Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 27 Lipca 2021
 
 
 
Zmalały wpływy Ringier Axel Springer Polska
 
W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332. Wydawca osiągnął wzrost w pionie internetowym, natomiast zmalały jego przychody z prasy. Swojemu właścicielowi wypłacił 190,07 mln zł dywidendy. więcej
 
 
Jacek i Michał Karnowscy zaprzeczają, jakoby pracowali nad strategią komunikacji rządu w sprawie LGBT
 
Bracia Jacek i Michał Karnowscy mieli pracować wraz z nieformalnym doradcą premiera Mateusza Morawieckiego nad strategią dla rządu, która pomogłaby zapanować w przestrzeni medialnej nad narracją, przypisująca Polsce ataki na mniejszość LGBT. Tak wynika z nowych przecieków ze skrzynki mailowej Michała Dworczyka. W rozmowie z nami Jacek Karnowski zaprzecza: - Pierwszy raz słyszymy o takim dokumencie. więcej
 
 
Agora nie chce, by w rozmowach z zespołem ,,Gazety Wyborczej" dziennikarzom pomagali prawnicy. ,,Sami korzystają z kilku kancelarii"
 
Nie ma zgody ze strony zarządu Agory, by w negocjacjach z zespołem „Gazety Wyborczej” na temat wydzielenia tytułu do osobnej spółki, dziennikarzom pomagała kancelaria mecenasa Michała Wawrykowicza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Tymczasem zarząd korzysta z pomocy kilku zewnętrznych kancelarii, uważamy, że to nie fair - mówi nam anonimowo osoba z redakcji. Agora komentuje: - To nasza kwestia wewnętrzna i organizacyjna. więcej
 
 
Influencerzy ujawnili plan agencji namawiającej ich do szerzenia dezinformacji o szczepionce Pfizer
 
Agencja marketingowa Fazze zaproponowała, że zapłaci gwiazdom mediów społecznościowych za rozpowszechnianie dezinformacji na temat szczepionek Covid-19. Ich plan jednak nie powiódł się, gdy influencerzy upublicznili próbę ich zwerbowania do szerzenia dezinformacji. - Etyka zawodowa agencji działających na polu komunikacji rynkowej ma się nijak do zapisów zawartych w kodeksach, a najważniejszy jest dla nich wskaźnik finansowy - mówi dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, ekspertka w obszarze  budowy wizerunku oraz relacji z mediami. więcej
 
 
Havas Warsaw ze wzrostem wpływów i zyskiem
 
W ub.r. przychody agencji reklamowej Havas Warsaw zwiększyły się o 8,8 proc. do 25,57 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 11,8 proc. jej zysk netto zmalał z 1,23 mln zł do 948,9 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Maciej Orłoś czuje się youtuberem. "Nie marzę o milionie subskrypcji, bo jestem realistą" więcej
 
Coraz więcej emisji DAB+ w całej Europie. Czy w Polsce dojdzie wyłączenia nadajników FM? więcej
 
Powstaje polska wersja "The Office" więcej
 
Schwertner: Jako dziennikarze jesteśmy ciekawi każdego człowieka. Nawet najgorszego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior Creative El Padre
Analityk/Analityczka Danych w Redakcji Ringier Axel Springer
SOCIAL MEDIA SPECIALIST Geopolitical Intelligence Services AG
Główny Specjalista ds. HR TVP
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz Super Express
Redaktor w serwisie mjakmama.pl Grupa ZPR Media
Product Owner - Moneteasy, Opineo Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor/Wydawca Kanałów YouTube TVN GRUPA DISCOVERY
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Alarm pożarowy w siedzibie TVN, przerwano ,,Szkło kontaktowe"

W poniedziałek wieczorem w siedzibie TVN ogłoszono alarm pożarowy, przez co w TVN24 przerwano emisję „Szkła kontaktowego” i nie pokazano magazynu „Dzień po dniu”. więcej

Canal+ i UPC Polska bez specjalnych kanałów Eurosportu. ,,Niezadowalające wyniki oglądalności"

Platforma cyfrowa Canal+ i operator kablowy UPC Polska ku niezadowoleniu części swoich abonentów nie dołączyły do oferty olimpijskich kanałów Eurosportu i stacji Eurosport 4K. Canal+ tłumaczy to wynikami oglądalności. więcej

Rada Etyki Mediów: Andrzej Morozowski nie naruszył zasad, mówiąc w TVN24 ,,była szansa, żeby ten rząd odwołać"

Rada Etyki Mediów w odpowiedzi na skargę zaznaczyła, że wypowiedzi Andrzeja Morozowskiego w „Tak jest” w TVN24, dotyczące możliwości odwołania rządu, nie zagrażały porządkowi publicznemu. więcej

,,Chyży rój" o Tusku w Telewizji Republika. Sakiewicz: A które z tych słów jest obraźliwe?

Jacek Sobala podczas programu „Mówi się” w Telewizji Republika powiedział o Donaldzie Tusku „chyży rój”. Prezes stacji Tomasz Sakiewicz nie widzi w tym niczego złego. „A co uzyskamy po przestawieniu słów Donald Tusk?” - pyta. więcej

Komentatorzy Polsatu Sport pomagają Eurosportowi przy Tokio 2020

W czasie Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020 redakcję Eurosportu (TVN Grupa Discovery) wspierają komentatorzy Polsat Sport. Eurosport zdradził pełną rozpiskę komentatorów.  więcej

TVP1 i Polsat liderami w DVB-T, TVP Sport zyskał najwięcej

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w czerwcu br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka. 0,73 proc. udziału miała nowa stacja Antena TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP3 i Trójka przygotowują letni koncert w Jastarni. Prowadzącymi: Marzena Kawa i Karol Gnat

Program Trzeci Polskiego Radia wraz z Telewizją Polską szykują wspólnie na początku sierpnia duży koncert. Będzie się odbywał na plaży w Jastarni, wystąpią m.in. Czerwone Gitary, Piersi i Urszula. Imprezę poprowadzą wspólnie Karol Gnat i Marzena Kawa. więcej

Wielkopolska Telewizja Kablowa: wpływy w dół o 14 proc., wynik netto o 913 tys. zł

W ub.r. przychody Wielkopolskiej Telewizji Kablowej, nadawcy WTK i FanklubTV oraz wydawcy serwisów WTK.pl i ePoznan.pl zmalały o 13,9 proc. do 6,96 mln zł, a wynik netto - z 876,6 tys. zł zysku do 36,3 tys. zł straty. więcej

Wulgaryzmy Karola Stopy w transmisji Eurosportu z igrzysk olimpijskich. "Przepraszamy za niewłaściwy język"

W poniedziałek podczas transmisji w Eurosporcie z turnieju tenisowego w ramach igrzysk olimpijskich widzowie mogli usłyszeć kilka wulgarnych słów wypowiedzianych przez komentatora Karola Stopę. - Przepraszamy w imieniu Eurosportu i Karola Stopy za niewłaściwy język, którym posłużył się podczas transmisji meczu tenisowego - przekazało biuro prasowe TVN Grupy Discovery. więcej

Grodzki po spotkaniu z radcą Departamentu Stanu USA: byliśmy całkowicie zgodni, że wolne media to jeden z niezbędnych filarów demokracji

Byliśmy całkowicie zgodni, że wolna prasa, wolne media to jeden z niezbędnych filarów demokracji - powiedział marszałek Senatu Tomasz Grodzki pytany o przebieg swojego spotkania z radcą Departamentu Stanu USA Derekiem Cholletem. więcej

TVP1 przed Polsatem i TVN, ,,Fakty" z największą oglądalnością w zeszłym tygodniu

W zeszłym tygodniu największą widownię miało poniedziałkowe wydanie „Faktów” TVN i prognoza pogody nadawana w tej samej stacji w czwartkowy wieczór. Trzecie miejsce zajęła transmisja meczu siatkówki mężczyzn Polska-Iran z Tokio - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ wygrywa w sądzie w sprawie praw do Ligue 1

Sąd Gospodarczy w Nanterre upoważnił francuski Canal+ do zawieszenia umowy sublicencji z beIN Sports na nadawanie dwóch meczów Ligue 1 na rundę rozgrywek. Większość praw do narodowej ligi ma nad Loarą platforma streamingowa Amazon. więcej

Polsat pokaże 5. Festiwal Weselnych Przebojów w Mrągowie

13 sierpnia w amfiteatrze nad jeziorem Czos odbędzie się Festiwal Weselnych Przebojów - Mrągowo 2021. Show będzie miało dwie pary prowadzących - to aktorka Elżbieta Romanowska i tancerz Rafał Maserak oraz aktorka Klaudia Halejcio i stand-uper Łukasz Żak. Transmisja na antenie Polsatu. więcej

Igrzyska w Tokio mało popularne wśród Amerykanów. Transmisja z otwarcia igrzysk z najniższą oglądalnością od 33 lat

Transmitowana przez stację NBC ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Tokio nie wzbudziła dużego zainteresowania Amerykanów. Oglądalność wydarzenia w tradycyjnej telewizji wyniosła 16,7 mln widzów, co oznacza najgorszy wynik od 33 lat. więcej

Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę

Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Kraków: 86 proc. wpływów z abonamentu i rekompensaty, 42 proc. mniej z reklam, 1,3 mln zł zysku

W ub.r. publiczne Radio Kraków osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 7,1 proc. do 20,67 mln zł, głównie dzięki zwiększeniu kwoty rekompensaty abonamentowej z 5,85 do 8,7 mln zł. Jego koszty operacyjne poszły w górę o 9,5 proc. do 19,33 mln zł, a zysk netto - z 955,8 tys. zł do 1,35 mln zł. więcej

 
TVP3 i Trójka przygotowują letni koncert w Jastarni. Prowadzącymi: Marzena Kawa i Karol Gnat

Program Trzeci Polskiego Radia wraz z Telewizją Polską szykują wspólnie na początku sierpnia duży koncert. Będzie się odbywał na plaży w Jastarni, wystąpią m.in. Czerwone Gitary, Piersi i Urszula. Imprezę poprowadzą wspólnie Karol Gnat i Marzena Kawa. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Influencerzy ujawnili plan agencji namawiającej ich do szerzenia dezinformacji o szczepionce Pfizer

Agencja marketingowa Fazze zaproponowała, że zapłaci gwiazdom mediów społecznościowych za rozpowszechnianie dezinformacji na temat szczepionek Covid-19. Ich plan jednak nie powiódł się, gdy influencerzy upublicznili próbę ich zwerbowania do szerzenia dezinformacji. - Etyka zawodowa agencji działających na polu komunikacji rynkowej ma się nijak do zapisów zawartych w kodeksach, a najważniejszy jest dla nich wskaźnik finansowy - mówi dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, ekspertka w obszarze  budowy wizerunku oraz relacji z mediami. więcej

Havas Warsaw ze wzrostem wpływów i zyskiem

W ub.r. przychody agencji reklamowej Havas Warsaw zwiększyły się o 8,8 proc. do 25,57 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 11,8 proc. jej zysk netto zmalał z 1,23 mln zł do 948,9 tys. zł. więcej

Rynek reklamy w Polsce ma w tym roku wzrosnąć o 8,5 proc.

Dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce w 2021 r. szacowana jest na 8,5 proc., co pozwoli na odrobienie strat spowodowanych pandemią koronawirusa w roku 2020 - wynika z raportu agencji mediowej Zenith. więcej

Marek Różycki i Tomasz Waligóra zarządzają Pathfinder 23

Z początkiem sierpnia Pathfinder 23, największa agencja z grupy Brand New Galaxy, będzie miała nowy, dwuosobowy zarząd. Agencją zarządzać będą Marek Różycki i Tomasz Waligóra - obaj w randze co-managing directorów. więcej

NFZ szuka agencji do kampanii promującej szczepienia

Narodowy Fundusz Zdrowia planuje kampanię promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Szykuje przetarg, w którym wybierze agencję do jej przygotowania i realizacji. Właśnie rozpoczęły się wstępne konsultacje rynkowe. więcej

Polski Instytut Sztuki Filmowej wybiera agencję mediową

Polski Instytut Sztuki Filmowej wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem usług planowania mediów, zakupu mediów i stworzeniem kreacji w ramach kampanii promującej platformę streamingową 35mm.online - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Dino też otwiera się w niedziele niehandlowe

Niektóre supermarkety Dino działają w niedziele objęte zakazem handlu. To kolejna duża marka sklepów, która otwiera placówki w niedziele. więcej

Xiaomi partnerem technologicznym polskiej siatkówki

Przez najbliższe dwa sezony marka Xiaomi będzie partnerem technologicznym Polskiej Ligi Siatkówki oraz Polskiego Związku Piłki Siatkowej. więcej

adidas w nowej kampanii zachęca do przyjęcia otwartej postawy (wideo)

Marka adidas Originals na nowo zaprojektował sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka w nowej kampanii zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe. Za działania reklamowe odpowiada agencja VMLY&R. więcej

Legia Warszawa z kampanią dla kibiców ,,tworzymy ją razem"

Ruszyła kampania wizerunkowa Legii Warszawa, która prowadzona jest pod hasłem „Tworzymy ją razem”. więcej

Wakacje na karuzeli - pozycjonowanie a aktualizacje algorytmów Google 2021

Niezależnie od tego jaki jest typ Twojej strony internetowej i niezależnie od tego czy i ile środków inwestujesz w pozycjonowanie, ruch organiczny (darmowy) z Google musi być dla Ciebie niezwykle ważny. Buduje się go za pomocą widoczności strony, na którą wpływ mają zarówno Twoje działania, jak i obowiązujący algorytm modyfikowany cyklicznie przez Google. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Zmalały wpływy Ringier Axel Springer Polska

W ub.r. przychody sprzedażowe Ringier Axel Springer Polska zmalały o 7,3 proc. do 549,05 mln zł, zysk netto - z 28,4 do 23,03 mln zł, a liczba pracowników etatowych - o 60 do 1 332. Wydawca osiągnął wzrost w pionie internetowym, natomiast zmalały jego przychody z prasy. Swojemu właścicielowi wypłacił 190,07 mln zł dywidendy. więcej

Jacek i Michał Karnowscy zaprzeczają, jakoby pracowali nad strategią komunikacji rządu w sprawie LGBT

Bracia Jacek i Michał Karnowscy mieli pracować wraz z nieformalnym doradcą premiera Mateusza Morawieckiego nad strategią dla rządu, która pomogłaby zapanować w przestrzeni medialnej nad narracją, przypisująca Polsce ataki na mniejszość LGBT. Tak wynika z nowych przecieków ze skrzynki mailowej Michała Dworczyka. W rozmowie z nami Jacek Karnowski zaprzecza: - Pierwszy raz słyszymy o takim dokumencie. więcej

Agora nie chce, by w rozmowach z zespołem ,,Gazety Wyborczej" dziennikarzom pomagali prawnicy. ,,Sami korzystają z kilku kancelarii"

Nie ma zgody ze strony zarządu Agory, by w negocjacjach z zespołem „Gazety Wyborczej” na temat wydzielenia tytułu do osobnej spółki, dziennikarzom pomagała kancelaria mecenasa Michała Wawrykowicza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Tymczasem zarząd korzysta z pomocy kilku zewnętrznych kancelarii, uważamy, że to nie fair - mówi nam anonimowo osoba z redakcji. Agora komentuje: - To nasza kwestia wewnętrzna i organizacyjna. więcej

Radosław G. z zarzutami i dozorem policyjnym. Zamierza pozwać Cezarego Gmyza za ,,manipulacje"

Dziennikarzowi OKO.Press, Radosławowi G., postawiono dwa zarzuty: naruszenia nietykalności cielesnej policjanta i znieważenia go. Nałożono nań także dozór policyjny. Jak ustaliliśmy dziennikarz nie ma zarzutu prowadzenia auta po pijanemu. Nieoficjalnie wiemy, że zamierza wytoczyć proces Cezaremu Gmyzowi, który jako pierwszy upublicznił informację o sobotnim zajściu z jego udziałem. więcej

Ruszył program wsparcia cyfryzacji ponad 2,5 tys. wydań czasopisma ,,Film"

W serwisie Patronite można wesprzeć inicjatywę Filmopedia.org, projekt digitalizacji wszystkich wydań magazynu „Film”, najstarszego ogólnopolskiego tytułu poświęconego kinematografii. więcej

Inmedio ze stratą w 2020 roku, otwiera nowe saloniki

Miniony rok spółka Inmedio, zarządzająca siecią salonów Inmedio i Inmedio Trendy, zakończyła na minusie. W planach na 2021 rok jest otwarcie 14 nowych sklepów i poszerzanie oferty produktowej w obecnie działających salonach prasowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Influencerzy ujawnili plan agencji namawiającej ich do szerzenia dezinformacji o szczepionce Pfizer

Agencja marketingowa Fazze zaproponowała, że zapłaci gwiazdom mediów społecznościowych za rozpowszechnianie dezinformacji na temat szczepionek Covid-19. Ich plan jednak nie powiódł się, gdy influencerzy upublicznili próbę ich zwerbowania do szerzenia dezinformacji. - Etyka zawodowa agencji działających na polu komunikacji rynkowej ma się nijak do zapisów zawartych w kodeksach, a najważniejszy jest dla nich wskaźnik finansowy - mówi dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, ekspertka w obszarze  budowy wizerunku oraz relacji z mediami. więcej

Wardęga wytyka Ekipie kopiowanie fragmentów piosenki i logo francuskiego artysty

Influencer Sylwester Wardęga w swoim nowym filmie wytyka Ekipie Friza kopiowanie treści innych twórców oraz hipokryzję z tym związaną. więcej

Facebook rusza w stronę grup wyznaniowych. Szuka nowych szans monetyzacji

Facebook szykuje się do szerszej współpracy z grupami wyznaniowymi, chce stać się platformą do kontaktów pomiędzy użytkownikami wyznającymi tę samą religię. Serwis poszukuje nowych obszarów dla monetyzacji treści i zaangażowania swoich odbiorców. więcej

Giganci internetu poszerzają listę treści uznawanych za terrorystyczne

Organizacja do walki z treściami terrorystycznymi w sieci utworzona przez amerykańskich gigantów internetu, jak Microsoft i Facebook, dołączy do listy niebezpiecznych przekazów manifesty i wezwania skrajnych ugrupowań prawicowych, rasistowskich i neonazistowskich. więcej

Stephan Vogel nowym CEO Circlewise, Paweł Lebiedziński - general managerem CEE

Stephan Vogel został nowym CEO międzynarodowej firmy Circlewise, specjalizującej się w rozwiązaniach technologicznych i strategicznych w obszarze performance marketing. Dotychczasowy CEO, Mathias Hell pozostaje w firmie, obejmując stanowisko COO. Jednocześnie Paweł Lebiedziński obejmuje stanowisko general manager CEE, a Stian Longva – general manager Nordics. więcej

W mediach społecznościowych częste błędne informacje na temat raka

Aż jedna trzecia popularnych w mediach społecznościowych artykułów dotyczących leczenia nowotworów zawiera nieprawdziwe informacje - pokazała amerykańska analiza 200 dostępnych w internecie tekstów, którą opublikował “Journal of the National Cancer Institute”. więcej

Samorządowiec interweniuje w prokuraturze ws. pranku Friza z detonacją auta

Wiceprzewodniczący powiatu mieleckiego Kazimierz Gacek złożył do prokuratury zawiadomienie w sprawie zachowania Ekipy Friza. Grupa youtuberów z Karolem "Frizem" Wiśniewskim na czele niedawno wysadziła w powietrze samochód, co miało być prezentem dla jednego z członków Ekipy. więcej

Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę

Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Eksplozja sprzedaży kosmentyków ekologicznych

W rok ekologiczne warianty kosmetyków z etykietami bio, eko, vege odnotowały 76-procentowy  wzrost sprzedaży - wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK. więcej

W mediach społecznościowych częste błędne informacje na temat raka

Aż jedna trzecia popularnych w mediach społecznościowych artykułów dotyczących leczenia nowotworów zawiera nieprawdziwe informacje - pokazała amerykańska analiza 200 dostępnych w internecie tekstów, którą opublikował “Journal of the National Cancer Institute”. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Influencerzy ujawnili plan agencji namawiającej ich do szerzenia dezinformacji o szczepionce Pfizer

Agencja marketingowa Fazze zaproponowała, że zapłaci gwiazdom mediów społecznościowych za rozpowszechnianie dezinformacji na temat szczepionek Covid-19. Ich plan jednak nie powiódł się, gdy influencerzy upublicznili próbę ich zwerbowania do szerzenia dezinformacji. - Etyka zawodowa agencji działających na polu komunikacji rynkowej ma się nijak do zapisów zawartych w kodeksach, a najważniejszy jest dla nich wskaźnik finansowy - mówi dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, ekspertka w obszarze  budowy wizerunku oraz relacji z mediami. więcej

Ograniczenia dla niezaszczepionych we Włoszech. Efekt: ćwierć miliona zapisów na szczepienia

Ponad ćwierć miliona osób we Włoszech zapisało się w ciągu kilku godzin na szczepienia przeciwko Covid-19. To efekt ogłoszonych obostrzeń, jakie czekają na nieszczepionych obywateli. Włoski rząd rozszerzył stosowanie przepustki Covid jako obowiązkowej przy wstępie do wielu miejsc. więcej

Rituals Cosmetics klientem Big Picture

Agencja Big Picture wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną holenderskiej marki kosmetyków Rituals Cosmetics. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Policja korzysta z dronów do ścigania wykroczeń. 31 mandatów w ciągu 4 godzin
Rząd zapowiada kompleksową strategię cyfryzacji polskiej szkoły
40 proc. dorosłych Polaków ma profil zaufany
Rozwój e-usług pozytywnym skutkiem pandemii; negatywnym trudny dostęp do lekarzy
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj