Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 29 Września 2021
 
 
 
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka
 
Od października Biuro Reklamy TVP będzie doliczać reklamodawcom widownię tv poza domem. Tym samym przyłącza się do Polsat Media, które jako pierwsze wprowadziło to rozwiązanie już z początkiem września. - Nie mam złudzeń - tu nie chodzi o dokładniejsze oszacowanie wielkości widowni - to jest bezpardonowa podwyżka. Wprowadzenie jej w środku roku, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego, jest delikatnie mówiąc naruszeniem podstawowych zasad etyki w biznesie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska, największego telewizyjnego reklamodawcy w Polsce. więcej
 
 
Prezydent Andrzej Duda za przedłużeniem stanu wyjątkowego o 60 dni
 
Kiedy wniosek ws. przedłużenia stanu wyjątkowego zostanie do mnie skierowany, wystąpię do Sejmu o to, aby wyraził zgodę na przedłużenie tego stanu o 60 dni - powiedział prezydent Andrzej Duda po zakończeniu wtorkowego spotkania z szefami MSWiA, MON i Straży Granicznej. więcej
 
 
Jan Pospieszalski tylko z 800 zł miesięcznych wpłat na Zrzutce. Pracuje nad cotygodniowym programem
 
W ciągu dwóch tygodni Jan Pospieszalski zebrał na rozwój swojego kanału wideo zaledwie 788 zł stałego comiesięcznego finansowania. Celem jest gwarancja wpłat na poziomie 24 tys. zł. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze Zrzutki - deklaruje Jan Pawlicki, współorganizator kanału Pospieszalskiego. Projekt wspierany jest także bezpośrednimi wpłatami na konto. więcej
 
 
Skargi do KRRiT na materiał ,,Wiadomości" z zoofilskimi zdjęciami
 
Trzy skargi wpłynęły we wtorek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na materiał „Wiadomości” TVP1, w którym pojawiły się zoofilskie i pedofilskie treści ze smartfonów niektórych zatrzymanych migrantów. Z  naszych informacji wynika, że przygotowywane są następne skargi, które będą wpływały w następnych dniach. - Każdy widz, który doznał traumy, ma prawo żądać, by telewizja przeprosiła go i zadośćuczyniła mu doznaną krzywdę - mówi nam mec. Jacek Dubois. więcej
 
 
Dariusz Szpakowski nie wrócił do komentowania piłki nożnej, z TVP Sport zniknął jego program
 
Dariusz Szpakowski od ponad miesiąca nie prowadzi swojego programu „4-4-2” ani nie komentuje meczów w TVP Sport. Jako przyczynę jego nieobecności podano kwestie zdrowotne. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie więcej
 
Instagram nie taki zły, jak go malują? więcej
 
KRRiT uchwałą chce zmusić Discovery do sprzedaży TVN. ,,Nieudolna próba osiągnięcia celów PiS" więcej
 
Budka i Siemoniak rezygnują ze stanowisk w PO. "Wiarygodność liderów opozycji pod znakiem zapytania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Performance Marketing Specialist Ringier Axel Springer
Specjalista ds. analiz TVP
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor - news Polskie Radio 24
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
Head of product serwisu INNPoland.pl Grupa NaTemat
Reporter do Radia Supernova Grupa ZPR Media
Publisher Manager Multi Channel Network
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka

Od października Biuro Reklamy TVP będzie doliczać reklamodawcom widownię tv poza domem. Tym samym przyłącza się do Polsat Media, które jako pierwsze wprowadziło to rozwiązanie już z początkiem września. - Nie mam złudzeń - tu nie chodzi o dokładniejsze oszacowanie wielkości widowni - to jest bezpardonowa podwyżka. Wprowadzenie jej w środku roku, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego, jest delikatnie mówiąc naruszeniem podstawowych zasad etyki w biznesie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska, największego telewizyjnego reklamodawcy w Polsce. więcej

Jan Pospieszalski tylko z 800 zł miesięcznych wpłat na Zrzutce. Pracuje nad cotygodniowym programem

W ciągu dwóch tygodni Jan Pospieszalski zebrał na rozwój swojego kanału wideo zaledwie 788 zł stałego comiesięcznego finansowania. Celem jest gwarancja wpłat na poziomie 24 tys. zł. - Jesteśmy bardzo zadowoleni ze Zrzutki - deklaruje Jan Pawlicki, współorganizator kanału Pospieszalskiego. Projekt wspierany jest także bezpośrednimi wpłatami na konto. więcej

Skargi do KRRiT na materiał ,,Wiadomości" z zoofilskimi zdjęciami

Trzy skargi wpłynęły we wtorek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na materiał „Wiadomości” TVP1, w którym pojawiły się zoofilskie i pedofilskie treści ze smartfonów niektórych zatrzymanych migrantów. Z  naszych informacji wynika, że przygotowywane są następne skargi, które będą wpływały w następnych dniach. - Każdy widz, który doznał traumy, ma prawo żądać, by telewizja przeprosiła go i zadośćuczyniła mu doznaną krzywdę - mówi nam mec. Jacek Dubois. więcej

Dariusz Szpakowski nie wrócił do komentowania piłki nożnej, z TVP Sport zniknął jego program

Dariusz Szpakowski od ponad miesiąca nie prowadzi swojego programu „4-4-2” ani nie komentuje meczów w TVP Sport. Jako przyczynę jego nieobecności podano kwestie zdrowotne. więcej

Viaplay zadowolony z rozwoju serwisu w Polsce

Obsługujący NENT Group bank inwestycyjny Berenberg poinformował, że choć za wcześnie na podanie liczby wykupionych subskrypcji, to otrzymał od kierownictwa Viaplay sygnały, że w Polsce platforma streamingowa rozwija się zgodnie z planem. więcej

871 tys. widzów śledzi ,,Klan" w nowym sezonie, TVP1 przegrywa z TVP2 i Polsatem

Po trzech tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 871 tys. widzów, o 73 tys. osób mniej niż przed rokiem. Telenowela daje Jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,71 mln widzów ,,Barw szczęścia". TVP2 zdecydowanym liderem

„Barwy szczęścia” na początku sezonu 2021/2022 śledzi 1,71 mln osób. Serial daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,13 mln widzów teleturnieju ,,Jeden z dziesięciu" w TVP1

Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat, Reddev i Zygmunt Solorz ogłosili wezwanie na akcje po 35 zł za szt. ,,Przed końcem roku nowa strategia"

Cyfrowy Polsat, Reddev Investments oraz Zygmunt Solorz ogłosili wezwanie do sprzedaży 263.807.651 akcji Cyfrowego Polsatu, stanowiących 41,24 proc. kapitału zakładowego i 34 proc. głosów na WZ, po cenie 35 zł za sztukę - poinformował pośredniczący w wezwaniu DM Trigon. więcej

W ,,Faktach" kolejna kompilacja z ,,Wiadomości" i TVP Info. ,,Można Unię zohydzać codziennie"

„Fakty” TVN pokazały kolejny materiał złożony jedynie z fragmentów „Wiadomości” i programów publicystycznych TVP Info. Tym razem chodzi o treści mocno krytykujące Unię Europejską i jej instytucje. więcej

Zoofilskie i pedofilskie zdjęcia migrantów z konferencji ministrów pokazano w ,,Wiadomościach" i TVP Info

Podczas konferencji ministrów obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych i administracji na temat sytuacji przy granicy polsko-białoruskiej zaprezentowano treści ze smartfonów niektórych zatrzymanych migrantów, m.in. zdjęcia zoofilskie i pedofilskie. Fotografie pojawiły się także w relacjach „Wiadomości” i TVP Info z konferencji. Krytycznie skomentowała to część dziennikarzy. więcej

Monika Olejnik w ,,Kropce nad i" dała posłowi PO kulę dyskotekową. ,,Był pan na urodzinach"

Pod koniec poniedziałkowego wydania „Kropki nad i” w TVN24 Monika Olejnik wręczyła posłowi PO Tomaszowi Siemoniakowi kulę dyskotekową, nawiązując do jego obecności na imprezie urodzinowej Roberta Mazurka. Zachowanie Olejnik skrytykowali niektórzy dziennikarze, a Siemoniak zapowiedział, że przeznaczy kulę na aukcję dla potrzebujących ciężko chorych dzieci. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nie żyje Ewa Kozłowska. Współpracowała z Polskim Radiem Białystok, grała w ,,Ojcu Mateuszu"

W wieku 64 lat po ciężkiej chorobie zmarła aktorka i producentka radiowa Ewa Kozłowska. Przez kilkanaście lat była związana z Polskim Radiem Białystok, zagrała też w kilku filmach i serialu TVP1 „Ojciec Mateusz”. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Radio ZET wyprzedziło Eskę

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka

Od października Biuro Reklamy TVP będzie doliczać reklamodawcom widownię tv poza domem. Tym samym przyłącza się do Polsat Media, które jako pierwsze wprowadziło to rozwiązanie już z początkiem września. - Nie mam złudzeń - tu nie chodzi o dokładniejsze oszacowanie wielkości widowni - to jest bezpardonowa podwyżka. Wprowadzenie jej w środku roku, bez jakiegokolwiek okresu przygotowawczego, jest delikatnie mówiąc naruszeniem podstawowych zasad etyki w biznesie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Furman, prezes Aflofarm Farmacja Polska, największego telewizyjnego reklamodawcy w Polsce. więcej

Starcom, McCann Poland, McDonald's i Maspex mają najwięcej nominacji do Effie 2021

Jury tegorocznej, 22. edycji konkursu Effie Awards Poland przyznało 78 nominacji. Spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (Publicis Groupe), wśród agencji reklamowych - McCann Poland, a wśród reklamodawców ex aequo: McDonald’s i Grupa Maspex. więcej

Agnieszka Gozdek strategy director & partner w 180heartbeats + Jung v Matt

Agnieszka Gozdek dołączyła do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt obejmując stanowisko strategy director & partner. więcej

Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek

Tomasz Bogdanowicz stanął na czele nowej agencji komunikacyjno-consultingowej 81/82. więcej

Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans

Od 15 października w sześciu największych miastach Polski każdy użytkownik aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki i otrzymać je w ciągu 15 minut. więcej

Partner of Promotion i Media Group wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego

Agencja Partner of Promotion wspólnie z Media Group wygrały w przetargu Urzędu Transportu Kolejowego na obsługę kampanii "Bezpiecznie Koleją - Wybierz Kolej - Europejski Rok Kolei". Pokonały w nim m.in. Sigmę Bis, Mastermind Media i ClickAd Interactive. więcej

Biedronka debiutuje z Gangiem Swojaków na TikToku

Sieć sklepów Biedronka promuje na TikToku Gang Swojaków, czyli tegoroczną edycję znanego programu lojalnościowego. Przygotowana przez agencję Wavemaker (GroupM) akcja, poza poinformowaniem konsumentów o dostępności nowej serii pluszaków, zwraca też uwagę na zagrożone gatunki polskich zwierząt. więcej

Monika Brodka reklamuje swoją kolekcję odzieży Reserved (wideo)

Do sprzedaży trafia kolekcja odzieży Reserved (produkowanej przez LPP), której ambasadorką marketingową jest piosenkarka Monika Brodka. więcej

Mariusz Chłopik: z PKO BP do Legii Warszawa

Z początkiem października Mariusz Chłopik obejmie funkcję pełnomocnika zarządu Legii Warszawa ds. projektów infrastrukturalnych i szkoleniowych. Poprzednio pracował w PKO Banku Polskim, a wcześniej m.in. w Centrum Informacyjnym Rządu i Agencji Rozwoju Przemysłu. więcej

Katarzyna Bosacka o napojach Koral Ekipa: 20 łyżeczek cukru w litrze

Dziennikarka Katarzyna Bosacka skrytykowała skład napojów Koral Ekipa. Zarzuca produktom m.in. bardzo wysoką zawartość cukru. więcej

Golden Drum prezentuje nowe statuetki produkowane w zrównoważony sposób

Festiwal Golden Drum, organizowany przez słoweńską Izbę Reklamy, odświeżył swój konkurs w zeszłym roku, gdy świat zmagał się z pandemią, "wkładając serce i duszę" w wizję zrównoważonej przyszłości. Istotną częścią zaangażowania festiwalu są statuetki, które zostały przeprojektowane zgodnie z hasłem „Re:start the future”. więcej

Nowa wersja hitu "Ice Ice Baby" w reklamie zamrażarek Samsunga

Gwiazda rapu Vanilla Ice w nowej wersji swojego klasycznego teledysku "Ice Ice Baby" promuje energooszczędne korzystanie z zamrażarki Samsunga. więcej

Bayer konsoliduje globalny budżet mediowy w MediaCom

Firma farmaceutyczna Bayer zakończyła wielomiesięczny przetarg na globalną obsługę mediową. Zdecydowała się skonsolidować ją w jednej agencji - MediaCom (GroupM/WPP). Oznacza to koniec współpracy z PHD i Dentsu. więcej

ID Adevrtising rozpoczyna obsługę PZU

Agencja ID Advertising wygrała przetarg na obsługę firmy ubezpieczeniowej PZU w zakresie BTL. więcej

T-Mobile Polska proponuje co miesiąc zmianę serwisu streamingowego

T-Mobile w nowej promocji „Rozrywka uwolniona” pozwala w ramach swojego pakietu uruchomić co miesiąc inny serwis streamingowy w jednej niezmiennej cenie. więcej

Winiary w nowej loterii "inspiruje do wygrywania"

Marka Winiary (Nestlè Polska) ruszyła z akcją promocyjną majonezu dekoracyjnego pod hasłem „Inspiruj się do wygrywania”. Organizację powierzono agencji Unique One.  więcej

Inicjatywa "Ad Goes Green" wchodzi na plany produkcyjne

Klub Producentów Reklamowych SAR rusza z kolejnymi działaniami dotyczącymi inicjatywy "Ad Goes Green". W ramach projektu zostały właśnie opublikowane proekologiczne wytyczne do pracy na planach produkcji reklamowych. więcej

Brother przedłuża współpracę z Polską Ligą Siatkówki

Firma Brother, producent urządzeń drukujących i technologii komunikacyjnych, przedłuża na kolejny sezon współpracę z Polską Ligą Siatkówki. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Prezydent Andrzej Duda za przedłużeniem stanu wyjątkowego o 60 dni

Kiedy wniosek ws. przedłużenia stanu wyjątkowego zostanie do mnie skierowany, wystąpię do Sejmu o to, aby wyraził zgodę na przedłużenie tego stanu o 60 dni - powiedział prezydent Andrzej Duda po zakończeniu wtorkowego spotkania z szefami MSWiA, MON i Straży Granicznej. więcej

Jerzy Targalski spoczął na Powązkach Wojskowych

We wtorek w Katedrze Polowej Wojska Polskiego w Warszawie odbyła się msza święta pogrzebowa dr. Jerzego Targalskiego, historyka, politologa, orientalisty, działacza opozycyjnego w okresie PRL i publicysty. Został pochowany na Powązkach Wojskowych. więcej

Wiceszef MSZ: sytuacja z Borys i Poczobutem jest bardzo trudna, władze białoruskie odmawiają kontaktu z nimi

Sytuacja wokół Andżeliki Borys i Andrzeja Poczobuta jest bardzo trudna, władze białoruskie odmawiają kontaktu z nimi, ale nie ustajemy w wysiłkach na rzecz ich uwolnienia - powiedział PAP wiceszef MSZ Marcin Przydacz. Zaznaczył, że nacisk międzynarodowy na reżim w Mińsku jest niewystarczający. więcej

Zmarł Piotr Bratkowski, pisarz i dziennikarz ,,Newsweeka"

We wtorek w wieku 66 lat zmarł Piotr Bratkowski, dziennikarz i pisarz, przez prawie dwie dekady związany z „Newsweek Polska”. Wcześniej pracował m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Rzeczpospolitej”. więcej

Zuzanna Bukłaha wydawczynią serwisu internetowego ,,Dużego Formatu"

Reporterka Zuzanna Bukłaha przeszła z „Gazety Stołecznej” do „Dużego Formatu” (Agora) i została tam wydawczynią internetowej wersji serwisu. - Dawno nie czułam takiej życiowej ulgi - skomentowała dziennikarka w swoich mediach społecznościowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
"Tyler Rake: Ocalenie" i "Bridgertonowie" najchętniej oglądanymi tytułami na Netfiksie

Produkcja Shondy Rhimes "Bridgertonowie" była najchętniej oglądanym serialem Netfliksa, biorąc pod uwagę pierwszy miesiąc od premiery - zdradził Ted Sarandos, Co-CEO Netfliksa. W kategorii filmowej równych nie ma sobie "Tyler Rake: Ocalenie" (eng. "Extraction"). więcej

Firma influencer marketingowa Stars.Space chce sprzedać akcje za 1 mln euro, wprowadza kosmetyki Stars from the Stars

Zajmująca się monetyzacją influencer marketingu spółka Stars.Space, należąca do grupy kapitałowej Hub.Tech, w 2022 roku planuje zadebiutować na rynku bocznym NewConnect warszawskiej giełdy. Natomiast w najbliższym czasie chce pozyskać do 1 mln euro w formule crowdinvestingu. więcej

Brazylijska platforma streamingowa Globoplay wchodzi do Europy. W ofercie telenowele

14 października w 20 krajach europejskich i Kanadzie zadebiutuje platforma streamingowa Globoplay. Będzie oferowała brazylijskie telenowele, filmy, dokumenty, sport, programy rozrywkowe i poradnikowe. więcej

Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans

Od 15 października w sześciu największych miastach Polski każdy użytkownik aplikacji Glovo będzie mógł kupić produkty z Biedronki i otrzymać je w ciągu 15 minut. więcej

Netflix testuje gry mobilne. Są trzy nowe tytuły

W ramach testów własnej oferty gier wideo Netflix udostępnił trzy nowe pozycje. Dostęp do nich mają użytkownicy z Polski, a także Hiszpanii i Włoch. więcej

WP.pl przesuwa ,,Newsroom WP" i ,,Money. To się liczy" na rano, dziennikarze ,,Polityki" z cotygodniowymi wywiadami

Programy publicystyczne „Newsroom WP” i „Money. To się liczy” zostały przesunięte przez Wirtualną Polskę z godzin popołudniowych na poranne. W „Newsroom WP” w piątki osobny segment będą prowadzili dziennikarze „Polityki”. więcej

Już 750 salonów CCC po cyfryzacji. Cyfrowe e-kioski dają dostęp do oferty online

750 salonów CCC w Europie Środkowej zostało wyposażonych w cyfrowe e-kioski, które umożliwią dostęp do oferty online salonów. Wdrożenie rozwiązania od Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię. więcej

Funkcja Clips pozwala tworzyć serię krótkich filmów na Spotify

Spotify wraz z bohaterami kampanii “Czym jest rap?” wprowadza Clips - funkcję pozwalającą artystom na tworzenie serii krótkich filmów dostępnych na playliście "Rap Generacja".   więcej

Mieszkańcy Niderlandów wydają rocznie pół miliarda euro na hazard w internecie

Holendrzy wydają w ciągu roku 500 milionów euro na nielegalne gry online takie jak ruletka, bingo czy blackjack. 60 procent graczy nie ma pojęcia, że hazard online jest zabroniony w Niderlandach - informuje w poniedziałek portal NOS. więcej

120 zgłoszeń do konkursu Podcast Roku. W jury Marcin Łukawski i Karolina Hytrek-Prosiecka

Ponad 120 prac wpłynęło dotychczas na konkurs im. Janusza Majki „Podcast Roku”. Konkurs jest sposobem na upamiętnienie długoletniego dziennikarza Radia Rzeszów, który zmarł na początku br. - Ojciec zapowiadał, że na emeryturze będzie zajmował się podcastem, więc taki sposób wydał nam się najbardziej naturalny - mówi syn Janusza,Tomasz Majka. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tomasz Bogdanowicz szefem agencji 81/82. Stawia na promocję polskich marek

Tomasz Bogdanowicz stanął na czele nowej agencji komunikacyjno-consultingowej 81/82. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Od 7 listopada nowe dowody osobiste, w urzędach czytniki linii papilarnych
Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans
Netflix testuje gry mobilne. Są trzy nowe tytuły
UOKiK: konkurs na opracowanie rozwiązań informatycznych, które pomogą wyszukiwać klauzule abuzywne
T-Mobile Polska proponuje co miesiąc zmianę serwisu streamingowego
Już 750 salonów CCC po cyfryzacji. Cyfrowe e-kioski dają dostęp do oferty online
USA: zwolnienie wiceprezes Huawei nie oznacza zmiany polityki wobec Chin
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj