (Polkomtel) z udziałem Tomasza Karolaka oznacza, że operator rezygnuje z Igora Kwiatkowskiego z Kabaretu Paranienormalni. - Tomasz Karolak to aktor z ogromnym potencjałem, w tym bez wątpienia komediowym, stąd uznaliśmy, że będzie doskonale pasował do naszej koncepcji - wyjaśnia nam Arkadiusz Majewski z działu komunikacji korporacyjnej Plusa. więcej

ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną

Zakład Ubezpieczeń Społecznych szuka w przetargu agencji, która zajmie się kreacją i produkcją materiałów audiowizualnych do jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg trwa zaledwie 9 dni, a jego zwycięzca będzie pracować dla ZUS przez ok. pięciu miesięcy. więcej

Menedżerowie Mediacapu chcą wykupić mniejszościowych akcjonariuszy, dają 18 mln zł

Czwórka menedżerów holdingu marketingowo-badawczego Mediacap, na czele z jego prezesem i większościowym akcjonariuszem Jackiem Olechowskim, zawiązali porozumienie, w ramach którego chcą kupić akcje firmy od pozostałych właścicieli. Za walory stanowiące 35,62 proc. dają 18,1 mln zł. więcej

Po blokadzie śledzenia użytkowników w iOS reklamy ostro w dół. Rosną ceny w Androidzie

Po wprowadzeniu w systemie iOS ograniczeń w śledzeniu zachowań użytkowników wydatki reklamowe w tym ekosystemie w ciągu jednego miesiąca zmniejszyły się o jedną trzecią – wynika z danych firm analitycznych. W związku z tym ceny reklam w iOS spadły, zaś w konkurencyjnym Androidzie poszły w górę o 30 procent.   więcej

Potrzebna agencja do spotów promujących turystykę rowerową

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na realizację serii spotów reklamujących turystykę rowerową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Oczkowska dyrektor zarządzającą Multikino Media

Joanna Oczkowska pełni obowiązki dyrektor zarządzającej Multikino Media - brokera reklamy kinowej. Wcześniej stanowisko pełniła Joanna Zmysłowska-Pietrzak. więcej

Zmiany w prawach konsumentów. Nowy sposób informowania o promocjach

Sprzedawcy, w przypadku obniżki cen towarów, będą mieli obowiązek podawania obok informacji o obniżonej cenie, również informacji o najniższej cenie tego towaru lub usługi w ciągu 30 dni przed wprowadzeniem obniżki - zakłada projekt noweli ustawy o prawach konsumenta. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 42,49 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grzegorz Krychowiak współwłaścicielem firmy produkującej naturalne kosmetyki dla mężczyzn. Będzie też ambasadorem nowej marki

The Men by Grzegorz Krychowiak to nazwa nowej marki z kosmetykami tworzonej przez spółkę Lajuu Men, w której znany piłkarz objął właśnie 50 proc. udziałów. - Mam wiele pomysłów zarówno co do koncepcji produktów, jak i samego rozwoju marki - mówi Grzegorz Krychowiak. więcej

Polskie "Koksu 5 gram" w reklamie zabawki na Tajwanie

Melodia "Tylko jedno w  głowie mam, koksu 5 gram" Cypisa pojawia się w tajwańskiej reklamie zabawki-kaktusa. więcej

Juho Wallenius szefem marketingu w Eurowag

Juho Wallenius został nowym wiceprezesem ds. marketingu w Eurowag, firmie oferującej usług płatnicze. więcej

Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak w kampanii ING rozmawiają o pieniądzach

ING Bank Śląski zaangażował w akcję "Porozmawiajmy o pieniądzach" polarnych influencerów - Karola Paciorka, Red Lipstick Monster, Martina Stankiewicza i Izaaka. więcej

Alessandro Renda dyrektorem marki Peugeot w Polsce

Alessandro Renda został dyrektorem marki Peugeot w Polsce. Będzie teraz odpowiedzialny za wszystkie działania związane z tą marką na polskim rynku, podlegając bezpośrednio Roberto Matteucciemu, dyrektorowi generalnemu Stellantis w Polsce. Zastąpił Pawła Gawryluka. więcej

FlixBus startuje z wakacyjną kampanią telewizyjną w Polsce

Po przerwie spowodowanej pandemią, FlixBus wraca z największą dotychczas kampanią mediową w Polsce. Komunikacja pod hasłem “To takie proste z FlixBusem” ma na celu zachęcić Polaków do korzystania z usług przewoźnika i podnieść świadomość marki na rynku. więcej

TISA sponsorem Legii Warszawa

Polsko-szwajcarska firma TISA została sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek zawodników Legii. więcej

19 Południk z kampanią dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa

Agencja 19 Południk nawiązała współpracę ze Stowarzyszeniem Producentów Pieczywa, dla którego zrealizuje ogólnopolską kampanię promocyjno-informacyjną. Akcja ma zachęcić konsumentów do poszerzania wiedzy na temat prostego i naturalnego składu pieczywa wypiekanego w sklepach. więcej

,,Grzeszki wychodzą nocą" w niestandardowej kampanii wafelków Grześki

Trwa niestandardowa kampania reklamowa marki wafelków Grześki (należącej do firmy Colian) pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. W ramach akcji zorganizowano pokaz multimedialny w centrum Warszawy i przygotowano niestandardowe murale. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół wśród dzienników, ,,Przegląd Sportowy" zyskał najwięcej

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w maju br. było o 3,03 proc. niższe niż w maju 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bauer wyda miesięcznik ,,Życie na Gorąco. Magazyn"

Wydawnictwo Bauer ma w najbliższym czasie wydać miesięcznik „Życie na Gorąco. Magazyn” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał telewizyjny Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia

Niemiecki regulator rynku medialnego udzielił koncesji na nadawanie Bild TV. Stacja będzie związana z tabloidem wydawanym za Odrą przez koncern Axel Springer. Bild TV rozpocznie nadawanie 22 sierpnia. więcej

Samuel Pereira o Dominice Długosz: widelec ma większe IQ. Długosz: Pereira to specjalista od niczego

Dominika Długosz z „Newsweek Polska” wypomniała Samuelowi Pereirze z TVP.Info, że przed laty na konferencjach prasowych zadawał pytania Donaldowi Tuskowi w sposób wykluczający odpowiedzi. Pereira odpisał, że to kłamstwo i dodał: - Nowak śmiał się, że „widelec ma większe IQ niż Dominika Długosz”. Dziennikarka mówi nam: -To dziwaczne plotki i urojenia sprzed lat. więcej

Mariola Kucharska dyrektorem e-commerce w Ringier Axel Springer Polska

Z początkiem lipca Mariola Kucharska objęła stanowisko szefowej e-commerce w Ringier Axel Springer Polska, natomiast Mateusz Łukianiuk, pełniący tę funkcję od maja 2019 r., rozstaje się z firmą. więcej

Dorota Sulich-Długosz dyrektorką biura reklamy Wydawnictwa Kukbuk

Dorota Sulich-Długosz wraca do Wydawnictwa Kukbuk na stanowisko dyrektorki biura reklamy. Stanowisko było nieobsadzone podczas jej nieobecności. więcej

Onet startuje z drugą odsłoną swojej akcji #NiechŻyjePlaneta

Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) wraz z innymi redakcjami wydawcy wystartował z drugą odsłoną akcji #NiechŻyjePlaneta. Polega ona na podejmowaniu dziesięciu wyzwań w czterech kluczowych obszarach. Centrum przedsięwzięcia pozostaje serwis Niechzyjeplaneta.onet.pl, a partnerem głównym - sieć Biedronka. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jesienią ruszy internetowa telewizja dla graczy. "To będzie kanał lifestylowo-gamingowy"

Kilka dni temu wystartowała próbna wersja nowej telewizji internetowej VTV. - Chcemy zaprosić influencerów z tradycyjnego świata mediów, którzy przeniosą swój kontent, by stworzyć na naszej platformie własne treści dla ludzi związanych z gamingiem i esportem - zapowiada Wojciech Krzemień, współtwórca VTV. Wśród prowadzących programy są m.in. Adriana Marczewska, Fryderyk Kozioł czy Pono. więcej

InPost rusza z testami platformy do zamawiania zakupów spożywczych Fresh

Firma logistyczna InPost rozpoczęła testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Partnerem projektu jest sieć Makro Polska. więcej

Aplikacje w Google Play kradły hasła do Facebooka. Pobrano je 5,8 mln razy, konieczne usunięcie ze smartfona

Google usunął ze swojego sklepu Google Play 9 szkodliwych aplikacji, które wykradały od użytkowników dane dostępowe do ich kont na Facebooku. W sumie programy zostały pobrane 5,8 mln razy. Na liście są między innymi PIP Photo, Processing Photo, Rubbish Cleaner i Horoscope Daily. Aplikacje należy natychmiast usunąć ze smartfona. więcej

Magdalena Stokłosa w podcaście informacyjnym naTemat.pl

Portal naTemat.pl z początkiem lipca uruchomił codzienny podcast informacyjny w formie audio. Przygotowuje go Magdalena Stokłosa związana też z Meloradiem. więcej

Jeff Bezos zrezygnował z funkcji szefa Amazona

Założyciel Amazona i najbogatszy człowiek świata Jeff Bezos oficjalnie odszedł w poniedziałek z roli dyrektora wykonawczego firmy, przekazując stanowisko bliskiemu współpracownikowi Andy'emu Jassy'emu. Bezos stał na czele spółki przez 27 lat. więcej

Grupa Pracuj inwestuje w platformę Worksmile. "Będziemy dostarczać nową jakość w zakresie benefitów pracowniczych"

Grupa Pracuj podpisała umowę inwestycyjną z platformą Worksmile. To narzędzie do budowania kultury organizacyjnej opartej na komunikacji wewnętrznej, benefitach i wellbeingu. - Dzięki transakcji zyskujemy nie tylko stabilnego i renomowanego partnera finansowego, ale też strategicznego doradcę - mówi Tomasz Chaciński, prezes Worksmile. więcej

Answear.com ze wzrostem wpływów o 39 proc.

- Przychody ze sprzedaży odzieżowej platformy internetowej Answear. com według sprawozdawczości MSSF wzrosły w drugim kwartale 2021 roku o 39 proc. rdr, do 145 mln zł - poinformowała spółka we wstępnych danych. więcej

Smart przejmuje platformę do zakupu reklam video

Firma Smart, niezależna platforma adtech, ogłosiła przejęcie DynAdmic - platformy do zakupu reklam video oraz obsługi mediowej reklamodawców. Celem tej akwizycji jest zwiększenie pozycji firmy na rynku reklamy CTV i Video. więcej

Nowa odsłona serwisu Vod.pl

Ringier Axel Springer Polska uruchomił nową odsłonę platformy Vod.pl. Wsród nowości pojawiła się możliwość dodawania filmów do listy ulubionych oraz nowy sposób autoryzacji. więcej

Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party

Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Chris Jansen nowym dyrektorem generalnym grupy Kantar

Z początkiem listopada br. Chris Jansen obejmie stanowisko dyrektora generalnego całej grupy kapitałowej Kantar. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marta Ogonowska-Polkowska szefową biura prasowego kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy

W kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy Marta Ogonowska-Polkowska awansowała na stanowisko dyrektora biura prasowego. W kancelarii pracuje od początku br. więcej

ZFPR ogłasza harmonogram konkursu Złote Spinacze 2021

13 lipca uruchomione zostaną zgłoszenia do XIX edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Tego samego dnia odbędzie się webinar dla zgłaszających, podczas którego zostaną omówione zasady uczestnictwa w tegorocznej edycji. więcej

Anna Pronińska w Tailors Group

Do zespołu Tailors Group w lipcu br. dołączyła Anna Pronińska. Objęła stanowisko PR managera. więcej

Podczas konferencji szefa PSL zmalały ceny na stacji Orlenu, pojawiła się rzeczniczka firmy

Rzeczniczka prasowa Orlenu Joanna Zakrzewska pojawiła się znienacka na konferencji prasowej szefa PSL Władysława Kosiniaka-Kamysza i na żywo dementowała podawane przez niego informacje na temat wzrastających cen paliw. W trakcie konferencji, zorganizowanej przed jedną z warszawskich stacji, ceny na tablicy znacząco się zmniejszyły. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Jesienią ruszy internetowa telewizja dla graczy. "To będzie kanał lifestylowo-gamingowy"
Po blokadzie śledzenia użytkowników w iOS reklamy ostro w dół. Rosną ceny w Androidzie
Cyberprzestępcy zaczynają działać jak korporacje
InPost rusza z testami platformy do zamawiania zakupów spożywczych Fresh
Aplikacje w Google Play kradły hasła do Facebooka. Pobrano je 5,8 mln razy, konieczne usunięcie ze smartfona
Ten Square Games ze spadkiem wpływów. 75 proc. z ,,Fishing Clash", 19 proc. z ,,Hunting Clash"
Michał Gołębiewski w zarządzie polskiego oddziału Microsoft. Odpowiada za sektor małych i średnich przedsiębiorstw
Hakerzy żądają 70 mln USD za odblokowanie danych firm na całym świecie
FBI zaleciło zamknięcie serwerów VSA firmom, które mogły paść ofiarą cyberataku na Kaseya
INEA podzieliła się na dwie spółki: operatora hurtowego i dostawcę usług
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj