Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Sierpnia 2021
 
 
 
Skargi do KRRiT na brak reakcji Kajdanowicza na obelgi Frasyniuka. ,,Dziennikarz powinien odciąć się od słów gościa"
 
- Nikomu nie można zabronić mówienia obelżywych rzeczy, lecz reakcję Grzegorza Kajdanowicza oceniam negatywnie - tak sprawę obelg wypowiedzianych o żołnierzach przez Władysława Frasyniuka w „Faktach po Faktach” ocenia publicysta Łukasz Warzecha. – Frasyniuk swoimi słowami dał „argument" stronie rządowej za odebraniem koncesji TVN - uzupełnia Marcin Makowski z Wirtualnej Polski. Na brak reakcji Kajdanowicza w poniedziałek wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji osiem skarg. więcej
 
 
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone
 
Od września Polsat Media, biuro reklamy Telewizji Polsat, będzie sprzedawać i rozliczać kampanie reklamowe w oparciu już nie tylko o dane o oglądalności Nielsena. Doda do nich dane Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem. - Może to oznaczać dla reklamodawców wzrost kosztów dotarcia do ich grup celowych o nawet kilkanaście procent z dnia na dzień. Agencje mediowe kupują kampanie zgodnie z aktualnie posiadaną wiedzą z obecnego monitoringu, ale rozliczać je mają wg nowych danych, których nikt na rynku nie zna - podkreśla Rafał Wachnik, chief strategy officer w Group One. więcej
 
 
Eksperci: Granice, tego co można powiedzieć publicznie, będą się przesuwały
 
Eksperci od PR po kontrowersyjnych wypowiedziach np. Władysława Frasyniuka czy Klaudii Jachiry uważają, że granice dopuszczalnych w przestrzeni publicznej wypowiedzi w dalszym ciągu będą się przesuwać. - W naszym świecie trzeba być głośnym i obrazoburczym. Wtedy cię usłyszą - mówi Anna Gołębicka. więcej
 
 
Piotr Walter na czele rady nadzorczej Wirtualnej Polski
 
W nowej kadencji holdingu Wirtualna Polska przewodniczącym rady nadzorczej będzie Piotr Walter, a wiceprzewodniczącym - Aleksander Wilewski. Rada na kolejną kadencję powołała trójkę członków zarządu firmy: Michała Brańskiego, Elżbietę Bujniewicz-Belkę i Krzysztofa Sierotę. więcej
 
 
Piotr Maślak porównał pograniczników do SS-manów. Agora się dystansuje, minister zawiadomi prokuraturę
 
Dziennikarz Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory), Piotr Maślak, porównał  strażników granicznych do żołnierzy SS. Po komentarzach oburzonych internautów skasował wpis. - Strażników, którzy tak postępują, dzieli krok od metod stosowanych przez SS - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Agora nie chce komentować sprawy, a minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Kamiński zapowiedział, że o wpisie Maślaka zawiadomi prokuraturę. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Szef NENT Group: Viaplay to nie tylko sport, będziemy inwestować w Polsce długoterminowo więcej
 
Dziennikarze TVN24 poprowadzili muzyczny show na 20-lecie stacji. "Akademia ku czci własnej, to może być nowy format" więcej
 
Koalicja Obywatelska zyskuje, a PiS traci w sondażach. "Partia rządząca zaczęła niepotrzebne bitwy na wielu frontach" więcej
 
Polsat skupiony na rebrandingu i dobrych wynikach. Lex TVN? ,,Nie komentujemy" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Account Manager Multi Channel Network
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Redaktor Internetowy ds. content marketingu Grupa ZPR Media
Senior Account Manager MSL
Account Executive / Senior Account Executive MSL
Account Executive / Senior Account Executive Publicis Consultants
Stażysta PR Publicis Consultants
Senior Account Manager MSL
Technik systemów audiowizualnych StreamOnline
Senior Communications Planner Media Direction
Communications Planner Media Direction
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Skargi do KRRiT na brak reakcji Kajdanowicza na obelgi Frasyniuka. ,,Dziennikarz powinien odciąć się od słów gościa"

- Nikomu nie można zabronić mówienia obelżywych rzeczy, lecz reakcję Grzegorza Kajdanowicza oceniam negatywnie - tak sprawę obelg wypowiedzianych o żołnierzach przez Władysława Frasyniuka w „Faktach po Faktach” ocenia publicysta Łukasz Warzecha. – Frasyniuk swoimi słowami dał „argument" stronie rządowej za odebraniem koncesji TVN - uzupełnia Marcin Makowski z Wirtualnej Polski. Na brak reakcji Kajdanowicza w poniedziałek wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji osiem skarg. więcej

Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone

Od września Polsat Media, biuro reklamy Telewizji Polsat, będzie sprzedawać i rozliczać kampanie reklamowe w oparciu już nie tylko o dane o oglądalności Nielsena. Doda do nich dane Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem. - Może to oznaczać dla reklamodawców wzrost kosztów dotarcia do ich grup celowych o nawet kilkanaście procent z dnia na dzień. Agencje mediowe kupują kampanie zgodnie z aktualnie posiadaną wiedzą z obecnego monitoringu, ale rozliczać je mają wg nowych danych, których nikt na rynku nie zna - podkreśla Rafał Wachnik, chief strategy officer w Group One. więcej

KRRiT wciąż wypracowuje stanowisko ws. koncesji dla TVN24

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w piśmie do rzecznika praw obywatelskich zaznacza, że rada posiada „szereg pogłębionych interpretacji art. 25” oraz „dysponuje również znacznie szerszą wiedzą w zakresie struktury właścicielskiej Grupy Discovery”, co służy jej do wypracowania stanowiska. KRRiT nie podjęła decyzji w tej sprawie od 17 miesięcy. więcej

Igrzyska Paraolimpijskie w TVP i Polskim Radiu

Blisko 100 godzin transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich w Japonii przygotowuje na nadchodzące dni Telewizja Polska. Zawody będą transmitowane na antenach TVP Sport, TVP1 i TVP2, a relacjonować je będą reporterzy, którym szefują: Sylwia Michałowska, Mateusz Jarecki i Maciej Barszczak. Relacje z imprezy zapowiada także Polskie Radio, które na miejsce wysłało jednego dziennikarza. więcej

22. sezon ,,M jak miłość" od 6 września w TVP2

Od 6 września telewizyjna Dwójka będzie emitować 22. sezon serialu „M jak miłość”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55. więcej

UPC Polska wprowadza na rynek kanały 4K w standardzie DVB-C

Operator kablowy UPC Polska wprowadził do oferty DVB-C cztery nowe kanały: FunBox UHD, Telewizja wPolsce.pl, Insight TV UHD i Ultra TV 4K. więcej

Antyszczepionkowcy wdarli się do telewizyjnej firmy produkcyjnej w Londynie

Ponad 100 antyszczepionkowców wdarło się w poniedziałek po południu do siedziby telewizyjnej firmy produkcyjnej ITN w Londynie, w której produkowane są m.in. wiadomości dla stacji ITV, Channel 4 i Channel 5. więcej

64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN

W ofercie reklamowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach", który kosztuje 64,9 tys. zł. Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy niedzielnych "Faktach" i serwisie sportowym. więcej

TVN nowym liderem, TV Puls na podium w 16-49. Top of the Top Sopot Festiwal hitem tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły Top of the Top Sopot Festival oraz „Fakty”. Nowym liderem w rynku zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49 został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop

UPC Polska wprowadza na rynek „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Nowością jest też serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki. Ambasadorem marki został Marcin Prokop. więcej

Wiktoria Gąsiewska i Patryk Cebulski poprowadzą kulisy ,,Dancing with the Stars 12" w Polsat Cafe

Od 30 sierpnia Polsat emitować będzie dwunastą edycję show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Tuż po zakończeniu show w Polsat Cafe będzie można oglądać kulisy, które poprowadzą Wiktoria Gąsiewska i Patryk Cebulski. więcej

Nie żyje współzałożyciel A+E Networks. Nick Davatzes zmarł w wieku 79 lat

Nickolas "Nick" Davatzes, emerytowany dyrektor generalny A+E Networks nie żyje. Zmarł w sobotę, 21 sierpnia w swoim domu w Wilton w stanie Connecticut. więcej

Magiczne Zakończenie Wakacji: Przebój Lata RMF FM i Polsatu Świętokrzyska Gala Kabaretowa w weekend w Polsacie

28 sierpnia i 29 sierpnia Polsat będzie transmitował Magiczne Zakończenie Wakacji: w sobotę konkurs Przebój Lata RMF FM i Polsatu, dzień później na antenie stacji zagości Świętokrzyska Gala Kabaretowa. więcej

1,79 mln widzów Top of the Top Sopot Festival 2021

Tegoroczną edycję Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 80 tys. mniej niż odsłonę widowiska sprzed dwóch lat. TVN w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,25 mln zł. więcej

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski w redakcji sportowej Canal+

Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski dołączają do redakcji sportowej Canal+. więcej

Niezależna telewizja Dożd uznana w Rosji za "zagranicznego agenta". Protest w Moskwie

Niezależna rosyjska telewizja Dożd została w piątek umieszczona przez ministerstwo sprawiedliwości Rosji w wykazie mediów "pełniących funkcje zagranicznego agenta". Na tej samej liście resort umieścił też portal Ważnyje Istorii. Tymczasem rosyjscy dziennikarze protestowali w sobotę w Moskwie. Zatrzymano dziewięć osób. więcej

Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami

Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia  w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Piotr Maślak porównał pograniczników do SS-manów. Agora się dystansuje, minister zawiadomi prokuraturę

Dziennikarz Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory), Piotr Maślak, porównał  strażników granicznych do żołnierzy SS. Po komentarzach oburzonych internautów skasował wpis. - Strażników, którzy tak postępują, dzieli krok od metod stosowanych przez SS - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Agora nie chce komentować sprawy, a minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Kamiński zapowiedział, że o wpisie Maślaka zawiadomi prokuraturę. więcej

 
Igrzyska Paraolimpijskie w TVP i Polskim Radiu

Blisko 100 godzin transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich w Japonii przygotowuje na nadchodzące dni Telewizja Polska. Zawody będą transmitowane na antenach TVP Sport, TVP1 i TVP2, a relacjonować je będą reporterzy, którym szefują: Sylwia Michałowska, Mateusz Jarecki i Maciej Barszczak. Relacje z imprezy zapowiada także Polskie Radio, które na miejsce wysłało jednego dziennikarza. więcej

 
Artyści współpracujący z Radiem Nowy Świat nagrali piosenkę ,,Chodź tu"

Muzycy związani z Radiem Nowy Świat nagrali wspólnie utwór - jako zespół The Redaktors. W powstawaniu piosenki pt. „Chodź tu” wzięli udział Wojciech Waglewski, Fisz, Monika Borzym, Kuba Badach, Krzysztof Grabowski i Marek Napiórkowski. Projektem kieruje Waglewski, piosenka jest zaproszeniem do słuchania rozgłośni. więcej

 
Magiczne Zakończenie Wakacji: Przebój Lata RMF FM i Polsatu Świętokrzyska Gala Kabaretowa w weekend w Polsacie

28 sierpnia i 29 sierpnia Polsat będzie transmitował Magiczne Zakończenie Wakacji: w sobotę konkurs Przebój Lata RMF FM i Polsatu, dzień później na antenie stacji zagości Świętokrzyska Gala Kabaretowa. więcej

 
Maciej Sztykiel w RMF FM

Do newsroomu warszawskiej redakcji radia RMF FM dołączył Maciej Sztykiel, reporter związany przez ostatnich pięć lat z Radiem Zet. więcej

 
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, RMF MAXXX i AntyRadio na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone

Od września Polsat Media, biuro reklamy Telewizji Polsat, będzie sprzedawać i rozliczać kampanie reklamowe w oparciu już nie tylko o dane o oglądalności Nielsena. Doda do nich dane Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem. - Może to oznaczać dla reklamodawców wzrost kosztów dotarcia do ich grup celowych o nawet kilkanaście procent z dnia na dzień. Agencje mediowe kupują kampanie zgodnie z aktualnie posiadaną wiedzą z obecnego monitoringu, ale rozliczać je mają wg nowych danych, których nikt na rynku nie zna - podkreśla Rafał Wachnik, chief strategy officer w Group One. więcej

Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną

Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe na 18 miesięcy. więcej

Jest odpowiedź Lidla na akcję z maskotkami Biedronki. Pluszaki z bajek Disneya w akcji ,,Warzywa i owoce mają supermoce!"

W poniedziałek 30 sierpnia startuje wspólna akcja lojalnościowa sieci Lidl i Disneya „Warzywa i owoce mają supermoce!". W ramach promocji do nabycia są maskotki Svena z Krainy Lodu czy Simby z Króla Lwa. więcej

64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN

W ofercie reklamowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach", który kosztuje 64,9 tys. zł. Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy niedzielnych "Faktach" i serwisie sportowym. więcej

Amazon największym detalistą w USA, wyprzedził Wallmart. Chce rozwijać sklepy stacjonarne

Amazon prześcignął sieć handlową Walmart pod względem przychodów i tym samym stał się największym na świecie sprzedawcą detalicznym poza Chinami - wynika z danych Wall Street opracowanych przez firmę badawczą FactSet. więcej

Lidl Polska nauczy pracowników języka niemieckiego i angielskiego. Sieć zrekrutuje 500 osób do sklepów i magazynów

Na kandydatów do pracy w Lidl Polska czeka obecnie ponad 500 miejsc w sklepach i magazynach sieci w naszym kraju. Detalista szuka nowych sposobów na uatrakcyjnienie swojej oferty jako pracodawcy i zapowiada, że począwszy od września osoby zatrudnione w firmie uzyskają dostęp do platformy online służącej do samodzielnej nauki języków obcych. więcej

Raport Havas: Stworzenie produktów i usług dopasowanych do starzejącej się populacji głównym wyzwaniem dla marek

Boomersi są coraz starsi, ale wciąż należy do nich większość przychodów gospodarstw domowych. Marki muszą wziąć to pod uwagę i dopasować do nich swoje produkty, jednocześnie unikając w komunikacji szufladkowania konsumentów - wynika z raportu Havas Prosumer „Future of Aging” więcej

Leo Burnett wiodącą agencją dywizji AGD w Samsung Electronics Polska

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę kreatywną dywizji digital appliances Samsung Electronics Polska, producenta AGD na polskim rynku. więcej

Marcin Ostrzycki: z HackerU Polska do Selectivv

Marcin Ostrzycki objął stanowisko chief operating officer w Selectivv, firmie dostarczającej usług reklamowych i badawczych. więcej

AMS wprowadza cyfrowe citylighty na przystankach w Warszawie

Firma reklamy zewnętrznej AMS za zgodą Zarządu Transportu Miejskiego wprowadza na  przystankach Warszawskiego Transportu Publicznego cyfrowe citylighty. W pierwszym etapie pilotażowego programu pojawią się one w 15 lokalizacjach. Dzięki nim pasażerowie zyskają dostęp do szczegółowych informacji o przejazdach w formie interaktywnej oraz przydatne treści za sprawą kanału informacyjnego Cityinfo. więcej

Hasłem ,,Mistrzowskie rozegranie w Netii" operator reklamuje oferty światłowodu do 1 Gb/s

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z telewizją pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii". więcej

InterSport Polska zatrudnia do współpracy PromoTraffic

Krakowska agencja PromoTraffic od września będzie odpowiadała za działania PPC oraz analitykę dla marki InterSport Polska. więcej

"Przepisy Auchan" w nowej kampanii promującej sieć sklepów (wideo)

W poniedziałek wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Auchan - „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw. więcej

Centrum Handlowe Focus Bydgoszcz startuje z loterią

Agencja Unique One wygrała przetarg na organizację loterii w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz. więcej

Grupa Płodni.com obsługuje Senpo

Grupa Płodni.com zajmie się dzianiami social media dla firmy Senpo, dostawcy wyposażenia sypialni. więcej

Alior Bank promuje własną aplikację mobilną (wideo)

W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank pokazuje zalety swojej aplikacji mobilnej oraz promuje Konto Jakże Osobiste. Akcję przygotowały PZL, Mets, Sigma Bis, Televisor i Juice. więcej

"Urban Legends" w kampanii CCC

Streetwearowe marki z oferty CCC znalazły się w obiektywie nowojorskiej fotografki Lei Winkler. więcej

Nowy spot wizerunkowy LINK4

LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Niezależna telewizja Dożd uznana w Rosji za "zagranicznego agenta". Protest w Moskwie

Niezależna rosyjska telewizja Dożd została w piątek umieszczona przez ministerstwo sprawiedliwości Rosji w wykazie mediów "pełniących funkcje zagranicznego agenta". Na tej samej liście resort umieścił też portal Ważnyje Istorii. Tymczasem rosyjscy dziennikarze protestowali w sobotę w Moskwie. Zatrzymano dziewięć osób. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Piotr Walter na czele rady nadzorczej Wirtualnej Polski

W nowej kadencji holdingu Wirtualna Polska przewodniczącym rady nadzorczej będzie Piotr Walter, a wiceprzewodniczącym - Aleksander Wilewski. Rada na kolejną kadencję powołała trójkę członków zarządu firmy: Michała Brańskiego, Elżbietę Bujniewicz-Belkę i Krzysztofa Sierotę. więcej

Disney chce utajnienia procesu ze Scarlett Johansson

Koncern Disney złożył wniosek o arbitraż za zamkniętymi drzwiami w sprawie pozwu Scarlett Johansson. Chodzi o udostępnienie filmu „Czarna wdowa” w serwisie streamingowym, co zdaniem aktorki było naruszeniem warunków umowy. więcej

Empik Premium Free: darmowe dostawy zakupów od 60 zł, a nie 40 zł

Od 6 września w ramach usługi Empik Premium Free bezpłatne dostawy będą dostępne dla jednorazowych zakupów za minimum 60 zł, a nie jak obecnie 40 zł. więcej

Wirtualna Polska: wpływy 52 proc. w górę, 70 mln zł zysku, odżyły Wakacje.pl

W pierwszej połowie br. przychody Wirtualnej Polski Holding poszły w górę rok do roku o 52,3 proc. do 397,11 mln zł, a zysk netto - z 15,09 do 69,99 mln zł. Wynika to z poprawy sytuacji w reklamie internetowej i turystyce zagranicznej, którą zajmuje się spółka zależna Wakacje.pl. więcej

Mapy Google'a pokażą, ile zapłacimy za przejazd autostradami

Nowe rozwiązanie, które wprowadzi gigant technologiczny, ma ułatwić planowanie podróży i wybór najkorzystniejszej finansowo trasy. Ta funkcja ma pojawić się wraz z aktualizacją map Google'a. więcej

Netflix wprowadza obsługę dźwięku przestrzennego

Platforma streamingowa Netflix rozpoczyna wdrażanie obsługi dźwięku przestrzennego (Spatial Audio) w swoich aplikacjach na iPhone'a i iPada. Do tego trzeba mieć też specjalne słuchawki. więcej

Julia Pietruszka: z Marquard Media Polska do Grupy naTemat

Współpracę z Grupą naTemat zaczęła Julia Pietruszka, obejmując funkcję business ownera projektu BRID. Wcześniej pracowała w Marquard Media Polska i newonce.media. więcej

Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15

Facebook we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim stworzył serię filmów pokazujących pozytywy wpływ sportu na życie osób z niepełnosprawnością. W ten sposób wspierają ruch na rzecz praw człowieka #WeThe15. więcej

Digitree Group: wpływy 27 proc. w górę, 156 tys. zł zysku netto

Według szacunkowych danych w pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Digitree Group, zajmująca się głównie marketingiem internetowym, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 27,3 proc. do ok. 32,3 mln zł i wyniku netto z 17 tys. zł straty do ok. 156 tys. zł zysku. więcej

Hakerzy zaatakowali Monnari Trade, działania firmy bardzo utrudnione

Firma odzieżowa Monnari Trade poinformowała, że padła ofiarą ataku hakerskiego, przez co jej bieżące działania są bardzo utrudnione. więcej

W Holandii w okresie wyborów parlamentarnych Facebook usunął 100 tys. postów

W okresie marcowych wyborów parlamentarnych w Holandii Facebook usunął około 100 tys. postów - podały miejscowe media. Firma zatrudnia ok. 30 tys. osób na całym świecie do filtrowania publikowanych treści. więcej

Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami

Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia  w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Raport Havas: Stworzenie produktów i usług dopasowanych do starzejącej się populacji głównym wyzwaniem dla marek

Boomersi są coraz starsi, ale wciąż należy do nich większość przychodów gospodarstw domowych. Marki muszą wziąć to pod uwagę i dopasować do nich swoje produkty, jednocześnie unikając w komunikacji szufladkowania konsumentów - wynika z raportu Havas Prosumer „Future of Aging” więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Eksperci: Granice, tego co można powiedzieć publicznie, będą się przesuwały

Eksperci od PR po kontrowersyjnych wypowiedziach np. Władysława Frasyniuka czy Klaudii Jachiry uważają, że granice dopuszczalnych w przestrzeni publicznej wypowiedzi w dalszym ciągu będą się przesuwać. - W naszym świecie trzeba być głośnym i obrazoburczym. Wtedy cię usłyszą - mówi Anna Gołębicka. więcej

Wyborowa Pernod Ricard klientem Hill+Knowlton Strategies

Do grona klientów Hill+Knowlton Strategies dołączyła Wyborowa Pernod Ricard. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. więcej

Po pytaniach Onetu Tauron i liga siatkarska zmieniły informacje o udziale Czarneckiego przy kontrakcie sponsorskim

Spółka Tauron Polska Energia i Polska Liga Siatkówki zmieniły odpowiedzi na pytania dziennikarza Onetu o rolę europosła PiS przy zawarciu kontraktu sponsorskiego, po tym jak pytania na ten temat dostał sam Czarnecki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Firma Zygmunta Solorza zainwestuje 500 mln zł w kolejną farmę fotowoltaiczną
5G w każdym abonamencie Plusa, nowe taryfy dla klientów indywidualnych i firm
Dostałeś SMS-a z informacją o kolejnym szczepieniu? Uważaj na oszustów, atakują przede wszystkim klientów sieci Play
Hakerzy zaatakowali Monnari Trade, działania firmy bardzo utrudnione
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj