Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 27 Października 2021
 
 
 
Viaplay po starcie w Polsce pozyskała prawie 300 tys. subskrybentów. Eksperci: efekt nowości, ilu zostanie na dłużej?
 
Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Choć to w dużej mierze Polacy, to eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że na miarodajne dane trzeba jeszcze poczekać. więcej
 
 
Effie Awards 2021: rozdano 58 statuetek, McCann Poland, Starcom, Maspex i McDonald's z nagrodami za efektywność. Bez nagrody Grand Prix
 
Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix. więcej
 
 
Zmiana algorytmów Facebooka zantagonizowała politycznie Polaków. ,,Nie chodziło o politykę, a o biznes"
 
Facebook, wprowadzając w 2018 roku zmiany w zasięgach, nie chciał „mieszać” ani w polskiej polityce, ani w polityce żadnego innego kraju. Zależało mu tylko na zysku - uważa Sylwia Czubkowska, dziennikarka technologiczna. - Tylko edukacja i świadomość mogą nas uchronić przed manipulacjami dokonywanymi z pomocą mediów społecznościowych - dodaje specjalista marketingu politycznego, Sebastian Drobczyński. więcej
 
 
Dziennikarz PAP pytał na konferencji KO o "aferę mailową", jego relacja się nie ukazała. Surmacz: nie dezinformujemy
 
Dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej był na konferencji prasowej posłów Koalicji Obywatelskiej dotyczącej tzw. afery mailowej, m.in. wątku z depeszą PAP opartą na informacji od Michała Dworczyka, ale jego depesza się ukazała się. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl zdecydowało o tym szefostwo PAP. - Przeciwdziałamy rozprzestrzenianiu się tej kampanii dezinformacyjnej od samego początku - informuje Wojciech Surmacz, prezes PAP.   więcej
 
 
Po pierwszym półroczu w TVP wzrosło zatrudnienie, wynik netto - na plusie
 
Ponad 80 tys. zł: tyle wyniósł wynik netto Telewizji Polskiej po pierwszych sześciu miesiącach 2021 roku. Spółka pierwotnie zakładała, że półrocze zamknie minusowym wynikiem. Wzrosło też zatrudnienie u publicznego nadawcy, ale tylko w centrali. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Prezes UOKiK: Kryptoreklama powinna być wstydem dla influencerów więcej
 
Telewizja Polska uruchomi platformę TVP Stream więcej
 
TVN Grupa Discovery uruchomi naziemną wersję platformy Player więcej
 
Poranki w Trójce bez Łukasza Ciechańskiego więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor TVN24 TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz ekonomiczny w INNPoland.pl (Warszawa) Grupa NaTemat
Inżynier Studia/Ekspert w dziedzinie wirtualnych scenografii Ringier Axel Springer
Inżynier Studia/Technik Studia Ringier Axel Springer
Producent/tka Video Ringier Axel Springer
Head of Video (Fakt) Ringier Axel Springer
Lead Product Owner (Onet.pl) Ringier Axel Springer
przedstawiciel/ka handlowy/a Magazyn internetowy Heroine.pl - NextPage
WYDAWCA FAKTÓW RMF FM Grupa RMF
PREZENTER FAKTÓW RMF FM Grupa RMF
PREZENTER RADIOWY / DZIENNIKARZ RMF FM Grupa RMF
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Senior Brand and Content Marketing Manager DTC CE The Walt Disney Company Polska
Paid Sub Commercial Planning Senior Manager CE The Walt Disney Company Polska
Subscriber Growth Partnerships Manager CE The Walt Disney Company Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Viaplay po starcie w Polsce pozyskała prawie 300 tys. subskrybentów. Eksperci: efekt nowości, ilu zostanie na dłużej?

Skandynawska NENT Group poinformowała, że w trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay zyskała poza Skandynawią 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Choć to w dużej mierze Polacy, to eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzą, że na miarodajne dane trzeba jeszcze poczekać. więcej

Po pierwszym półroczu w TVP wzrosło zatrudnienie, wynik netto - na plusie

Ponad 80 tys. zł: tyle wyniósł wynik netto Telewizji Polskiej po pierwszych sześciu miesiącach 2021 roku. Spółka pierwotnie zakładała, że półrocze zamknie minusowym wynikiem. Wzrosło też zatrudnienie u publicznego nadawcy, ale tylko w centrali. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" w nowym paśmie stracił 390 tys. widzów. 32,37 mln zł z reklam

Nadawany w poniedziałkowe wieczory dwunasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadził średnio 1,35 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu w piątki. Polsat w czasie nadawania show był wiceliderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 32,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO Max tańsza niż HBO Go. Filmy 1,5 miesiąca po premierze kinowej

W krajach nordyckich i Hiszpanii wystartowała platforma streamingowa HBO Max. Debiutowi towarzyszy promocja dla pierwszych subskrybentów. Jeśli zarejestrują się w ciągu pierwszego miesiąca działalności serwisu, będą płacić połowę niższy abonament. Tym samym w kilku krajach europejskich jest tańszy niż dostęp do HBO Go w Polsce. więcej

Premierowe odcinki ,,Świata według Kiepskich" od środy w Polsacie

Od 27 października w środowe wieczory Polsat emitować będzie nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich”, które zostały nagrane tuż przed pandemią - jeszcze z udziałem Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa. więcej

,,Winter Pass" nowym programem Eurosportu i Playera

23 listopada w Eurosporcie i na platformie Player (TVN Grupa Discovery) zadebiutuje międzynarodowy program „Winter Pass” o sportach zimowych. Przed zimowymi igrzyskami olimpijskimi nadawca będzie też pokazywał cykle „Essential Olympic Stories” i „Athletes to Watch”. więcej

TVN7 pokaże wiosną kolejny sezon ,,BrzydUli"

W wiosennej ramówce TVN7 będzie emitowany kolejny sezon telenoweli „BrzydUla”. Serial po 11 latach przerwy wrócił na antenę jesienią ub.r. więcej

4,4 mln Włochów wykupuje pakiety telewizyjne z Serie A

Blisko 4,4 mln mieszkańców Włoch wykupuje płatne pakiety z kanałami sportowymi, aby oglądać mecze Serie A. Dane opublikował dziennik „Il Sole 24 Ore”. więcej

Wellman, Kupisz, Prokop i Kożuchowska twarzami 16. edycji akcji ,,Podaruj Misia"

W środę, 1 grudnia wystartuje 16. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą organizuje Fundacja TVN „Nie jesteś sam” we współpracy z Allegro. Tym razem kolekcję pluszaków zaprojektowali m.in. Dorota Wellman, Robert Kupisz, Marcin Prokop i Małgorzata Kożuchowska. więcej

Nowy program ,,Mieszkanie na miarę" od 31 października w HGTV

Od 31 października stacja HGTV emitować będzie nowy program „Mieszkanie na miarę”. więcej

,,Rodzina nuklearna", ,,Work In Progress 2" i ,,Co robimy w ukryciu 3" w listopadzie w HBO (wideo)

W listopadzie w kanałach linearnych HBO pojawią się m.in. nowy serial „Rodzina nuklearna”, czy kolejne sezony „Work In Progress” i „Co robimy w ukryciu”. więcej

Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta

We wrześniu 2021 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w 4+ był Polsat Play, a w 16-49 pierwsze miejsce należało do TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kierownik działu akwizycji SVT, Stephen Mowbray dołącza do NENT Group, wydawcy platformy Viaplay

Grupa Nordic Entertainment (NENT) pozyskała Stephana Mowbaraya, szefa działu akwizycji szwedzkiego wydawcy SVT. Obejmie on funkcję kierownika działu przejęć platformy streamingowej Viaplay. więcej

Media publiczne dostaną 2 mld zł w 2022 roku

W projekcie ustawy budżetowej na przyszły rok zapisano, że media publiczne - podobnie jak w bieżącym roku - mają dostać rekompensatę z tytułu utraconego abonamentu. Jednak wynosić ma ona 1,99 mld zł zamiast 1,95 mld - jak to to było w roku bieżącym. Nad projektem ustawy pracuje teraz Sejm. więcej

Reportaż Katarzyny Górniak i Magdy Łucyan ,,Taka twoja uroda" w ,,Czarno na białym"

W czwartek, 28 października w ramach programu „Czarno na białym” pokazany zostanie Reportaż Katarzyny Górniak i Magdy Łucyan „Taka twoja uroda”. więcej

Zadowolony klient to klucz do sukcesu

Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prywatne stacje radiowe powołały związek pracodawców MOC FM

Najwięksi komercyjni nadawcy radiowi - Grupa RMF, Eurozet, Grupa Radiowa Agory oraz Grupa Radiowa Time - powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM. - W najbliższym czasie zamierzamy skupić się na pracach nad projektem badania jednoźródłowego - zapowiadają. więcej

 
Media publiczne dostaną 2 mld zł w 2022 roku

W projekcie ustawy budżetowej na przyszły rok zapisano, że media publiczne - podobnie jak w bieżącym roku - mają dostać rekompensatę z tytułu utraconego abonamentu. Jednak wynosić ma ona 1,99 mld zł zamiast 1,95 mld - jak to to było w roku bieżącym. Nad projektem ustawy pracuje teraz Sejm. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi w II i III kwartale. Radio ZET i Eska na podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Effie Awards 2021: rozdano 58 statuetek, McCann Poland, Starcom, Maspex i McDonald's z nagrodami za efektywność. Bez nagrody Grand Prix

Jury 22. edycji Effie Awards Poland przyznało 58 nagród - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych. Najbardziej efektywną agencją  reklamową została McCann Poland, domem mediowym Starcom, a marketerami ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s. Dziewięć nagród Effie odebrała agencja Starcom, siedem Performics, po sześć zdobyły McCann Poland i VMLY&R Poland. Nie przyznano nagrody Grand Prix. więcej

Film Produkcja bez połowy przychodów i ze stratą

W ub.r. przychody firmy Film Produkcja, zajmującej się produkcją głównie spotów reklamowych, skurczyły się o 49,2 proc. do 21,15 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 437 tys. zł zysku do 381,9 tys. zł straty. 93 proc. wpływów spółka osiągnęła z realizacji reklam. więcej

Madogz i AdRebellion tworzą agencję Jellyfilmz

Agencja Madogz wraz z zespołem ekspertów od produkcji wideo z AdRebellion otwierają agencję Jellyfilmz. Na jej czele stanął Paweł Ostrowski, równocześnie strategy director i partner w Madogz. więcej

Instytut Rozwoju Miast i Regionów wybiera agencję reklamową

Instytut Rozwoju Miast i Regionów szuka w przetargu agencji, która zajmie się kampanią promocyjną programu " Plan działań dla miast. Modelowa lokalność" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Kontrowersje wokół zaangażowania David Beckhama w promocję mundial w Katarze

Były angielski piłkarz David Beckham podpisał lukratywny kontrakt z Katarem jako gospodarzem piłkarskich mistrzostw świata w 2022 roku. Pojawiają się głosy oburzenia na to, że idol milionów fanów futbolu na świecie będzie promować katarską imprezę - głównie ze względu na łamanie w tym kraju praw człowieka i nieprzestrzeganie praw mniejszości. więcej

Jakub Eichelberger po 12 latach odszedł z DDB Warszawa

Jakub Eichelberger od ponad 12 lat związany z DDB Warszawa odszedł z agencji. Objął stanowisko head of brand w firmie Tylko zajmujące się meblami. więcej

"Krwawy" ketchup Heinz na Halloween

Marka Heinz przygotowała z okazji nadchodzącego Halloween niespodziankę dla fanów - limitowaną edycję ketchupu Tomato Blood i pasujący do produktu zestaw do makijażu. więcej

Nina Żukowska dyrektorką marketingu i PR Thai Wok, Karolina Godlewska marketing managerem

Sieć restauracji tajskich Thai Wok stworzy dział marketingu. Stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR objęła Nina Żukowska, a funkcję marketing managera pełni Karolina Godlewska. więcej

Rossmann nową kampanią promuje markę enerBIO (wideo)

Pod hasłem „Taki skład to rozumiem” wystartowała pierwsza kampania reklamowa enerBIO - marki własnej sieci drogerii Rossmann. Za realizację odpowiada agencja Ancymony. więcej

Reebok w reklamach pokazuje nowy kierunek marki (wideo)

Chcąc nadać nowy kierunek marce, Reebok zaprezentował film o nowej damskiej kolekcji „Radicalm”, który „kontynuuje ewolucję narracji marki”. W spocie występują Joyce Wrice i Candice Craig. więcej

Digitree Group ze wzrostem wpływów o 33 proc.

Według szacunkowych danych w trzecim kwartale br. zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów o 32,6 proc. do 16,94 mln zł. więcej

Agencja Mint Media zajmie się komunikacją nowej marki Vigo

Agencja Mint Media wygrała przetarg na prowadzenie komunikacji marki artykułów gospodarstwa domowego Vigo w mediach społecznościowych. Firma będzie odpowiadała za działania brandu na Facebooku i Instagramie. więcej

Up&More współpracuje z gdańskim inwestorem EDS Retail Park

Agencja interaktywna Up&More rozpoczęła od października współpracę z gdańskim inwestorem EDS Retail Park. Agencja odpowiedzialna jest za prowadzenie działań PR oraz za prowadzenie działań komunikacyjnych na LinkedIn. więcej

7 grzechów głównych marketera w planowaniu strategii content marketingowej

O content marketingu mówi się dużo do tego stopnia, że hasło wymyślone przez Billa Gates’a w 1996 r., czyli „Content is King”, było i jest tyle razy odmieniane przez przypadki, że przestało być już zaskakujące czy stale używane w żargonie branżowym. Niemniej content króluje w planach strategicznych i królować będzie. A kto nie uwzględni w swoich media planach tego narzędzia, straci, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Dziennikarz PAP pytał na konferencji KO o "aferę mailową", jego relacja się nie ukazała. Surmacz: nie dezinformujemy

Dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej był na konferencji prasowej posłów Koalicji Obywatelskiej dotyczącej tzw. afery mailowej, m.in. wątku z depeszą PAP opartą na informacji od Michała Dworczyka, ale jego depesza się ukazała się. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl zdecydowało o tym szefostwo PAP. - Przeciwdziałamy rozprzestrzenianiu się tej kampanii dezinformacyjnej od samego początku - informuje Wojciech Surmacz, prezes PAP.   więcej

Wydawca ,,Men's Health" z 1 mln zł straty, zarobił mniej ze sprzedaży prasy i reklam

Firma Motor-Presse Polska, wydająca m.in. czasopisma „Men’s Health”, „Women’s Health” i „Auto Motor i Sport”, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 33,2 proc. do 11,33 mln zł. Przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 25,5 proc. jej wynik netto poszedł w dół z 242,2 tys. zł zysku do 993,2 tys. zł straty. więcej

Redaktor prowadzący ,,Auto Moto" i ,,Motoru" rozstaje się z Bauerem

Krzysztof Wojciechowicz, redaktor prowadzący miesięcznika „Auto Moto” i tygodnika „Motor” (Wydawnictwo Bauer) z końcem roku rozstaje się z firmą - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Ippen nie opublikuje wyników dochodzenia ws. redaktora naczelnego ,,Bilda"

Grupa medialna Ippen nie opublikuje wyników dochodzenia ws. Juliana Reichelta, byłego redaktora naczelnego „Bilda”. Przez wiele miesięcy zespół śledczy Ippen badał zarzuty przeciwko Reicheltowi - informuje portal RND. więcej

Deklaracja klimatyczna ,,Gazety Wyborczej": rozwój ekologicznych działów i edukacyjny projekt dla młodych

Redakcja „Gazety Wyborczej” przygotowała swoją „Deklarację klimatyczną”, w której zapowiada m.in. jeszcze większe zaangażowanie w ochronę klimatu i środowiska. Jej treść zostanie opublikowana w środę, 27 października w papierowym wydaniu dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl. więcej

,,Gazeta Wyborcza" przeprasza Rafała Brzoskę za nieprawdę w tekście o jego cypryjskich spółkach

Po 3 tygodniach negocjacji pomiędzy prawnikami Rafała Brzoski i Agory, we wtorek „Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl zamieściły przeprosiny pod adresem CEO InPostu. Chodzi o tekst, w którym zarzucono mu operacje finansowe dokonywane celem zaniżenia podstaw opodatkowania. „Okazało się, że to nieprawda” - przyznaje redakcja „GW”. Brzoska zapewnia, że przeprosiny przyjmuje. więcej

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny - w Kaliszu

Od środy w ramach portalu Wyborcza.pl (Agora) będzie działał kolejny serwis z informacjami lokalnymi - dotyczącymi Kalisza i okolic. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”. Szefową serwisu jest naczelna poznańskiej „Wyborczej” Paula Skalnicka-Kirpsza. więcej

,,Złoty Prus" dla Tomasza Sekielskiego za dwa głośne filmy

Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczpospolitej Polskiej przyznało we wtorek swoje doroczne nagrody.  „Złotego Prusa” dostał Tomasz Sekielski za dwa swoje głośne filmy, natomiast nagrodę dla młodego dziennikarza, zwaną „Zielonym Prusem” - Janusz Schwertner. Obaj dziennikarze związani są z portalem Onet.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Zmiana algorytmów Facebooka zantagonizowała politycznie Polaków. ,,Nie chodziło o politykę, a o biznes"

Facebook, wprowadzając w 2018 roku zmiany w zasięgach, nie chciał „mieszać” ani w polskiej polityce, ani w polityce żadnego innego kraju. Zależało mu tylko na zysku - uważa Sylwia Czubkowska, dziennikarka technologiczna. - Tylko edukacja i świadomość mogą nas uchronić przed manipulacjami dokonywanymi z pomocą mediów społecznościowych - dodaje specjalista marketingu politycznego, Sebastian Drobczyński. więcej

Minister Czarnek zaniepokojony serialem "Squid Game". Hitu Netfliksa jednak nie oglądał

- Takie treści nie powinny mieć miejsca. Nasz resort przyjrzy się tej produkcji - zapowiedział w "Fakcie" minister edukacji Przemysław Czarnek. Jednocześnie przyznał, że nie widział "Squid Game", najchętniej oglądanego serialu w historii Netfliksa. - Reakcja ministra jest kompletnie z kosmosu - komentuje Marta Wawrzyn, redaktorka serwisu Serialowa.pl. więcej

Amerykańscy senatorowie: Big Tech żeruje na dzieciach i nastolatkach

Firmy Big Tech żerują na dzieciach i nastolatkach dla własnego zysku, a Kongres zamierza ich z tego rozliczyć - zapowiadali we wtorek amerykańscy senatorowie, przepytujący dyrektorów TikToka, YouTube'a i Snapchata. Politycy porównywali szkodliwy wpływ mediów społecznościowych do tego, jaki miał przemysł tytoniowy. więcej

Washington Post: Facebook przez lata promował "najgorsze" treści

Algorytmy Facebooka przez lata świadomie i systematycznie promowały "niektóre z najgorszych" i najbardziej kontrowersyjnych treści na swojej platformie - podał we wtorek "Washington Post", powołując się na dokumenty wewnętrzne firmy, znane jako "Facebook Papers". więcej

Zapadł wyrok w sprawie hejtu wobec posłanki Agnieszki Pomaski i prezydent Aleksandry Dulkiewicz

Na 1,2 tys. zł grzywny i 2 tys. zł nawiązki na PCK skazał Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku 61-letniego Romana B. za hejt internetowy wobec prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz i posłanki Platformy Obywatelskiej Agnieszki Pomaski. więcej

Instagram udostępnia w Polsce Rolki do krótkiego wideo

Polscy użytkownicy Instagrama mogą już korzystać z narzędzia Rolki (Reels) służącego do tworzenia i publikacji krótkich treści wideo. Równocześnie udostępniono inne opcje do edycji materiałów wideo. więcej

YouTube grozi twórcom treści, że nie będzie płacił za filmy dla dzieci o niskiej jakości

Google ogłosiła zmianę zasad, która ma zachęcać twórców YouTube do tworzenia i publikowania treści dla dzieci o wyższej jakości. Kanały, które się nie dostosują do tego zalecenia, mogą utracić dostęp do programu partnerskiego YouTube. więcej

Natsu kończy z Teamem X, stawia na własne projekty

Influencerka Natalia Kaczmarczyk, znana jako Natsu, odchodzi z Team X. Będzie pojawiała się na nagraniach zespołu gościnnie, zapowiada już autorskie projekty. więcej

Amazon może pracować nad aplikacją konkurencyjną dla Clubhouse

Amazon pracuje nad nową aplikacją społecznościową w formacie audio, która ma stanowić konkurencję dla Clubhouse. Oprogramowanie ma umożliwić użytkownikom prowadzenie własnego programu radiowego - podał portal The Verge. więcej

Zniszczone książki Tokarczuk wylicytowane za ponad 40 tys. złotych, dochód na organizacje LGBT+

Ponad 40 tys. zł zebrano na aukcji książek Olgi Tokarczuk, odesłanych jej przez hejterów. Licytacja odbyła się podczas Bruno Schulz. Festiwal we Wrocławiu. Dochód zostanie przekazany na organizacje wspierające osoby LGBT+. więcej

Viaplay zyskała 286 tys. subskrybentów w Polsce i krajach bałtyckich

W trzecim kwartale br. platforma streamingowa Viaplay poza Skandynawią pozyskała 286 tys. subskrybentów, z czego zdecydowaną większość w Polsce. Kwartalne przychody platformy wzrosły o 14,9 proc. i stanowiły 36 proc. sprzedaży NENT Group. więcej

Była pracownica Facebooka: Firma będzie dalej podsycać niepokoje na świecie

Frances Haugen, była menedżerka Facebooka podczas wystąpienia przed komisją specjalną brytyjskiego Parlamentu w poniedziałek wyznała, że firma będzie podsycała więcej niepokojów na całym świecie, ponieważ jej algorytmy są zaprojektowane tak, by promować kontrowersyjne treści. więcej

Zadowolony klient to klucz do sukcesu

Rozmowa - to coś od czego bardzo wiele zależy, i to zarówno w naszym życiu prywatnym, jak i biznesowym. Wiedzą o tym doskonale firmy, których - tak jak w LINK4 - model sprzedaży w dużej części oparty jest na bezpośrednim kontakcie z klientem. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Nina Żukowska dyrektorką marketingu i PR Thai Wok, Karolina Godlewska marketing managerem

Sieć restauracji tajskich Thai Wok stworzy dział marketingu. Stanowisko dyrektorki ds. marketingu i PR objęła Nina Żukowska, a funkcję marketing managera pełni Karolina Godlewska. więcej

Triple PR obsługuje Intersport Polska

Sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport Polska powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja - co kwartał - odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki. więcej

Wordsmith PR prezentuje nowy branding

Olsztyńska agencja Wordsmith PR ma nową identyfikację. Odświeżony branding i nowa strona internetowa zostały przygotowane z okazji 9. urodzin agencji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Amerykańscy senatorowie: Big Tech żeruje na dzieciach i nastolatkach
Amazon może pracować nad aplikacją konkurencyjną dla Clubhouse
Piotr Nowak nowym ministrem rozwoju i technologii
Adobe przedstawia nowe funkcje dla Creative Cloud oraz przeglądarkowe wersje popularnych aplikacji
T-Mobile wygrał przetarg na obsługę administracji państwowej. Dostarczy 32,2 tys. kart SIM
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj