Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 1 Października 2021
 
 
 
Coca-Cola z nową platformą komunikacji. "Dotychczasowa stawała się coraz mniej wyrazista"
 
Coca-Cola ogłosiła wprowadzenie nowej, globalnej platformy marketingowej "Real Magic" i start opartej na niej nowej kampanii. Zmianie uległo też kultowe logo marki. Brand stawia też na współpracę z artystami i fotografami, wchodzi w świat gamingu. Stratedzy z jednej strony mówią, że zastosowany insight szukania bliskości to nic nowego, z drugiej zwracają uwagę, że dotychczasowa komunikacja Coca-Coli stawała się coraz mniej wyrazista. Dlatego wprowadzone zmiany uważają za jak najbardziej wskazane. więcej
 
 
Państwowa Inspekcja Pracy : 11 pracowników Trójki wypowiedziało umowy, dwójkę zwolniono
 
Główny Inspektor Pracy zlecił przeprowadzenie kontroli w Programie Trzecim Polskiego Radia. Wynika z niej, że na 34 umowy o pracę 17 rozwiązano za porozumieniem stron, 11 wypowiedzieli sami pracownicy, cztery uległy rozwiązaniu wobec upływu czasu, a dwie wypowiedział pracodawca. więcej
 
 
Polskie kina liczą na dużą widownię nowego Bonda
 
Największe sieci kin wierzą, że "Nie czas umierać" przyciągnie widownię równą tej sprzed okresu pandemii. Polska premiera nowego Bonda odbędzie się 1 października. więcej
 
 
Artur Matyszczyk na czele ,,Gazety Wrocławskiej", Alicja Giedroyć-Skiba odchodzi po 4 miesiącach
 
Alicja Giedroyć-Skiba nie jest już redaktor naczelną „Gazety Wrocławskiej”. Odchodzi w cztery miesiące po powołaniu na to stanowisko - i w dwa tygodnie po tym, jak skrytykowała wizję rozwoju prasy drukowanej przedstawioną w Karpaczu przez członkinię zarządu Polska Press, Dorotę Kanię. Jej obowiązki z dniem 1 października przejmuje Artur Matyszczyk. więcej
 
 
"Gazeta Wyborcza" kończy współpracę z Gazeta.pl. ,,Nie możemy naszej pracy dziennikarskiej rozpraszać"
 
Wybrane materiały „Gazety Wyborczej” (Agora) nie będą już publikowane na Gazeta.pl ani w serwisach zewnętrznych w ramach umów licencyjnych. - Model subskrypcyjny wymaga podkreślania wyjątkowości marki utrzymywanej przez zgromadzoną wokół niej społeczność. O nasze treści, dla Państwa tworzone, musimy szczególnie dbać, nie możemy naszej pracy dziennikarskiej rozpraszać - uzasadniają wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski i jej wydawca Jerzy Wójcik. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Będzie mniej telewizji naziemnych? ,,Pasmo wyjątkowo cenne dla operatorów komórkowych" więcej
 
Trójka wciąż bez jesiennej ramówki. Suski: Od miesięcy nie przedstawiono satysfakcjonującej propozycji więcej
 
Jacek Furman, prezes Aflofarmu: Włączenie danych o oglądalności tv poza domem to bezpardonowa podwyżka więcej
 
Robert Mazurek: Skazany na masakrowanie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technical SEO Specialist Wirtualna Polska Media
Content SEO Specialist Wirtualna Polska Media
Performance Marketing Specialist Ringier Axel Springer
Specjalista ds. analiz TVP
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor - news Polskie Radio 24
Specjalista ds. Komunikacji TVP
Specjalista ds. dystrybucji produktów radiowych Grupa ZPR Media
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rada Etyki Mediów: zdjęcia zoofila i pedofila w ,,Wiadomościach" to powielanie propagandy rządu i stygmatyzowanie imigrantów

Zdaniem Rady Etyki Mediów pokazując w „Wiadomościach” zoofilskie i pedofilskie zdjęcia zaprezentowane wcześniej na konferencji ministrów, poważniej naruszono trzy zasady z Karty Etycznej Mediów. - „Wiadomości” bezkrytycznie powieliły propagandowy przekaz rządu stygmatyzujący imigrantów - uważa REM. więcej

,,Koło fortuny" hitem TVP2. Stacja zdecydowanym liderem

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 ogląda średnio 1,11 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Były dziennikarz Polsat News w CD Projekt Red. ,,Jestem fanem Wiedźmina i Cyberpunk 2077"

Były dziennikarz kanału informacyjnego Polsat News Michał Giersz rozpoczyna 1 października pracę w CD Projekt Red. Obejmuje stanowisko media fluency trainer’a i będzie pomagał w rozwoju kompetencji komunikacyjnych producenta gier komputerowych. więcej

TVN24 wycofuje z ramówki kolejny odcinek programu Krzysztofa Skórzyńskiego, dłuższe ,,Fakty po Faktach"

TVN24 w piątek już po raz drugi z rzędu nie pokaże kolejnego wydania programu „Sprawdzam” - autorskiego programu Krzysztofa Skórzyńskiego, który ostatnio został zawieszony w pracy. Lukę w paśmie wypełni dłuższe wydanie „Faktów po Faktach”. więcej

Nowy serial ,,48h. Zaginieni" od 4 października w Nowa TV (wideo)

Od 4 października w dni powszednie o godz. 20.00 Nowa TV emitować będzie nowy codzienny serial „48h. Zaginieni”, który na zlecenie stacji produkuje Constantin Entertainment Polska. więcej

KRRiT: 26 skarg na obelżywe słowa Władysława Frasyniuka w TVN24 o Straży Granicznej

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała 26 skarg na wydanie „Faktów po Faktach”, w którym Władysław Frasyniuk w rozmowie z Grzegorzem Kajdanowiczem obrażał funkcjonariuszy Straży Granicznej. Rada dostała stanowisko stacji, które jest zbieżne w kluczowych punktach z oświadczeniem wydanym przez redakcję TVN24 tuż po programie. więcej

Nowy program ,,Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja" od 2 października w Discovery Channel

Od 2 października  Discovery Channel emitować będzie nowy program „Odkrywając wielkie marki: cyfrowa rewolucja”. więcej

Canal+ pokazuje zwiastun i plakat polskiej wersji ,,The Office" (wideo)

Na piątek 22 października Canal+ zapowiada premierę polskiej wersji sitocomu „The Office”. Właśnie zaprezentowano jej zwiastun i plakat. więcej

Grupa 4fun Media z 13,5 mln zł wpływów i 2,9 mln zł zysku

W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z działalności kontynuowanej z 10,07 do 13,53 mln zł i wyniku netto z 1,64 mln zł straty do 2,94 mln zł zysku. więcej

W TVP Info nowy program ,,Raport z granicy" także w języku rosyjskim i arabskim

W czwartek na kanale TVP Info ruszył nowy program „Raport z granicy” poświęcony hybrydowemu atakowi na polską granicę. Oprócz polskiej wersji językowej, nadawca uruchamia także trzy inne, w tym - w języku rosyjskim. więcej

XVIII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina w TVP

Telewizja Polska od 2 do 21 października będą nadawać szereg programów oraz transmisji związanych z XVIII Międzynarodowym Konkursem Pianistycznym im. Fryderyka Chopina. Widzowie zobaczą transmisje koncertu inauguracyjnego, wszystkich etapów przesłuchań i specjalnego studia konkursowego z Filharmonii Narodowej oraz koncertu laureatów z Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Państwowa Inspekcja Pracy : 11 pracowników Trójki wypowiedziało umowy, dwójkę zwolniono

Główny Inspektor Pracy zlecił przeprowadzenie kontroli w Programie Trzecim Polskiego Radia. Wynika z niej, że na 34 umowy o pracę 17 rozwiązano za porozumieniem stron, 11 wypowiedzieli sami pracownicy, cztery uległy rozwiązaniu wobec upływu czasu, a dwie wypowiedział pracodawca. więcej

 
Tomasz Miara przechodzi z Rock Radia do Trójki

Prezenter Rock Radia (Grupa Radiowa Agory) Tomasz Miara od października będzie pracował w Programie III Polskiego Radia. - Nie dotykam polityki, chcę robić radio. Może jesteśmy w stanie dać stacji nową jakość - mówi Miara w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grzegorz Kwolek odchodzi z RMF FM, po ponad 20 latach pracy żegna się z dziennikarstwem

Po 8 latach pracy z RMF FM odszedł Grzegorz Kwolek. Poinformował, że żegna się także z dziennikarstwem. więcej

 
Polskie Radio dla Zagranicy dociera z audycjami do Moskwy

Audycje Polskiego Radia dla Zagranicy można już słuchać w Moskwie. Redakcja emituje serwisy informacyjne z Polski i o Polsce, komentarze, rozmowy, relacje oraz reportaże promujące Polskę i informujące o najważniejszych aspektach życia politycznego, gospodarczego, społecznego i kulturalnego kraju. więcej

 
Rozgłośnia z Jeleniej Góry dostępna w Gliwicach i Bielsku-Białej dzięki DAB+

Muzyczne Radio z Jeleniej Góry po raz kolejny rozszerzyło zasięg dzięki eksperymentalnym emisjom w DAB+. Stacja trafiła do testowego multipleksu dostępnego w Gliwicach i Bielsku-Białej. więcej

 
Nie żyje Edyta Bieńczak, dziennikarka i wydawczyni w RMF FM

W wieku 37 lat zmarła dziennikarka Edyta Bieńczak. Przez 13 lat pracowała w RMF FM. więcej

 
Kulturalny program dla Szczecina tworzą wspólnie Super FM i wSzczecinie.pl

Rusza wspólny multimedialny projekt lokalnych dwóch szczecińskich mediów: radio Super FM wraz z portalem wSzczecinie.pl wspólnie wyprodukują i wyemitują cykliczny program kulturalny „18:03 – zaprasza Andrzej Kochański”. Pierwsza audycja - w piątek, 1 października. więcej

 
Zbigniew Jakubas nie wyklucza ponownego zainteresowania Eurozetem, gdyby był na sprzedaż

Zbigniew Jakubas nie wyklucza ponownego zainteresowania nabyciem Eurozetu, gdyby znowu był na sprzedaż. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Eska i RMF MAXXX na podium

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Coca-Cola z nową platformą komunikacji. "Dotychczasowa stawała się coraz mniej wyrazista"

Coca-Cola ogłosiła wprowadzenie nowej, globalnej platformy marketingowej "Real Magic" i start opartej na niej nowej kampanii. Zmianie uległo też kultowe logo marki. Brand stawia też na współpracę z artystami i fotografami, wchodzi w świat gamingu. Stratedzy z jednej strony mówią, że zastosowany insight szukania bliskości to nic nowego, z drugiej zwracają uwagę, że dotychczasowa komunikacja Coca-Coli stawała się coraz mniej wyrazista. Dlatego wprowadzone zmiany uważają za jak najbardziej wskazane. więcej

Polskie kina liczą na dużą widownię nowego Bonda

Największe sieci kin wierzą, że "Nie czas umierać" przyciągnie widownię równą tej sprzed okresu pandemii. Polska premiera nowego Bonda odbędzie się 1 października. więcej

Grupa Azoty szuka agencji do obsługi w social mediach

Grupa Azoty zaprosiła agencje  do złożenia ofert na realizację i przeprowadzenie kampanii reklamowej na kontach reklamowych w profilach społecznościowych spółki na Facebooku oraz na Twitterze  - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.   więcej

Mediacap ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 1,5 mln zł zysku. "Pandemia zeszła na drugi plan"

W pierwszej połowie br. holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów o 29,3 proc. do 65,73 mln zł i wyniku netto z 2,44 mln zł straty do 1,56 mln zł zysku. więcej

Auchan rozpoczyna współpracę z GLS Poland

Sieć sklepów Auchan Polska zawarła umowę o współpracy z firmą kurierską GLS Poland. Na jej mocy od dziś, 1 października zaczynają działać punkty odbioru przesyłek GLS. więcej

Napoje Koral Ekipa już w sklepach

Napoje marki Koral Ekipa, produkowane przez firmę Krynica Vitamin, trafiły już na sklepowe półki. Seria napojów jest limitowana. więcej

"Bez niepotrzeb" w kampanii reklamowej Automarket

Automarket, platforma do sprzedaży online samochodów nowych i używanych należąca do Grupy PKO  Banku Polskiego, zachęca do kupna auta w digitalowej kampanii “Bez niepotrzeb”. więcej

Samsung kampanią promuje telewizory Neo QLED (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza ogólnopolska kampania Samsung, promująca telewizory Neo QLED 2021. Tym razem firma postawiała na działania wspierające promocję centralną typu cashback. Działania realizują agencje K2, Cheil, VML&YR, Starcom, Performics i d*fusion communication. więcej

Barbara Syrek w SalesTube

Barbara Syrek dołączyła do agencji martech & e-commerce SalesTube (Group One) jako marketing cloud consultant w zespole Intelligence Division. W ramach stanowiska będzie zajmować się konfiguracją procesu biznesowego w Salesforce Marketing Cloud z naciskiem na obszar Interaction Studio. więcej

H2O Creative realizuje aktywację typu ,,Instant-Win" dla House Of Asia

Wystartowała najnowsza aktywacja konsumencka marki House of Asia (DeCare). W ramach hasła „Orientuj się na zniżki” nawiązana została współpraca z siecią sklepów DUKA. Za kompleksowe przygotowanie akcji promocyjnej, w tym strategię komunikacji, komunikację in-store oraz kampanię on-line - odpowiada agencja H2O Creative. więcej

Media Expert przejmuje dziesięć lokalizacji Norauto

Sieć elektromarketów Media Expert do końca tego roku uruchomi sprzedaż w 10 nowych lokalizacjach, w których dotychczas działalność handlową prowadziła marka Norauto. więcej

Michelin kampanią wspiera sprzedaż opon zimowych

Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii wsparcia sprzedaży opon na sezon zimowy w zakresie produkcji materiałów. Kampania prowadzona jest równolegle na 6 rynkach regionu CEE. Jej częścią jest promocja konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie. więcej

Anna Ćwiklińska odchodzi z K2 Precise

Z końcem września z agencją marketigu internetowego K2 Precise odchodzi odpowiedzialna za komunikację Anna Ćwiklińska. więcej

Piotr Zieliński odszedł z Google News Lab

Piotr Zieliński kończy współpracę z Google News Lab, będzie kontynuował działalność szkoleniową w ramach MediaLeaders. więcej

TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC

TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Artur Matyszczyk na czele ,,Gazety Wrocławskiej", Alicja Giedroyć-Skiba odchodzi po 4 miesiącach

Alicja Giedroyć-Skiba nie jest już redaktor naczelną „Gazety Wrocławskiej”. Odchodzi w cztery miesiące po powołaniu na to stanowisko - i w dwa tygodnie po tym, jak skrytykowała wizję rozwoju prasy drukowanej przedstawioną w Karpaczu przez członkinię zarządu Polska Press, Dorotę Kanię. Jej obowiązki z dniem 1 października przejmuje Artur Matyszczyk. więcej

"Gazeta Wyborcza" kończy współpracę z Gazeta.pl. ,,Nie możemy naszej pracy dziennikarskiej rozpraszać"

Wybrane materiały „Gazety Wyborczej” (Agora) nie będą już publikowane na Gazeta.pl ani w serwisach zewnętrznych w ramach umów licencyjnych. - Model subskrypcyjny wymaga podkreślania wyjątkowości marki utrzymywanej przez zgromadzoną wokół niej społeczność. O nasze treści, dla Państwa tworzone, musimy szczególnie dbać, nie możemy naszej pracy dziennikarskiej rozpraszać - uzasadniają wicenaczelny „GW” Jarosław Kurski i jej wydawca Jerzy Wójcik. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie apeluje, żeby przy informacjach władz o uchodźcach dodawać: ,,to może być fake news"

Towarzystwo Dziennikarskie apeluje, by w związku z zakazem wstępu na teren objęty stanem wyjątkowym media informacje władz o sytuacji na granicy polsko-białoruskiej opatrywały zastrzeżeniem „to może być fake news”. więcej

Michał Chabas i Adam Zaręba w PMPG Polskie Media

Z początkiem października w PMPG Polskie Media, wydawcy „Wprost” i „Do Rzeczy”, Michał Chabas objął stanowisko dyrektora zarządzającego ds. rozwoju produktów, a Adam Zaręba - managera ds. sprzedaży programatycznej i siatki reklamowej. więcej

Interaktywny projekt Polska Press ma pomóc uzależnionej młodzieży

Polska Press Grupa przygotowała drugą edycję swojej interaktywnej, profilaktycznej serii „Otwórz się na pomoc". Tym razem organizatorzy skupiają się na uzależnieniu od alkoholu wśród dzieci i młodzieży. Pierwsza edycja projektu poświęcona była uzależnieniu od cyfrowego świata.     więcej

Posłowie KO pytają Sasina o zmiany personalne w krakowskich tytułach Polska Press

Paweł Poncyljusz i Paweł Kowal skierowali do ministra Jacka Sasina interpelację w sprawie zmian personalnych w „Gazecie Krakowskiej” i „Dzienniku Polskim” w związku z przejęciem Polska Press przez Orlen. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Disney+ wyprzedzi Netfliksa? 1,6 mld subskrypcji serwisów SVoD w 2026 roku

Z analizy Digital TV Research wynika, że liczba globalnych subskrypcji SVoD wzrośnie o 491 milionów w latach 2021-2026. Tym samym z płatnych serwisów streamingowych za pięć lat będzie korzystać 1,64 mld osób. więcej

Polska młodzież spędza w internecie 12 godzin dziennie

Korzystanie z internetu przez dzieci i młodzież to aktywność permanentna. W czasie wolnym od nauki nastolatki spędzają w sieci średnio 4 godziny 50 minut na dobę; nauka zdalna pochłania 7 godzin i 41 minut dziennie - wynika z raportu Nastolatki 3.0 opublikowanego przez NASK. więcej

Brand24 wyszedł na plus. Wpływy 12 proc. w górę, średnio 330 zł od klienta

W pierwszej połowie br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 12,2 proc. do 7,35 mln zł i wyniku netto z 575 tys. zł straty do 157 tys. zł zysku. Każdy klient spółki płaci średnio 330 zł, już 63 proc. jest z zagranicy. więcej

Spotify pokazał listę najpopularniejszych polskich podcastów: królują Okuniewska, Kotarski i Podsiadło

Platforma Spotify zaprezentowała listy najpopularniejszych podcastów w Polsce w podziale na tematykę. W kategorii komediowej Polacy najchętniej słuchają audycji Joanny Okuniewskiej. Az dwa polskie podcasty znalazły się w globalnej setce najpopularniejszych - "Piąte: Nie zabijaj" i "Zagadki Kryminalne". więcej

Joanna Berendt-Zych koordynatorką zespołu reporterów Wirtualnej Polski

Od października do zespołu WP Wiadomości (WP Holding) dołączy Joanna Berendt–Zych. Zajmie nowo utworzone stanowisko koordynatora zespołu reporterów. więcej

Auchan rozpoczyna współpracę z GLS Poland

Sieć sklepów Auchan Polska zawarła umowę o współpracy z firmą kurierską GLS Poland. Na jej mocy od dziś, 1 października zaczynają działać punkty odbioru przesyłek GLS. więcej

Amerykańscy senatorowie kontra Facebook. ,,Próbuje uzależniać dzieci od swoich produktów, które im szkodzą"

Amerykańscy senatorowie z obydwu partii w ostrych słowach skrytykowali w czwartek działania Facebooka, oskarżając firmę o zmierzanie do uzależniania dzieci od swoich produktów oraz ukrywanie badań na temat szkodliwości Instagrama dla dzieci. Przedstawicielka Facebooka odrzuciła te zarzuty. więcej

Michał Pol ze Srebrnym Krzyżem Zasługi za propagowanie sportu niepełnosprawnych

Dziennikarz sportowy Michał Pol został odznaczony przez prezydenta Andrzeja Dudę Srebrnym Krzyżem Zasługi za propagowanie sportu niepełnosprawnych. Pol od kilku lat jest attache prasowym polskiej reprezentacji paraolimpijskiej. więcej

YouTube zablokuje wszystkie treści antyszczepionkowe, usunął kanały działaczy ruchu antyszczepionkowego

Amerykański serwis internetowy YouTube poinformował w środę na swoim blogu, że będzie blokował wszystkie materiały zawierające nieprawdziwe informacje dotyczące szczepionek i podważające ich skuteczność. Usunął także konta znanych działaczy ruchu antyszczepionkowego. więcej

Rosyjski regulator internetu zagroził Facebookowi grzywną w wysokości jednej dziesiątej zysku

Rosyjski regulator mediów i internetu, urząd Roskomnadzor zamierza sporządzić wobec Facebooka protokół o naruszeniu administracyjnym, który może pociągnąć za sobą grzywnę w wysokości od jednej dwudziestej do jednej dziesiątej rocznego zysku - podał w czwartek dziennik "Wiedomosti". więcej

YouTube zapłaci twórcom za oryginalne krótkie filmiki

Od początku października YouTube nagrodzi wkład twórców i artystów w kreację unikalnych krótkich wideo. To kolejny sposób na monetyzację w serwisie. W ciągu ostatnich trzech lat platforma wypłaciła już twórcom, artystom i firmom mediowym ponad 30 miliardów dolarów. więcej

Gazeta.pl prezentuje jesienną ramówkę wideo

Gazeta.pl (Agora) jesienią na swojej stronie głównej będzie publikować 13 programów wideo, m.in. znane już „Studio biznes” czy „Poranną rozmowę”. Pojawią się też nowości - „Q&A” prowadzone przez Marię Mazurek oraz „Lista Plotka” Niny Cieślińskiej, które do tej pory ukazywało się na YouTubie. więcej

R22 za 18 mln zł kupił Zenbox

Spółka H88 należąca do Grupy R22 za 17,98 mln zł przejęła 100 proc. udziałów firmy Zenbox. więcej

Onet rusza z Narodowym Testem Ekologicznym Polaków

Narodowy Test Ekologiczny Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska), mający na celu zwiększenie świadomości na temat ekologii i sposobów na jeszcze lepsze dbanie o planetę. Badanie, które powstaje we współpracy z agencją IPSOS, ruszył 30 września. więcej

Gucci uruchomił koncepcyjny sklep Vault

Marka odzieżowa Gucci uruchomiła Vault, internetowy sklep koncepcyjny oferujący archiwalne projekty marki. Pozycjonowany jest jako magazyn cyfrowy. więcej

Google znów ukarany grzywną w Rosji za odmowę usunięcia zakazanych treści

Sąd w Moskwie orzekł w środę dwie grzywny w łącznej wysokości 6,5 mln rubli (ponad 89 tys. USD) wobec koncernu Google uznając, że nie usunął on treści internetowych zakazanych w Rosji. Według sądu były to m.in. treści zawierające wezwania do ekstremizmu. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa Polaków chce przywrócenia handlu w niedziele

Ponad połowa Polaków jest za przywróceniem handlu w niedziele, a 36 proc. respondentów jest temu przeciwnych - wynika z badania przeprowadzonego przez pracownię UCE Research. Niemal połowa Polaków wskazuje, że obecny zakaz nie powinien dotyczyć wszystkich sklepów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Były dziennikarz Polsat News w CD Projekt Red. ,,Jestem fanem Wiedźmina i Cyberpunk 2077"

Były dziennikarz kanału informacyjnego Polsat News Michał Giersz rozpoczyna 1 października pracę w CD Projekt Red. Obejmuje stanowisko media fluency trainer’a i będzie pomagał w rozwoju kompetencji komunikacyjnych producenta gier komputerowych. więcej

Błażej Spychalski odchodzi ze stanowiska rzecznika prezydenta Andrzeja Dudy

Po ponad trzech latach pracy Błażej Spychalski żegna się z funkcją sekretarza stanu w Kancelarii Prezydenta RP ds. kontaktów z mediami. Zapowiada, że dalej będzie wspierał Andrzeja Dudę jako społeczny doradca. więcej

Były dziennikarz i rzecznik prezydenta Marek Magierowski ma być ambasadorem Polski w USA

Marek Magierowski - obecnie ambasador Polski w Izraelu, a wcześniej m.in. dyrektor biura prasowego kancelarii prezydenta Andrzeja Dudy i przez wiele lat dziennikarz - uzyskał formalną zgodę strony amerykańskiej na objęcie funkcji ambasadora RP w Waszyngtonie. więcej

NIK: ze środków Funduszu Sprawiedliwości promowano inne działania resortu Ziobry. Wiceminister: zarzuty są absurdalne

Najwyższa Izba Kontroli sprawdziła, jak były wydatkowe środki Funduszu Sprawiedliwości. Oceniono, że działanie ministra sprawiedliwości skutkowało niegospodarnym, niecelowym wydatkowaniem środków z Funduszu i sprzyjało powstawaniu mechanizmów korupcjogennych. - Jeżeli chodzi o pomoc świadczoną za pomocą Sieci Pomocy Pokrzywdzonym to są to kwoty 50-krotnie większe niż było to na początku funduszu za rządów PO. Zarzuty NIK są absurdalne - ocenił wiceminister sprawiedliwości Marcin Romanowski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polska młodzież spędza w internecie 12 godzin dziennie
5G: Azja wyprzedza Europę. Polska przed Niemcami i Francją
25 GB internetu i bezpłatny Tidal w urodzinowej promocji Plusa
CyberTarcza Orange zblokowała w ostatnich miesiącach ponad 3 mln ataków phishingowych
Creepy Jar z 21,2 mln zł wpływów i 12,1 mln zł zysku, na ,,Chimerę" wyda ponad 10 mln zł
Play wprowadza promowany szybki internet stacjonarny dla biznesu
To będzie największa farma słoneczna na świecie. Projekt wart prawie 22 mld dolarów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj